دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/09/06 - 10:42
شماره: 13920906000175


به بهانه ناکامی فوتبال ایران در مراسم بهترین‌های آسیا

در شبی که خیلی از ایرانیان منتظر بودند کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین‌های سال را معرفی کند، AFC به راحتی حق فوتبال ایران را خورد.

خبرگزاری فارس: شبی که AFC ایران را 6 تایی کرد!/ حق‌خوری یا لابی‌بازی؟

  سال گذشته که در مراسم بهترین های آسیا فدراسیون ایران به عنوان بهترین فدراسیون سال انتخاب شد شاید کمتر کسی در ایران به خصوص در بین اهالی فوتبال و آنهایی که فوتبالدوست هستند انتظار چنین جایزه ای را داشتند.

رسانه ها نسبت به این انتخاب موضع داشته و معتقد بودند که فدراسیون ایران خیلی کمبودها برای انتخاب بهترین شدن دارد. ناکامی های مختلف در عرصه های گوناگون دلیل گارد اکثر اهالی فوتبال نسبت به این انتخاب بود. با این حال AFC این انتخاب را کرد تا خیلی ها بگویند واقعا ملاک کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب بهترین ها چیست؟!

هنوز فوتبالی ها درگیر پیدا کردن این جواب بودند که مراسم برگزاری انتخاب برترین آسیا دوباره از راه رسید.

امسال برخلاف سال گذشته خیلی ها انتظار داشتند در 6 بخشی که ایران نامزد دریافت جایزه است حداقل یکی از این جوایز را درو کند اما شب گذشته در حالی که همه ایرانی ها مشتاقانه و البته با توقع بالا چشم به انتخاب های AFC دوخته بودند شاهد درو کردن جوایز توسط چین و ژاپن و کره جنوبی و سایر کشورها بودیم.

شب تلخی بود. ایران در 6 بخش که حداقل می توانست در بخش بهترین تیم های ملی سهم عمده ای داشته باشد و یا کمترین آن انتخاب باشگاه گیتی پسند به عنوان بهترین باشگاه فوتسال باشد نه تنها همین ها را هم کسب نکرد بلکه حتی یک تقدیر خشک و خالی هم نصیب ایران نشد، اما در یک شب نه چندان خوب در کوالالامپور AFC ما را 6 تایی کرد تا با رئیس فدراسیون و کاپیتان تیم ملی با خاطره‌ای تلخ مالزی به مقصد تهران ترک کنند.

در شبی که شاید حتی فدراسیون ایران بابت موفقیت های یک سال گذشته اش می توانست مورد تقدیر و حتی لایق جایزه گرفتن باشد دست خالی تر از همیشه بازگشت.

درحالی که هنوز ایرانی ها نتوانسته اند پاسخ سوال سال گذشته خود را پیدا کنند این سوال برایشان به وجود آمده که معیار AFC آیا واقعا بر اساس حق و عدالت است؟

آیا براستی AFC که سال گذشته در حالی که شاید حقمان نبود لقب بهترین فدراسیون آسیا را بگیریم و خیلی هم از این انتخاب خوشحال نشدیم از نظرات کارشناسی برای انتخاب هایش استفاده می کند که پای مسائل دیگری در میان است.

ای کاش علی کفاشیان که سال گذشته از رسانه ها بابت مطالب به حقشان نسبت به انتخاب فدراسیون ناراحت شده بود در پنهان خود بیشتر به این مسئله فکر کند چرا باید در سالی که حق ایران بود صاحب جایزه شود حتی کمترین سهم را هم نداشت و دست خالی خالی به ایران بازگشت.

آیا انتخاب شب گذشته کنفدراسیون آسیا زهر چشمی به ایران نبود. آیا نباید به خود اجازه دهیم که فکر کنیم این انتخاب ها بوی لجبازی و شاید لابی را می داد.

لابی همه آسیا علیه ایران و یا لجبازی شیخ سلمان بابت اتفاقاتی که در جریان سفر سپ بلاتر به ایران به خصوص در روز دوم این سفر رخ داد.

همان روزی که خبرنگار یکی از رسانه ها با یک سوال شائبه دار  - البته شاید هم سوالی که می توانست درست باشد اما آن لحظه و آن شرایط محلی از پرسش نداشت- باعث شد قیافه شیخ سلمان کاملا تغییر رنگ دهد و کسی که خود اعلام کرده بود می خواهد مقابل خبرنگاران ایرانی قرار گیرد به راحتی این نشست خبری را لغو کرد و علاوه بر بی احترامی به جامعه خبری ایران همانا جرقه انتقام را در ذهن خود زد.

باید همان روز زنگ خطر برای مسئولان ایرانی به صدا در می آمد. شاید جواد نکونام که با دنیایی از امید و آرزو به مالزی سفر کرده بود درست گفته باشد که فدراسیون فوتبال ایران باید لابی های خود را قوی تر کند.

این حرف حتی اگر از زبان نکونام زده نشده باشد جمله درستی است. مسئولان ایرانی به جای خوشحالی زاید الوصف از درو جایزه هایی که حقش نیست باید در بخش دیپلماسی قوی تر باشد تا در شبی که حق ایران بیش از آنچه بود که دیده شد، ضایع نشود.

انتخاب مسئله دار و البته توهین آمیز AFC در شب گذشته ما را یاد بن همام می اندازد. نه از این بابت که رئیس پیشین کنفدراسیون آسیا هم همین شیوه را داشت. او اگر هر چه بود خیلی از مواقع در ناامیدی امید ایران را زنده نگه می داشت و اولین بار لقب بهترین فدراسیون را او به ایرانی ها اهدا کرد.

انتخابات شب گذشته زنگ خطری قوی برای مسئولان ایرانی است. دیگر زمان تکرار جملات همیشگی نیست. اینکه بگوییم AFC در انتخاب هایش روابط را لحاظ نمی کند بدترین توجیه برای یک رئیس فدراسیون است. این خود گول زدن و فریب دادن مردمی است که خیلی خوب همه چیز از متوجه می شوند.

حرکت شیخ سلمان در روزی که نشست خبری خود را به بهانه یک میهمانی که معلوم نبود واقعی است یا خیر گویای همه چیز است و آنهایی که باید متوجه زنگ خطر می شدند، شدند.

انتهای پیام/خ


نظر() شبی که AFC ایران را 6 تایی کرد!/ حق‌خوری یا لابی‌بازی؟ ،

  

92/09/06 - 13:43
شماره: 13920906000876

فرمانده دریابانی بوشهر خبر داد

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: دو شناور متجاوز متعلق به کشور عربستان سعودی در آب‌های حوزه استحفاظی استان بوشهر توقیف شد و 9 ملوان نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: توقیف 2 شناور سعودی در خلیج فارس/ دستگیری 9 ملوان

به نقلاز خبرگزاری فارس ، به نقل از روابط عمومی فرماندهی دریابانی بوشهر، قلندر لشکری اظهار داشت: دریابانی ناجا اجازه هیچ‌گونه فعالیت غیرمجاز به سودجویان و متخلفان را نخواهد داد.

وی در تشریح عملیات توقیف دو شناور سعودی گفت: روز گذشته دریابانان مستقر در آب‌های جنوب کشور با استفاده از تجهیزات الکتریکی و اپتیکی از حضور دو فروند شناور در آب‌های استحفاظی کشورمان در جنوب مطلع شدند.

لشکری خاطرنشان کرد: با حضور در محل مورد نظر، دریابانان با دو فروند شناور که با پرچم کشور عربستان در حال صیادی غیرمجاز در این منطقه بودند روبرو شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری 9 تن از ملوانان این دو شناور سعودی اظهارکرد: در انجام تحقیقات مشخص شد این 9 تن تبعه کشورهای مختلف بودند.

لشکری با اشاره به تشکیل پرونده برای دستگیرشدگان در این شناور اضافه کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/66006/ع


نظر() توقیف 2 شناور سعودی در خلیج فارس/ دستگیری 9 ملوان ،

  

92/09/05 - 00:36
شماره: 13920905000017

22 ژانویه موعد ژنو2/ اعدام 6 خبرنگار /پیوستن 80 دانمارکی به تروریست‌ها

اعلام 22 ژانویه به عنوان موعد برگزاری ژنو2، موافقت انگلیس با برگزاری ژنو 2، اعدام 6 خبرنگار از سوی گروه تروریستی «جیش‌الاسلام» و هلاکت 300 تروریست در غوطه شرقی مهمترین خبرهای روز گذشته سوریه است.

خبرگزاری فارس: 22 ژانویه موعد ژنو2/ اعدام 6 خبرنگار /پیوستن 80 دانمارکی به تروریست‌ها

به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه طی 24 ساعت گذشته را می‌توان در اعلام 22 ژانویه سال 2014 (2 بهمن 1392) به عنوان تاریخ دقیق برگزاری نشست ژنو2 ، بازگشت 100 هزار آواره سوری از اردن به کشور، موافقت انگلیس با برگزاری کنفرانس ژنو 2 و هلاکت 300 تروریست در عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق ملاحظه کرد.

عرصه میدانی

عملیات گسترده ارتش در غوطه شرقی/تصرف چندین نقطه در «بحاریه»

یگان‌های ارتش سوریه همزمان با اجرای عملیات گسترده در منطقه «المرج»، چندین نقطه در منطقه «البحاریه» را تصرف کردند.

11 کشته در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به محله‌ای در حلب

حمله تروریست‌ها به یک محله مسکونی در حلب منجر به کشته شدن 11 نفر شد.

300 تروریست سوری در غوطة الشرقیة کشته شدند

300 تروریست در ادامه درگیری‌ها در غوطة الشرقیة کشته شدند.

100 هزار آواره سوری از اردن به کشورشان بازگشتند

100 هزار آواره سوری به طور داوطلبانه از اردن به کشورشان بازگشتند.

نبرد قلمون، بزرگراه دمشق- حمص را مسدود کرد

نبرد شدید نیروهای ارتش سوریه با تروریست‌های مسلح در «قلمون» موجب مسدود شدن بزرگراه دمشق- حمص و در نتیجه کمبود شدید سوخت در پایتخت شده است.

کاروان کمک به اهالی حلب مورد حمله موشکی تروریست‌ها قرار گرفت

تروریست‌های مسلح وابسته به «القاعده»، محموله کمک به اهالی «حلب» واقع در شمال سوریه را با موشک هدف قرار دادند.

هلاکت 30 تروریست و یک سرکرده عمانی در «دیر عطیه»

در جریان سلسله عملیات ارتش سوریه در شهر «دیر عطیه»، ده‌ها تروریست وابسته به سازمان القاعدة کشته شدند و مراکز تجمع آنها نیز منهدم شد.

میانجیگری برای تسلیم عناصر مسلح مستقر در «دیر عطیه»

تلاش‌هایی در جریان است تا عناصر مسلحی که هم اکنون در «دیر عطیه» مستقر هستند، سلاح‌های خود را بر زمین گذاشته و تسلیم ارتش سوریه شوند.

«جیش‌الاسلام» 6 خبرنگار را اعدام کرد

منابع آگاه از اعدام 6 خبرنگار از سوی گروه تروریستی «جیش‌الاسلام» خبر دادند.

نبرد سرنوشت ساز در غوطة الشرقیه+فیلم

نبردهای سنگینی بین ارتش و مخالفان مسلح در غوطة الشرقیة در ریف دمشق آغاز شده و تروریست‌ها تلاش دارند محاصره ارتش سوریه را بشکنند.

ناکامی تروریست‌ها در منفجر ساختن خودروی بمبگذاری شده در القلمون+فیلم

نیروهای ارتش سوریه تلاش تروریست‌های مسلح برای منفجر ساختن یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه «القلمون» را ناکام گذاشتند.

فیلمی کوتاه از انفجاری تروریستی در «حماه»

در این فیلم افراد مسلح در شهر حماه چندین خودروی بمبگذاری شده را منفجر می‌کنند.

80 تبعه دانمارکی به تروریست‌های سوری پیوسته‌اند

سرویس اطلاعات دانمارک از حضور 80 تن از تبعه‌های این کشور در سوریه برای مقابله با دولت سوریه از سال 2012 خبر داد.

انهدام 2 پایگاه تروریستی در «ادلب» توسط ارتش سوریه

یگان‌های ارتش سوریه 2 پایگاه تروریست‌های مسلح در ریف «ادلب» را نابود کردند که به موجب آن تعدادی از سرکردگان غیرسوری گروه‌‌های مسلح کشته و زخمی شدند.

درگیری شدید ارتش سوریه با عناصر مسلح در کوه «نبی اشعیا»

نیروهای ارتش سوریه، تلاش 40 تروریست مسلح برای نفوذ به شمال ریف لاذقیه از طریق کوه «نبی اشعیا» را دفع کرند.

عرصه سیاسی

سوریه؛ موضوع مذاکرات پوتین با رهبران ایتالیا و واتیکان

رئیس‌جمهوری روسیه که عازم یک سفر دو روزه به ایتالیا شده، در دیدار با رهبران این کشور و همچنین پاپ فرانسیس، علاوه بر روابط دوجانبه، مسائل مهم بین‌المللی، بخصوص اوضاع در سوریه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

2 بهمن ماه تاریخ دقیق برگزاری نشست ژنو2 با حضور دولت و معارضان سوری

سازمان ملل 22 ژانویه سال 2014 (2 بهمن 1392) را به عنوان تاریخ دقیق برگزاری نشست ژنو2 درباره سوریه اعلام کرد.

بشار اسد دستور ایجاد «آکادمی جهانی قضاوت» را صادر کرد

رئیس جمهور سوریه دستور ایجاد «آکادمی جهانی قضاوت» در وزارت دادگستری این کشور را صادر کرد.

انگلیس از برگزاری نشست ژنو 2 استقبال کرد

«ویلیام هیگ» از تصمیم سازمان ملل برای برگزاری نشست «ژنو 2» در ماه بهمن با حضور نمایندگان دولت و مخالفان سوری استقبال کرده است.

اخضر ابراهیمی: ژنو 2 بدون هیچ پیش شرطی برگزار می‌شود

نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت که ژنو 2 بدون هیچ پیش شرطی برگزار می‌شود و از نظام سوریه و معارضان می‌خواهیم که نمایندگان خود را هرچه زودتر معرفی کنند.

انتهای پیام/ز


نظر() سوریه در 24 ساعت گذشته 22 ژانویه موعد ژنو2/ اعدام 6 خبرنگار /پیو ،

  

92/09/05 - 09:30
شماره: 13920905000186

 

همزمان با آخرین روز هفته بسیج صورت می‌گیرد
تجمع هزاران گردان بسیج امروز در سراسر کشور

هزاران گردان عاشورا، الزهرا، کوثر و بیت‌المقدس بسیج امروز در سراسر کشور تجمع می‌کنند.

خبرگزاری فارس: تجمع هزاران گردان بسیج امروز در سراسر کشور

سرهنگ نصرت‌الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به آخرین روز هفته بسیج اظهار داشت: امروز همزمان با 5 آذر، شاهد تجمع هزاران گردان عاشورا، الزهرا، کوثر و بیت‌المقدس بسیج در سراسر کشور خواهیم بود.

سیف با بیان اینکه این تجمع‌ها در تهران نیز در تمامی نواحی 23 گانه به صورت مجزا صورت می‌گیرد، افزود: در همه این تجمع‌ها یکی از مسئولین یا فرماندهان سخنرانی کرده و اقتدار بسیج با انجام مراسم‌های مختلف از جمله سان به نمایش درخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: هزاران گردان بسیج با این تجمع‌ها در سراسر کشور، مراکز شهرستان‌ها و استان‌ها آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات دشمنان و استکبار جهانی تحت امر فرماندهان و با تبعیت از ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا نشان خواهند داد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید همزمان با آخرین روز هفته بسیج صورت می‌گیرد تجمع هزاران گردان بسی ،

  

92/09/04 - 18:34
شماره: 13920904001252

 
رضا شاهرودی:
گسترش فرهنگ بسیجی در ورزش بساط بی‌اخلاقی‌ها را بر می‌چیند

هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال گفت: به طور کلی بسیج در هر زمینه‌ای که ورود کرده موفق بوده است.

خبرگزاری فارس: گسترش فرهنگ بسیجی در ورزش بساط بی‌اخلاقی‌ها را بر می‌چیند

به نقل از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری بسیج،‌ رضا شاهرودی در مورد عملکرد بسیج در حوزه ورزش، گفت: به طور کلی بسیج در هر زمینه‌ای که ورود کرده موفق بوده است. در حوزه فرهنگ حوزه اقتصادی، حوزه ورزش و ... در دهه اخیر هم بسیج با ورود جدی و اصولی به ورزش و حمایت‌های مادی و معنوی از ورزش و ورزشکاران نقش موثر و فعالی در توسعه ورزش همگانی داشته است. برگزاری المپیادهای ورزشی و همچنین همایش‌های مختلف از جمله همایش استعداد‌یابی سازمان بسیج ورزش اقدامات موثری است که در راستای حمایت بسیج از ورزش صورت گرفته است.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص ضرورت حضور بسیج در ورزش افزود: یکی از آسیب‌های جدی ورزش قهرمانی کشور که وزارت ورزش و امور جوانان و کمیته ملی المپیک متصدی آن است، عدم شناسایی و سازمان‌دهی استعداد‌های بالقوه و درخشان رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر کشور است.

شاهرودی ادامه داد: تعداد محدودی از استعداد‌های ورزشی توانایی بروز توانایی‌های خود را در لیگ های مختلف ورزشی از جمله لیگ کشتی، فوتبال، تکواندو .... دارند اما بسیج با توجه به پایگاه‌هایی که حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور دارد می‌تواند با یک برنامه‌ریزی و هدف گذاری منسجم پایگاه استعداد‌یابی ورزش در سراسر کشور باشد و به عنوان بازوی استعداد‌یابی وزارت ورزش و کمیته ملی الپمیک نقش موثر و پررنگی ایفا کند.


نظر() رضا شاهرودی: گسترش فرهنگ بسیجی در ورزش بساط بی‌اخلاقی‌ها را بر م ،

  

92/09/04 - 18:14
شماره: 13920904001289

از سوی راشا تودی روسیه اعلام شد

قیمت نفت و طلا پس از دستیابی به توافق1+5 و ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور سقوط کرد.

خبرگزاری فارس: کاهش همزمان قیمت نفت و طلا پس از توافق هسته‌ای با ایران

به نقل از راشا تودی، قیمت نفت و طلا پس از دستیابی به توافق 1+5 و ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور سقوط کرد.

قیمت هر بشکه نفت خام برنت تضعیف شده و امروز دوشنبه 4 آذر بیش از 2.5 درصد سقوط کرد و با کاهشی 2 دلار و 30 سنتی به 108 دلار و 77 سنت رسید.

در صورت پایداری قیمت ها،این روند می‌تواند برای مشتریان سوختی و شرکت‌ها سودآور بوده و باعث پایین آمدن هزینه‌های سوخت شود.

هر اونس طلا نیز با کاهش 1 درصدی به 1229 دلار کاهش یافت که این پایین‌ترین نرخ از ماه جولای محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب


اولین دیدگاه را شما بگذارید کاهش همزمان قیمت نفت و طلا پس از توافق هسته‌ای با ایرااز سوی راش ،

  

92/09/04 - 19:18
شماره:13920904001522


هیگ: تحریم‌های اصلی علیه ایران همچنان ادامه پیدا می‌کند/باید مسیر دیپلماسی را می‌آزمودیم

وزیر خارجه انگلیس با حضور در پارلمان این کشور با ارائه گزارشی در مورد مذاکرات هسته‌ای با ایران، گفت تحریم‌های اصلی تا زمان دستیابی به توافقی جامع با ایران ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: هیگ: تحریم‌های اصلی علیه ایران همچنان ادامه پیدا می‌کند/باید مسیر دیپلماسی را می‌آزمودیم

«ویلیام هیگ» وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه با حضور در پارلمان این کشور بیانیه‌ای را در مورد مذاکرات هسته‌ای با ایران قرائت کرد.

 

وی در این بیانیه تاکید کرد که تحریم‌های اصلی بخش نفت و بانکداری علیه ایران همچنان تا زمان دستیابی به توافقی جامع ادامه خواهد داشت.

 

هیگ در بخش دیگری از اظهاراتش گفت جامعه بین‌الملل مجبور بود تا مسیر دیپلماتیک در مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران را بیازماید تا بعدها مسئول یک اشتباه بزرگ شناخته نشود.

 

انتهای پیام/ص


نظر() هیگ: تحریم‌های اصلی علیه ایران همچنان ادامه پیدا می‌کند/باید مسی ،

  

یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 14:24
مرجع : پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری
جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش ظهر امروز با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با فرمانده معظم کل قوا
به نقل از  افکارنیوز، ظهر امروز (یکشنبه) در آستانه هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
کد مطلب: 285339



نظر() دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با فرمانده معظم کل قوا ،

  

1392/09/03 - 14:53

کد خبر: 5784

 


تیم ملی والیبال ایران در آخرین روز رقابت‌های قهرمان قاره‌های جهان به راحتی و با نتیجه 3 بر صفر ژاپن را از پیش رو برداشت.
   

به گزارش هنگام، آخرین بازی رقابتهای والیبال جام قهرمانان قاره‌ها را تیم‌های ملی ایران و ژاپن برگزار کردند. در این دیدار که از ساعت 12:40 امروز یکشنبه در سالن مترو پولیتن شهر توکیو انجام گرفت تیم ایران با حساب 3 بر صفر میزبان مسابقات را شکست داد و سومین برد خود را در این تورنمنت جشن گرفت. بدین ترتیب تیم کشورمان با 7 امتیاز بالاتر از آمریکا و ژاپن در رده چهارم ایستاد.

تیم ایران در این بازی با ترکیب سعید معروف، آرمین تشکری، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی و ناصر رحیمی( لیبرو) به میدان رفت. ولاسکو در این بازی رحیمی را جایگزین ظریف کرد تا به این بازیکن هم فرصت عرض اندام بدهد. اما ژاپن هم از شیگرو کوندو، یوشیکو ماتسوموتو، کوتا یامامورا، تاتسویا فوکوزاوا، یوسوکه ایشی جیما و یو کوشیکاوا در ترکیب اولیه استفاده کرد که خیلی زود سرمربی این تیم شیمیزو را به میدان آورد.

تیم ملی والیبال ایران شروع طوفانی را مقابل ژاپن به نمایش گذاشت. در حالی که هواداران پرتعداد ژاپنی حاضر در سالن یکصدا تیم ملی کشورشان را تشویق می کردند این ملی‌پوشان ایران بودند که با ارائه یک بازی تماشایی و هماهنگ خیلی زود از حریف جلو افتادند. سرویس‌های زیبا و هدف‌دار سعید معروف و بازی خوب و سرعتی آرمین تشکری اجازه کار را به بازیکنان حریف نمی‌داد.

تیم ایران با تمرکز روی حمله از منطقه دو زمین به راحتی امتیاز می‌گرفت. شهرام محمودی مثل همیشه با هوشمندی و استفاده از پنجه خود آبشارهای فنی و تماشایی را به نمایش می‌گذاشت. خیلی زود ایران 8 امتیاز از میزبان خود جلو افتاد. حتی آبشارهای قدرتمند کوشیکاوا هم دردی را از تیم میزبان دوا نمی‌کرد. تیم ایران با ارسال سرویس‌های هدف‌دار، دریافت اول ژاپن را تحت تاثیر قرار داده بود. آن‌ها در حمله حرفی برای گفتن نداشتند. وقتی اختلاف امتیازها زیاد شد، چشم بادامی‌ها تمرکز خود را از دست دادند و با اشتباه‌های ساده، شکست را پذیرفتند. ایران در ست نخست با امتیاز 25 بر 17 پیروز شد.

در ست دوم بازیکنان ژاپن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند که اختلاف به‌اندازه ست اول زیاد شود. تلاش آن‌ها اما فقط به‌اندازه یک امتیاز به‌نفع‌شان بود. تمایل سعید معروف در این بازی بیشتر پاس‌های قدرتی بود و هدف بیشتر پاس‌هایش هم با توجه به بازی خوب حمزه زرینی، دریافت کننده شماره 7 تیم ملی بود. بعد از او شهرام محمودی، آرمین تشکری و عادل غلامی بیشترین امتیاز را برای ایران تا پایان ست دوم کسب کردند. پاسور تیم ژاپن برای مقابله با حملات بازیکنان ایران مجبور شد از همه مهاجمانش استفاده کند ولی باز هم نتیجه آن چیزی نبود که انتظار داشتند. ست دوم هم با نتیجه 25 بر 18 به‌سود ایران به پایان رسید. بازیکنان ایران تا پایان این ست فقط 8 خطا انجام داده بودند.

در ست سوم هم این تیم ایران بود که ژاپن را به دنبال خود کشید با این حال میزبان نسبت به دو ست ابتدایی بهتر ظاهر شده بود. ایران در استراحت فنی نخست این ست 8 بر 6 از ژاپن پیش افتاد و پس از آن هم فاصله خود را با حریف بیشتر کرد تا جایی که در وقت دوم استراحت فنی برتری 16 بر 10 را رقم زد. در ادامه ژاپنی‌ها قائمی و داودی را در منطقه دو دفاع کردند ولی بلافاصله تیم ایران با دفاع‌های روی تور متوالی امتیازات خود را به عدد 20 رساند. ژاپنی ها که روحیه خود را از دست داده بودند در نهایت این ست را هم 25 بر 14 واگذار کردند تا ایران در سه ست متوالی این دیدار را از آن خود کند.

بدین ترتیب در پایان این دوره از مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها تیم برزیل با کسب 12 امتیاز در رده نخست قرار گرفت. روسیه با 11 امتیاز دوم شد و ایتالیا هم با 9 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد. تیم‌های ایران، آمریکا و ژاپن به ترتیب با 7، 6 و بدون امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید والیبال جام قهرمانان قاره‌‎ها- ژاپن: ایران با با شکست ژاپن چهارم ،

  

3/آذر/1392 - 14:54 ، شناسه خبر: 201520 سالک نماینده اصفهان

سالک در جمع خبرنگاران خبر داد

حضور روحانی یا ظریف در جلسه غیرعلنی سه شنبه مجلس برای توضیح درباره مذاکرات

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اصفهان از حضور احتمالی رئیس‌جمهور و یا وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی مجلس در روز سه‌شنبه به منظور ارائه توضیحات در خصوص مذاکرات خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درحاشیه جلسه علنی امروزمجلس جمع خبرنگاران درباره مذاکرات ژنو و توافقات صورت گرفته بین ایران و 1+5 گفت: دولت یازدهم همواره مورد تائید ملت و مقام معظم رهبری بوده و رهبر انقلاب نیز از این دولت در موضوعات مختلف حمایت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند‌ ما با مذاکره مخالف نیستیم، اما ایشان مذاکره با غرب را تنها در موضوع هسته‌ای مجاز دانسته‌اند و دولت نمی‌تواند در موضوعاتی خارج از موضوع هسته‌ای مذاکراتی داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه نکات مهم در بحث مذاکره رعایت خطوط قرمز، حفظ عزت ملت ایران و منافع کشورمان است،‌ تصریح کرد: ما نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه زیر بار ظلم می‌رویم و همواره ظلم‌ستیزی خود را ادامه می‌دهیم.

سالک یادآور شد: ‌جمهوری اسلامی ایران هیچگاه با مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی درگیری نداشته و همواره با سران سلطه درگیر بوده است.

وی آمریکا و اروپا را گرفتار بن‌بست گیر عنوان کرد و افزود: طرف غربی خروج از این بن‌بست را در گفت‌وگو با ایران می‌داند، اما در عین حال می‌خواهند ابرقدرتی‌شان حفظ شده و از کشورمان نیز امتیازاتی بگیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اطلاعات به دست آمده از مذاکرات متناقض است، نمی‌توان ارزیابی قطعی داشت.

سالک درخصوص حضور رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه برای توضیحات در مورد جزئیات مذاکرات و توافقات صورت گرفته در مجلس، اظهار داشت: احتمالا درجلسه‌ غیرعلنی روز سه‌شنبه آقای روحانی یا آقای ظریف حضور پیدا می کنند تا توضیحات کامل درباره توافقات صورت گرفته را از زبان آنها بشنویم.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید حضور روحانی یا ظریف در جلسه غیرعلنی سه شنبه مجلس برای توضیح دربا ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]