دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
92/05/27 - 09:21
شماره: 13920527000147
مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی:
سکه‌‌ها با طراحی جدید به بازار می‌آیند/ عیار طرح جدید و قدیم تفاوتی ندارد

مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی با اشاره به یکسان بودن ابعاد، عیار و وزن انواع طرح سکه بهار آزادی، بر ضرورت یکسان شدن قیمت آن در بازار تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: سکه‌‌ها با طراحی جدید به بازار می‌آیند/ عیار طرح جدید و قدیم تفاوتی ندارد

 

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بهزاد قیاسوند در خصوص تفاوت سکه‌های طلای موجود در بازار اظهار داشت: تفاوتی از لحاظ وزن، عیار و ابعاد در بین سکه‌های گرانبها در زمان قبل (سکه‌های موسوم به پهلوی) و بعد از انقلاب وجود ندارد و تمام سکه‌های گرانبها بر اساس استاندارد واحدی تولید می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به تفاوت قیمت میان سکه‌های ضرب شده سال 1386 نسبت به سال‌ها قبل از آن گفت: عیار همه سکه‌های گران‌بهای طلا، 900 در هزار و وزن هرکدام به نسبت اندازه، ضریبی از سکه تمام بهار آزادی با 1359/8 گرم بوده و تنها تفاوت سکه‌های قبل و بعد انقلاب در طرح است؛ ولی متاسفانه سوء استفاده عده‌ای سودجو از نا‌آگاهی مردم از طریق دامن زدن به شایعاتی از قبیل تفاوت وزن و عیار سکه‌های ضرب قدیم و جدید موجب بروز چنین پدیده‌ای شده است.

قیاسوند در ادامه از برنامه‌های در دست اقدام بانک مرکزی در خصوص ایجاد تغییراتی در طرح و امنیت سکه‌های بهار آزادی خبر داد و افزود: از جمله این اقدامات می‌توان استفاده از تصویر پرتره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در تمامی قطع‌های سکه‌های بهار آزادی از جمله نیم و ربع  و بسته‌بندی امنیتی و هلوگرام مخصوص به منظور مقابله با ورود سکه‌های غیر بانکی را نام برد.

بر اساس این گزارش، طبق قانون پولی و بانکی مصوب سال 1351، ضرب سکه و انتشار اسکناس برعهده بانک مرکزی است. این قانون در خصوص سکه‌های طلا نخستین بار در سال 1337 به تصویب مجلس شورای ملی رسید و پس از انقلاب نیز الحاقیه‌ای توسط مجلس شورای اسلامی به آن افزوده شد که از آن زمان تولید سکه با وزن و عیار قبلی و با طرح جدید در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفت.

انتهای پیام/ آ


اولین دیدگاه را شما بگذارید سکه‌‌ها با طراحی جدید به بازار می‌آیند/ عیار طرح جدید و قدیم تفا ،

  

92/05/27 - 09:00
شماره: 13920527000120

طرفداران مرسی امروز هم در حمایت از مشروعیت قانون و رئیس‌جمهور برکنار شده مصر به خیابان‌ها می‌آیند.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با مصر/ طرفداران مرسی امروز هم به خیابان‌ها می‌آیند

 

 در پی عملیات ارتش مصر برای پایان دادن به اعتراضات حامیان مرسی و کشته شدن صدها نفر از حامیان اخوان، گروه‌های حامی مرسی در روزهای گذشته در اعتراض به کشتار روز چهارشنبه به خیابان‌ها آمدند.

مخاطبان محترم می‌توانند اخبار لحظه به لحظه تحولات مصر را در این خبر که در حال به‌روز شدن است، دنبال کنند.

 

 

 

11:39 نتانیاهو اعضای کابینه اسرائیل را از اظهارنظر درباره مصر منع کرد

11:24 کابینه امنیتی اسرائیل با موضوع تحولات مصر تشکیل جلسه داد

11:22 عمرو موسی: نقش البرادعی در جبهه نجات ملی به پایان رسید

11:20 حمدین صباحی: زمان برای اخوان المسلمین برای خروج از بحران به پایان نرسیده است

11:15 شیخ الازهر ضمن تأکید به نیروهای امنیتی برای توجه به تفاوت معترضان مسالمت آمیز و خرابکارها؛ از اخوان المسلمین خواست که به سوی فعالیت‌های مسالمت آمیز روی بیاورند زیرا مشروعیت با خون باز نخواهد گشت

10:28 رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ادامه کمک میلیاردی به مصر شد

09:38 کشته شدن 2 نظامی دیگر مصر در منطقه سینا

09:27 حمایت آلمان از راهکاری سیاسی برای حل بحران مصر

09:06 اشتباه راهبردی اخوان‌المسلمین در همکاری با سعودی‌ها/پایان ماه عسل ترکیه و عربستان

09:02 طرفداران مرسی امروز هم در حمایت از مشروعیت قانون و رئیس‌جمهور برکنار شده به خیابان‌ها می‌آیند

08:19 کوبا خواستار حل بحران مصر بدون دخالت خارجی شد

08:18 انگلیس خواستار ایجاد زمینه گفت‌وگو در مصر شد

08:16 حمایت ریاض از سرکوب‌گری در مصر و ارسال 3 بیمارستان سیار به قاهره

08:10 «بان‌کی‌مون» استفاده بیش از حد از زور در مصر را محکوم کرد/ لزوم خویشتنداری همه طرف‌ها

00:13 نیویورک‌تایمز: السیسی با اسرائیل در ارتباط تنگاتنگ است/تل‌آویو از پایان درگیری‌ها جلوگیری می‌کند

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید لحظه به لحظه با مصر/ طرفداران مرسی امروز هم به خیابان‌ها می‌آیند ،

  

92/05/26 - 09:48
شماره: 13920526000189
رئیس پلیس فتای استان اصفهان خبر داد
زنان و دختران بیشترین شاکیان پرونده سایت‌های همسریابی

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: زنان و دختران بیشترین شاکیان پرونده سایت‌های همسریابی هستند.

خبرگزاری فارس: زنان و دختران بیشترین شاکیان پرونده سایت‌های همسریابی

 

ستار خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات و ارتباطات موضوع ارتباطات در جهان را با تکنولوژی پیشرفت تغییر داده و به آن سرعت بخشیده است، اظهار داشت: این ارتباط سبب شکل‌گیری ارتباطات فرامرزی و فراملی در جهان شده به طوری که بخش عمده‌ای از کاربران فضای سایبری از طریق اینترنت اقدام به ارتباط با افراد دیگر می‌کنند.

وی افزود: یکی از راه‌هایی که در نگاه نخست به عنوان راه همسریابی و دوست‌یابی برای کاربران اینترنتی تلقی می‌شود استفاده از اینترنت است و این در حالی است که فضای سایبری نمی‌تواند فضای قابل اعتماد و مناسب برای پیدا کردن یک همسر مناسب و شریک دائمی باشد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان تصریح کرد: ازدواج اینترنتی در کشور ما از سه تا چهار سال قبل با عنوان دوست‌یابی اینترنتی سر زبانها افتاد و جوانانی بودند که ساعت‌ها و به طور متناوب روزها و ماه‌ها برای همسر مناسبی پای اینترنت می‌نشستند، اما سایت‌های همسریابی مدل‌هایی در کشور ما دارد که غیر قانونی فعالیت و عضویت دارند.

* فیس ‌بوک دوست‌یابی و همسریابی را در جهان مدیریت می‌کند

این مسئول ادامه داد: سایت‌های اجتماعی فیس بوک نیز این دوست‌یابی و همسریابی را در جهان مدیریت می‌کنند و این سایت‌ها به مکانی برای اغفال، سوء استفاده و اذیت و آزار کسانی تبدیل می‌شود که به هر عنوان به فکر همسر مناسب در این فضا هستند.

خسروی گفت: پرونده‌های زیادی در پلیس فتا تحت همین نوع سوء استفاده‌ها مطرح شده و این در حالی است که در سایت همسر‌یابی مجرمان با نگاه متفاوت از کاربرانی که با نیت مناسب وارد این فضا می‌شوند وارد و با نگاه سرگرمی به مقوله ازدواج افراد را فریب می‌دهند.

وی عنوان کرد: اغلب با اطلاعاتی که از افراد مختلف جمع‌آوری می‌کنند به نوعی از آنها سوء استفاده و اخاذی می‌کنند.

* 80 درصد ازدواج‌های اینترنتی منجر به طلاق می‌شود

رئیس پلیس فتا با تاکید به اینکه حتی ازدواج‌های صورت گرفته از طریق اینترنت سبب جدایی می‌شود، گفت: 80 درصد این ازدواج‌ها به طلاق می‌رسد، چرا که بر پایه دروغ و بدون تحقق و بر اساس احساسات بوده و آن فرد شریک مناسبی برای زندگی نبوده است.

این مسئول اضافه کرد: علل مختلفی همچون جمعیت شهری و فردگرایی جوانان در فضای سایبری، بالا رفتن سن ازدواج دختران و روی آوردن به سایت‌های همسریابی سبب این قضیه می‌شود؛ اما توصیه می‌کنیم جوانان برای جوانان همسر یابی به این سایت ها مراجعه نکنند.

خسروی خاطرنشان کرد: ازدواج باید از روی عقل و منطق و ترجیحا سنتی باشد و جوانان نباید به افراد در این فضاها اعتماد کنند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم، در صورتی که سایت‌های همسریابی و سوء استفاده‌هایی در این زمینه می‌شود مردم این شبکه‌ها را به پلیس فتا گزارش دهند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان اذعان داشت: پرونده‌های بسیاری در پلیس وجود دارد که بیشتر شاکیان آن را زنان و دختران تشکیل می‌دهد.

این مسئول متذکر شد: از این افراد به بهانه‌های مختلف سوء استفاده و اخاذی شده است در حالی که برای هیچ سایت اینترنتی همسریابی در کشور هم مجوزی برای فعالیت در این خصوص صادر نشده است.

انتهای پیام/63012/ن40


اولین دیدگاه را شما بگذارید زنان و دختران بیشترین شاکیان پرونده سایت‌های همسریابی ،

  

92/05/26 - 11:22
شماره: 13920526000402
وحید شرور تهرانپارس دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از دستگیری وحید شرور و زورگیر محدوده تهرانپارس خبر داد و گفت: این شرور به اتهام ضرب و جرح و زورگیری از شهروندان در محله‌های تهرانپارس بازداشت شده است.

خبرگزاری فارس: وحید شرور تهرانپارس دستگیر شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس سرهنگ علیرضا محرابی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از شناسایی و دستگیری یکی از زورگیران شرور در محدوده تهرانپارس خبر داد و گفت: متهم با شکایت شهروندان و در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شناسایی و بازداشت شد.

این مقام انتظامی گفت: با شکایت شهروندان تهرانی ساکن محله‌های مختلف تهرانپارس به مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مبنی بر فعالیت مجرمانه یک شرور زورگیر به نام «وحید» در این محله‌ها، اقدامات ماموران این یگان آغاز شد.

وی ادامه داد: با شناسایی محل‌های جرم خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهم در آن مناطق می رفت، روز گذشته مأموران پایگاه چهارم این یگان موفق به شناسایی وی شده و مشخص شد که این فرد به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با سلاح سرد و زورگیری مدتی در زندان به سر برده اما اکنون پس از رهایی نیز اقدام به خلافکاری های خود می کند.

سرهنگ محرابی عنوان داشت: متهم مذکور پس از یک عملیات پاکسازی مناطق آلوده در محدوده تهرانپارس شناسایی و به اتهام حمل سلاح سرد و ایجاد ضرب و جرح و زورگیری از شهروندان بازداشت شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان افزود: متهم در پایگاه چهارم پلیس امنیت به جرایم خود اعتراف کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی برای رسیدگی بیشتر به جرایمش راهی دادسرای ناحیه چهار رسالت شد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید وحید شرور تهرانپارس دستگیر شد ،

  

92/05/26 - 10:43
شماره: 13920526000338

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) اولین روز کاری خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت در اولین روز کاری به مرقد حضرت امام(ره) رفت 

 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سیدحسن قاضی زاده هاشمی که روز پنجشنبه 24 مرداد، با رأی اعتماد 260 نماینده مجلس شواری اسلامی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم انتخاب شد، در دقایق اولیه صبح امروز با حضور در مرقدم مطهر امام خمینی(ره) حضور یافت و با تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب، اولین روز کاری خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش هاشمی سپس با استقبال جمعی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت در دفتر کار خود واقع در ستاد وزارت بهداشت حضور یافت.

مراسم تودیع و معارفه وزرای قدیم و جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا صبح در سالن بین المللی همایش های رازی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران دولت، معاونان، مدیران و کارکنان وزارت بهداشت، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

92/05/26 - 11:09
شماره: 13920526000372

برای پیاده شدن در خاک وطن، لحظه‌شماری می‌کردیم. از اتوبوس پیاده شدیم، ولی همه مات و مبهوت ماندیم؛ خدایا! این‌جا کجاست؟! چه‌قدر شبیه اردوگاه است. پس محل تبادل اسرا کجاست؟

خبرگزاری فارس: آزادگانی که دو بار به اسارت رفتند

 

شب آخر دل‌گیرترین شب اردوگاه بود. از وقتی که خبر آزادی را دادند، همه به تکاپو افتادند و برای خودشان پیشانی‌بند و سربند «یا زهرا(س)» و یا «سیدالشهدا(ع)» درست کردند. هرکس پشت لباس و روی سینه‌اش، شعاری نوشته بود. انگار که می‌خواستیم برویم عملیات. مثل شب عملیات بود. همه زیارت عاشورا خواندیم، ولی نه دیگر با آن ترس و مخفیانه. یک زیارت عاشورای خاص. صبح که شد، چند تا اتوبوس آمد و سوار اتوبوس شدیم.

خداحافظ اسارت؛ خداحافظ ای کنج‌های خلوت مناجات؛ خداحافظ ای رنج و غربت. این همه سال، با در و دیوارهای اردوگاه و با رنج و مشقت اسارت، انس گرفته بودیم. انگار این رهایی برای ما سخت بود.

دل‌شوره و دل‌تنگی هوار شده بود توی دل‌ها. هر کس در ذهنش دنیایی خاص را تصور می‌کرد. شکل کوچه‌های شهر و روستا، پیر شدن آدم‌ها؛ آن‌هایی که معلوم نبود هنوز زنده باشند و... خدایا! بر سر خانواده ما چه گذشته؟ آیا پدر و مادر و خواهرانم زنده‌اند؟ این‌ها فکرهایی بود که در آخرین لحظات اسارت، ذهن‌مان را مشغول کرده بود. چه‌قدر سخت است آن لحظاتی که قرار است با پدر و مادرت روبه‌رو بشوی. چه‌قدر موهای‌شان سفید شده! وقتی می‌رفتی، برادرت ده سال داشت، اما امروز برای خودش مردی شده. شاید زن و فرزند هم داشته باشد و تو شده‌ای عمو. همه تغییر کرده‌اند. حتی شهر و روستا. فکر‌های غریبی بود که همه‌مان را نگران می‌کرد.

پر شده بودیم از سرخوشی، از این‌که این سال‌های سخت را تحمل کردیم، اما ذرّه‌ای به دشمن باج ندادیم. با همه مشقت‌ها و رنج‌های اسارت تا مرز مرگ رفتیم، ولی تحت هیچ شرایطی تسلیم نشدیم و به آرمان‌ها پشت نکردیم. در تمام سال‌های اسارت، به هر شکلی که از دست‌شان برمی‌آمد، به ما ظلم کردند. ظلمی که هیچ‌گاه از ذهن ما پاک نخواهد شد. ما که جزو مفقودین بودیم، هیچ‌گاه امیدی به آزادی نداشتیم‌، اما سرنوشت جور دیگری رقم خورد.

شیشه‌های اتوبوس را پوشانده بودند. تا جایی را نبینیم؛ اما یکی، دو ساعتی که گذشت، سخت‌گیری عراقی‌ها هم از بین رفت و چند تا از بچه‌ها هر طور بود، یک گوشه از چشم‌بند را کنار زده بودند. نزدیک مرز ایران که رسیدیم، یک بسیجی پرید جلوی اتوبوس و عکس صدام را از شیشه اتوبوس کند و پاره کرد و ریخت زیر پایش و لگد کرد. اتوبوس در دم ترمز را کشید. سربازهای عراقی اسلحه کشیدند و دست روی ماشه، آماده شلیک شدند؛ اما مگر جرأت داشتند شلیک کنند؟ راننده، یک نظامی عراقی بود که می‌گفت: حرکت نمی‌کند. یکی از بچه‌ها با سرباز عراقی دست به یقه شد. دو اتوبوس اسیر، با ده‌ها سرباز تفنگ به‌دست، در خلوت‌ترین نقطه خارج از شهر که نمی‌دانستیم کجاست.

همه را از اتوبوس پیاده کردند و چشم‌ها را دوباره بستند. مدتی که گذشت، اتوبوس به راه افتاد. دقیقه‌ها به‌سختی سپری می‌شد و در شمارش معکوس، هر دقیقه، یک قرن به‌نظر می‌رسید.

خدایا! پس این مرز خسروی کجاست؟ هرچه جلوتر می‌رفتیم، انگار ایران از ما دورتر می‌شد. ساعت‌ها یکی پس از دیگری می‌گذشت، اما راه انگار تمامی نداشت. صبح زود سوار اتوبوس شده بودیم و حالا از ظهر هم گذشته؛ خدایا پس چرا نمی‌رسیم؟! کم‌کم، هوای خنک ریخت داخل اتوبوس. پس دیگر شب شده بود. نماز را در راه خواندیم؛ مثل اولین روز اسارت، بدون وضو، بدون آب و بدون مهر. عراقی‌ها کلمه‌ای با ما حرف نمی‌زدند. نمی‌دانم چه‌قدر از شب گذشته بود که اتوبوس نگه داشت. دلم پر شده بود از شوق. خدایا! تا دقایقی دیگر بر خاک پاک ایران بوسه خواهم زد. صدای تکبیر و صلوات در فضای اتوبوس طنین‌انداز شد. در دم نام و چهره همه شهدا از ذهنم گذشت.

برای پیاده شدن در خاک وطن، لحظه‌شماری می‌کردیم. از اتوبوس پیاده شدیم، ولی همه مات و مبهوت ماندیم؛ خدایا! این‌جا کجاست؟! چه‌قدر شبیه اردوگاه است. پس محل تبادل اسرا کجاست؟ ما کجا هستیم؟!

اول فکر کردیم که شاید مسیر طولانی بوده و شب را در آن‌جا استراحت می‌کنیم و فردا به‌‌سمت مرز خسروی راهی می‌شویم، اما روی ورودی اردوگاه نوشته بود، « الرمادیه، الرقم 9». پریشان و دل‌واپس شدیم که چرا اردوگاه رمادیه؟! این‌جا که در عمق خاک عراق است. پس این همه وقت که اتوبوس حرکت می‌کرد، دور خودمان می‌چرخیدیم؟ به‌یاد پاره شدن عکس صدام دیوانه افتادم. حتماً عکس صدام در واپسین لحظه‌های آزادی، ما را به اردوگاه الرمادی بازگرداند.

داخل محوطه، متوجه شدیم که فقط دو اتوبوس اسیر هستیم؛ کم‌تر از هفتادوپنج نفر. پس بقیه کجا هستند؟ یعنی با ما چه خواهند کرد؟ سرنوشت ما چه خواهد شد؟ سربازان عراقی کلمه‌ای حرف نمی‌زدند. آن‌ها نیز از این همه راه، خسته و کوفته و بی‌زار شده بودند. بی‌حوصلگی در چهره‌شان موج می‌زد. وارد آسایشگاه که شدیم، جمع زیادی اسیر را دیدیم و مات‌مان برد. زل زدیم به اسرای داخل آسایشگاه که همه نشسته بودند. این یعنی از قبل، این‌جا حضور داشتند. در چهره آن‌ها هیچ نشانی از شوق آزادی وجود نداشت. سلام کردیم و پراکنده شدیم. هر یک، کنجی کز کردیم.

پرسیدیم این‌جا کجاست؟ شما این‌جا چه می‌کنید؟ چرا هنوز مانده‌اید؟ پس کی آزاد می‌شوید؟ پر از پرسش‌ بودیم. گفتم: شما را به‌خدا یک نفر نیست به ما بگوید این‌جا چه خبر است؟ یکی که انگار ارشدشان بود، گفت: از هر اردوگاه صد نفر، کم‌تر یا بیش‌تر، می‌آورند این‌جا؛ حالا قرعه به‌نام شما افتاده است؛ مثل ما که از اردوگاه هفت پرت شدیم این‌جا. ایستادم و گفتم: یعنی چه؟ ما را فردا از این‌جا نمی‌برند؟ ارشد آسایشگاه گفت: دل‌تان را خوش نکنید؛ مگر بی‌کارند که این همه راه بیاورند و صبح هم ببرند؟ نه، اصلا فکرش را هم نکنید. آوردن‌تان این‌جا که نگه‌تان دارند. همه افسرده شدیم. سخت‌ترین لحظات اسارت بود. یعنی با ما چه خواهند کرد؟ سرنوشت ما چه خواهد شد؟ باید می‌پذیرفتیم که ماندگار شده‌ایم. بچه‌هایی که در آن‌جا بودند، گفتند: شما دیگر مهمان ما هستید. بعضی‌شان از قدیمی‌ترین اسیران جنگ بودند. کسانی که اولین روزهای جنگ، در کردستان اسیر شده بودند. سخت‌ترین شب اسارت بود. با خودمان فکر می‌کردیم اگر سرنوشت ما این‌گونه است، هرچه خدا بخواهد، تسلیم اراده خداوند متعال هستیم.

نویسنده: غلامعلی نسائی

انتهای پیام/


نظر() آزادگانی که دو بار به اسارت رفتند ،

  

92/05/26 - 10:48
شماره: 13920526000276
از روز گذشته
خوزستان خرماپزان شد / تداوم شرجی تا اواسط همین هفته

هوای شهرهای مختلف استان خوزستان از روز گذشته خرماپزان شده است.

خبرگزاری فارس: خوزستان خرماپزان شد / تداوم شرجی تا اواسط همین هفته

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هوای نقاط مختلف این استان طی چند روز گذشته با رطوبت بالا و به اصطلاح شرجی همراه بوده است.

این پدیده امروز شدت بیشتری پیدا کرده و به گفته جنوبی‌ها هوای منطقه را خرماپزان کرده است.

هر ساله معمولا از اوایل مرداد و شهریورماه رطوبت هوای استان اوج گرفته و در برخی روزها نفس را در سینه حبس می‌کند.

در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز وضعیت به همین مراتب است و از شب گذشته شرجی، هن هن نفس‌های شهروندان را بالا برده است.

*رطوبت فعلی 71 درصد

در خصوص وضعیت هوای منطقه، رئیس اداره هواشناسی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین دمای هوای شهرستان 48 درجه و کمترین دما 29 درجه سانتیگراد بوده است.

سعید ابراهیمیان تصریح کرد: دمای کنونی هوا 29 درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت با افزایش دو درجه‌ای همراه بوده است.

وی بیان کرد: همچنین بیشترین میزان رطوبت 73، کمترین میزان 10 و رطوبت فعلی 71 درصد گزارش شده است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان با اشاره به پیش بینی هوا ادامه داد: هوا صاف همراه با پدیده شرجی و مه رقیق صبحگاهی گزارش می‌شود.

وی اضافه کرد: جهت باد جنوب شرقی و سرعت آن 15 تا 30 کیلومتر است.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: همچنین دید افقی شش تا سه کیلومتر و ارتفاع موج نیز 30 تا 90 سانتی متر گزارش شده است.

وی در پایان با اشاره به تداوم وضعیت شرجی عنوان کرد: پدیده شرجی تا اواسط هفته جاری در منطقه پابرجاست.

انتهای پیام/72001/صا30


اولین دیدگاه را شما بگذارید خوزستان خرماپزان شد / تداوم شرجی تا اواسط همین هفته ،

  

92/05/26 - 10:16
شماره: 13920526000256
لحظه به لحظه با مصر/ ورود ارتش به مسجد محل نگهداری اجساد در قاهره

تلویزیون مصر اعلام کرد که سربازان ارتش مصر سعی دارند به مسجد فتح (محل نگهداری اجساد قربانیان دیروز) در میدان رمسیس قاهره وارد شوند.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با مصر/ ورود ارتش به مسجد محل نگهداری اجساد در قاهره

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی عملیات ارتش مصر برای پایان دادن به اعتراضات حامیان مرسی و کشته شدن صدها نفر از حامیان اخوان، گروه‌های حامی مرسی روز گذشته در اعتراض به کشتار روز چهارشنبه بعد از نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند.

مخاطبان محترم می‌توانند اخبار لحظه به لحظه تحولات مصر را در این خبر که در حال به‌روز شدن است، دنبال کنند.

 

 

 

10:17 مادورو: آمریکا و اسرائیل در پشت پرده حوادث مصر نقش دارند

10:15 روسیا الیوم: در درگیری‌های جمعه خشم 100 نفر از اعضای اخوان کشته و 800 نفر دستگیر شدند

10:13 نیروهای ارتش مصر مسجد فتح را محاصره کرده و اعلام کردند که امنیت کسانی که از مسجد خارج شوند را تامین خواهد کرد

10:10 تلویزیون مصر اعلام کرد که سربازان ارتش مصر سعی دارند به مسجد فتح (محل نگهداری اجساد قربانیان دیروز) در میدان رمسیس قاهره وارد شوند

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

92/05/26 - 10:17
شماره: 13920523001435
مدیرکل دفتر زیستگاه‌های سازمان محیط زیست در گفت‌وگو با فارس:
مشکل تالاب هامون برون‌مرزی است

مدیرکل دفتر زیستگاه‌های سازمان محیط زیست با اعلام اینکه مشکل تالاب هامون برون مرزی است، گفت: همچنان 6 تالاب کشور در لیست مونترو قرار دارد.

خبرگزاری فارس: مشکل تالاب هامون برون‌مرزی است

 

ناصر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: در طی دو سال گذشته سازمان محیط زیست در باب شناسایی تهدیدهای زیست محیطی فعالیت کرده است.

مدیرکل دفتر زیستگاه‌های سازمان محیط زیست، افزود: باید توجه داشت که تالاب فقط مجموعه زیستگاه‌های آبی نیست بلکه متأثر از حوزه‌های بالا دست است.

وی بیان داشت: تمامی ذی‌نفعان و جامعه محلی به نوعی در مدیریت تالاب‌ها مؤثر هستند و این امر مستلزم مدیریت زیست بومی است که البته این امر در برخی از استان‌ها پیاده‌‌سازی شده است.

مقدسی بیان داشت: نمونه بارز آن در دریاچه ارومیه پیاده شده است، به طوری‌که از لحاظ ساختار سازی و مدیریت زیست بومی در این رابطه اقداماتی صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر زیستگاه‌های سازمان محیط زیست ابراز داشت: باید در حوزه‌های بالادست دریاچه ارومیه سیستم‌های آبیاری اصلاح شود همچنین حفر چاه‌های آبی کنترل شود.

وی اضافه کرد: حرکت در این مسیر کمی زمان‌بر بوده البته مستلزم پشتوانه قانونی نیز است.

مقدسی بیان داشت: در طی سالهای اخیر تالاب‌های کوچک از طریق اصلاح مهندسی تا حدودی نجات یافته و احیا شده‌اند.

وی یادآور شد: در مورد برخی دیگر از تالابهای کشور مثل تالاب هامون با معضل برون مرزی روبرو هستیم و احیای این تالاب نیازمند همکاری با کشور افغانستان است.

مقدسی در ادامه درباره اینکه تاکنون چه تعداد تالاب در کنوانسیون رامسر به ثبت رسیده است، بیان داشت: تاکنون 24 تالاب در این کنوانسیون به ثبت رسیده است که حدود 6 تالاب کشور همچنان در لیست مونترو قرار دارد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید مشکل تالاب هامون برون‌مرزی است ،

  

92/05/26 - 10:51
شماره: 13920526000323

صبح امروز حسن روحانی برای نخستین بار در کسوت ریاست جمهوری در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافت.

خبرگزاری فارس: روحانی به عنوان رئیس‌جمهور در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافت

 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران برای اولین بار در کسوت ریاست جمهوری در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حضور یافت.

پیش از این روحانی به عنوان عضو حقیقی در جلسات مجمع شرکت می کرد.

اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ماه مبارک رمضان صبح امروز در ساختمان قدس این مجمع برگزار شد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید برای نخستین بار روحانی به عنوان رئیس‌جمهور در مجمع تشخیص مصلحت ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]