دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

< 1 2 3 4 5 >
92/06/22 - 14:56
شماره: 13920622000358

گذری بر بازار لوازم التحریر در آستانه مهر ماه ضرورتی اجتناب ناپذیر است، اما هنگام بررسی جزئیات قیمت انواع لوازم‌التحریر آنچه بیش از همه جلب توجه می‌کند حضور حداکثری شخصیت‌های غربی مانند سیندرلا،مرد عنکبوتی و... است و این طبیعی است وقتی80 درصد لوازم التحریر وارداتی است.

خبرگزاری فارس: جزئیات قیمت و انواع لوازم‌التحریر/ حکمرانی سیندرلا و انگری‌برد در بازار

 

 بوی ماه مهر که تقریباً از نیمه دوم شهریور ماه به مشام می‌رسد، شاید بیشتر یک حس نوستالژیک برای همه آنانی باشد که آغاز فصل مدرسه را با بو کردن دفترهای کاهی آغاز می‌کردند. جلد کردن دفاتر و نوشتن نام و نام‌خانوادگی توسط خوش ‌خط ترین فرد خانواده بر روی برچسب‌ها و چسباندن به روی دفتر و کتاب، بویی که از تراش کردن مداد به مشام می‌رسد و یا خرده‌ریزهای پاکن‌کن که برای جلوگیری از تذکر مادر پنهانشان می‌کردیم، همه و همه فقط یک چیز را به ما نوید می‌داد و امروز به دانش‌آموزان نوید می‌دهد و آن این که فصل، فصل آغاز مدرسه است و تابستان آخرین نفس‌هایش را می‌کشد. شاید به این موضوع هم فکر می‌کردیم که اولین موضوع انشای مدرسه‌مان این خواهد بود که تابستان را چگونه گذراندید، همه اینها حسی است که تقریباً با هر پیر و جوانی همراه است، اما تب و تابی که در پایان شهریور برای خرید لوازم‌التحریر و کتب مدرسه وجود دارد چیز دیگری است. برای بررسی این تب و تاب و همچنین قیمت انواع لوازم‌التحریر گشتی در بازار لوازم‌التحریر شهر تهران و نمایشگاه عرضه لوازم‌التحریر در مصلی تهران زده‌ایم.

وزارت بازرگانی سابق و وزارت صنعت فعلی، برای کنترل افزایش تقاضای لوازم‌التحریر از دیرباز برنامه‌های مختلفی برای تنظیم بازار داشته‌اند. در دهه گذشته این برنامه‌ها با توزیع دفاتر دولتی که آرم وزارت بازرگانی روی آن بود انجام می‌شد اما امروز از دفاتر دولتی خبری نیست و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا سعی می‌کنند تا حدی بازار لوازم‌التحریر را تنظیم کنند.

یدالله صادقی در پاسخ به این سؤال فارس که آیا لوازم‌التحریر یارانه دولتی دریافت می‌کند یا خیر؟ می‌گوید: لوازم‌التحریر و دفترچه‌های دانش‌آموزی یارانه دولتی دریافت نمی‌کنند. البته پیش از این هم رئیس شورای اصناف کشور اعلام کرده بود که امسال خبری از دفتر دولتی نخواهد بود.

با این پیش‌فرض که هیچگونه یارانه‌ای به لواز‌م‌التحریر و دفترچه‌های دانش‌آموزی از سوی دولت داده نمی‌شود در بازار لوازم‌التحریر به قیمت‌ها به چشم خریدار نگاه کردیم. قیمت انواع دفترچه‌هایی که در نمایشگاه مصلی تهران بود متفاوت است به نحوی که در یکی از غرفه‌ها دفتر 60 برگ سیمی با جلد تلقی 3700 تومان، 60 برگ معمولی 2900 تومان، 40 برگ سیمی تلقی 3300 تومان، 80 برگ سیمی تلقی 4300 تومان، 100 برگ با جلد معمولی 3500 تومان، 160 برگ سیمی 6500 تومان، 200 برگ سیمی تلقی 8700 تومان عرضه می‌شد و البته بودند غرفه‌هایی که دفتر 50 برگ معمولی را به قیمت 2000تومان و 80 برگ را به قیمت 2800 تومان عرضه می‌کردند.

با گشتی در بازار می‌شد قیمت انواع مداد و پاک‌کن و تراش را به دست آورد، به نحوی که مداد فابرکستل در بسته‌بندی 12 عددی 5500 تومان، مداد کنکو در بسته‌بندی 12 عددی 5000 تومان، پاک‌کن فابرکستل 500 تومان و سایر پاک‌کن‌های معمولی از 300 تا 600 تومان با قیمت متغیر عرضه می‌شد. همچنین تراش نیز با قیمت‌های بین 500 تا 1000 تومان عرضه می‌شد، اما تراش رومیزی به قیمت 6000 تومان عرضه می‌شود.

برخی غرفه ها در نمایشگاه مصلی تهران ابتکار به خرج دادند و پک‌هایی را آماده کرده بودند تا برای مشتریان جذابیت ایجاد کنند. در یکی از پک‌های آماده شده سه عدد دفتر 100 برگ، 2 عدد دفتر 80 برگ و سه عدد دفتر 40 برگ به قیمت 10 هزار تومان عرضه می‌شد یعنی به طور متوسط هر دفتر هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود.

همچنین ورق A4 در بسته‌بندی‌هایی که وجود داشت 12 هزار تومان و یک بسته ورق A5 نیز به قیمت 5000 تومان عرضه می‌شد.

از نکات قابل توجه در نمایشگاه مصلی این بود که عرضه کیف مدرسه به ندرت دیده می‌شد و اگر هم بود قیمت‌ها با بیرون تفاوت چندانی نداشت به نحوی که کیف مدرسه ابتدایی با قیمت 45 هزار تومان در این نمایشگاه عرضه می‌شد.

به گزارش فارس، برخی از نمایندگی‌های لوازم‌التحریر نظیر یونی‌بال، نهال، کیارنگ و آزاده به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها اقدام به عرضه کالاهای خود در این نمایشگاه کرده بودند.

در یکی از غرفه‌ها که محصولات تقریباً از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار بود، مداد اتود نیم به قیمت 3800 تومان، خودکار کنکو به قیمت 700 تومان، پاک‌کن فانتزی به قیمت 750 تومان، خودکار رنگی کنکو به قیمت 800 تومان، قیمت خودکار لانتو به قیمت 600 تومان، مداد فانتزی به قیمت 400 تومان، پاک‌کن فکتیس به قیمت 500 تومان، تراش میرانو به قیمت 500 تومان، خط‌کش ژله‌ای 1300 تومان، دفتر سیمی سه بعدی 4500 تومان و دفتر نقاشی 50 برگ به قیمت 2000 تومان عرضه می‌شد.

از نکاتی در نمایشگاه امسال نظر را جلب می‌کند، این است که علی‌رغم هشداری که مسئولان داده بودند دفاتر و همچنین لوازم‌التحریر، کیف مدرسه، ظروف غذا و قمقمه با طرح‌هایی از کمپانی‌های بزرگ نظیر دیزنی عرضه می‌شد به نحوی که می‌شد دفاتری با طرحهای سیندرلا، انگریبرد، گربه کیتی و یا حتی طرحهایی از مرد عنکبوتی را در این نمایشگاه دید.

فارغ از اینکه برخی از این شخصیتها، شخصیتهای محبوب کودکان هستند اما نمی‌شود از آثار مخرب فرهنگی آن چشم‌پوشی کرد چرا که نحوه نمایش سیندرلا بر روی لوازم‌التحریر و دفترچه‌های دانش‌آموزی شاید کمترین اثر تخریبی که داشته باشد، ترویج بی‌حجابی در بین دانش‌آموزان است، یا اینکه دانش‌آموزان مدارس که در سنین پایین شخصیت فرهنگی آنها شکل می‌گیرد آنچه را که برای خود الگو قرار می دهند و یا تبدیل به شخصیت محبوبشان می‌شود و یا حتی با هر بار تورق دفتر مشق خود آنچه باید در مقابل چشمانشان باشد تصویر سیندرلایی است که با ارزش‌های فرهنگی ما تفاوت زیادی دارد.

البته نمی‌توان از تلاش مسئولان برای رونق شخصیت‌های ایرانی و همچنین قهرمانان به افسانه‌های ایرانی سخن نگفت، چرا که امسال حوزه هنری در اقدامی مؤثر اقدام به عرضه دفاتری با استفاده از افسانه‌ها و شخصیت‌های ایرانی کرده است که این دفاتر از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است اما واقعیت این است که سهم این دفاتر در بازار لوازم‌التحریر تهران کمتر از 10 درصد است. وقتی این موضوع را با رئیس سازمان صنعت مطرح می‌کنیم او می‌گوید 80 درصد لوازم‌التحریر عرضه شده در کشور وارداتی و خارجی است.

به نظر می‌رسد مسئولان فرهنگی کشور در این خصوص باید برنامه بلندمدتی داشته باشند تا ابتکاری را که حوزه هنری در تصویرسازی شخصیت‌ها و افسانه‌های ایرانی انجام داده است را با سرمایه‌گذاری مناسب توسعه داده تا و از بروز و نفوذ فرهنگ غربی در اذهان کودکان جلوگیری کنند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید جزئیات قیمت و انواع لوازم‌التحریر/ حکمرانی سیندرلا و انگری‌برد د ،

  

کمیته داوران نام داور دربی هفتاد و هفت را اعلام کرد.
اولین دیدگاه را شما بگذارید فغانی داور دربی 77 شد ،

  


92/06/08 - 20:53
شماره: 13920608000743
قطع نوار بردهای شاگردان فرکی

تیم فوتبال پرسپولیس نوار بردهای فولاد را قطع کرد و با یک پیروزی پرگل به استقبال دربی رفت.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس با خم کردن فولاد به استقبال دربی رفت

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین دیدار هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و در حضور 25 هزار تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار شد و بازی با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در دقیقه 5 مسابقه با اشتباه دروازه‌بان فولاد خوزستان موقعیت گلزنی نصیب سرخپوشان پایتخت شد که فرزاد حاتمی با یک ضربه سر به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. حاتمی مهاجم فصل گذشته استقلال است که در این فصل به فولاد پیوست.

در دقیقه 12 سیدجلال حسینی روی یک ضربه کرنر با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. حسینی در این بازی بازوبند کاپیتانی را غیاب محمد نوری بر بازو بسته است.

در دقیقه 69 پاس پیام صادقیان در محوطه جریمه فولاد به سید مهدی سیدصالحی رسید و او با یک ضربه فنی گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

تک گل فولاد در دقیقه 4+90 توسط شریفات به ثمر رسید.

پرسپولیس که جمعه آینده باید در دربی پایتخت مقابل استقلال بازی کند با یک برد روحیه‌بخش و سه گل به دیدار رقیب دیرینه خود رفت. فولاد پیش از این بازی 5 برد متوالی داشت و سرخپوشان پایتخت نوار بردهای فولاد را قطع کرد.

پرسپولیس دو هفته پیش هم 10 نفره ملوان را در ورزشگاه آزادی شکست داده بود.

این دیدار قبل از دربی پایتخت در هفته هشتم برگزار می‌شود و نتیجه بازی برای سرخپوشان تهرانی قبل از دیدار با استقلال بسیار اهمیت دارد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. عالیشاه در دقیقه 77 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

با این برد پرسپولیس 13 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد و فولاد خوزستان هم با وجود این باخت صدرنشین لیگ باقی ‌ماند.

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، میثم حسینی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، امید عالیشاه، محمد خانزاده، مهرداد کفشگری(از دقیقه 84 محمد نوری)، سیدمهدی سید صالحی(از دقیقه 88 یونس شاکری)،قاسم دهنوی، پیام صادقیان(از دقیقه 90 غلامرضا رضایی)، رضا حقیقی

سرمربی: علی دایی

*ترکیب فولاد خوزستان:

ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، وفا هخامنش، مهرداد جماعتی، امید خالدی، شهاب کرمی(از دقیقه 46 اسماعیل شریفات)، مهدی نوری(از دقیقه 80 مهدی بدرلو)، ایوب کلانتری، بختیار رحمانی، لوسیانو پریرا، فرزاد حاتمی(از دقیقه 63 سروش رفیعی)

سرمربی: حسین فرکی

انتهای پیام/خ

 



نظر() پرسپولیس با خم کردن فولاد به استقبال دربی رفت ،

  

92/06/08 - 17:13
شماره: 13920608000615

ارتش لبنان از نقض حریم هوایی این کشور توسط 9 فروند از هواپیماهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری فارس: تجاوز 9 فروند هواپیمای اسرائیلی به حریم هوایی لبنان

 

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: " صبح روز گذشته، 3 فروند هواپماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی از منطقه "الناقوره" وارد آسمان لبنان شده و در مناطق مختلف لبنان ساعت ها گشت زنی کردند."

در بیانیه ارتش لبنان همچنین آمده است: "در ساعت 21 شب گذشته نیز 6 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی از مزارع "شبعا" و "عیترون" وارد خاک لبنان شده و ساعت ها در مناطق مختلف لبنان پرواز کردند."

 

تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان بارها باعث اعتراض شدید این کشور شد و از سازمان ملل خواست که به این تجاوزات پایان دهد ولی تاکنون رژیم اسرائیل به درخواست‌ سازمان ملل هم توجهی نکرده و همچنان به نقض حریم هوایی این کشور ادامه می دهد.

انتهای پیام/ر


اولین دیدگاه را شما بگذارید تجاوز 9 فروند هواپیمای اسرائیلی به حریم هوایی لبنان ، تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ،

  

92/06/09 - 00:26
شماره: 13920608000853

نماینده پارلمان انگلیس با مخالفت در اقدام نظامی علیه سوریه گفت: حمله به سوریه اوضاع را در این کشور بدتر می‌کند.

خبرگزاری فارس: نماینده پارلمان انگلیس: اقدام نظامی اوضاع را در سوریه بدتر می‌کند

 

«دیوید وارد»، نماینده پارلمان انگلیس در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت: من خوشحالم که طرفداران اقدام نظامی (در پارلمان انگلیس) روز گذشته شکست خوردند. من مخالف هر گونه اقدام نظامی هستم و معتقدم که قوت و قدرت ما در سر میز آوردن افراد برای حل این درگیری است.

وی افزود: هیچ کسی نمی‌خواهد تصاویر ناگواری که مداوما از سوریه بیرون می‌‌آیند ببیند، اما پاسخ نظامی فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد.

دیوید وارد در ادامه گفت: هر چند که طرفداران اقدام نظامی (در پارلمان انگلیس) شکست خوردند، اما کار واقعی الان شروع شده است. ما همه نیازمند تلاش‌های مضاعف برای ایجاد یک راه حل هستیم.

جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز ساعتی قبل در بیانیه‌ای قبل از آنکه نتایج تحقیقات کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل اعلام شود دولت بشار اسد را در استفاده از سلاح‌های شیمیایی مسئول دانست.

رئیس جمهور آمریکا نیز گفت دولت این کشور هنوز تصمیم نهایی را درباره اقدام نظامی علیه سوریه نگرفته است.

وی افزود: «سلاح شیمیایی سوریه امنیت ملی آمریکا را تهدید می‌کند.»

اوباما اضافه کرد استفاده از این سلاح‌ها چالشی برای جهان و تهدیدی برای متحدین آمریکا در منطقه است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: تیم نظامی اقدام محدود در سوریه را بررسی می‌کند، حمله بلند مدت در سوریه در کار نیست.

دیوید وارد، چندی پیش در صفحه توئیتر خود، رژیم صهیونیستی را «بازنده میدان» و «حکومت نژادپرستی» معرفی کرد.

همین کار «وارد»  باعث شد ،حزب لیبرال دموکرات، عضویت نماینده حوزه انتخابیه برادفورد ایست در مجلس عوام انگلیس را که پیش از این نیز به علت اظهارات ضد اسرائیلی خود و انتقاد از برخورد رژیم اسرائیل با فلسطینی ها با انتقاد مواجه شده بود را تا 13 سپتامبر (22 شهریور) در حزب لیبرال دمکرات به حال تعلیق در آورد.

به وارد گفته شده بود، دیگر به عنوان عضو پارلمانی این حزب تلقی نمی شود.  در پاسخ به این پیغام، وارد ضمن محکوم کردن این تعلیق، آن را «نا متناسب» دانسته و گفته بود، برای اظهارات خود عذرخواهی نخواهد کرد.

اینک و در آستانه حمله احتمالی آمریکا به سوریه، بسیاری دیگر از سیاستمداران مستقل و کارشناسان بین المللی، معتقدند که حمله ایالات متحده به سوریه و به بهانه استفاده از سلاح های شیمیایی از سوی دولت بشار اسد، در واقع امنیت بخشیدن به اسرائیل است.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید نماینده پارلمان انگلیس: اقدام نظامی اوضاع را در سوریه بدتر می‌کن ،

  

92/06/08 - 01:26
شماره: 13920608000010

شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد سخنان جان کری نشان داد آمریکا اقدامی محدود و تنبیهی علیه نظام سوریه انجام خواهد داد.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با سوریه/ سی‌ان‌ان: سخنان کری نشان داد آمریکا اقدامی محدود علیه نظام اسد انجام خواهد داد

 

در پی ادعای معارضان سوری به حمله شیمیایی ارتش این کشور به منطقه الغوطه الشرقیه، در حومه دمشق و بالا گرفتن موج تهدیدهای کشورهای غربی حامی معارضان، بحران سوریه وارد مرحله جدید شده و احتمال دخالت نظامی در این کشور قوت گرفته است.

در این همین ارتباط و در راستای جنگ تبلیغاتی گسترده علیه نظام سوریه، در رسانه‌ها زمزمه‌های تدارک غرب برای حمله به سوریه به گوش می رسد و با توجه به اینکه مقامات غربی و کاخ سفید و شخص اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند که هنوز تصمیمی برای حمله نظامی به سوریه اتخاذ نکرده‌اند ولی رسانه‌ها گمانه زنی‌های ضدونقیضی را در این زمینه مطرح می‌کنند. رسانه‌ها پیش از این گزارش دادند که حمله به سوریه از روز پنج شنبه به سوریه آغاز می‌شود و سه روز طول می‌کشد. شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گزارش داد که این حمله بیشتر از چند ساعت به طول نخواهد ‌انجامد.

در مقابل برخی از رسانه‌ها نیز از تعویق این حمله تا دو هفته آینده خبر می‌دهند. برخی منابع دیپلماتیک ترک اعلام کردند که این حمله در کمتر از دو هفته آینده انجام نخواهد شد.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز در این باره نوشت که آمریکا و انگلیس که لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه سوریه را تشدید کرده‌اند تحت فشار قرار گرفته‌اند تا مداخله در این کشور را به تعویق بیندازند. بر اساس این گزارش، دولتهای این دو کشور پس از آن که بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه خواستار اختصاص زمان بیشتر برای انجام بازرسی‌ها در دمشق شد، تحت فشار قرار گرفته‌اند تا مداخله نظامی در دمشق را به تأخیر بیندازند.

با این حال سازمان ملل اعلام کرد که تحقیقات بازرسان در سوریه فردا به اتمام می‌رسد و به گفته بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل، بازرسان سازمان ملل صبح روز شنبه سوریه را ترک خواهند کرد. جفری فلتمن معاون دبیرکل سازمان ملل نیز روز یکشنبه را زمان حمله آمریکا به سوریه اعلام کرد.

کاربران محترم می‌توانند آخرین اخبار، تحلیل و گزارش از تحولات سوریه را از طریق این گزارش پیگیری کنند.

 

23:00 اوباما: هنوزتصمیمنهایی را درباره اقدام نظامی علیه سوریه نگرفته‌ایم«باراک اوباما» درباره سوریه سخنرانی خواهد کرد

22:46

21:47 سی ان ان: سخنان جان کری نشان داد آمریکا اقدامی محدود و تنبیهی علیه نظام سوری انجام خواهد داد

21:27 کری: اقدام نظامی در سوریه مشابه عراق، افغانستان و لیبی نخواهد بود

21:25 زمان اعلام نتیجه تحقیقات بازرسان تسلیحاتی در سوریه معلوم نیست

21:23 رئیس تیم تحقیقاتی سازمان ملل در سوریه، خاک این کشور را ترک کرد

21:15 دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای مداخله نظامی در سوریه نداریم

20:58 جیمی کارتر: حمله به سوریه نقض قوانین بین‌المللی است

20:54 تظاهرات مردم استانبول ترکیه در مخالفت با دخالت نظامی در سوریه

20:47 فرانسوی‌ها نیز با برگزاری تظاهرات هرگونه مشارکت دولت این کشور در حمله به سوریه را رد کردند

20:39 آغاز نشست 5 عضو دائم شورای امنیت با بان کی مون

20:26 رویترز: عربستان سطح آماده باش دفاعی خود را افزایش داد

19:54 وزیر خارجه تونس مخالفت خود با اقدام نظامی علیه سوریه را اعلام کرد

19:51 بازرسان سازمان ملل صبح روز شنبه سوریه را ترک می‌کنند

19:49 دبیرکل سازمان ملل از ادامه ماموریت تیم تحقیقاتی این سازمان در سوریه خبر داد

19:41 حمله نظامی راه‌حل مسئله سوریه نیست+پادکست

19:39 دبیر کل سازمان ملل با اعضای دائم شورای امنیت درباره سوریه دیدار می‌کند

19:30 آغاز نشست اوباما و تیم امنیتی کاخ سفید درباره بحران سوریه

19:16 گفت‌وگوی تلفنی ظریف با همتایان اتریشی و پرتغالی درباره تحولات سوریه

19:13 ناو هواپیمابر روسیه در راه مدیترانه

19:11 وزیر خارجه آمریکا امروز بیانیه‌ای را درباره موضع این کشور در قبال سوریه قرائت می‌کند

19:10 خبرنگار العربیه: بازرسان سازمان ملل به مرز لبنان و سوریه رسیدند

18:28 «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه دقایقی پیش اعلام کرد: دولت سوریه هرگونه گزارش جزئی که از سوی دبیرخانه سازمان ملل قبل از پایان ماموریت هیئت فرستاده شده به سوریه صادر شود را رد می‌کند.

17:07 ام‌اس‌ان‌بی‌سی: حمله به سوریه غیرقانونی است اما چندان هم مهم نیست

17:01 یک مقام آمریکایی: واشنگتن اطلاعاتی درباره استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه منتشر می‌کند

16:56 تدابیر امنیتی شدید در کشورهای همسایه سوریه/آماده باش نیروی هوایی ترکیه و عربستان

16:26 دستگیری جاسوس‌های سرویس‌های خارجی توسط نیروهای امنیتی سوریه

16:14 پکن: روشن شدن حقایق باید مبنای هرگونه اقدام در سوریه باشد

16:10 رادیو رژیم صهیونیستی: توزیع ماسک‌های شیمیایی فردا متوقف می‌شود/50 درصد سربازان در منطقه شمال مرخصی رفتند

16:01 ورد پرس بررسی کرد: تصاویر منتشره نشان می‌دهد شورشیان عامل حمله شیمیایی سوریه هستند

15:48 عبدالباری عطوان: وحشت از پاسخ متحدان سوریه عامل رای منفی پارلمان انگلیس است

15:44 کامرون: به تلاش برای افزایش فشارها به اسد ادامه می‌دهیم/به اوباما عذرخواهی بدهکار نیستم

15:38 140 نماینده به اوباما: جنگ سوریه بدون مجوز کنگره نقض قانون اساسی است

15:34 بازرسان سازمان ملل از سربازان شیمیایی شده سوری دیدار کردند

14:56 روسیه از رأی منفی پارلمان انگلیس به دخالت نظامی در سوریه استقبال کرد

14:52 دبکا گزارش داد: «کامرون»، اولین قربانی اروپایی تبعیت از «اوباما»

14:33 روسیه: اسد تحت هیچ فشار خارجی سقوط نمی‌کند

14:29 تظاهرات یمنی‌ها علیه مداخله نظامی در سوریه

14:16 فیسک: هدف از حمله به سوریه ضربه زدن به جمهوری اسلامی است/این احمقانه‌ترین جنگ تاریخ غرب است

14:15 محافل اطلاعاتی اسرائیل: پاسخ سوریه به اسرائیل متناسب با سطح حمله آمریکا خواهد بود

14:14 معاون پوتین: مسکو تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از سناریوی نظامی در سوریه به کار می‌گیرد

14:02 بر اساس نظرسنجی هافینگتون‌پست: از هر 4 آمریکایی، تنها یکی با حمله به سوریه موافق است!

14:00 آلمان هم به صف مخالفان جنگ پیوست

13:51 تحلیلگر سیاسی آمریکا: مداخله در سوریه می‌تواند به نبردی باز در سطح منطقه منجر شود

13:46 هدف آمریکا نابودی زیرساخت‌هاست نه حل بحران

13:45 خبرگزاری فرانسه: بازرسان سازمان ملل در آخرین روز ماموریت خود در سوریه مقر اقامت خود در دمشق را برای انجام ادامه تحقیقات ترک کردند

13:42 جلسه اضطراری «کری» و «هیگل» برای متقاعد کردن کنگره به حمایت از اقدام نظامی علیه سوریه

13:41 السفیر تحولات کنونی را آرامش قبل از توفان توصیف کرده و نوشت: به نظر می‌رسد که حمله صورت می‌گیرد اما به صورت محدود خواهد بود

13:26اولاند: بدون انگلیس هم در هر گونه اقدام نظامی علیه سوریه شرکت می‌کنیم

13:23مشاور یاسر عرفات: هدف از حمله به سوریه ضربه زدن به مسئله فلسطین است/ادامه سناریو حملات به عراق و لیبی

13:20فعال ضد جنگ در آمریکا: 90 درصد آمریکایی‌ها مخالف حمله به سوریه هستند/کشوری با 30 میلیون بیکار نباید وارد جنگ شود

13:17واشنگتن پست: دیوید کامرون تحقیر شد/سایه جنگ عراق روی سر نخست وزیر انگلیس

13:15 کشتی‌های ناوگان دریایی روسیه در صورت ضرورت اتباع روسی را از سوریه خارج می‌کنند

13:07 گاردین: رأی منفی پارلمان برنامه‌های اوباما را به هم ریخت/متحد وفادار، آمریکا را تنها گذاشت

13:03 واشنگتن‌پست گزارش داد: تردیدهای جدی در بین نظامیان آمریکا در خصوص تبعات حمله به سوریه

13:00 سفیر روسیه در لبنان در گفت‌وگو با السفیر: اسد با فشارهای خارجی ساقط نمی‌شود

12:58 77 درصد صهیونیست‌ها با مداخله اسرائیل در جنگ سوریه مخالف هستند

12:53اسرائیل یک سامانه گنبد آهنین دیگر در تل‌آویو مستقر کرد

12:49 سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا: واشنگتن به مشورت با انگلیس و متحدان خود برای اقدام نظامی علیه سوریه ادامه می‌دهد

12:30 ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان به حال آماده باش درآمد

12:29 حمایت یونان از راهکار دیپلماتیک در حل بحران سوریه

12:03 مخالفت دست‌کم 10 عضو ناتو با حمله نظامی به سوریه

11:45 روسیه: هر قطعنامه‌ای که اجازه حمله نظامی به سوریه را صادر کند وتو می‌کند

11:43 رئیس کمیته روابط خارجی آمریکا موافقت خود را با حمله به سوریه اعلام کرد

11:13 تظاهرات ضد آمریکایی در ترکیه/«ما جنگ نمی‌خواهیم» +فیلم 

11:11 بی‌بی‌سی: رای منفی پارلمان انگلیس شکست سنگین برای سیاست خارجی «دیویدکامرون» است

10:52 وال استریت ژورنال: باراک اوباما به دنبال اقدام یکجانبه علیه سوریه است

10:28 اوکراین مخالفهر نوع اقدام نظامی علیه سوریه است

09:49 اعلاممخالفتالجزایر با دخالت نظامی در سوریه

09:07 تظاهراتصدهاآمریکایی در نیویورک علیه مداخله نظامی در سوریه+ فیلم و عکس

08:53 قانونگذاران دو حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا بر لزوم دریافت اطلاعات کامل از دولت درباره چگونگی پاسخ به سوریه تاکید کردند

08:51 هیگل: آمریکا هنوز به دنبال «ائتلاف بین‌المللی» برای پاسخ به سوریه است

08:49 وال استریت ژورنال: با وجود امتناع انگلیس از مداخله نظامی آمریکا برای حمله یکجانبه آماده می‌شود

08:48 بررسیراهبرد3 مرحله‌ای رسانه‌های غربی در بحران شیمیایی سوریه

04:06 آمریکا در اقدام نظامی علیه سوریه تنها ماند/ اوباما: منافع ما در خطر است

03:00 وزیر دفاع انگلیس: این کشور در هیچ اقدام نظامی علیه سوریه شرکت نمی‌کند

02:50 یک مسئول کاخ سفید به شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: واشنگتن در صورتی که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا تصمیم بگیرد، به تنهایی برای اجرای حمله به سوریه گام برخواهد داشت?

?02:45 نشست دولت آمریکا با کنگره برای دادن اطلاعات غیر محرمانه به نمایندگان اصلی درباره بحران سوریه آغاز شد

02:38 وزیر خارجه فرانسه: اقدامات آمادگی برای دخالت نظامی در حمله بی وقفه در جریان است?

02:10 مجلس عوام انگلیس پیشنهاد دولت برای دخالت نظامی در سوریه را رد کرد

01:48 پایگاه خبری اسرائیلی روتر نت گزارش داد که اسرائیل یک سکوی سامانه ضد موشکی گنبد آهنین را در مرکز فلسطین اشغالی نصب کرد?

00:47 پکن به بان‌کی‌مون: دخالت نظامی کمکی به حل مسائل سوریه نمی‌کند

00:18 نیروهای نظامی سوریه آماده وارد کردن شکست به متجاوزان هستند?

00:17 کشور چک مخالفت خود را با دخالت نظامی در سوریه اعلام کرد?

00:16 نشست پنج عضو دائم شورای امنیت به در بسته خورد

00:10 سفیر سوریه در تهران: سوریه برای همه سناریوهای احتمالی آماده است

انتهای پیام/ر


اولین دیدگاه را شما بگذارید لحظه به لحظه با سوریه/ سی‌ان‌ان: سخنان کری نشان داد آمریکا اقدام ،

  

92/06/07 - 09:26
شماره: 13920607000097
پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل حدود 2 ساعت دیگر درباره تحولات سوریه نشست برگزار می‌کنند.
خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با سوریه/ نشست 5 عضو دائم شورای امنیت درباره سوریه تا ساعتی دیگر

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در پی ادعای معارضان سوری به حمله شیمیایی ارتش این کشور به منطقه الغوطه الشرقیه، در حومه دمشق و بالا گرفتن موج تهدیدهای کشورهای غربی حامی معارضان، بحران سوریه وارد مرحله جدید شده و احتمال دخالت نظامی در این کشور قوت گرفته است.

در این همین ارتباط و در راستای جنگ تبلیغاتی گسترده علیه نظام سوریه، در رسانه‌ها زمزمه‌های تدارک غرب برای حمله به سوریه به گوش می رسد و با توجه به اینکه مقامات غربی و کاخ سفید و شخص اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند که هنوز تصمیمی برای حمله نظامی به سوریه اتخاذ نکرده‌اند ولی رسانه‌ها گمانه زنی‌های ضدونقیضی را در این زمینه مطرح می‌کنند. در حالی که رسانه‌ها دیروز گزارش دادند که حمله به سوریه از امروز پنج شنبه به سوریه آغاز می‌شود و سه روز طول می‌کشد. شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گزارش داد که این حمله بیشتر از چند ساعت به طول نمی‌انجامد.

در مقابل برخی از رسانه‌ها نیز از تعویق این حمله تا دو هفته آینده خبر می‌دهند. برخی منابع دیپلماتیک ترک اعلام کردند که این حمله در کمتر از دو هفته آینده انجام نخواهد شد.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز در این باره نوشت که آمریکا و انگلیس که لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه سوریه را تشدید کرده‌اند تحت فشار قرار گرفته‌اند تا مداخله در این کشور را به تعویق بیندازند. بر اساس این گزارش، دولتهای این دو کشور پس از آن که بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه خواستار اختصاص زمان بیشتر برای انجام بازرسی‌ها در دمشق شد، تحت فشار قرار گرفته‌اند تا مداخله نظامی در دمشق را به تأخیر بیندازند.

خوانندگان محترم می‌توانند آخرین اخبار، تحلیل و گزارش از تحولات سوریه را از طریق این گزارش پیگیری کنند.

 

22:57 سفیر ایران در لبنان: هر گونه حمله نظامی علیه سوریه همه منطقه را به آتش می‌کشد

22:47 تجمع طرفداران بشار اسد مقابل دفتر بی‌بی‌سی در دمشق +عکس

22:44 اعلام مخالفت آفریقای جنوبی با حمله نظامی به سوریه

22:39 اسرائیل تصمیم گرفت مراکز جدیدی برای توزیع ماسک‌های شیمیایی دایر نکند

21:57 کاخ سفید: دلایل قانع‌کننده‌ای برای استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی نداریم

21:46 سازمان ملل: تحقیقات بازرسان در سوریه فردا به اتمام می‌رسد

21:45 مالکی نگرانی عراق را از دخالت نظامی در سوریه به اطلاع مقامات آمریکا رساند

21:36 گفت‌وگوی تلفنی بان‌کی‌مون با اوباما درباره تحقیقات بازرسان در سوریه

21:35 نخست وزیر سوریه: ذخایر کافی از همه کالاهای ضروری در اختیار داریم

21:12 اخضر ابراهیمی: بازرسان سازمان ملل هنوز ماده‌ای را که در حمله شیمیایی در غوطه شرقی استفاده شده مشخص نکرده‌اند

21:10 سازمان ملل: تیم بازرسان بعد از ارائه گزارش خود در نیویورک به سوریه باز می‌گردد

21:03 نخست وزیر کانادا گفت که این کشور در هیچ اقدام نظامی علیه سوریه شرکت نمی‌کند

21:00 ایتارتاس: رئیس تیم بازرسان سازمان ملل اول هفته شورای امنیت را در جریان نتایج تحقیق درباره استفاده از سلاح شیمیایی در ریف دمشق قرار می‌دهد

20:55 دولت کویت امروز پس از تشکیل نشستی فوق العاده در بیانیه‌ای از جامعه بین‌الملل خواست اقدامات عملی بازدارنده علیه سوریه اتخاذ کنند

20:48 تایم: دیپلماسی با ایران کلید پایان دادن به جنگ سوریه است

20:40 رویترز: نشست اعضای دائم شورای امنیت حدود 2 ساعت دیگر برگزار خواهد شد

20:00 المیادین: عربستان آماده ارائه پیش نویس قطعنامه‌ای علیه سوریه و حزب الله در مجمع عمومی سازمان ملل است/ بر اساس این پیش نویس مقامات سوری به نقض حقوق بشر متهم خواهند شد

19:53 نشست کری و هیگل با اعضای کنگره درباره تحولات سوریه

19:48 لس‌آنجلس تایمز: هزینه‌های حمله محدود آمریکا بیش از منافع آن است

19:30 اعلام مخالفت احزاب و اتحادیه‌های تونس با حمله نظامی به سوریه

18:40 خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام آمریکایی: واشنگتن ناوم پنجم خود را به شرق دریای مدیترانه اعزام می‌کند

18:33 پیام واحد روزنامه‌های صبح انگلیس به دولت کامرون: «به سوریه حمله نکنید»

18:31 تظاهرات ضدجنگ در لندن/ حضور مخالفان دولت سوریه در میان معترضان به کامرون +فیلم

18:26 رئیس دومای روسیه: سرنوشت جهان نباید به دست عده کمی از کشورها تعیین شود

18:24 دعوت دمشق از اعضای پارلمان روسیه برای سفر به سوریه

18:19 تأکید مرکل بر راه‌حل سیاسی در سوریه در گفت‌وگوی تلفنی با پوتین

18:18 کامرون: دنبال تغییر نظام در سوریه نیستیم

18:12 خطوط هوایی قبرس پروازهای شبانه به سوی بیروت را به مدت یک ماه متوقف کرد/قرار است پروازها به سوی لبنان در روز انجام شود

18:10 در صورت شکست در صدور قطعنامه بین‌المللی درباره سوریه گزینه‌های دیگری نیز در اختیار داریم

18:09 هجوم شهرک‌نشین‌ها برای دریافت ماسک و مواد غذایی در فلسطین اشغالی +فیلم

18:08 رامسفلد: رویکرد آمریکا در قبال سوریه نسنجیده است

18:05 وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه: انگلیس هنوز تصمیمی مبنی بر حمله نظامی علیه سوریه نگرفته است

17:36 نوری مالکی: هرگونه حمله به سوریه تهدیدی برای تمام منطقه از جمله عراق است

17:26 گزارش حقوقی انگلیس: حتی با وجود مخالفت شورای امنیت می‌توانیم به سوریه حمله کنیم

17:21 نماینده روسیه در اتحادیه اروپا: نشانه‌های روشنی از اقدام نظامی علیه سوریه وجود دارد

17:16 صلیب سرخ جهانی از کمبود دارو، مواد غذایی و آب آشامیدنی در مناطق مختلف سوریه خبر داد

17:0858 درصد از مردم آلمان مخالف مداخله نظامی در سوریه هستند

16:45 کمیته مشترک اطلاعاتی انگلیس: «به احتمال زیاد» دولت سوریه عامل حمله بوده است/نمی‌دانیم انگیزه حمله چه بوده است

16:44 ارتش سوریه: ما خود را برای سناریوهای بدتر آماده کرده‌ایم

16:38 جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین مخالفت خود را با مداخله نظامی آمریکا در سوریه اعلام کرد

16:34 رئیس مجلس سوریه: سوریه از هیچ تجاوزی نمی‌هراسد و بر دشمنانش پیروز خواهد شد

16:25 منابع خبری گزارش دادند که مقامات شهر حیفا در فلسطین اشغالی دستور تخلیه بزرگترین کارخانه تولید مواد شیمیایی در این شهر را صادر کردند/بیش از 500 هزار نفر در اطراف این کارخانه زندگی می‌کنند

16:20 بی‌بی‌سی‌: حمله نظامی فوری علیه سوریه محتمل به نظر نمی‌رسد

16:16 نیویورک‌تایمز: اوباما پیش از حمله به سوریه باید به سئوالات بسیاری پاسخ دهد

16:10 جریان تمرد مصر درخواست از ملت‌های عربی برای قطع کالای آمریکایی یا هر کشوری که در تجاوز به سوریه شرکت کند، را بررسی می‌کند

15:56 گفت‌وگوی پاپ و شاه اردن درباره تحولات سوریه/ گفت‌وگو تنها راه، حل بحران سوریه است

15:47 بشار اسد: سوریه از خود در مقابل هر تجاوزی دفاع می‌کند

15:45 اسرائیل محدودیت‌هایی را در مسیر پرواز هواپیماها بر فراز منطقه شمالی وضع کرده و مانع از فرود برخی از هواپیماهای خاص (ویژه) در فرودگاه حیفا می‌شود

15:44راشاتودی: آمریکا از جنگ در سوریه به دنبال تضعیف ایران است

14:33 نشست یگان‌های واکنش سریع اسرائیل برای مقابله با حمله‌های موشکی

15:28 مقام دفاعی فرانسه: منتظر دستور اولاند برای حمله به سوریه هستیم

15:27 تظاهرات خارج از دفتر نخست وزیری انگلیس در لندن در اعتراض به حمله به سوریه

15:26 وزیر خارجه بلژیک: حمله زمینی به سوریه در کار نیست

15:22نماینده سابق پارلمان لبنان: حزب‌الله در صورت حمله به سوریه دست بسته نخواهد بود/ پاسخ غافلگیرکننده سوریه

14:42 سایت شرکت عربستانی همکار تروریست‌های سوری هک شد + عکس

14:40امیرعبداللهیان: حمله نظامی به سوریه خطایی راهبردی/مواضعمان شفاف به فلتمن اعلام شد

14:15 تایمز لندن: 51 درصد از مردم بریتانیا با حمله موشکی به مراکز نظامی سوریه مخالفت کرده و تنها 22 درصد موافق این امر هستند

14:13 دولت پاکستان هم با مداخله نظامی در سوریه مخالفت کرد

14:03 هانس بلیکس:حتی اگر اسد از سلاح شیمیایی استفاده کرده باشد، غرب حق ندارد به عنوان ژاندارم بین‌الملل عمل کند

13:54 وزیر خارجه مصر: قاهره در هر گونه حمله علیه سوریه شرکت نمی‌کند و مخالف دخالت نظامی خارجی هستیم

13:50 وزارت دفاع انگلیس از استقرار 6 فروند جنگنده تایفون در پایگاه هوایی قبرس خبر داد

13:46 جربا: رئیس ائتلاف مخالفان خارج نشین سوریه: نیازمند واکنش بین المللی قوی به رژیم سوریه هستیم

13:44 اولاند: باید تمام تلاش را برای حل سیاسی بحران سوریه به کار گرفت

13:19 رئیس ائتلاف مخالفان سوریه با «اولاند» دیدار کرد

13:15 دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی: احتمال تکرار سناریوی عراق درقبال سوریه تاسف بار است/مخالف هرگونه دخالت نظامی در سوریه هستم

13:13 فرانسه: هدف ما از حمله یافتن راه حل خروج از بحران سوریه است

13:13 تقویت حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس

12:58 بان‌کی‌مون: بازرسان سازمان ملل صبح روز شنبه سوریه را ترک خواهند کرد

12:51 وزیر کابینه لبنان: هر حمله نظامی میزان قدرت سوریه را تغییر نمی‌دهد/پیروزی بشار اسد به نفع لبنان است

12:44 فرانسه هم ناوچه به دریای مدیترانه ارسال می‌کند

12:40 تیم تحقیقاتی سازمان ملل در سومین روز کاری خود وارد الغوطه شد

12:35 افسر ارتش سوریهدر مصاحبه با گاردین: خلبان‌های سوری برای انجام عملیات استشهادی آماده‌اند/ با هر موشک متجاوزان 4 موشک شلیک می‌کنیم

12:32 یک منبع در نیروهای مسلح روسیه: روسیه کشتی ضد زیردریایی و رزمناو به دریایی مدیترانه اعزام می‌کند

12:00 شورای امنیت روسیه: نمی‌توان بدون هیچ دلیلی رهبران سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم کرد

11:57 «دانیل شاپیرو» سفیر آمریکا در اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که حمله آمریکا به سوریه قطعی و جدی است

11:53 فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا: حمله شیمیایی در سوریه امنیت آمریکا را به خطر نینداخته/اهداف واشنگتن از حمله به سوریه مشخص نیست

11:51 سوئد: مجوز سازمان ملل برای حمله سوریه «کلیدی» است

11:50 دورنمای دیدار روسیه و آمریکا در مورد کنفرانس ژنو-2 هنوز نامشخص است

11:50 اسکای نیوز: از درگیری بین ارتش آزاد با نیروهای سوریه در شهرک بیت سحم در جاده فرودگاه بین‌المللی دمشق خبر داد

11:45 جفری فلتمن معاون دبیرکل سازمان ملل روز یکشنبه را زمان حمله آمریکا به سوریه اعلام کرد

11:35 دبکا: تعویق حمله نظامی به سوریه بخاطر دست‌یابی به توافق پشت پرده بین واشنگتن و مسکو است

11:20 ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس با همتای چینی خود درباره اوضاع سوریه به صورت تلفنی گفت‌وگو خواهد کرد

11:16 مخالفت جنبش 6 آوریل با دخالت نظامی در سوریه

11:13 مسکو: طرح حمله به سوریه مغایر با منشور سازمان ملل است

11:05 آمریکا: واشنگتن آماده‌ است برای حمله به سوریه شورای امنیت را نادیده بگیرد

10:53 جرمی براون، خبرنگار بی‌بی‌سی در دمشق از جریان داشتن زندگی عادی در این شهر علی‌رغم تهدیدات نظامی خبر داده است

10:42 مقامات آمریکایی: هیچ مدرکی دال بر دستور مستقیم اسد به استفاده از سلاح شیمیایی وجود ندارد

10:41 فاکس نیوز: مبنای ادعای آمریکا درباره حمله شیمیایی در سوریه اطلاعات جاسوسی اسرائیل بوده است

10:38 درخواست چین برای خویشتنداری در پرونده سوریه/وقوع درگیری در جاده فرودگاه دمشق

10:34 رئیس دومای روسیه: هنوز همه امکانات برای حل صلح‌آمیز بحران سوریه از بین نرفته است

10:25 نیویورک تایمز: مقامات آمریکایی روز چهارشنبه اعلام کردند که هیچ مدرکی دال بر دستور مستقیم رئیس‌جمهور سوریه مبنی بر حمله شیمیایی به شهروندان این کشور وجود ندارد

10:18 کانال دوم اسرائیل: صدها اسرائیلی از اولین ساعت‌های صبح امروز در مراکز توزیع ماسک‌های شیمیایی در تل‌آویو جمع شدند و منتظر دریافت این ماسک‌ها هستند

 

انتهای پیام/ر


اولین دیدگاه را شما بگذارید لحظه به لحظه با سوریه/ نشست 5 عضو دائم شورای امنیت درباره سوریه ،

  

92/06/07 - 12:35
شماره: 13920607000408
افسر ارتش سوریه در مصاحبه با گاردین:

افسر ارتش سوریه با بیان اینکه خلبان‌های سوری برای عملیات استشهادی آماده‌اند، می‌گوید جنگنده‌های آمریکا و انگلیس با ورود به آسمان سوریه با آتش جهنم روبرو می‌شوند.

خبرگزاری فارس: خلبان‌های سوری برای انجام عملیات استشهادی آماده‌اند/ با هر موشک متجاوزان 4 موشک شلیک می‌کنیم

 

به نقل از روزنامه گاردین، یک افسر ارتش سوریه که در پایگاه‌های پدافند هوایی این کشور در اطراف دمشق خدمت می‌کند، می‌گوید نیروی هوایی سوریه در حال بررسی استفاده از عملیات‌های استشهادی علیه متجاوزان غربی است.

این افسر سوری می‌گوید این هفته 13 خلبان پیمان بسته‌اند تا «اسکادرانی از عوامل استشهادی برای حمله به ناوهای آمریکایی» تشکیل دهند.

وی که سی و چند سال دارد و در واحد پدافند هوایی مستقر در 16 کیلومتری پایتخت فعال است، می‌گوید: اگر آمریکا و انگلیس یک راکت شلیک کنند، ما سه، چهار موشک شلیک می‌کنیم. اگر جنگنده‌های آن‌ها وارد آسمان ما شوند، با آتش جهنم روبرو خواهند شد.

این افسر سوری افزود: اگر نتوانیم جنگنده‌هایشان را با پدافند بزنیم، خلبان‌هایی داریم که آماده‌اند با خودِ جنگنده‌هایشان به آن‌ها حمله کنند و آن‌ها را در هوا منفجر کنند.

گاردین می‌نویسد نمی‌توان اطلاعات این افسر سوری را تائید کرد، اما وی در 12 ماه گذشته با روزنامه در ارتباط بوده و تاکنون همواره اطلاعاتی معتبر از روند نبرد در این کشور ارائه کرده است.

این نظامی سوری در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: ما 8 هزار داوطلب در ارتش داریم که آماده‌اند در هر زمان که نیاز بود، علیه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها دست به عملیات استشهادی بزنند. خود من هم حاضرم خودم در برابر ناوهای هواپیمابر آمریکایی منجر کنم تا نگذارم به سوریه و مردمش حمله کنند.

وی در مورد گزارش‌های منتشرشده مبنی بر حمله شیمیایی به حومه دمشق هم می‌گوید دولت در این حمله هیچ نقشی نداشته و خبر این حمله آن‌ها را شوکه کرده است.

او در این مورد می‌گوید: چرا ما باید در «غوطه» از سلاح شیمیایی استفاده کنیم؟ آن هم در حالی که نیروهای دولتی در زمان حمله آن‌جا بودند. ما در چند روز گذشته عملیاتی موسوم به «سپر پایتخت» را با هدف دفاع از پایتخت و حومه آن آغاز کردیم. ما 75درصد از اهداف خود را به دست آورده بودیم، اما ناگهان از شنیدن خبر حمله شیمیایی به «غوطه» شوکه شدیم.

وی با بیان اینکه روحیه نیروهای ارتش سوریه بالا است، می‌گوید ایران و حزب‌الله هم در کنار سوریه قرار دارند و با هم محور مقاومت را تشکیل داده‌اند.

این افسر سوری می‌افزاید: برای هرچیزی آماده‌ایم. تنها خداست که می‌تواند جان ما را بگیرد، نه آمریکا و نه انگلیس. آمریکا و انگلیس بیش از دو سال است که ما را تهدید می‌کنند، فکر می‌کنند که برای ما مهم است، بسیار نادانند که چنین فکری می‌کنند. ما با جنایتکارترین تروریست‌های جهان جنگیده‌ایم و نه خسته شده‌ایم و جنگ را رها کرده‌ایم.

وی ادامه می‌دهد: ارتش سوریه اکنون در بالاترین سطح هوشیاری قرار دارد. ما حداکثر تلاش خود را برای جلوگیری از حمله هوایی انجام می‌دهیم و موشک‌های ما برای شلیک آماده‌اند. ما انتظار داریم که آمریکا و انگلیس مناطق مشخصی را هدف قرار دهد، به همین جهت چینش تمام نیروها تغییر کرده و بسیاری از نیروهای نظامی به مناطقی دیگر منتقل شده‌اند.

او در مورد روحیه مردم سوریه هم می‌گوید: آنچه که الان در سوریه در جریان است، باورنکردنی است. مردان سوری زیادی که حتی برخی از آن‌ها قبلا جزو مخالفان بودند، به پایگاه‌های ارتش سرازیر شده و می‌خواهند به ارتش بپیوندند تا برای سوریه بجنگند.

به گفته وی: آن‌ها می‌گویند زمانی که سوریه مورد حمله خارجی ها قرار می‌گیرد، ما هم در کنار ارتش می‌جنگیم و همه‌چیز را فراموش می‌کنیم. در 48 ساعت گذشته تنها در دمشق 4 هزار نفر داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند. آن‌ها به اردوهای آموزشی اعزام شده‌اند تا نحوه استفاده از تسلیحات مختلف را بیاموزند و در حالی که ارتش سرگرم مواجهه با تجاوز آمریکایی‌ها است، با تشکیل کمیته‌های مردمی از خیابان‌های پایتخت محافظت کنیم.

این افسر سوری در پایان می‌افزاید: تمام ارتش در حالت آماده‌باش قرار دارد و به این افراد برای پشتیبانی، تامین امنیت و جلوگیری از بروز هرج و مرج در کشور نیاز داریم. ساکنان دمشق در وضعیت عادی به سر می‌برند و از هیچ حمله‌ای هراس ندارند. مناطق مختلف پایتخت حتی لوکس‌ترین مناطق هر روز هدف آماج راکت‌ها قرار می‌گیرند و آمریکایی‌ها بیشتر از این نمی‌توانند حمله‌ای کنند.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید خلبان‌های سوری برای انجام عملیات استشهادی آماده‌اند/ با هر موشک ،

  

92/06/07 - 09:26
شماره: 13920607000097

دبیر کل سازمان ملل گفت که بازرسان این سازمان صبح روز شنبه دمشق را ترک خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با سوریه/ بان‌کی‌مون: بازرسان صبح روز شنبه سوریه را ترک می‌کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در پی ادعای معارضان سوری به حمله شیمیایی ارتش این کشور به منطقه الغوطه الشرقیه، در حومه دمشق و بالا گرفتن موج تهدیدهای کشورهای غربی حامی معارضان، بحران سوریه وارد مرحله جدید شده و احتمال دخالت نظامی در این کشور قوت گرفته است.

در این همین ارتباط و در راستای جنگ تبلیغاتی گسترده علیه نظام سوریه، در رسانه‌ها زمزمه‌های تدارک غرب برای حمله به سوریه به گوش می رسد و با توجه به اینکه مقامات غربی و کاخ سفید و شخص اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند که هنوز تصمیمی برای حمله نظامی به سوریه اتخاذ نکرده‌اند ولی رسانه‌ها گمانه زنی‌های ضدونقیضی را در این زمینه مطرح می‌کنند. در حالی که رسانه‌ها دیروز گزارش دادند که حمله به سوریه از امروز پنج شنبه به سوریه آغاز می‌شود و سه روز طول می‌کشد. شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گزارش داد که این حمله بیشتر از چند ساعت به طول نمی‌انجامد.

در مقابل برخی از رسانه ها نیز از تعویق این حمله تا دو هفته آینده خبر می دهند. برخی منابع دیپلماتیک ترک اعلام کردند که این حمله در کمتر از دو هفته آینده انجام نخواهد شد.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز در این باره نوشت که آمریکا و انگلیس که لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه سوریه را تشدید کرده‌اند تحت فشار قرار گرفته‌اند تا مداخله در این کشور را به تعویق بیندازند.  بر اساس این گزارش، دولتهای این دو کشور پس از آن که بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان مل متحد روز چهارشنبه خواستار اختصاص زمان بیشتر برای انجام بازرسی‌ها در دمشق شد، تحت فشار قرار گرفته‌اند تا مداخله نظامی در دمشق را به تأخیر بیندازند.

خوانندگان محترم می‌توانند آخرین اخبار، تحلیل و گزارش از تحولات سوریه را از طریق این گزارش پیگیری کنند.

 

 

13:50 وزیر خارجه مصر: قاهره در هر گونه حمله علیه سوریه شرکت نمی‌کند و مخالف دخالت نظامی خارجی هستیم

13:46 جربا: رئیس ائتلاف مخالفان خارج نشین سوریه: نیازمند واکنش بین المللی قوی به رژیم سوریه هستیم

13:44 اولاند: باید تمام تلاش را برای حل سیاسی بحران سوریه به کار گرفت

13:19 رئیس ائتلاف مخالفان سوریه با «اولاند» دیدار کرد

13:15 دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی: احتمال تکرار سناریوی عراق درقبال سوریه تاسف بار است/مخالف هرگونه دخالت نظامی در سوریه هستم

13:13 فرانسه: هدف ما از حمله یافتن راه حل خروج از بحران سوریه است

13:13 تقویت حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس

12:58 بان‌کی‌مون: بازرسان سازمان ملل صبح روز شنبه سوریه را ترک خواهند کرد

12:51 وزیر کابینه لبنان: هر حمله نظامی میزان قدرت سوریه را تغییر نمی‌دهد/پیروزی بشار اسد به نفع لبنان است

12:44 فرانسه هم ناوچه به دریای مدیترانه ارسال می‌کند

12:40 تیم تحقیقاتی سازمان ملل در سومین روز کاری خود وارد الغوطه شد

12:35 افسر ارتش سوریهدر مصاحبه با گاردین: خلبان‌های سوری برای انجام عملیات استشهادی آماده‌اند/ با هر موشک متجاوزان 4 موشک شلیک می‌کنیم

12:32 یک منبع در نیروهای مسلح روسیه: روسیه کشتی ضد زیردریایی و رزمناو به دریایی مدیترانه اعزام می‌کند

12:00 شورای امنیت روسیه: نمی‌توان بدون هیچ دلیلی رهبران سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم کرد

11:57 «دن شاپیرو» سفیر آمریکا در اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که حمله آمریکا به سوریه قطعی و جدی است

11:53 فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا: حمله شیمیایی در سوریه امنیت آمریکا را به خطر نیانداخته/اهداف واشنگتن از حمله به سوریه مشخص نیست

11:51 سوئد: مجوز سازمان ملل برای حمله سوریه «کلیدی» است

11:50 دورنمای دیدار روسیه و آمریکا در مورد کنفرانس ژنو-2 هنوز نامشخص است

11:50 اسکای نیوز: از درگیری بین ارتش آزاد با نیروهای سوریه در شهرک بیت سحم در جاده فرودگاه بین‌المللی دمشق خبر داد

11:45 جفری فلتمن معاون دبیرکل سازمان ملل روز یکشنبه را زمان حمله آمریکا به سوریه اعلام کرد

11:35 دبکا: تعویق حمله نظامی به سوریه بخاطر دست‌یابی به توافق پشت پرده بین واشنگتن و مسکو است

11:20 ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس با همتای چینی خود درباره اوضاع سوریه به صورت تلفنی گفت‌وگو خواهد کرد

11:16 مخالفت جنبش 6 آوریل با دخالت نظامی در سوریه

11:13 مسکو: طرح حمله به سوریه مغایر با منشور سازمان ملل است

11:05 آمریکا: واشنگتن آماده‌ است برای حمله به سوریه شورای امنیت را نادیده بگیرد

10:53 جرمی براون، خبرنگار بی‌بی‌سی در دمشق از جریان داشتن زندگی عادی در این شهر علی‌رغم تهدیدات نظامی خبر داده است

10:42 مقامات آمریکایی: هیچ مدرکی دال بر دستور مستقیم اسد به استفاده از سلاح شیمیایی وجود ندارد

10:41 فاکس نیوز: مبنای ادعای آمریکا درباره حمله شیمیایی در سوریه اطلاعات جاسوسی اسرائیل بوده است

10:38 درخواست چین برای خویشتنداری در پرونده سوریه/وقوع درگیری در جاده فرودگاه دمشق

10:34 رئیس دومای روسیه: هنوز همه امکانات برای حل صلح‌آمیز بحران سوریه از بین نرفته است

10:25 نیویورک تایمز: مقامات آمریکایی روز چهارشنبه اعلام کردند که هیچ مدرکی دال بر دستور مستقیم رئیس‌جمهور سوریه مبنی بر حمله شیمیایی به شهروندان این کشور وجود ندارد

10:18 کانال دوم اسرائیل: صدها اسرائیلی از اولین ساعت‌های صبح امروز در مراکز توزیع ماسک‌های شیمیایی در تل‌آویو جمع شدند و منتظر دریافت این ماسک‌ها هستند

10:10 خبرگزاری فرانسه: هدف غرب از تهدید نظامی سوریه، تنبیه دولت این کشور است نه تغییر حکومت

10:09 رویترز: دولت سوریه ممکن است با حملات سایبری به حملات نظامی غرب پاسخ دهد

10:07 روسیا الیوم از درگیری‌ها در مسیر فرودگاه دمشق بین ارتش با تروریست‌ها خبر داد و ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه ارتش مراکز خود را در این قسمت ترک کرده است را رد کرد

10:05 روزنامه گاردین از احتمال تعویق اقدام نظامی علیه سوریه تا روز سه‌شنبه هفته آینده خبر داده است

10:01 بشار اسد: در جنگ با متجاوزان پیروز خواهیم شد

09:55 معاریو: آمریکایی‌ها چند ساعت قبل از حمله امروز خود به سوریه، اسرائیل را در جریان این حمله قرار خواهند داد ولی هنوز این امر اتفاق نیافتاده است

09:50 برخی منابع غربی در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس نیوز فاش کردند، آژانس جاسوسی اسرائیل اطلاعاتی را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا قرار داده است که نشان می‌دهد حمله شیمیایی چهارشنبه هفته گذشته به دست نیروهای اسد صورت گرفته است

09:49 نخست وزیر ژاپن از اوضاع سوریه ابراز نگرانی شدید کرد و خواستار تداوم تلاش های دیپلماتیک برای همه اقدامات خشونت آمیز و تشویق به گفت وگوی سیاسی با هماهنگی جامعه بین‌المللی شد

09:48 احمد الجربا رئیس گروه موسوم به ائتلاف ملی سوریه در گفت وگو با یک روزنامه فرانسوی خواستار حمله به نظام بشار اسد و ارجاع آن به دادگاه کیفری بین‌المللی شد

09:36 آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت که دلایل درخصوص استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان کافی است و درنتیجه نظام سوریه نباید بدون مجازات بکار خود ادامه دهد

09:09 مخالفت کشورهای آمریکای لاتین با حمله به سوریه

09:03 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را مسئول اول و آخر حمله شیمیایی در 21 اوت دانست.

08:55 رسانه‌های مخالف سوریه ادعا کردند: دولت سوریه از شهروندان نزدیک فرودگاه «مزه» خواست که خانه‌های خود را هرچه سریعتر ترک کنند.

08:47 چرا حکام عرب از حمله به سوریه حمایت می‌کنند؟

04:24 حمدین صباحی: حمله به سوریه، حمله به مصر است/دخالت نظامی آمریکا به سود اسرائیل تمام می‌شود -

04:11 اذعان یک مقام صهیونیست به نقش تل‌آویو در ترغیب آمریکا برای حمله به سوریه

03:59 جهاد اسلامی فلسطین دخالت نظامی آمریکا در سوریه را محکوم کرد

03:45 اوباما: هنوز برای حمله به سوریه تصمیم نگرفته‌ایم/قصد تکرار تجربه جنگ عراق را نداریم

00:18 مداخله نظامی انگلیس در سوریه منوط به تأیید پارلمان این کشور خواهد بود

00:15 المیادین: شباهت قطعنامه ضدسوری با قطعنامه علیه لیبی در 2011/وتو مشترک روسیه و چین

00:01 دموکراسی آمریکایی؛ گاهی با مداخله نظامی گاهی با کودتا /تحلیل

انتهای پیام/ر


اولین دیدگاه را شما بگذارید لحظه به لحظه با سوریه/ بان‌کی‌مون: بازرسان صبح روز شنبه سوریه را ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]