دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
92/05/28 - 10:26
شماره: 13920528000221

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با تأکید بر اینکه احتمالاً جلسات این ستاد در دولت یازدهم از هفته آینده به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور آغاز می‌شود، بررسی قانون ارتقای سلامت اداری را محور این جلسات عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: آغاز جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت یازدهم از هفته آینده/اعلام محور جلسات

 

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که وی به عنوان نماینده رئیس مجلس در این ستاد حضور دارد، اظهار داشت: جلسات این ستاد در دولت گذشته از حدود پنج هفته منتهی به پایان دولت دهم، برگزار نشد.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شد، افزود: درباره از سرگیری برگزاری این جلسات هم با آقای روحانی رئیس‌جمهور و هم با اسحاق جهانگیری معاون اول وی، صحبت شده و هر دو نسبت به برگزاری هر چه سریع‌تر جلسات این ستاد تأکید داشتند و آقای جهانگیری نیز دستور داده سریع‌تر جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شوند.

نماینده رئیس مجلس در ستاد مبازره با مفاسد اقتصادی در ادامه یادآور شد: از آنجا که اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را وزرای اقتصاد و اطلاعات و نیز رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور تشکیل می‌داد و هنوز این افراد انتخاب نشده بودند، به همین دلیل، امکان تشکیل جلسات وجود نداشت، اما حالا که وزرای کابینه تعیین و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور مشخص شده‌اند، لذا فکر می‌کنم انشاءالله از هفته آینده جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه محور جلساتی که از هفته آینده احتمالاً آغاز خواهد شد بررسی قانون ارتقای سلامت اداری است، تصریح کرد: این قانون برای مبارزه با مفاسد اقتصادی قانونی کامل و جامع است که اولین بار برای مبارزه با مفاسد تدوین شد، آقای جهانگیری و رئیس‌جمهور هم نسبت به این قانون نظر مثبتی داشتند.

یوسفیان‌ملا با ذکر این نکته که معاون اول رئیس‌جمهور می‌خواهد با یک برنامه‌ریزی منظم جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقنصادی برگزار شود، خاطرنشان کرد: از مجلس بنده و آقای ابوترابی‌فرد نایب رئیس در این ستاد حضور داریم و از قوه قضائیه هم معاون اول این قوه عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

وی در خاتمه با ذکر این نکته که قانون ارتقای سلامت اداری درباره همه تخلفات اقتصادی کشور مجازات مختلفی را در نظر گرفته است، یادآور شد: معاون اول رئیس‌جمهور مصمم است جلسات این ستاد هر چه سریع‌تر آغاز شود.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید آغاز جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت یازدهم از هفته آ ،

  

92/05/28 - 09:56
شماره: 13920528000241
دریادار تنگسیری:
سپاه اجازه خودنمایی به دشمن را در خلیج فارس و تنگه هرمز نمی‌دهد

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز در سطحی از آمادگی قرار داریم که در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دشمن حتی جرأت نگاه تهدید آمیز به حریم مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

خبرگزاری فارس: سپاه اجازه خودنمایی به دشمن را در خلیج فارس و تنگه هرمز نمی‌دهد

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، یادواره 56 شهید گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه، جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان محلی در شهرستان فسا برگزار شد.

سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با اشاره به نعمت بزرگ و بی بدیل ولایت فقیه و عزتمندی و آرامش و امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: حوادث و رخدادهای جهان مهر تأیید و امضای دیگری بر سند عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش ولایت فقیه است.

تنگسیری گفت: به تعبیری عنوان می‌شود که ماهی تا زمانی که در دریای نعمت غرق است، قدر آب را نمی‌داند تا این که لحظاتی اورا از آب جدا کنی و آنگاه است که متوجه نعمت بزرگی که از آن برخوردار است، خواهد شد.

وی افزود: رخدادهای جهان نشان می‌دهد که ما در پرتو ولایت فقیه و مجاهدت ایثارگران و خون شهیدان از چه عزت و اقتداری برخوردار هستیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: شهادت در مکتب ما عین زندگی و اوج افتخار است. به تعبیر آیات وحی و کلام خدا،‌ کسانی که در راه خدا کشته می شوند، نمرده اند بلکه زنده‌اند و نزد پروردگار جهانیان روزی می‌خورند.

وی ادامه داد: برای کسی که در راه خدا مجاهدت می‌کند و تکلیف خود را انجام می‌دهد، شکست و بن بست و ناکامی معنا و مفهوم ندارد.

تنگسیری با اشاره به نقش سپاه در برقراری امنیت خلیج فارس و توان نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تهدیدات دریایی،‌ خطاب به مردم و خانواده های شهدا،‌ گفت: امروز فرزندان شما در نیروی دریایی سپاه با عزت و اقتدار در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز حافظ ثبات و امنیت هستند و با توکل به خدا و در پرتو آمادگی های کسب شده، اجازه خودنمایی به دشمنان نداده و نخواهند داد.

وی افزود: ما به لطف خدا و به برکت خون شهدا و رهبری های داهیانه ولایت فقیه، در سطحی از آمادگی قرار داریم که در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دشمن حتی جرأت نگاه تهدید آمیز به حریم مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

در پایان این مراسم با حضور سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریای سپاه از خانواده‌های شهیدان حسین و جلیل اسلامی و رضا بدیعی به نمایندگی از سایر خانواده های شهدا، ‌تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید سپاه اجازه خودنمایی به دشمن را در خلیج فارس و تنگه هرمز نمی‌دهد ،

  

92/05/28 - 08:35
شماره: 13920528000074
بعد از 6 دهه و با انتشار اسناد رسمی کودتا
سیا به نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد اذعان کرد

سازمان سیا بعد از گذشت 6 دهه از زمان کودتای 28 مرداد، رسماً اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد آمریکا این کودتا را هدایت و رهبری کرده است.

خبرگزاری فارس: سیا به نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد اذعان کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه «فارین پالیسی» همزمان با سالگرد کودتای 28 مرداد، اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد آمریکا نقشی مستقیم در اجرای کودتای 28 مرداد علیه دولت قانونی ایران داشته است. این اسناد را سازمان سیا بنا به درخواست «گردش آزاد اطلاعات» منتشر کرده است. این اطلاعات در پایگاه آرشیو امنیت ملی آمریکا نیز در دسترس قرار گرفته است.

بخشی از این اسناد اولین بار در سال 1981 منتشر شد، اما تا امروز بخش‌های مهم آن از دسترس عموم خارج بود. در بخشی از این اسناد به صراحت آمده است: کودتای نظامی‌ای که مصدق و کابینه جبهه ملی وی را ساقط کرد، تحت هدایت سیا و به عنوان یکی از اقدامات سیاست خارجی آمریکا، صورت گرفت.

این اسناد بخشی از گزارش موسوم به «نبرد برای ایران» است که در دهه 1970 توسط یکی از تاریخ‌نگاران سازمان سیا، گردآوری شده است.

اسناد تازه‌منتشر شده مربوط به بخش «عملیات سری» این گزارش است. سیا در این بخش اذعان کرده است که آمریکا از بیم حضور شوروی در ایران «ناگزیر به برنامه‌ریزی و اجرای عملیات «آژاکس» (کودتا) شده است».

 

فرمان شاه برای انتصاب «فضل‌الله زاهدی» به عنوان نخست‌وزیر بعد از کودتا/به نوشته پایگاه آرشیو امنیت ملی آمریکا، کودتاچیان آن را تکثیر کرده و با هدف تهییچ افکار عمومی، آن را در شهر پخش کرده‌اند

 

به نوشته فارین پالیسی، «آژاکس» اسم‌رمز دسیسه‌ای بود که در هر مرحله از اجرای آن، افرادی در داخل ایران هم دست داشته‌اند. این عملیات چند مرحله داشت: به راه انداختن تبلیغات منفی با هدف زیر سوال بردن صلاحیت سیاسی مصدق، ترغیب شاه به همکاری، پرداخت رشوه به اعضای پارلمان، سازماندهی نیروهای نظامی و نهایتا به راه انداختن تظاهرات‌های عمومی. اولین تلاش برای اجرای کودتا با شکست مسلم مواجه شد، اما نیروهای مجری کودتا بعد از تحرکاتی گسترده، در مرحله دوم در کنار هم قرار گرفتند و نهایتا در روز 28 مرداد، موفق شدند.

فارین پالیسی نوشته است که مشخص نیست که به چه دلیل سیا تصمیم گرفته است بعد از سالیان طولانی دست به انتشار این اسناد زده، همانطور که معلوم نیست چرا بخش‌هایی از این اسناد سال‌ها مخفی بوده است. در سال‌های اخیر بسیاری از مقامات سابق آمریکا و انگلیس مطالب و کتاب‌هایی در این مورد نوشته و به دست داشتن در کودتا اذعان کرده‌اند، اما مقامات اطلاعاتی آمریکا معتقدند انتشار این اسناد می‌تواند به شناسایی روش‌ها و تاکتیک‌های آمریکا به دشمنان کمک کند. همچنین حساسیت برخی متحدان نظیر بریتانیا (که به اذعان فارین پالیسی نقش گسترده‌ای در کودتا داشته) نسبت به این اطلاعات آمریکا را از انتشار آن‌ها بازداشته است.

 

روایت تصویری آرشیو امنیت ملی آمریکا از عملیات چهار مرحله‌ای روز 28 مرداد:

 

مرحله اول: به راه انداختن تظاهراتی گسترده در تهران بین ساعت 6 تا 10:30 صبح - این مرحله چهار گروه از اوباش اجرا می‌کنند.

 

مرحله دوم: ورود نظامیان و عوامل سری در برنامه بین ساعت 10 صبح تا 3 عصر – در این مرحله پلیس، نیروهای ارتش و عوامل اطلاعاتی وارد عمل می‌شوند. در این مرحله سه نقطه هدف وجود داشته. در نقطه اول در میدان ارک، بین ساعت 12 تا 1:30 اداره تبلیغات، وزارت کشور و وزارت امور خارجه اشغال می‌شود. نقطه دوم میدان بهارستان است. در این منطقه بین ساعت 10 تا 11، دفاتر چند حزب و روزنامه به آتش کشیده شده و تخریب می‌شود. میدان توپخانه سومین هدف است. تالار شهر، تلگراف‌خانه، شهربانی و دژبانی بین ساعت 11:30 تا 15 در این منطقه اشغال می‌شوند.

 

مرحله سوم: ورود تانک‌ها و تصرف آن‌ها به دست نیروهای حامی شاه بین ساعت 5 صبح تا 2:30 عصر – در این مرحله، سه تیپ ارتش تانک‌های خود را به میدان می‌آورند، تا نیروهای حامی شاه آن‌ها را به تصرف خود درآورند. قرار است 24 دستگاه از تانک‌ها به کنترل عوامل کودتا درآید.

 

مرحله چهارم: دستیابی به اهداف تعیین‌شده بین ساعت 2 تا 7 عصر – در این مرحله، نیروهای کودتا بین ساعت 2 تا 4 رادیو را به تصرف درمی‌آورند. زاهدی در حالی که کودتاچیان به سمت خانه مصدق حرکت کرده‌اند، بین ساعت 4 تا 5 به عنوان نخست‌وزیر جدید خطاب به ملت از رادیو ملی نطق می‌کند و نهایتا در ساعت 7 عوامل کودتا خانه مصدق را گرفته و وی را وادار به فرار می‌کنند.

برای مشاهده کامل اسنادتازه منتشرشده سیا اینجا و اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید بعد از 6 دهه و با انتشار اسناد رسمی کودتا ، سیا به نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد اذعان کرد ،

  

92/05/28 - 09:00
شماره: 13920528000096

وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضعگیری خود گفت که کشورش از گروه اخوان المسلمین حمایت نمی‌کند بلکه از مصر حمایت می‌کند.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با مصر/ قطر: از مصر حمایت می‌کنیم نه اخوان المسلمین

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی عملیات ارتش مصر برای پایان دادن به اعتراضات حامیان مرسی و کشته شدن صدها نفر از حامیان اخوان، گروه‌های حامی مرسی در روزهای گذشته در اعتراض به کشتارهای ارتش به خیابان‌ها آمدند.

مخاطبان محترم می‌توانند اخبار لحظه به لحظه تحولات مصر را در این خبر که در حال به‌روز شدن است، دنبال کنند.

 

 

09:23 نیروهای امنیتی مصر «حمدی حسن» یکی از رهبران اخوان را در اسکندریه بازداشت کردند

09:21 وزارت کشور مصر: طرح فرار عناصر اخوان از زندان را خنثی کردیم و درگیری‌ها به مرگ 36 نفر انجامید

09:20 گاردین: اخوان المسلمین برای بقا می‌جنگند

09:17 جبهه نجات ملی از حامیان ارتش و مخالف سرسخت مرسی امروز نشست برگزار می‌کند

09:15 نفربرهای زرهی ارتش برای اولین بار بعد از برچیدن تحصن طرفداران مرسی در النهضه و رابعه العدویه در میادین الغردقه در قاهره مستقر شدند

08:33 قطر: از مصر حمایت می‌کنیم نه اخوان المسلمین

08:25 پاریس سطح خشونت در مصر را غیرقابل قبول دانست/پیام شاه سعودی برای رئیس جمهور فرانسه

00:29 نقشه راه فرانسه و عربستان برای بحران مصر

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید لحظه به لحظه با مصر/ قطر: از مصر حمایت می‌کنیم نه اخوان المسلمین ،

  

92/05/27 - 20:00
شماره: 13920527001351
فرمانده منطقه یکم ندسا:
توان مقابله‌ای سپاه در حد مواجهه با نظام آمریکا تعریف شده است

ناوسالار شیاری گفت: مقیاس رویارویی سپاه، نه در حد و اندازه قدرت‌های کوچک منطقه‌ای که در اندازه مواجهه با نظامی همچون نظام سلطه گر آمریکا تعریف شده است.

خبرگزاری فارس: توان مقابله‌ای سپاه در حد مواجهه با نظام آمریکا تعریف شده است

 

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، ناوسالار محمود شیاری فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه، طی سخنانی در مراسم نکوداشت 26 تن از آزادگان این منطقه، ضمن ارج نهادن به مقام و منزلت رفیع آزادگان، گفت: امروز کشور ما کشوری عزیز، شرافتمند و عزتمند است و بخش قابل توجهی از این ویژگی‌ها با ایثار، صبر و بردباری شما سفیران انقلاب حاصل شده است.

وی افزود: هیچ قلم و زبان و بیانی نخواهد توانست ایثار و دلیرمردی و ایستادگی شما را توصیف کند.

فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه خاطر نشان کرد: اگر امروز به آن مرحله از توانمندی و اعتماد به نفس دست پیدا کرده ایم که مقیاس رویارویی خود را نه در حد و اندازه قدرت های کوچک منطقه ای که در اندازه مواجهه با نظامی همچون نظام سلطه گر آمریکا تعریف کرده ایم، به برکت حماسه‌هایی است که شما ایثارگران و آزادگان خلق کردید.

وی ادامه داد: تکریم آزادگان به عبارتی پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و اهتمام در جهت توسعه و ترویج این ارزش‌ها در میان نسل امانتدار و میراث دار انقلاب است.

در ادامه این مراسم که با همکاری امور ایثارگران نیروی دریایی سپاه برگزار شد، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از آزادگان حماسه ساز منطقه یکم دریایی سپاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/


نظر() توان مقابله‌ای سپاه در حد مواجهه با نظام آمریکا تعریف شده است ،

  

92/05/27 - 18:12
شماره: 13920527001259
روحانی در اولین جلسه هیات دولت:
بهبود معیشت مردم اولین مسئولیت دولت است/قرائت منشوراخلاقی دولت توسط نهاوندیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران در اولین جلسه هیات دولت یازدهم گفت:امروز اولین مسئولیت همه اعضای دولت بهبود معیشت مردم است، اگر زندگی مردم را تامین نکنیم آنگاه اخلاق، معنویت، رابطه صحیح و اساس ایمان در جامعه باقی نخواهد ماند.

خبرگزاری فارس: بهبود معیشت مردم اولین مسئولیت دولت است/قرائت منشوراخلاقی دولت توسط نهاوندیان

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در اولین جلسه هیات دولت یازدهم با بیان اینکه خدا را سپاسگزاریم که نعمت خدمت به مردم را به ما عنایت کرد، گفت: هر یک از اعضای دولت در انجام وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود مشکلی از مشکلات را حل و موجب سرافرازی ایران عزیز باشیم و زندگی مردم را بهبود بخشیم لازم است شکری بزرگ به جای آوریم.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه مردم عزیز ایران با حضور در انتخابات شکوهمند 24 خرداد و رای قاطع خود به دولت تدبیر و امید ، زمینه خدمت گزاری را برای ما فراهم کرده‌اند، تصریح کرد: ما بعد از تشکر از حضرت حق، از مردم به خاطر اخلاص ، فداکاری، فهم و درک دقیق آنها در این مقطع تاریخی سپاسگزاریم.

روحانی افزود: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد تا در طول مدت خدمت، خدمتگزار خوبی برای مردم کشورمان بوده و موجب رضایت حضرت ولی عصر(عج) و خشنودی مردم عزیز ایران باشیم و بتوانیم جایگاه ملت و کشور را در نقطه‌ای که شایسته است، با تلاش خود قرار دهیم.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: البته تقدیر به دست خداوند متعال است اما تدبیر ، تلاش، کوشش و جهاد بر عهده ما خواهد بود و انشاءالله بتوانیم تلاش و همت را در مسیر خدمت به مردم به کار گیریم.

روحانی با بیان اینکه در این مقطع با مشکلات فراوانی مواجه هستیم، اظهار داشت: همه اعضای دولت آماده ایثار و فداکاری هستند که باید از وسوسه شیاطین به خداوند پناه برده و از امام عصر(عج) استمداد بطلبیم.

رییس‌جمهور ادامه داد: این وعده خداوند است که اگر آماده جهاد و ایثار باشید و مجاهدانه در این راه گام برداریم، خداوند بهترین راه و مسیر را به ما نشان خواهد داد.

روحانی خاطرنشان کرد: تردید ندارم که هیچ هدفی جز آمادگی برای ایثار و فداکاری نمی‌تواند همکاران بنده را به این راه کشانده باشد، چرا که شرایط کشور به گونه‌ای نیست که بگوییم کسی برای خواسته‌های نفسانی و رسیدن به جایگاه، این مسئولیت‌ها را قبول کرده باشد.

رییس‌جمهور تاکید کرد: ما آمده‌ایم تا خود، جان و آبروی خود را فدای ملت کنیم و امروز روز فداکاری و فدا کردن همه سرمایه‌ خود برای کشور و ملت است.

روحانی اظهار داشت: ما اگر به عنوان دولت خود را آماده ایثار و فداکاری کنیم و مردم این را در عمل احساس کنند، مطمئناً پشتیبان دولت خواهند بود.

رییس‌جمهور تصریح کرد: مطمئناً با پشتیبانی مردم، دولت بیمه می‌شود و دست مردم که همان دست خداوند است، پشت سر ما خواهد بود که در آن هنگام همه مشکلات و موانع برداشته شده و خداوند راه را برای پیشرفت، تسهیل خواهد کرد.

روحانی گفت: اگر نیت ما خدمت به مردم بوده و این خدمت به همه ایرانیانی که زیر چتر ایران و ایرانیت قرار گرفته‌اند، برایمان افتخار باشد در حقیقت در همان مسیر حکومت علوی و محمدی(ص) حرکت کرده‌ایم.

رییس‌جمهور با بیان اینکه امروز اولین مسئولیت همه اعضای دولت بهبود معیشت مردم است، اظهار داشت: اگر زندگی مردم را تامین نکنیم آنگاه اخلاق، معنویت، رابطه صحیح و اساس ایمان در جامعه باقی نخواهد ماند.

روحانی تصریح کرد: همه تلاش‌ها برای این است که مردم زندگی نسبتا راحتی داشته باشند.

رییس‌جمهور افزود: باید همگی کمر همت را بسته و آستین‌ها را بالا زده و با تمام امید و تکیه بر خدا وارد عمل شویم.

روحانی با تاکید بر اینکه دولت هیچ ناامیدی نداشته و هیچ مشکلی نمی‌تواند در فعالیت‌های آینده ما تاثیر گذارد، گفت: شرط آن آمادگی برای ایثار و فداکاری است و همه باید در این مسیر با یکدیگر به طور هماهنگ کار کنیم.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه نباید وزرا به مسائل و موضوعات پیش روی خود به صورت بخشی نگاه کنند، اظهار داشت: علاوه بر اینکه همه دولت در بخش‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید به طور هماهنگ عمل کنند هر یک از اعضای دولت نیز با توجه به مسائل بخش خود، موضوعات فرابخش خود را نیز مدنظر قرار دهد.

روحانی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی از جمله برنامه‌های اصلی کار دولت است، خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شده تا دو جلسه در هفته با حضور وزرای اقتصادی برای ایجاد چارچوبی مشخص در زمینه حل مسائل اقتصادی تشکیل شود و همه اعضای دولت در شرایط فعلی باید خود را با تصمیمات آن جلسه اقتصادی هماهنگ کنیم.

رییس‌جمهور با بیان اینکه مردم به این دولت امید بسته‌اند که البته امید آنها درست و به حق است، اظهار داشت: مسیر حرکت دولت همان مسیر حل مشکلات خواهد بود؛ چرا که دولت در زمینه اجرایی همواره باید تسهیل کننده امور باشد.

روحانی با بیان اینکه کار باید در دست مردم باشد و آنها در صحنه حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر کار را به مردم بسپاریم امور بهتر و با کیفیتی بالاتر و کم خرج و سریع انجام شده و نشاط به جامعه بازخواهد گشت.

رییس‌جمهور تصریح کرد: اساس جامعه نشاط روحی بوده و ما باید آن را به جامعه بازگردانیم.

روحانی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که کشور متعلق به مردم بوده و ما می‌توانیم بهترین تسهیل کننده امور در زمینه‌های مختلف برای مردم باشیم و در این صورت انشاءالله موفق خواهیم بود.

رییس‌جمهور با تقدیر از نمایندگان و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برای تلاش 4 روزه آنان در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و همه کسانی که به عنوان موافق و مخالف وزرا سخنرانی کردند، اظهار داشت: نمایندگان مجلس به هر حال در چارچوب قانون حرکت کرده و نظر آنها هر چه بوده برای ما محترم است.

روحانی افزود: ما به قانون و مجلس که برآمده از مردم و قانون است احترام می‌گذاریم.

رییس‌جمهور با تقدیر از همه وزرایی که در این مقطع مسئولیت را قبول کرده و به کمک دولت آمده‌اند، اظهار داشت: وزرای محترم در جلسات مجلس بسیار منطقی سخن گفته و به سوالات پاسخ دادند که رعایت ادب و اخلاق آنها قابل تقدیر است.

در اولین جلسه هیات دولت پس از سخنان حسن روحانی منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید توسط محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری قرائت شد و پس از آن اعضای دولت در پیشگاه قرآن کریم سوگند یاد کردند تاهمواره در دوران مسئولیت خود به منشور اخلاقی دولت «تدبیر و امید» متعهد بوده و همه توان خود را در راه ایفای وظیفه خود بکار گیرند.

 

انتهای پیام


اولین دیدگاه را شما بگذارید بهبود معیشت مردم اولین مسئولیت دولت است/قرائت منشوراخلاقی دولت ت ،

  

92/05/27 - 15:03
شماره: 13920527000972

دبیر هیئت دولت از آغاز جلسه هیئت دولت در ساعت 16 امروز خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز اولین جلسه هیئت دولت یازدهم از ساعت 16

 

علی صدوقی دبیر هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس از آغاز جلسه هیئت دولت در ساعت چهار امروز خبر داد.

وی افزود: این جلسه به روال گذشته جلسات هیئت دولت برگزار می شود.

بعد از ظهر امروز اولین جلسه هیئت دولت با حضور  15 وزیر که موفق به گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی شده و همچنین سه سرپرست وزارتخانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید آغاز اولین جلسه هیئت دولت یازدهم از ساعت 16 ،

  

92/05/27 - 14:10
شماره: 13920527000843
امیر سیاری اعلام کرد
برگزاری رزمایش دریایی ارتش در نیمه دوم سال جاری/ حضور پررنگ نداجا در پسابندر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش دریایی ولایت 92 نیمه دوم سال جاری در آب‌های آزاد برگزار می‌شود و یگان‌های مختلف این نیرو اعم از سطحی، زیرسطحی و پروازی در آن شرکت خواهند داشت.

خبرگزاری فارس: برگزاری رزمایش دریایی ارتش در نیمه دوم سال جاری/ حضور پررنگ نداجا در پسابندر

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر ‌حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه جشنواره سراسری حدیث ارتش که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش دریایی ولایت 92 نیمه دوم سال جاری در آب‌های آزاد برگزار می‌شود که یگان‌های مختلف این نیرو اعم از سطحی، زیرسطحی و پروازی در آن شرکت خواهند داشت، البته زمان دقیق برگزاری آن که به شرایط بستگی دارد، بعدا اعلام می‌شود.

سیاری همچنین درخصوص زمان بهره‌برداری از ناوشکن‌های موشک‌انداز جدید کلاس کمان نیز اعلام کرد که امیدواریم این دستاوردها در سال آینده رونمایی شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره احداث پایگاه‌های جدید این نیرو در پسابندر تصریح کرد: ساخت این پایگاه در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر توجه به سواحل مکران صورت می‌گیرد و با توجه به اشرافیت سواحل جنوب شرقی کشور بر دریاهای آزاد باید در این سواحل پایگاه‌ها و مناطق بزرگ دریایی باشیم.

وی افزود: از این رو مناطق دریایی جاسک، کنارک، راس میدانی و پایگاه پسابندر، احداث شده است که ماموریت‌های پایگاه‌های دریایی ما در راستای کنترل سرزمینی، گسترش منطقه نظارت در آب های آزاد و حضور در این مناطق برپا شده است.

سیاری درپایان تاکید کرد: حضور نیروی دریایی در سواحل مکران بنا بر تدبیر فرمانده معظم کل قوا باید موجب توسعه این مناطق شود.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید نیروی دریایی ، ارتش ، رزمایش ، امیر سیاری ، رزمایش دریایی ارتش ، نداجا ، پسابندر ، دریایی ، ‌حبیب الله سیاری ، فرمانده نیروی دریایی ارتش ، امیر ، کشتی ،

  

92/05/27 - 09:34
شماره: 13920527000181
توفیقی در گفت‌وگو با فارس:
گزینه پیشنهادی وزارت علوم هستم/امروز برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم

سرپرست جدید وزارت علوم با اعلام اینکه امروز به وزارت علوم می‌رود، گفت: گزینه احتمالی این وزارتخانه هستم و امروز برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم.

خبرگزاری فارس: گزینه پیشنهادی وزارت علوم هستم/امروز برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم

 

جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به حضورش در وزارت علوم در ساعت 10:30 امروز، گفت: به همراه چند تن از دوستان به وزارت علوم می‌روم تا در جلسه‌ای عمومی شرکت کنم و هیئت همراه خاصی ندارم.

وی افزود: هنوز صحبت جدی در رابطه با تصدی وزارت علوم نشده است و این مسئله در چند روز آینده مشخص می‌شود ولی به احتمال بسیار زیاد گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت علوم هستم.

توفیقی اظهار داشت: امروز در وزارت علوم برنامه‌های آینده خود را اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/


نظر() گزینه پیشنهادی وزارت علوم هستم/امروز برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم ،

  

92/05/27 - 11:21
شماره: 13920527000463

روزنامه دیلی‌تلگراف اذعان کرد هیچ موردی در خاورمیانه نیست که به اندازه ایران نشان دهد غرب چگونه با واقعیات خاورمیانه مواجه شده و خود را فریب می‌دهد در حالی که ایران قدرتمندترین حکومت تهدیدکننده منافع غرب در خاورمیانه است.

خبرگزاری فارس: دیلی‌تلگراف: ایران بزرگ‌ترین تهدید علیه غرب/ در خصوص روحانی خود را گول نزنید

 

 روزنامه بریتانیایی دیلی‌تلگراف در گزارشی مبسوط به قلم «کریستوفر بوکر» اذعان کرده است که غرب در برابر تحولات خاورمیانه دست‌پاچه و ناتوان است.

به نوشته این تحلیل‌گر غربی، خوش‌بینی آرزومندانه غرب در خصوص آنچه «بهار عربی» خوانده شد میلیون‌ها مایل با آنچه امروز در رویدادهای خونین مصر مشاهده می‌شود، فاصله دارد. فاجعه‌ای حتی بدتر از فاجعه مصر، در سوریه همچنان ادامه دارد. خشونت باز هم به لبنان روی آورده است و در عراقی که غرب [به زعم خود] آزاد کرد، هزاران نفر به‌خاطر درگیری‌های فرقه‌ای جان باخته‌اند. گفتگوهای صلحی که آمریکا میانجی‌گری آنها را بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها بر عهده دارد نیز، «بیچاره‌تر از همیشه» به‌نظر می‌رسند!

با این حال از منظره نویسنده تلگراف، هیچ موردی در خاورمیانه نیست که به اندازه ایران نشان دهد که غرب چگونه با واقعیات خاورمیانه مواجه شده و خود را فریب می‌دهد. از منظر بوکر، ایران قدرتمندترین حکومت تهدیدکننده منافع غرب در خاورمیانه است.

نویسنده ایران را متهم کرده است که در هر ناآرامی در خاورمیانه به‌نوعی دست دارد، چه در سوریه و عراق و چه حتی در حمایت از جنبش اخوان‌المسلمین. با این حال از منظر وی، غرب بار دیگر پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات خود را گول زده است و وی را میانه‌رو و اصلاح‌طلبی خوانده است که ممکن است درها را بر روی روابط ایران و ایالات متحده باز کرده و در مساله هسته‌ای ایران تغییر ایجاد کند.

به‌تصریح گزارش دیلی‌تلگراف، روحانی هم همچون رئیس‌جمهور سابق ایران، محمود احمدی‌نژاد از به‌وجود آورندگان «قدرت واقعی» در ایران است که در مرکزیت آن، رهبر عالی این کشور قرار دارد. روحانی بیش از 20 سال از صحنه‌گردانان حکومت ایران بوده است که در قلب مراکز نظامی، امنیتی و اطلاعاتی ایران مشغول به فعالیت بوده است.

این گزارش در ادامه به سوابق رئیس‌جمهور کشورمان در دوران دفاع مقدس و مسوولیت در شورای عالی امنیت ملی اشاره کرده و وی را متهم به سرکوب دانشجویان در جریان شورش 18 تیر کرده است. نویسنده همچنین بر این باور است که در جریان مذاکرات هسته‌ای با غرب نیز، روحانی به‌عنوان مذاکره‌کننده ارشد ایران غرب را فریب داده و اکنون نیز که به ریاست‌جمهوری رسیده، اعلام داشته که راهی برای توقف برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد.

این گزارش با اشاره به ادامه حمایت ایران از حکومت بشار اسد در دوران ریاست‌جمهوری روحانی، خشم خود را از انتصاب حسین دهقان به وزارت دفاع و مصطفی پورمحمدی به وزارت دادگستری توسط آقای روحانی ابراز داشته است.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید دیلی‌تلگراف: ایران بزرگ‌ترین تهدید علیه غرب/ در خصوص روحانی خود ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]