دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

1 2 3 4 5 >> >

92/12/06 - 11:21
شماره: 13921130000478

مشروح/ روحانی در جمع مردم بندرعباس:
دولت قدمی نسبت به حفاظت از حقوق ملت کوتاه نمی‌آید/ حق دریافت یارانه نقدی از هیچ نیازمندی سلب نمی‌شود

رئیس‌جمهور گفت: مردم ایران بدانند که حقوق ملت ما محفوط خواهد ماند و دولت قدمی نسبت به حراست و حفاظت از حقوق ملت ایران عقب‌نشینی نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: دولت قدمی نسبت به حفاظت از حقوق ملت کوتاه نمی‌آید/ حق دریافت یارانه نقدی از هیچ نیازمندی سلب نمی‌شود

بحسن روحانی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز با ورود به استان هرمزگان در جمع مردم بندرعباس اظهار داشت: استان هرمزگان یکی از استان‌های مهم و استراتژیک برای ایران عزیز ماست. استانی با سابقه تاریخی و مبارزاتی علیه استعمارگران و مداخله‌گران.

دولت آماده عمل به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایطی است که همه باید خودمان را برای یک تحول بزرگ در مسائل اقتصادی، سیاسی ،فرهنگی و سیاست خارجی آماده کنیم؛سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و دولت کاملا خود را آماده کرده تا به این سیاست‌ها جامه علم بپوشاند.

وی با تأکید بر اینکه در این سیاست‌ها، اقتصاد ما بر مبنای علم و فناوری خواهد بود، یادآور شد:  طبق این سیاست باید مسیر صادرات برای کالاهای ایرانی تسهیل شود و فرآورده‌های نفتی، پالایشگاهی، پتروشیمی و صنعت توسعه یابد. همچنین مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی ما برای فعالیت بیشتر اقتصادی و صادرات خود را آماده کنند تا  بتوانیم برای حل مشکل بیکاری و همچنین مسئله آماده‌سازی اشتغال برای مردم به ویژه جوانان خود را آماده کنیم.

روحانی با بیان اینکه شرایط امروز ما، شرایطی است که همه بازرگانان جهان و سرمایه‌گذاران مسیر ایران را اتخاذ کرده‌اند، یادآور شد: روزانه می‌بینید که چه مقدار سرمایه‌گذاران خارجی، ایرانیان خارج از کشور و کارآفرینان داخلی خود را برای سرمایه‌گذاری آماده می‌کنند.

باید زنجیرهای ظالمانه تحریم‌ها را پاره کنیم

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ما باید زنجیرهای به ناحق و ظالمانه تحریم‌ها را که بر دست و پای اقتصاد ما ظالمان و مداخله‌گران بسته بودند، پاره‌ کنیم، افزود: اولین قدم مهم در این مسیر برداشته شد، امروز در مسئله خودروسازی، پتروشیمی، کشتیرانی، بیمه و در بخشی از مسائل بانکی بخش بزرگی از تحریم‌ها برداشته شده است.

دولت قدمی نسبت به حفاظت از حقوق ملت کوتاه نمی‌آید

وی متذکر شد: مردم عزیز و دلاور ایران و مردم فهیم هرمزگان بدانند که حقوق ملت ما محفوظ خواهد ماند و دولت قدمی نسبت به حراست و حفاظت حقوق ملت ایران عقب‌نشینی نمی‌کند.

روحانی افزود: تمامی حقوق مردم عزیز ما از جمله حقوق هسته‌ای محفوظ خواهد ماند ما می‌خواهیم آن حقوقی را که دیگران به ناحق می‌خواستند از ملت ما سلب کنند مثل حق صادرات، آزادی تجارت، حق در زمینه مبادلات پولی و بانکی، توسعه ملت ایران و آن حقوقی که می‌خواستند توسط مداخله‌جویان مورد تجاوز قرار گیرد را برای ملت بزرگ ما تثبیت کنیم.

وی افزود: انشاءالله به حول قوه الهی این قدم‌ها را با حمایت مردم برخواهیم داشت. ما مذاکرات نهایی را با قدرت‌های بزرگ برای حل و فصل مسائلی که مربوط به مسائل هسته‌ای است و از جمله برداشتن همه تحریم‌هایی که به ناروا علیه ملت ایران وضع شده آغاز کرده‌ایم.

مذاکرات تا پیروزی نهایی ادامه می‌یابد

رئیس‌جمهور تاکید کرد: دور اول مذاکرات را مسئولین مربوطه به خوبی انجام داده‌اند و این مذاکرات را تا پیروزی نهایی مردم و حقوق ملت ایران به حول قوه الهی و با حمایت شما انجام خواهیم داد.

روحانی ادامه داد: دولت تدبیر و امید از ابتدا به ملت ایران قول داده است که همه مردم ایران به طور مساوی از حقوق شهروندی برخوردار شوند و در این راستا فرقی بین شیعیان و اهل سنت وجود ندارد؛ همه مردم عزیز ما و مسلمانان و آنهایی که می‌گویند لااله الا الله محمد الرسول الله با هم برادر و در کنار یکدیگر هستیم. همه آنهایی که به خدا، پیامبر، راه قرآن، مسیر رسالت و عشق اهل بیت اعتقاد دارند مومن و برادرند و باید دست به دست هم دهیم و از مسیر سختی که دشمنان برایمان ایجاد کرده‌اند عبور کنیم.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در هر استانی برای اشتغال و حرکت اقتصادی، مردم همان استان حق تقدم دارند و اگر مسئولین معتقدند در برخی از تخصص‌ها نیازمند اشتغال افراد دیگر استان‌ها هستند اشکالی ندارد اما همزمان باید وسیله تخصص و اشتغال مردم بومی آن استان را نیز آماده کنند.

وی افزود: بنابراین تاکید می‌کنم که باید در هر استانی از جمله هرمزگان برای کار و اشتغال و فعالیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مردم همان استان حق تقدم دارند.

حق دریافت یارانه نقدی از هیچ نیازمندی سلب نمی‌شود

روحانی با اشاره به مرحله بعد هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: به مردم ایران به صراحت عرض می‌کنم همه آنهایی که به یارانه نقدی در زندگی خود نیازمند هستند این حق از آنها سلب نخواهد شد و برای آنها ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: طبق قانونی که اخیرا توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده همه آنهایی که نیازمند و متقاضی یارانه هستند، یارانه نقدی پرداخت می‌شود؛ البته معیار نیازمندی افراد از طرف قانون مشخص خواهد شد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: در مرحله بعدی هدفمندی، هدف دولت عمدتا مسئله رونق تولید، اشتغال، امنیت غذایی و سلامت مردم است. دولت در قدم‌های بعدی هم در زمینه بیمه سلامت و هم امنیت غذایی که اقشار آسیب‌پذیر جامعه نسبت به کالاهای اساسی و مواد غذایی خیال راحت‌تری داشته باشند همه توان خود را به کار خواهد گرفت.

روحانی با بیان اینکه در زمینه سلامت و بهداشت مردم مشکلات فراوانی وجود دارد گفت: در زمینه تجهیز و تکمیل بیمارستان‌ها در سال آینده قدم‌های موثری برداشته خواهد شد.

رئیس‌جمهور همچنین اعلام کرد: در زمینه هدفمندی یارانه‌ها قدم جدیدی برداشته خواهد شد که توسط مسئولین برای مردم توضیح داده خواهد شد اما در هر صورت اقشار آسیب‌پذیر مطمئن باشند هم یارانه نقدی استمرار خواهد یافت و هم در کنار آن در بحث امنیت غذایی و بهداشت و درمان قدم‌های موثری برداشته خواهد شد.

برای احیای سواحل جنوبی برنامه‌های مفصلی داریم

روحانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت توسعه سواحل گفت: یکی از هدف‌های دولت تدبیر و امید شکوفایی سواحل و جزایر جنوب در منطقه خلیج فارس و دریای عمان خواهد بود.

وی ادامه داد: در همه‌جای دنیا سواحل دریا جزو آبادترین مناطق آن کشور است. سواحل شمالی کشور ما از آبادانی نسبی برخوردار است اما سواحل جنوبی که سواحل عظیم و حدود 2 هزار کیلومتر است نیازمند برنامه‌ریزی و توسعه است.

روحانی با بیان اینکه در این سفر تصمیمات مهمی برای استان هرمزگان هم در جهت توسعه صنعت و هم بنادر و صنعت فولاد و کشتی‌سازی اتخاذ خواهد شد گفت: استان هرمزگان یکی از قطب‌های بسیار مهم فولاد کشور در آینده خواهد شد و ظرف 4، 5 سال آینده هم ظرفیت فولاد و هم تولید آن از 5/3 میلیون تن به 10 میلیون تن افزایش خواهد یافت که در این راستا بخش‌های مردمی نیز فعال می‌شوند.

هرمزگان را در همین دولت بطور کامل متحول می‌کنیم

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه در کنار صنعت کشتی سازی که بسیار مهم است و قدم‌های مهمی برداشته شده مسئله شیلات، صیادی و آبزیان که استعداد زیادی در این استان دارد می‌تواند مایه اشتغال فراوان باشد، گفت: دولت قدم‌های مهمی برمی‌دارد. دولت برنامه‌های مفصلی برای سواحل جنوبی خلیج فارس و دریای عمان به ویژه سواحل استان هرمزگان، سواحل مکران و احیای این سواحل دارد.

وی با بیان اینکه جاسک به یک بندر بسیار مهم تبدیل خواهد شد، افزود: در آینده نزدیک قدم‌های اولیه و تصمیمات لازم در همین سفر اتخاذ می‌شود؛ بنادر این استان به ویژه بندرعباس، بندر شهید رجایی و باهنر باید توسعه یابد.

روحانی یادآور شد: در این سفر برنامه‌ریزی می‌شود که در همین دولت یازدهم قدم‌هایی برداشته شود؛ ظرفیتی که امروز برای حمل و نقل کالا وجود دارد از هشتاد میلیون به بالای صد میلیون تن افزایش یابد؛ قدم‌هایی که طی امسال و سال‌های بعد برداشته خواهد شد استان هرمزگان را به طور کامل متحول می‌کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: درست است که امروز شما مشکلاتی در زمینه اشتغال، بهداشت و درمان، آموزش عالی، جاده مخصوصا جاده ساحلی دارید اما این قدم‌ها در همین سال‌ها برداشته می‌شود؛ این دولت به قولی که به مردم می‌دهد در همین دوره به آن عمل می‌کند.

وی به بزرگراه بندرعباس به بندر جاسک اشاره و تصریح کرد: بخشی از این بزرگراه احداث شده و بقیه بودجه‌اش برای سال آینده تأمین می‌شود.

روحانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در زمان مشخصی که اعلام می‌کنیم این بزرگراه به اتمام برسد اظهار داشت: به اتمام رسیدن آن خود موجب تحول بزرگی خواهد شد.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود یادآور شد: برنامه‌هایی برای لوله گاز، لوله نفت و پتروشیمی در این استان داریم که کاملا سواحل را آباد می‌کند و به صادرات کالاهای ارزشمندی تبدیل می‌شود که هم برای کشور و هم استان موجب تحول خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه استان هرمزگان استعداد گردشگری دارد، یادآور شد: اینجا باید مرکزی برای گردشگری شود.

روحانی با بیان اینکه یکی از راه‌های اشتغال می‌تواند توریسم و گردشگری باشد اظهار داشت: با استعدادها و مناطق آزاد این استان همچون قشم و کیش و مناطق ویژه، آمادگی کامل برای گردشگری داخلی و خارجی وجود دارد و این مسئله هم موجب توسعه استان و هم اشتغال می‌شود.

بررسی مجدد برخی تصمیمات دولت گذشته

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنرانی امام جمعه و استاندار استان و شعارهای مردم در مسیر فرودگاه به استادیوم گفت: به مردم قول می‌دهم نگران اینگونه مسائل نباشید و دولت حتما در این زمینه بررسی مجدد می‌کند.

وی یادآور شد: گرچه این تصمیمات قبلا اتخاذ شده و در مراجع قانونی بوده است اما جا برای بحث و بررسی وجود دارد و دولت مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهد و مصوبه را به سمتی می‌برد که کسی دل‌نگران و ناراحت نشود و منافع همه مردم استان هرمزگان تأمین خواهد شد؛ دولت خدمتگزار همه شما خواهد بود.


نظر() دولت قدمی نسبت به حفاظت از حقوق ملت کوتاه نمی‌آید/ حق دریافت یار ،

  

92/11/22 - 08:50
شماره: 13921121001849

35 سال عزت ایران و تحقیر استکبار/7

امروز همه ایرانیان از پیر و جوان، از زن و مرد، از کوچک و بزرگ همه به صحنه می‌آیند تا بار دیگر نشان دهند که 22 بهمن سال 1357 تنها محدود به یک روز و یک سال خاص نیست بلکه در تمام تاریخ ایران در جریان است.

خبرگزاری فارس: باز هم زمان وعده به عهد دیرین فرا رسید/روزی که همه برای بودن می‌آیند

  امروز همه ایرانیان از پیر و جوان، از زن و مرد، از کوچک و بزرگ همه به صحنه می‌آیند تا بار دیگر نشان دهند که 22 بهمن سال 1357 تنها محدود به یک روز و یک سال خاص نیست بلکه در تمام تاریخ ایران در جریان است.

روزی که همه ایرانیان نشان خواهند داد که از تهدید می هراسند نه به گزینه های روزی میز اعتنا دارند بلکه تنها فریاد استقلال خواهی در برابر تمام مستکبرین جهان سر می‌دهند.

فریادی که با فوت از گلوی تمام ایرانیان با قدرت و با تکیه بر قدرت خدا در مقابل طاغوت ها بر می‌خیزد.

*روزی که کاری از دست دشمن ساخته نیست

مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فرماندهان نیروی هوایی بر حماسه سازی مردم ایران در روز بیست و دوم بهمن تاکیدکردند و فرمودند"راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متکی بودن نظام بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحکام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد."

همچنین حضرت آیت الله خامنه ای همچنین، «راز موفقیت و پیشرفتهای ملت ایران» را، ایستادگی و «راز امنیت ملت» را نشان دادن اقتدار ملی دانستند و خاطرنشان کردند: یکی از مظاهر اقتدار ملی، اجتماعات عظیم مردم همچون راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات گوناگون است و هنگامی که مردم اقتدار ملی را به رخ دشمن می کشند، دیگر کاری از دست دشمن بر نمی آید.

*جوانان حماسه دیگری بیافرینند

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران نیز در گفت و گوی زنده تلویزیونی چندی پیش خود تاکید کرد: من از ملت عزیز و بزرگ ایران می خواهم که 22 بهمن امسال متفاوت با همه 22 بهمن ها باشد.

آقای روحانی افزود: گرچه همه ساله  22 بهمن، ملت عظمت و حماسه آفریدند ، امسال سال حماسه سیاسی است و فقط 24 خرداد برای این سال کافی نیست؛ باید آن حماسه با حماسه حضور و فریاد وحدت و اتحاد  مردم در روز 22 بهمن از همه جناح ها ، همه تشکل ها و همه اقوام ، همه و همه، پیر و جوان، زن و مرد بخصوص جوانان حماسه بزرگ دیگری بیافرینند.

*وحدت آفرینی حماسه 22 بهمن

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز گفت: 22 بهمن امسال می‌تواند یک حرکت جدیدی برای صیانت از حقوق ملت در بحث هسته‌ای و همچنین پاسخ به شیطنت‌هایی که در منطقه علیه مسلمانان وجود دارد، باشد .

وی افزود: موضع قاطع ملت ایران در 22 بهمن و حضور چشمگیر آنها از یک ادبیات سیاسی و شکل‌ گرفته در مکتب امام (ره) است که وحدت در فرقه‌های اسلامی، استقلال و دفاع از استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ملت از ارکان آن است که می‌تواند در پیشبرد مذاکرات هسته‌ای و برخورد با رفتارهای غلطی که در منطقه روی داده، موثر و پشتوانه‌ای برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

*روز 22 بهمن نشان اقتدار ماست

آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه هم تصریح کرده است: حضور مردم در راهپیمایی‌های 35 سال اخیر، افزون بر دلگرمی مسئولان و تقویت انسجام ملی، پیامدهای عظیم خارجی نیز دارد زیرا نشان‌دهنده اقتدار کشور، همدلی جامعه و بی‌تاثیر بودن فشارهای بیگانگان است.

آیت الله لاریجانی افزود: امیدواریم امسال هم همه مردم عزیز ما یک ‌صدا، با نشاط و با صلابت در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند و ان ‌شاء الله وحدتی را که از بسیاری از سلاح‌ ها در شکست دشمن موثرتر است، بار دیگر نشان دهند.

*حضور بیشتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت آهنین دیگری بر دهان دشمنان خواهد بود

آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری هم  با دعوت از آحاد ملت برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن 1392 تأکید کرد: حضور مردم پاسخی قاطع به توهین دشمنان به ملت عزتمند ایران است.

آیت‌الله مهدوی‌ کنی خاطرنشان کرد: ‌همان گونه که حضور مردم همواره در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی سرنوشت‌ساز بوده است، حضور بیشتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت آهنین دیگری بر دهان دشمنان خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور یک وظیفه واقعی، انسانی، انقلابی، ملی و عقلانی است.

*ایرانی ها نشان می دهند به انقلابشان وفادارند

آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت مردم برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: اگر ما در این روز حضور کم سابقه ای در میدان و خیابانها پیدا بکنیم علامت خوبی است برای دنیا؛ که ایرانی ها به انقلابشان وفادارند و آنها فکر نکنند که با تزویر می توانند انقلاب را از ما بگیرند.

*بیست و دوم بهمن روز حفظ نظام است

آیت الله مکارم شیرازی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه  شرعی دانست و گفت: حضور  پرشور مردم در  راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس و دوستان را  قوی دل می کند.

وی امروز در درس خارج فقه خود گفت: ان شاءالله  حضور پرشورتر از هرسال مردم در  راهپیمایی فردا دشمن را مایوس و دوستان را قوی دل می کند تا  از موضع قدرت و عزت با دشمن صحبت کنند.

آیت الله مکارم شیرازی  افزود: 35 سال است که راهپیمایی 22 بهمن هرسال پرشورتر از گذشته انجام می شود  و این نشانه بیداری ملت ما است.

وی  با اشاره به یاوه سرایی های سران امریکا گفت: همانطور که رهبر انقلاب گفتند ما به این خارجی ها نمی توانیم اعتماد کنیم  و آنچه  ما می توانیم و باید برآن تکیه کنیم  مردم ما ،  دین ما  ، قرآن  و اهل بیت  و امام زمان (عج ) است.

آیت الله مکارم شیرازی  حفظ اسلام  و  نظام  را واجب دانست و گفت: حضور در راهپیمایی  22 بهمن  نیز به عنوان مقدمه  حفظ اسلام و نظام واجب است  وهمه باید  در این راهپیمایی شرکت کنند و حماسه ای تازه بیافرینند.

آیت الله نوری همدانی هم با اشاره به اظهار دشمنی و اهانت سردمداران استکبار و به ویژه رئیس جمهورآمریکا ، وزیر امور خارجه و معاونش در روز های اخیر علیه انقلاب ، اسلام و مردم عزتمند و مقتدر ایران افزود : شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال  حساسیت خاصی دارد و آحاد مردم ایران را به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد .

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان آمریکایی در این روز ها، با بکار بردن کلمات سخیف و سراسر عداوت و کینه ، چهره واقعی خود را به ملت ایران نشان دادند ، تاکید کرد: بر آحاد مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان لازم است با حضور حماسی و با صلابت ، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و با حفظ انسجام و وحدت ، استقامت و پایداری خود را در ادامه راه امام،رهبری و پاسداشت دستاورد های انقلاب به جهانیان ، به ویژه شیطان بزرگ نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، نظامی ولایی در ایران استقرار یافت که قانون اساسی آن برگرفته از قرآن و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است ، افزود : با وجود  اینکه استکبار به ویژه آمریکا همواره علیه انقلاب اسلامی سنگ اندازی و سیاه نمایی فراوان کردند اما مردم ایران که در نتیجه پیروزی انقلاب به اوج عزت و اقتدار رسیدند در راهپیمایی های گوناگون غیرت ، همیت و معرفت خود را نشان دادند و هر بار سیلی محکمی بر دهان یاوه گویی های  دشمنان زدند.

*شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک فریضه  و  واجب است

آیت الله جوادی آملی نیز از آحاد مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن  دعوت کرد.

وی  با بیان اینکه  همه ما موظف هستیم  در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم تاکید کرد:  شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک فریضه  و  واجب است.

آیت الله جوادی آملی گفت: حضور در راهپیمایی نماد  شرف  و  عزت ملی مردم ایران  و  پایداری در راه امام راحل(ره) و شهداست.

وی ضمن تاکید بر شرکت با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود:  شعار ما در این راهپیمایی باید حفظ وحدت در عرصه ملی ،  منطقه ای و بین المللی باشد.

وی یوم الله 22 بهمن را سر آغاز حکومت اسلامی در عصر حاضر دانست و گفت :خداوند متعال در این روز همه امکانات را به مسلمانان داد ، جایی که سالیان درازی همه امکانات کشور در دست دیگران بود همه امکانات اعم از قدرت اجرایی و تقنینی را به کشور و مردم ما عطا کرد.

آیت الله سبحانی با تجلیل از خدمات و مبارزات امام خمینی(ره)  در بنیانگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد : لازم است آحاد مردم ایران، یوم الله 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند و هر چه بهتر و با شکوهتر در تعظیم این روز بکوشند.


نظر() باز هم زمان وعده به عهد دیرین فرا رسید/روزی که همه برای بودن می‌ ،

  

92/11/22 - 09:01
شماره: 13921122000052

35 سال عزت ایران و تحقیر استکبار/9

سی و ششمین بهار انقلاب ساعت 9 امروز در حالی آغاز شد که خیابانهای مسیر راهپیمایی همچون سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم است.

خبرگزاری فارس: سی و ششمین بهار انقلاب با حضور پرشور مردم در خیابان‌ها آغاز شد

  راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد و سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی در حالی آغاز شد که از همان دقایق آغازین خیابان‌های مسیر راهپیمایی میزبان مردم انقلابی و همیشه در صحنه است.

بنابراین گزارش مردم همیشه در صحنه تهران از مسیرهای ده‌گانه ذیل به سمت میعادگاه انقلاب یعنی میدان آزادی در حرکتند:

مسیر شماره یک: مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی،میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره دو: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره سه: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره چهار: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره پنج: مسجد الجواد(ع)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت‌الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره شش: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هفت: مسجد المهدی(عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هشت: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره نه: مسجد جامع امام سجاد(ع)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ده: مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی


اولین دیدگاه را شما بگذارید سی و ششمین بهار انقلاب با حضور پرشور مردم در خیابان‌ها آغاز شد ،

  

92/11/22 - 09:01
شماره: 13921122000052

35 سال عزت ایران و تحقیر استکبار/9

سی و ششمین بهار انقلاب ساعت 9 امروز در حالی آغاز شد که خیابانهای مسیر راهپیمایی همچون سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم است.

خبرگزاری فارس: سی و ششمین بهار انقلاب با حضور پرشور مردم در خیابان‌ها آغاز شد

  راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد و سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی در حالی آغاز شد که از همان دقایق آغازین خیابان‌های مسیر راهپیمایی میزبان مردم انقلابی و همیشه در صحنه است.

بنابراین گزارش مردم همیشه در صحنه تهران از مسیرهای ده‌گانه ذیل به سمت میعادگاه انقلاب یعنی میدان آزادی در حرکتند:

مسیر شماره یک: مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی،میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره دو: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره سه: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره چهار: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره پنج: مسجد الجواد(ع)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت‌الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره شش: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هفت: مسجد المهدی(عج)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره هشت: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره نه: مسجد جامع امام سجاد(ع)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ده: مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی


اولین دیدگاه را شما بگذارید سی و ششمین بهار انقلاب با حضور پرشور مردم در خیابان‌ها آغاز شد ،

  

92/11/19 - 11:12
شماره: 13921119000516

رهبر معظم انقلاب:
ملت در 22 بهمن اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان می‌دهد/ برخی در داخل القائات دشمن را تکرار می‌کنند

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حضور مردم در صحنه و حمایت آنان از انقلاب و شعارها و ارزش‌های آن را بعد از گذشت ده‌ها سال، در دنیا بی‌نظیر خواندند و تأکید کردند: در روز 22 بهمن همه خواهند دید ملت ایران بار دیگر در همه شهرها با استحکام به صحنه خواهد آمد و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

خبرگزاری فارس: ملت در 22 بهمن اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان می‌دهد/ برخی در داخل القائات دشمن را تکرار می‌کنند

  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، مقوله استقلال و مقابله با قدرتهای مداخله‌گر و سلطه جو را یکی از پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی برشمردند و گفتند: اظهارنظرهای بی‌ادبانه مقامات آمریکایی برای همه، مایه عبرت است و ملت ایران باید مذاکرات اخیر و صحبت‌های آمریکایی‌ها را با دقت نظاره‌گر باشد.

ایشان همچنین با اشاره به اینکه لازمه تأمین و حفظ استقلال، موضع‌گیری صریح و شفاف و بدون پرده پوشی درخصوص مبانی و ارزشهای انقلاب اسلامی و خطوط اصلی امام بزرگوار از جمله موضوع آمریکا است، تأکید کردند: راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متکی بودن نظام بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحکام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

در این دیدار که در سالروز بیعت تاریخی فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل(ره) در نوزدهم بهمن سال 1357 برگزار شد، فرمانده کل قوا، این حادثه را دارای ابعاد گوناگون و پربرکت خواندند و افزودند: یکی از زوایای بسیار مهم حادثه نوزدهم بهمن، زنده کردن احساس استقلال در نیروی هوایی و سپس ارتش بود، زیرا زمینه سازِ روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت های درونی شد.

رهبر انقلاب اسلامی در تبیین مفهوم استقلال، به شیوه های استعمار جدید در استفاده از عوامل وابسته به خود بجای حضور مستقیم در کشورها، اشاره کردند و گفتند: برای مقابله با استعمار جدید علاوه بر مبارزه با استبداد و دیکتاتوری حاکم، باید با قدرت سلطه گر خارجی و حامی این دیکتاتور نیز مقابله کرد زیرا «مبارزه با مستبد و در عین حال سازش با مستکبر» به نتیجه نخواهد رسید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین خصوص به سرنوشت برخی انقلاب های منطقه اشاره و خاطرنشان کردند: آن انقلابی پیروز خواهد شد که قدرتِ مداخله گرِ پشت سرِ دیکتاتور را بشناسد و به جای سازش، با آن قدرت سلطه گر مبارزه کند.

ایشان افزودند: بر همین اساس بود که بعد از تسخیر سفارت سابق آمریکا در تهران به دست جوانان انقلابی، امام (ره)، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند زیرا این حرکت نشان داد که ملت ایران بعد از سرنگونی رژیم طاغوت، لایه بعدی سلطه و گرفتاری را می شناسد و با او مبارزه می کند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: این شناخت، و مبارزه با قدرت مداخله گر، معنی واقعی استقلال است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: قدرتهای خارجی و مداخله گر از حس استقلال هر کشوری می هراسند لذا همواره سعی می کنند با شیوه های گوناگون، حس استقلال خواهی در ملتها و مسئولان آنها را تضعیف کنند.

ایشان یکی از این شگردها را القای «منافات داشتن استقلال با پیشرفت» بیان کردند و افزودند: دستگاههای تبلیغاتی قدرتهای سلطه گر و عوامل داخلی آنها تلاش دارند تا اینگونه وانمود کنند که تکیه بر منافع و هویت ملی با پیشرفت سازگاری ندارد، بنابراین اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند باید از میل استقلال خواهی خود، بکاهد.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: این حرف کاملاً غلط، و ساخته و پرداخته کسانی است که با استقلال کشورها مخالفند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه استقلال به معنای بداخلاقی و قهر کردن با دنیا نیست، خاطرنشان کردند: استقلال به معنای سدّی در مقابل نفوذ کشورهایی است که می خواهند منافع ملتها را تحت‌الشعاع منافع خود قرار دهند.

ایشان لازمه تأمین و حفظ استقلال را تکیه صریح و شفاف بر مبانی، اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی دانستند و با اشاره به سیره امام خمینی(ره) در بیان صریح و بدون ابهام مواضع، افزودند: امام(ره)، موضع خود را درخصوص رژیم طاغوتیِ موروثیِ استبدادی و سلطنتی، بدون ملاحظه و پرده پوشی بیان کردند، امام(ره) نظر خود را درباره لزوم استقرار نظام مبتنی بر اسلام و ارزشهای اسلام به صراحت اعلام کردند، امام(ره) موضع خود را در مقابل شبکه صهیونیستی خطرناکِ حاکم بر دنیا و همچنین رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بدون هیچگونه ملاحظه‌ای مطرح کردند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: امام بزرگوار(ره) بدون هیچ پرده پوشی نظام سلطه را که همان نظام بین المللی معتقد به تقسیم دنیا به «سلطه پذیر و سلطه گر»، است، رد کردند و صریح و شفاف در مقابل تجلی واقعی این نظام سلطه یعنی دولت امریکا، موضع گرفتند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: این موارد، اصول و پایه های انقلاب اسلامی است و بعد از گذشت 35 سال، این اصول و اهداف همچنان تغییر نکرده و نظام اسلامی با پافشاری بر این اصول و حرکت در این مسیر به پیشرفت های حیرت انگیزی در بخشهای مختلف دست یافته و به یک قدرت بزرگ منطقه ای و یک عنصر مؤثر بین المللی تبدیل شده است.

ایشان افزودند: ایستادگی صریح و مستحکم ملت ایران بر اصول و مبانی انقلاب موجب شده است که با وجود سیاست «ایران هراسی» دستگاههای تبلیغاتی وابسته به قدرتهای مداخله گر در سالهای اخیر، اکنون ملتهای دنیا و حتی نخبگان بی غرض، ملت ایران را به عنوان ملتی شجاع، با صداقت، هوشمند، مقاوم و صبور  بشناسند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: امروز نه تنها محبوبیت و آبرومندی ملت ایران کاهش نیافته بلکه افزایش هم پیدا کرده است ولی در مقابل، نفرت ملتها از امریکا بیشتر شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه «راز ماندگاری» نظام جمهوری اسلامی ایران بر ریل انقلاب و خطوط اصلی امام، «صراحت در اعلام مبانی و مواضع» بوده است، گفتند: به هیچ وجه نباید این صراحت و شفافیت را دربرابر دوستان و دشمنان ملت ایران از دست داد و مواضع جمهوری اسلامی ایران باید شفاف و صریح بیان شود.

ایشان تأکید کردند: «تاکتیک ها و شیوه های کار» را می توان تغییر داد اما «اصول و مبانی» باید مستحکم باقی بمانند و همین موضوع راز استحکام و پیشرفت کشور است.

رهبر انقلاب اسلامی شناخت دقیق دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی را نیز مهم ارزیابی کردند و افزودند: دشمنان انقلاب، چند قدرت فاسد و بی آبرو در دنیا هستند اما دوستان انقلاب اسلامی، همه ملتهایی هستند که شعارهای انقلاب و پیام ایستادگی همراه با مظلومیت ملت ایران را درک کرده اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «راز استحکام و اقتدار نظام اسلامی» را حمایت مردم از نظام اسلامی و پیوستگی آنان با نظام دانستند و گفتند: مسئولان امریکایی در مذاکرات با مسئولان کشور، می گویند ما به دنبال تغییر رژیم ایران نیستیم در حالیکه دروغ می گویند زیرا آنها اگر توانایی این کار را داشته باشند، لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

ایشان افزودند: دلیل دیگر در ناتوانی امریکا در تغییر نظام اسلامی، اتکاء این نظام به ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است.

رهبر انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه و حمایت آنان از انقلاب و شعارها و ارزشهای آن را بعد از گذشت دهها سال، در دنیا بی نظیر خواندند و تأکید کردند: در روز 22 بهمن همه خواهند دید که ملت ایران بار دیگر در همه شهرها با استحکام به صحنه خواهد آمد و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین، «راز موفقیت و پیشرفتهای ملت ایران» را، ایستادگی و «راز امنیت ملت» را نشان دادن اقتدار ملی دانستند و خاطرنشان کردند: یکی از مظاهر اقتدار ملی، اجتماعات عظیم مردم همچون راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات گوناگون است و هنگامی که مردم اقتدار ملی را به رخ دشمن می کشند، دیگر کاری از دست دشمن بر نمی آید.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات و مواضع اخیر مقامات امریکایی گفتند: این اظهارات، برای مردم ما مایه عبرت است. ملت ایران مذاکرات اخیر و اظهارنظرهای بی‌ادبانه امریکاییها را زیر نظر داشته باشد، تا همه، دشمن را به خوبی بشناسند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش برخی برای «تغییر نظر مردم» درخصوص دشمنی امریکا، خاطرنشان کردند: در همین اظهارات، دشمنیِ دشمن و دورویی او را ببینید. امریکاییها در جلسات خصوصی با مسئولان ما به یک گونه صحبت می کنند و خارج از این جلسات، به گونه ای دیگر، این همان دورویی و نیت سوء و پلید دشمن است که ملت باید این موارد را با دقت نظاره کند.

ایشان افزودند: این مواضع و اظهارنظرها، نشان دهنده درستی همان توصیه همیشگی به مسئولان کشور یعنی «لزوم حفظ اقتدار درونی» است و خوشبختانه مسئولان اقتصادی به این نتیجه رسیده اند که راه برطرف کردن مشکلات، تقویت ساخت درونی است و مقدمات لازم برای این کار را آغاز کرده اند.

رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر تأکید کردند: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور، نگاه به ظرفیت های بیشمار درونی است و نه نگاه به بیرون و برداشته شدن تحریم ها. به دشمن نمی توان چشم دوخت و از دشمن نمی توان انتظار داشت.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برخی اظهارنظرهای مقامات امریکایی مبنی بر اظهار دوستی با ملت ایران، افزودند: آنها در این خصوص نیز دروغ می گویند. از یک طرف می گویند با ملت ایران دوست هستیم اما از طرف دیگر این ملت را تهدید می کنند و انتظار هم دارند که جمهوری اسلامی از قدرت دفاعی خود بکاهد و این، واقعاً تمسخرآمیز است.

فرمانده کل قوا تأکید کردند: ملت ایران و مسئولان در بخشهای مختلف بویژه نیروهای مسلح، به توفیق الهی، روز به روز قدرت دفاعی خود را افزایش خواهند داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «تکیه بر نیروی داخل» را نجات دهنده کشور و زمینه ساز حل مسائل گوناگون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانستند و افزودند: سیاستهای اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد و در پی آن، اقدامات و ساخت های لازم برای ایجاد اقتصاد مقاومتی بوجود خواهد آمد.

ایشان چند توصیه هم به مردم و مسئولان داشتند.

توصیه اول، تأکید بر حفظ وحدت آحاد ملت، مسئولان و نخبگان و جلوگیری از مخدوش شدن متن بوسیله حواشی بود.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: امروز متن حرکت ملت ایران، ایجاد اقتدار درونی و ایستادگی در مقابل طوفانهای مخالفت و معارضه است که به لطف خداوند، ملت ایران همانند 35 سال گذشته این طوفانها را خنثی خواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: باید وحدت میان مردم و مسئولان از طریق اعتماد مسئولان و مدیران کشور به مردم و همچنین اعتماد مردم به مسئولان افزایش یابد.

توصیه دیگر رهبر انقلاب اسلامی ، به منتقدان دولت و همچنین مسئولان دولتی بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، منتقدان را به انصاف و شرح صدر فراخواندند و خاطرنشان کردند: دولت، چند ماهی بیش نیست که مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود که کارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنکه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد کنند.

ایشان مسئولان دولتی را هم به شرح صدر در برابر منتقدان دعوت کردند و گفتند: همه باید به یکدیگر احترام بگذارند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برخی عوامل دشمن در داخل کشور، تأکید کردند: نباید با غفلت از این عوامل، اجازه داد که آنها از برخی نقاط ضعف استفاده و در حرکت کشور خلل ایجاد کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: همه باید با کمک یکدیگر در راه امام (ره) و مسیر اقتدار کشور، به پیش رویم و به لطف خداوند، این ملت موفق خواهد شد که همه امور را به بهترین وجه جلو ببرد.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان یک اطمینان خاطر هم دادند و گفتند: ملت ایران در قضیه هسته ای و در دیگر قضایا، بر دشمنان پیروز خواهد شد.

در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت نوزدهم بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره)، گزارشی از توانمندیهای داخلی و پیشرفتهای نیروی هوایی ارائه و تاکید کرد: هیچ نقطه ای برای درهم شکستن هیمنه دشمن دور از دسترس سربازان ملت نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ورشکستگان سیاسی غرب از روی میز بودن گزینه نظامی حرف می زنند تصریح کرد: هشت سال ایستادگی و تحقیر جبهه استکبار بخشی از تاریخ مشترک ما و آنهاست که مطالعه آن را به رجزخوانان تهیدست توصیه می کنیم و یقیناً پاسخ ما قاطع، پشیمان کننده و غرور انگیز خواهد بود.


نظر() ملت در 22 بهمن اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان می‌دهد/ برخی در ،

  

92/11/18 - 15:08
شماره: 13921118000467

اداره امنیت ملی هسته‌ای آمریکا از آزمایش موفقیت آمیز یک مدل جدید از بمب اتمی B-61 خبر داد.

خبرگزاری فارس: آمریکا یک مدل جدید بمب اتمی B-61 را با موفقیت آزمایش کرد

  به نقل از پرس تی وی، آمریکا با موفقیت یک نوع پیشرفته بمب اتمی B-61 را آزمایش کرده است.

براساس این گزارش، آزمایش این بمب اتمی مغایر با معاهده منع تکثیر سلاح‌های اتمی و خلع سلاح هسته‌ای است.

اداره امنیت ملی هسته‌ای آمریکا طی بیانیه ای اعلام کرد؛ این آزمایش روز سه شنبه توسط آزمایشگاه ملی «لس آلاموس» و «ساندیا» انجام شده است.

«دان کوک» معاون اداره امنیت ملی هسته‌ای آمریکا گفت: این یک دستاورد بزرگ است و اعتماد به نفس ما را برای افزایش توانایی خود در ایمنی و امنیت این بمب بالا می‌برد.

در این بیانیه آمده است؛ این آزمایش به  ما این امکان را می‌دهد که چگونگی کارکرد این بمب در شرایط عادی و سناریوهای تصادفی را ارزیابی کنیم و دقت هدف گیری این مدل جدید را بررسی کنیم.

به گفته مقامات آمریکایی، اقدامات مهندسی بر روی B-61 که بیش از 2 سال به طول انجامیده با هدف آمادگی برای استفاده بالقوه از این بمب در شرایط تهدید امنیتی صورت گرفته است.


نظر() آمریکا یک مدل جدید بمب اتمی B-61 را با موفقیت آزمایش کرد ،

  

92/11/18 - 15:20
شماره: 13921118000521

مسکو از توافق آتش‌بس سه روزه در «حمص» سوریه خبر داد

وزارت خارجه روسیه خبر داده در استان حمص آتش‌بس سه روزه اعلام شده تا خروج غیرنظامیان از این منطقه جنگ‌زده تسهیل شود.

خبرگزاری فارس: مسکو از توافق آتش‌بس سه روزه در «حمص» سوریه خبر داد

وزارت خارجه روسیه اعلام کرده استان«حمص» برای ایجاد آتش‌بس سه روزه توافق به عمل آمده است. این اقدام بخشی از توافق روز گذشته برای تخلیه شهروندان از این استان و رساندن کمک‌های بشردوستانه به شهروندانی است که قصد دارند در این منطقه بمانند.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرده سفارت روسیه در دمشق نقش مهمی در حصول این توافق از طریق مذاکرات بین فرماندار محلی آن منطقه و هماهنگ‌کننده مسائل بشری در سوریه داشته است.

در همین حال، خبرگزاری آسوشیتدپرس از قول فرماندار حمص اعلام کرد تخلیه شهروندان از منطقه جنگ‌زده حمص تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

روز گذشته فرماندار «حمص» از توافق دولت و سازمان ملل برای تأمین امنیت خروج غیرنظامیان از این منطقه جنگ‌زده خبر داد.

بحث ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و ایجاد هماهنگی برای خروج غیرنظامیان از مناطق درگیر جنگ، یکی از موضوعات اصلی مورد بحث در نشست هفته قبل صلح سوریه موسوم به «ژنو 2» بود. دولت سوریه در همان نشست با خروج غیرنظامیان از این مناطق موافقت کرد.

انتهای پیام/ر


نظر() مسکو از توافق آتش‌بس سه روزه در «حمص» سوریه خبر داد ،

  

دانشمندان با استفاده از DNA و از طریق ترمیم استخوان‌ها و اسکلت برجای مانده از یک انسان، موفق شدند نمایی کلی از چهره وی را ترسیم کنند.

خبرگزاری فارس: نمایی از چهره انسان 7 هزار سال پیش+تصویر 

 

به نقل از پایگاه خبری عالم‌الغریب، دانشمندان موفق شدند، با استفاده از DNA و استخوان‌های برجای مانده یک انسان که قدمت آن به 7 هزار سال قبل باز می‌گردد، اسکلت وی را ترمیم کرده و نمایی کلی از وی را به دست آوردند.

این دانشمندان می‌گویند که این انسان 7 هزار سال قبل می‌زیسته و استخوان‌های او را در غاری در منطقه «کانتاپریا» در شمال اسپانیا پیدا کردند.

آنها براساس DNA به دست آمده از این استخوان‌های این فرد، حدس می‌زنند که وی دارای پوستی گندمگون با موهایی سیاه و چشمانی آبی درخشان بوده است.

آنچه تعجب این پژوهشگران را 2چندان کرده آن است که آنها در این قدیمی ژن‌هایی آفریقایی و اروپایی توامان یافته‌اند.

استخوان‌های این مرد ما قبل تاریخ در غار «لابرنا 1» کشف شده که 5 هزار پا زیر زمین و در سلسله کوه‌های «سانتندر» در شمال غربی اسپانیا واقع شده است.


نظر() تصویر ، نمایی از چهره انسان 7 هزار سال پیش ،

  

92/11/10 - 20:29
شماره: 13921110001047

سران سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا خطاب به کمیته اطلاعاتی سنا هشدار داده‌اند خطر افشای اطلاعات طبقه‌بندی‌شده از تروریسم بین‌المللی بیشتر است.

خبرگزاری فارس: افشاگری؛ بالاتر از تروریسم، دومین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا شناخته شد

 

سران سرویس‌های جاسوسی آمریکا هشدار دادند افشاگری‌هایی از نوع ادوارد اسنودن که اطلاعات مربوط به برنامه‌های اطلاعاتی را لو می‌دهند از لحاظ تهدیدات امنیتی خطراتی به بار می‌آورند که به مراتب از تروریست‌ها بیشتر و بالاتر است.

طبق گزارش روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارشی از تهدیدهای بین‌المللی فراهم کرده برای اولین بار خطر افشای غیرمجاز اطلاعات طبقه‌بندی‌شده را بالاتر از تروریسم بین‌المللی قرار داده است. در این گزارش تنها خطر حمله‌های سایبری به زیرساخت‌ها است که نسبت به افشاگری تهدید مهم‌تری قلمداد می‌شود.

مقام‌های اطلاعاتی آمریکا، از جمله جیمز کلاپر، رئیس اطلاعات ملی آمریکا مایکل فلین، رئیس سازمان سیا،  مت اولسن، رئیس مرکز مبارزه با تروریسم خطاب به کمیته اطلاعاتی مجلس سنا درباره عواقب افشاگری‌هایی از نوع ادوارد اسنودن هشدار داده‌اند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید افشاگری؛ بالاتر از تروریسم، دومین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا شن ،

  

92/11/10 - 15:00
شماره: 13921110000689

انتشار تصویر برادر بزرگتر رئیس‌جمهور آمریکا که چفیه‌ای فلسطینی با عبارت «قدس از آن ماست و ما باز می‌گردیم» را به گردن انداخته خشم رسانه‌های آمریکایی را بر انگیخت.

خبرگزاری فارس: چفیه فلسطینی برادر ناتنی اوباما جنجال به پا کرد +عکس

به نقل از پایگاه خبری «العربیه»، انتشار تصاویر «مالک اوباما» برادر ناتنی «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا که چفیه‌ای فلسطینی که عبارت «قدس از آن ماست و ما باز می‌گردیم» بر آن نقش بسته را به گردن انداخته خشم رسانه‌های آمریکایی را برانگیخت.

بسیاری از رسانه‌های آمریکایی و اروپایی از جمله پایگاه اینترنتی روزنامه آمریکایی «امریکن تینکر» از این عکس منتشر شده برای حمله و انتقاد از اوباما استفاده کرده‌اند.

 

 

این در حالی است که عکس جنجالی مربوط به سال 2010 است که مالک اوباما در کنفرانس اسلامی در یمن حضور پیدا کرده بود اما برادر ناتنی اوباما این عکس را اخیرا در پایگاه اینترنتی خیریه که به نام باراک اوباما تأسیس کرده منتشر کرده است.

برخی پایگاه‌های آمریکایی این عکس را تحت عنوان «برادر اوباما چفیه‌ای با شعار نابودی اسرائیل به گردن انداخته» را منتشر کرده‌اند. و توضیح داده‌اند که این چفیه مربوط به جریان حماس است که از سوی دولت در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گرفته است.

 

 

پایگاه اینترنتی خیریه «موسسه باراک حسین اوباما» که یک دفتر در شهر «الکسندریا» در ایالت ویرجینیا و یک دفتر دیگر در کنیا دارد حاوی ده‌ها تصویر و گزارش از فعالیت‌های خیریه و اسلامی در فاصله سالهای 2010 تا 2012 است که مالک اوباما در آنها حضور داشته است.

مالک اوباما که رابطه نزدیکی با برادر ناتنی خود نیز دارد و بارها در کاخ سفید حضور پیدا کرده شاهد ازدواج باراک اوباما و همسرش بوده است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید عکس ، چفیه فلسطینی برادر ناتنی اوباما جنجال به پا کرد ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]