دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

ریخ انتشار: 18 خرداد 1392 - 11:45کد خبر: 41683



 بعد از آنکه شب گذشته پوتین و همسر سابقش در تلویزیون اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده اند، سایت دیلی میل خبر داد که احتمالا انگیزه این جدایی، دختر 30 ساله ای است که قبل از این ورزشکار رشته ژیمناستیک بوده است.

دیلی میل نوشت پوتین 60 ساله اکنون خبر جدایی خود را از همسر 55 ساله اش در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده است و آن ها به نوعی به زندگی زناشویی 29 ساله خود پایان داده اند. اکنون شایعات زیادی وجود دارد که رئیس جمهور روسیه به دنبال ازدواج با این ورزشکارسابق المپیک است که "آلینا کابائوا” نام دارد.

  
 

 

اولین دیدگاه را شما بگذارید همسر جدید پوتین/ گزارش تصویری (البته شایعست بیشتر) ،

  

 

دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پخش فیلم تبلیغاتی حسن روحانی و استفاده غیرمجاز از آرم این دانشگاه در فیلم وی اطلاعیه ای صادر کرد.

براساس اعلام دانشگاه آزاد، پیرو پخش فیلم تبلیغاتی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران مورخ 20خرداد 92، متاسفانه در بخشی از این فیلم زمانی که فردی سخنانی را در خصوص دفاع از "حقوق کودکان کار" مطرح می‌کرد، آرم دانشگاه آزاد اسلامی بدون هیچ‌ توجیه منطقی در پس زمینه این فیلم نمایان بود.
 
بدینوسیله اعلام می شود، دانشگاه آزاد اسلامی هیچگونه حمایتی از آقای حجت الاسلام حسن روحانی نداشته است و همانگونه که قبلا نیز طی بخشنامه و بیانیه‌های صادره از سوی دانشگاه اعلام شده بود، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ‌کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جانبداری نمی کند.
 
لذا مراتب جهت استحضار مردم شریف ایران علی‌الخصوص اساتید، کارمندان و دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌‌شود.
 
همچنین امیدواریم از این به بعد هم از آرم دانشگاه آزاد اسلامی بدون اخذ مجوز کتبی، هیچگونه بهره‌برداری به عمل نیاید.
مرجع / مـهـر

اولین دیدگاه را شما بگذارید دانشگاه آزاد ، فیلم تبلیغاتی روحانی ، انتخابات،اعتراض دانشگاه آز ،

  

کد خبر: 14480
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1392 - 19:25
 "سیرنیوز": سرکرده منافقین در آخرین دستور خود از عواملش در داخل کشور خواسته که به صندوق‌های رأی حمله کنند
.
به گزارش سیرنیوز به نقل از دیده‌بان ؛ گروهک تروریستی منافقین که همه تحرکات خود را بر روی انتخابات در ایران متمرکز کرده است در آخرین دستور خود از عواملش خواسته تا به صندوق‌های رأی حمله کنند!
بر پایه این خبر با نزدیکی به زمان انتخابات فعالیت‌های عوامل منافقین افزایش پیدا کرده و بخش اعظم آن به جاسوسی و تخلیه تلفنی و اطلاعاتی اختصاص یافته است.
در این رابطه صفحات متعددی در فیس‌بوک، توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی برای فعالیت انتخاباتی شروع به کار کرده‌اند که وظیفه اصلی آنها جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی و سازماندهی و هدایت به منظور آشوب و اغتشاش است.
نظرسنجی‌های تلفنی و اینترنتی نیز بخش دیگری از تلاش‌های مذبوحانه منافقین در آستانه انتخابات را تشکیل می‌دهد که با سؤالاتی همچون میزان درآمد، مشکلات و معضلات اجتماعی و میزان رضایت‌مندی از نظام وظیفه جمع‌آوری اطلاعت و تا حدی نیز القای نارضایتی را بر عهده دارند.
گفتنی است پیش از این نیز "مسعود رجوی" سرکرده منافقین با ارسال پیامی به اعضا و عوامل خود خواسته بود با تمام توان برای ایجاد آشوب و اغتشاش و درگیری در خلال انتخابات اقدام کنند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید منافقین ، صندق رای ، حمله ، سیرنیوز ،"سیرنیوز": سرکرده منافقین د ،

  

14429

تاریخ انتشار: 19 خرداد 1392 - 09:37

"سیرنیوز": ازدواج بستگان رجال سیاسی با هم، همیشه از خبرهای جذاب دنیای سیاست بوده. حالا و در آستانه انتخابات، هاشمی رفسنجانی و خاتمی، دوباره با هم فامیل شدند. ازدواجی که شاید مقدمه یک ائتلاف انتخاباتی باشد.
به گزارش سیرنیوز؛ وصلت دوباره شیخ و سید. چهارشنبه شب، وقتی «سید محمد علی ابطحی» این عکس را در صفحه «فیس بوک» خود قرارداد، خبر از وصلت خانواده  حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی با آآیت الله هاشمی رفسنجانی داد. این عکس که در حاشیه مراسم عقد خواهرزاده خاتمی با نوه خواهر هاشمی رفسنجانی گرفته شده، غروب چهارشنبه ثبت شده است.
 
آن طور که ابطحی خبر داده در این مراسم خطبه عقد میان این دو نیز از سوی خود خاتمی و هاشمی خوانده و مراسم آن نیز در «دفتر امام» برگزار شده است. به این ترتیب که هاشمی رفسنجانی وکیل عروس(نوه خواهر خود) و سیدمحمد خاتمی وکیل داماد(خواهر زاده خود) بوده است. محمد صدوقی (فرزند مرحوم صدوقی امام جمعه سابق یزد) داماد بود و عروس هم نوه مرحوم حجت الاسلام هاشمیان(امام جمعه فقید رفسنجان) که شوهر خواهر اکبر هاشمی رفسنجانی است .
 
برخی رسانه ها، این ازدواج را اولین وصلت خانواده های هاشمی و خاتمی دانسته اند. اما جالب است بدانید خاتمی و هاشمی پیش از این هم با هم فامیل شده بودند.  چون چندین سال پیش هم خواهرزاده سیدمحمد خاتمی یعنی دخترمرحوم صدوقی و خواهر داماد جدید با خواهرزاده هاشمی رفسنجانی یعنی پسر مرحوم هاشمیان ازدواج کرده اند.
 
باید دید این پیوند جدید میان خانواده هاشمی رفسنجانی و خانواده خاتمی، مقدمه ائتلاف نمایندگان آنها در انتخابات ریاست جمهوری  خواهد شد؟ در رقابت روحانی و عارف که نمایندگان تفکر هاشمی و خاتمی در انتخابات هستند، یکی باید به نفع دیگری کنار برود. آیا این وصلت، مقدمه ائتلاف خواهد شد؟

 
منبع: مجله مهر

اولین دیدگاه را شما بگذارید ازدواج ، سیاسی ، ائتلاف ، انتخابات ، سیرنیوز ،ازدواجی که شاید مق ،

  

کد خبر: 14428
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1392 - 09:34

سیرنیوز: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم گزاره ها و مواردی که در تصمیم گیری مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده تاثیرگذارند دچار تحول می شود.

به گزارش سیرنیوز ،یکی از مواردی که در این راستا تاثیر فراوانی از خود نشان داد و البته در سال 88 نیز شاهد جریان سازی آن در نتیجه ها بودیم، مناظرات کاندیداها با یکدیگر بود  .
نظر سنجی ها و پیگیری های مکرر ارگان ها و رسانه های مختلف در جریان مناظرات شکل گرفته و در عین حال مراسم هایی از سوی ستادهای کاندیداهابرگزار شده استو در ضمن پراکندگی آرا در اینخصوص، محوری مشترک دیده می شود  .
با گذر از این تفاسیر بحث ائتلاف و انتخاب یک نفر برای حمایت همه جانبه وی از سوی جریان ها و بزرگان آنها در روزهای اخیر داغ شده است چرا که این امر در یکپارچه شدن سبد آرای کاندیداها در عین چارچوب بندی حمایت ها نقش بسزایی دارد.
در اینخصوص آخرین نظر سنجی ها خبر می دهد که معاون اول اصلاحات بدنبال مشی اتخاذ شده از سوی وی در جریان مناظرات و برنامه های تبلیغاتی گوی سبقت را از نامزدی که تنها به امید حمایت هاشمی رفسنجانی و ادامه سیاست های وی وارد عرصه شده، ربوده است.
مواردی همچون حفظ اعتدال و عدم عصبانیت و رعایت برخی از مولفه های اخلاق سیاسیگزاره هایی است که محمدرضا عارف را پیش انداخته و جریانی که در روزهای اخیر اندیشه هایی همچون کنارگذاشتن زوری وی به نفع روحانی را پیگیری می کردند، مستاصل کرده است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید انتخابات ، هاشمی ، نامزدی ، کاندیدا ، مناظره ،سبقت ازنامزدی که ت ،

  

کد خبر: 14454
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1392 - 00:08

سیرنیوز: آن طور که در کتب مسیحی آمده کلیدهای پادشاهی آسمان تصویر دو کلید است که یکی از نقره و دیگری از طلا است. کلید نقره‌ای سمبل قدرت بدست آوردن و از دست دادن در روی زمین و کلید طلایی سمبل قدرت بدست آوردن و از دست دادن در آسمان است.
به گزارش سیرنیوز، مسیح کلید ملکوت آسمانها را در دست حواریون خود نهاده بود و کلیسا به عنوان یک نهاد دینى ، ابتدا مدعى انتقال این کلید از حواریون به اسقفان صدر مسیحیت شد و سپس در قرن دوازدهم این کلید از دست اسقفان به دست کشیشان هم داده شد.(1)

 

مسیح در حال اعطای کلید ملکوت به سنت پیتر

نماد کلید در آیین مسیحیت

در این میان ابتدا این سوال مطرح می شود که یک کاندیدای ریاست جمهوری با چه انگیزه ای به تبع از فرهنگ منحط غربی و تئوری انقلابهای رنگی و مخملی به فکر نمادسازی برای انتخابات است با این وصف که این شیوه نمادسازی در نخستین تجربه خود در کشور به یکی از عوامل سازماندهی فتنه 88 تبدیل شد. از طرف دیگر باید از این کاندیدا و مشاورانش پرسید چرا باید نمادی انتخاب کنید که پیشینه ای مسیحی داشته و نماد خاص آن آیین است؟

 

 

کلید حسن نماد پاپ در دستان حسن روحانی! کلید نقره‌ای کلید کاوش پرس کاوش پرس نمادسازی ملکوت آسمانها مسیحی مسیح فرهنگ فتنه 88 غربی طلا سمبل جبهه سایبری انقلاب اسلامی انتخابات

کلید طلایی و نقره ای در دست روحانی که نماد پاپ مسیحی است

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید کلید ، پاپ ، مسیحی ، سمبل قدرت،نماد پاپ در دستان حسن روحانی! ،

  


انتشار: سه شنبه, 21 خرداد 1392 / ساعت 11:01:48 |
کد خبر: 51486 |

با توجه به اعلام انصراف محمد رضا عارف پس از فشارهای هاشمی و خاتمی در آخرین ساعات 19 خرداد ماه ، موج عظیمی از اصلاح طلبان به سمت ستاد های قالیباف سرازیر شدند.

به گزارش”بوتیا”، یک منبع آگاه گفت : بعد از اعلام انصراف آقای عارف  موج عظیمی از سران و سرشناسان اصلاح طلب در استا نها  با حضور در ستاد ها و تماس های تلفنی حمایت خود را از محمد باقر قالیباف اعلام کردند.

وی افزود : بخش عمده ای از ستادهای آقای عارف در اختیار محمد باقر قالیباف قرار گرفته و ستاد ها  و حامیان آقای قالیباف نیز با آغوش گرم از این دوستان استقبال می کنند.

وی همچنین ادامه داد : تعداد زیادی از استانداران و مسئولین دوران اصلاحات نیز به ستاد قالیباف پیوسته و حمایت خود را از وی اعلام کردند.

این منبع آگاه در ستاد قالیباف گفت : آقای روحانی یک تفاوت بسیار عمده با اصلاحات و اصلاح طلبان دارند و وی نمی تواند شخصیت کاریزمای خاتمی و شیوخی هاشمی را داشته باشد.

وی ادامه داد ایشان به شدت محافظه کار است و به گونه ای عمل کرده و می کند که بتواند همه طیف ها را داشته باشد ، اما روحانی نمی تواند اصلاح طلبان را دور خود جمع کند.

شایان ذکراست در استان کرمان که یکی از پایگاه های اصلی اصلاح طلبان به خاطر  هاشمی رفسنجانی به حساب می آید ، افراد سرشناس و مشهور اصلاح طلب و روسای ستاد های انتخاباتی عارف به سرعت تغییر موضع داده و به ستاد های محمد باقر قالیباف در این استان شتافتند.

در بین این افراد سرشناس شهرداران و برخی نمایندگان مجلس در استان کرمان حضور دارند ، می توان به آقایان ر ،  م ، م ، س و ش ح اشاره کرد.

البته برخی از آقایان نیز در زمان ثبت نام هاشمی رفسنجانی بلافاصه ستاد های وی را تشکیل دادند اما با رد صلاحیت وی به سمت عارف رفته و اینک با انصراف عارف نیز به ستاد های محمد رضا قالیباف رسیدند.

نکته ی جالب اینجاست که با توجه به کنار گیری عارف برای اجماع اصلاح طلبان ، این افراد به سوی کاندیدایی اصلاح طلب حرکت کرده و از وی حمایت می کند و نشان از اختلافات بسیار زیاد در اردوگاه اصلاح طلبان دارد.

عده ی بسیار زیادی از اصلاح طلبان من جمله خود عارف ، حسن روحانی را به عنوان اصلاح طلب قبول نداشته و با انصراف عارف سرگردان مانده اند.


نظر() با انصراف عارف ، اصلاح طلبان به ستاد قالیباف کوچ کردند ،

  




 

11:4 - 1392/3/21کد خبر: 45870

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به دنبال نرخ گذاری انواع ارز مبادله‌ای در بانک مرکزی، امروز (سه‌شنبه 21 خرداد) مرکز مبادلات ارزی کشور شاهد کاهش اکثر ارزها بود البته نرخ برخی ارزها در قیاس با روز قبل افزایش یافته است.

امروز دلار سیر نزولی را طی کرده و با ارزش 24785 ریال و در مقابل یورو با افزایش قیمت با ارزش 32926 ریال به متقاضیان اولویت‌های سوم تا نهم مرکز مبادلات ارزی کشور توزیع می‌شود.

نرخ سایر ارزهای موجود در مرکز مبادلات ارزی کشور را در ادامه بخوانید؛

پوند انگلیس 38650 ریال، فرانک سوئیس 26610 ریال، کرون سوئد 3777 ریال، روپیه هند 426 ریال،‌ درهم امارات متحده عربی 6746 ریال،‌ یکصد ین ژاپن 25300 ریال، لیر ترکیه 13037 ریال، روبل روسیه 768 ریال، ریال قطر 3808 ریال،  یوان چین 4041 ریال و یک هزار وون کره جنوبی 22000 ریال.


اولین دیدگاه را شما بگذارید رخ انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادلات ارزی کشور در قیاس با ،

  

 
 
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:03
کد مطلب: 90543
 
 


 
عضو بنیاد باران گفت:عارف به نفع اصلاح طلبان کنار کشیده است،و متن نامه واضح است
به گزارش "ندای انقلاب"، سید حسن رسولی عضو ارشد بنیاد باران در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه نامه عارف مبنا است گفت: عارف به نفع اصلاح طلبان کنار کشیده است و متن نامه واضح است.

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا ستادهای عارف در اختیار ستاد روحانی قرار می گیرد، اظهار داشت: ما دیشب تا ساعت دو با هم بودیم و چیزی در این باره مطرح نشد و بعید می دانم دکتر عارف به کسی دستور بدهد.البته حتما اعضای ستاد را دعوت کرده و از زحمات آن ها تشکرات لازم را به عمل میاورد.

رسولی پیشتر سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف بود که دیشب در نامه ای خطاب به مردم از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کرد.

عارف در نامه اش متذکر شد: از ابتدای ورودم به عرصه انتخابات بارها بر موضع تمکین از اجماع با محوریت جناب آقای خاتمی تاکید کرده‌ام و همچنین بر اساس منشور اخلاق انتخاباتی، خود را متعهد به رعایت اخلاق و انجام تعهداتم می‌دانم.

اولین دیدگاه را شما بگذارید سوخنگوی عارف:بعید است عارف دستور حمایت از روحانی دهد ،

  

کد مطلب: 56652
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1392 ساعت 16:59


سایت عصر ایران ذیل تیتر«عکس ماهواره ای از ستاد جلیلی!» این عکس را منتشر کرد:



اولین دیدگاه را شما بگذارید عکس ماهواره ای از ستاد جلیلی! /2 ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]