دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

1 2 3 4 5 >> >
کد خبر: 42729 زمان مخابره: 1392/2/31 ساعت: 22:38  

سعیدی کیا:نظر شورای نگهبان را قبول دارم/مطهری نژاد:کواکبیان و حزب مردم‌سالاری مطیع قانون هستند

 

محمد سعیدی کیا گفت: عمیقا بر این باورم که منافع نظام و کشور را با زیر پا گذاشتن قانون و اخلاق به قیمت رئیس جمهور شدن از بین نخواهم برد.


به گزارش نامه، محمد سعیدی کیا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری  اظهار داشت: ورودم به انتخابات بخاطر انجام تکلیف بود.

وی با بیان اینکه آمده بودم تا به مردم خدمت کنم، گفت: نظر شورای نگهبان را قبول دارم. 

سعیدی کیا در گفت‌و‌گو با فارس افزود: عمیقا بر این باورم که منافع نظام و کشور را با زیر پا گذاشتن قانون و اخلاق به قیمت رئیس جمهور شدن از بین نخواهم برد. در تمام طول عمرم جهادی کار کرده ام و در راستای قانون و اخلاق و صداقت زندگی کرده ام.

 

همچنین میزابابا مطهری مطهری نژاد رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری، با اشاره به نتایج احراز صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، گفت: کواکبیان پیش از این گفته بود که به قانون تمکین می‌کند و این کار را هم انجام خواهد داد و براساس قانون عمل خواهد کرد.

وی افزود: کواکبیان نامزد اختصاصی حزب مردم سالاری بود و این حزب نیز مطیع قانون است و به قانون احترام می‌گذارد.

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری درگفت و گو با تسنیم  تاکید کرد: ما اعتراضمان را در مسیر قانون دنبال می‌کنیم. از این رو کواکبیان اقدامات غیر قانونی انجام نمی‌دهد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید سعیدی کیا:نظر شورای نگهبان را قبول دارم/مطهری نژاد:کواکبیان و حز ،

  

 کد خبر: 22256 سه شنبه، 31 اردیبهشت 1392 - 22:48
 
 
 
 
احمدی نژاد نیز در همین رابطه تقاضا داریم با استفاده از جایگاه قانونی خود به عنوان مجری قانون اساسی، نسبت به رفع تضییقات احتمالی اقدام فرمایند.
  

 به گزارش ایران دیپلماتیک به نقل از ایسنا، دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان اسفندیار رحیم مشایی درباره اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه‌ای منتشر کرد.

در متن این بیانیه که به نظر می‌رسد از قبل آماده شده بود، آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

إِن اللهَ یَأ"مُرُکُم أَن تُؤدوا الأَمَانَاتِ إِلَی أَهلِهَا وَإِذَا حَکَمتُم بَینَ الناسِ أَن تَحکُمُوا بِالعَدلِ



همانا خدا به شما امر می‌کند که امانت‌ها را به صاحبان آن‌ها رد کنید و هنگامی که میان مردم حکم می‌کنید به عدالت حکم کنید.

سوره نسا" آیه 58

در انتخابات، همه‌ سلیقه‌ها و جریان‌های معتقد به جمهوری اسلامی باید شرکت کنند؛ این، هم حق همه است، هم وظیفه‌ همه است. انتخابات مال یک سلیقه‌ خاص، مال یک جریان فکری و سیاسیِ خاص نیست. همه‌ کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند، به آینده‌ کشور اهمیت می‌دهند، دل‌شان برای منافع ملی می‌سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند. رو گرداندن از انتخابات، مناسب کسانی است که با نظام اسلامی مخالفند.

بخشی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در اول فروردین 92

پس از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مشخص شد که شورای محترم نگهبان صلاحیت جناب آقای مهندس مشایی برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 را احراز نکرده است. در این رابطه نکات زیر را باستحضار مردم شریف ایران و فعالین ستادهای مردمی حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی می رساند:

1- درپی عدم احراز صلاحیت مهندس رحیم مشایی از سوی شورای محترم نگهبان، دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی با استفاده از حداکثر ظرفیت های قانونی موجود کشور ، موضوع تجدیدنظر و رفع ابهامات احتمالی در تصمیم شورای محترم نگهبان را پیگیری خواهد کرد.

2- از آن‌جا که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیش از این خطاب به اعضاء محترم شورای نگهبان فرموده بودند:مؤکداً توصیه می‌کنم که مراقب باشید حق کسی ضایع نشود؛ چون رد صلاحیت چیز کوچکی نیست؛ یعنی این که ما کسی را رد صلاحیت کنیم و احیاناً صلاحیت داشته باشد. «جرح»، مسأله خیلی مهمی است. این طور نیست که بگوییم ما این طور فهمیدیم؛ نه، باید جوانبش کاملاً دیده و رعایت شود. در بعضی از موارد و مصادیقی - بنا نداریم وارد جزئیات شویم - که به بنده دو سه روز قبل ارائه شد و دیدم، این معنا و آنچه انسان انتظار دارد، وجود نداشت. باید سعی کنید آن‌چه انجام می‌گیرد، متقن باشد. من همواره به دوستان عزیز و محترم شورای نگهبان گفته ام که انسان باید جای پا را مستحکم انتخاب کند و بر روی آن بایستد؛ زیر پا نبایستی سست باشد و هیچ شبهه تخلف و تخطی از قانون یا کوتاهی در امر تطبیق با قانون نباید به وجود آید.

لذا در همین رابطه از محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای ممانعت از تضییع حقوق اساسی ملت و تبلور حماسه سیاسی استمداد می‌طلبیم و بر این باوریم که در سایه سار حاکمیت ولی فقیه عادل یا ظلمی روا نخواهد شد یا اگر خطایی هم صورت پذیرد حتما به طریق مقتضی جبران خواهد گردید.

3- از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،جناب آقای دکتر احمدی نژاد نیز در همین رابطه تقاضا داریم با استفاده از جایگاه قانونی خود به عنوان مجری قانون اساسی، نسبت به رفع تضییقات احتمالی اقدام فرمایند.

4- ایمان داریم که انقلاب اسلامی شکوهمند ملت ایران که بر پایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر(عج) ، برکت خون صدها هزار شهید گلگون کفن و پایمردی خمینی کبیر (ره) بنا گردید ، همچنان توفنده و پرنشاط تر از گذشته به پیش رفته و پرچمداری سترگ چون حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) آن را هدایت و راهبری خواهد کرد فلذا شرایط فعلی در نظام امت وامامت را بن بست نمی دانیم و معتقدیم به حول و قوه الهی انتخاباتی پرشور در 24 خرداد 92 تبلور خواهد یافت. بر همین اساس از همه ستادهای خودجوش مردمی و حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی دعوت می نماییم با حفظ آرامش و اتکا به مولفه های صبر و امید و توسل به روشهای قانونی ، فعالیتها و اقدامات خود را سازماندهی نموده تا زمینه سوء استفاده بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی مردم ایران فراهم نگردد.

دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی

شامگاه 31/2/1392 »

 

   
  



اولین دیدگاه را شما بگذارید مشایی - ستاد - احمدی نژاد- اطلاعیه ستاد مشایی: از احمدی نژاد تقا ،

  

کد خبر: 42704 زمان مخابره: 1392/2/31 ساعت: 20:47  

ایسنا: هاشمی رفسنجانی و مشایی احراز صلاحیت نشدند

 

ایسنا از احراز صلاحیت نشدن هاشمی و مشایی خبر داد.



به گزارش نامه، این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه اعلام کرد که هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی برای انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت نشده‌اند.

این منبع آگاه به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت که صلاحیت این دو کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، احراز نشده است.

اخبار رسمی درباره نتیجه قطعی بررسی صلاحیت‌ها تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید ایسنا: هاشمی رفسنجانی و مشایی احراز صلاحیت نشدند ،

  

بعد از اعلام شایعاتی مبنی بر اینکه هاشمی رفسنجانی به دلایل مشکلات جسمانی و ... رد صلاحیت شده است بازارهای مالی نسبت به این خبر به سرعت عکس العمل نشان دادندو...

تاثیر شایعه رد صلاحیت هاشمی بر بازار طلا

به گزارش سرویس اقتصادی ملت ایران بعد از اعلام شایعاتی مبنی بر اینکه هاشمی رفسنجانی به دلایل مشکلات جسمانی و ... رد صلاحیت شده است بازارهای مالی نسبت به این خبر به سرعت عکس العمل نشان داده و بازار طلا هم از این قاعده مستثنی نبود.

که بعد از پراکنده شدن این شایعات در بازار ،قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با افزایش 60 هزار تومانی مواجه شد و به نرخ 1256000تومان رسید . همچنین سکه ربع هم  426000 تومان را لمس کرد که این نرخ تا پایان امروز حفظ شد. و این در حالیست که قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با افتی 30 دلاری به نرخ 1362 دلار رسید.

البته برخی از سایت ها از جمله بهار نیوز خبر از تایید صلاحیت هاشمی رفسنجانی دادند که این امر نتوانست تاثیری بر روند بازار داشته باشد و قیمت همچنان در سقف قیمتی امروز باقی ماند.

با توجه به اینکه شورای نگهبان اعلام کرده است لیست نامزدهای تایید صلاحیت شده در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است ، به احتمال زیاد اسامی فردا اعلام خواهند شد که قطعا شاهد حرکت شدیدی در همه بازارهای مالی هستیم.

کد خبر :79633

1392/02/31 19


اولین دیدگاه را شما بگذارید تاثیر شایعه رد صلاحیت هاشمی بر بازار طلا ،

  

   کد خبر : 124724

  • زمان مخابره:
  • 11 : 34 -- 1392/2/31

  •  

    مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: اسامی تایید صلاحیت‌شدگان انتخابات ریاست‌جمهوری فردا طی بیانیه‌ای از طریق رسانه‌ها اعلام عمومی می‌شود.

    حسنعلی نوری، مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در گفتگو با «نسیم» گفت: اسامی تایید صلاحیت‌شدگان انتخابات ریاست‌جمهوری فردا طی بیانیه‌ای از طریق رسانه‌ها اعلام عمومی می‌شود

    وی افزود: هیأت اجرایی مرکزی انتخابات قبل از اعلام اسامی با نامزدهای تائید صلاحیت شده جلساتی را برگزار می‌کند.

    توضیح وزارت کشور درباره زمان اعلام اسامی

     دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: باید تا زمان اعلام اسامی از سوی شورای نگهبان صبر کرد تا بعد از آن در مورد این که این اسامی چطور به سمع و نظر مردم عزیز از سوی وزارت کشور برسد، تصمیم‌گیری کنیم.

    سید صولت مرتضوی اظهار کرد: هنوز در مورد این که ما در وزارت کشور اسامی افراد تایید صلاحیت شده که از سوی شورای نگهبان برای ما ارسال می‌شود را چطور اعلام کنیم، تصمیمی گرفته نشده است.

    وی افزود: ما بر طبق قانون 48 ساعت فرصت داریم که اسامی را اعلام کنیم، اما هنوز در مورد این که پس از اعلام اسامی از سوی شورای نگهبان این اسامی در چه زمان و چطور به اطلاع مردم برسد، تصمیمی گرفته نشده است.

    دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: باید تا زمان ارسال اسامی از سوی شورای نگهبان صبر کرد


    نظر() اسامی تایید صلاحیت‌شدگان انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد:فردا طی ب ،

      

  • کدخبر: 83903
  • تاریخ انتشار خبر: 31 اردیبهشت 1392 11:39 ق.ظ

  • بزرگان تعابیر عجیب و گاه عمیقی از ازدواج دارند اما شاید یکی از جالب ترین آنها تعبیر متفاوت اُسکار وایلد نویسنده و نمایشنامه نویس مشهور ایرلندی از این اتفاق باشد: «برای مجردها باید مالیات سنگینی مقرر شود چون این انصاف نیست که بعضی ها شادتر از بقیه زندگی کنند!»

    چند روز دیگر «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» دو مجری جوان و خوشنام تلویزیون ایران پای سفره عقد خواهند نشست تا بزرگترین اتفاق زندگیشان را کنار یکدیگر جشن بگیرند و پای برگه مهمترین شراکت زندگیشان امضا بیندازند.
    این روزها تا دلتان بخواهد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پر است از تعابیر و ضرب المثل هایی که برای ازدواج و رابطه های عاشقانه می نویسند و حتی بعضا ساخته می شوند؛ دخترها از استقلالشان دم می زنند و پسرها زندگی بی دغدغه بدون خانم ها را به رخ هم جنسان خود می کشند!
    اما کیست که نداند در دل هر کدامشان چه می گذرد! بی شک ازدواج بزرگترین تصمیم زندگی هر انسانی محسوب می شود. حالا اما اگر قرار باشد دو چهره سرشناس و مشهور دست به این تصمیم بزرگ بزنند، حکایت متفاوت تری دارد. مطمئنا شمایی که در حال خواندن سطر به سطر این خبر هستید، اولین نفرهایی در ایران خواهید بود که خبر ازدواج این دو چهره سرشناس چشمانتان را گرد می کند! (البته ما هم همین حالت شما را تجربه کردیم. فقط کمی زودتر!) روزنامه تماشا برای اولین بار پرده از یک اتفاق بزرگ و خوش یمن برخواهد داشت.
    بعد از «مهدی پاکدل» و «بهنوش طباطبایی» که آخرین زوج هنری مشهوری بودند که به خانه بخت رفتند. خبردار شدیم قرار است دو چهره سرشناس دیگر نیز به سنت و فرموده پیامبر جامعه عمل بپوشانند و عهد ببندند تا سال ها کنار یکدیگر و با یک روح روزگار بگذرانند.
    چند روز دیگر «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» دو مجری جوان و خوشنام تلویزیون ایران پای سفره عقد خواهند نشست تا بزرگترین اتفاق زندگیشان را کنار یکدیگر جشن بگیرند و پای برگه مهمترین شراکت زندگیشان امضا بیندازند.
    روزنامه تماشا این وصلت فرخنده و خوش یمن را به فرزاد حسنی و آزاده نامداری که سال هاست با صدا و تصویرشان زندگی کرده ایم و خاطره ها داریم تبریک می گوید و بهترین ها را برای این زوج هنرمند آرزو می کند. پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: «در اسلام هیچ بنایی ساخته نشد که نزد خدای عز و جل محبوبتر و ارجمندتر از ازدواج باشد.» باشد که آنها نیز در ارجمندترین و محبوب ترین اعمال نزد خداوند سربلند و خوشبخت باشند.

    روزنامه تماشا


    نظر() «بهنوش طباطبایی»، «فرزاد حسنی» ، «آزاده نامداری»، «مهدی پاکدل» ،

      


    انتخابات - امروز زمان قانونی شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به پایان می رسد.

    رضا الیاسی: زمان قانونی شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم امروز به پایان می رسد و همه منتظر اعلام اسامی تایید شده از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور هستند.

    فقها و حقوقدان های شورای نگهبان یکشنبه هفته گذشته و پس از پایان زمان قانونی برای ثبت نام کار رسیدگی به صلاحیت 686 نامزد ثبت نام شده در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را آغاز کرده و پس از آنچه در زمان قانونی 5 روزه به نتیجه نهایی نرسیدند بر اساس قانون زمان بررسی صلاحیت ها را 5 روز دیگر تمدید کردند و آنچنان که حسنعلی نوری مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور اعلام کرده است طبق قانون امروز آخرین مهلت اعلام اسامی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور است و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

    همچنین امروز در پی اعلام برخی شایعات درباره رد صلاحیت ها سید صولت مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز در مورد این که ما در وزارت کشور اسامی افراد تایید صلاحیت شده که از سوی شورای نگهبان برای ما ارسال می‌شود را چطور اعلام کنیم، تصمیمی گرفته نشده است.

    وی افزود: ما بر طبق قانون 48 ساعت فرصت داریم که اسامی را اعلام کنیم، اما هنوز در مورد این که پس از اعلام اسامی از سوی شورای نگهبان این اسامی در چه زمان و چطور به اطلاع مردم برسد، تصمیمی گرفته نشده است.

    دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: باید تا زمان ارسال اسامی از سوی شورای نگهبان صبر کرد.

    وزیر کشور دو روز قبل پس از پایان چهارمین جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفته بود وزارت کشور طبق قانون 48 ساعت فرصت دارد تا اسامی کاندیداهای مورد تأیید را به اطلاع عموم و خود کاندیداها برساند.

    وی همچنین اعلام کرد قرار شد در این 48 ساعت جلسه مشترکی با کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برگزار شود و بایدها و نبایدها و نکاتی که برای برگزاری انتخاباتی باشکوه لازم است به اطلاع کاندیداها داده شود.

    اما پس از اعلام رسمی اسامی تایید صلاحیت شده از سوی وزارت کشور، زمان تبلیغات نامزدها آغاز می شود و این زمان دو روز قبل از 24 خرداد ادامه خواهد داشت.

    در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 686 داوطلب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردند که از این میان 38 چهره شناخته شده دیده می شود که همین موضوع باعث شده از انتخابات یازدهم به عنوان یکی از شلوغ ترین انتخابات ها یاد شود.

    البته از زمان آغاز بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان تعدادی از این چهره های شاخص به دلایل مختلف همچون اعلام حمایت از سایر نامزدها از ادامه حضور در عرصه رقابت انصراف داده اند.

    محمدحسن ابوترابی فرد، کامران باقری لنکرانی، رامین مهمانپرست، داوود احمدی نژاد، صادق واعظ زاده ، علی اکبر جوانفکر، محمدرضا رحیمی و صادق خلیلیان و جواد اطاعت از جمله چهره هایی هستند که در زمان بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان انصراف خود از ادامه حضور در انتخابات را اعلام کرده اند.


    اولین دیدگاه را شما بگذارید انتخابات ریاست جمهوری یازدهم - شورای نگهبان - وزارت کشور -شورای ،

      

  • کدخبر: 83887
  • تاریخ انتشار خبر: 31 اردیبهشت 1392 10:42 ق.ظ
  •  



    نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه همه باید از قانون تبعیت کنند، گفت: هر چه شورای نگهبان در خصوص صلاحیتم اعلام کند تسلیم می‌شوم.

    خبرگزاری فارس: همه باید از قانون تبعیت کنند/ تسلیم نظر شورای نگهبانم

    محمدباقر قالیباف شهردار تهران و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس تاکید کرد که همه باید از قانون تبعیت کنند.

     

    وی همچنین تاکید کرد در صورت رد صلاحیت تسلیم نظر شورای نگهبان است.


    اولین دیدگاه را شما بگذارید هر چه شورای نگهبان در خصوص صلاحیتم اعلام کند تسلیم می‌شوم، محمد ،

      

    دیدار‌حداد و جلیلی بعدازاعلام نظرشورای نگهبان

     
     
    تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:56
    کد مطلب: 86786
     
     


     
    رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل از احتمال دیدار انتخاباتی وی با سعید جلیلی بعد از اعلام نظر شورای نگهبان خبر داد.
    به گزارش "ندای انقلاب"، حسین نجابت رئیس ستاد انتخاباتی غلامعلی حداد عادل در‌گفت‌وگو با تسنیم در خصوص احتمال دیدار حداد عادل و جلیلی گفت: غلامعلی حداد عادل تاکنون دیداری با سعید جلیلی نداشته است، اما ممکن است که این دیدار در روزهای آینده انجام شود.

    وی افزود: باید منتظر بمانیم تا نتیجه احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان اعلام شود و سپس به صورت طبیعی جلساتی میان اصولگرایان برای انسجام و وحدت بیشتر برگزار خواهد شد.

    رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ائتلاف میان علیرضا زاکانی، غلامعلی‌حداد‌عادل و سعید جلیلی برای انتخاب یک کاندیدا وجود دارد، اظهار داشت: خیر، چنین چیزی مدنظر نیست. ائتلاف گفتمانی‌که توسط دوستان مطرح شد، به معنای این است که این 3 نفر در مناظره‌ها و گفت‌وگوهای تلویزیونی ایام تبلیغاتی کاندیداها یک حرف را بگویند که البته صحبت کردن درباره این موضوع هم زود است و باید تا امشب صبر کنیم تا شورای نگهبان نسبت به رد صلاحیت‌ها اظهار نظر کنند.

    نجابت همچنین تاکید کرد: تاکنون برنامه‌ریزی خاصی برای ملاقات حداد و جلیلی انجام نشده است.

    رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بحث کنار کشیدن حداد عادل به نفع سعید جلیلی مطرح بوده است، گفت: خیر. بحث کنار کشیدن به نفع جلیلی مطرح نیست، بلکه حداد عادل معتقد است باید افرادی که در میان اصولگرایان رای قابل توجهی به دست می‌آورند در نظر گرفته شوند و لذا از ناحیه خودش اعلام کرد که حاضر است به نفع کسی که مصلحت کشور و اصولگرایان است کنار برود.

    اولین دیدگاه را شما بگذارید دیدار‌حداد و جلیلی بعدازاعلام نظرشورای نگهبان ،

      

    کد خبر: 13667
    تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1392 - 22:00

    بیانیه انصراف باقری لنکرانی به نفع جلیلی
    سیرنیوز: بیانیه انصراف کامران باقری لنکرانی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع سعید جلیلی منتشر شد.
    به گزارش سیرنیوز، متن بیانیه انصراف کامران باقری لنکرانی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع سعید جلیلی به شرح ذیل است: 

    بسم الله الرحمن الرحیم 

    محضر مبارک خواهران و برادران مومن و انقلابی 

    با تبریک میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام و در آستانه طلوع خورشید علوی علیه السلام در خانه ربوبی، با فروتنی و تواضع در برابر عظمت ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا‌، جانبازان و ایثارگران‌، اکنون که در آستانه ورود به انتخاباتی حماسی قرار گرفته‌ایم‌، لازم دانستم نکاتی را به محضر شما‌، عرضه نمایم. 

    انقلاب اسلامی میراث گرانسنگ امام المجاهدین و قدوه السالکین خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه و ودیعه‌ای الهی است و همه ما موظف به حفظ و پاسداشت آن هستیم. 

    انقلاب ما اکنون در مصاف با مستکبران در مرحله‌ای حساس قرار گرفته است. دشمنان دین خدا تمام توان خود را برای به زانو در آوردن این انقلاب به میدان آورده‌اند و از هیچ تلاشی در به عقب راندن و مهار این نهضت الهی مضایقه نکرده و نمی‌کنند. 

    از دشمنی دشمن‌، تعجبی نیست‌ اما خوش خیالی برخی از دوستان که مشت چدنی را در زیر دستکش مخملین دشمن نمی‌بینند و با توهم حل منازعات‌، ‌سیاست لبخند را توصیه می‌کنند و یا دیگرانی که ‌چسبندگی به قدرت تحلیل‌هایشان را به انحراف کشانده و یا کسانی که ‌درگیر و دار انانیت‌، بیراهه را به جای مسیر اصلی گرفته‌اند و یا آنانی که حزب‌گرایی را به جای اصولگرایی واقعی مبنا قرار داده‌اند، ‌جای تعجب دارد ‌که در این کشمکش حق و باطل‌، به جای منافع ملی و مصلحت نظام‌، جور‌چین دشمن را تکمیل می‌کنند و در جستجوی قدرت‌، هر کاری را مجاز می‌شمرند‌. 

    در چنین شرایطی بصیرت‌، درک صحیح از شرایطی که در آن به سر می‌بریم‌، از خود گذشتگی‌، اعتماد به مردم و رهبری الهی این انقلاب و از همه بالاتر ایمان به خدا‌، بالاترین سرمایه‌های ما هستند.

    موسم کنونی‌، موسم لجاجت‌، تصمیم‌گیری‌های فردی‌، بی‌توجهی به مصالح کشور و بی‌اعتنایی به وظیفه همگانی در دفاع از این نظام مقدس نیست‌، ولو این اهمال‌ها به خیال عمل به تکلیف و با پوشش ادای دین به وطن باشد.

    همه ما موظفیم همصدا و همگام در برابر فتنه‌آفرینی فتنه‌گران و انحراف منحرفان ‌قیام کنیم و نگذاریم این انقلاب برخلاف وصیت امام رضوان اله تعالی علیه ‌به دست نااهلان و نامردمان بیفتد.

    قبلا هم گفته بودم حضور من در این انتخابات گفتمانی است و رقابت درون گفتمان انقلاب اسلامی را نا‌صواب می‌دانم. برهمین اساس ضمن تشکر از همه عزیزانی که در سراسر کشور نسبت به اینجانب ابراز محبت و بزرگواری نموده‌اند، به خصوص دانشگاهیان‌، نخبگان‌، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران‌، علمای اعلام و به ویژه حضرت علامه آیه‌الله مصباح یزدی دامت برکاته‌، با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مومن جناب آقای دکتر جلیلی‌، با کسب نظرمشورتی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی‌، برای دفاع از گفتمان امید، عدالت و استقامت‌، اینجانب ‌با انصراف از داوطلبی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری‌، ‌حمایت خود را از جناب آقای دکتر جلیلی اعلام می‌دارم.

    این حمایت برای دفاع یک پارچه از گفتمان انقلاب اسلامی است و به ایشان دعا می‌کنم تا انشالله همواره در همین خط اصیل‌ در تمسک به اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله، با رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ادام الله ظله العالی و همراه با روحانیت متعهد دامت برکاتهم باقی بمانند و بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم مومن و نجیب باشند.

    وما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

    کامران باقری لنکرانی


    اولین دیدگاه را شما بگذارید لنکرانی ، جلیلی ، مصابح ، انتخابات ، ریاست جمهوری ، انصراف ، سیر ،

      

    مشخصات مدیر وبلاگ

    غلامرضا مقدس [2387]

    من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
    ویرایش

    دسته بندی موضوعی

    عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
    ویرایش

    لوگوی دوستان













































































































































































































































































































    ویرایش

    دوستان

    پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
    ویرایش

    طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    php] [/php]