دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/07/22 - 15:36
شماره: 13920722001214

«نزار القطری» از کشور کویت بعنوان میهمان ویژه اجلاس یازدهم پیرغلامان حسینی(ع) در شهر گرگان در مراسم اختتامیه به مداحی خواهد پرداخت.

خبرگزاری فارس: «نزار القطری» میهمان ویژه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم طاهری مدیرکل نغمات آیینی و رادیو نوا و دبیر این اجلاس با اعلام این خبر گفت: نزار القطری که نوحه «انا مظلوم حسین» را به دو زبان عربی و فارسی و بصورت ترکیبی اجرا کرد و با این نوحه در میان شیعیان جهان و کشورهای عربی مطرح شد، حضورش در این اجلاس قطعی شده و در مراسم اختتامیه این دوره مداحی خواهد کرد.همچنین دعوت وحضور چهره های مداحی از پنج قاره جهان نیز در دستور کار اصلی این اجلاس است.

وی از داوری بیش از 60 اثر راه یافته به بخش پایانی مسابقه مستند رادیویی پیر غلامان خبر داد و افزود: از بین این آثار، به 10 اثر برگزیده با اهدای لوح تقدیر، کمک هزینه سفر به کربلای معلی نیز اهدا خواهد شد و در مراسم افتتاحیه این اجلاس(هشتم آبانماه سال جاری)، برگزیدگان معرفی خواهند شد. طاهری ضمن تقدیر از همکاری مسئولان استانی گلستان، از تعاملات سازنده آنها با ستاد مرکزی اجلاس در مورد توافقات نهایی جهت ایاب و ذهاب بیش از 600 نفر از پیرغلامان اباعبدلله (ع) در این اجلاس خبر داد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید «نزار القطری» میهمان ویژه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان ،

  

92/07/23 - 11:43
شماره: 13920723000405

روز گذشته در حالی برخی رسانه‌ها از تأخیر در پرداخت یارانه نقدی مهرماه با استناد به صحبت‌های معاون اول رئیس جمهور خبر دادند که این برداشت نادرست است و منظور جهانگیری این بود که سومین یارانه دولت روحانی برخلاف اولین و دومین یارانه این دولت که در روز 22 ماه بود، در ساعت صفر روز 24 مهرماه پرداخت می‌شود.

خبرگزاری فارس: رفع ابهام در مورد زمان واریز یارانه مهر/ یارانه امشب قابل برداشت است

  روز گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد با بیان اینکه قرار بود یارانه مهرماه، امروز پرداخت شود، گفت: این یارانه با چند روز تأخیر پرداخت خواهد شد و تلاش می‌کنیم که یارانه این ماه را بپردازیم.

در عین حال، سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش‌تر از واریز یارانه مهر ماه در ساعت 24 سه‌شنبه 23 مهر ماه یا به عبارتی در ابتدای روز 24 مهر ماه خبر داده بود.

از طرفی، اولین و دومین یارانه دولت روحانی در روز 22 مرداد و شهریور پرداخت شده است.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد دولت قصد داشته تا یارانه هر ماه را به طور مرتب در روز بیست و دوم همان ماه واریز کند و منظور جهانگیری از «تأخیر چند روزه در پرداخت یارانه» این بوده که این یارانه با چند روز (دو روز) تأخیر نسبت به دو دوره قبل پرداخت خواهد شد.

دلیل دیگر این مسئله، آن است که معاون اول رئیس جمهور در سخنرانی روز 22 مهر ماهِ خود، این مطلب را بیان کرد که «قرار بود یارانه، امروز پرداخت شود که این کار با تأخیر انجام خواهد شد.»

به این ترتیب، تغییری در برنامه اعلام شده برای پرداخت یارانه مهر ماه ایجاد نخواهد شد و این یارانه از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.

انتهای پیام/ب


اولین دیدگاه را شما بگذارید یارانه امشب قابل برداشت است ،

  

92/07/23 - 11:28
شماره: 13920723000508

دعای عرفه، امروز 23 مهرماه در جوار مزار 326 شهید حج خونین، در گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها قرائت می‌شود.

خبرگزاری فارس: قرائت دعای عرفه در جوار مزار شهدای حج خونین

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس(باشگاه توانا)، به مناسبت فرا رسیدن نهم ذیحجه و روز عرفه، دعای عرفه امام حسین(ع) روز سه‌شنبه 23 مهر ماه ساعت 14:30 در جوار مزار شهدای حج خونین گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام‌الله‌علیها) قرائت می‌شود.

 

این مراسم با مداحی حاج‌مرتضی صادقی و حاج‌جعفر طهماسبی برگزار خواهد شد و سپس حاضران مزار 326 شهید حج خونین را غبارروبی می‌کنند.

 

انتهای پیام/م


اولین دیدگاه را شما بگذارید قرائت دعای عرفه در جوار مزار شهدای حج خونین ،

  

92/07/23 - 11:25
شماره: 13920723000431

ایران‌کد و طرح شبنم از ثبت سفارش حذف شد.

خبرگزاری فارس: ایران‌کد و شبنم از ثبت سفارش حذف شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در راستای تسهیل و روان‌سازی فرایند ثبت سفارش و واردات کالا از تاریخ 21 مهرماه سال جاری الزام به دریافت ایران کد و برچسب رهگیری شبنم در مرحله ثبت سفارش، حذف شد.

به گزارش فارس، پیش از این محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت نیز از حذف ایران کد و کد شبنم خبر داده بود.

انتهای پیام/ب


اولین دیدگاه را شما بگذارید ایران‌کد و شبنم از ثبت سفارش حذف شد ،

  

92/07/23 - 09:01
شماره: 13920723000122

واشنگتن پست گزارش داد

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد آژانس امنیت ملی این کشور اطلاعات کاربران را از ایمیل‌ها و پیام‌های کوتاه جمع آوری کرده است.

خبرگزاری فارس: افشای جاسوسی آمریکا از هزاران کاربر ایمیل در سراسر جهان

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داد آژانس امنیت ملی آمریکا اطلاعات شخصی هزاران نفر از کاربران را در اقدامی که تلاش برای شناسایی روابطی که ممکن است برای امنیت دولت آمریکا حیاتی باشند خوانده از طریق ایمیل و پیام‌های کوتاه جمع آوری کرده است.

در گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست که بر اساس اسنادی است که «ادوارد اسنودن» پیمانکار سابق «NSA» فاش کرده است، آمده آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، با استفاده از ایمیل و چت‌ها، فهرستی از مشخصات میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان جمع‌آوری کرده است.

واشنگتن‌پست این گزارش‌ را بر اساس صحبت‌های مقامات ارشد اطلاعاتی و اسناد بسیار محرمانه ادوارد اسنودن منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، اکثر مشخصات کاربران از حساب‌های کاربری یاهو و هاتمیل به دست آمده بود اما برخی از آنها نیز از فیس‌بوک، گوگل و دیگر شبکه‌های اجتماعی اینترنتی به دست آمده بود.

مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گویند که چنین جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربران اینترنتی در صورتیکه توسط نهادهای امنیتی آمریکا انجام شده باشد، یک اقدام غیرقانونی است.

یکی از سخنگویان گوگل به روزنامه آمریکایی «یو اس ای تودی» گزارش کرد که این شرکت اینترنتی به هیچ عنوان اطلاعی از برنامه ایمیل/پیام کوتاه ندارد.

یکی از سخنگویان مایکروسافت نیز اعلام کرد که به هیچ‌ عنوان چنین اطلاعاتی را در اختیار مقامات دولتی قرار نداده است.

«دومینیک کار» سخنگوی مایکروسافت در یک ایمیلی گفت: مایکروسافت به هیچ عنوان دسترسی مستقیم و نامحدود به اطلاعات کاربران را به دولت نمی‌دهد.

یاهو نیز پاسخ مشابهی به این سوال داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما اطلاعی در اینباره نداریم و همچنین در برنامه‌ ارائه اطلاعات گسترده کاربران به دولت شرکت نکرده‌ایم.

سخنگوی فیس‌بوک نیز اعلام کرد که به هیچ عنوان در جمع‌آوری اطلاعات کاربران و ارائه آن به دولت شرکت نکرده است.

یکی از سخنگویان اداره اطلاعات ملی آمریکا به واشنگتن پست گفته است آژانس امنیت ملی آمریکا در جست‌وجوی هدف‌های امنیتی و نه اطلاعات شهروند معمولی آمریکا بوده است.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید افشای جاسوسی آمریکا از هزاران کاربر ایمیل در سراسر جهان ،

  

92/07/23 - 14:17
شماره: 13920722001189

رجبی‌دوانی در گفت‌وگوی مشروح با فارس:

پژوهشگر و استاد تاریخ اسلام گفت: مسلم‌بن عقیل تنها امین و مورد وثوق امام حسین(ع) است، فردی که قدرت تحلیل دارد؛ پس او تنها یک پسرعمو نیست بلکه فردی وفادار، عالم، تحلیل‌گر و دارای شم سیاسی بالاست.

خبرگزاری فارس: مسلم هنگام شهادت 40 سال داشت/ امام حسین(ع) به کوفیان بی‌اعتماد بود/ مختار مطمئن‌ترین فرد کوفه بود

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، مسلم بن عقیل پسرعموی امام حسین (ع) در مدینه به دنیا آمد، وی از شخصیت‌های مورد اعتقاد امام (ع) بود که به عنوان سفیر توسط ایشان به کوفه روانه شد تا میزان صداقت مردم کوفه را به امام گزارش دهد. وی یکی از چهره‌های سرشناس و فداکار تاریخ است که یادآوری‌اش خوبی‌ها، رشادت‌ها، جوانمردی‌های یک سردار شهید را به خاطر می‌آورد.

فداکاری و تلاش مسلم مقدمه نهضت عاشورا شد وی نخستین شهید راه امام حسین (ع)، سفیر انقلاب عاشورا است.

روز عرفه سال 60 هجری (نهم ذی الحجه) این فرستاده امام حسین به کوفه به شهادت رسید. درباره زندگی و شخصیت حضرت مسلم نقل‌های مختلفی در تاریخ است که درباره جزئیات مستند آن با محمدحسین رجبی دوانی، استاد تاریخ اسلام به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانیم:

امام حسین(ع) مسلم را چون برادرش می‌دانست

*لطفا درباره اصل مأموریت حضرت مسلم در کوفه توضیح دهید؟

- حضرت مسلم بن عقیل شخصیت بزرگی است که به عنوان سفیر، نماینده و فرستاده ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) به سوی مردم کوفه می‌آید و برای شناخت شخصیت او همین بس که امام حسین (ع) در نامه‌ای خطاب به مردم کوفه مأموریت حضرت مسلم را شرح می‌دهد و می‌گوید که من برادر، پسر عمو و فرد مورد وثوق خاندانم را به سوی شما می‌فرستم، یعنی امام حسین (ع) او را برادر خود تلقی کرد و مسلم فرد مورد اعتماد و وثوق امام حسین (ع) به شمار می آورد.

نکته مهم اینجاست که امام (ع) با اینکه بیش از 12 هزار نامه از کوفیان دریافت کرد اما به نامه‌های آنها و محتوای آن اطمینان نداشت مگر اینکه مسلم به سوی کوفه رود و او به امام بنویسد که مردم کوفه همان هستند که در نامه نوشته‌اند. امام (ع) بر مبنای سخن مسلم به سوی کوفه حرکت می‌کند لذا از این لحاظ مشخص می‌شود که مسلم شخصیت بزرگی است که نماینده امام حسین (ع) به شمار می رود و مردم کوفه وظیفه دارند اگر آن گونه که در نامه‌ها نوشتند مشتاق یاری امام هستند با مسلم باید به نمایندگی امام (ع) بیعت کنند و همین امر هم صورت می‌گیرد.

 

مختار مطمئن‌ترین فرد کوفه بود

*چرا مسلم پس از ورود به کوفه به خانه مختار می‌رود؟

-مسلم برای انجام این مأموریت بزرگ وارد کوفه می‌شود به دستور امام حسین (ع) که فرموده بود باید در خانه مطمئن‌ترین فرد کوفه فرود آیی به خانه مختار می‌رود و هنگام ورود او سیل جمعیت مردم کوفه به سمت آن بزرگوار روانه می‌شوند تا نامه امام (ع) را بشنوند و سپس که در جریان فرمان امام قرار گرفتند با مسلم بیعت کرده و حتی طبق برخی نقل‌ها شمار بیعت‌ها از 13 هزار به همراه پیمان خون با مسلم بیشتر شد، بنابراین او نیز به امام نامه نوشت که کوفه محیای قدوم شماست، البته پس ازاین هم هجوم مردم ادامه داشت تا اینکه بیش از 40 هزار نفر طبق برخی نقل‌ها شمار بیعت کنندگان شدند.

 

امام حسین (ع) می‌دانست به نامه‌های کوفیان اعتمادی نیست

*مهمترین علتی که امام مسلم را برای نمایندگی‌اش در کوفه انتخاب کرد، چه بود؟

علت اینکه امام مسلم را برای نمایندگی‌اش فرستاد این بود که امام چون خود قبلاً در خلافت امیر در کوفه بوده و شناخت نسبی به بزرگان کوفه و رجال آنها دارد می‌داند کوفیان دچار تزلزل هستند به نامه‌های آنها اطمینان ندارد لذا فردی را که از سوی امام قابل اطمینان است باید بفرستد که تحقیق کند اگر کوفیان واقعاً متحول شدند و حاضرند در راه خدا جان بدهند این را برای امام بنویسد پس کسی باید از سوی امام برود که اطمینان‌آور باشد و مسلم چنین جایگاهی دارد او نه تنها امین و مورد وثوق است بلکه فردی است که قدرت تحلیل دارد و می‌تواند مسائل را خوب تجزیه و تحلیل کند پس امام به قدری به او اطمینان دارد که می گوید اگر او چنین یقینی نسبت به مردم حاصل کرد، من به گفته او عمل می کنم و همینطورهم شد پس او یک پسرعمو فقط نیست یک شیعه نیست که وفادار باشد، بلکه فرد برجسته عالم، تحلیل گر و دارای شم سیاسی است که می تواند مسایل را حل و فصل و بررسی کند.

 

اطلاعات دقیقی از خانواده مسلم در تاریخ نیست

*درباره خانواده مسلم چه اطلاعاتی در تاریخ در دست است؟

-راجع به خانواده مسلم اطلاعات دقیقی در تاریخ ثبت نشده است ولی پدر ایشان عقیل بن ابی طالب برادر بزرگتر امیرالمومنین (ع) است و طبق برخی نقل‌ها حدود 20 سال از امیر (ع) بزرگتر و نابینا بود و همان فردی که در عین این که به شدت به علی (ع) علاقه مند بود تا وقتی فقر و بیچارگی او را به زانو در آورد در دورانی که علی (ع) امیر و خلیفه بود، نزد ایشان آمد و درخواست کمک از بیت‌المال کرد که براساس آنچه همه می‌دانیم علی (ع) نیز آتشی بر کف دستش گذاشت اگرچه عقیل آنجا از امیر(ع) دلخور شد و برای بدست آوردن قدری مال نزد معاویه رفت ولی این عاملی نشد که او نسبت به امیرالمومنین (ع) و فرزندان حضرت بی معرفت باشد.

 

نکته‌ای درباره دو طفلان مسلم

*از مسلم نسلی باقی مانده است؟

- مسلم دو فرزندش در کربلا به شهادت رسیدند که جوانان برومندی بودند. یک داستان هم راجع به طفلان مسلم وجود دارد دو طفل خردسالی که از واقعه کربلا جان به در بردند، بعد گرفتار شده و به شهادت می‌رسند، این داستان اگرچه مشهور است اما از لحاظ تاریخی مستند نیست، این دو طفل توسط شیخ صدوق بدون ذکر منبع در کتابشان آمده است و هیچ منبع دیگری هم اینها را تأیید نمی‌کند و کسان دیگر به همین استناد و به نقل از شیخ صدوق مباحثشان را بیان کردند.

 

*به سرانجام مسلم بازگردیم، ایشان چگونه به شهادت رسید؟

- درباره عاقبت کار مسلم باید بیان کرد که ایشان در کوفه بود و امام حسین (ع) به محض دریافت نامه مسلم که از حضرت رسیده بود به کوفه شتافت. امام از مکه حرکت کرد تا به سوی کوفه بیاید، منتها عبیدالله بن زیاد که از سوی یزید علاوه بر حکومت بصره به فرمانروایی کوفه هم رسیده بود، مأمور شد تا پیش از رسیدن امام به کوفه بیاید و از اقدامات مسلم جلوگیری کند و مالک آنجا شود با سرعت از بصره به کوفه آمد و با تطمیع و تهدید اشراف و بزرگان کوفه موفق شد بخش قابل توجه آنها را به خود مجذوب و از یاری مسلم بازدارد مسلم به فعالیت‌های خود ادامه داد و بنا داشت کوفه را از قید بنی امیه آزاد و پایگاهی برای ورود امام بسازد، اما به سبب آنچه گروه اشراف کوفه خیانت و به سوی عبیدالله برگشتند.

خیانت کوفیان مسلم را تک و تنها به خیابان‌ها رهسپار کرد

مسلم مجبور شد از خانه مختار که علنی بود  خارج و برای ادامه کار به خانه هانی بن عروه برود و آنجا را پایگاه  کار مخفیانه خود قرار دهد، اما با توطئه عبیدالله و کشف مخفیگاه مسلم و دستگیری هانی که مسلم را پناه داده بود محاسبات مسلم به هم ریخت و او مجبور شد پیش از موعد قیام و به رغم اینکه ده‌ها هزار نفر اعلام آمادگی کردند که با او باشند به سبب جوی که عبیدالله ایجاد کرده بود، تنها 4 هزار نفر به او لبیک می‌گویند و با وجود اینکه شهر را در کنترل خود گرفته بود اما خیانت اشراف کوفه و تهدیدات کوفیان که مردم را از حمله شامیان ترسانده بودند، موجب شد انقلابیون اطراف مسلم به سرعت پراکنده شوند به گونه ای که هنگام غروب شمار آنها به 500 نفر کاهش یافت زمانی که برای اقامه نماز مسلم وارد مسجد جامع شد 30 نفر باقی مانده بودند و هنگامی که سلام داد 10 نفر و هنگامی که از مسجد بیرون آمد تنها یک نفر با او بود، حال آنکه در هنگام قیام شهر غیر از دارالاماره در اختیار مسلم بود ولی او با خیانت کوفیان تک و تنها در کوچه‌های کوفه می‌گشت و جایی برای اقامت و پناه نداشت که تنها پیرزنی به نام طوعه که فرزندش بیرون رفته بود وقتی مسلم از او درخواست آب کرد او را در خانه جا داد که بازهم به دلیل خیانت فرزند او جای اختفای مسلم لو رفت و روز بعد عبیدالله گروهی برای دستگیری او فرستاد و مسلم درحالیکه مردانه مقابله کرد و یک تنه با آنها جنگید نهایتاً در اثر ضربات تیرهایی که به او اصابت کرد توانش زایل شد ولی با وجود امان بازهم او را دستگیر کردند و نزد عبیدالله بردند و بعد از یک برخورد و پرس و جوی پرخاشگرانه بین آنها عبیدالله فرمان قتل مسلم بن عقیل را داد و نماینده امام حسین (ع) مظلومانه مثل امروز که روز عرفه است در کوفه گردن زده شد و پیکرش از فراز بام دارالاماره به پایین افکنده شد.

 

*مسلم در زمان شهادت چند سالش بود؟

-سن مسلم را دقیق نمی‌دانیم ولی از این جهت که دارای دو فرزند جوان برومند بوده که در کربلا به شهادت رسیدند قاعدتاً باید سنش 40 تا 45 سال بوده باشد.

 

فرزندان مسلم اعتقاد قلبی به ولایت داشتند

*درباره ویژگی‌های شخصیت او چه اطلاعاتی در تاریخ است؟

-درباره شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی حضرت مسلم اطلاعات ضعیف است اما در اینکه او فرد بسیار آگاهی بوده شکی نیست بالاخره از حضور چند معصوم استفاده کرده، در خدمت امیرالمومنین (ع)، امام حسن(ع) و امام حسین (ع) بوده در حقیقت شاگردی اینها را کرده و فرد خود ساخته ای است که نه تنها خود بلکه خانواده خود را به گونه‌ای پرورش داده که به ولایت اهل بیت (ع) نه تنها اعتقاد بلکه باور شدید قلبی دارند.

پس اینجا می بینیم که وقتی فرزندان و وابستگان او بین راه خبر شهادت مسلم را می شنوند امام (ع) به آنها می گوید از مسیر بازگردید یا شب عاشورا هم به آنها اشاره می‌کند اما بازهم آنها در دفاع امام حسین (ع) و شهادت مقاوم هستند و این نشان می‌دهد مسلم در خود فرد شایسته هم خاندان خوبی پرورش داده که بعد از شهادت او هم حاضر نیستند امام را رها کنند.

در قسمتی از زیارتنامه مسلم می‏‌خوانیم: ألسَّلامُ عَلَیک أیهَا الفادی بِنَفسِهِ وَ مُهْجَتِهِ الّشهیدُ الْفَقیهِ المَظلُومِ الْمَغصُوبِ حَقُّهَ المُنتهِک حُرَمَتُهُ الَّسلامُ عَلَیک یا فادی‏ بِنَفسِهِ ابْنَ عَمِّهِ وَ فَدی‏ بِدَمِهِ دَمْهُ. السَّلامُ عَلَیک یا أوَّلَ الشُّهَداءِ وَ امام السُّعداء ... السُّلامُ عَلَیک یا وَحیداً غَریباً عَنْ اهلِهِ بَینِ الأعْداءِ بِلا ناصرٍ وَ لا مُجیبَ : سلام بر تو ای جان نثار، ای شهید فقیه و مظلوم، ای کسی که حقّش غصب گردید و حرمتش شکسته شد. سلام بر تو که جانت را فدای پسر عمومیت کردی و برای حفظ او خون دادی. سلام بر تو ای اوّلین شهید و ای پیشوای سعادتمندان، سلام بر تو که میان دشمنان، تنها و بی کس بودی و یار و یاوری نداشتی.

 

انتهای پیام/ک


اولین دیدگاه را شما بگذارید مسلم هنگام شهادت 40 سال داشت/ امام حسین(ع) به کوفیان بی‌اعتماد ب ،

  

92/07/23 - 17:02
شماره: 13920723001215

در مصاحبه با «ان‌بی‌سی»

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» تاکید کرده است که دوران امتیازگیری‌های یکجانبه در عرصه بین‌الملل گذشته و طرفین باید به دنبال راه‌حلی برای پایان دادن به موضوع هسته‌ای باشند.

خبرگزاری فارس: ظریف: به دنبال امتیاز دادن یا گرفتن نیستیم، باید به دنبال راه‌حل باشیم

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه «ا‌ن‌بی‌سی» بار دیگر تاکید کرد دوره برد و باخت یکجانبه در دیپلماسی گذشته و طرفین یا با هم می‌بازند و یا با هم برنده می‌شوند.

این مصاحبه شب گذشته و در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 در ژنو، انجام شده است.

ظریف در پاسخ به این سوال که مذاکرات از چه طریقی می‌تواند به موفقیت برسد، گفته است: راه صحیح، درک این واقعیت است که در فضای امروز بین‌الملل، برنده و بازنده‌ای وجود ندارد. یا با هم می‌بازیم یا می‌بریم. این طبیعت محیط سیاسی جهانی است. شما نمی‌توانید در حالی که دیگران در ناامنی به سر می‌برند، در امنیت زندگی کنید. شما نمی‌توانید در حالی که دیگران در فقر زندگی می‌کنند، به کامیابی برسید. احتمالاً، حادثه یازده سپتامبر می‌تواند مؤید این موضوع باشد که داشتن یک جزیره ثبات در یک دنیای ناامن، امکان‌ناپذیر است، امنیت غیرقابل تقسیم است، بنابراین نباید به دنبال امتیاز باشیم. چه گرفتن و چه دادن امتیاز. ما باید به دنبال یافتن راهکار باشیم. به عقیده من این چیزی است که ما فردا برای پیشرفت در مذاکرات به آن نیاز داریم. من تلاش می‌کنم از همین منطق استفاده کنم.

وی در مورد میزان بالای بی‌اعتمادی‌ها و دشوارهای رفع این بی‌اعتمادی هم گفت: بالاخره همیشه باید گام اول را برداشت. معمولا گام اول، سخت‌ترین گام است، اما باید برای برداشتن این گام شجاعت و مدیریت امیدوارانه داشت. اگر این گام اول برداشته شود، باقی مسیر جاده به آن دشواری نخواهد بود.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید ظریف: به دنبال امتیاز دادن یا گرفتن نیستیم، باید به دنبال راه‌حل ،

  

92/07/23 - 09:28
شماره: 13920723000158

آخرین به‌روز رسانی 21:48/

دور دوم مذاکرات ایران و 1+5 لحظاتی پیش در ژنو پایان یافت و ظریف و اشتون در حال رایزنی هستند.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با مذاکرات ژنو/ ظریف و اشتون مذاکره کردند/ ملاقات دوجانبه هیئت‌های ایران و آمریکا
? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

  نمایندگان ایران و گروه 1+5  که از دیروز دوشنبه وارد شهر ژنو سوئیس شده‌اند، امروز دور جدید مذاکرات خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را از سر گرفتند.

 

21:48 3 صدایی که در مسیر توافق با ایران باید نادیده بگیریم؛ اسرائیل، جنگ‌طلبان و گروه‌های فشار

21:46 تأکید وزارت خارجه آمریکا بر همسو بودن سیاست‌هایش با اسرائیل درباره ایران

21:12 مایکل مان: فردا درباره جزئیات طرح ایران گفت‌وگو می‌شود/ دیدار اشتون و ظریف درباره مباحث فنی بود

21:10 دبکا: واشنگتن اسرائیل را در جریان نشست ژنو قرار نداده است

21:02 کارنی: امیدواریم گفت‌وگوها در ژنو پیشرفت داشته باشد

20:34 ملاقات دوجانبه هیئت‌های ایران و آمریکا/ عراقچی و شرمن رایزنی کردند

20:31 ظریف و همتای سوئیسی اش به رایزنی می‌پردازند

20:29 پیشنهاد داغ ایران در هوای سرد ژنو و نمی‌دانم نمی‌دانم‌های مایکل مان

19:50 ظریف و اشتون در حال رایزنی هستند

19:40 اشتون و ظریف دیدار می‌کنند

19:32 مان: برای اولین بار مباحث فنی با جزئیات زیاد مورد بحث قرار گرفت

19:25 عراقچی:هنوز برای قضاوت درباره مذاکرات زود است

18:39 دور دوم مذاکرات ایران و 1+5 لحظاتی پیش در ژنو پایان یافت

18:12طرح پیشنهادی تهران به 1+5 تأکید بر حق ایران در غنی‌سازی اورانیوم را شامل می‌شود

17:51لاوروف: 1+5 به صراحت بگوید دنبال تغییر نظام در ایران نیست

17:39موسویان: ایران باید بتواند اورانیوم را برای مقاصد صلح‌آمیز غنی‌سازی کند

17:02 ظریف: به دنبال امتیاز دادن یا گرفتن نیستیم، باید به دنبال راه‌حل باشیم

16:44 واشنگتن از نشست دوجانبه با ایران در حاشیه مذاکرات هسته‌ای استقبال می‌کند

16:05 دور دوم مذاکرات ژنو آغاز شد

15:43 فارن‌پالیسی بررسی کرد: 6 دلیل که درخواست توقف کامل غنی‌سازی در ژنو را نامعقول می‌کند

15:32 مایکل مان: ارائه طرح ایران در مذاکرات صبح «بسیار مفید» بود

14:59 عراقچی: کشورهای 1+5 از کلیات طرح ایران استقبال کردند

14:38 عراقچی: ظریف و اشتون در جلسه بعدازظهر حضور ندارند/طرح ایران محرمانه است و می‌ماند تا مذاکرات به نتیجه برسد

14:31 دیدار صبح امروز عراقچی و ریابکوف

14:20 جلسه عصر مذاکرات ساعت 14:30 به وقت محلی برگزار می‌شود

13:56 عراقچی فضای مذاکرات ایران و 1+5 را مثبت ارزیابی کرد

13:35 عراقچی جلسه اختصاصی برای خبرنگاران ایرانی برگزار کرده است

13:33 پایان دور اول مذاکرات ایران و 1+5

13:09 تهدیدات اسرائیل، «حسن ختام» گزارش‌گر بی‌بی‌سی از ژنو

13:04 مان در پاسخ به فارس: با خوشبینی محتاطانه منتظر طرح پیشنهادی ایران هستیم

12:42 مایکل مان: تیم ایرانی طرح خود را ارائه کرده است

12:30 نقش محوری ایران در خاورمیانه چه نقشی در مذاکرات ژنو خواهد داشت؟

12:12 عکس یادگاری اشتون و ظریف پیش از آغاز مذاکرات

11:57 وزارت خارجه آمریکا: برنامه‌ای برای دیدار دو جانبه با هیأت ایرانی در ژنو نداریم

11:57 اینفوگرافی/ مذاکرات هسته‌ای در ایستگاه یازدهم

11:54 وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا پذیرش غنی‌سازی در خاک ایران را بررسی می‌کند

11:43 مذاکرات ایران و 1+5 آغاز شد

11:42 دبیر کل اسبق ناتو در گفت‌وگو با فارس: غرب باید ایران را جدی بگیرد/جایگاه و اهمیت ایران در منطقه قابل ملاحظه است

11:09 زهره الهیان در گفت‌وگو با فارس: حمایت رهبر انقلاب از تلاش‌های تیم دیپلماتیک کشورمان فرصتی برای غرب است/ باید مردم ثمراتی از این مذاکرات مشاهده کنند

11:02 ورود هیئت ایرانی به محل مذاکرات

10:59 طرح ایران به 1+5؛ پایانی بر یک بحران غیرضروری، آغازی برای افق‌های جدید

10:52 کابینه امنیتی اسرائیل: نباید از تحریم‌ها علیه تهران کاست/ ایران حق غنی‌سازی ندارد

10:50 مقام ارشد آمریکایی: واشنگتن واردات سوخت هسته‌ای توسط ایران به جای تولید آن را خواستار می‌شود

10:16 نیویورک‌تایمز:برنامه هسته‌ای ایران را دیگر نمی‌توان به عقب بازگرداند

09:19 غربی‌ها می‌دانند که از منظر حقوقی توان برخورد با برنامه هسته‌ای ایران را ندارند

09:08 ریابکوف طرفمذاکره کننده روسی در مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو است

08:47 منشور رهبری، عنصر اجماع‌ساز ملی در مواجهه با مناقشه هسته‌ای

08:10 شهربارانیژنو تا ساعاتی دیگر میزبان مذاکرات ایران و 1+5

07:24 منطقهوشمندتامین منافع ملی؛ مذاکره با غرب در سایه شراکت با چین و روسیه

00:08 تیمایرانبا اختیارات وارد شده است/ رهبر انقلاب شخصاً سکاندار موضوع هسته‌ای هستند

00:03 تیم مذاکره‌کننده 1+5 از تجارب دیپلماتیک چه در چنته دارند؟

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید لحظه به لحظه با مذاکرات ژنو/ ظریف و اشتون مذاکره کردند/ ملاقات د ،

  

92/07/21 - 11:40
شماره: 13920721000551

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه 45500 تومانی مهرماه، سه‌شنبه 23 مهر ساعت 24 واریز و قابل برداشت است.

خبرگزاری فارس: یارانه 45500 تومانی مهرماه ساعت 24 سه‌شنبه قابل برداشت است

  سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اعلام کرد: یارانه مرحله سی و دوم مربوط به مهرماه 1392به ازای هر نفر 45500 تومانی سه‌شنبه 23 مهر ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت است.

این سومین یارانه در دولت روحانی است.

انتهای پیام/ب


اولین دیدگاه را شما بگذارید یارانه 45500 تومانی مهرماه ساعت 24 سه‌شنبه قابل برداشت است ،

  

92/07/21 - 09:30
شماره: 13920721000115

با وجود خسارت‌های جنگ داخلی

سوریه با وجود خسارت‌های جنگ داخلی توانست بودجه جاری سال 2014 خود را به ارزش 1.39 تریلیون لیره سوری معادل 8.18 میلیارد دلار تعیین کند.

خبرگزاری فارس: بودجه سوریه با ارزش 8.18 میلیارد دلار برای سال 2014 تصویب شد

  به نقل از رویترز ، سوریه با وجود خسارت‌های جنگ داخلی توانست بودجه جاری سال 2014 خود را همچنان پایدار نگه دارد.

بنابر این گزارش، دولت سوریه با بودجه سال 2014 که به ارزش 1.39 تریلیون لیره معادل 8.18 میلیارد دلار است موافقت کرد.

این هزینه بودجه با توجه به بحران پیش آمده از جنگ داخلی که این کشور بیش از دو سال شاهد است، اندکی افزایش بوده است.

اخبار بیشتری از چگونگی هزینه این بودجه منتشر نشده است.

وائل الحلقی نخست وزیر سوریه در خصوص این بودجه می‌گوید: بودجه سال 2014 سوریه بر بخش‌های آموزش، بهداشت و کشاورزی تمرکز یافته است.

مقدار بودجه سوریه در سال آینده نسبت به سال 2013 هفت میلیارد لیره افزایش یافته است.

جنگ داخلی سوریه یکی از دلایلی بود که باعث شد تا ضررهای اقتصادی بزرگی به این کشور وارد شود.

میزان خسارت ناشی از جنگ داخلی به دهها میلیارد دلار می‌رسد و همچنین این جنگ سبب شد تا سوریه از درامد صنعت گردشگری و صادرات نفت محروم شود.

گزارش‌های صادر شده از سوی بانک مرکزی سوریه نشان می‌دهد که ذخایر خارجی این کشور با کاهش یک سوم در ده ماه اول روبرو بوده است.

شعله ور شدن جنگ بر علیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه از مارس 2011 ادامه دارد.

انتهای پیام/ب


اولین دیدگاه را شما بگذارید بودجه سوریه با ارزش 8.18 میلیارد دلار برای سال 2014 تصویب شد ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]