دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
تاریخ انتشار: 1392/08/29 - 21:30
کد خبر: 5302



اسامی تیم فوتبال ستارگان پرسپولیس برای رویارویی مقابل ستارگان میلان اعلام شد.

به گزارش هنگام و به نقل از باشگاه پرسپولیس، پس از برگزاری نشست محمد رویانیان با علی پروین و دیگر اعضای کمیته فنی باشگاه و متعاقب آن نشست بزرگان دهه 40 و 50 در باشگاه و مشورت و تبادل‌نظر درباره نحوه انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس اسامی این تیم برای رویارویی با میلان اعلام شد.

 

علی پروین دراین‌باره به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: قبلا هم گفتم و حالا هم تاکید می‌کنم این بازی می‌تواند بهانه‌ای برای همدلی و اتحاد هرچه بیشتر خانواده بزرگ پرسپولیس باشد. این بازی بهانه‌ای شده تا کدورت‌ و دلخوری‌ها را کنار بگذاریم و همه آنهایی که به عشق پرسپولیس و هواداران روزگاری در این تیم بوده و دوران جوانی‌شان را با این تیم سپری کرده‌اند، بیایند و کنار هم باشند. خدا را شکر پرسپولیس بزرگان و مردان پرافتخار بسیاری دارد و انتخاب یک تیم برای یک بازی شاید سخت‌ترین کار ممکن باشد اما ماشاالله پرسپولیسی‌ها آن قدر بامعرفت و صمیمی هستند که وقتی دور هم جمع شوند این حرف که کی بازی کند، معنی و مفهومی پیدا نمی‌کند.

 

او ادامه داد: یک جلسه با آقای رویانیان داشتیم و یک نشست صمیمی هم با بزرگان پرسپولیس و آنهایی که بانی شکل‌گیری پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا بودند. با آقایان جاسیمان، کلانی، معینی، طاووسی، وطنخواه و خوردبین در باشگاه جلسه داشتیم. آقای ظلی، عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال هم به دعوت بنده قبول زحمت کرده و تشریف آورده بودند تا با فدراسیون هم هماهنگ باشیم. بنده هم روز سه‌شنبه و هم امروز با این عزیزان و بزرگان یا جلسه داشتم یا تلفنی صحبت کردم. آقای رضا وطنخواه چون در تبریز بودند، نتوانستند در جلسات حضور یابند. با آقای همایون بهزادی هم چون در کرج ساکن هستند و کسالت داشتند، تلفنی صحبت کردم. این دوستان ما نظرات و دیدگاه‌هایی داشتند که آنها را در نظر گرفتیم. بنده هم چند وقتی بود روی این موضوع فکر می‌کردم که چه کنیم و با چه معیاری تیم را شکل دهیم. در نهایت سه لیست انتخاب کردیم. یک لیست نفراتی که در تمرینات حضور پیدا می‌کنند و از بین آنها 20 الی نهایت 25 نفر برای بازی انتخاب می‌شوند. یک لیست هم شامل بزرگان پرسپولیس است که به علت عدم آمادگی جسمانی و آسیب‌دیدگی‌ها قادر به بازی نیستند اما در مراسم‌های خاص، تمرین، کنفرانس خبری، خداحافظی مهدوی‌کیا، ضیافت شام و ... کنار تیم خواهند بود. همچنین عزیزانی که در این سال‌ها از پیشکسوتان و باشگاه به طرق مختلف حمایت مالی و معنوی کرده‌اند، از روز اول در کنار این تیم خواهند بود. اعضای کادر تیم هم پس از مشورت با دوستان انتخاب شده‌اند. البته ممکن است نام افرادی از قلم افتاده باشد که در این صورت متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ستارگان پرسپولیس در ادامه گفت: آقای رویانیان در جلسه سه روز پیش تاکید کردند که ملاک انتخاب نفرات موافق بودن یا مخالف بودن پیشکسوتان با ایشان نباشد که باید از چنین دیدگاهی تقدیر کرد. همچنین انصافا ایشان در لیست هیچ دخالتی نکرد و حتی یک بار هم از ما سوالی در‌این‌باره نپرسید و صرفا طی یکی، دو روز اخیر برای تشکر از بنده و سایر بزرگان پرسپولیس تماس‌هایی با ما داشتند. آقایان منتقمی، استیلی و قدوسی هم با ما در تماس بوده و امروز هم به دفتر بنده آمدند تا اقدامات مربوط به پشتیبانی برای بازی را انجام دهند. ما روز شنبه و یکشنبه و سه‌شنبه ساعت سه بعدازظهر در ورزشگاه کارگران تمرین می‌کنیم و هیچ محدودیتی برای هواداران و رسانه‌ها وجود ندارد و جا دارد از همکاری مدیران ورزشگاه کارگران که زمین را در اختیار ما قرار دادند، تقدیر و تشکر کنیم.

علی پروین اسامی اعضای تیم ستارگان پرسپولیس را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:

بزرگان پرسپولیس که تیم را از زمان شروع تمرین‌ها همراهی خواهند کرد: همایون بهزادی، جعفر کاشانی، حسین کلانی، امیر عابدینی، بیوک و رضا وطنخواه، هادی طاووسی، فریدون معینی، فریدون ممبینی، کاظم رحیمی، ابراهیم آشتیانی، محمد دادگان، محمد مایلی‌کهن، محمد صادقی، بهرام میرشیبانی، علیرضا عزیزی، محمدحسن انصاری‌فرد، عباس کارگر، وازگن سفریان، محمد رزمجو، داریوش مصطفوی، جواد الله‌وردی، جواد منافی، محمد دستجردی، محمد زادمهر، بیژن ذوالفقارنسب، ناصر نورایی، یعقوب فاطمی‌مقدم و مصطفی قنبرپور.

 

اسامی کادر تیم: حمید جاسمیان (مدیر)، محمود خوردبین (سرپرست)، کاظم سیدعلی خانی و محمد پنجعلی (دستیار)، علی قربانی (پزشک)، رضا ریاضتی (مدیر امور رسانه‌ای)، روح الله صابری و علی شاجانی (ماساژور)، الیاس مژده‌جو و حسین رحیمی کرمانشاهی (تدارکات)

اسامی حامی پیشکسوتان و باشگاه که در کنار تیم خواهند بود: حسین کلانی، حسین هدایتی، احمد یوسفی، آقای طباطبایی، شاهین خلیج

بازیکنان: حمید درخشان، ضیاء عربشاهی، حسین کاشی‌نژاد، وحید قلیچ، بهروز سلطانی، ناصر محمدخانی، جواد حسن‌زاده، روح الله عبادزاده، مرتضی فنونی زاده، نادر محمدخانی، رحیم یوسفی، محسن عاشوری، مرتضی کرمانی‌مقدم، سعید نعیم‌آبادی، حسن شیرمحمدی، سعید عزیزیان، فرشاد پیوس، حسین عبدی، حمید استیلی، مجتبی محرمی، محمد خاکپور، نادر باقری، محمود خوراکچی، بهزاد داداش‌زاده، رضا شاهرودی، علی دایی، افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا، نعیم سعداوی، نیما نکسیا، بهروز رهبری‌فرد، یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، ادموند بزیک، مهرداد میناوند، حامد کاویانپور، مهدی هاشمی نسب، اسماعیل هلالی، داوود فنایی، علی انصاریان، پایان رافت، مهدی تارتار، رحمان رضایی، رضا جباری، حسن خان‌محمدی، علیرضا امامی‌فر، علی کریمی، پژمان جمشیدی، هادی مهدوی‌کیا، بهنام ابوالقاسم‌پور.


نظر() اسامی تیم ستارگان پرسپولیس اعلام شد/ کریمی، دایی، مایلی کهن و ره ،

  

92/08/29 - 16:05
شماره: 13920829001277



اولین اظهارنظر وزیر خارجه جنجالی صهیونیست‌ها بعد از بازگشت به سیاست

وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی امروز با اشاره به چالش‌های پیش روی آمریکا در عرصه بین‌المللی گفته است روابط تل‌آویو واشنگتن رو به زوال گذاشته و اسرائیل باید به دنبال متحدان جدید باشد.

خبرگزاری فارس: لیبرمن: روابطمان با آمریکا رو به افول است/باید دنبال متحدهای جدیدی باشیم

  به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، «آویگدور لیبرمن» که اخیرا بعد از تبرئه از اتهام سوءاستفاده از اعتماد عمومی بار دیگر به عرصه سیاست بازگشته، در یکی از اولین اظهارنظرهای خود گفته است روابط میان اسرائیل و آمریکا به طرز روزافزونی رو به افول است.

وزیر خارجه صهیونیست‌ها که به اظهارات جنجالی معروف است، روز چهارشنبه در یک سخنرانی گفته است: روابطمان با آمریکا رو به زوال گذاشته... باید به دنبال متحدان جدید با منافعی مشترک باشیم.

دور تازه مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 از امروز در شهر ژنو سوئیس آغاز می‌شود. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی پیش از این بارها نسبت به «معامله بد» با ایران هشدار داده و از آمریکایی‌ها خواسته است از توافق با ایران خودداری کنند.

لیبرمن در سخنرانی امروز خود به چالش‌های پیش روی آمریکا هم اشاره کرده و گفته است آن‌ها «در کره شمالی، پاکستان، افغانستان، ایران، سوریه، مصر، چین با چالش مواجه هستند. آن‌ها همچنین به مشکلات اقتصادی خودشان هم دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید لیبرمن: روابطمان با آمریکا رو به افول است/باید دنبال متحدهای جدی ،

  

92/08/29 - 16:05
شماره: 13920829001293



وزیر خارجه انگلیس که به ترکیه سفر کرده تأکید کرد که فرصت برای توافق با ایران بر پرونده هسته‌‌ایش وجود دارد.

خبرگزاری فارس: هیگ: اختلافات با ایران قابل حل است/فرصت تاریخی برای توافق با تهران وجود دارد

  به نقل از شبکه خبری «اسکای نیوز»، «ویلیام هیگ» وزیر خارجه انگلیس که به ترکیه سفر کرده در نشست خبری مشترک با داود اوغلو همتای ترکی خود تأکید کرد که فرصت برای توافق با ایران درباره برنامه هسته‌‌ایش وجود دارد.

وزیر امورخارجه بریتانیا گفت «فرصتی تاریخی برای چگونگی مهار گسترش تسلیحات اتمی در خاورمیانه و برقراری مناسبات با ایران در شیوه‌ای متفاوت فراهم آمده است». 

هیگ مذاکرات ژنو را «بسیار سازنده، که راه برای نخستین مرحله توافق بالقوه با ایران هموار می سازد»، توصیف کرد.

هیگ گفت «بهترین شانس برای پیشرفت در یکی از بزرگترین مشکلات در سیاست خارجی فراهم آمده است وهمه باید از آن آگاه باشند».

وی افزود: با وجود برخی اختلاف‌ها در این باره اما این اختلافات قابل حل است.

هیگ گفت‌وگو و مذاکره را بهترین راه حل برای حل و فصل پرونده هسته‌ای ایران دانست و تأکید کرد که احتمالا به زودی توافق در این زمینه حاصل خواهد شد.

دور تازه‌ای از مذاکرات ایران و 1+5 امروز در ژنو آغاز خواهد شد.

ولیام هیگ همچنین از پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا حمایت کرد و لندن و آنکارا را شریک در مبارزه با تروریسم خواند و تأکید کرد که برای مقابله با آن باید اسباب تروریسم را از بین برد.

وی افزود: ترکیه می‌تواند نقش مهمی در ژنو2 داشته باشد و موضع ما نسبت به بحران سوریه روشن است.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار مسائل مهمی از جمله موضوع هسته‌ای ایران و بحران سوریه را بررسی کردند و بر حمایت از معارضان میانه روی سوری تأکید کردند.

انتهای پیام/ر


اولین دیدگاه را شما بگذارید هیگ: اختلافات با ایران قابل حل است/فرصت تاریخی برای توافق با تهر ،

  

92/08/29 - 16:47
شماره: 13920829001370



خبرگزاری رویترز با اشاره به سفر نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی به مسکو، نوشته است وی در این سفر تلاش می‌کند روس‌ها را به اتخاذ مواضع سخت‌گیرانه‌تر در قبال ایران متقاعد کند.

خبرگزاری فارس: رویترز: نتانیاهو برای لابی علیه ایران به مسکو رفته است

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه در گزارش با اشاره به سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی به روسیه، نوشته است هدف از این سفر لابی علیه ایران است.

رویترز در این مورد نوشته است: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل بعد از آنکه نتوانست آمریکا را متقاعد کند که توافق احتمالی با ایران یک «معامله بد» است، روز چهارشنبه راهی روسیه شد تا از آن‌ها بخواهد شرایط سخت‌تری را در توافقنامه هسته‌ای با ایران در نظر بگیرند.

ایران و گروه موسوم به 1+5 امروز دور تازه‌ای از مذاکرات هسته‌ای را در شهر ژنو سوئیس آغاز می‌کنند. «بنیامین نتانیاهو» پیش از این بارها به آمریکا نسبت به توافق بد با ایران هشدار داده و از آمریکایی‌ها خواسته است از توافق با ایران دست بردارند.

«زأیو الکین» معاون وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی در مورد اهداف سفر به مسکو گفته است: هدف ما این است که موضع روس‌ها را تغییر دهیم، یعنی همان کاری که تلاش کردیم در برخورد با دیگر بازیگران هم انجام دهیم. البته مواضع روسیه به طور کامل به مواضع اسرائیل منطبق نخواهد بود، اما به هر حال حتی یک تغییر در موضع روسیه، هرچند هم کوچک، می‌تواند بر مذاکرات تأثیر بگذارد.

روسیه از جمله حامیان اصلی توافق هسته‌ای با ایران است. «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اخیرا نسبت به حصول توافق در دور تازه مذاکرات هسته‌ای ابراز امیدواری کرده است. وی همچنین گفته است این ایده که توافق با ایران «اشتباهی تاریخی است»، غیرواقع‌بینانه است. پیشتر نتانیاهو توافق با ایران را «اشتباهی تاریخی» خوانده بود.

انتهای پیام/ص


نظر() رویترز: نتانیاهو برای لابی علیه ایران به مسکو رفته است ،

  

92/08/29 - 20:26
شماره: 13920829001624



روزنامه «هاآرتص» با اشاره به سفر وزیر خارجه ایران به ایتالیا و تماس تلفنی نخست‌وزیر انگلیس با رئیس‌جمهور ایران، نوشته است اکنون جامعه بین‌الملل به از سرگیری تعامل با ایران می‌اندیشد و نتانیاهو در تقلاست تا از این امر جلوگیری کند.

خبرگزاری فارس: هاآرتص: انزوای ایران پایان یافته/حتی دوستان نزدیک اسرائیل هم از ایران دوری نمی‌کنند

  روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز چهارشنبه در یادداشتی به قلم «آنشل ففر» به تحرکات دیپلماتیک اخیر ایران اشاره کرده و نوشته است انزوای ایران به پایان رسیده و حتی نزدیک‌ترین دوستان اسرائیل از جمله انگلیس و ایتالیا هم از ایران دوری نمی‌کنند. به نوشته هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی تلاش می‌کند تا اوضاع را به روال قبلی بازگرداند.

هاآرتص در ابتدای این یادداشت با اشاره به روابط تجاری و نظامی نزدیک ایتالیا و اسرائیل، نوشته است تقریبا هیچ‌گاه روابط دوجانبه رم و تل‌آویو تا این حد نزدیک نبوده است. وی می‌افزاید: با این حال، «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران در مسیر خود به مذاکرات هسته‌ای ژنو، توقفی هم در رم داشت تا با «اما بونینو» وزیر خارجه ایتالیا دیدار کند و طیف وسیعی از موضوعات منطقه‌ای را با وی در میان بگذارد. منابع ایرانی بعد از این دیدار خبر دادند که حتی «انریکو لتا» نخست‌وزیر ایتالیا هم قرار است به تهران سفر کند. انزوای بین‌المللی ایران دقیقا به همین ترتیب از بین رفته و حتی نزدیک‌ترین متحدان اسرائیل هم از این کشور دوری نمی‌کنند.

وی می‌افزاید: تازه‌ترین دوست اسرائیل هم که به این روند پیوسته «دیوید کامرون» است که روز چهارشنبه با تماسی که با «حسن روحانی» گرفت، اولین نخست‌وزیر انگلیس شد که در یک دهه اخیر با یک رئیس‌جمهور ایرانی تلفنی صحبت کرده است. ظاهرا کامرون حتی انفجارهای دیروز در برابر سفارت ایران در بیروت را نیز به روحانی تسلیت گفته است.

«آنشل ففر» سپس اشاره کرده است دو طرف در حالی در این تماس بر ضرورت یافتن «راهکاری سیاسی» برای بحران سوریه تاکید کرده‌اند، که انگلیس تا همین چند وقت پیش موضع انگلیس این بود که ایران به دلیل حمایت از نظام سوریه نباید در مذاکرات صلح این کشور نقشی داشته باشد. وی همچنین نوشته است در موج تسلیت‌های کشورهای غربی به ایران، هیچ اشاره‌ای به اتحاد ایران و حزب‌الله و نقش سفارت در این اتحاد نشده است.

نویسنده هاآرتص تاکید کرده است که انگلیس در سال‌های گذشته مواضعی بعضا حتی شدیدتر از آمریکا در قبال ایران داشته و به دلیل حضور مراکز مالی در لندن نقشی منحصر به فرد در اجرای تحریم‌ها علیه ایران داشته است. با این حال به نظر می‌رسد مواضع بریتانیا در قبال ایران نرم‌تر شده. از جمله نشانه‌های این موضوع تعیین کاردار در ایران بعد از دو سال قطع روابط دیپلماتیک است. وی می‌افزاید: در حالی که هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه بریتانیا قصد دارد چیزی فراتر از آنچه که در توافقنامه احتمالی می‌آید از فشار تحریم‌های ایران بکاهد، اما هم مقامات انگلیسی و هم مقامات اسرائیلی اذعان دارند که در برخورد انگلیس با ایران «تغییر لحن» ایجاد شده است.

ففر در بخشی دیگر از این یادداشت در مورد نقش فرانسه در مذاکرات هسته‌ای هم می‌نویسد: حتی رویکرد فرانسه، که در دور قبل مذاکرات در ژنو فعالانه از امضای توافق موقتی که «لوران فابیوس» وزیر خارجه این کشور آن را یک «بازی احمقانه» خوانده بود، جلوگیری کرد، دوام چندانی نخواهد داشت. یک دیپلمات اسرائیلی می‌گوید نظر غالب بر این است که با وجود سر و صدای زیادی که سفر این هفته «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه به اسرائیل به راه انداخت، «فرانسه هم در این دور از مذاکرات در ژنو به اجماع جهانی می‌پیوندد و به توافق تن می‌دهد».

یک دیپلمات انگلیسی هم هفته قبل گفته است «این آمریکایی‌ها هستند که رهبری را بر عهده دارند. وقتی آن‌ها با ایران مذاکره می‌کنند، انگار ما هم مذاکره کرده‌ایم». به نظر می‌رسد نتانیاهو هم این موضوع را درک کرده و به همین دلیل در حال رایزنی با دو عضو شورای امنیت که خارج از اردوی آمریکا هستند، یعنی روسیه و چین رایزنی می‌کند.

هاآرتص در پایان نوشته است در حالی که جامعه بین‌الملل در حال تعامل مجدد با ایران است، نتانیاهو به تقلا افتاده تا این چشم‌انداز دیپلماتیک به روال سابق بازگردد.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید هاآرتص: انزوای ایران پایان یافته/حتی دوستان نزدیک اسرائیل هم از ،

  

92/08/29 - 19:06
شماره: 13920829001557



وزیر خارجه آلمان درباره مذاکرات هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5 گفت که هدف فعلی این مذاکرات شروع مراحل اولیه اقدامات اعتمادساز است.

خبرگزاری فارس: وستروله: هدف فعلی مذاکرات ژنو شروع اقدامات اعتمادساز است

«گیدو وستروله» وزیر خارجه آلمان درباره مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 در ژنو اظهار نظر کرد.

آقای وستروله در توئیتر رسمی خود نوشت: «هدف اصلی (این مذاکرات) در حال حاضر، شروع مراحل اولیه اقدامات اعتمادساز است.»

مذاکرات بین ایران با پنج کشور عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل به علاوه آلمان که به گروه 1+5 موسوم شده برای حل و فصل آنچه کشورهای غربی به آن «نگرانی‌ها از برنامه هسته‌ای ایران» می‌گویند انجام می‌شود.

در آخرین دور این مذاکرات که دو هفته قبل در ژنو انجام شد طرفین در آستانه توافق قرار داشتند که لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه با طرح این ادعا که برخی از دغدغه‌های پاریس در مفاد قطعنامه پیشنهادی گنجانده نشده راه توافق را سد کرد.

بسیاری از کارشناسان، فرانسه را صدای پنهان اسرائیل در این مذاکرات توصیف کردند و سفیر فرانسه در اسرائیل هم روز چهارشنبه با اذعان به اینکه فرانسه دغدغه‌های اسرائیل را در این مذاکرات در نظر گرفته است گفت پاریس همواره در بحث ایران، طرفدار اسرائیل بوده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با لحنی تند هر گونه توافق بین ایران و کشورهای 1+5 را «یک اشتباه تاریخی» توصیف کرده است.

مذاکره‌کنندگان برخی از کشورهای 1+5 ، از جمله آمریکا پس از مذاکرات ژنو راهی تل‌آویو شده و مقامات اسرائیل را در جریان این مذاکرات قرار داده‌اند.

رژیم اسرائیل تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است. این رژیم از پیوستن به پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (ان‌پی‌تی) خودداری کرده است.

ایران از کشورهای امضا کننده پیمان ان‌پی‌تی و از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. بازرسان آژانس تا کنون بارها از تأسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده اما هرگز مدرکی دال بر انحراف برنامه هسته‌ای ایران به سمت مقاصد نظامی نیافته‌اند.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید وستروله: هدف فعلی مذاکرات ژنو شروع اقدامات اعتمادساز است ،

  

92/08/29 - 17:39
شماره: 13920829001442



شبکه خبری المیادین گزارش داد که فرانسه از مواضع سختگیرانه‌اش در مورد توافق هسته‌ای با ایران عقب نشست.

خبرگزاری فارس: المیادین: فرانسه از مواضع سختگیرانه‌ در توافق هسته‌ای با ایران عقب نشست

خبرنگار شبکه خبری المیادین، در خبری  اعلام کرد که فرانسه از مواضع سختگیرانه‌اش در مورد توافق هسته‌ای با ایران عقب نشست.

این شبکه به جزئیات بیشتر این خبر و نحوه تغییر مواضع پاریس در قبال موضوع هسته ای ایران اشاره ای نکرد.

دور تازه مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 از امروز در شهر ژنو سوئیس آغاز می‌شود.

بسیاری از تحلیگران سیاسی ، مواضع سخت فرانسه در دور قبلی را عامل شکست در دستیابی به توافقی در خصوص موضوع هسته ای ایران ارزیابی می کنند. «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه اخیرا به فلسطین اشغالی سفر کرد. مواضع فرانسوی‌ها در مذاکرات هسته‌ای موجب شد تا مقامات اسرائیلی استقبال بی‌سابقه‌ای از اولاند و تیم همراهش داشته باشند.

«شیمون پرز» رئیس رژیم‌صهیونیستی در مراسم استقبال از اولاند، وی را دوست اسرائیل خوانده و گفت اسرائیل به فرانسه مدیون است. نتانیاهو نیز از فرانسوی‌ها خواسته است از مواضع خود در مذاکرات هسته‌ای کوتاه نیایند.

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی پیش از این بارها نسبت به «معامله بد» با ایران هشدار داده و از آمریکایی‌ها خواسته است از توافق با ایران خودداری کنند.

انتهای پیام/ر


اولین دیدگاه را شما بگذارید المیادین: فرانسه از مواضع سختگیرانه‌ در توافق هسته‌ای با ایران ع ،

  


پیکر مطهر شهید انصاری امشب به ایران منتقل می‌شود

پیکر پاک سر تیم حفاظت از سفارت در بیروت بنام «رضوان فارس» و دیگر محافظان سفارت ایران که در حادثه تروریستی روز گذشته بیروت به فیض شهادت نائل شدند، امروز طی مراسم باشکوهی تشییع شد.

خبرگزاری فارس: پیکر «حاج رضا» و محافظان سفارت با شکوه فراوان در بیروت تشییع شد+فیلم

 

به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در لبنان، سر تیم حفاظت از سفارت در بیروت بنام «رضوان فارس» معروف به «حاج رضا» که در حادثه تروریستی روز گذشته مقابل سفارت ایرن به شهادت رسیده بود، در مراسمی باشکوه تشییع شد.

پیکر پاک شهدای محافظ سفارت عصر امروز در ضاحیه جنوبی بیروت تشییع شد.


پیکر پاک شهید فارِس در «روضة الشهداء» واقع در ضاحیه جنوبی شهر بیروت و در جوار آرامگاه شهید مغنیه و دیگر شهدای مقاومت به خاک سپرده شد.


بعد از انفجار اول که عامل انتحاری نتوانسته خود را به سمت درب سفارت برساند، مسئولان حفاظت خود را بلافاصله به درب سفارت در خیابان اصلی محل وقوع انفجار رسانده‌اند. در زمانیکه انفجار دوم به وقوع پیوست، حاج رضا و چندین نفر از تیم حفاظت از سفارت نیز در محل حاضر بوده و به شهادت می‌رسند.


همچنین طی مراسمی باشکوه پیکر پاک شهید حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و همسر یکی از کارکنان سفارت که در حادثه تروریستی روز گذشته مقابل سفارت ایران در بیروت به شهادت رسیدند، تشییع شد.

قرار است این پیکرها امشب با یک فروند هواپیمای اختصاصی به جمهوری اسلامی ایران منتقل شود.

انتهای پیام

 

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید فیلم ، پیکر «حاج رضا» و محافظان سفارت با شکوه فراوان در بیروت تشییع شد ،

  

92/08/29 - 15:26
شماره: 13920829001124



رهبرمعظم انقلاب در اجتماع پر شکوه ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسیج:
ایستادگی و اقتدار ملت تنها راه مأیوس شدن دشمن است/ تعبیر عقب‌نشینی از «نرمش قهرمانانه» بدفهمی‌ است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان بسیج، بسیج را مظهر ثبات، افتخار و ابهت نظام اسلامی برشمردند و با تبیین ویژگیها و روشهای فریبکارانه و حق ناپذیر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، ایستادگی را تنها راه مأیوس شدن دشمن برشمردند.

خبرگزاری فارس: ایستادگی و اقتدار ملت تنها راه مأیوس شدن دشمن است/ تعبیر عقب‌نشینی از «نرمش قهرمانانه» بدفهمی‌ است

  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در اجتماع پر شکوه دهها هزار نفر از فرماندهان بسیج، بسیج را مظهر ثبات، افتخار و ابهت نظام اسلامی برشمردند و با تبیین ویژگیها و روشهای فریبکارانه و حق ناپذیر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، ایستادگی و اقتدار ملت را تنها راه مأیوس شدن دشمن برشمردند و با تأکید بر حمایت قطعی از دولت و مسؤلان افزودند: در بحث هسته ای خطوط قرمز باید رعایت شود و از حقوق ملت، حتی یک قدم عقب نشینی نشود.

حضرت آیت الله خامنه ای در این اجتماع عظیم، بسیج را مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد درونی کشور دانستند و تاکید کردند: بسیج، برای دوستان نظام و انقلاب و کشور، مایه خرسندی و امید و اعتماد، و برای بدخواهان و دشمنان و کینه ورزان نظام اسلامی، مایه بیم و هراس است.

ایشان با اشاره به تقارن هفته بسیج با ایام حماسه ی بزرگ زینب کبری سلام الله علیها افزودند: حماسه زینبی، مکمل حماسه عاشورا است و به یک معنا حماسه حضرت زینب سلام الله علیها، احیاء کننده و نگهدارنده حماسه عاشورا شد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه عظمت کار حضرت زینب سلام الله علیها فقط قابل سنجش و مقایسه با حماسه عاشورا است، خاطر نشان کردند: این بانوی بزرگ اسلام و بشریت همچون قله‌ی سرافراز و استواری در برابر همه مصیبت‌ها و حوادث تلخ ایستاد و به یک الگو و پیشوای جاودانه مبدل شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان پولادین و قاطعانه و در عین حال روان حضرت زینب سلام الله علیها در برابر مردم کوفه و همچنین در دربار ابن زیاد و دربار یزید تاکید کردند: آن بانوی بزرگ مجسمه عزت بود، همچنانکه حضرت امام حسین علیه السلام در روز عاشورا بود.

ایشان، نتیجه ایستادگی حضرت زینب سلام الله علیها را، بوجود آمدن جریانی در طول تاریخ برای چگونگی حرکت و ایستادگی در مسیر حق دانستند و خاطر نشان کردند: باید الگوی حرکت ما و جهت گیری آن، همواره زینبی و هدف نیز عزت اسلام و جامعه اسلامی و عزت انسان باشد.

رهبر انقلاب اسلامی عامل اصلی بوجود آمدن چنین روحیه‌ای در حضرت زینب سلام الله علیها و سایر اولیا و انبیاء و مومنین را برخورد صادقانه با عهد و پیمان الهی بیان کردند و گفتند: قرآن کریم، این صدق را هم برای پیامبران عظام الهی و اولیاء و هم برای مومنین و مردم معمولی لازم می داند و همه ما باید در مقابل عهدی که با خدا داریم پاسخگو باشیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: بر اساس نص صریح قرآن، این عهد، ایستادگی در مواجهه با دشمن در نبرد نظامی، سیاسی و اقتصادی و پشت نکردن به دشمن، است.

ایشان گفتند: بر اساس این عهد، هر جا که صحنه زورآزمایی است، باید در مقابل دشمن ایستاد و باید عزم و اراده مومنین بر اراده دشمن غلبه پیدا کند.

حضرت آیت‌الله خامنه ای در این بخش از سخنان خود به تعبیر "نرمش قهرمانانه" که چندی پیش بکار بردند، اشاره کردند و گفتند: عده‌ای، "نرمش قهرمانانه" را دست کشیدن از اصول و آرمان‌های نظام اسلامی تعبیر کردند و برخی دشمنان نیز برهمین اساس، مدعی عقب نشینی نظام اسلامی از اصول شدند درحالی‌که این برداشت‌ها، خلاف واقع و بدفهمی است.

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه و استفاده از شیوه‌های متنوع برای دستیابی به اهداف و آرمانهای گوناگون نظام اسلامی است.

حضرت آیت‌الله خامنه ای با اشاره به اهداف گوناگون نظام اسلامی برای پیشرفت و ایجاد تمدن عظیم اسلامی افزودند: این اهداف بصورت مرحله به مرحله و قطعه، قطعه است که راهنمایان و هادیان و متفکران و مسئولان، این مراحل را قطعه گذاری می‌کنند و سپس حرکت جمعی شروع می‌شود.

ایشان خاطر نشان کردند: این، نظامِ صحیح حرکت منطقی برای پیشرفت نظام اسلامی است که همه فعالان عرصه سیاست و مدیران کلان کشور و همچنین فعالان عرصه بسیج باید آن را مد نظر داشته باشند.

رهبر انقلاب اسلامی سپس چند سؤال مطرح کردند: آیا تاکید نظام اسلامی بر پیشرفت به معنای جنگ طلبی نظام اسلامی است؟ آیا نظام اسلامی می‌خواهد با همه ملت‌های جهان و دولت‌ها، چالش داشته باشد؟ همانگونه که برخی اوقات از دهان برخی دشمنان ملت ایران، از جمله از دهان نحسِ نجسِ سگ ِهار ِ منطقه یعنی رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این ادعای دشمن، نقطه مقابل دیدگاه و روش اسلامی است زیرا هدف نظام اسلامی بر اساس درسی که از اسلام و قرآن و پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام گرفته شده، عدالت و احسان و نیکی به همه ملت‌ها است.

ایشان تاکید کردند: تهدید واقعی جهان، نیروهای شرآفرین دنیا از جمله رژیم جعلی اسراییل و حامیان آن هستند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: نظام اسلامی همواره خواهان محبت و خدمت به همه انسان‌ها و روابط دوستانه با ملت‌ها است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند: نظام اسلامی حتی با ملت آمریکا هیچ دشمنی ندارد، اگرچه دولت آمریکا، نسبت به ملت ایران و نظام اسلامی، مستکبر و دشمن و بدخواه و کینه ورز است.

ایشان تاکید کردند: آنچه که نقطه مقابل نظام اسلامی است و نظام اسلامی با آن مقابله دارد، استکبار است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از تاکید بر این واقعیت، سخنان خود را در جمع دهها هزار فرمانده بسیجی با تبیین ویژگی‌های تاریخی استکبار و نمودهای آنها در دوران کنونی ادامه دادند.

رهبر انقلاب، استکبار را واژه‌ای قرآنی خواندند و افزودند: استخوان بندی استکبار در طول تاریخ، ثابت، اما روشهای آن متفاوت و متغیر بوده است.

ایشان با تاکید بر مخالفت با هر گونه برخورد غیر خردمندانه در هر عرصه‌ای خاطر نشان کردند: باید در همه زمینه‌ها از جمله مخالفت و مبارزه با استکبار با برنامه‌ریزی و درایت و حکمت عمل کرد.

رهبر انقلاب برای تحقق برخورد مدبرانه و خردمندانه با نظام استکبار، شناخت "خصوصیات، عملکرد و جهت گیری‌های نظام استکباری" را ضروری برشمردند و افزودند: بدون شناخت و درک صحیح خصوصیات نظام سلطه، برنامه‌ریزی حکیمانه برای مقابله با آن امکان پذیر نیست.

ایشان در تبیین خصوصیات رفتار نظام استکباری، بر یک ویژگی اصلی یعنی خودبرتربینی تمرکز کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند وقتی یک کشور یا یک نظام بین المللی، خود را اصل، محور و برتر بداند معادلات خطرناکی در تعاملات جهانی بوجود می‌آید.

رهبر انقلاب، قائل شدن حق مداخله در امور دیگر کشورها، تحمیل ارزشهای مورد نظر به دیگر ملتها و ادعای مدیریت جهانی را از جمله پیامدهای خودبرتر بینیِ مطلقِ نظام سلطه دانستند و افزودند: دولمتردان آمریکایی جوری حرف می زنند که انگار صاحب اختیار ملتها و مالک جهان و منطقه هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حق ناپذیری را از دیگر تبعاتی دانستند که ویژگی خودبرتر بینی استکبار بدنبال می‌آورد.

ایشان با اشاره به مقاومت استکبار و امریکایی‌ها در مقابل حقوق ملتها افزودند: بحث هسته‌ای ایران نمونه‌ای روشن از مخالفت سلطه‌گران در مقابل حقوق ملتهاست.

رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: هر انسان و یا کشور اهل منطق و استدلال در مقابل حرف حق، تسلیم است اما استکبار حرف حق و حقوق روشن دیگران را نمی پذیرد و برای پایمال کردن این حقوق تلاش می کند.

حضرت آیت الله خامنه ای، مجاز دانستن جنایت نسبت به ملتها را از دیگر ویژگی‌های استکبار برشمردند و افزودند: نظام سلطه برای ملتها و انسانهایی که تابع و تسلیم آنها نیستند هیچ ارزشی قائل نیست و هر جنایتی را در حق آنها مجاز می داند.

ایشان در تشریح برخی از مثالهای بی پایانی که در این زمینه وجود دارد به برخورد مشمئز کننده مستکبرین با بومیان آمریکایی، جنایات انگلیسی ها در حق بومیان استرالیایی و بردگی سیاهان آفریقا بدست امریکایی ها اشاره کردند.

رهبر انقلاب، استفاده امریکایی ها از بمب اتمی در ژاپن را از دیگر نمونه های جنایات معاصر استکبار خواندند و خاطر نشان کردند: در دنیا فقط دو بار از بمب اتم استفاده شده که هر دو بار نیز آمریکایی ها آن را در حق مردم ژاپن انجام داده اند اما برغم این جنایت اکنون خود را متولی مسئله اتمی در دنیا می خوانند.

رهبر انقلاب کشتار و شکنجه مردم در ویتنام، عراق، پاکستان و افغانستان را یادآور شدند وافزودند: شکنجه های نفرت آور در گوانتانامو و ابوغریب هچیگاه از یاد ملتها نمی رود.

حضرت آیت الله خامنه ای در چارچوب ضرورت شناخت ویژگیهای استکبار برای برخورد خردمندانه با نظام سلطه، به ویژگی دیگر سلطه گران یعنی فریب گری و نفاق پرداختند.

ایشان خاطرنشان کردند: پوشاندن لباس خدمت به جنایت، از شیوه های رایج مستکبران است.

رهبر انقلاب در اثبات این واقعیت به توجیه حمله اتمی به ژاپن در تبلیغات امریکایی ها اشاره کردند و افزودند: امریکایی ها می گویند اگر 200 هزار نفر در حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی کشته نمی شدند جنگ جهانی دوم پایان نمی یافت و جامعه بشری باید 2 میلیون کشته دیگر را تحمل می کرد بنابراین امریکا در حمله به ژاپن، در واقع به بشریت خدمت کرده است!

ایشان افزودند: این دروغ عجیب و فریب کاری بزرگ در حالی تکرار می شود که براساس اسناد موجود چند ماه قبل از جنایت اتمی امریکا در ژاپن، هیتلر یعنی رکن اصلی جنگ جهانی دوم خودکشی کرده بود. موسولینی یعنی رکن دیگر جنگ جهانی نیز قبل از این حمله دستگیر شده بود و ژاپنی ها هم از دو ماه قبل برای تسلیم شدن اعلام آمادگی کرده بودند.

رهبر انقلاب در تبیین علت واقعی حمله اتمی امریکا به ژاپن خاطر نشان کردند واقعیت آن است که امریکایی ها می خواستند سلاح جدیدشان یعنی بمب اتم را در یک میدان واقعی آزمایش کنند که این کار را با کشتار مردم بی گناه هیروشیما وناکازاکی انجام دادند اما اکنون در تبلیغات خود، به این جنایت لباس خدمت می پوشانند.

حضرت آیت الهی خامنه ای برخورد منافقانه در ماجرای استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه را یک نمونه دیگر از فریبکاری‌های نظام استکبار دانستند.

ایشان خاطر نشان کردند: رئیس جمهور و دیگر مقامات آمریکایی بارها استفاده از سلاح شیمایی را خط قرمز خود اعلام کردند اما همین رژیم آمریکا با حملات شیمیایی صدام به ملت ایران، نه تنها مخالفت نکرد بلکه حداقل پانصد تن ماده شیمیایی بسیار خطرناک در اختیار صدام قرار داد که دیکتاتور بغداد با استفاده از آن، گاز خردل تولید و مدافعان غیور ایران را هدف قرار داد.

ایشان، کشتار قریب به 300 مسافر در حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و حمایت بی‌دریغ اطلاعاتی از صدام را از دیگر جنایات رژیم آمریکا خواندند و افزودند: جنگ افروزی، و اختلاف افکنی از دیگر خصوصیات نظام استکبار است.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به مقابله جبهه حق و جبهه استکبار در تمام طول تاریخ این سؤال مبنایی را مطرح کردند که علت واقعی توطئه چینی استکبار در قبال جمهوری اسلامی چیست؟

رهبر انقلاب در پاسخ به این سؤال، به عامل اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی استناد کردند و افزودند: انقلاب ملت بزرگ ایران، و نظام منتخب این ملت اساسا در اعتراض به استکبار و عوامل آن شکل گرفته و رشد یافته است بنابراین استکبار با توجه به خصوصیات یادشده، اصولاً قادر نیست این نظام را تحمل کند مگر اینکه از شکست آن مأیوس شود.

حضرت آیت الله خامنه ای با توجه به ضرورت مأیوس شدن دشمن، به عنوان اصلی ترین عامل بازدارنده استکبار از ادامه توطئه علیه ملت ایران، تأکید کردند: آحاد ملت ایران، جوانان و همه کسانی که به هر دلیل حتی غیر اسلامی، به میهن و خاکشان عقیده دارند باید کاری کنند که در دل دشمن یأس بوجود آید و از ادامه توطئه ها مأیوس شود.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به استمرار دشمنی همه ی رؤسای جمهور آمریکا از اول انقلاب تاکنون، خاطر نشان کردند: تحریک قومیتها، تدارک کودتا، تحریک صدام و کمک بی پایان به عراق، تحریم و انواع فشارهای دیگر، نشانه دشمنی مداوم آمریکا با ملتی است که سی و پنج سال پیش در منطقه حساس غرب آسیا، حرکتی مستقل را آغاز کرد و با وجود همه دشمنی ها، به رشد خود ادامه داد و به الگوی ملتهای منطقه تبدیل شد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نقش آفرینی رییس جمهور فعلی امریکا در فتنه 88 افزودند: در آن زمان یکی از شبکه های اجتماعی که می توانست به فتنه گران کمک کند احتیاج به تعمیر داشت اما همین دولت امریکا مانع از توقف فعالیتهای آن شد.

ایشان افزودند: آنها در این خیال خام و احمقانه بودند که شبکه های اجتماعی و توئیتر و فیس بوک می توانند نظام اسلامی را بربیاندازند به همین علت، همه امکانات خود را به خط کردند.

رهبر انقلاب تحریم ها را از دیگر روشها و ابزارهای دشمن برای شکست ملت ایران دانستند و تاکید کردند: مشکل آنها این است که این ملت و ایمان و همبستگی او را نشناخته اند و از خطاها و شکستهای گذشته درس نمی گیرند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با استناد به بیان دائم ملت و نظام اسلامی در 35 سال اخیر خاطر نشان کردند: همه موفقیتهای ما و شکستهای استکبار نشان می دهد که اقتدار و ایستادگی تنها راه برطرف کردن مزاحمتهای دشمن و عقب زدن اوست و ملت این مسئله را بخوبی می داند.

حضرت آیت‌ا‌لله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مذاکرات هسته ای و مباحث پیرامون ان اشاره کردند و گفتند: من بر حمایت از دولت و مسئولان داخلی و مسئولانی که اجرای مذاکرات را بعهده دارند، اصرار دارم زیرا حمایت از همه دولت ها را وظیفه خود می دانم.

ایشان افزودند: من چندین سال، مسئولیت اجرایی را بعهده داشتم و سنگینی و سختی کار اجرایی را حس کرده ام و می دانم که مسئولان اجرایی نیازمند کمک و حمایت هستند، بنابراین حمایت من از دولت و مسئولان قطعی است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: البته، از طرف دیگر، من بر تثبیت حقوق ملت ایران از جمله حق هسته ای نیز تاکید دارم و اصرار دارم که نباید از حقوق ملت ایران، حتی یک قدم، عقب نشینی شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: من در جزییات مذاکرات مداخله نمی کنم اما خطوط قرمزی وجود دارد که باید رعایت شوند و مسئولان هم موظف به رعایت این خطوط قرمز هستند و نباید از فضاسازی ها و تهدیدهای دشمن هم به خود هراسی راه دهند.

ایشان، علت اصلی تحریم ها برضد ملت ایران را، کینه ورزی استکباریِ امریکا دانستند و افزودند: کینه امریکا برضد ملت ایران همچون کینه شتری است و هدف آنها از فشارها این است که شاید ملت تسلیم شود اما اشتباه می کنند زیرا ملت ایران، با فشار، تسلیم هیچکس نخواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: به فضل و توفیق الهی، ملت ایران فشارها را تحمل و آن را تبدیل به فرصت خواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به برخی نقاط ضعف در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های اقتصادی کشور و توهم دشمن برای رخنه از طریق این نقاط ضعف، گفتند: برخلاف توهم دشمن، این فشارها، فرصتی خواهد بود که ما نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

ایشان تاکید کردند: تحریم ها کارساز نخواهد بود و خودِ آمریکایی ها هم به این موضوع پی برده اند زیرا همواره در کنار تحریم، تهدید نظامی را نیز بکار می برند و این نشان می دهد که تحریم ها، هدف آنها را برآورده نمی کند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: البته تهدید نظامی هم که پی در پی رییس جمهور و دیگر مسئولان امریکایی بر زبان می آورند، اقدامی مشمئز کننده و نفرت انگیز است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: رییس جمهور امریکا و دیگر مقامات این کشور، بجای تهدید نظامی ملت ایران، فکری به حال اقتصاد ویران شده و قرض های خود بکنند. بروند فکری کنند تا دولت آمریکا برای بیش از دوهفته تعطیل نشود.

ایشان تاکید کردند: ملت ایران به همه ملت های دنیا احترام می گذارد اما برخورد ملت ایران با متعرض، برخورد پشیمان کننده خواهد بود و آنچنان سیلی به متعرض خواهد زد که هرگز فراموش نکند.

رهبر انقلاب اسلامی موظف بودن مقامات آمریکایی را به بیان سخنانی که موجب رضایت شبکه سرمایه داری صهیونیستی شود، مایه وهن و ذلت و بی آبرویی آنها برشمردند و خاطر نشان کردند: رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است زیرا این رژیمِ مفلوک بر اساس زور و تحمیل بوجود آمده و هیچ پدیده تحمیلی قابل دوام نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اظهار تاسف از تملق گویی برخی دولت های اروپایی در مقابل صهیونیست هایی که درواقع انسان نیستند، افزودند: در دوره ای، ملت فرانسه بعلت ایستادگی رییس جمهور این کشور در مقابل انگلیس و آمریکا، اعتبار سیاسی کسب کرد اما اکنون دولتمردان فرانسوی نه فقط در مقابل امریکا بلکه در مقابل رژیم نحسِ نجسِ صهیونیستی نیز اظهار خواری و کوچکی می کنند که مایه سرشکستگی ملت فرانسه است که خودشان باید برای آن علاجی پیدا کنند.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان معنای حقیقی بسیج را حضور متن مردم در عرصه های مختلف دانستند و تاکید کردند: این یک اصل مسلم و بدون تردید است که هرجا مردم در صحنه باشند و وحدت و همبستگی داشته باشند پیروزی قطعی است.

ایشان بسیج را مظهری از همین حضور مبارک خواندند و خاطر نشان کردند: بسیج در همه مراحل و دورانها امتحان صداقت خود را به خوبی پس داده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: هرکس که به ارزشهای اسلام پایبند است و برای زحمات، مجاهدتها و خدمات بسیج، احترام قائل است، بسیجی به شمار می رود چه عضو مجموعه و سازمان بسیج باشد چه نباشد.

ایشان توانایی های بسیج را، کارگشای عرصه های مختلف خواندند و با اشاره به حضور قشرهای مختلف مردم و چهره های برجسته علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی در این مجموعه افزودند: توانایی های بسیج باید همچنان رشد و ارتقا یابد.

رهبر انقلاب، پایبندی به «الزامات اخلاقی، عملی و اجتماعی» را زمینه ساز رشد و تعالی مستمر بسیج برشمردند و افزودند: تقویت صبر و گذشت و تواضع، افزایش ظرفیتهای درونی، داشتن جنبه، برخورد با محبت با مردم، و تعامل صحیح با محیط و جامعه و تلاش بی وقفه برای خدمت از جمله الزاماتی است که می تواند مجموعه بسیج را در پیشبرد اهداف کشور، از تأثیرگذاری روزافزون برخوردار سازد.

ایشان تأکید کردند: بسیج با این ویژگی ها می تواند مایه استقرار، ثبات و ابهت و افتخار نظام باشد که بحمدالله هست.

رهبر انقلاب در بخش پایانی سخنان خود، جوان ها را مورد خطاب قرار دادند و گفتند: بدون هیچ تردیدی، آینده روشن وامید بخش کشور و نظام متعلق به شما است و شما جوانان خواهید توانست کشور و ملت را به اوج توفیق برسانید و الگو و نمونه کامل تمدن نوین اسلامی را تشکیل دهید.

ایشان افزودند: لازمه انجام این وظایف سنگین از جانب جوانان، تقویتِ دین مداری، تقوا، عفت و پاکیزگی روحی و همچنین علم، نشاط کاری، امانت، خدمات اجتماعی و ورزش است.

در ابتدای این مراسم، با فرمان حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا و با رمز «محمد رسول الله» دومین مرحله از رزمایش گردانهای بسیج با عنوان «الی بیت المقدس» در 9 استان کشور به طور همزمان آغاز شد.

پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی پیکاری سخت، وسیع و چندبعدی را علیه انقلاب آغاز کرده است، گفت: استحکام ساخت درونی نظام نیازمند سازماندهی گسترده بسیج مردمی برای حضور در میدان هایی است که انقلاب و نظام به آن احتیاج دارد.

سرلشکر جعفری با اشاره به بسترسازی مناسب در بسیج برای تحقق فرامین فرمانده کل قوا مجموعه ای از اقدامات صورت گرفته در بسیج در حوزه های مختلف از جمله تشکیل شبکه های صالحین، امر به معروف و نهی از منکر، سازندگی و محرومیت زدایی و کارآفرینی، علمی پژوهشی، نخبگانی و اقشاری و ورزشی را به عنوان زیر ساختهای لازم برای توسعه عناصر قدرت آفرین در ساخت درونی نظام نام برد.

همچنین سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در سخنانی با اشاره به جهاد همه جانبه پایگاه های مقاومت به عنوان ستون فقرات بسیج گفت: امروز پایگاه های بسیج کانون بیداری و تکیه گاه امن برای مردم هستند.

وی تأکیدکرد: دشمن تمام لشکرهای زر و زور و تزویر و هزاران رسانه را علیه کشور بسیج کند، سوزنی از مسیر ولایت عقب نشینی نخواهیم کرد.

در ابتدای این دیدار همچنین جمعی از بسیجیان حاضر در مراسم برنامه ی «پرچمداران تمدن اسلامی» را اجرا کردند.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید ایستادگی و اقتدار ملت تنها راه مأیوس شدن دشمن است/ تعبیر عقب‌نشی ،

  

92/08/29 - 12:14
شماره: 13920829000356



جانشین معاون وزیر خارجه آمریکا در امور کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گفت که ایران هیچ نقشی در حوادث بحرین نداشته است.

خبرگزاری فارس: آمریکا: ایران هیچ نقشی در حوادث بحرین نداشته است

  به نقل از پایگاه خبری صوت المنامه، «باربارا لیف» جانشین معاون وزیر خارجه آمریکا در امور کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ضمن رد هرگونه ارتباط ایران با حوادث بحرین گفت: برخی از اقدامات بحرین باعث ایجاد مانع در مسیر گفت‌و‌گوها شده است که از جمله آنها تعقیب تعدادی از رهبران جمعیت معارض الوفاق و ایجاد محدودیت برای دیدار دیپلمات‌ها با معارضان بحرین است.

باربارا لیف روز گذشته در کمیسیون روابط خارجی کنگره آمریکا در یک جلسه استماع در مورد یمن و بحرین با حضور نماینده‌گان کنگره این سخنان را بیان می کرد.

لیف تاکید کرد که حکومت بحرین پیشرفت اندکی در اجرای توصیه‌های کمیته حقیقت یاب داشته است ولی هنوز تعداد زیادی از توصیه‌های کمیته حقیقت اجرا نشده است.

«حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین دو سال پیش دستور تشکیل کمیته حقیقت یاب را برای بررسی قانون شکنی‌های انقلاب این کشور صادر کرد و «شریف بسیونی» ریاست آن را بر عهده گرفت.

به گفته تعدادی از حاضران در این جلسه لیف هرگونه ارتباط ایران را با حوادث بحرین رد کرد.

وی افزود که هنوز موارد زیادی وجود دارد که حکومت بحرین آنها را اجرا نکرده است که از جمله آنها مجازات قانون شکنی‌های پلیس و آزادی بیان و تحریک طائفه‌ای رسانه‌های این کشور است.

لیف تاکید کرده است که واشنگتن معارضان بحرین را دعوت کرده تا دوباره به میز گفت‌وگوها برگردند و همچنین از حکومت بحرین خواسته است که گام‌های ملموسی برای بهبود فضای گفت‌وگوها بردارد.

وی در پاسخ به  سوالی درباره نقش ولی عهد در بحرین گفت: «ما باید منتظر باشیم و ببینیم که ولی عهد چه کاری می‌تواند انجام دهد ولی درخواست این است که تغییری گسترده در کشور اتفاق بیفتد و نه در رفتار یک شخص خاص.»

انتهای پیام/ر


اولین دیدگاه را شما بگذارید آمریکا: ایران هیچ نقشی در حوادث بحرین نداشته است ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]