دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

1 2 3 4 5 >> >

راه حلی برای استفاده از پورت USB در آیفون و آیپد

تلنا: ایفون و ایپد همیشه از پورت USB بی بهره بودند. معمولا در نرم افزار های iOS شما به ندرت به صورت مستقیم با فایل ها در تعامل هستید که مشکل بزرگی نیست.

تلنا: ایفون و ایپد همیشه از پورت USB بی بهره بودند. معمولا در نرم افزار های iOS شما به ندرت به صورت مستقیم با فایل ها در تعامل هستید که مشکل بزرگی نیست.

زمانی که نیاز به مدیریت فایل ها دارید Dropbox،iCloud و ایمیل آماده و منتظر هستند. ولی بحرحال برای بعضی از کار ها مانند استریم فیلم، هارد های اکسترنال مفید هستند.

Hyper’s iUSBport وارد می شود، دستگاهی که شکاف خالی سادگی محصولات اپل را پر می کند. iUSBpor محتوای دستگاه های USB را به هر دستگاهی که از وایفای پشتیبانی کند، منتقل می کند.

در یک شبکه محلی هارد خود را متصل کنید و به شبکه وایفای ملحق شوید. نرم افزار مجانی را باز کنید و شروع به دیدن فیلم 1080p خود بکنید. iUSBport2 نسل دوم این دستگاه می باشد. مدل قبلی در ابتدا CloudFTP نام داشت.

iUSBport2 نسبت به نسخه قبلی خود پنجاه درصد سریعتر است و از یک پورت USB اضافی، اسلات microSDXC، نمایشگر و باتری 3,300 mAh بهره می برد. Hyper برای iUSBport برادرانی هم تولید کرده است. iUSBport HD بزرگترین مدل است، که دارای یک هارد دیسک 2?5 اینچی، USB 3.0 و باتری 5,200 mAh می باشد. iUSBport mini هم نسخه فشرده شده و شکل فلش درایو می باشد.

iUSBport2 با قیمت 150 دلار، iUSBport HD با 160 دلار و iUSBport با قیمت 70 دلار اوایل امسال عرضه می شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

حتما برای شما هم موقعیت‌هایی پیش آمده که دوست داشته‌باشید بدانید در مغز طرف مقابل‌تان چه می‌گذرد تا بتوانید در مورد واکنش بعدی خود حساب شده‌تر اقدام کنید.
افکارنیوز: حتما به نظر شما هم مغز انسان پیچیده‌ترین عضو بدن اوست، کارکرد این عضو با آن‌همه رشته باریک و عصب‌هایی که هر‌کدام مسئول کارهای بزرگ و سخت در بدن ما هستند، حکایتی است که این عضو پیچیده را پیچیده‌تر می‌کند.

حتما برای شما هم موقعیت‌هایی پیش آمده که دوست داشته‌باشید بدانید در مغز طرف مقابل‌تان چه می‌گذرد تا بتوانید در مورد واکنش بعدی خود حساب شده‌تر اقدام کنید.

حتما این سوال برای شما هم پیش آمده که وقتی می‌خوابیم در ذهن ما چه می‌گذرد؟ یا از آن مهم‌تر وقتی رویا می‌بینیم چطور؟ چه‌چیزی باعث می‌شود در رویای خود، موضوعاتی دور یا عجیب و غریب را ببینیم؟ خواب‌هایمان چه پیامی را با خود منتقل می‌کند؟ یا وقتی صبح بیدار می‌شویم و می‌دانیم که خواب دیده‌ایم اما یادمان نمی‌آید چه خوابی دیده‌ایم، چه حال کلافه‌کننده‌ای داریم.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید روان‌شناسان در جدیدترین تحقیقات علمی‌شان به روشی دست یافتند که امیدوارند با توسعه آن به راهی برای نشان‌دادن آنچه در مغز انسان می‌گذرد، ‌دست یابند.

روشی که شاید روزگاری به نشان‌داده‌شدن رویاها و توهم‌های ما در قالب تصویر و فیلم بینجامد. دستاوردی که در تاریخ علم روان‌شناسی به آرزوی زیگموند فروید و گوستاو یونگ، پیش‌قراولان علم روان‌کاوی، نسبت داده می‌شود.

یونگ و فروید سال‌ها این سوال را مطرح می‌کردند که انسان در شرایط خواب به چه می‌اندیشد و هنگامی که رویا می‌بیند، دقیقا چه می‌بیند؟

این دو روان‌شناس مشهورترین و برجسته‌ترین اندیشمندان علوم رفتاری بودند که به تعبیر رویا اصرار فراوانی داشته و معتقد بودند با دستیابی به این توانمندی، می‌توان گره از تحلیل، واکاوی و رفع بسیاری مشکلات رفتاری باز کرد.

رویا آنچنان دغدغه آنها بود که رد‌پای پر‌رنگی از این موضوع را می‌توان در نظرات‌شان دید. یونگ معتقد بود رویای افراد برخاسته از ناخودآگاه جمعی است در حالی‌که همکارش زیگموند فروید معتقد بود رویا افکار سرکوب شده آدمی در بیداری است.

اما امروز آنها در قید حیات نیستند تا ببینند چگونه فناوری‌های جدید در آستانه دست یافتن به کشفی است که رویای دست‌نیافتنی آنها را دست‌یافتنی می‌کند و رویاهای آدمی را از حدس و گمان به صورت تصاویر عینی و واقعی نشان می‌دهد.

روان‌شناسان و عصب‌شناسان آمریکایی اعلام کرده‌اند با استفاده از اسکن، تصاویری از مغز کسانی‌ که در آزمایش آنها ‌شرکت کردند، ضبط شده که در آن، تصویر تقریبی از آنچه آنها تماشا کردند قابل بازسازی است.

داوطلبان شرکت در این آزمایش، بریده‌هایی از یک فیلم را تماشا می‌کردند، اسکنری، مغز آنها را بررسی می‌کرد و رایانه‌ای، بر‌پایه کنش‌های مغزی داوطلبان و تجزیه و تحلیل آن، آنچه از ذهن آنها می‌گذشت را بازسازی می‌کرد.

تصویرهای باز‌سازی شده از بریده‌های فیلم، بیانگر خام و شبه تقلیدی از شکل‌ها و حرکت‌ها بود البته بدون جزییات کافی. شاید در نگاه اول نتیجه این آزمایش موضوع خیلی مهمی به‌نظر نرسد اما زمانی اهمیت حقیقی خود را نشان می‌دهد که با این اظهار‌نظر محققان مواجه می‌شویم: «چنین رویکردی ممکن است روزی علم را قادر کند تا رویاها و توهم‌های ما را نیز به تصویر بکشد.»

این موضوع وقتی اهمیت بیشتری می‌یابد که رفتارشناسان پیش از این می‌اندیشیدند هنگام دیدن تصاویر یا فیلم‌ها، حس بینایی افراد تصاویر را به مغز منتقل ‌کرده و در آنجا رمز‌گذاری ‌شده و بر اساس این رمزها در مغز تحلیل و تبیین‌(به‌اصطلاح رمز‌گشایی) می‌شود.

این رمز‌گذاری و رمز‌گشایی بر‌اساس پارامترهای تاثیر‌گذاری مانند ژنتیک، تربیت خانوادگی، فرهنگ، سواد و‌… انجام می‌گیرد.

جک گالانت، عصب‌شناس دانشگاه کالیفرنیا و نویسنده گزارش این پژوهش معتقد است؛ «چنین روشی در نهایت می‌تواند یک رویا یا فیلمی ساخته شده در ذهن را، آن‌قدر خوب بازسازی کند که تصاویر آن قابل شناسایی باشد.»

البته او نگرانی خود را نیز مخفی نمی‌کند و اذعان ‌می‌دارد؛ «این آزمایش با صحنه‌هایی ارتباط داشت که در زمان اسکن توسط چشم‌ها دیده می‌شد، بنا‌بر‌این مشخص نیست چنین روشی تا چه اندازه در صحنه‌هایی کاربرد دارد که توسط مغز تولید شده باشد.»

جک گالانت، اظهار امیدواری می‌کند؛ «این روش در آینده برای قربانیان سکته مغزی یا کسانی‌که هیچ راهی برای برقراری ارتباطات ندارند، کمک ویژه‌ای باشد.

او در گزارش خود می‌نویسد: «کاربردهای عملی این تکنولوژی می‌تواند در آینده شامل درک بهتر عصب‌شناسان و روان‌شناسان از عملکرد ذهن افرادی که نمی‌توانند به صورت کلامی با دیگران ارتباط برقرار کنند، شود. این افراد شامل قربانیان سکته‌های مغزی، بیماران به کما رفته و افرادی که به لحاظ عصب‌شناختی مشکل دارند، می‌شود.»

با استفاده از این روش می‌توان با برقراری ارتباط بین رایانه و مغز افراد مبتلا به اختلالات گفتاری یا سکته، از آنچه در ذهن این افراد می‌گذرد، نیازها و خواسته‌هایشان مطلع شد.

استفاده از این روش در بهبود یا پیشگیری از شدت یافتن بیماری این افراد نیز می‌تواند تاثیر‌گذار باشد. البته او نگرانی عمومی که اغلب با انتشار این‌گونه اخبار در بین افراد منتشر می‌شود را رفع کرده و می‌گوید: «لازم نیست مردم نگران این باشند که در آینده‌ای نزدیک کسی بتواند فال‌گوش افکار آنها بنشیند، چرا که این روش نیازمند آن است که فرد مدت طولانی را در داخل یک دستگاه ام.آر.آی بگذراند.»

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

این در حالی است که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا 4 سال پیش در مراسم ادای سوگند، سنت‌شکنی کرد و یک جفت کفش با برند متفاوتی به پا کرد.

فارس: افزایش روند بیکاری در آمریکا، یکی از شرکت‌های کفش‌سازی این کشور را بر آن داشت که از «باراک اوباما» خواهش کند که در مراسم تحلیف یک جفت از کفش‌های این شرکت را به پا کند.

به گزارش روزنامه آمریکایی «هافینگتون‌پست» نوشت: «رونالد ریگان»، «جرج بوش پدر»، «بیل کلینتون» و «جرج بوش پسر» همگی در مراسم تحلیف خود یک جفت کفش‌های شرکت کفش سازی «آلن ادموندز» را به پا کردند.

این در حالی است که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا 4 سال پیش در مراسم ادای سوگند، سنت‌شکنی کرد و یک جفت کفش با برند متفاوتی به پا کرد.

هافینگتون‌پست ادامه داد، هم‌اکنون مدیراجرایی «آلن ادموندز»، کمپانی 91 ساله آمریکا که اکثر کفش‌های این کشور را تولید می‌کند، ابراز امیدواری کرده است که اوباما اینبار در مراسم تحلیف خود انتخاب متفاوتی داشته باشد و یک جفت از کفش‌های این شرکت را به پا کند.

«پائول گرانگارد» مدیراجرایی آلن ادموندز به روزنامه هافینگتون‌پست گفت: با توجه به وضعیت بیکاری، شما می‌توانید امیدوار باشید که ابواما می‌خواهند برندهایی را بپوشد که در آمریکا ساخته شده است.

گرانگارد که شرکت وی 600 کارگر در آمریکا را به استخدام درآورده است، می‌گوید: به شدت اطمینان دارد که انتخاب نوع کفش اوباما در حین مراسم تحلیف سال 2009، «کول هان» یک برند خارجی بوده است.

کمیته تحلیف ریاست‌جمهوری آمریکا هنوز پاسخ درخواست ایمیل شده برای اظهار نظر دراین زمینه را ارائه نداده است.

به دنبال رکود اقتصادی در آمریکا، شرکت آلن ادموندز مجبور به اخراج 8 درصد از کارگران خود در سال 2008 شد اما به واسطه موجی از مشتریان جوانتر که این برند را پیدا کردند، دوباره پا گرفت.

شرکت آلن ادمونز به امید اینکه اوباما در مراسم تحلیف 2009 خود یک جفت از کفش‌های این شرکت را به پا کند، کفش‌ رسمی خود را به افتخار اوباما «هایدپارک» نامید اما اوباما در مراسم تحلیف خود کفش‌های این شرکت را به پا نکرد.

یکی از نمایندگان آلن ادمونز روز دوشنبه یک مرتبه دیگر با خیاط‌های رئیس‌جمهوری آمریکا تماس گرفت و از آنها درخواست کرد که در مراسم تحلیف از کفش‌ این شرکت استفاده کنند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

با این دستگاه صدای گیاهان را بشنوید! + عکس
جمعه 29 دی 1391 ساعت 19:32
کد مطلب: 135056
این دستگاه Flower Power نام دارد و در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی در لاس و گاس عرضه شده است.

 



افکارنیوز: پژوهشگران دستگاه جدیدی ساخته اند که می تواند صدای گیاه کاشته شده در گلدان را به گوش صاحبش برساند.

این دستگاه Flower Power نام دارد و در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی در لاس و گاس عرضه شده است.

این دستگاه در خاک گلدان کاشته می شود و می تواند پارامترهای حیاتی برای سلامت گیاه را اندازه گیری کند. درصورتی که گیاه به مشکلی برخورده باشد این دستگاه از طریق تلفن همراه به صاحب گلدان اطلاع می دهد.

دستگاه Flower Powerبه طورخاص، نور خورشید، رطوبت خاک، دمای محیط و سطح کود را بررسی می کند.

داده های این دستگاه از طریق فناوری بلوتوث به تلفن هوشمند یا تبلت می رسد که در آنها برنامه های خاص این دستگاه قرار داده شده تا داده های رسیده را با اطلاعات یک پایگاه داده متشکل از حدود شش هزار گیاه، مطابقت دهد.

اگر برای یک گونه گیاهی خاص، شرایط مناسب نداشته باشد مثلا به آب بیشتری نیاز داشته باشد، Flower Powerبه صاحب گلدان خبر می دهد.

این دستگاه می تواند به مدت شش ماه با باتری نیم قلمی کار کند.

هنوز قیمت و زمان عرضه این دستگاه به بازار، اعلام نشده است. هرچند شرکت Parrotسازنده این دستگاه قبلا گفته بود Flower Powerتا پایان سال راهی بازار می شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


به گفته وکیل یکی از زندانیان رده بالای امنیتی القاعده، موکلش از زندان نامه فرستاده و در آن نامه از علاقه خود به رپ "گنگم استایل" نوشته است
نامه های عجیب یک عضو القاعده از گوانتانامو: من نمی توانم با این آهنگ برقصم!
سرویس بین الملل افکارنیوز _ محمد رحیم الافغانی، زندانی افغان گوانتانامو که در ردیف تروریست های عالی رتبه القاعده در مخفی ترین زندان گوانتانامو نگه داری می شود، دانش شگفت انگیز خود را در مورد فرهنگ غرب در سری نامه های به کارلوس وارنر، وکیل خود نشان داده است. او در یکی از نامه هایش گفته است که به آهنگ رپ خواننده کره شمالی (که این آهنگ در یوتیوب پربازدید شده بود) بسیار علاقه مند است.

به گزارش دیلی میل، او در نامه خود به هوارد استرن، مجری برنامه ها فاکس نیوز، نوشته است: "هوارد استرن عزیز، من این موسیقی را به شدت دوست دارم و می خواهم با آن برای شما برقصم ولی به علت محدودیت هایی که دارم نمی توانم."

در نامه دیگری که او به وکیل خود نوشته است، آشنایی خود را با زبان عامیانه آمریکا به نمایش گذاشته است. نامه های او همه را شگقت زده کرده است.

او در کمپ 7 زندان گوانتانامو، مخفی ترین کمپ در این زندان حبس شده است. این کمپ مخصوص زندانی های رده بالای امنیتی است و این مرد افغان به همراه 15 نفر دیگر در این محل زندانی است. او در نامه خود اشاره کرده است که این مکان به طور کامل از جهان مجزا نشده است.

او در اولین نامه خود به وارنر، وکیل مدافع عمومی منطقه شمال اوهایو، که در ماه ژوئن آن را نوشت گفته بود، عضو سابق القاعده در زندان یک گربه به دست آورده است. در آن نامه او نوشته بود :"من یک سگ می خواهم و به سگم آموزش خواهم داد تا چگونه گربه مجید خان را تعقیب کند."

محمد رحیم الافغانی در سال 2007 به اتهام کمک به القاعده دستگیر و به سیا تحویل داده شد. او در سال 1990 به عضویت القاعده در آمد و منباع فاش کردند که او یکی از نزدیکان و مشاوران بن لادن بوده است.
کد مطلب: 179679

نظر()

  

چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 11:49
یک شبکه خبری آمریکایی پیشنهاد داد رئیس‌جمهور آمریکا در سال میلادی جدید حق غنی‌سازی اورانیوم ایران را به رسمیت بشناسد
به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران از سوی اباما
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ در گزارشی در آستانه سال نو میلادی 10 راه به اوباما پیشنهاد داده است تا در سال 2013 بتواند جهان را از نو بسازد؛ یکی از پیشنهادات بلومبرگ به رئیس جمهور آمریکا موافقت با حق غنی‌سازی اورانیوم ایران است.

بلومبرگ نوشت:

«اوباما باید باب توافق با ایران را باز کند تا اگر ایران مطالبات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمینه‌های نظارت، دسترسی و اطلاعات را برآورده و تولید سوخت هسته‌ای را متوقف کرد به آن حق غنی‌سازی اورانیوم تا 5/3 درصد داده شود.»

این خبرگزاری آمریکایی تأکید کرده این اقدام البته نارضایتی اسرائیل را به همراه خواهد داشت اما رویه‌ای است که خطرات و پیامدهای نامطلوب و ناخواسته کمتری دارد.

روزنامه انگلیسی فایننشال‌تایمز نیز امروز به مناسبت آغاز سال جدید میلادی در مصاحبه با کارشناسان مختلف تصریح کرد اوباما در سال 2013 به دنبال مذاکره مستقیم با ایران خواهد بود
کد مطلب: 180057

اولین دیدگاه را شما بگذارید به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران از سوی اوباما ،

  

جمعه 15 دی 1391 ساعت 20:07
مردم عربستان برای همبستگی با بازداشت شدگان در زندان‌های رژیم سعودی در "جمعه کرامت" به خیابان‌ها می‌آیند.
      فارس به نقل از رسانه های عربستانی نوشت: نیروها و جریان های مخالف در عربستان خواهان برگزاری تظاهرات گسترده در همبستگی با بازداشت شدگان در زندانهای رژیم آل سعود با عنوان «جمعه کرامت» در 15 فوریه آینده شده اند.

این دعوت درپی برگزاری تظاهرات در شهر ریاض و شهرهای القصیم و مکه مکرمه صورت گرفته است.

نهادهای حقوق بشر گزارش کردند که هم اکنون 30 هزار زندانی سیاسی در زندان‌ها و بازداشت‌گاه‌های عربستان سعودی به سر می‌برند.

در همین حال، حزب امت سعودی تاکید کرده است که افزایش تظاهرات نشان دهنده نزدیک بودن انقلاب است.

شهرهای مختلف عربستان از بیش از یکسال پیش شاهد برگزاری تظاهرات برای درخواست جهت آزادی و روی کار آمدن نظامی منتخب برآمده از خواست مردم است که با سرکوبگری رژیم سعودی و کشته یا زخمی شدن شماری از معترضان یا بازداشت و شکنجه آنها روبرو شده است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]