دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

کد خبر:4768225
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1392 - 10:10
به مناسبت سالگرد شهید رضایی مجد؛

کاپیتان شهیدی که پس از 27 سال طنین الله اکبرش در زمین های فوتبال به گوش می رسد

بیست و هفت سال از شهادت مرد آسمانی فوتبال ملی ایران , شهید مهدی رضایی مجد بازیکن با اخلاق و کاپیتان تیم ملی جوانان فوتبال ایران در سالهای 60 و 61 می گذرد اما هنوز طنین غیرت مردانه و پهلوانانه و همچنین غریو الله اکبر این شهید بزرگوار در زمین های فوتبال کشورمان به گوش می رسد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،شهید رضایی مجد در سالهای 61 و 62 به همراه تیم ملی جوانان به ترتیب در رقابتهای جام پادشاهی بنگلادش و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در نپال شرکت داشت و موفق شد برای تیم ملی جوانان در مجموع 15 گل به ثمر برساند.

این شهید والامقام در تیم های فوتبال نوجوانان آذر تهران، جوانان و بزرگسالان اکباتان و تهران جوان عضویت داشت و در سال 65 به تمرینات تیم پرسپولیس دعوت شد ولی او با حضور در سپاهیان حضرت محمد (ص) ‌برای چهارمین بار راهی جبهه های حق علیه باطل شد تا اینکه در دهم اسفند ماه 1365 در عملیات تکمیلی کربلای 5 در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

ورزش کشور عزیزمان از وجود مردان آسمانی بی‌بهره نبوده و شهید "مهدی رضایی مجد" کاپیتان اسبق تیم فوتبال جوانان ایران یکی از مردان آسمانی فوتبال ایران است که درزمان حضورخود دراین تیم افتخارات زیادی را نصیب ورزش کشور کرد.

مهدی با پخش خبر رادیو از جا پرید، عراقی ها خرمشهر را اشغال کرده اند، درنگ جایز نبود، بازو بند را باز کرد و چفیه را روی دوشش انداخت, کفش فوتبال را در آورد و پوتین بپا کرد، بعد با همه خداحافظی کرد، با چمن سبز،با آسمان آبی و با چهره هایی که از خجالت سرخ شده بود, سر گذاشت به بیابان، به دیاری که بارانش گلوله بود و خمپاره، به سرزمینی که مقدس بود و حالا با ورود اجنبی آلوده شده بود، شب و روز برایش یکی شد و چه حماسه ها که نیافرید و چه رشادت ها که نکرد تا اینکه دشمن سرش را با گلوله و ترکش های خمپاره هدف گرفت، حالا او به وصال یار رسیده بود.

مهدی در زمستان سرد و پربرف سال 1342 در محله‌ پاچنار در یکی از محلات کهن تهران به دنیا آمد , کودکی که با آمدن خود در میان خانواده‌ای متوسط اما مذهبی‌، زندگی اهل خانواده را دگرگون ساخت. دوران کودکی مهدی در دامن پرمهر و محبت مادری سپری شد که خود از تربیت یافتگان مکتب اسلام بود.

روزهای انقلاب با روزهای نوجوانی او توام شد, 12 بهار از سن مهدی نگذشته بود که او رشته فوتبال را برای ادامه فعالیتهای ورزشی خود برگزید و درخشش او در همان ابتدای کار‌، سبب شد تا به عضویت تیم فوتبال نوجوانان آذر تهران‌، جوانان اکباتان تهران و در نهایت به عضویت تیم جوانان ایران در سن 17 سالگی درآید.

او به همراه تیم فوتبال جوانان ایران‌، حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در نپال و جام قهرمانی آسیا در بنگلادش را تجربه کرد, مهدی برای آنکه بتواند دین خود را به کشور ادا کند با شرکت در عملیات والفجر مقدماتی و والفجر یک‌، حضور خود در جبهه‌های جنگ را اعلام کرد .

عضویت مهدی رضایی مجد در تیم فوتبال تهرانجوان در سال 65 را باید آخرین فعالیت ورزشی‌اش دانست چون او بار دیگر در اواخر بهمن ماه سال عازم جبهه‌های نبرد شد. حضور در عملیات تکمیلی کربلای پنج در منطقه شلمچه در تاریخ دهم اسفند ماه سال ، نقطه رهایی این شهید ورزشکار از بند این دنیا بود , مهدی دهم اسفند ماه به دنیا آمد و دهم اسفند ماه هم به سوی معبود خود شتافت.

شهید رضایی مجد فوتبالیست پهلوان ، نیاز درونی‌اش را برآورده نکرد و در روزهایی که همه در جستجوی مقام و مکان او بودند ، او به دنبال خدا و در جستجوی یار بود.

این ورزشکار عزیز در عنفوان جوانی تبدیل به الگویی جامع و کاربردی برای جوانان شد و ورزش کشور شاهد بروز تختی دیگری شد. شوق عطش ملاقات با خدا ، آرام و قرار او را ربود و بر این اساس بانگ هل من ناصر ینصرنی حضرت امام حسین (ع) را بر زبان جاری ساخت و در اوج شهرت و افتخار گام به جبهه‌های حق علیه باطل گذاشت تا از دین ، کیان و شرف ایران اسلامی دفاع کند.

شهید رضایی مجد پیش از حضور در جبهه های نبرد در میادین ورزشی بارها باعث بالا رفتن پرچم ایران و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی شد و پس از آن افتخارات خود را با به دست آوردن مدال شهادت به بالاترین درجه رساند.

رضایی در سال 61 اولین بازی ملی خود را انجام داد. او با تیم ملی جوانان سه اعزام برون مرزی داشت. وقتی در مسابقات بنگلادش ، قرعه ایران به عراق خورد به خاطر همزمانی این بازی با جنگ تحمیلی ، تیم ملی از حضور در آن خودداری کرد ولی تمامی اعضای این تیم در حاشیه زمین مسابقه نماز جماعت باشکوهی برگزار کردند .

رضایی مجد در آخرین نوبتی که به جبهه اعزام می شد به دوستانش گفت که اگر زنده ماندم و برگشتم با پرسپولیس قرارداد می‌بندم .

  •   شهید مهدی رضایی مجد و یارانش در زمین چمن ورزشگاه کاتماندو نپال سجده عشق برپا نمودند و نماز را به جماعت خواندند تا خداداد عزیزی در ملبورن استرالیا حماسه ساز شود و بهمراه یارانش سجده شکر راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان را پس از سالها به جام جهانی به جای آورد.
  • شهید مهدی رضایی مجد مدال طلای حسینی برگردان نهاد تا حسین رضا زاده در حضور قهرمانان نامی جهان با رمز یا ابوالفضل العباس مدال زرین برگردن بیاندازد .
  • شهید رضایی مجد با گذشتن از جان خود و با رد شدن از علایق دنیوی و مراتب قهرمانی باعث شد تا مهدی مهدوی کیا در جام جهانی با گذشت علی دایی گل پیروزی بخش ایران را درون دروازه تیم ملی آمریکا جای دهد و میلیونها نفر از ایرانی ها و دوستداران کشورمان را شاد کند.
  • شهید رضایی مجد در آخرین سفر خود اشک شوق میریخت که توانسته بود پشت پایی به دنیا بزند همانطور که حمید استیلی با گلزنی به تیم ملی آمریکا اشکهایش را به مردم ایران تقدیم نمود و خوشحالی اش را با تمام ایرانیان تقسیم کرد.
  • شهید رضایی مجد زمانی که با قطار عازم جبهه بود روی شیشه بخار گرفته در باران تهران با انگشت خود نوشت یاران و دوستان ما رفتیم و شما از قافله جاماندید همانطور که علی دایی پس از به ثمر رساندن چهارمین گل خود به تیم ملی کره جنوبی در مقابل لنز دوربین بخار گرفته تلویزیونی با انگشت خود به گذشتن از سد راه کره اشاره کرد و به آنان گفت ما رفتیم و شما جاماندید .
  • شهید رضایی مجد در خرمشهر با رشادتهای خود و یارانش به کودکان خرمشهری ثابت کرد که آنها تنها نیستند همانطور که هادی ساعی و یارانش در شهر زلزله زده بم به کودکان یتیم و بی سرپرست فهماند که آنها هم می توانند در کنار قهرمان المپیک و جهان عکس یادگاری بگیرند و تنها نباشند.
  • شهید رضایی مجد و هم تیمی هایش در مسابقات آسیایی نپال از رویارویی با تیم عراق سرباز زدند تا به آرش میراسماعیلی بگویند تو هم می توانی در رقابت با دشمن دیرینه ایران اسلامی یعنی رژیم صهیونیستی مسابقه ندهی .
  • شهید رضایی مجد به پرسپولیس نرفت تا در تیم شهدای گمنام دسته چهارمی تهران توپ بزند و دل خانواده شهدا را بدست آورد همانطور که وحید هاشمیان به همراه تیمش به سرزمین غصبی رژیم اشغالگر قدس نرفت تا دل مردم مظلوم فلسطین را شاد کند.
بسیاری از ورزشکاران و مدیران ورزش کشور که با این شهید از نزدیک آشنا بودند ، گذشت و اخلاق حسنه را از خصوصیات بارز وی در تمامی عرصه‌های زندگی به ویژه در عرصه ورزش عنوان می‌کنند:

  • "مجید مشایخی" رییس سابق ورزش بسیج و رییس بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه قهرمانان واقعی، شهدای اسلام هستند، ‌گفت: به مناسبت بزرگداشت از مقام شامخ شهید رضایی مجد لیگ دسته یک فوتسال بسیج به نام این شهید نامگذاری شده و رقابتهای این لیگ به طور منظم در استانهای کشور در حال برگزاری است.
  • "جعفر کاشانی" از پیشکسوتان فوتبال ایران درباره شهدایی چون رضایی مجد گفت:‌ شهدا به ما قدرت شناخت آموخته و با ایثار جان خود در استقلال کشور نقش اساسی ایفا کردند. وظیفه ما در این مقطع زمانی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بخصوص کاپیتان سابق تیم فوتبال جوانان ایران است.
  • "مهدی مناجاتی" سرمربی اسبق تیم ملی و پاس تهران، شهید رضایی مجد را الگوی واقعی جوانان فوتبالیست کشور دانست و افزود: باید شهدا را تکریم کرد چرا که آنان در قهرمانی های ‌ملی پوشان ما نقشی بسیار ارزشمند داشتند.
  • "همایون بهزادی" سر طلایی فوتبال ایران در دهه 50 سخنان خود را با اشعاری آغاز کرد که در آن ماندن را در رفتن خواند، رفتنی که همه بر آن غبطه می خورند.
  • بهزادی، شهید رضایی مجد را جوانی سرافراز خواند و گفت: ‌اگر این شهید امروز هم در جمع فوتبالی های ما بود بدانید که به طور حتم یکی از ستاره ها و مربیان بنام، همچون همبازی خود امیر قلعه نویی در این زمان بود.
  • "سید مهدی حیدری "همبازی شهید در تیم اکباتان نیز یادآور شد: اخلاق شهید را می توان به عنوان بزرگترین خصیصه او مثال زد و در سالیان طولانی همبازی همچون او ندیدم که با کسی با ترشرویی برخورد کند.
  • "قاسم پناهگر "سرمربی پیشین تیم تهران جوان و سرپرست اسبق تیم فوتبال امید ایران هم گفت: ‌افتخار مربیگری شهید برایم در همه عمر خاطره انگیز است و می دانم شهید رضایی مجد هرگز به دنبال کسب قهرمانی نبود و پهلوانی و مردم داری را ارجح تر از مدال آوری می دانست. مربی اسبق تیم تهران جوان در خصوص بازی رضایی مجد در تیم تهران جوان گفت : قبل از اینکه او با ما قرارداد امضا کند در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت کرده بود ولی با درخواست من به تیم تهران جوان پیوست. پناهگر ادامه داد : شهید رضایی مجد تا پایان زمان قرارداد خود ، نامی از پول و حق قرارداد نبرد و در زمان تسویه حساب با باشگاه گفت : از من راضی باشید ، زیرا چندین بازی با تیم دسته چهارمی شهدای گمنام انجام دادم.
  • "مهدی اربابی" در این‌باره گفت : از خصایص بارز شهید این بود که در اردوها همیشه با جوانان شهرستانی برخوردی مناسب داشت و سعی می‌کرد که همواره به آنها کمک کرده و در مسائل دینی و مذهبی آنان را ارشاد کند.
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران در مسابقات آسیایی نپال ادامه داد : زمانی که قرار بود در دور دوم مسابقات آسیایی نپال برابر تیم عراق به دلیل جنگ تحمیلی بازی نکنیم ، با پیشنهاد شهید رضایی مجد ، قبل از شروع مسابقه اقدام به برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در زمین مسابقه کردیم و سپس با فریاد "الله اکبر" از زمین خارج شدیم.
  • "امیر قلعه نویی" سرمربی تیم استقلال تهران و همبازی شهید رضایی مجد در تیم جوانان کشورمان نیز گفت : هیچ زمان از یاد او فارغ نمی‌شوم و همواره در ذهن ، یاد او را زنده نگاه می‌دارم.
وی افزود : در مسابقات آسیایی نپال ، یکی از چهره‌های مطرح تیم فوتبال جوانان ایران ، شهید رضایی مجد بود و من گلی را که وی در کشور بنگلادش به تیم بزرگسالان کره جنوبی زد از یاد نمی‌برم او واقعا هافبک راست خوبی بود.
  • سرهنگ حمید عابدی رییس بسیج ورزشکاران نیز گفت : شهید رضایی مجد در اوج فوتبال خود نگاه بهتری به آینده داشت و آرمان حسینی خود را کامل کرد.
رییس بسیج ورزشکاران کشور ادامه داد : جامعه ورزشی ما باید با شناساندن شهید رضایی مجد و شهیدان دیگر به جوانان ، راه بزرگی برای اعتلای نام این عزیزان بردارد.
  • "هادی آهنگران" کاپیتان وقت تیم اکباتان تهران نیز ادامه داد : شهید مهدی رضایی مجد ، جوانی سرشار از خلاقیت و پشتکار بود. هر زمان که به عنوان یار جوان به بازی وارد می‌شد ، تیم حریف را تحت تاثیر بازی روان خود قرار می‌داد. وی ، شهید رضایی‌مجد را فردی دلسوز و مکتبی توصیف کرد که همیشه در ایام ماه مبارک رمضان با زبان روزه سر تمرینات حاضر می‌شد و اصلا به این جهت کم کاری نمی‌کرد و مانند بقیه و حتی بیشتر از یاران خود در زمین می‌دوید.

سازمان ورزش بسیج کشور در سال 1389 شهید رضایی مجد را به عنوان شهید شاخص ورزشکار سال انتخاب کرد .

در مراسم برترین‌های ورزش ایران در سال 86 که با حضور قهرمانان رشته‌های مختلف، روسای فدراسیون‌های ورزشی از شهید رضایی مجد و پدر مرحوم وی حاج حسین رضایی مجد تجلیل ویژه‌ای به عمل آمد.

27 سال از تاریخ شهادت "شهید مهدی رضایی مجد" کاپیتان پیشین تیم فوتبال جوانان ایران می‌گذرد ولی همچنان یاد و خاطره او در بین دوستان ، قهرمانان و ورزشکاران باقی است.

بیست و هفتمین سال شهادت پهلوان مهدی رضایی مجد کاپیتان سر افراز تیم ملی جوانان را گرامی داشته و یاد و حماسه قهرمانی هایش را زنده نگاه می داریم.

فرازی از وصیت نامه شهید:
اجازه از حضور حضرت بقیه الله اعظم روحی و ارواح العالمین له الفدا و با سلام خدمت امام خمینی که جان بی ارزش این بنده بیچاره فدای او باد، چند کلامی با این دستان لرزان می نویسم: ای خدای من تو را به حسینت، تو را به زینب، تو را به زهرایت، تو را به علی ات، مرا از درب خانه ات ناامید مگردان، مرا جلوی پدران و مادران شهدا رو سیاه نکن. خانواده های شهدا بدانند که ما رهرو راه فرزندان شهیدشان هستیم. هر چند ما گناهکار هستیم اما به درگاهت آمده ایم و عجز و ناله سر می دهیم و سپس ضمن حلالیت از پدر و مادرش توصیه می کند که بعد از شهادتش پیام رسان خون تمامی شهدا باشند و برای وی گریه نکنند بلکه برای حضرت زهرا (س) که مادر تمامی شهداست و همچنین برای فرزند شهیدش حسن بن علی (ع) ناله کنند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید کاپیتان ، شهید ، الله اکبر کاپیتان شهیدی که پس از 27 سال طنین ال ،

  

 

د خبر:4868993
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1393 - 09:39
افشاگری و تکذیب‌های پراشتباه؛

آیا میزبانی جام جهانی از دست قطر می‌رود؟

سران برخی کشورهای آفریقایی، آمریکای جنوبی و آسیایی همزمان با تهدید رسانه‌های غربی به افشاگری درباره فساد مالی در قطر به تکاپو افتاده و تکذیبیه منتشر می‌کنند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،پاتریک کلارک از نویسندگان مطرح بخش بین المللی BBC هم داستان با همکارانش در ساندی تایمز و دیلی تلگراف به سراغ پرونده مبهم، پیچیده و اخیرا ممنوعه "فساد مالی در قطر" رفته و ادعا می‌کند در پروژه اعطای میزبانی جام جهانی 2022 متهم ردیف اول نه این کشور بلکه خود فیفا است!

وی با اشاره به اینکه در این فرایند نمایندگان آفریقا بیش از کنفدراسیون آسیا دچار فساد مالی بوده‌اند، آورده است: "عیسی حایاتو رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) بلافاصله اتهامات وارده از سوی رسانه‌های غربی را رد کرده و مدعی است دخالتی در فساد مالی اهالی ورزش قطر نداشته و ندارد؛ اما نکته مهم اینکه مواردی را در تکذیبیه خود مطرح کرده که در افشاگری انگلیس وجود ندارد. با این کار، وی خود را درگیر پرونده های تازه تری کرده و باید پاسخگوی گاف های بزرگ خود در این تکذیبیه باشد."

به عنوان مثال در بخشی از تکذیب نامه طولانی آمده که عیسی حایاتو طبق ادعای ساندی تایمزبه تاریخ 2 دسامبر 2010 میلادی 60 بلیت جام جهانی از شخص بن همام دریافت کرده که ذکر نکرده این بلیت ها به جام جهانی 2010 مربوط می شود یا 2014 و از طرفی چرا باید این اتفاق رخ داده باشد؟

کشتی شکسته فیفا – قسمت دوم

نویسنده ساندی تایمز اما مدعی است اصولا چنین جمله ای در متن خبری این واحد رسانه ای منتشر نشده است. اکنون که خود آقای رئیس اصرار بر وقوع چنین خبطی دارد، باید پاسخگو باشد این بلیت های دریافت شده اگر برای سال 2014 است، به چه کسانی و با چه قمیت نجومی واگذار شده است!

منابع خبری در فرانسه، انگلیس و هلند مدعی شده و تهدید کرده اند که اگر تکذیب این مقامات و متهمان ردیف اول پرونده یعنی قطر، ادامه داشته باشد مدارک رسمی بدون هیچ ملاحظه ای رسانه ای خواهند شد و در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.

این مدارک رسمی می تواند شامل فایل صوتی مکالمات تلفنی مقامات قطری با روسای فدراسیون در حداقل 50 کشور دنیا باشد که البته مشخص نیست فایل صوتی ضبط شده این مکالمات از چه طریقی در اختیار منابع خبری در اروپا قرار گرفته که بلاتر و معاونت بین قاره ای فیفا از دریافت آنها عاجز است!

دیوید باند از BBC نیز مدعی است مدارک کافی در اختیارش قرار گرفته تا ثابت کند بن همام و اطرافیانش از میزبانی قطر حمایت رسمی داشته‌اند و رای بسیاری از کشورها ها خریداری کرده اند.

طبق همین ادعا مبلغ 5 میلیون دلار به عنوان تن خواه در اختیار بن همام بوده تا هر زمان که صلاح می دانسته برای موفقیت قطر در رقابت با سایر کشورها هزینه کند.

کشتی شکسته فیفا – قسمت دوم

این خبرنگار با طرح یک سوال ساده، هر خواننده بی طرفی را به تامل درباره عملکرد فیفا در پروژه میزبانی قطر دعوت می‌کند. چرا مقامات فیفا دو ماه بعد از پیروزی قطر در فتح امتیاز میزبانی جام جهانی، به یاد آب و هوای این کشور می افتند؟ آیا این مقامات و مشاوران پیش از آن مراسم چیزی درباره آب و هوای قطر نمی‏ دانستند؟

منابع خبری اروپایی مدعی هستند شبکه الجزیره به مرکزیت قطر در تهدید برخی افراد صاحب رای به تخریب و بایکوت خبری فعال بوده است. در مدت زمان منتهی به مراسم انتخاب میزبان جام جهانی 2018 و 2022 چندین و چند خبر کذب در بزرگ نمایی زیبایی ها و توانمندی های قطر منتشر شده است.

پیش بینی قابل تامل دیلی تلگراف در این میان خواندنی است که می نویسد: "به قاطعیت بلاتر در این روزها اتکا نکنید. او به زودی مجبور می شود در میزبانی قطر تجدید نظر جدی داشته باشد."

از طرفی فدراسیون های فوتبال در دو کشور استرالیا و ژاپن در نامه ای بسیار مهم و هشدار آمیز خطاب به شخص بلاتر نوشته اند: "ما نه به احترام کسانی که این روزها فوتبال دنیا را اداره می کنند؛ بلکه به احترام ذات فوتبال فعلا سکوت می کنیم تا به زودی واکنش رسمی و در شان مقامات فیفا را شاهد باشیم."



اولین دیدگاه را شما بگذارید میزبانی ، قطر ، جام جهانی ،

  

 

کد خبر:4869492
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1393 - 12:41
رئیس سازمان حج وزیارت گفت: به دلیل شرایط امنیتی عراق زیارت کاظمین از برنامه زیارتی زائران به طور موقت حذف شده است.
 
سعید اوحدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  در حال حاضر شرایط کربلا ونجف عادی است وزائران در سلامت کامل به سر می‌برند اما ما دراین شرایط برای ایجاد  امنیت بیشتر زائرین پیش بینی‌های خود را انجام داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به  حذف کاظمین از برنامه زیارتی زائران افزود: همچنین از فردا پروازهای بغداد به نجف منتقل می‌شود.

اوحدی همچنین اظهار داشت: این برنامه به دفاتر خدمات مسافرتی اعلام شده تا به زائرین اطلاع رسانی کنند.

رئیس سازمان حج وزیارت در پایان با اشاره به اینکه برنامه ای برای توقف اعزام به عتبات نداریم گفت: درصورتی که از سوی شورای امنیتی عالی ویا دفتر نمایندگی حج در عراق ملاحظاتی صورت گیرد و به ما اعلام شود نسبت به این موضوع سریعاً رسیدگی و پیگیری های لازم خواهد شد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید رئیس سازمان حج ، حذف کاظمین ، برنامه زیارتی ،

  

93/03/21

شماره: 13930320001730

 

 

حمایت عمار حکیم از ارتش عراق در جنگ با تروریسم

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار تقویت جبهه داخلی عراق برای مقابله با تروریست‌ها شد  .

پنتاگون: تحولات عراق را به دقت تحت نظر داریم/این نیروهای عراقی هستند که باید با بحران مقابله کنند

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه با بیان اینکه واشنگتن به دقت تحولات عراق را تحت نظر دارد، گفت این نیروهای امنیتی و دولت عراق است که باید با ناآرامی‌های به وجود آمده، مقابله کند.

واکنش‌ها به بحران امنیتی در عراق/همصدایی داخلی و خارجی برای سرکوب تروریست‌های داعشی

حمله تروریست‌های داعشی به استان نینوا موجی از واکنش‌ها را در داخل و خارج عراق برانگیخت.

انگلیس اتباع خود را از هرگونه سفر به استان «نینوا» عراق منع کرد

در پی بروز درگیری‌های شدید در استان «نینوا» عراق و کنترل بخش‌هایی از این منطقه به دست نیروهای گروه تروریستی «داعش»، انگلیس اتباع خود را از هرگونه سفر به این منطقه منع کرد.

تلاش داعش برای انتقال تجهیزات ارتش عراق به شرق سوریه

گزارش‌های منتشر شده از عراق حاکی از آن است که تروریست‌های داعش درحال انتقال تجهیزات نظامی نیروهای امنیتی عراق به داخل خاک سوریه هستند.

هشدار وزارت دفاع عراق نسبت به جنگ روانی داعش علیه نظامیان عراقی

وزارت دفاع عراق نسبت به جنگ روانی و ایجاد سایت‌های تقلبی برای تضعیف روحیه نیروهای مسلح عراقی هشدار داد.

عناصر داعش مقر هنگ پلیس در شمال تکریت را به اشغال درآوردند

نیروهای داعش مقر هنگ پنجم پلیس عراق در منطقه بیجی در شمال تکریت را به اشغال خود درآوردند.

کارشناس مسائل خاورمیانه: اهمال آمریکا در آموزش نیروهای نظامی عراق، علت‌ ناتوانی ارتش این کشور برای مقابله با گروه تروریستی داعش

کارشناس مسائل خاورمیانه پیشروی گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق بویژه موصل در استان نینوای این کشور را نتیجه اهمال آمریکا در آموزش نیروهای نظامی عراق دانست.

تروریست‌ها در شرق فلوجه پیشروی کردند

نیروهای ارتش عراق پس از حمله تروریست‌های داعش از اطراف منطقه شرقی فلوجه عقب نشینی کردند.

تبادل آتش شدید بین ارتش و داعش در تکریت

نیروهای ارتش عراق در منطقه سلیمان بیک در تکریت برای مقابله با تروریست‌ها داعشی وارد عمل شدند و درگیری شدیدی میان دو طرف در این منطقه در جریان است.

خیانت بعثی‌ها و آمریکا؛ علل یکه‌تازی داعش در مناطق غربی عراق

یک مقام ارشد امنیتی عراق اظهار داشت متاسفانه بعثی‌هایی که طی سال‌های گذشته با عطوفت دولت عراق در بخش‌هایی از ارتش مسؤولیت گرفته‌اند، به مردم و میهن خود خیانت می‌کنند و داعش نیز با استفاده از همین ضعف به برخی مناطق حمله می‌کند.

داعش یک کلیسا را در موصل به آتش کشید

تروریست‌های داعش در حمله امروز به شهر موصل، یک کلیسا را در محله «الوحده» به آتش کشیدند.

احتمال تغییر مسیر پرواز زائران عتبات از بغداد به نجف/ زائران در امنیت کامل هستند

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه زائران عتبات عالیات در امنیت کامل به سر می‌روند، گفت: احتمال تغییر مسیر پرواز زائران از بغداد به نجف وجود دارد.

فتوای یکی از شخصیت های دینی اهل سنت عراق درخصوص جنگ با داعش

یکی از شخصیت های دینی اهل سنت عراق با صدور فتوایی، جنگ با گروه تروریستی داعش را جایز و وظیفه شرعی دانست.

آماده باش نیروهای مسلح در استان کربلا/لزوم تشدید تدابیر امنیتی

استاندار کربلا با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی در این استان به حالت آماده باش درآمده‌اند و تصریح کرد که استان کربلا نیاز به تقویت تدابیر امنیتی دارد.

پیشمرگه‌ها در مقابل داعش خط دفاعی تشکیل می‌دهند

نیروهای پیشمرگه‌ کردستان عراق خط دفاعی برای مقابله با تروریست‌های داعشی تشکیل داده است.

آمادگی منطقه کردستان عراق برای کمک به آوارگان شهر موصل

استاندار دهوک اعلام کرد که آمادگی برای ایجاد اردوگاه برای آوارگان حمله داعش به موصل در دهوک ایجاد شده است.

هشدار به زائران ایرانی برای سفر به سامرا

یک مقام مسئول از زائران ایرانی عتبات عالیات خواست که از سفر انفرادی به سامرا خودداری کنند.

آیت الله سیستانی در مورد اوضاع موصل بیانیه صادر کرد

آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر عراق روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، خواستار افزایش تلاش‌ها برای مبارزه با تروریست‌های داعش و نجات مردم این کشور از شر آن‌ها شد.

نیروهای ویژه ارتش عراق، راهی موصل شدند

نیروهای ویژه عراق غروب امروز برای آزادسازی شهر موصل از دست عناصر داعش، راهی این شهر شدند.

تروریست‌های داعش وارد شهر کرکوک شدند

واحدهای متشکل از صدها تروریست وابسته به گروه داعش، با ادامه پیش‌روی در خاک عراق، وارد شهر کرکوک شدند.

داعش هلی‌کوپترهای به غنیمت گرفته شده را به پرواز درآورد

یکی از نمایندگان ترکمن پارلمان عراق از به پرواز درآمدن هلی‌کوپترهای داعش در آسمان موصل خبر داد


اولین دیدگاه را شما بگذارید اخبار بامدادی و نیمه شب چهارشنبه از عراق ،

  

93/03/21

شماره: 13930320001730

 

آزادی بزرگترین پایگاه نظامی موصل به دست ارتش عراق و پیشمرگه

نیروهای پیشمرگه به کمک ارتش عراق، پایگاه نظامی استراتژیک «الکسک» واقع در 45 کیلومتری شهر موصل را آزاد کردند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/4 کشته و 10 زخمی آزادی بز ،

  

93/03/21

شماره: 13930320001730

 

المیادین: داعش از اطراف کرکوک عقب نشینی کرد

ارتش عراق توانست نیروهای داعش را وادار به عقب نشینی از مناطق اطراف کرکوک کند و اکنون دو منطقه الحویجه و الریاض را تحت کنترل خود درآورد .


اولین دیدگاه را شما بگذارید المیادین: داعش از اطراف کرکوک عقب نشینی کرد ،

  

 

93/03/21

شماره: 13930320001730

 

شکست‌های داعش در مناطقی از موصل، کرکوک و تکریت/استاندار نینوا در اربیل/درخواست «مقتدا صدر» برای تشکیل «سرایا السلام  »

تازه ترین اخبار از درگیری‌ها در استان نینوا و کرکوک حاکی از آن است که نیروهای ویژه ارتش عراق با کمک عشائر و نیروهای پیشمرگه در برخی از مناطق موصل، کرکوک و تکریت پیروزی‌هایی را کسب کردند .

 

 

بامداد سه‌شنبه، به‌ناگاه انتشار یک خبر توجه جهانیان را به خود جلب کرد: گروهک تروریستی داعش، متشکل از نیروهای تکفیری و نیروهای سابق گارد ریاست‌جمهوری صدام حسین، دیکتاتور مخلوع و معدوم عراق، پس از یورش ناکام به سامرا، این بار شهر نفت‌خیز موصل را هدف حملات خود قرار داد.

داعش روز سه‌شنبه موصل را تصرف کرد و به سوی استان صلاح‌الدین لشکر کشید. این بحران هم‌اکنون نیز ادامه دارد و نیروهای امنیتی عراق در حال مقابله با ستیزه‌جویان تکفیری داعش هستند.

از طریق این خبر، قادر خواهید بود به‌ تمام اخبار مرتبط با بحران عراق از بامداد چهارشنبه تا این لحظه دست پیدا کنید. در صورت تمایل به دیدن مشروح اخبار کافی‌ است بر روی ساعت اخبار امروز کلیک کنید. درباره اخبار بامدادی نیز می‌توانید بر روی تیترها کلیک کنید تا از مشروح آنها آگاه شوید.

 

 

********

14:34 وزیر دفاع استرالیا: آماده کمک به عراق هستیم

وزیر دفاع استرالیا اعلام کرد که پس از کنترل داعش بر شهر موصل، کشورش آمادگی دارد به عراق کمک کند  .

14:30«مقتدا صدر» خواستار تشکیل «سرایا السلام» شد

رهبر جریان صدر از امکان تشکیل «سرایا السلام» برای دفاع از اماکن مذهبی در عراق و همکاری آنها با نیروهای امنیتی عراق سخن گفت  .

14:19 زیباری: اربیل و بغداد برای مهار داعش همکاری می‌کنند

وزیر خارجه عراق از همکاری کردستان و بغداد برای شکست داعش در این کشور خبر داد  .

14:13 اتحادیه میهنی کردستان از اعلان «حالت فوق العاده» در عراق حمایت کرد

اتحادیه میهنی کرستان عراق با اعلام حمایت از اعلان «حالت فوق العاده» در همه استان‌ها به منظور رویارویی با «داعش»، افزایش اختیارات دولت مرکزی بغداد را خواستار شد.

 

13:09 پاکسازی منطقه «بیجی» تکریت از داعش

منطقه نفت‌خیز «بیجی» در تکریت عراق از حضور تروریست‌های داعش پاک شد.

13:05 توان ارتش و پلیس عراق برای مقابله با نیروهای تکفیری و تروریستی پاسخگو بوده است

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: توان ارتش و پلیس عراق برای مقابله با نیروهای تکفیری و تروریستی پاسخگو بوده است.

12:54المیادین: داعش از اطراف کرکوک عقب نشینی کرد

ارتش عراق توانست نیروهای داعش را وادار به عقب نشینی از مناطق اطراف کرکوک کند و اکنون دو منطقه الحویجه و الریاض را تحت کنترل خود درآورد.

12:40 استاندار نینوا:نمی‌توانم بگویم کدام کشور از داعش حمایت می‌کند

استاندار نینوا در یک کنفرانس خبری با اشاره به اینکه نمی‌تواند نام کشور حامی داعش را اعلام کند گفت که بغداد با تاخیر در جریان چگونگی وضعیت استان نینوا قرار گرفته است.

12:30 هرکس از لفظ «داعش» استفاده کند 80 ضربه شلاق می‌خورد

گروه تروریستی داعش اعلام کرده است، هرکسی از لفظ داعش استفاده کند، 80 ضربه شلاق خواهد خورد.

12:30 داعش؛ پیدایش، فعالیت و مناطق حضور

«دولت اسلامی در عراق و شام» یا «داعش» گروه مسلحی است که با تفکرات سلفی افراطی و تروریستی، این روزها عراق و سوریه را ناآرام کرده است.

12:15انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/4 کشته و 10 زخمی

2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلای معلی منفجر شدند و طی آن 4 نفر کشته و 10 نفر زخمی شدند.

12:04  داعش از مردم به عنوان سپر انسانی بهره می‌گیرد

تروریست‌های داعش از مردم غیرنظامی در مناطق بحران زده به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

11:59 داعش: منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم

گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» در صفحه خود در فیسبوک از برنامه ریزی برای حمله به منطقه سبز بغداد خبر داد.

 

11:57 عقب‌نشینی داعش از جنوب غرب استان «کرکوک»

نیروهای پلیس عراق در مقابله با تروریست‌های داعش در استان کرکوک، آنها را ناگزیر به عقب‌نشینی از جنوب غرب این استان کردند.

11:09 فرار 70 زندانی از مرکز پلیس «بیجی» در تکریت و تلاش برای اشغال پالایشگاه نفت آن

تروریست‌های داعش 70 زندانی مرکز پلیس «بیجی» در شمال تکریت را فراری دادند.

11:05 ایندیپندنت: غرب ناچار است برای مقابله با داعش در عراق دخالت کند

روزنامه ایندیپندنت در مقاله‌ای نوشت پس از قشون کشی عناصر داعش به عراق، غرب ناچار خواهد بود در عراق دخالت کند.

11:05تماسهای «عمار الحکیم» با سران سیاسی عراق برای شکست داعش

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق به منظور ایجاد همبستگی میان گروه‌های سیاسی عراق برای مهار بحران داعش در کشور، با تمامی سران سیاسی شیعی، سنی و کردی تماس گرفت.

11:00 «نبیل العربی» خواستار مبارزه همه جانبه با هجوم «داعش» به عراق شد

دبیر کل اتحادیه عرب در واکنش به هجوم تروریست‌های داعش به استان‌های نینوا و صلاح الدین عراق، خواستار مقابله همه جانبه با این اقدامات تروریستی به منظور حفظ وحدت عراق شد.

 

10:48 ای‌بی‌سی‌نیوز در واکنش به بحران عراق: تمام منطقه در خطر است

در پی تصرف شهر موصل عراق از سوی تروریست‌های داعش،‌ برخی تحلیلگران نسبت به «خطر» گسترش این گروه تکفیری به کل منطقه هشدار دادند.

10:22 آزادی بزرگترین پایگاه نظامی موصل به دست ارتش عراق و پیشمرگه

نیروهای پیشمرگه به کمک ارتش عراق، پایگاه نظامی استراتژیک «الکسک» واقع در 45 کیلومتری شهر موصل را آزاد کردند.

10:11 «مالکی»: افسران فراری بازداشت و محاکمه می‌شوند

نخست‌وزیر عراق دستور محاکمه نظامی تمام افسران فراری از موصل را صادر کرد.

9:51 تداوم بمباران موصل از سوی ارتش عراق

ارتش عراق همچنان در حال بمباران مواضع داعش در شهر موصل است و تاکنون خسارات زیادی به صفوف تروریست‌ها وارد کرده است.

9:40 نحوه مقابله پیشمرگه با داعش در عراق

 

یکی ازسران حزب اتحاد میهنی کردستان عراق به ریاست جلال طالبانی در استان دیالی اعلام کرد که در صورت ورود عناصر «داعش» به مناطق مورد اختلاف (با دولت) نیروهای پیشرگه با آنان مقابله خواهد کرد.

8:57 تحریم کالاهای عربستانی در جنوب عراق

 

شورای استانداری بصره در جنوب عراق، خواستار اجرای فوری تصمیم این شورا برای تحریم کالاهای تولید عربستان سعودی به دلیل حمایت این کشور از تروریسم شد.

 

5:12 ادامه درگیری‌ها در کرکوک، صلاح الدین و نینوا/سقوط «سلیمان بیک» و «زاب»

نیروهای ارتش عراق با شبه نظامیان داعشی در مناطقی از استان‌های کرکوک، صلاح الدین، الانبار و نینوا درگیر هستند.

******

اخبار بامدادی و نیمه شب چهارشنبه

حمایت عمار حکیم از ارتش عراق در جنگ با تروریسم

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار تقویت جبهه داخلی عراق برای مقابله با تروریست‌ها شد.

پنتاگون: تحولات عراق را به دقت تحت نظر داریم/این نیروهای عراقی هستند که باید با بحران مقابله کنند

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه با بیان اینکه واشنگتن به دقت تحولات عراق را تحت نظر دارد، گفت این نیروهای امنیتی و دولت عراق است که باید با ناآرامی‌های به وجود آمده، مقابله کند.

واکنش‌ها به بحران امنیتی در عراق/همصدایی داخلی و خارجی برای سرکوب تروریست‌های داعشی

حمله تروریست‌های داعشی به استان نینوا موجی از واکنش‌ها را در داخل و خارج عراق برانگیخت.

انگلیس اتباع خود را از هرگونه سفر به استان «نینوا» عراق منع کرد

در پی بروز درگیری‌های شدید در استان «نینوا» عراق و کنترل بخش‌هایی از این منطقه به دست نیروهای گروه تروریستی «داعش»، انگلیس اتباع خود را از هرگونه سفر به این منطقه منع کرد.

تلاش داعش برای انتقال تجهیزات ارتش عراق به شرق سوریه

گزارش‌های منتشر شده از عراق حاکی از آن است که تروریست‌های داعش درحال انتقال تجهیزات نظامی نیروهای امنیتی عراق به داخل خاک سوریه هستند.

هشدار وزارت دفاع عراق نسبت به جنگ روانی داعش علیه نظامیان عراقی

وزارت دفاع عراق نسبت به جنگ روانی و ایجاد سایت‌های تقلبی برای تضعیف روحیه نیروهای مسلح عراقی هشدار داد.

عناصر داعش مقر هنگ پلیس در شمال تکریت را به اشغال درآوردند

نیروهای داعش مقر هنگ پنجم پلیس عراق در منطقه بیجی در شمال تکریت را به اشغال خود درآوردند.

کارشناس مسائل خاورمیانه: اهمال آمریکا در آموزش نیروهای نظامی عراق، علت‌ ناتوانی ارتش این کشور برای مقابله با گروه تروریستی داعش

کارشناس مسائل خاورمیانه پیشروی گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق بویژه موصل در استان نینوای این کشور را نتیجه اهمال آمریکا در آموزش نیروهای نظامی عراق دانست.

تروریست‌ها در شرق فلوجه پیشروی کردند

نیروهای ارتش عراق پس از حمله تروریست‌های داعش از اطراف منطقه شرقی فلوجه عقب نشینی کردند.

تبادل آتش شدید بین ارتش و داعش در تکریت

نیروهای ارتش عراق در منطقه سلیمان بیک در تکریت برای مقابله با تروریست‌ها داعشی وارد عمل شدند و درگیری شدیدی میان دو طرف در این منطقه در جریان است.

خیانت بعثی‌ها و آمریکا؛ علل یکه‌تازی داعش در مناطق غربی عراق

یک مقام ارشد امنیتی عراق اظهار داشت متاسفانه بعثی‌هایی که طی سال‌های گذشته با عطوفت دولت عراق در بخش‌هایی از ارتش مسؤولیت گرفته‌اند، به مردم و میهن خود خیانت می‌کنند و داعش نیز با استفاده از همین ضعف به برخی مناطق حمله می‌کند.

داعش یک کلیسا را در موصل به آتش کشید

تروریست‌های داعش در حمله امروز به شهر موصل، یک کلیسا را در محله «الوحده» به آتش کشیدند.

احتمال تغییر مسیر پرواز زائران عتبات از بغداد به نجف/ زائران در امنیت کامل هستند

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه زائران عتبات عالیات در امنیت کامل به سر می‌روند، گفت: احتمال تغییر مسیر پرواز زائران از بغداد به نجف وجود دارد.

فتوای یکی از شخصیت های دینی اهل سنت عراق درخصوص جنگ با داعش

یکی از شخصیت های دینی اهل سنت عراق با صدور فتوایی، جنگ با گروه تروریستی داعش را جایز و وظیفه شرعی دانست.

آماده باش نیروهای مسلح در استان کربلا/لزوم تشدید تدابیر امنیتی

استاندار کربلا با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی در این استان به حالت آماده باش درآمده‌اند و تصریح کرد که استان کربلا نیاز به تقویت تدابیر امنیتی دارد.

پیشمرگه‌ها در مقابل داعش خط دفاعی تشکیل می‌دهند

نیروهای پیشمرگه‌ کردستان عراق خط دفاعی برای مقابله با تروریست‌های داعشی تشکیل داده است.

آمادگی منطقه کردستان عراق برای کمک به آوارگان شهر موصل

استاندار دهوک اعلام کرد که آمادگی برای ایجاد اردوگاه برای آوارگان حمله داعش به موصل در دهوک ایجاد شده است.

هشدار به زائران ایرانی برای سفر به سامرا

یک مقام مسئول از زائران ایرانی عتبات عالیات خواست که از سفر انفرادی به سامرا خودداری کنند.

آیت الله سیستانی در مورد اوضاع موصل بیانیه صادر کرد

آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر عراق روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، خواستار افزایش تلاش‌ها برای مبارزه با تروریست‌های داعش و نجات مردم این کشور از شر آن‌ها شد.

نیروهای ویژه ارتش عراق، راهی موصل شدند

نیروهای ویژه عراق غروب امروز برای آزادسازی شهر موصل از دست عناصر داعش، راهی این شهر شدند.

تروریست‌های داعش وارد شهر کرکوک شدند

واحدهای متشکل از صدها تروریست وابسته به گروه داعش، با ادامه پیش‌روی در خاک عراق، وارد شهر کرکوک شدند.

داعش هلی‌کوپترهای به غنیمت گرفته شده را به پرواز درآورد

یکی از نمایندگان ترکمن پارلمان عراق از به پرواز درآمدن هلی‌کوپترهای داعش در آسمان موصل خبر داد


اولین دیدگاه را شما بگذارید تحولات دومین روز بحران امنیتی در عراق ،

  

 

کد خبر:4867831
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1393 - 11:44
مدیر پیشگیری از بحران شهرداری تهران:

طوفان مشابه پایتخت در یک ایالت آمریکایی ده‌ها برابر خسارت برجای گذاشته است

صادقی گفت: اقدامات سازمان‌های مختلف به ویژه شهرداری در مقابله با طوفان پایتخت مطلوب بوده چرا که مشابه طوفان پایتخت در یک ایالات آمریکایی ده‌ها برابر خسارت جانی و مالی برجای گذاشته است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه هفتاد و یکمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای شهر تهران، صادقی، مدیر پیشگیری از بحران شهرداری تهران درخصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری تهران در پی وقوع طوفان شدید 12 خرداد ماه جاری گفت: ساعت 17 روز دوشنبه مقارن با 12 خرداد ماه دوربین‌ها هیچ چیزی را نشان ندادند اما ساعت 17:10 دقیقه شرایط را غیر عادی دیدن که بلافاصله با هواشناسی تماس گرفته شد و اعلام شد که  هوا ناپایدار است و یک بارندگی خفیف داریم و اینکه اطلاع رسانی شده صحت ندارد.

وی ادامه داد: طوفان از مناطق جنوبی شهر تهران آغاز شد و براساس اطلاعات بدست آمده از ساوه شروع شده تا تهران آمده است.

صادقی در ادامه بیان داشت: سرعت این باد 118 کیلومتر اعلام شده که اوج آن درمناطق مرکزی شهر تهران بوده و با سرعت 28 کیلومتر از تهران خارج شده است.

مدیر سازمان پیشگیری بحران شهر تهران تصریح کرد: مدت زمان این طوفان 25 دقیقه اعلام شده که در این مدت بیش از هزار قطعی برق را داشته‌ایم و 19 پست فشار قوی از مدار خارج شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه 5 کشته دادیم و 81 مجروح که از این تعداد 79 درصد مرد و 21 درصد خانوم بوده‌اند.

صادقی در ادامه اذعان داشت: سقوط 12 عدد دکل برق را داشتیم که باعث شد مناطق زیادی دچار قطعی برق شوند و همچنین 109 مورد سقوط تابلو و 108 مورد خسارت در خودرو داشتیم و سازمان‌های هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، اداره آب و هواشناسی از دقایق اول فعال شدند که باید به صورت خاص از آتش نشانی تشکر کرد که از 505 مورد عملیاتی در این روز انجام شده 320 مورد مربوط به طوفان بوده که قابل قدردانی است.

صادقی خاطرنشان کرد: پرداخت خسارات ناشی از چنین حوادثی در عهده دولت است و قانون در این موضوع صراحت دارد واین طوفان در65 ساله گذشته بی‌سابقه بوده و سرعت تاریخی 120 کیلومتر هر 200 سال یک بار اتفاق می‌افتد و از بابت شهرداری در این بحران مطلوب بوده که چرا در نمونه مشابه آن در یکی از ایالت‌های امریکا ده‌ها برابر خسارت برجای گذاشته است.

نظر() طوفان مشابه پایتخت در یک ایالت آمریکایی ده‌ها برابر خسارت برجای ،

  

 

کد خبر:4868193
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1393 - 14:06
همسر آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران:

پزشکان می‌گویند سطح هوشیاری آیت‌الله مهدوی کنی کمی بالا آمده است

همسر آیت‌الله مهدوی کنی ضمن تشکر از دعا و توسلات مردم جهت بهبود حال جسمانی آیت‌الله مهدوی کنی گفت: پزشکان می‌گویند سطح هوشیاری آیت‌الله کمی بالاتر آمده است.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، همسر "آیت‌الله مهدوی کنی" ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از دعا و توسلات مردم جهت بهبود حال جسمانی آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: پزشکان به ما گفته‌اند ما منتظر آخرین علائم از سوی ایشان هستیم اما سطح هوشیاری آیت‌الله کمی بالاتر آمده است. 

گفتنی است؛ طی چند روز گذشته مقامات و مسوولان کشوری و لشکری با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرده و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی وی قرار گرفتند.

نظر() پزشکان می‌گویند سطح هوشیاری آیت‌الله مهدوی کنی کمی بالا آمده است ،

  

93/03/19 - 22:18

شماره: 13930319001539

عراقچی: فضا مثبت و سازنده بود

پایان رایزنی 5 ساعته عراقچی، برنز و اشمیت در ژنو/ادامه گفتگوها 9 صبح فردا به وقت محلی

رایزنی سه‌جانبه هیأت‌های ایران و آمریکا با حضور معاون کاترین اشتون در ژنو پایان یافت و آنگونه که عراقچی می‌گوید فضا مثبت و سازنده بود و قرار است این گفت‌وگوها فردا نیز ادامه یابد.

خبرگزاری فارس: پایان رایزنی 5 ساعته عراقچی، برنز و اشمیت در ژنو/ادامه گفتگوها 9 صبح فردا به وقت محلی

 

 هیأت‌های ایران و ایالات متحده آمریکا به سرپرستی سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران، ویلیام برنز قائم مقام وزیر خارجه آمریکا و با حضور هلگا اشمیت معاون کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعت 14 امروز (دوشنبه) به وقت ژنو (16:30 به وقت تهران) بر سر میز مذاکره به گفت‌وگو نشستند.

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان پس از پنج ساعت رایزنی با هیأت آمریکایی با حضور هلگا اشمیت به خبرنگار فارس گفت: در این گفت‌وگوها که خانم اشمیت نیز حضور داشت موضوعات مطروحه در مذاکرات هسته‌ای مورد مشورت و رایزنی قرار گرفت.

وی عنوان کرد که گفت‌وگوها در فضای مثبت و سازنده برگزار شد.

به گزارش فارس این گفت‌وگوها ساعت 9 صبح فردا (سه‌شنبه) به وقت ژنو  (11:30 به وقت تهران) نیز ادامه خواهد داشت.

عراقچی را در این دیدار مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه، حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه، داود محمدنیا مشاور وزیر خارجه و پژمان رحیمیان مدیرکل حوزه ریاست سازمان انرژی اتمی همراهی کردند.

همراهان ویلیام برنز در این مذاکرات نیز «وندی شرمن» معاون امور سیاسی وزیر خارجه آمریکا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا، «رابرت مالی» حقوقدان و متخصص حل و فصل اختلاف و از مدیران ارشد شورای امنیت ملی آمریکا و مشاور ارشد خاورمیانه این شورا، «بروک اندرسون» معاون سابق نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، «جیمز تیمبی» مشاور ارشد شرمن در امور کنترل تسلیحاتی و منع تکثیر سلاح های اتمی، «پاول اروین» مدیر عدم گسترش سلاح در شورای امنیت ملی آمریکا و «ریچارد نفیو» معاون اول هماهنگ کننده سیاست تحریم‌های وزارت امور خارجه بودند.

عراقچی امروز در بدو ورود به ژنو در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این دیدارها را رایزنی‌های جزیی‌تر و مفصل‌تر برای بررسی بیشتر گزینه‌ها و حالات مختلف دانست تا دو طرف بتوانند دیدگاه‌هایشان را به هم نزدیک‌تر کنند

وی با بیان اینکه هنوز فاصله‌ها بین دو طرف در موضوعات مختلف وجود دارد، تأکید کرد: برای نزدیک شدن دیدگاه‌ها باید تلاش بسیاری شود و طرف‌های ما باید تصمیمات سختی بگیرند تا بتوانند دیدگاه‌های ما را تأمین و با پذیرش حقوق ملت ایران آن را تثبیت کنند.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به برگزاری دور بعدی مذاکرات هسته‌ای از 26 تا 30 خرداد در شهر وین گفت: انتظار ما این است که در این دور بتوانیم از کلیات وارد جزئیات شویم و نگارش متن توافق جامع را آغاز کنیم؛ انتظاری که از مذاکرات وین 4 داشتیم.

عراقچی ابراز امیدواری کرد که در نشست بعدی این هدف تحقق یابد تا بتوان اختلافات را در مسائل کلی به هم نزدیک‌تر کرد و به جزئیات پرداخت که به گفته وی البته این هنوز خوشبینانه است.

وی گفت: در این مذاکرات هدفی جز تثبیت حقوق ملت ایران در موضوع هسته‌ای برای مقاصد صلح آمیز نداریم که امیدواریم به این هدف در فرصت باقیمانده تا پایان شش ماه اول توافق ژنو برسیم.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای افزود: امیدواری‌ها بر این بوده است که توافق نهایی در این مدت حاصل شود، اما اگر چنین نشود ناچاریم توافق ژنو را برای شش ماه دیگر تمدید کنیم تا مذاکرات بتواند ادامه یابد.

عراقچی در عین حال گفت: هنوز زود است قضاوت کنیم که آیا نیاز به تمدید توافق ژنو هست یا نه، هنوز امیدواری وجود دارد که قبل از پایان شش ماه این توافق، 30 تیر بتوانیم به توافق نهایی برسیم.

هیأت ایرانی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 خرداد ماه نیز در حاشیه نشست خلع سلاح در رم با هیأت روسی به گفت‌وگوی دوجانبه خواهد پرداخت.

آنگونه که عراقچی عنوان کرد رایزنی‌های دوجانبه با دیگر هیأت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

دور بعدی مذاکرات ایران و گروه 1+5 قرار است روزهای 26 تا 30 خرداد ماه در وین برگزار شود


اولین دیدگاه را شما بگذارید پایان رایزنی 5 ساعته عراقچی، برنز و اشمیت در ژنو/ادامه گفتگوها 9 ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]