دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

1 2 3 4 5 >> >

92/08/19 - 14:45
شماره: 13920819001081


فرماندار کهگیلویه گفت: مراسم بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی فرداشب در مسجد امام صادق(ع) دهدشت برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی فردا در دهدشت

 

ابراهیم جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی فردا شب مراسم بزرگداشتی در مسجد امام صادق(ع) دهدشت برگزار خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با تبیین شخصیت آن عالم ربانی تصریح کرد: آیت‌الله ملک حسینی از شخصیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر حوزه‌های علمیه بود و به عنوان یکی از یاران امام(ره) فردی مسئولیت‌پذیر در طول نهضت انقلاب اسلامی حضور داشتند.

وی علم و تقوا را از ویژگی‌های بارز آن عالم ربانی برشمرد و افزود: شجاعت معظم‌له وصف شدنی نیست.

جعفری با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی تمام عمر خود را صرف تبلیغ دین و مبارزه با انحرافات در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس کرد، ابراز داشت: آیت‌‌الله سیدکرامت‌الله ‌ملک‌حسینی از علمای به‌نام کهگیلویه و بویراحمد بود که در استان فارس و در جنوب کشور به عنوان عالمی مبارز و فقیهی اندیشمند و مسلط بر بیشتر علوم اسلامی شناخته می‌شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت آیت‌الله ملک حسینی فرداشب در مسجد امام صادق(ع) دهدشت برگزار خواهد شد.

جعفری از مسئولان و مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

انتهای پیام/82016/ب


اولین دیدگاه را شما بگذارید برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی فردا در دهدشت ،

  

چرا امام حسین(ع) پس از بی‌وفایی کوفیان به مدینه باز نگشت

عامل امر به معروف و نهی از منکر، مهمترین انگیزه برای قیام امام حسین (ع) بود اما با این وجود، امام بعد از شکستن بیعت توسط مردم کوفه قصد بازگشت را داشت و این حاکمان جور بودند که مانع حرکت امام شدند و امام را به شهادت رساندند.

خبرگزاری فارس: چرا امام حسین(ع) پس از بی‌وفایی کوفیان به مدینه باز نگشت

  یکی از سوالات درباره قیام حسینی این است که اگر هدف امام حسین علیه‌السلام از عزیمت به کوفه، حکومت بود چرا پس از آنکه با عدم استقبال کوفیان مواجه شد قصد بازگشت به مدینه را نکرد که به محاصره و شهادت ایشان منجر نشود؟

پاسخ:

سه عامل مهم در پیدایش نهضت امام حسین ـ علیه‌السلام ـ تأثیر داشت:

عامل اول: درخواست بیعت از امام حسین علیه‌السلام برای یزید و وارد کردن فشار به آن حضرت.

در این عامل امام حسین(ع) حالت دفاعی داشت زیرا حکومت یزید از او با فشار و اصرار بیعت می‌‌خواست و حضرت خودداری می‌‌ورزید.

عامل دوم: دعوت مردم کوفه از امام حسین علیه‌السلام.

در این عامل عکس‌‌العمل امام مثبت است و نوعی همکاری و تعاون با کوفیان به شمار می‌‌رود. حضرت در مکه از نظر خودداری از بیعت یزید دیگر وظیفه‌‌ای به عهده نداشت چون در هر حال بیعت نکرده بود. اما دعوت کوفیان بُعد تازه‌‌ای به قضیه داد و وظیفه تازه‌‌ای برای امام ایجاد کرد. گویی ارزیابی امام علیه‌السلام این بود که حال که کوفیان با این همه اصرار و اشتیاق مرا دعوت کرده‌‌اند به عراق می‌‌روم اگر آنان به وعده‌‌های خود وفادار بودند که چه بهتر، و اگر چنین نبود باز به مکه بر می‌‌گردم یا به یکی از مناطق اسلامی می‌‌روم.

عامل سوم: که یک عامل مهم است عامل امر به معروف و نهی از منکر است.

در این عامل، منطق امام، منطق اعتراض و تهاجم بر حکومت اموی است زیرا معتقد بود که جهان اسلام را فساد و آلودگی فرا گرفته و حکومت وقت به صورت سرچشمه فساد درآمده است و او به حکم مسئولیت شرعی و وظیفه الهی خود باید قیام کند.

معلوم می‌‌شود که اگر دعوت مردم کوفه عامل مهم و اساسی بود وقتی خبر اوضاع پریشان کوفه به حضرت رسید امام دست از سخنان و مواضع خود بر می‌‌داشت و از ادامه سفر خودداری می‌‌کرد در حالی که داغ‌‌ترین و شورانگیزترین سخنان امام از اینجا شروع شد. پس عامل امر به معروف و نهی از منکر مهمترین انگیزه برای قیام امام حسین محسوب می‌شود.

اما آیا امام قصد بازگشت داشت یا نه؟

امام حسین علیه‌السلام به دنبال استقبال عظیم مردم کوفه پسر عمویش (مسلم بن عقیل) را برای سامان دادن اوضاع کوفه و ارائه گزارش روانه عراق کرد و خود پس از چندی در روز سه شنبه نهم ذیحجه سال (نهم یا هشتم) از مکه خارج شد. (1)

زمانی که خبر حرکت امام به یزید رسید نامه‌‌ای به ابن زیاد نوشت و با آگاه کردن وی از این امر دستور داد که شهرکوفه را به شدت کنترل نماید.

ابن زیاد به دستور یزید، مسلم بن عقیل را دستگیر و به شهادت رساند، خبر شهادت مسلم و هانی مهم‌‌ترین خبر ناگوار از وضعیت کوفه بود که به امام رسید اما حضرت هنوز به نامه‌‌ها و دعوت‌‌ها و بیعت‌‌های کوفیان امیدوار بود زیرا شیعیان زیادی در این شهر بودند و امید آن بود که امام را یاری کنند.

امام حسین علیه‌السلام هم‌‌چنان به حرکت خود به مقصد کوفه ادامه داد تا اینکه به سپاه حربن یزید ریاحی که به قصد کنترل منطقه و مانع شدن از حرکت امام به سمت کوفه گسیل شده بود مواجه شد.

وقتی سپاه حر به امام رسید حضرت که امید به حمایت کوفیان داشت از حر پرسید که به کمک آنان آمده یا بر ضدّ آنهاست. حر گفت: بر ضدّ شما. (2)

پس از آن بود که امام درباره دعوت کوفیان و نامه‌‌های آنان سخن گفت و اینکه اگر مردم از دعوت خود برگشته‌‌اند حاضر است از راهی که آمده برگردد حر پاسخ داد: ‌که وی از نامه‌‌ها بی‌‌خبر است و مأموریت دارد که وی را به کوفه نزد عبیدالله بن زیاد ببرد حضرت حاضر به حرکت به سمت کوفه نشدند و قصد بازگشت کردند و به طرف حجاز به راه افتادند. (3)

صحبت از بازگشت یکی از اساسی‌‌ترین نکاتی است که امام از این پس تا زمانی که فرصت طرح آن را دارد بیان می‌کند.

پس از رسیدن دشمن و حرکت به سمت کربلا امام بارها در سخنرانی‌‌های خود در هر فرصت برنامه‌‌های اهل کوفه تکیه دارد، به علاوه درباره ماهیت حکومت اموی سخن می‌گوید و امامت را از آن خود می‌‌داند و پس از آن می‌‌فرماید اگر ما را نمی‌‌خواهید و حق ما را نمی‌شناسید از همین جا باز می‌‌گردم. (4)

دو سپاه امام و حر بن یزید ریاحی در کنار هم در حال حرکت بودند و حر، مراقب امام بود تا به حجاز باز نگردد. در این مسیر بود که امام می‌‌کوشید تا از کوفه دور شود و به سمت بادیه حرکت کند اما حر ممانعت می‌‌کرد تا به کربلا رسیدند.

عبیدالله بن زیاد برای مجبور کردن امام به بیعت با یزید یا جنگ کردن با وی عمر بن سعد را با سپاهی روانه کربلا کرد. گفتگوهای چندی میان امام حسین علیه‌السلام و عمر بن سعد در روزهای حضورش در کربلا صورت گرفت که همه روی مسأله بازگشت تکیه داشت و امام در صدد بود که وضعیت به گونه‌‌ای درآید که بتواند از حیطه قدرت ابن زیاد خارج شود.

در منابع درباره محل پیشنهادی امام برای بازگشت مطالب مختلفی آمده است. تقریباً در همه منابع کهن این خبر آمده است که یا اجازه دهید به جایی که از آنجا آمده‌‌ام بازگردم یا آنکه به یکی از مناطق مرزی دنیای اسلام بروم. (5)

بلاذری این خبر را هم آورده است که او فقط درخواست بازگشت به مدینه را داشت. (6)

پس نتیجه می‌‌گیریم که امام بعد از شکستن بیعت توسط مردم کوفه قصد بازگشت را داشت و این حاکمان جور بودند که مانع حرکت امام شدند و امام را به شهادت رساندند. (7)

پاورقی

1. بلاذری، ‌انساب الاشراف، تصحیح محمدباقر محمودی، بیروت، 1379، ج3، ص160.

2. ابن اعثم کوفی، الفتوح، ‌بیروت، حیدرآباد، دائرة المعارف العثمانیه، ج 5، ص 136 ـ 138.

3. دینوری، اخبار الطوال، تصحیح عبد المنعم احمد، قم،‌ افشار، چاپ 1960، ص247.

4. طبری،محمدبن جریر، تاریخ طبری،‌ بیروت، ‌مؤسسه اعلمی، ج 5، ص 402.

5. بلاذری،همان، ج 3، ص 225، و تاریخ طبری، ج 5، ص 389.

6. همان،‌ج 3، ص 182.

7. مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم.


اولین دیدگاه را شما بگذارید پرسش و پاسخ به مناسبت محرم/چرا امام حسین(ع) پس از بی‌وفایی کوفیا ،

  

 

«ستودگان و ستایشگران»، مجموعه‌ای است برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری درباره مداحی اهل‌بیت با توجه به ایام محرم به زودی توسط سوره مهر به چاپ دوم می‌رسد.

خبرگزاری فارس: مداحی اهل بیت از نگاه مقام معظم رهبری

  «ستودگان و ستایشگران»، مجموعه‌ای است برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری درباره مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام که با توجه به ایام محرم به زودی توسط سوره مهر به چاپ دوم می‌رسد.

این اثر در هفت فصل به موضوعاتی نظیر: «ریشة تاریخی مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام»، «جایگاه و اهمیت مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام»، «رسالت‌های مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام»، «اصول مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام»، «نکاتی دربارة اشعار و مدایح»، «مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام و انقلاب اسلامی» و «مسائل جامعة مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام» از دیگاه رهبر انقلاب را تشریح می‌کند.

 

بخش آخر این کتاب تعلیقاتی است که از صفحه‌های میانی کتاب آغاز و تا انتهای کتاب به شرح برخی از اشارات و عبارات آمده در کتاب پرداخته شده است.

 

در پیشگفتار این کتاب، از حوزة اندیشه و هنر اسلامی می‌خوانیم: «... این کتاب مستطاب را بعضی برادران فاضل صاحبدل ما، هم آنان که مقیم حضرت‌اند و منبع خیر و برکت‌اند، از گفتارهای سالیانة حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مد ظله العالی در یوم الله ولادت جناب صدیقة کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها در خطاب به مداحان اهل‌بیت فراهم آورده و به ترتیبی لایق و تبویبی بدیع بنیاد نهادند و مقدمه‌ای و مؤخره‌ای بر آن ضم گردید، شاید جلواتی از عرایس نفایسی که در پردة اشارات و عبارات به اقتضای وضع خطابه نهان مانده‌اند متجلی گردند و فایدة حکم و احکام نهفته عام‌تر شود ....»

 

در قسمتی از سخنان رهبر معظم انقلاب اینگونه آمده است: کوشش کنید شعرهای خوب و مایه‌های شعری خوب انتخاب کنید مبادا به شعر کم مایه قانع شوید. شما می‌توانید ادبیات فاخر فارسی را با محتواهایی که حامل همان پیام است در سطح توده مردم منتشر کنید.... شعر اقبال انصافا ویژگی‌های یک مدح را دارد، هم مدح است، هم مبالغه نیست، هم خیالی نیست و هم از چیزهای بی‌ربط مثل اینکه در گذشته تشریح می‌کردند که این امام بزرگوار ابرویش یا چشمش یا لبش چه شکلی بوده، به دور است،اصلا مساله ما با اهل بیت این نیست، مساله صفات و خلقیات و طینت آنهاست. اینها را بایستی سرود..... من از سابق با دیوان صائب مانوس بودم، لکن چون یک نسخه تصحیح شده‌ای چاپ شده بود باز شروع کردم به ورق زدن و نگاه کردن- دیدم در دیوان غزل‌های بسیار وجود دارد که به درد کار مداحی شما می‌خورد.

 

گفتنی است چاپ اول این کتاب در سال 72 توسط انتشارات حوزه هنری منتشر شده بود.

 


نظر() مداحی اهل بیت از نگاه مقام معظم رهبری ،

  

92/08/19 - 11:45
شماره: 13920819000666



دقایقی بعد از عدم رأی اعتماد مجلس به سجادی

محمود گودرزی به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شد.

خبرگزاری فارس: گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد+سوابق

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود گودرزی را به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.

نامه معرفی رئیس‌جمهور به رئیس‌ مجلس شورای اسلامی درباره معرفی محمود گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس قرائت شد.

متن نامه روحانی که ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام، احتراما در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شرح حال و برنامه جناب آقای محمود گودرزی برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌گردد.

حسن روحانی

محمود گودرزی استاد تمامی رشته علوم ورزش دانشگاه تهران است و از سال از 1387 تا کنون، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده داشته است.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از قرائت این نامه، خطاب به نمایندگان گفت: از آنجایی که امروز نامه معرفی وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی اعلام وصول شد، برنامه‌ها و بیوگرافی آقای محمود گودرزی تکثیر و توزیع می‌شود و هفته آینده یکشنبه 26 آبان ماه راس ساعت 8 صبح جلسه علنی مجلس با دستور کار رای اعتماد به آقای گودرزی، تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد ، سوابقدقایقی بعد از عدم رأی اعتماد مجلس به سجادی ،

  

92/08/19 - 10:27
شماره: 13920819000413

ما آن‌قدر ساده نیستیم که تصور کنیم فرانسوی‌ها به ‌تنهایی واجد قدرتی بودند که بتواند مذاکرات را با شکست روبرو کند. فرانسوی‌ها برای جلوگیری از فروپاشی تحریم‌ها نیابتاً و در یک توافق پشت پرده از جانب دولت آمریکا وارد عمل شدند.

خبرگزاری فارس: مذاکرات سخت ژنو و قورباغه هفت‌تیرکش فرانسوی

 

در شرایطی که دور جدید مذاکرات ژنو شب گذشته بدون امضای یک توافق مشخص به پایان رسید، بسیاری از تحلیل‌گران اذعان داشتند که چنین مذاکراتی با چنین سختی و فشردگی در تاریخ روابط بین جمهوری اسلامی ایران و غرب بی‌نظیر بوده است.

متاسفانه علی‌رغم تلاش‌ها و حسن نیت طرف ایرانی باز هم شاهد حصول توافق در ژنو نبودیم هرچند که به زودی بار دیگر مذاکراتی دیگر برگزار خواهد شد و شاید در مذاکرات آتی طرف غربی بخواهد از فرصت دیپلماتیک موجود استفاده نماید. در همین اثنا نقش مخرب اسرائیل و فرانسه در این مذاکرات به وضوح قابل مشاهده بود.

در خصوص این مذاکرات سخت و نفس‌گیر و آنچه حاصل شد، اخبار مفصل و متعددی را در اختیار مخاطبان گرامی قرار داده که رجوع به آنها نشان می‌دهد مذاکرات به شکل سریع ارتقاء سطح یافت و دیدارهای متعدد و متکثری در آنها رخ داد.

در تحلیل آنچه از 16 تا 18 آبان در ژنو گذشت، اشاره به موارد زیر خالی از وجه نیست:

1- تیم سیاست خارجی کشورمان در این مذاکرات، که رهبر انقلاب اسلامی از آنان به عنوان فرزندان انقلاب و مامورین جمهوری اسلامی نام بردند زحمات و سختی‌های زیادی را متحمل شدند که به‌نوبه خود جای قدردانی دارد. برای ما مسلم است که مسئول عدم حصول نتایج ملموس در این 3 روز تیم دیپلماتیک ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و خط مشی حاکم بر 1+5 بوده است که اجازه پیشرفت را به مذاکرات نداده است. البته بدیهی است که هنوز فرصت‌ وجود دارد و حتی اگر توافق دیپلماتیک حاصل نشود هم، ایران همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، می‌تواند به خود اتکا کند. 

2- اتفاقات 3 روز گذشته به‌وضوح بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ذهن متبادر می‌کند. در اولین روز سال جاری خورشیدی، معظم‌له به مقامات فرانسوی هشدار داده بودند که سیاست‌هایشان در قبال ایران از دوران سارکوزی به بعد، سیاست‌های درستی نیست. رهبر انقلاب همچنین در آستانه 13 آبان بار دیگر بیان فرمودند که به نتایج مذاکرات خوش‌بین نیستند و بعید است که این روند به نتیجه مورد نظر ملت ایران بینجامد. در شرایطی که در روز مذاکرات خوش‌بینی گسترده‌ای بر فضای افکار عمومی حاکم بود، در روز سوم مذاکرات به درستی روشن شد که چرا نباید به طرف غربی خوش‌بین بود؟

3- روشن است که علی‌رغم برخی اختلافات ظاهری بین واشنگتن و تل‌آویو، اختلاف راهبردی بین دو طرف در خصوص ایران قابل شناسایی نیست. حداکثر اختلافی که می‌توان بین دو طرف دید، اختلافات تاکتیکی است که البته ظاهرا صهیونیست‌ها آن را نیز با نفوذ در طرف فرانسوی حاضر در مذاکرات جبران کردند. یادداشت «باراک راوید» در روزنامه صهیونیستی هاآرتص در خصوص این اختلافات خواندنی است. کاملا واضح است که دعوای نتانیاهو و کری در این مذاکرات چیزی جز دعوا بر سر برداشتن بخش بیشتر یا کمتر تحریم‌ها نبوده است.

4- صهیونیست‌ها همان‌طور که به خوبی در سخنان نتانیاهو مشخص بود، نگران فروپاشیدن «نظام تحریم‌های ضدایرانی» هستند و از همین رو در برابر هر انکساری در این ساختار با شیون و زاری و تمام اهرم‌های قدرت مقاومت می‌کنند. اسرائیل به خوبی نشان داده که هدف اصلیش از پروپاگاندای هسته‌ای، محدودسازی ایران است وگرنه بعید است سازمان‌های جاسوسی این رژیم نامشروع ندانند که در ایران برنامه‌ای برای تولید سلاح هسته‌ای وجود ندارد که اگر هم بود اسرائیل را یارای مقابله با آن نبود.

5- نقش فرانسوی‌ها در مذاکرات اخیر ژنو را باید از یک‌سو مخرب و از سوی دیگر مبهم دانست. شب گذشته یک خبرنگار غربی در توئیتر ابراز داشت که فرانسه در آخرین لحظات با مخالفت با توافق قصد داشت خود را مهم جلوه دهد. دولت اولاند که از نظر محبوبیت سیر نزولی را طی ماه‌های گذشته طی کرده است، در این مذاکرات به «قورباغه‌ای شبیه بود که هفت‌تیر می‌کشد و احساس می‌کند که مهم و قدرتمند است.» اما ما هم آن‌قدر ساده نیستیم که تصور کنیم فرانسوی‌ها به‌تنهایی واجد قدرتی بودند که بتواند مذاکرات را با شکست روبرو کند. فرانسوی‌ها برای جلوگیری از فروپاشی نظام تحریم‌ها یا نیابتا و در یک توافق پشت پرده از جانب دولت آمریکا وارد عمل شدند و بازی را تغییر دادند و یا مستقیما با هماهنگی رژیم صهیونیستی و لابی‌های ذی‌نفوذ این رژیم وارد میدان شدند.

6- طرف غربی به خوبی می‌داند که مذاکرات اخیر که از سوی طرف ایرانی با جدیت و با اجماع ملی در چارچوب راهبرد تعیین شده از سوی رهبری دنبال می‌شود، یک «اتمام حجت» است. اگر از این فرصت استفاده نکنند و بخواهند نظام تحریم‌ها را حفظ کنند، یقینا با برخوردی در شان رفتار خود مواجه خواهند شد.

7- مذاکرات ژنو برای هیچ‌کس تردیدی نگذاشت که این ایران نیست که به دنبال مناقشه بر سر مساله هسته‌ای است. مسئولیت ادامه این مناقشه به شکل تام و تمام بر عهده سردمداران رژیم‌های غربی و صهیونیستی است و این بی‌صداقتی آنهاست که مذاکرات را با بن‌بست مواجه می‌کند.

8- قطعا دولت اوباما می‌داند و نگران است که با ادامه حاکمیت خط مشی صهیونیست‌ها بر مذاکرات و رفتارهای طرف غربی، ائتلاف بین‌المللی شکل گرفته در سطح برخی کشورهای غربی بر ضد ایران در خطر فروپاشی قرار می‌گیرد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود دولت اوباما برای جلوگیری از این اتفاق تلاش‌هایی بکند.

9- گفتمان طرف غربی در ژنو نشان داد که رویکرد «بازی با حاصل جمع صفر» هنوز در انگاره‌های طرف غربی موج می‌زند و همچنان هنجار حاکم بر شیوه تفکر ضدایرانی و مذاکراتی آنهاست. طبعا در برابر این نوع نگاه رئالیستی در صورت ادامه، آنچه به کار می‌آید مقوله قدرت است.

10- تاریخ ایران همواره با مقاومت در برابر زورگویان و زیاده‌خواهان همراه بوده است. نتانیاهو، اولاند و اوباما نباید تردید کنند که این جنبه از هویت ایرانی همچنان پابرجاست و تداوم داشته، دارد و خواهد داشت.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید مذاکرات سخت ژنو و قورباغه هفت‌تیرکش فرانسوی ،

  

92/08/19 - 08:59
شماره: 13920819000164



در جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا تصویب شد

مدارس ابتدایی استان تهران فردا و پس‌فردا تعطیل است و همچنین ساعت کاری ادارات دولتی نیز کاهش یافت.

خبرگزاری فارس: مدارس ابتدایی استان تهران فردا و پس‌فردا تعطیل است/ کاهش ساعت کاری ادارات

به گزارش خبرنگار فارس، در جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا تعطیلی  مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از دماوند و فیروزکوه  فردا وپس فردا تصویب شد.

در این جلسه افزایش محدوده زوج  و فرد و متوقف شدن فروش آرم طرح ترافیک روزانه هم تصویب شد.

بر اساس این گزارش، کاهش ساعت کاری ادارات شهر تهران در این جلسه تصویب شد و قرار است کارمندان ساعت 14:30 دقیقه تعطیل شوند.

انتهای پیام/


نظر() مدارس ابتدایی استان تهران فردا و پس‌فردا تعطیل است/ کاهش ساعت کا ،

  

92/08/19 - 14:42
شماره: 13920819001031



اداره آمار آمریکا در گزارش سالانه خود اعلام کرد

بنابر آخرین اطلاعات دولت آمریکا، شمار شهروندان آمریکایی که در فقر زندگی می‌کنند، نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده و هنوز 15درصد جمعیت آمریکا را فقرا تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری فارس: فقر در 15درصد جمعیت آمریکا/شکست آمریکا در کاهش نرخ فقر برای 6سال متوالی

به نقل از اسپا، بنابر آخرین اطلاعات دولت آمریکا، شمار شهروندان آمریکایی که در فقر زندگی می‌کنند نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده و هنوز 15 درصد جمعیت آمریکا را فقرا تشکیل می‌دهند.

اداره آمار در گزارش سالانه خود اعلام کرد: حدود 46.5 میلیون نفر یا به عبارتی دیگر بیش از یک هفتم جمعیت ایالات متحده سال گذشته زیر خط فقر زندگی کرده‌اند.

این آمار تغییر اندکی را نسبت به سال 2011 به میزان 46.2 میلیون نفر نشان می‌دهد.

این آمار همچنین نشان دهنده این است که ایالات متحده برای ششمین سال متوالی است که در بهبود نرخ فقر شکست خورده است و دراین میان  سطوح پایدار و بالای بیکاری که به طور میانگین به 8.1 درصد در سال 2012 رسید، صدمه‌ای اساسی به فرآیند بهبود نرخ فقر آمریکا وارد کرده است.

داده‌های آماری می‌افزایند، میانگین درآمد خانوار در سال 2012 معادل 51 هزار دلار بوده است و این آمار نیز نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

همچنین سهم آمریکایی‌های بون پوشش بیمه ای به عنوان یکی از شاخص های کلیدی رفاه اقتصادی به 15.4 درصد در سال گذشته رسید، این در حالی است که سال 2012 این آمار 15.7 درصد بوده است.

انتهای پیام/ب


اولین دیدگاه را شما بگذارید فقر در 15درصد جمعیت آمریکا/شکست آمریکا در کاهش نرخ فقر برای 6سال ،

  

 

92/08/19 - 11:09
شماره: 13920818001366

 



مخالفت مجلس با سومین گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان

نمایندگان مجلس با 124 رأی موافق، 107 رأی مخالف و 22 رأی ممتنع به سومین گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان رأی اعتماد ندادند.

خبرگزاری فارس: سجادی هم از رسیدن به «سئول» بازماند

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان پس از بحث و بررسی صلاحیت و برنامه‌های نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به وی رأی اعتماد ندادند.

وکلای ملت با 124 رأی موافق، 107 رأی مخالف و 22 رای ممتنع از مجموع253آرای مأخوذه به سومین گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد ندادند.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید مخالفت مجلس با سومین گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان سجادی هم ،

  

ماهی کپور توسط مار خالدار خاکستری شکار شد

ماهی کپور توسط مار خالدار خاکستری در استخر پرورش ماهی مجتمع دافچاه خمام شکار شد.

خبرگزاری فارس: ماهی کپور توسط مار خالدار خاکستری شکار شد

خمام، 25 هکتار استخر پرورش ماهی گرمابی بنیاد تعاون گیلان در روستای دافچاه بخش خمام واقع شده است.

عوامل متعددی در تلفات ماهی نقش دارند و یکی از آنها وجود مارها است که به دلیل لذیذ بودن گوشت ماهی به طور دائم در استخرهای خاکی آنها را شکار می‌کنند.

مار خالدار خاکستری که از مارهای بومی منطقه است ماهی کپوری را در استخر پرورش ماهی مجتمع دافچاه خمام صید کرده بود که به ‌دلیل بزرگی ماهی، مار خاکستری قادر به بلعیدن آن نبوده و در دهان مار گیر کرده است.

به گزارش فارس، با آغاز فصل برداشت ماهی گرمابی، صید ماهیان گرمابی در 25 هکتار از استخرهای خاکی آغاز شده است که با توجه به رهاسازی 60 هزار قطعه انواع بچه‌ماهی گرمابی شامل آمور، کپور، فیتوفاک و بیگ‌هد در استخرهای بنیاد تعاون گیلان، صید ماهی از استخرها از ساعت 19 تا 5 صبح هر روز به‌ جز روزهای تعطیل صورت می‌گیرد.

صید ماهی از ساعت 19 هر روز آغاز می‌شود و تا پایان ساعت 24 به اتمام رسیده و برای فروش به ‌صورت حراج از ساعت 24 نیمه شب تا ساعت پنج صبح به بازار بزرگ و بین‌المللی ماهی فروشان رشت منتقل می‌‌شود.


نظر() عکس ، ماهی کپور توسط مار خالدار خاکستری شکار شد ، لقمه بزرگتر از دهان ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]