دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

1 2 3 4 5 >

92/06/30 - 13:10
شماره: 13920630000632


یک مقام آگاه در بانک مرکزی گفت: شرکت سوئیفت نمایندگی‌هایی دارد که برخی از آنها مدتی است برای ارائه خدمات به بانک‌های رفع تحریم شده ایرانی فعال شده‌اند.

خبرگزاری فارس: لغو تحریم سوئیفت قوت گرفت/ تلاش نمایندگی‌‌‌های سوئیفت برای اتصال به بانک‌های ایران

یک مقام آگاه در شبکه بانکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به لغو تحریم تعدادی از بانک‌های کشور توسط دادگاه اتحادیه اروپا، اظهارداشت: احتمال لغو تحریم سوئیفت و اتصال مجدد بانک‌های لغو تحریم شده زیاد است.

وی افزود: هم‌اکنون شرکت‌هایی که به واسطه تحریم بانک‌های ایرانی، مشتریان خود را از دست داده بودند، با رای دادگاه، به دنبال جذب مجدد این بانک‌ها و افزایش گستره نفوذ خود در بازار هستند.

این مقام مسئول گفت: شرکت سوئیفت  نمایندگی‌هایی دارد که برخی از آنها مدتی است برای ارائه خدمات به بانک‌های رفع تحریم شده توسط اتحادیه اروپا فعال شده‌اند.

وی تاکید کرد: احتمال لغو تحریم‌های سوئیفت در شرایط کنونی زیاد است زیرا شکایت بانک‌های ایرانی پذیرفته شده است. البته اتصال به سوئیفت مدتی زمان می‌برد. علاوه بر سوئیفت، مسائلی مانند رتبه‌بندی بانک‌ها، کارت‌های مستر و کارت‌های اعتباری مجموعه خدماتی است که از زمان اعمال تحریم‌ها قطع شده و رای فعلی دادگاه اتحادیه اروپا بر رفع آن تحریم‌ها بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش فارس، سوئیفت جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی است که از حروف اول عبارتSociety for Worldwide Interbank Financial Telecommunication گرفته شده و مرکز آن درکشور بلژیک است و مؤسسات مالی در سراسر جهان از این سیستم جهت تبادل اطلاعات مالی محرمانه خود استفاده می‌کنند.

بعد از خاتمه جنگ جهانی دوم، به ویژه در اواخر دهه 1950، تجارت جهانی به سرعت شروع به رشد و شکوفایی کرد. در اوایل دهه 1960 نمایندگان بانک های بزرگ اروپایی و آمریکایی تصمیم گرفتند تا با اتخاذ روش نوینی تبادل پیام‌های بین بانکی را به نحوی طرح‌ریزی کنند که اتوماسیون سیستم بانکی بین‌المللی را به همراه داشته باشد

در نهایت در ماه مه 1973 سوییفت با عضویت 239 بانک از 15کشور در نزدیکی بروکسل پایتخت کشور بلژیک تأسیس شد.

چهار سال تلاش شد تا مراحل قانونی تأسیس سوئیفت، خرید تجهیزات و نصب و راه‌اندازی انجام بگیرد. در نهایت سوئیفت در سال 1977 با عضویت 518  بانک از 22 کشور با ارسال پنج هزار پیام در اولین روز راه‌اندازی شد.

رشد چشمگیر سوئیفت مرهون دارا بودن مزایای فراوان این سیستم برای بهره‌گیران است که مهمترین آنها استاندارد، قابلیت اطمینان، امنیت، سرعت، کاهش هزینه‌ها، قابلیت دستیابی، تسویه سریع و هم زمان حساب‌ها است.

انتهای پیام/م


نظر() لغو تحریم سوئیفت قوت گرفت/ تلاش نمایندگی‌‌‌های سوئیفت برای اتصال ،

  

92/06/30 - 13:58
شماره: 13920630000808


قیمت خودرو در بازار همزمان با کاهش نرخ ارز و همچنین رکود خرید و فروش، اندکی کاهش یافت به طوری که قیمت خودروهای داخلی و خارجی بین 500 هزار تا 7 میلیون تومان افت داشته است.

خبرگزاری فارس: سقوط نرخ ارز قیمت خودرو را کاهش داد/ 500 هزار تا 7 میلیون تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، استقبال کم خریداران بازار خودرو و کاهش نرخ ارز طی روزهای اخیر باعث افت اندک قیمت خودرو در بازار شد.

در حال حاضر هر دستگاه پژو 206 تیپ 2 به قیمت 36.5 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود که افت قیمت 500 هزار تومانی را نسبت به روزهای قبل نشان می‌دهد.

همچنین هر دستگاه پژو 206 تیپ 6 با افت قیمت 2 میلیون تومانی در بازار، 49 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو 206 صندوق‌دار مدل V8 نیز با افت 500 هزار تومانی به 38 میلیون تومان رسیده و در عین حال، قیمت پژو 206 صندوق‌دار مدل V9 با افت یک میلیون تومان به 51 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207 دنده معمولی نیز کاهش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر 47 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

در مورد قیمت پژو 405 بنزینی به عنوان پرفروش‌ترین محصول ایران‌ خودرو نیز باید به ثبات قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت 28 میلیون تومان در بازار اشاره کرد، هرچند نوع دوگانه سوز این خودرو با افت قیمت 500 هزار تومانی، این روزها به قیمت 29.5 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت پژو پارس سال نیز با کاهش 500 هزار تومانی به 34.5 میلیون تومان رسیده و نوع دوگانه‌سوز این خودرو با افت قیمت یک میلیون تومانی، به قیمت 35.5 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

در حال حاضر تندر 90 مدل E1 ایران خودرو با کاهش 800 هزار تومانی به قیمت 31.5 میلیون تومان معامله می‌شود.

تندر 90 مدل E2 ایران‌خودرو نیز با افت 500 هزار تومانی به قیمت 34 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت رانا نیز افت 500 هزار تومانی را تجربه کرده و قیمت این خودرو در بازار به 31.5 میلیون تومان طی روزهای اخیر رسیده است.

در مورد خودروهای خارجی نیز می‌توان به افت 4 میلیون تومانی قیمت کمری 2013 اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 147 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت لندکروز نیز با افت 2 میلیون تومانی به 348 میلیون تومان رسیده است.

در مورد یاریس هاچ‌بک نیز باید به افت یک میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت 88 میلیون تومان در بازار اشاره کرد.

قیمت ماکسیما نیز با افت 5 میلیون تومانی به 117 میلیون تومان رسیده و در همین حال، افت قیمت مگان نیز یک میلیون تومان بوده و در حال حاضر این خودرو 87.5 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت وانت پیکاپ دو کابین نیز 2 میلیون تومان کاهش یافته و به 83 میلیون تومان رسیده است.

قیمت اپتیما هم با کاهش 3 میلیون تومانی به 139 میلیون تومان رسیده و در مورد اسپورتیج 2400 سی‌سی نیز باید به افت 4 میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت 154 میلیون تومان اشاره کرد.

قیمت سراتو کوپه نیز 2 میلیون تومان کاهش یافته و به 106 میلیون تومان رسیده است.

طی روزهای اخیر، قیمت جنسیس با کاهش 7 میلیون تومانی به 258 میلیون تومان رسیده و در عین حال، قیمت سانتافه مدل 2013 نیز با افت 3 میلیون تومانی به 242 میلیون تومان رسیده است.

قیمت سوناتا هم افت 6 میلیون تومانی را تجربه کرده و به 142 میلیون تومان رسیده است.

در همین حال، قیمت توجوی سدان با افت 4 میلیون تومانی به 33 میلیون تومان رسیده و نوع هاچ‌بک این خودرو نیز با کاهش قیمت 4 میلیون تومانی طی روزهای اخیر، به قیمت 32 میلیون تومان معامله می‌شود.

انتهای پیام/م


اولین دیدگاه را شما بگذارید سقوط نرخ ارز قیمت خودرو را کاهش داد/ 500 هزار تا 7 میلیون تومان ،

  

92/06/30 - 16:19
شماره: 13920630001137

تحولات دیپلماتیک اخیر در روابط میان ایران و آمریکا، اسرائیل را دچار شوک و نگرانی کرده است؛ از این رو آنها می‌کوشند با موضع‌گیری‌های خود در این مسیر سنگ‌اندازی کنند.

خبرگزاری فارس: نیویورک‌تایمز: تغییر رویکرد آمریکا در قبال ایران، اسرائیل را هراسان کرده است

  روزنامه نیویورک‌تایمز در مطلبی به بررسی نگرانی اسرائیل از احتمال ذوب شدن یخ روابط ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: زمانی که دولت اوباما یک تغییر دیپلماتیک بسیار مشهود را در قبال ایران آغاز کرد، مقامات کاخ سفید آرام و پشت صحنه تلاش کردند به اسرائیل اطمینان خاطر بدهند که افسون رئیس جمهور جدید ایران نمی‌شوند و فشار بر دولت او برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای را کاهش نمی‌دهند.

بر اساس این گزارش، مقامات دولت آمریکا در گفت‌وگوهای خصوصی با مقامات اسرائیلی یا در برخی اظهارات علنی تاکید کرده‌اند که درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران تردید دارند و ایران را با اقداماتش قضاوت می‌کنند نه با کلمات آشتی‌جویانه حسن روحانی، رئیس‌جمهور جدید و منتخب این کشور.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، با این حال، اطمینان خاطر دادن‌های کاخ سفید، باعث نشد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از محکوم کردن شدید حسن روحانی خودداری کند. او همچنین بعد از اینکه روسای جمهور دو کشور ایران و آمریکا را همگام دید، از تقابل خود با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا درباره نحوه تعامل با ایران خبر داد.

طبق این گزارش، در میان خبرهای مربوط به تبادل نامه میان اوباما و روحانی و نیز بعد از مباحث تازه در واشنگتن درباره مذاکراتی که می‌تواند به رفع تحریم‌ها علیه ایران منجر شود، دفتر نتانیاهو اظهارات روحانی درباره اهداف مسالمت‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران و نیز تمایل وی برای تعامل دیپلماتیک را «چرخشی رسانه‌ای» خواند.

در بیانیه اسرائیل که اواخر روز پنج‌شنبه در واکنش به مصاحبه حسن روحانی با شبکه خبری ان‌بی‌سی منتشر شد، آمده: نیازی نیست که با کلمات فریب بخوریم. آزمون در این نیست که روحانی چه می‌گوید، بلکه در رفتار نظام ایران است که به پیشرفت برنامه هسته‌ای خود با قدرت ادامه می‌دهد در حالی که روحانی در حال مصاحبه کردن در این باره است.

به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، نتانیاهو که روحانی را «میشی در لباس گرگ» تشبیه کرده، در روزهای اخیر، مبارزه بلندمدت خود علیه تحولات هسته‌ای ایران را افزایش داده و قصد دارد در نشست 30 سپتامبر خود با اوباما در واشنگتن، بر روی این موضوع متمرکز شود و حتی در مجمع عمومی درباره آن سخنرانی کند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده: در حالی که مقامات آمریکایی مکررا به همتایان اسرائیلی خود گفته‌اند در تعامل با رئیس جمهور ایران محتاط خواهند بود، کاخ سفید نیز شفاف بیان کرده وظیفه دارد صحت سخنان روحانی درباره تمایل به دیپلماسی را بیازماید.

بنیامین رودز، معاون مشاور امنیت ملی اوباما جمعه به خبرنگاران گفت: با توجه به تهدیداتی که علیه اسرائیل مطرح شده و اظهارات تندی که در طول سال‌ها ایران بر ضد اسرائیل بیان کرده، مطمئنا ما نگرانی‌های مهم اسرائیل درباره ایران را درک می‌کنیم. وی افزود:‌ باب دیپلماسی نامحدود و بی‌انتها باز نیست اما ما معتقدیم زمان و فضا برای دیپلماسی وجود دارد.  

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید نیویورک‌تایمز: تغییر رویکرد آمریکا در قبال ایران، اسرائیل را هرا ،

  

92/06/30 - 17:57
شماره: 13920630001291

ثبت 80 هزار تومان کاهش قیمت سکه در یک روز/ دلار 2920 تومان+جدول

قیمت سکه طرح جدید امروز با 80 هزار تومان کاهش 920 هزار تومان شد و دلار با 175 تومان افت قیمت 2920 تومان به فروش رسید.

خبرگزاری فارس: ثبت 80 هزار تومان کاهش قیمت سکه در یک روز/ دلار 2920 تومان+جدول

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در ساعات پایانی امروز قیمت سکه طرح جدید در بازار با کاهشی دیگر به 920 هزار تومان رسید.

بر این اساس، قیمت سکه طرح جدید با 80 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته 920 هزار تومان، طرح قدیم با 77 هزار تومان افت 919 هزار تومان و نیم سکه با ثبت 24 هزار تومان کاهش 488 هزار تومان شد.

همچنین ربع سکه با کاهش 20 هزار تومانی 297 هزار تومان، سکه گرمی با 15 هزار تومان افت قیمت 200 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با 7503 تومان کاهش 94 هزار و 187 تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت اونس طلا 1326.60 دلار، یورو 4 هزار تومان، دلار 2920 تومان و درهم 810 تومان تعیین شد.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت
سکه طرح جدید 920.000 تومان 80.000_ تومان
سکه طرح قدیم 919.000 تومان 77.000_تومان
نیم سکه 488.000 تومان 24.000_ تومان
ربع سکه 297.000 تومان 20.000_تومان
سکه گرمی 200.000 تومان 15.000_ تومان
هر گرم طلای 18 عیار 94.187 تومان 7503_ تومان
اونس 1326.60 دلار 6.00_ دلار
دلار 2920 تومان 175_ تومان
یورو 4000 تومان 140_
درهم 810 تومان 50_

انتهای پیام/ب


نظر() جدول ، ثبت 80 هزار تومان کاهش قیمت سکه در یک روز/ دلار 2920 تومان ،

  

92/06/28 - 11:30
شماره: 13920628000256

با حضور سهیل کریمی و حسین قدیانی

همایش بزرگ حزب الله سایبر با موضوعیت «سوریه و تکلیف ما...» و تبیین روش‌های دفاع از محور مقاومت در عرصه سایبر با حضور فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: همایش حزب‌الله سایبر برگزار می‌شود+پوستر

  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب‌الله سایبر،  همایش حزب‌الله سایبر با موضوعیت «سوریه و تکلیف ما...» امروز برگزار می‌شود.

این مراسم، با حضور آقایان سهیل کریمی و حسین قدیانی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله سایبر و جمع کثیری از علاقمندان و فعالان مجازی، شبکه‏‌های اجتماعی و وبلاگنویسان ایرانی و سوری با هدف «تبیین روش‌های دفاع از محور مقاومت در عرصه سایبر» رأس ساعت 16 الی 18 روز پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 در تالار سیدالشهداء واقع در میدان هفتم تیر خیابان مفتح جنوبی نرسیده به ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است شرکت در این همایش برای عموم آزاد است.

 


انتهای پیام/


نظر() همایش حزب‌الله سایبر برگزار می‌شود ، پوستر ،

  

92/06/28 - 12:35
شماره: 13920628000287

حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:
نرمش قهرمانانه از جنس فتح‌الفتوح حدیبیه‌ است

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع صلح حدیبیه و سپس فتح مکه به این موضوع می‌رسیم که نرمش قهرمانانه از سوی حضرت رسول(ص) منجر به فتحی بزرگ به نام فتح‌الفتوح در تاریخ اسلام می‌شود.

خبرگزاری فارس: نرمش قهرمانانه از جنس فتح‌الفتوح حدیبیه‌ است

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول سالیانی که زعامت ایران اسلامی و در کل جهان تشیع را بر عهده دارند به کرات موضوعات مهمی را در مقاطع خاص تاریخی بیان کرده‌اند که پی بردن به کنه این فرمایشات نیاز به بصیرت در همه حوزه‌ها دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معظم‌له به تناسب زمان و مکان و با در نظر گرفتن مصالح کشور و به عبارتی کل جهان اسلام راهکارهایی ارائه می‌دهند که باید به آن ها جامه عمل پوشاند.

حجت‌الاسلام بزرگواری با ذکر نمونه‌ای تاریخی از نرمش قهرمانانه ابراز کرد: در موضوع صلح حدیبیه و سپس فتح مکه به این موضوع می‌رسیم آن‌جا که نرمش قهرمانانه از سوی حضرت رسول(ص) منجر به فتحی بزرگ به نام فتح‌الفتوح در تاریخ اسلام می‌شود و مسلمانان بدون این که خونی از بینی کسی بیرون ریخته شود مکه را به آسانی در سال بعد از آن فتح می‌کنند.

وی با توصیه برای بالا بردن فهم سیاسی نسل جوان و نوجوان توسط نهادها و دستگاه‌های فرهنگی تصریح کرد: باید این فرمایشات را برای جوانان خود تبیین کنیم تا عده‌ای مغرض و واداده تعبیری دیگر از آن به خورد نسل جوان ندهند.

حجت‌الاسلام بزرگواری با اشاره به این که باید در کلاس‌های درس دانش‌آموزی و دانشگاهی واحدی برای تبیین این فرمایشات امام راحل و رهبری وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: از تریبون‌های مختلف و در نماز جمعه و جماعات و از منبرها و کلاس‌های درس و کرسی‌های آزاداندیشی باید این سخنان راهگشا را برای جوانان تجزیه و تحلیل کنیم.

انتهای پیام/2571/ج30


اولین دیدگاه را شما بگذارید نرمش قهرمانانه از جنس فتح‌الفتوح حدیبیه‌ است ، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ، بزرگواری ،

  

92/06/28 - 10:02
شماره: 13920628000119

برنامه مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

خبرگزاری فارس: برنامه نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد/ استقلال در محاصره شرقی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته با برگزاری 4 دیدار خاتمه یافت تا به این ترتیب با صعود تیم‌های استقلال، کاشیوا ریسول ژاپن، گوانگژو چین و اف‌سی سئول کره‌جنوبی، چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

بر همین اساس برنامه مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

دور رفت:

سوم مهرماه

اف‌سی سئول - استقلال

کاشیوا ریسول - گوانگژو

دور برگشت:

دهم مهر

استقلال - اف‌سی‌ سئول

گوانگژو - کاشیوا ریسول

انتهای پیام/د


اولین دیدگاه را شما بگذارید برنامه نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد/ استقلال در محاصره ش ،

  

92/06/28 - 11:38
شماره: 13920628000288

یک پایگاه صهیونیستی اذعان کرده که اوباما در خصوص مسأله هسته‌ای ایران از مواضع گذشته خود کوتاه آمده و نتانیاهو را از قافله دیپلماتیک عقب رانده است.

خبرگزاری فارس: دبکا: اوباما در خصوص مسأله هسته‌ای ایران کوتاه آمده / نتانیاهو از قافله عقب مانده است

پایگاه صهیونیستی دبکا، نزدیک به منابع نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در گزارشی از نرم شدن مواضع باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در خصوص مساله هسته‌ای ایران خبر داد و نوشت: لحن میانه‌روی رئیس جمهور جدید ایران حتی پیش از آغاز مذاکرات هسته‌ای به نتیجه مورد نظر رسیده است.

بنا بر ادعای دبکا، ایالات متحده تنها یک خواسته از ایران دارد: «ایران جدیت خود را با موافقت با نرفتن به سوی تسلیحات شیمیایی نشان دهد.» بنابراین، اوباما در تدوین تنها خواسته خود از همان مساله‌ای استفاده کرده که در سخنان رهبر عالی ایران به آن تصریح شده است: «ما مخالف سلاح هسته‌ای هستیم و وقتی می‌گوییم کسی نباید سلاح هسته‌ای نداشته باشد، خود نیز به دنبال آن نمی‌رویم.»

دبکا تاکید کرده است که تقارن بین سخنان در تهران و واشنگتن در مفاهیم و زمان‌بندی کامل است و این امر نمی‌تواند اتفاقی باشد.

دبکا ادعا کرده که بین مقامات ارشد ایرانی و اوباما از طریق سلطان قابوس، سلطان عمان نامه‌هایی رد و بدل شده و آخرین پیام را نیز وزیر دفاع عمان به رئیس‌جمهور ایران تسلیم کرده است. در این پیام آخر به رئیس‌جمهور ایران اعلام شده که مواضع آشتی‌جویانه وی در قبال ایالات متحده باید همراه با قول ایران مبنی بر نظامی نکردن برنامه هسته‌ایش باشد.

منابع اطلاعاتی دبکا بر این باورند که اوباما در خصوص تهران هم به دنبال همان مسیری است که از طریق ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در خصوص دمشق طی کرد: «حرکت سریع از طریق مسیر پنهانی در حال تظاهر به اینکه مسائل هنوز در مراحل اولیه است.»

دبکا اذعان کرده که اوباما در حال پذیرش همان سخنان رهبر عالی ایران است که ایشان بارها تکرار کرده و بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرده‌اند. چنین رویکردی از سوی اوباما، منجر به عقب ماندن بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از قافله شده و سیاست‌های او در قبال ایران به جایی نخواهد رسید. 

نتانیاهو خواستار توقف کامل غنی‌سازی اورانیوم در ایران و خارج شدن اقلام غنی‌شده از این کشور بود. وی همچنین تقاضای بسته شدن فردو و توقف ساخت رآکتور آب سنگین اراک است.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید دبکا: اوباما در خصوص مسأله هسته‌ای ایران کوتاه آمده / نتانیاهو ا ،

  

92/06/27 - 09:50
شماره: 13920627000252

تصویربرداران مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به مدت یک ماه در کاخ‌های گلستان و نیاوران کار می‌کنند و بعد از آن گروه عازم فرانسه می‌شود.

خبرگزاری فارس: تصاویر جدید از «معمای شاه»/ ورزی در گلستان و نیاوران

محسن صادقی نسب مدیر برنامه ریزی سریال معمای شاه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: به تازگی بخش های نخست وزیری مصدق و دیدار هندرسون با بازی سعید داخ و  متین دفتری را با بازی  مرتضی آقا حسینی را مقابل دوربین بردیم.

وی افزود: در بخش کاخ نیز ملاقات محمدرضا شاه با اعلم و علی امینی را که برای دست بوسی آمده اند بازسازی کردیم و به زودی کار در کاخ سعد آباد تمام می شود و بعد از آن گروه برای یک ماه به کاخ گلستان و نیاوران می روند.

وی با بیان اینکه بعد از تمام شدن تصویربرداری کاخ ها گروه به پاریس سفر می کنند گفت: این سفر حدود یک هفته طول می کشد و در این مدت بخش های مربوط به خرید عروسی فرح و سفر ثریا و شاه را در هتل رم و پاریس ضبط می کنیم.

وی درباره اینکه چه کسانی با گروه به فرانسه می روند اظهارداشت: اسامی بازیگران هنوز قطعی نشده اما حسین نورعلی، مهراوه شریفی نیا و ساغر عزیزی حتما در این سفر خواهند بود و همچنین گروه تصویربرداری، گریم، صدا و لباس نیز به پاریس خواهند رفت.

مدیر برنامه ریزی معمای شاه گفت: در مجموعه کاخ گلستان وقایع مربوط به سال 1318 تا 1320 و  در کاخ مرر که به نوعی خانه شاه محسوب می شد را از سال 1320 به بعد را می گیریم.

سریال  الف ویژه معمای شاه به کارگردکانی محمد رضا ورزی در 45 قسمت 50 دقیقه ای زندگی محمد رضا پهلوی را از زمان بازگشت از سوییس در سال 1315 تا زمان مرگ به تصویر می کشد.

فهرست بازیگران اصلی این سریال عبارت است از:داریوش کاردان(امیرعباس هویدا)، قطب الدین صادقی (در نقش شاپور ریپورتر)، احمد نجفی (ارتشبد رزم آرا)، مهراوه شریفی‌نیا (ثریا)، سعید داخ (هندرسون)، چنگیز جلیلوند (ژنرال هایزر)، سیامک اطلسی (شاپور بختیار)، محمدعلی نجفی (قوام السلطنه)، جعفر دهقان (رضا شاه)، سپند امیرسلیمانی (اسدا... علم)، بهزاد خداویسی (پرویز ثابتی)، فخرالدین صدیق شریف (شریف امامی، بولارد)، حسین محب‌اهری (ایادی)، حدیث فولادوند (فوزیه)، آرام جعفری (پروین غفاری)، جمشید جهانزاده (هژیر)، رامبد شکرابی (پرون)، گیتی ساعتچی (تاج الملوک)، کاظم هژیر آزاد (استالین)، عبدالرضا اکبری (فضل‌ا... زاهدی)، چنگیز وثوقی (تیمور بختیار)، حسام نواب‌صفوی(شهید سیدمجتبی نواب‌صفوی)، بهروز بقایی (گاست)، کاظم افرندنیا (تیمسار طوفانیان)، صدرالدین شجره (تیمسار قره‌باغی)، فرزانه نشاط خواه (ملکه نازلی)، فرامرز روشنایی (جمشید آموزگار)، رامین راستاد (پهلبد)، مصطفی عبداللهی (سادچیکوف، مأمور MI6)، سید ابراهیم بحرالعلومی (ساعد مراغه‌ای)، اصغر ضرابی (پارسونز)، سیاوش مفیدی (پرویز راجی)، اصغر معینی صالح (دکتر مصدق)، ساغر عزیزی (فرح دیبا)، مینا نوروزی (فریده دیبا)، حسین نورعلی (محمدرضا شاه)، اکبر معززی (علی امینی)، انوش نصر (حسین علا)، عباس شوقی (اردشیر زاهدی)، مجید شهریاری (بدره‌ای)، اکبر سنگی (حبیب ثابت)، محمد الهی (تیمسار مقدم)، حسن کاخی (حسن پاکروان)، محمد پیرهادی (استاد لژ، حاج علی کیا)، علی زرینی (وود هاوس)، رهام مخدومی (تیمسار نصیری، مستر کرافت)، مژگان ربانی (اشرف)، علی شجره (علیرضا پهلوی)، علی فرجام‌فر (غلامرضا پهلوی)، علی اصغر نجات (رجبعلی منصور)، حبیب ثامنیه (ازهاری)، سیروس اسنقی (کریم پاشا بهادری)، حمید ناجیان (تیمسار حبیب‌ اللهی)، حسین اعتماد (تیمسار ربیعی)، مهران مطیع (اردشیر ریپورتر)، خسرو فرخزادی (سولیوان)، حامد محمدیان (موشه دایان)، محمد ربانی پور (سرتیپ علوی کیا)، ابوذر ساعدی (ادوارد وایلز)، محسن صادقی نسب (آتابای)، بابک میرزا آقایی (رضا قطبی)، مسعود عجمی (فلیکس آقایان)، امیر کربلایی‌زاده (دکتر طاهری)، حسین باقریان (فریدون جوادی)، مرتضی آقاحسینی (سرتیپ دفتری)، حسین توکلی (خاتم)، امیر انوریان (کیسینجر)، نقی سیف جمالی (بهبودی)، بهرنگ علوی (فردوست)، شیرین ایزدی (شمس)، حسین بلند مرتبه (احمد شفیق)، بیژن افشار (سید ضیا)، یزدان فتوحی (مظفر فیروز)، مرتضی راد (شوارتسکوف)، جهانگیر بنارش (سید حسن امامی)، لیلا مرادی (مادر پروین)، محمود سالاروند (حاج آقا کمالوند)، امیر سلیم خانی (مهدی بوشهری)، محمدرضا خسرویان (منوچهر اقبال)، باران زمانی (شهناز)، مهنانی (خلیل خان).

سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از: مشاور پژوهشی و تاریخی: دکتر موسی حقانی، مشاور فیلمنامه: مهدی سجاده‌چی، بازیگردان: امیر دژاکام، مدیر تصویربرداری: فرشاد خالقی، تصویربردار: افشین گودرزی، طراح صحنه و دکور: داریوش پیرو، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح گریم: شهرام خلج، صدابردار: مسعود شاهوردی، مدیرتولید: شهنام شهباز زاده،جلوه های ویژه میدانی:حمید رسولیان،جلوه های ویژه رایانه ای:حسن پیله ور،تدوین:احسان جعفری، دستیار یک کارگردان و عکاس: مسعود عجمی، مدیر برنامه ریزی: محسن صادقی نسب، دستیار برنامه‌ریز: حسین متحد، منشی صحنه: گلنوش انتظامی،مدیران تدارکات: یوسف پناهی، علی اصلانی، دستیاران کارگردان: میثم فخرایی،حسین حسن زاده،رهام مخدومی و...، محصول گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما.

انتهای پیام/


نظر() تصاویر جدید از «معمای شاه»/ ورزی در گلستان و نیاوران ،

  

92/06/28 - 10:44
شماره: 13920628000124

یک مقام ستاد ارتش روسیه اعلام کرد این کشور احتمالا گروهی از نیروهای ویژه دفاع از مواد رادیواکتیو، شیمیایی و میکروبی و گارد ویژه ارتش را برای مشارکت در عملیات تامین امنیت برنامه نابودسازی تسلیحات شیمیایی به سوریه اعزام کند.

خبرگزاری فارس: روسیه نظامیان خود را برای تامین امنیت نابودسازی تسلیحات شیمیایی به سوریه اعزام می‌کند

به نقل از روزنامه «کامرسانت»، علاوه بر کارشناسان بین‌المللی روسیه نیز حاضر است تا نظامیان خود را برای تامین امنیت انتقالات و کمک به اجرای طرح نابودسازی تسلیحات شیمیایی به سوریه اعزام کند.

یک مقام آگاه در ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرده است که نیروهای نظامی ویژه دفاع در مقابل مواد رادیواکتیو، شیمیایی و میکروبی و همچنین گارد نیروهای ویژه ارتش روسیه ممکن است برای این منظور به سوریه اعزام شود.

در این عملیات علاوه بر روسیه ممکن است نظامیان آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی نیز حضور داشته باشند. برای این منظور در مجموع به حداقل 10 هزار نیروی نظامی نیاز است.

کارشناسان تامین امنیت تاسیسات شیمیایی در سوریه را یکی از حساس‌ترین و خطرناکترین موارد «نقشه راه» روسیه و آمریکا برای تحت کنترل بین‌المللی درآوردن تسلیحات شیمیایی در این کشور ارزیابی کرده‌اند.

یکی از مفاد توافقات روسیه و آمریکا در ژنو در مورد نابودی سلاح‌های شیمیایی روسیه، تامین امنیت فعالیت کارشناسان سازمان ممنوعیت استفاده از تسلیحات شیمیایی سوریه برای انتقال و نابود سازی ذخایر شیمیایی موجود است.

"سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که این کشور حاضر است در این عملیات مشارکت فعال داشته باشد.

یک مقام آگاه در ستاد کل ارتش روسیه به خبرنگار این روزنامه گفت که در حال حاضر رایزنی‌هایی در رابطه با ترکیب نیروهای نظامی که ممکن است به سوریه اعزام شوند، در حال انجام است. این گروه شامل نیروهای ویژه دفاع در برابر مواد رادیواکتیو، شیمیایی و میکروبی ارتش فدراسیون روسیه و همچنین گارد نیروهای ویژه این کشور خواهد بود.

ظاهرا در جریان مذاکرات وزرای خارجه روسیه و آمریکا در ژنو به این مسئله نیز اشاره شده است که نظامیان آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی نیز ممکن است در این عملیات نظامی ویژه در سوریه مشارکت داشته باشند.

به گفته مقام نظامی روس، فعلا زود است در خصوص تعداد احتمالی نیروهای روسی شرکت کننده در این عملیات صحبت شود، چرا که این مسئله به سطح مشارکت کشورهای دیگر در این اقدام بستگی خواهد داشت. البته در مجموع احتمالا حدود 10 نیروی نظامی از تمامی کشورهای شرکت کننده در این طرح برای اجرای این عملیات مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید روسیه نظامیان خود را برای تامین امنیت نابودسازی تسلیحات شیمیایی ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]