دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

1 2 3 4 5 >> >
کد خبر : 80470 زمان مخابره : 1392/4/31 ساعت 13:56

لیست نهایی کابینه تدبیر و امید آماده ارائه به مجلس است محمدرضا تابش:

 
کارگروه‌های تخصصی لیست گزینه‌های نهایی کابینه تدبیر و امید را روز شنبه، 29 تیرماه به رئیس جمهور منتخب برای اعلام نهایی به مجلس ارائه کردند.

قانون- رئیس فراکسیون اقلیت مجلس نهم، نهایی شدن گزینه‌های کاندیدا‌های وزارت‌خانه‌ها از سوی کارگرو‌ه‌ها‌ی تخصصی خبر داد و گفت: لیست گزینه‌های نهایی روز شنبه، 29 تیرماه به رئیس جمهور منتخب برای اعلام نهایی به مجلس ارائه شده است.

محمدرضا تابش، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پایان کار 20 کارگروه تخصصی برای تشکیل کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: روز شنبه، 29 تیر ماه کارگرو‌ه‌ها گزینه‌های خود را به رئیس جمهور منتخب اعلام کردند و روحانی لیست نهایی را به زودی به مجلس اعلام می‌کند.

وی از توضیح بیشتر در خصوص چیدمان کابینه خودداری و نسبت به گمانه زنی‌ها از سوی طیف‌های مختلف انتقاد کرد.

نماینده مردم یزد، از تصمیم رئیس جمهور منتخب برای دریافت گزارش از دولت و تمامی دستگاه‌های متولی درباره مسائل اقتصادی خبر داد و گفت: با توجه به تصمیمات شتاب زده اخیر دولت فعلی و همچنین میزان بدهی معوقه به بانک جهانی، روحانی پس از دریافت و بررسی مستندات، گزارش نهایی خود را به مردم در راستای آنچه که تحویل گرفته است اعلام می‌کند.

تابش همچنین از اصلاحات در بودجه 92 به صورت متمم و یا طرح با نظر دولت آینده خبر داد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید لیست نهایی کابینه آماده ارائه به مجلس است ،

  

کد خبر : 80533 زمان مخابره : 1392/4/31 ساعت 17:55

سخنگوی دستگاه قضایی گفت: در بازرسی اخیرا از اوین، بعضی از زندانیان وسایل ممنوعه مخابراتی داشتند که این وسایل کشف و ضبط شده است.

قانون- غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در ادامه با در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر قوه قضاییه در مورد لایحه جرم سیاسی چیست؟ گفت: مواردی که اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس پیش می‌آید، کم نیست و هر موردی که منجر به تصمیم نهایی از نظر مجمع تشخیص شود، قانون حساب شده و ابلاغ و اجرا می‌شود؛ بنابراین هر زمان این قانون ابلاغ شد، قوه قضاییه به آن عمل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، خبرنگاری با بیان این که بسیاری از قضات به سیاست حبس‌زدایی عمل نمی‌کنند و با توجه به اینکه رییس قوه قضاییه نسبت به آن تاکید دارد، ارزیابی شما چیست که محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: ما یک بحث به نام جرم‌زدایی داریم که این مورد نیاز به تغییر قانون دارد که یک بخشی از آن انجام شده و بخش دیگرش در حال بررسی و کارشناسی است. بحث دیگر در مورد حبس‌زدایی است. بدین معنی که چیزی جرم است و مجازات نیز برای آن تعیین می‌شود اما لازم است برای آن جرم که مجازاتش زندان یا حبس است مجازات دیگری در نظر گرفت و این قانون است و دست قاضی نیست.

وی ادامه داد: همچنین در پاره‌ای از موارد قانون دست قاضی را باز گذاشته است که می‌تواند برای فرد به جای مجازات حبس مجازات جزای نقدی را تعیین کند. خیلی از این قضات از این اختیار استفاده می‌کنند و تعدادی نیز از آن استفاده نمی‌کنند و علت این است که اگر قاضی برای مجرم در همان زمان مجازات زندان در نظر نگیرد، به دلیل اینکه فرد جسوری است ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و مجازاتی غیر از مجازات حبس بازدارندگی ندارد. در اینجا قاضی خلاف قانون عملی را انجام نداده است اما زمانی است که به قاضی ثابت می‌شود که فرد معسر است و توان پرداخت مال را ندارد اما قاضی او را به زندان می‌اندازد. در اینجا قاضی تخلف کرده است.

خبرنگاری با اشاره به خبر منتشر شده در یکی از رسانه‌های خارجی مبنی بر درگیری میان زندانبانان و زندانیان، جزییات دقیق ماجرا را خواستار شد و همچنین نامه 41 نفر از زندانیان خطاب به رییس قوه قضاییه را مورد اشاره قرار داد که مسخنگوی قوه قضاییه پاسخ داد: زندان ضوابطی دارد و هیچ زندانی نیست که رضایت کاملی از زندان داشته باشد. ما ادعا نمی‌کنیم که زندانیان از ما راضی هستند اما زندان‌های ما و مجموعه سرویسی که به آنها داده می‌شود، نسبت به زندانیان در دنیا امکانات بالایی است. البته این با توجه نسبت به اطلاعات من در این زمینه من است.

وی ادامه داد: گاهی اوقات زندانیان در داخل زندان سوءاستفاده‌های انجام می‌دهند و سازمان زندان‌ها براساس وظیفه موظف است که بازرسی‌هایی را انجام دهد. لذا این بازرسی‌ها ممکن است سبب نارضایتی افرادی شود و همان فردی که بیشترین تخلف را انجام داده، بیشترین سروصدا را راه بیندازد که اتفاقا در همین بازرسی که اخیرا انجام شده، بعضی از زندانیان وسایل ممنوعه مخابراتی داشتند که این وسایل کشف و ضبط شده است.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: خبری که اخیرا منعکس شده دروغ است و بازرسی طبق روال عادی صورت گرفته است. همچنین در این راستا اگر نامه‌ای نوشته شده باشد، قطعا آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه قوه قضاییه بر اساس قانون اساسی موظف است اموال دولت قبل را بررسی کند، بررسی اموال آقای احمدی‌نژاد در چه تاریخی صورت می‌گیرد؟ گفت: طبق اصل 142 قانون اساسی رییس قوه قضاییه زمانی که رییس قوه مجریه می‌خواهد مشغول به کار شود، اموال وی و خانواده‌اش را بررسی می‌کنند و زمانی که خواست مسوولیت را تحویل دهد، همین بررسی‌ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در دولت فعلی این کار صورت گرفته اما بعضی از افراد جوابی نداده‌اند، بنابراین این موضوع پیگیری می‌شود که البته این افراد چند نفر بیشتر نیستند و اگر باز هم پاسخ ندهند طبق ضوابط قانونی با آنها برخورد می‌شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید در بازرسی اخیر در اوین، وسایل ممنوعه مخابراتی کشف شد ،

  

بازتاب جهانی خبر نرفتن نکونام به امارات به دلیل نام جعلی این لیگ


 


پیامنما به نقل از خبرگزاری مهر: الجزیره قطر نوشت نکونام به دلیلی تنش‌های قدیمی دو کشور ایران و امارات به شارجه نخواهد پیوست. مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نکونام را از پیوستن به تیم اماراتی منع کرده اند چون نسبت به نام لیگ امارات تحت عنوان خلیج اعتراض دارند.

نشنال امارات در گزارش خود نوشت: بازیکنان ایرانی به دلیل نام لیگ امارات از حصور در فوتبال این کشور منع شده‌اند. یکی از مقامات باشگاه شارجه اظهار داشت: نمی‌خواهیم این موضوع وارد مسائل سیاسی شود. مدیریت باشگاه تلاش‌های لازم را خواهد کرد تا از چنین برخوردهایی جلوگیری شود.

عربین بیزنس نوشته مقامات فوتبال ایران به خاطر استفاده از نام خلیج عربی مانع پیوستن نکونام به شارجه شده‌اند.

فاکس نیوز و پاکستان دیلی هم با اشاره به انصراف کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای بازی در لیگ امارات به این موضوع پرداختند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازتاب جهانی خبر نرفتن نکونام به امارات به دلیل نام جعلی این لیگ ،

  

شماره خبر : 160575 تاریخ خبر : 1392/4/30 ساعت خبر : 15 : 17  

 



دیدیم که همه دارند ناهار می خورند، خلبان هم دارد ناهار می خورد. من هم که از ارتفاع می ترسم گفتم یا ابوالفضل(ع) کی داره این رو راه می بره؟!


پیامنما به نقل از شبکه ایران،‌ اصغر نقی زاده که اغلب نقش بچه های جنگ را درسینمای دفاع مقدس ایفا کرده است در گفت‌وگویی با «جام جم» در پاسخ به علت همکاریش با محسن مخملباف در سینمایی «توبه نصوح» گفته است: آن زمان این مسائل و تقسیم بندی های سیاسی نبود. همه بچه های یک مسجد بودیم. من هیچ وقت آدم ها را محکوم نمی کنم، گرچه اصلابه هیچ عنوان کار هایشان را تائید نمی کنم. اما آن زمان این ماجراها نبود. این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش‌هایی از مصاحبه خاطرات شیرینی از همکاریش با حاتمی‌کیا و دوران جنگ تعریف کرده است که در ادامه می‌خوانید:
دزد وسایل خانه‌اش را برد و همان روز همسرش شهید شد
یک خاطره کوچک بگویم. رزمنده ای به نام شهید کارور داشتیم. وقتی داشت گردان را آماده می کرد که به خط بزند، به او اطلاع دادند صاحبخانه بیرونش کرده، او هم به همسرش گفت وسایل را بار وانت کند و فعلابه خانه مادرش برود تا او بتواند برگردد و به زندگی شان سر و سامانی بدهد. همسرش این کار را کرد و از قضا یکی از وانت ها دزد بود و دار و ندار اینها را برد. همان شب هم مرد شهید شد. حالاتکلیف این زن و بچه چیست؟ از این خاطرات خیلی زیاد است که هر کدام می تواند یک سریال باشد.
به مسائل مذهبی که می رسد همه می خواهند خودشان تشخیص بدهند
در از کرخه تا راین سه مدل رزمنده دیدیم. علی دهکردی بود که با شعور و نه با شور، اعتقاد پیدا کرده بود و به جنگ رفته بود. نفر دیگر با شوری که در جامعه ایجاد شده بود رفته بود و وقتی ناکامی های بعد از جنگ را دید، برید. نفر سوم من بودم که بین این دو تا بودم. مردم عادی از کوچه و بازار که به حرف امام گوش داده بودند و بی چون و چرا حرف ایشان را قبول کرده بودند. مثل این که می گوییم ما نمی توانیم برویم مطالعه کنیم و همه چیز را خودمان کشف کنیم، به فتوای امام و مرجع تقلید گوش می دهیم دیگر سوال پرسیدن ندارد، مثلاباید این طوری نماز بخوانیم. بسیاری از کسانی که آن موقع به جنگ رفتند روی این حساب رفتند. من سمبل آن آدم ها هستم؛ آدم هایی که به دلیل گرایش ها و علایق مذهبی، مرجع تقلید و امام را دوست دارند و وقتی او می گوید بروید، می گویند چشم. در آژانس شیشه ای هم ادامه همان آدم ها هستم. حالابعضی ها می گویند ما خودمان هم باید فکر کنیم، اما نمی گویند آخر من چه خوانده ام، چه می دانم که تشخیص بدهم. وقتی دکتر می گوید این کار را برای دندانت انجام دهم می گویند چشم، ولی به مسائل مذهبی که می رسد همه می خواهند خودشان تشخیص بدهند
خاطره شهید حمید فلاح پور را برای حاتمی‌کیا تعریف کردم
در از کرخه تا راین وقتی می گوید دلم می خواد تو رکابت باشم، بگی برقصم می رقصم و... براساس یک اتفاق واقعی بود که در خیبر رخ داد. به شهید حمید فلاح پور گفتم شما زنده برنمی گردی، گفت می دانم. آن شب رفت و جنازه اش ده سال بعد آمد. این را برای حاتمی کیا تعریف کردم و او آن سکانس را نوشت.
یا ابوالفضل (ع) کی داره این رو راه می بره؟!
وقتی می خواستیم برای خاکستر سبز خارج از کشور برویم، چون انتقال پول به براتیسلاوا دردسر زیادی داشت، تصمیم گرفتیم مقداری دلار را با خودمان ببریم. وقتی سوار هواپیما شدیم، بلندگوی هواپیما اسمم را صدا زد و گفت بیا به قسمت وی آی پی. من هم که فکر می کردم به دلیل این دلارهاست که صدایم می زنند، دلارها را به آقای تخت کشیان دادم. تا این که بالاخره امنیت پرواز آمد و آن قدر گشت تا مرا پیدا کرد و گفت با ما بیایید. خلاصه ما را به طبق? بالابرد، دیدیم که همه دارند ناهار می خورند، خلبان هم دارد ناهار می خورد. من هم که از ارتفاع می ترسم گفتم یا ابوالفضل(ع) کی داره این رو راه می بره؟! من چه می دانستم هواپیما یک دکمه دارد که خودش راه می رود!
حالاببینید سوسک دیگر کیست!
من از انفجار نمی ترسم، از مرده نمی ترسم، حتی به غسال ها در شست وشوی مرده کمک می کنم، اما چه کنم از ارتفاع می ترسم، از دندانپزشکی می ترسم، و از زنم هم می ترسم حساب می برم! بنویسید. حالاهمسرم هم از سوسک می ترسد. حالاببینید سوسک دیگر کیست!


اولین دیدگاه را شما بگذارید ناگفته‌های جالب بازیگر آثار حاتمی‌کیا از جنگ / یا ابوالفضل(ع) کی ،

  

شماره خبر : 160897      

1392/4/31تاریخ خبر :

نماینده مردم خمین در گفت وگو با شبکه ایران:


رضایی با بیان این مطلب که گزارش احمدی نژاد به سیاه نمایی ها علیه دولت خط بطلان کشید ‌گفت: مردم شاکر زحمات احمدی نژاد هستند و هرگز خدمات دولت جهادی و مردمی احمدی نژاد را فراموش نمی کنند و امیدواریم دولت روحانی در عمل ادامه دهنده خدمات مثبت دولت احمدی نژاد باشد.

پیامنما به نقل از شبکه ایران/ محمد ابراهیم رضایی با بیان این مطلب که گزارش ارائه شده از سوی رئیس جمهور بسیار جامع و دقیق بود، خاطر نشان کرد: این گزاش مفصل و دقیق سیاه نمایی ها و جوسازی ها علیه دولت احمدی نژاد را خنثی کرد.

شب گذشته پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام و مسئولان کشوری و لشگری به مناسبت ماه مبارک رمضان، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور گزارش مشروحی از عملکرد هشت ساله دولت در حوزه‌های مختلف بیان کرد، ‌که این گزارش رئیس‌جمهور در قالب پاسخ به 21 سؤال طراحی شده بود که در پاسخ ها عملکرد هشت ساله دولت با عملکرد دولت های قبل مقایسه می‌شد.
وی با بیان این مطلب که گزارش احمدی نژاد آمارهای رشد و توسعه در عرصه های مختلف را در برداشت،‌ افزود: این گزارش سخنان گزاف مبنی بر اینکه به خاطر بدهی های زیاد دولت احمدی نژاد، دولت روحانی بیچاره می شود را خنثی کرده و با ارائه آمارهای دقیق، ‌ثابت کرد هیچ کدام از دروغ پردازی ها و سیاه نمایی ها علیه دولت واقعیت ندارد.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این بخش از سخنان رئیس‌جمهور درباره بدهی های خارجی کشور مبنی بر اینکه دولت کشور را با بدهی 41.9 میلیارد دلاری تحویل گرفت، اما اکنون با بدهی 15.9 میلیارد دلاری تحویل می دهد،‌ گفت: بنا بر سخنان احمدی نژاد برخلاف تبلیغات منفی فراوان، در 8 سال اخیر بدهی های خارجی کشور کاهش یافته است.
وی با بیان این مطلب که گزارش احمدی نژاد راه را برای دولت روحانی هموارتر کرد،‌ تصریح کرد: هر انسان منصفی این اقدام احمدی نژاد را تحسین می کند که با ارائه گزارشی جامع و دقیق،‌ مسیر طی شده در هر عرصه را مشخص کرده و به دولت روحانی نشان داد که تا چه مرحله ای و نقطه ای پیش رفته ایم.
نماینده مردم خمین در ادامه گفت وگوی خود با شبکه ایران اضافه کرد: اظهارات دکتر روحانی مبنی بر اینکه در چند ماه اول شروع فعالیت دولت باید مطالعات زیادی برای به دست آوردن اطلاعات در بخش های مختلف صورت گیرد، ‌حکایت از آن دارد که برخی اطرافیان به وی اطلاعات منفی در خصوص اقدامات دولت احمدی نژاد ارائه کرده اند،‌ که البته با این گزارش رئیس جمهور کارها راحت تر شد و دیگر نیازی به مطالعات آنچنانی برای به دست آوردن اطلاعات نیست.
وی با بیان این مطلب که مردم شاکر زحمات احمدی نژاد هستند، ‌گفت: مردم خدمات دولت جهادی و مردمی احمدی نژاد را فراموش نمی کنند و امیدواریم دولت روحانی در عمل ادامه دهنده خدمات مثبت دولت احمدی نژاد باشد.

 


نظر() احمدی نژاد راه روحانی را هموار کرد ،

  

کد خبر:33843

تاریخ انتشار: 31 تیر 1392 - 09:49
خبرگزاری رویترز مجموعه عکس هایی از امواج دریا و اقانوس ها را تهیه کرده است. ده عکس از این مجموعه را برای این گزارش تصویری انتخاب کرده ایم.
پیامنما: منظره امواج دریا و اقیانوس ها ناشی از بادهای شدید یا توفان هم دیدنی است و گاهی هم رعب آور. خبرگزاری رویترز مجموعه عکس هایی از امواج دریا و اقانوس ها را تهیه کرده است. ده عکس از این مجموعه را برای این گزارش تصویری انتخاب کرده ایم.

مرد کوبایی هنگام تعویض لاستیک اتومبیلش در طول اسکله بندر هاوانا با رسیدن یک موج شدید غافلگیر شده است.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

موج سوار و موج عظیمی در ساحل گتکسو در اسپانیا.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

موج غول پیکر در بندر کیپ در آفریقای جنوبی.

مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

هجوم موجی تماشایی به لنگرگاه بندر کودیئرو در شمال اسپانیا.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

فانوس دریایی نیوهاون در ساسکس انگلستان و هجوم امواج.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

منظره جاده ساحلی شهر یانتای در استان شانگدونگ چین.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

یک موج دیدنی در بندر سان سباستین در شمال غربی اسپانیا.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

فرار عابر از هجوم یک موج عظیم در بندر مارسی فرانسه.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

منظره زیبای جاده اقیانوس اطلس در آوه روی در نروژ.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

موج دیدنی در بندر سباستوپل در شبه جزیره کریمه در اوکراین.
مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا

منبع: جام جم آنلاین
برچسب ها:


اولین دیدگاه را شما بگذارید خشم دریا ، رویترز ، مجموعه تصاویر دیدنی از خشم دریا ،

  

کد خبر: 16057
تاریخ انتشار: 31 تیر 1392 - 17:52

 

 

 

سخنگوی قوه قضاییه در بخش دیگری از چهل و نهمین نشست خبری خود درباره برخی از افرادی که در فتنه سال 88 نقش داشتند و به خارج از کشور رفتند و برخی گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت آنها به کشور وجود دارد، گفت: ما هیچ وقت هیچکدام از ایرانی‌‌ها برای بازگشت به کشور ممنوع‌الورود نمی‌کنیم.

وی گفت: شاید فردی پس از ارتکاب جرمی برای خروج از کشور دچار مشکل شود و از سوی دادگاه ممنوع‌الخروج باشد اما ممنوع‌الورودی شدن معنا ندارد.

محسنی اژه‌ای گفت‌: هر چند اگر فردی جرمی مرتکب شود و از کشور خارج شود یا اینکه در خارج از کشور جرمی مرتکب شود به محض آنکه به داخل کشور بازگردد از سوی دستگاه قضایی مورد تعقیب قرار خواهد گرفت.

وی درباره افراد دارای نقش در فتنه 88 گفت:‌ این افراد هم اگر به داخل کشور بازگردند به محض ورود تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

دادستان کل کشور درباره احزاب منحل شده نیز گفت: اگر حزبی از سوی دادگاه منحل شده باشد فعالیت آن حزب ممنوع و غیر قانونی است و اگر اعضای آن حزب نیز تحت عنوان همان حزب فعالیت مجدد خود را آغاز کنند عملی مجرمانه انجام داده‌اند و قطعاً با آنها برخورد خواهد شد.

محسنی اژه‌ای همچنین درباره حضور برخی از متهمان فتنه 88 در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، گفت: دعوت از افرادی که قرار است در مراسم تحلیف حضور داشته باشند به عهده مجلس است و دستگاه قضایی در این زمینه دخالتی ندارد.

وی درباره پرونده خانم فائزه هاشمی و برگزاری دادگاه در روز 16 مرداد نیز گفت: نه بنده و نه قاضی دادگاه نمی‌توانیم تعیین کنیم که رسیدگی به این پرونده چند جلسه به طول می‌انجامد.

وی گفت: علی‌القاعده وقت اولیه برای رسیدگی به این پرونده روز 16 مرداد تعیین شده است.

 

 

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید پرونده ، ستار ، بهشتی ، دادگاه اظهارنظر دادستان کل کشور درباره ا ،

  

کد خبر:33987

تاریخ انتشار: 31 تیر 1392 - 18:12
| | |
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در این مدت سواحل جنوبی دریای خزر مواج است.
راه دانشجو: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا دمای هوا در نیمی از استان های کشور بالای 40 درجه سانتیگراد است گفت: فردا دمای هوای پایتخت نیز به 40 درجه می رسد.

به گزارش مهر، عبدالرضا امیدوار شهری ، افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی تا پایان هفته هوای گرم تابستانه در بیشتر نقاط کشور حاکم است.

به گفته وی، در 24 ساعت آینده در برخی مناطق غرب و جنوب غرب پدیده گرد و خاک همراه با کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

امیدوار اظهار داشت: در سه روز آینده وزش باد و گرد و خاک در برخی از مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در این مدت سواحل جنوبی دریای خزر مواج است.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط همراه با وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر 40 و 27 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

اولین دیدگاه را شما بگذارید فردا دمای‌هوای‌پایتخت به 40درجه می‌رسد ، فردا ، دما ، پایتخت ، امیدوار شهری ،

  

کد خبر:33980

تاریخ انتشار: 31 تیر 1392 - 17:52
راه دانشجو: حقوق سربازان افزایش به طوری که کمترین حقوق سربازان از 52 به 66 هزار تومان رسید.

به گزارش روزنامه خراسان، طی روزهای اخیر بخشنامه افزایش حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به نهادهای ذیربط ابلاغ شده که بر اساس آن، ضریب ریالی حقوق دریافتی سربازان از عدد 805 به 1002 تبدیل شده است و اکنون کمترین دریافتی ناخالص یک نفر وظیفه با سمت سرباز از 52 هزار تومان به حدود 66 هزار تومان و بیشترین حقوق دریافتی متعلق به ستوان یکم پزشک از 97 هزار تومان به 121 هزار تومان رسیده است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید حقوق سربازان افزایش یافت ، حقوق ، سربازان ، افزایش ،

  

کد خبر:33824

تاریخ انتشار: 30 تیر 1392 - 20:10
وی افزود: در مصرف شیرینی جات، شله زرد و مواد قندی و حلوا نباید زیاده روی کرد زیرا باعث افت قند خون و ترشح انسولین و گرسنگی می گردد.
پیامنمای جامع به نقل از راه دانشجو سید ضیاء الدین مظهری متخصص تغذیه گفت: قبل از زمانی که خسته و تشنه شوید به صورت جرعه جرعه آب و نوشیدنی های کم رنگ بنوشید.

به گزارش آفتاب، وی افزود: نوشیدنی های کمرنگ مانند شیر، عرق کاسنی و شاتره برای جلوگیری از تشنه شدن در ایام ماه رمضان استفاده کنید.

وی عنوان کرد: در ایام ماه رمضان ورزش های سبک و پیاده روی از نشستن در گوشه ای یا دراز کشیدن بیش از حد بهتر است، زیرا از کسلی و بی حالی جلوگیری می کند.

وی افزود: در مصرف شیرینی جات، شله زرد و مواد قندی و حلوا نباید زیاده روی کرد زیرا باعث افت قند خون و ترشح انسولین و گرسنگی می گردد.


نظر() این نوشیدنی‌ها روزه‌گرفتن را آسان می‌کند ، نوشیدنی ، روزه ، آسان ، جرعه جرعه آب ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]