دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

1 2 3 4 5 >> >
93/03/27 
شماره: 13930327000305
بر اساس زمان‌بندی توافق هسته‌ای ژنو
هفتمین قسط دارایی‌های بلوکه شده ایران امروز باید آزاد شود

هفتمین قسط از اقساط 8 گانه ایران به مبلغ 550 میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده این کشور، بر اساس توافق، امروز 27 خرداد ماه باید پرداخت شود.

خبرگزاری فارس: هفتمین قسط دارایی‌های بلوکه شده ایران امروز باید آزاد شود
امروز سه شنبه 27 خرداد ما برابر با 17 ژوئن 2014 میلادی موعد پرداخت هفتمین قسط از اقساط 8 گانه ایران برای آزادسازی 4.2 دلار از پول‌های بلوکه شده ایران است.

بر اساس توافق هسته‌ای منعقده میان ایران و گروه1+5 در 24 نوامبر 2013 برابر با سوم آذر ماه 1392 کشورهای غربی متعهد شدند در قبال تعهد ایران به کاهش برخی از برنامه‌های هسته‌ای خود، بخشی از تحریم‌های این کشور را کاهش داده و همچنین 4.2 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران را آزاد و در دسترس تهران قرار دهند.

تاکنون ایران به تمامی تعهدات خود بر اساس زمان‌بندی انجام شده عمل کرده و طرف غربی به این نکته اذعان دارد.

ولی‌الله سیف هجدهم خرداد ماه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، اعلام کرد که 5 نوبت از این اقساط دریافت شده است و قسط ششم نیز در شُرُف انتقال است.

از سی‌ام دی ماه 92، زمان اجرایی شدن توافق ژنو، قرار بر این بود که دلارهای بلوکه شده ایران در 8 قسط به تاریخ‌ها و مبالغ زیر به حساب ایران واریز شود.

اول فوریه (مبلغ 550 میلیون دلار)، اول مارس (450 میلیون دلار)، هفتم مارس (550 میلیون دلار)، دهم آوریل (550 میلیون دلار )، پانزدهم آوریل (450 میلیون دلار)، چهاردهم می (550 میلیون دلار)، هفدهم ژوئن ( 550 میلیون دلار) و بیستم جولای (550میلیون دلار).

انتهای پیام/

 


نظر() هفتمین قسط دارایی‌های بلوکه شده ایران امروز باید آزاد شود ،

  

93/03/27 - 08:40
شماره: 13930327000195
/هشتمین روز بحران امنیتی عراق
تشدید تدابیر امنیتی پیرامون تأسیسات نفتی عراق/بخشی از هزینه‌های داعش از لبنان تأمین می‌شود/تعریف وتمجید طارق الهاشمی از عربستان

بحران امنیتی عراق وارد هفته دوم شد. پس از پیوستن شمار زیادی از مردم به ارتش، اکنون خبرها حاکی از تلفات سنگین تروریست‌ها در استان‌های مختلف عراق است.

خبرگزاری فارس: تشدید تدابیر امنیتی پیرامون تأسیسات نفتی عراق/بخشی از هزینه‌های داعش از لبنان تأمین می‌شود/تعریف وتمجید طارق الهاشمی از عربستان

 

 

 پس از آنکه ارتش عراق به همراهی نیروهای امنیتی توانست پیشروی تروریست‌ها را متوقف کند و بخش‌هایی از مناطق تصرف‌شده را از حضور نیروهای «داعش» پاکسازی کند، اکنون خبرها از تلفات سنگین تروریست‌ها حکایت می‌کند.

از طریق این خبر، قادرید‌ تمام اخبار مرتبط با بحران عراق را که  منتشر شده است دنبال کنید. در صورت تمایل به دیدن مشروح اخبار روی ساعت خبر کلیک کنید. این خبر در حال به روز رسانی است. 

 

 

 

 

11:52   طارق الهاشمی با حمله به دولت عراق، سیاست‌های بغداد را علت ناامنی در عراق به علت حضور داعش برشمرد و در عین حال بشدت از عربستان سعودی به تعریف و تمجید پرداخت و مدعی شد عربستان خواستار ثبات و امنیت عراق است 

11:08   الاخبار: بخشی از هزینه‌های «داعش» در لبنان تامین می‌شود

10:50    کمیساریای حقوق بشر عراق: داعش به زنان موصل به چشم کنیز و غنیمت جنگی می‌نگرد/تجاوز به 14 زن

 

10:30    تشدید تدابیر امنیتی پیرامون تاسیسات نفتی در جنوب عراق و آماده باش کامل نیروهای پلیس ارای مهار هرگونه تهدید احتمالی از سوی داعش

 

09:25    وزارت خارجه عراق: دیپلماتهای خارجی عراق را ترک نکرده‌اند / فرودگاه بغداد شاهد پروازهای روتین روزانه‌ است

09:20   خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ایرانی گزارش داد که تهران و واشنگتن دوشنبه در وین درباره بحران عراق مذاکره کردند اما این مذاکره بی‌نتیجه بود. 

09:19   علی الدباغ»دبیرکل تجمع مستقل «کفاءات العراق»، خواستار اجرای بند عدم حمایت رسانه‌ای از داعش در بیانیه سران اتحادیه عرب در سال 2012 شد.

08:53   سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که در سه استان الانبار، دیالی و صلاح‌الدین بیش از 315 تروریست کشته شده‌اند.

08:40   یک نیروی امنیتی عراق از عقب‌نشینی تروریست‌ها از شهر تلعفر خبر داد. وی اعلام کرد که تلفاتی سنگین به آنها وارد شده است و تاکنون 300 نفر از آنان کشته شده است.

انتهای پیام/ص

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید تشدید تدابیر امنیتی پیرامون تأسیسات نفتی عراق ،

  

نیمار نخستین کارت زرد جام جهانی 2014 را از آن خود کرد + فیلم

بازیکن خوش تکنیک این روز های برزیل نخستین کارت زرد جام جهانی 2014 را از آن خود کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نیمار در دقیقه 27 دیدار تیم های ملی برزیل و کرواسی با برخوردی که با مودریچ داشت، اولین کارت زرد جام جهانی 2014 را به خود اختصاص داد.

 


انتهای پیام/

نظر() فیلم ، نیمار نخستین کارت زرد جام جهانی 2014 را از آن خود کرد ،

  

 

کد خبر:4871248
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1393 - 22:56
مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل + تصاویر

هوادار معلول، نخستین زننده ضربه به توپ جام جهانی 2014

736 بازیکن، 64 بازی، 32 تیم، 12 استادیوم، 4 سال انتظار و یک تیم برنده. جام جهانی 2014 برزیل، برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جام جهانی 2014 فوتبال به طور رسمی از امشب آغاز می شود. گزارش لحظه به لحظه اخبار مربوط به افتتاحیه جام را در این خبر دنبال کنید.

 مراسم افتتاحیه به همراه نمایش مجازی توپ نمادین جام جهانی 2014 برزیل، موسوم به "بازوکا" آغاز شد.

تمرین برای مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 که از دقایقی قبل آغاز شده است از چند ماه قبل برنامه ریزی شده و 84 ساعت برای شرکت کنندگان وقت برده است.


پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان در پیامی رسمی برای تمام شرکت کنندگان در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: برای همه آرزوی یک جام فوق العاده با روحیه برادری واقعی دارم.

نیکو کواچ سرمربی تیم ملی کرواسی تاکید کرد: حضور تیم ملی کشورش در بازی افتتاحیه جام جهانی باعث افتخار کرواسی است.

در یک لحظه تاثیر برانگیز یک هوادار معلول با کمک تکنولوژی مخصوص از روی ویلچر خود بلند شده و اولین ضربه به توپ جام جهانی را وارد کرد.

آهنگ رسمی جام جهانی 2014 هم در مراسم اجرا شد.


بان کی مون دبیرکل سازمان ملل به همراه سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فیفا و دیلما روسف رئیس جمهور برزیل در استادیوم محل افتتاحیه بازیها حضور دارند.

ویژه برنامه مراسم افتتاحیه جام جهانی از ساعت 22:50 از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.


این ویژه برنامه با اجرای عادل فردوسی پور و رضا جاودانی همراه است که در ادامه با یک سوال در خصوص نتیجه بازی برزیل و کرواسی ادامه یافت.


در ادامه میهمان برنامه "اسکوچیچ" مربی فصل جاری ملوان در برنامه حاضر شد.



اسکوچیچ یک پیراهن تیم ملی فوتبال کرواسی را به فردوسی پور هدیه داد و عنوان داشت یک طرفدار هم به جمع طرفداران این تیم اضافه شود خوشایند است.

وی معتقد است تیم ملی کشورش (کرواسی)در دیدار مقابل برزیل به نتیجه 1 بر 0 خواهد رسید.

اسکوچیچ در ادامه افزود: برزیل تحت فشار است، اما کرواسی به آب و هوای برزیل عادت ندارد و برزیلی ها برای تصاحب جام به میدان می روند.

در ادامه ویژه برنامه به معرفی گارینشا اسطوره برزیلی هم عصر با پله پرداخته شد.


مراسم افتتاحیه با برنامه های مختلفی پی گیری شد و با اتمام مراسم، دو تیم برزیل و کرواسی برای اولین بازی جام آماده می شوند.
 

اولین دیدگاه را شما بگذارید هوادار معلول، نخستین زننده ضربه به توپ جام جهانی 2014 ،

  

 

کد خبر:4871290
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1393 - 00:31
جام جهانی 2014 برزیل + گزارش تصویری

برتری 3 بر یک برزیل مقابل کرواسی در دیدار افتتاحیه / گل به خودی، نخستین گل جام جهانی 2014

دیدار تیم های برزیل و کرواسی به عنوان دیدار افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت ایران آغاز شد و در نهایت برزیل میزبان با نتیجه 3 بر یک این دیدار را به سود خود به پایان رساند.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران دیدار تیم های برزیل و کرواسی به عنوان دیدار افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت ایران آغاز شد و در نهایت برزیل میزبان با نتیجه 3 بر یک این دیدار را به سود خود به پایان رساند.

سنگربانان دو تیم برزیل و کرواسی اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن خود وارد زمین شدند.

برزیلی ها با تشویق شدید تماشاگران از تونل ورزشگاه عبور کردند.

سیل تماشاگران زرد و سبزپوش برزیلی به صورت ایستاده تیم خود را تشویق کردند و نیمار ستاره بارسلونی تیم هم برای آنها دست تکان داد.

تا به حال هیچ تیم میزبانی در بازی افتتاحیه شکست نخورده است و در صورت پیروزی کرواسی در دیدار افتتاحیه یک نتیجه تاریخی رقم می خورد.


برزیل تا به حال سه بار بازی افتتاحیه جام جهانی را انجام داده که در دو بازی برنده شده و یک بار هم مساوی کرده است.

هوای سائو پائولو آفتابی با 24 درجه سانتی گراد دما و 63 درصد رطوبت است.

ترکیب تیم های ملی برزیل و کرواسی اعلام شد:

برزیل:

سزار، لویز، الوز، سیلوا، اسکار، گوستاو، پائولینیو، مارسلو، نیمار، هالک، فرد


کرواسی:

پلتی کوسا، سرنا، کرلوکا، لوورن، ورسالیکو، بروزوویچ، مودریچ، راکیتیچ، پریسیچ، اولیچ، جلاویچ


دیدار دو تیم از ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت ایران آغاز شد.

نیشی مورا از ژاپن سوت آغاز این بازی را به صدا در آورد. علیرضا فغانی، داور کشورمان نیز در تیم داوری این دیدار حضور دارد.

داوید لویز در دقیقه 5 دروازه کرواسی را تهدید کرد که پلتی کاسا دروازه این تیم این حمله را دفع کرد.

پرسیچ بازیکن کرواسی، دروازه برزیل را هدف گرفت که ضربه اش با ختلاف کمی در دقیقه 6 بازی به بیرون رفت.




در دقیقه 11 مارسلو با به ثمر رساندن گل به خودی اولین گل جام جهانی 2014 را به ثمر رساند و کرواسی یک گل از برزیل پیش افتاد.





برزیل از دقیقه 20 حملاتی را آغاز کرد و نهایت در دقیقه 22 نیمار فرار سریعی داشت و با پاسی که با اسکار داد موقیعت فراهم کرد اما پلنی کاسا سنگربان کرواسی این توپ هم دفع کرد.

نیمار در دقیقه 27 با برخوردی با مودریچ اولین کارت زرد جام را به خود اختصاص داد که ضربه آزادی را به تیم کرواسی تقدیم کرد که در نهایت با واکنش سزار همراه شد و حاصلی نداشت.

نیمار در دقیقه 28 گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند.



در دقیقه 41 ضزبه ایستگاهی نیمار از کنار دروازه به بیرون رفت.



2 دقیقه وقت تلف شده برای این نیمه در نظر گرفته شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


نیمه دوم بازی با سوت داور ژاپنی آغاز شد.

در دقیقه 60 کواچیچ از کرواسی با دادن جایش به برازوویچ اولین تعویض جام بیستم را رقم زد.

در دقیقه 63 نیز هرنانز از برزیل جایگزین پائولینو شد.

در دقیقه 68 برزیل هالک بیرون رفت برنارد بیرون آمد.

در دقیقه 69 با خطای لورن بر روی فرد اولین پنالتی جام نیز رقم خورد، نیمار پنالتی را زد، با توجه به دفع ناقص پلاتی کاسا، توپ وارد دروازه شد و برزیل 2 بر یک از کرواسی پیش افتاد.







در تعویض دوم کرواسی،ربیچ به جای ژلوویچ در دقیقه 78 به زمین آمد.





در دقیقه 87 گوستاو به دلیل خطا دومین بریلی بود که کارت زرد گرفت.

نیمارستاره برزیلی ها در این دیدار در دقیقه 87 از زمین بیرون رفت و رامیرز جایگزین او شد.

اسکار در دقیقه 91 این بازی گل سوم برزیلی ها در یک حرکت زیبای فردی و استفاده از اشتباه مدافعان به ثمر رساند.






این دیدار با برتری 3 بر یک برزیل، میزبان جام جهانی به پایان رسید.

نظر() برتری 3 بر یک برزیل مقابل کرواسی در دیدار افتتاحیه / گل به خودی، ،

  

 

کد خبر:4870058
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1393 - 02:49
یک سال از افشاگری بزرگ "اسنودن" گذشت

هیچ ارتباط الکترونیکی از کنترل کامل سرویس‌های جاسوسی آمریکا مصون نیست/ "جاروبرقی" NSA در فضای مجازی!

اسنودن در سالگرد افشاگری از آژانس امنیت ملی آمریکا، با راه‌اندازی شبکه‌ای مهم برای حفاظت از حریم شخصی، به تمام کاربران اینترنتی گوشزد کرد: "امروز دست روی دست گذاشتن، بزرگترین اشتباه است!"
یک سال از آغاز شهرت و سپس پناهندگی "ادوارد اسنودن" (Edward Snowden) قهرمان افشاگری جاسوسی‌ها در آژانس امنیت ملی آمریکا می‌گذرد. با این گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران همراه شوید:
ژوئن 2013 یادآور آگاهی جهان از این حقیقت است که هیچ ارتباط الکترونیکی از کنترل کامل سرویس‌های جاسوسی آمریکا مصون نیست؛ می‌خواهد این ارتباط الکترونیکی گشت‌وگذار و سرگرمی باشد یا متن ایمیل‌ها، چت‌ها و مکالمات تلفن همراه. آژانس امنیت ملی آمریکا همه اطلاعات موجود در فضای مجازی را مانند "جاروبرقی" به درون خود می‌مکد و با ذخیره در سِروِرهای غول‌آسا به تحلیل آن‌ها می‌پردازد.
افشاگری‌های اسنودن توانست موج گسترده‌ای از اعتراضات در سراسر دنیا علیه شکسته شدن حریم خصوصی افراد به راه بیندازد.
تا پیش از ژوئن 2013 هرکس سخنی می‌گفت مبنی بر اینکه ایالات متحده آمریکا هیچ حریم خصوصی برای انسان‌ها باقی نگذاشته، متهم به توطئه‌بافی، خیالپردازی، بدبینی و سیاه‌نمایی می‌شد. اما در عرض یک شب، با چاپ بخشی از اطلاعات طبقه‌بندی شده از برنامه‌های فوق‌سرّی آژانس امنیت ملی، از جمله برنامه شنود "پریزم"  در نشریات "گاردین"، "نیویورک تایمز" و "واشنگتن پست" جهان در حیرت فرو رفت.
از آن پس صدای بلند "حفاظت اطلاعات" به واژه‌ای کلیدی در دنیای مجازی تبدیل شد.
واقعیت این است که از آن پس هر کس نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به کل از ارتباطات الکترونیکی چشم‌پوشی کند، تنها یک راه پیش رو دارد و آن اینکه تبادلات الکترونیکی خود را حتی‌الإمکان به صورت گمنام و رمزگذاری‌‌شده انجام دهد.
راه‌حل خوبی که خود اسنودن طراحی و آزمایش کرده و از تابستان سال گذشته همزمان با افشاگری‌های تاریخی‌اش در اختیار سایت قرار داده برنامه "ENIGMABOX" است.
یک شرکت اینترنتی کانادایی در مه 2014 گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد رمزگذاری و قفل اطلاعات شخصی در اینترنت، طی 12 ماه اخیر بیش از صددرصد افزایش داشته است. حجم اطلاعات رمزگذاری‌شده در آمریکای شمالی دو برابر، در اروپا و آمریکای لاتین حتی چهار و پنج برابر شده است.
یک کارشناس سوئیسی مطبوعات و متخصص مسائل رسانه که نخواست نامش فاش شود، می‌گوید:
«کسی که هنوز اطلاعات شخصی‌اش را مهروموم نکرده، انگار تمام داده‌های محرمانه‌اش را روی صفحه سرویس‌های جاسوسی به اشتراک گذاشته است. از همه بدتر، این تصور است که برخی فکر می‌کنند نه چیزی برای مخفی کردن دارند و نه نیازی به حفاظت از اطلاعاتشان؛ پس خدشه‌دار شدن حریم شخصی برایشان بی‌معنی است.
این استدلال مضحک، مانند این است که بگوییم چون من اجناس قیمتی در خانه ندارم، برایم فرقی نمی‌کند که یک دزد، هر روز به آپارتمان شخصی من وارد شود و همه جا را بازرسی کند. حتی وقتی به توالت یا حمام می‌روم، آن دزد در کمال آرامش مرا بپاید!!! آیا هیچ فرومایگی از این بد‌تر و بردگی از این توهین‌آمیزتر وجود دارد؟
همان طور که انسان‌ها منزل شخصی، اتومبیل شخصی، موتور و دوچرخه‌هایشان را در برابر سرقت محافظت می‌کنند، ضروری است که اطلاعات شخصی خود را هم از طریق رمزگذاری، از دسترس دیگران دور نگه دارند. به نظر من این یکی از مهم‌ترین وظایف شهروندان است.»
این کارشناس رسانه در ادامه می افزاید: تصوّر دیگری که گاهی شنیده می‌شود، این است که وقتی ایمن‌سازی 100% امکان‌پذیر نیست، پس به کل از این امر صرفنظر می‌کنیم! این دیدگاه احمقانه مانند این است که بگوییم وقتی قرار است به هر حال بمیریم، پس چرا باید از سلامت خود مراقبت کنیم؟
درست به خاطر همین آدم‌های تسلیم‌پذیر و ترسویی که اجازه می‌دهند ابرقدرت‌ها هر کاری که می‌خواهند با آن‌ها بکنند، دنیای ما این طور است.
ما موظفیم هر اقدامی که در راستای حفاظت اطلاعات از دستمان برمی‌آید انجام دهیم، چون نه قانونگذار، نه دستگاه قضایی و نه پلیس برای ما کاری نمی کند. حتی دولت‌ها، نه خودشان را از سرقت‌های آژانس امنیت ملی نجات می‌دهند و نه شهروندانشان را؛ کمااینکه در طول این یک سال هیچ مقام غربی را ندیدیم که در واشنگتن به اوباما اعتراض کند یا قاطعانه جلوی جاسوسی‌های اطلاعاتی بایستد. از سوی دیگر هیچ تغییر رویه‌ای هم از دولت آمریکا شاهد نبوده‌ایم و همه چیز به همان منوال است که بود.
"وُدا فون" (Vodafon) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه و اینترنت در دنیا، با تأیید ماهیت سیستم‌های جاسوسی اعلام کرد نهادهای دولتی کشورهای غربی تمامی مکالمات شبکه همراه در 29 کشور ارائه‌دهنده خدمات را شنود می‌کنند. به نقل از وبسایت رسمی این شرکت، ودافون سکوت خود در قبال کنترل‌های دولتی را شکسته و از کمّ و کیف شنود شهروندان پرده برداشته است.
این گزارش همچنین اعلام کرد در برخی کشورها مانند آلبانی، مصر، مجارستان، هند، مالتا، قطر، رومانی، آفریقای جنوبی و ترکیه حتی سخن گفتن از شنود دولتی ممنوع است.
امروزه ثابت شده که سرویس‌های اطلاعاتی و در رأس آن‌ها آژانس امنیت ملی آمریکا، ظرفیت‌های عظیم حافظه برای ذخیر? داده در اختیار دارند که سِرورهای آنان به ابعاد زمین‌های فوتبال است. این سِرورها می‌توانند تمام ارتباطات مجازی در دنیا را ده‌ها سال بی‌هیچ مشکلی ثبت و نگهداری کنند.
مسئله مهم در اینجا فقط دریافت اطلاعات بی‌خطر و غیرضروری شهروندان نیست، بلکه ممکن است سال‌های بعد، جهت مجبور نمودن همین افراد عادی برای همکاری بر علیه عده‌ای دیگر به کار سرویس‌های اطلاعاتی بیاید. در آن صورت روزی می‌رسد که دیر یا زود، هر وبسایتی که ما از آن بازدید کرده‌ایم، هر فردی که با وی در ارتباط بوده‌ایم، هر ایمیل، چت یا گفتگویی که انجام داده‌ایم، محاسبه شود.
پنجشنبه گذشته "ادوارد اسنودن" با راه‌اندازی سایت "ریست د نت" کمپینی برای تقویت حفظ حریم خصوصی تشکیل داد و به مناسبت سالگرد ‌افشاگری از آژانس امنیت ملی آمریکا گفت:
«یک سال پیش دریافتیم که اینترنت، همواره کنترل، و لیست فعالیت‌های ما دائماً جمع‌آوری می‌شود. مهم نیست این اطلاعات، چقدر بی‌ضرر یا معمول روزمره هستند، بلکه مهم این است که این کنترل در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است. ولی امروز می‌توانیم به طور مؤثر جلوی جمع‌آوری اطلاعاتمان توسط آژانس را بگیریم. دست روی دست گذاشتن، امروز بزرگترین اشتباه است!»
گزارش از طاهری/


منابع:
http://alles-schallundrauch.blogspot.de/2014/06/datensicherheit-nichtstun-ist-der.html
http://www.vodafone.com/content/sustainabilityreport/2014/index/operating_responsibly/privacy_and_security/law_enforcement.html#eocp
https://www.resetthenet.org/

اولین دیدگاه را شما بگذارید ادوارد اسنودن ، آژانس امنیت ملی آمریکا ، سرویس اطلاعاتی ، حریم خ ،

  

 

93/03/22

شماره: 13930322001061

عراقچی: در صورت عدم توافق هسته‌ای ایران به غنی‌سازی 20 درصدی برمی‌گردد

مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران گفته نگارش متن توافق جامع هسته‌ای از هفته آینده آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: عراقچی: در صورت عدم توافق هسته‌ای ایران به غنی‌سازی 20 درصدی برمی‌گردد

 

فارس به نقل از وال‌استریت ژورنال، سید عباس عراقچی گفته نگارش متن توافق جامع هسته‌ای از هفته آینده آغاز می‌شود، اما هنوز تردیدهایی در این باره وجود دارد.

آقای عراقچی روز پنجشنبه همچنین گفت که توافق جامع هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5 در دسترس است اما دو طرف هنوز اختلافات گسترده‌ای در برخی از موضوعات دارند.

وی که در نشست شورای اروپایی در روابط خارجی در شهر رم صحبت می‌کرد گفت: «مذاکرات اکنون در مرحله بسیار حساسی هستند.»

آقای عراقچی با بیان اینکه «هنوز اختلافات وجود دارند.» افزود « ما به تلاش سخت، خردورزی و خلاقیت برای از بین بردن اختلافات نیاز داریم.»

وی علی‌رغم اشاره به اختلافات گفت که «توافق در دسترس است.»

در صورتی که ایران و 6 کشور مذاکره‌کننده نتوانند تا موعد 20 جولای (29 تیرماه) به توافق برسند می‌توانند مدت زمان لازم برای توافق را تا 6 ماه تمدید کنند.

معاون وزیر خارجه ایران و دیپلمات ارشد هسته‌ای ایران گفت: «همه ما می‌خواهیم این کار را تا 20 جولای به انجام برسانیم.»

این دیپلمات ایرانی عدم موفقیت دو طرف در رسیدن به توافق هسته‌ای را موضوعی «فاجعه‌بار برای همه» توصیف کرد و گفت ایران در صورت توقف مذاکرات هسته‌ای به غنی‌سازی 20 درصدی برمی‌گردد.

ایران در راستای پایبندی به توافق موقت هسته‌ای که در سوم آذرماه سال گذشته در ژنو حاصل شد با تعلیق غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم موافقت کرده است.

آخرین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر پایبندی کامل ایران به تمامی مفاد این توافقنامه تأکید می‌کنند. 

دیپلمات‌های ایران و آمریکا با حضور هلگا اشمیت، معاون کاترین اشتون در هفته جاری رایزنی‌های سه جانبه را در ژنو برگزار کردند. این رایزنی‌ها  که در آستانه پنجمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 برگزار می‌شد گامی در راستای حل اختلافات پیش از این مذاکرات بود.

عراقچی از اظهارنظر درباره این رایزنی‌ها خودداری کرد اما ابراز امیدواری کرد مذاکرات وین با پیشرفت همراه باشد.

مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران گفت: «انتظار داشتیم در دور قبلی این مذاکرات در وین نگارش متن توافق را آغاز کنیم، اما این اتفاق نیفتاد. امیدواریم هفته آینده نگارش پیش‌نویس را آغاز کنیم، اما هنوز تردیدهایی در این باره وجود دارند.

کشورهای غربی به رهبری آمریکا ایران را به پیگیری اهداف نظامی در لفافه برنامه هسته‌ای این کشور متهم می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران همواره این ادعاها را رد کرده است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید عراقچی: در صورت عدم توافق هسته‌ای ایران به غنی‌سازی 20 درصدی برم ،

  

93/03/22

شماره: 13930322000346

عید است و جمکران تو امشب قیامت است

نغمه مستشار نظامی از شاعران جوان کشورمان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) چند شعر خطاب به حضرت سروده است.

خبرگزاری فارس: عید است و جمکران تو امشب قیامت است

 

نغمه مستشار نظامی از شاعران جوان کشورمان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) چند شعر خطاب به حضرت سروده است. این شعرها به شرح زیر است:

1-

شعری به رسم هدیه...سلامی به رسم یاد

روز تولد تو سپردم به دست باد

 

ای باد راه خانه موعودمان کجاست

ای رودهای گمشده مقصودمان کجاست

 

ای کاش باد بود و غزل بود و جاده ها

می آمدیم سوی تو ما پا پیاده ها

 

می آمدیم عرض ادب، عرض احترام

تبریک عید و گفتن لبیک یا امام

 

می آمدیم و هدیه ناقابلی...که نیست

با چشمهای منتظر و با دلی که نیست

 

روز تولد تو زمین مهربان تر است

خورشید شاد تر شده گویا جوان تر است

 

کوچه به کوچه زمزمه طاق نصرت است

عید است و جمکران تو امشب قیامت است

 

چشمم به سمت آینه‌های مقابلت

قلبی شکسته دارم و شعری که مایلت

 

دورم ولی تو مرحمتت دیر و دور نیست

بودن فقط منوط به شرط ظهور نیست

 

مادر بزرگ گفت که او حی و حاضر است

بر هر چه می‌کنیم نگهبان و ناظر است

 

دستش گره گشاست نگاهش گره گشاست

یک خنده روی صورت ماهش گره گشاست

ای دل چرا شکسته و ساکت نشسته ای

چیزی بگو که ندبه و آهش گره گشاست

شعبان کرامت است و شفاعت علی الخصوص

ماه تمام نیمه ماهش گره گشاست

شب پشت شب گره به گلوی غزل زده

حلقه به حلقه زلف سیاهش گره گشاست

 

حلقه به حلقه در زده تبریک گفته ام

نام تو را درین شب تاریک گفته ام

 

نام تو روشنایی صبح است و راز عشق

خواندم پس از اذان طلوعت نماز عشق

 

روز تولد است و سلام و ارادتی

دادم به دست باد به شوق زیارتی

2-

گمان کنم که زمانش رسیده برگردی

به ساحت شب قدر ای سپیده برگردی

 

هزار بیت فرج نذر می کنم شاید

به دفتر غزلم ای قصیده برگردی

 

زمان آن نرسیده کرامتی بکنی

قدم به خانه گذاری به دیده برگردی؟

 

مزار حضرت مهتاب را نشان بدهی

به شهر سبز ترین آفریده برگردی

 

گمان کنم که زمانش...گمان کنم حالا

که پلک شاعری من پریده برگردی

 

نگاه کن! به خدا بی تو زندگی تنهاست

قبول کن که زمانش رسیده برگردی

3-

گاهی اگر با ماه صحبت کرده باشی

از ما اگر پیشش شکایت کرده باشی

 

گاهی اگر در چاه مانند پدر آه

اندوه مادر را حکایت کرده باشی

 

گاهی اگر زیر درختان مدینه

بعد از زیارت استراحت کرده باشی

 

گاهی اگر بعد از وضو مکثی کنی تا

آیینه‌‏ای را غرق حیرت کرده باشی

 

در سال‏های سال دوری و صبوری

چشم ‏انتظاری را شفاعت کرده باشی

 

حتی اگر بی آنکه مشتاقان بدانند

گاهی نمازی را امامت کرده باشی

 

یا در لباس ناشناسی در شب قدر

از خود حدیثی را روایت کرده باشی

 

یا در میان کوچه‌‏های تنگ و خسته

نان و پنیر و عشق قسمت کرده باشی

 

پس بوده‌‏ای و هستی و می‏‌آیی از راه

تا حق دل‏ها را رعایت کرده باشی

 

پس مردمک‏‌های نگاه ما عقیم‌‏اند

تو حاضری بی‌‏آنکه غیبت کرده باشی!


اولین دیدگاه را شما بگذارید عید است و جمکران تو امشب قیامت است ،

  

93/03/22 - 00:43

شماره: 13930322000020

 

7 هزار داوطلب در استان واسط به ارتش عراق پیوستند /اوباما: آماده دخالت نظامی در عراق هستیم/22 هزار نیرو، تأمین امنیت کربلا را بر عهده دارند

بحران اخیر عراق در حالی وارد سومین روز شد که نیروهای ارتش توانسته‌اند بخش‌های مهمی از اراضی اشغال شده توسط تروریست‌ها را از آن‌ها بازپس گیرند.

خبرگزاری فارس: 7 هزار داوطلب در استان واسط به ارتش عراق پیوستند /اوباما: آماده دخالت نظامی در عراق هستیم/22 هزار نیرو، تأمین امنیت کربلا را بر عهده دارند

 

درگیری‌ها در عراق  روز پنج شنبه در حالی وارد سومین روز می‌شود که ارتش عراق در جریان درگیری‌های چهارشنبه توانست تعدادی از شهرهایی را که به تصرف تروریست‌های «داعش» درآمده بود، از جمله شهر استراتژیک تکریت، را از آن‌ها باز پس گیرد.

در عین حال، تروریست‌ها نیز به پیشروی خود در برخی از دیگر مناطق ادامه دادند. روز چهارشنبه گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه اعضای داعش به چند کیلومتری شهر مقدس «سامرا» رسیده‌اند و درگیری‌های شدیدی در ورودی شهر در جریان است. با این حال هیچ مقام عراقی‌ای این خبر را تائید نکرد.

تصرف کنسولگری ترکیه، از اصلی‌ترین حامیان مخالفان سوریه در سه سال گذشته، در شهر موصل عراق به دست تروریست‌ها از جمله دیگر تحولات مهم دیروز بود. ترکیه در پی این اتفاق و به گروگان گرفته شدن 48 کارمند و دیپلمات کنسولگری، خواستار تشکیل جلسه اعضای ناتو شده و در عین حال چندین جلسه با حضور مقامات سیاسی و امنیتی تشکیل داد. با این حال، گروگان‌ها همچنان در اختیار داعش هستند.

از طریق این خبر، قادر خواهید بود به‌ تمام اخبار مرتبط با بحران عراق تا این لحظه دست پیدا کنید. در صورت تمایل به دیدن مشروح اخبار کافی‌ است بر روی ساعت اخبار امروز کلیک کنید. این خبر به طور مداوم به روز می‌شود.

23:22 یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون ضمن اشاره به اوضاع خطرناک فعلی گفت: کسانی که نگذاشتند جلسه امروز پارلمان تشکیل شود با این اقدام خود به نوعی از تروریسم حمایت کردند.

23:19 وزارت دفاع عراق اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش این کشور هیچ هواپیمایی را در موصل رها نکرده است.

22:55 وزیر خارجه آْمریکا گفت این کشور گزینه‌های متعددی را برای مقابله با تهدیدات امنیتی در عراق در نظر می‌گیرد.

22:51  وزیر خارجه ایران در تماس‌های تلفنی با دبیرکل سازمان ملل، دبیرکل سازمان همکاری‌ اسلامی و وزرای خارجه ترکیه،‌ قطر و امارات درباره تحولات عراق به رایزنی پرداخت و در تماس با بان کی مون بر مسئولیت سازمان ملل در حمایت جدی از دولت و ملت عراق تأکید کرد.

 22:45 دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور پاکسازی جاده‌ها را در شهر موصل و استان صلاح‌الدین آغاز کرده‌اند.

22:17 سخنگوی کاخ سفید می‌گوید واشنگتن طرحی برای ارسال نیروی زمینی به عراق ندارد.

 

22:06 دبیر کل سارمان ملل در تماس تلفنی با مالکی ضمن اگاهی از اوضاع فعلی عراق، بر حمایت از این کشور در مبارزه با داعش تاکید کرد.

 

22:01 فرماندهی علمیات ارتش در استان بابل عراق از کشته شدن 21 تن از عناصر داعش در این استان در درگیری با ارتش خبر داد.

 

21:46 7 هزار داوطلب در استان واسط به ارتش عراق پیوستند.

 

21:40 « اسراییل» از استراتژی جنگی خود برای داعش در عراق رونمایی کرد.

 

21:18 لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد که جامعه بین الملل باید در مورد اوضاع داخلی عراق به سرعت وارد عمل شود.

 

21:10 استاندار کربلا از آمادگی کامل  این شهر مقدس جهت پذیرایی از زائرین برای شرکت در مراسم نیمه شعبان خبر داد.

 

21:02 باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید واشنگتن، در صورتی که امنیت ملی‌اش تهدید شود آماده اقدام نظامی در عراق است.

 

20:49 رئیس شورای استان ذی‌قار ضمن ابراز تاسف از رفتار برخی که باعث عدم تشکیل جلسه امروز پارلمان عراق شد گفت: نبود حس میهن‌پرستی و احساس مسئولیت در قبال مسائل فعلی این جلسه را به تعطیلی کشاند

 

20:38 دفتر اوقاف سنی عراق خواستار پیوستن به ارتش برای مقابله با داعش شد

20:24  عده زیادی از عناصر داعش در حمله هوایی ارتش عراق کشته شدند.

 

20:21 هزاران نفر از مردم عراق به کمک ارتش آمدند

 

20:20 ویلیام هیگ، وزیر خارجه انگلیس گفته کشورش در عراق که در حال مقابله با نیروهای دولت اسلامی عراق و شامات (داعش) است دخالت نظامی نمی‌کند.

 

20:01 استاندار الانبار یک جلسه با حضور تعدادی از فرماندهان امنیتی در مقر عملیات الانبار علیه داعش واقع در مرکز الرمادی برگزار کرد.

 

19:51 شبکه خبری المیادین خبر داد نیروهای ویژه عراقی از چهار جهت به سمت فرودگاه موصل در حرکت هستند.

 

19:27 وزیر خارجه عراق گزارش‌های پیشین درباره درخواست عراق از آمریکا برای دخالت در بغداد را رد کرد و گفت: «هیچ‌کس خواستار دخالت نظامی آمریکا در عراق نشده است.»

 

19:04 اتحادیه عرب برای بررسی اوضاع عراق نشست فوق‌العاده تشکیل می‌دهد

 

19:03 تیپ کمکی استان بصره برای مقابله با داعش عازم نینوی شد.

 

18:32 وزیر کشور ترکیه از سلامت کامل شهروندان این کشور که نیروهای داعش آنها را به گروگان گرفته‌اند خبر داد.

18:17 «آندره فوگ راسموسن» دبیر کل ائتلاف ناتو اعلام کرد این ائتلاف نقشی در تحولات عراق نخواهد داشت.

18:07 فرمانده پلس استان دیالی اعلام کرد نیروهای دولت اسلامی عراق و شامات موسوم به داعش حتی یک وجب از خاک این استان را هم نگرفته‌اند.

17:52 نیروهای ویژه ارتش عراق آماده‌اند همزمان با دستور مقامات عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش وارد استان نینوا شوند.

17:40 وزارت کشور عراق از مردم این کشور خواست به شایعات توجه نکنند.

15:12 ترکیه می‌گوید وارد مذاکراتی برای آزادسازی 80 شهروند این کشور است که نیروهای داعش آنها را گروگان گرفته‌اند.

16:22 اعزام نیروهای ویژه نبردهای خیابانی برای آزاد سازی موصل

15:58 وزیر پیشمرگه کردستان عراق از سوء قصد جان سالم به در برد

15:50 سفیر عراق در فرانسه خواستار کمک‌های نظامی شورای امنیت به عراق شد

15:38 آمادگی برای بزرگترین عملیات نظامی ارتش عراق در موصل

15:29 بهانه تراشی النجیفی برای موافقت با اعلام حالت فوق العاده/نشست فوری پارلمان عراق لغو شد

15:29 تأکید گروه‌های سیاسی عراقی بر وحدت در مبارزه با داعش و مجازات مقصرین

15:25 ابراز نگرانی لاوروف درباره بحران امنیتی عراق

15:23 داعش کشته شدن وزیر جنگ این گروهک تروریستی در عراق را تأیید کرد

15:20 در پی عملیات داعش در عراق شدت گرفت؛ هراس از افزایش قیمت نفت و رکود مجدد اقتصاد جهانی

15:00 عمار حکیم: عراق نیازمند یک استراتژی امنیتی روشن است

14:59 واشنگتن: امیدواریم ایران نقش سازنده‌تری در تحولات عراق بازی کند

14:57 وزیر نفت عراق: پالایشگاه نفت «بیجی» در کنترل کامل نیروهای دولتی است

14:56 وزیر دادگستری ترکیه: آنکارا برنامه‌ای برای عملیات نظامی در عراق ندارد

14:36 العربیه: یورش داعش به روستا‌های عراقی در نزدیکی شهر العظیم در دیالی

14:33 زارعی درگفت وگوی ویژه خبری شبکه 2: شکست تروریسم در عراق امری قطعی اما زمانبر است/گروه‌های تروریستی در سوریه طعم شکست را چشیدند

14:33 تأخیر نیم ساعتی در برگزاری جلسه فوق العاده پارلمان عراق

14:20 ائتلاف همپیمانی ملی پارلمان عراق با اعلام حالت فوق العاده در سراسر کشور موافقت کرد

14:19 استانداری دیالی: با تمام توان آماده مقابله با داعش هستیم

14:06 کمیساریای امور آوارگان سازمان ملل در اردن آماده استقبال از آوارگان عراقی

13:43 یک تروریست عربستانی از زندان موصل فرار کرده است

13:40 سه دلیل «پیشروی داعش در عراق» از نگاه روزنامه آمریکایی

13:32 قبائل الانبار به کمک نیروهای امنیتی عراقی شتافتند 

12:45 رویترز: نیروهای امنیتی منطقه کردستان کنترل کامل کرکوک را به دست گرفتند

12:29 200 زن غیور عراقی برای مقابله با داعش دست به سلاح شدند

12:13 17 تن از افراد داعش در درگیری‌های شب گذشته کرکوک کشته شدند

12:11 داعش فرمان حرکت به سوی بغداد را صادر کرد

12:11 واکنش آمریکا به «درخواست» کمک عراق: نوری مالکی نخست وزیر خوبی نیست/ برای سرکوب داعش هواپیما اعزام نمی کنیم

12:10 به مناسبت اشغال کنسول‌گری ترکیه در موصل: ترکیه و انتخاب سخت حمایت یا عدم حمایت از تروریسم

12:04 درگیری پلیس با داعش در جنوب بغداد/1 پلیس عراقی کشته و 5 نفر زخمی شدند 

11:39 بان‌کی‌مون خواستار اتحاد جامعه‌ بین‌المللی با عراق برای مقابله با داعش شد

11:37 ارتش و عشایر عراق مانع ورود داعش به منطقه «بلد» شدند

11:09 المنار المقدسیه : عربستان در پشت پرده بحران امنیتی اخیر عراق است

10:53 العربیه: عقب نشینی ارتش عراق از مرز با سوریه در غرب الانبار

10:44 داعش و فتنه بزرگ: آیا کربلا در خطر است؟

10:39 مسکو: غربی‌ها در برخورد با داعش عراق و سوریه یکسان عمل نمی‌کنند

10:37 تسلط «داعش» بر نینوا و تاثیر آن بر روند نبردهای جاری شمال شرقی سوریه

10:35 تشکیل گروه‌های داوطلب در استان ذیقار برای کمک به نیروهای امنیتی عراقی

10:33 نبردهای منطقه‌ای در سوریه و عراق و بازتاب‌های آن بر منطقه و جهان

02:31 عراق از آمریکا خواست روند تحویل تسلیحات به این کشور را تسریع کند

02:30 سفرای ایران و ترکیه با ابراهیم جعفری دیدار کردند

02:01 سوزان رایس: آماده کمک به عراق برای مقابله با داعش هستیم

01:54 شورای امنیت اقدامات داعش در عراق را «به شدیدترین لحن ممکن» محکوم کرد

01:41 رایزنی میان چهره‌های سیاسی عراق برای حل بحران امنیتی

00:53 ایران اشغال سرکنسولگری ترکیه در عراق و گروگان گیری اعضای آن را محکوم کرد

00:50 تبادل آتش میان داعش و نیروهای پیشمرگه در اطراف دهوک

00:40 منع آمد و شد در بغداد/ تسلط کامل ارتش بر کرکوک

00:01 نوزده تروریست در تکریت کشته شدند

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید 7 هزار داوطلب در استان واسط به ارتش عراق پیوستند /اوباما: آماده ،

  

کد خبر:4868610
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1393 - 10:57

برنامه پخش بازی‌های جام‌جهانی 2014 از شبکه‌های سیما

دیدارهای جام‌جهانی 2014 برزیل امشب 22 خرداد آغاز می‌شود و علاقمندان فوتبال می‌توانند مهمترین رویداد بزرگ ورزشی را از شبکه‌های ورزشی دنبال کنند.
به  گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پخش مسابقات جام‌جهانی 2014 برزیل قرار است از شبکه سه و ورزش به صورت مستقیم پخش شود. براین اساس ما زمان پخش این رقابت‌‌ها را به استحضار می‌رسانیم.

جمعه 93/3/23

1-برزیل- کرواسی                      00:30                            گروه                  A                   شبکه سه سیما
2-مکزیک-کامرون                       20:30                             گروه                  A                شبکه ورزش  
3-اسپانیا-هلند                          23:30                             گروه                  B              شبکه سه سیما

شنبه 93/3/24

4-شیلی-استرالیا                       2:30                           گروه                    B                   شبکه سه سیما
5-کلمبیا- یونان                         20:30                            گروه                   C               شبکه سه سیما
6- اروگوئه- کاستاریکا                23:30                            گروه                  D            شبکه سه سیما

یکشنبه 93/3/25 

7-انگلیس-ایتالیا                       2:30                              گروه                  D                  شبکه سه سیما
8-ساحل عاج- ژاپن                  5:30                              گروه                  C                 شبکه سه سیما
9- سوئیس-اکوادور                 20:30                              گروه                  E               شبکه ورزش
10-فرانسه- هندوراس            23:30                              گروه                 E               شبکه سه سیما

دوشنبه 93/3/26

11-آرژانتین-بوسنی هرزه گوین             2:30                                گروه                F               شبکه سه سیما  
12-آلمان-پرتغال                                20:30                                گروه                G            شبکه سه سیما
13-ایران-نیجریه                                23:30                                 گروه               F           شبکه سه سیما

سه شنبه‌93/3/27
 
14-غنا-آمریکا                                       2:30                                 گروه               G               شبکه سه سیما
15-بلژیک- الجزایر                               20:30                                 گروه               H          شبکه سه سیما
16-برزیل-مکزیک                                 23:30                                 گروه              A         شبکه سه سیما 

چهارشنبه 93/3/28

17-روسیه- کره جنوبی                    2:30                                     گروه               H            شبکه سه سیما
18-استرالیا-هلند                           20:30                                    گروه               B          شبکه سه سیما
19-اسپانیا- شیلی                        23:30                                     گروه               B       شبکه سه سیما

پنج‌شنبه 93/3/29
 
20-کامرون-کرواسی                     2:30                                        گروه              A             شبکه سه سیما
21-کلمبیا-ساحل عاج                  20:30                                       گروه              C           شبکه سه سیما
22- اروگوئه-انگلیس                     23:30                                       گروه              D         شبکه سه سیما

جمعه 93/3/30

23-ژاپن-یونان                              2:30                                        گروه           C               شبکه سه سیما
24-ایتالیا-کاستاریکا                    20:30                                       گروه           D             شبکه سه سیما
25- سوئیس-فرانسه                 23:30                                       گروه            E           شبکه سه سیما

شنبه 93/3/31

26-هندوراس-اکوادور                   2:30                                        گروه           E             شبکه سه سیما
27-آرژانتین- ایران                      20:30                                       گروه           F           شبکه سه سیما
28-آلمان-غنا                            30:23                                       گروه            G           شبکه سه سیما 

یکشنبه 93/4/1

29-نیجریه-بوسنی هرزه گوین             2:30                                         گروه           F               شبکه سه سیما
30-بلژیک-روسیه                             20:30                                        گروه           H               شبکه سه  سیما
31-کره جنوبی-الجزایر                      23:30                                        گروه           H              شبکه سه سیما 

دوشنبه 93/4/2

32- آمریکا-پرتغال                            2:30                                         گروه             G               شبکه سه سیما
33-استرالیا-اسپانیا                      20:30                                        گروه             B             شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)
34-هلند- شیلی                          20:30                                         گروه             B           شبکه سه یا ورزش( با توجه به اهمیت)

سه‌شنبه 93/4/3

35-کامرون-برزیل                          00:30                                        گروه              A               شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)
36-کرواسی-مکزیک                     00:30                                        گروه              A                شبکه سه یا ورزش( با توجه به اهمیت)
37-ایتالیا-اروگوئه                          20:30                                        گروه             D                   شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)
38-کاستاریکا-انگلیس                  20:30                                        گروه             D                 شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)

چهارشنبه 93/4/4

39-ژاپن-کلمبیا                          00:30                                       گروه                 C               شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)
40-یونان-ساحل عاج                   00:30                                      گروه                 C               شبکه سه یا ورزش( با توجه به اهمیت)
41-نیجریه-آرژانتین                      20:30                                      گروه                 F              شبکه ورزش
42- بوسنی هرزه گوین-ایران       20:30                                      گروه                 F             شبکه سه 

پنج‌شنبه 93/4/5 

43-هندوراس-سوئیس              00:30                                       گروه                E                 شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)
44-اکوادو-فرانسه                    00:30                                       گروه                E               شبکه سه یا ورزش( با توجه به اهمیت)
45-آمریکا-آلمان                       20:30                                       گروه                G             شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)
46-پرتغال-غنا                         20:30                                        گروه               G             شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)
 
جمعه 93/4/6
 
47-کره‌جنوبی-بلژیک                00:30                                       گروه              H         شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)
48-الجزایر-روسیه                    00:30                                       گروه             H      شبکه سه یا ورزش(با توجه به اهمیت)

اولین دیدگاه را شما بگذارید مسابقات ، جام جهانی ، برزیل ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]