دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
کد خبر:25188

تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1392 - 20:34
 

| | |
ضرغامی تاکید کرد: برای پرشور شدن انتخابات از افراد شاخصی که ثبت‌نام کردند، برنامه‌های مختصری در مورد نظرات آنها در مورد موضوعات مختلف پخش کردیم.
راه دانشجو: عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص پخش مناظره کاندیداها گفت: مناظره‌های انتخاباتی زنده برگزار خواهد شد و مناظره غیر زنده نداریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: برنامه دقیق‌تر مناظره‌ها حتما اعلام می‌شود.

ضرغامی تاکید کرد: برای پرشور شدن انتخابات از افراد شاخصی که ثبت‌نام کردند، برنامه‌های مختصری در مورد نظرات آنها در مورد موضوعات مختلف پخش کردیم.

ضرغامی افزود: جداول برنامه‌های انتخاباتی هر نامزد تنظیم شده و با حضور نمایندگان نامزدها و اصحاب رسانه قرعه‌کشی نهایی انجام خواهد شد.

رئیس رسانه ملی در پایان تصریح کرد: آیین‌نامه مربوط به چگونگی مناظره‌های انتخاباتی در کمیته تبلیغات انتخابات به تصویب خواهد رسید.

مناظره‌های انتخاباتی زنده خواهد بود


ضرغامی با بیان اینکه مناظره‌های انتخاباتی زنده خواهد بود و مناظره غیر زنده نداریم، یادآور شد: آیین‌نامه مربوط به چگونگی مناظره‌های انتخاباتی در کمیته تبلیغات انتخابات به تصویب خواهد رسید‌؛ منتظر نتیجه نهایی احراز صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان هستیم.


 

نظر() مناظره ، انتخاباتی ، زنده ، ضرغامی ،

  

 

سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 19:38
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از پخش مستقیم اجرای مراسم نمادین گل غلتان از شبکه شما خبر داد.
پخش مستقیم اجرای مراسم گل غلتان از شبکه شما

عرش نیوز:
ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان اظهار داشت: این آئین سنتی، ساعت 23 تا 24 شب سه شنبه (بیست و چهارم اردیبهشت ماه) به طور مستقیم از شبکه شما پخش می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمید یزدانی با بیان اینکه محل ضبط این برنامه مجموعه تاریخی – تفریحی چشمه علی دامغان است، گفت: اجرای موسیقی محلی کالپوش، چوب بازی و مصاحبه با هنرمند صنایع دستی از جمله برنامه‌های مرتبط با معرفی استان سمنان از شبکه ماهواره‌ای شما در سه شنبه شب است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان افزود: همچنین اجرای موسیقی توسط گروه چیچک از روستای حسن آباد دامغان، موسیقی شهمیرزادی، چوب بازی و پخت نان و غذای سنتی توسط بانوان دیباجی از برنامه های چهارشنبه شب شبکه شما از ساعت 23 تا 24 شب است.

آئین گل غلتان یکی از رسوم بر جای مانده از گذشته است که در مناطق مختلف شهرستان دامغان در اولین بهار از زندگی نوزاد برگزار می شود.

انجام این مراسم از هنگام تولد تا یک سالگی نوزاد انجام پذیر است و در باور اهالی منطقه غلتانیدن بدن نوزاد در میان برگهای گل محمدی سبب حفظ طراوت و شادابی او و دور ماندن از بیماری‌های مختلف می‌شود.

آئین سنتی گل غلتان در فهرست آثار معنوی کشور ثبت شده است.

کد مطلب: 74269

اولین دیدگاه را شما بگذارید پخش مستقیم اجرای مراسم گل غلتان از شبکه شما ،

  

چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 11:53
مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان از مرگ یک شهروند سمنانی بر اثر صاعقه خبر داد.
مرگ شهروند سمنانی بر اثر صاعقه

عرش نیوز:
«احمد طاهری» در گفت‌وگو با (ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، افزود: به دنبال شدت وزش باد و رعد و برق در استان عصر دیروز در منطقه‌ی خیرآباد سمنان یک شهروند براثر صاعقه دچار مصدومیت شد که متأسفانه پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

وی با بیان این‌که از دیروز باد و طوفان سراسر استان سمنان را در برگرفته است، اظهار کرد: این سامانه از جبهه‌ی غربی وارد استان شده و پس از عبور از شهرستان‌های گرمسار، آرادان، سرخه، سمنان، مهدیشهر و دامغان وارد نواحی شرقی استان و شهرستان شاهرود شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان با بیان این‌که این سامانه هم‌چنان در استان فعال است، گفت: شدت وزش باد دیروز در شهرهای مختلف استان به حدی بود که خسارتی را به زیر ساخت‌های استان به‌ویژه در بخش کشاورزی استان وارد کرد که اطلاعات تکمیلی، پس از برآورد نهایی اعلام می‌شود.

طاهری شکستن درختان، قطعی برق، آسیب به باغ‌ها و... را از دیگر آسیب‌های ناشی از وزش باد و طوفان در این استان برشمرد و با بیان این‌که این سامانه طی امروز و فردا نیز در استان سمنان فعال است به شهروندان توصیه کرد با توجه به احتمال بارش و رگبار در نواحی کوهستانی و کوهپایه‌ای، ساکنان این نواحی مراقب باشند و از ماندن در کنار رودخانه‌ها، درختان و سازه‌های بلند پرهیز کنند.

وی با هشدار به شهروندان تصریح کرد: عمده‌ی رعد و برق‌ها و شدت طوفان در بعدازظهرها اتفاق می‌افتد از این‌رو رعایت نکات ایمی در این ساعت‌ها ضروریست.
کد مطلب: 74587

اولین دیدگاه را شما بگذارید مرگ شهروند سمنانی بر اثر صاعقه ،

  




رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه شبکه بزرگ خبری صهیونیستی سعی می‌کند وضع کشور را بحرانی نشان دهد، معیارهای انتخاب رئیس جمهور را بیان کردند.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه شبکه بزرگ خبری صهیونیستی سعی می‌کند وضع کشور را بحرانی نشان دهد، معیارهای انتخاب رئیس جمهور را بیان کردند.

به گزارش جنوب نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از استان‌های کهکیلویه و بویر احمد،گیلان، مازندران و گلستان دیدار کردند. مهمترین محورهای سخنان ایشان به شرح ذیل است:

* انتخابات یک حادثه یکروزه است اما تاثیر آن و حاکم شدن فرد یا افرادی بر سرنوشت و جریان‌های عمده کشور، بلندمدت است. گاهی این تاثیرات بر کشور تا 40 سال ادامه می‌یابد.

* انتخابات امسال اهمیت مضاف دارد و به یک موضوع مهم بین‌المللی تبدیل شده است. تمام اتاق‌های فکر دنیا درحال رصد این حادثه بزرگ هستند و درخصوص انتخابات ایران نقشه‌ها و اهدافی دارند.



* هدف ملت ایران انتخاب فرد اصلحی که کشور را با همین سرعت و یا بیشتر از آن در عرصه‌های مادی و معنوی پیش ببرد. عزت ملت را بالاتر ببرد، استقلال کشور را عمیق‌تر کند، وضع زندگی را بهتر و گره‌ها را باز کند، امید و شور و شوقی در کشور بوجود آورد.

* تامین هدف ملت ایران در انتخابات در گرو دو عامل است؛ اول انتخابات گرم، پرشور و با حضور گسترده و با شور و شوق مردم برگزار شود، دوم ، انتخابات منتهی به انتخاب فردی شایسته، وارسته، با عزم، مومن، انقلاب و با همت جهادی شود.

* دشمن اگر می توانست کاری کند که انتخابات برگزار نشود، آن کار را می‌کرد اما اکنون که چاره‌ای ندارد می‌خواهد انتخابات محسنات مورد نظر ملت ایران را نداشته باشد و کشور را به سمت وابستگی، ضعف و عقب‌ماندگی در صحنه‌های گوناگون حرکت داده و کشور را به عقب بکشاند.

* تامین هدف دشمن در انتخابات در گرو دو عامل است؛ اول انتخابات سرد و با رغبت پایین مردم برگزار شود؛ دوم، نتیجه بیرون آمده از صندوق‌ها، دولت و به تبع آن ملت را به سمت وابستگی بیشتر، تبعیت بیشتر و قرار گرفتن در مسیر سیاست‌های دشمنان قرار دهد.


* شور و هیجان عمومی به سمت انتخابات اولین کار بزرگی است که ملت می‌تواند انجام دهد. دشمن می‌خواهد مردم را از حضور در انتخابات نا‌امید و وضع کشور را بحرانی نشان دهد.

* شبکه بزرگ خبری صهیونیستی سعی می‌کند وضع کشور را بحرانی نشان دهد.

* مشکلاتی نظیر گرانی و اشتغال در کشور هست، اما امروز کجای دنیا هست که این مشکلات وجود نداشته باشد؛ کشورهای اروپایی صحنه‌گردان تبلیغات علیه ایران تا خرخره در مشکلات رفته‌اند و هر روز مردم علیه سیا‌ست‌های دولت‌هایشان به خیابان‌ها می‌آیند.

* نقاط ضعف و مشکلات کشور را باید با نقاط مثبت مقایسه کرد؛ انسجام و یکپارچگی ملی، جوانان با نشاط و سرحال که میدان‌های عظیم ملی و مسابقات جهانی را فتح کرده‌اند، تاثیرگذاری عظیم ملت ایران در مسائل جهانی و منطقه به رغم دشمنی‌ها، از جمله نقاط مثبت است.

* دشمنان سعی دارند که با تبلیغات سایه ناامیدی و بحران را بر سر کشور بیندازند، کشور را به مشکلاتی که وجود ندارد متهم کنند، مشکلات کوچک را بزرگ کنند و آینده را تیره و تاریک نشان دهند.

* جوانان، مسئولان، مبلغان و کسانی که عرصه سخن را در دست دارند به مردم امید بدهند؛ این امید واهی نیست و واقعی است.

* مردم بدانند، حضور پرشور و پر رونق در انتخابات موجب مصونیت کشور می‌شود و طمع دشمن به دست اندازی و خباثت علیه کشور کم می‌شود؛ مردم در فاصله مانده تا انتخابات، علاوه بر همت در حضور، در انتخاب خوب هم همت داشته باشند. برای انتخاب خوب باید فکر کرد و معیارها را شناخت.

* معیار اصلی در انتخاب رئیس جمهور این است که کسانی باشد که همت‌شان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت انقلاب باشد، مصداق ایستادگی باشد، زرهی پولادین از توکل و یاد خدا بر تن بپوشند و وارد میدان شوند.

* مردم به شعارها توجه کنند بعضی برای جلب آرا شعارهایی می‌دهند که از اختیاراتشان بیرون است.

* آنچه در طول سال‌های طولانی از خیرات و برکات بدست آمده به برکت اهداف انقلاب بوده و هر جا شکست حاصل شده به خاطر غفلت از اهداف انقلاب و اسلامی بوده است.

* کاندیداها مسائلی را که برای مردم لازم است و فوریت بیشتری دارد و با واقعیت و امکانات  کشور سازگار است و به افزایش قدرت درونی ملت می‌افزاید، در شعارهای خود بگنجانند.

* افراد متعددی به صحنه آمده و شورای نگهبان طبق وظایف قانونی خود کسانی را که صلاحیت دارند به مردم معرفی خواهند کرد. همه باید تابع قانون باشند، آنجایی مشکل پیش می آید که تخلف از قانون صورت پذیرد.

* سال 88 عده‌ای با اغراض نفسانی یا اهداف سیاسی از قانون تخلف کرده و به خود، مردم و کشور خسارت وارد کردند و نگذاشتند ملت طعم شیرین رای 40میلیونی را بچشند، راه درست قانون است و همه باید تسلیم و تابع قانون باشند.

* قانون معیاری بسیار خوب و وسیله‌ای برای حفظ آسایش و آرامش کشور و حفظ وحدت ملی و راه عمومی کشور است.

* اعضای شورای نگهبان، افراد متقی و آگاه هستند و طبق قانون افرادی را به عنوان صالح معرفی می‌کنند، باید دید در میان صالحان کدام یک صالح‌تر هستند و بیشتر به درد می‌خورند و بیشتر و بهتر می توانند بار سنگین را به دوش کشیده و با امانت کامل راه را ادامه دهند و به پیش ببرند.

* مردم به توفیق الهی یک بار دیگر در این آزمون بزرگ به افتخارات خود خواهند افزود و این بار نیز مانند گذشته مشت محکمی به دهان دشمنان خواهند زد.

* افراد دارای معیارهای را باید شناخت و از افراد دارای توان راهنمایی، تحقیق کرد؛ باید در انتخاب به حجت شرعی رسید؛ اگر حجت حجت شرعی وجود داشته باشدف حتی چنانچه در آینده متوجه شود که انتخاب او غلط از آب درآمده، سرافراز است و می‌گوید به تکلیف عمل کردم.

* رهبانیت اسلام با رهبانیت نصاری فرق می‌کند؛ رهبانیت اسلام یعنی حضور در همه صحنه‌های زندگی و هر حرکت سکون و هر اقدام فقط در راه خدا باشد؛ حرکت در راه خدا لطف و پشتیبانی خدا را به همراه دارد و این راز پیشرفت ملت ایران است.

* کسانی که امیدوار بودند می‌توانند جوانان ما را از دین جدا و سرگرم شهوات و مادی‌گر کنند، اشتباه کرده‌اند؛ انگیزه جوانان مومن امروز که دل در گرو انقلاب دارند، اگر از جوانان حاضر در دفاع مقدس بیشتر نباشد، کمتر نیست.

* سنت حسنه اعتکاف در نیمه ماه رجب که توسط جوانان ترویج شده، منظره‌ای زیبا و معطر و از برکات انقلاب است.

* آنچه یک ملت از طریق معنوی به دست می‌آورد، پشتوانه و ذخیره‌ای می‌شود که در تمام میدان‌های زندگی مقاوم و با عزم و اراده راسخ در مقابل مشکلات پیش برود، بن‌بست‌ها را باز کند و کارهای بزرگ انجام دهد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید رهبر معظم انقلاب: هدف ملت ایران در انتخابات 92 انتخاب فردی مومن ،

  

ما سند همکاری امضا کرده‌ایم و می‌خواهیم یک کار اساسی بکنیم. من در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم باشگاه راه‌آهن است و دوست دارم فصل بعد نتایج خوبی با این تیم بگیرم

 سایت گل -  در روزهایی که شایعات مختلفی درباره مذاکره تیم‌های دیگر با علی دایی مطرح می شود، سرمربی راه‌آهن با جدیت هر چه تمام‌تر مشغول برنامه‌ریزی و انجام کارهای مقدماتی برای حضور پرقدرت راه‌آهن در فصل آینده لیگ است. علی دایی این روزها رفت‌و‌آمد زیادی به باشگاه دارد و به صورت مستقیم و غیرمستقیم، همه اقدامات لازم برای آماده‌سازی تیم از جذب بازیکن تا فراهم کردن شرایط اردو و تمرین تیم را زیر نظر دارد. او مصمم است در سومین سال حضور خود در قدیمی‌ترین باشگاه کشور، نتیجه زحمات چند سال اخیرش را به دست آورد . گفتگوی او با سایت باشگاه راه‌آهن که صبح روز چهارشنبه انجام شده را در زیر می‌خوانید.
آقای دایی شما این روزها مشغول انجام کارهای مقدماتی برای آماده سازی راه‌آهن در فصل آینده هستید اما بازار شایعات درباره مذاکره مسئولین پرسپولیس با شما و حضور احتمالی‌تان در این تیم داغ است.
-خب در فصل نقل‌و‌انتقالات شایعه همیشه زیاد است. خودتان می‌بینید که من اغلب روزها به باشگاه می‌آیم و کارهای فصل آینده را انجام می‌دهم تا انشاالله یک تیم خوب برای فصل بعد ببندیم. از اول هم گفتم که من فقط به فکر تیم خودم هستم و چون فرصت کافی داریم، می‌خواهیم تیمی آماده کنیم که حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.
آقای رویانیان چند بار گفته که به صورت غیرمستقیم با شما صحبت کرده و ایشان و سایر مدیران پرسپولیس هم مدام اسم شما را مطرح می‌کنند. از طرفی شما با باشگاه راه‌آهن قرارداد بسته‌اید و مطرح شدن این مسائل، حرفه‌ای نیست. نظر خودتان چیست؟
-من به صورت مستقیم هیچ صحبتی با آنها نکرده‌ام اما آنها به صورت غیرمستقیم تلاش‌هایی کرده‌اند و پیغام‌هایی فرستاده‌اند. حتی خیلی تلاش می‌کنند که بتوانند با من جلسه بگذارند اما من قبول نکرده‌ام.
خب حتما دلیلش هم این بوده که شما با راه‌آهن قرارداد دارید و برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرده‌اید.
-مطمئنا همین است. ما سند همکاری امضا کرده‌ایم و می‌خواهیم یک کار اساسی بکنیم. من در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم باشگاه راه‌آهن است و دوست دارم فصل بعد نتایج خوبی با این تیم بگیرم. برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که بتواند در فصل بعد نتایج خوبی بگیرد.
البته یک بحثی هم که وجود دارد این است که از اسم شما استفاده می‌شود تا کمی از فشارهای موجود را کم کنند.
-به هرحال یک چیزهایی وجود دارد که هر وقت شرایط آرام‌تر شد درباره آنها صحبت می‌کنم. الان اگر وارد جزییات نشویم بهتر است. من همان طور که گفتم هیچ مذاکره‌ای با کسی نداشته‌ام و آقایان لطف دارند که برای بازگشت من تلاش می‌کنند. اینکه چرا این مسائل عنوان می‌شود انشاءالله بعدا درباره همه آنها به صورت مفصل صحبت می‌کنم.
خب حالا کارتان در باشگاه راه‌آهن چطور پیش می‌رود؟
-همه چیز خوب و عالی پیش می‌رود. فعلا دنبال این هستیم که با تعدادی از بازیکنان فصل قبل‌مان برای ادامه کار توافق کنیم. درباره بازیکنان جدید هم به باشگاه لیست داده‌ام و در همین روزها با آنها مذاکره می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر تکلیف ما و باشگاه مشخص شود و بتوانیم طبق برنامه کارمان را شروع کنیم.
برنامه تمرینی تیم مشخص شده است؟
-ما از بعدازظهر 6 خرداد کارمان را شروع می‌کنیم و بعد از دو تستی که از بچه‌ها می‌گیریم، در اردبیل اردوی اول‌مان را آغاز می‌کنیم.
فکر می‌کنید چه زمانی تیم‌تان را به طور کامل ببندید تا برای شروع تمرینات مشکلی نداشته باشید؟
-تمام سعی‌مان این است که هر چه زودتر کار نقل‌و‌انتقالات را تمام کنیم و با همکاری باشگاه، بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا چند روزی را با آرامش استراحت کنیم و تمرینات را با حضور همه بازیکنان استارت بزنیم. من دوست دارم وقتی 6 خرداد کار را شروع می‌کنیم با تمام بازیکنانم به اردو بروم.
به عنوان آخرین سوال، چشم‌انداز شما برای فصل آینده چیست؟ قرار است با راه‌اهن به چه هدفی برسید؟
-هدف اصلی ما این است که جزو چهار تیم اول جدول باشیم و هر طور شده سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.


اولین دیدگاه را شما بگذارید دایی:رویانیان خیلی تلاش کرده با من جلسه بگذارد من قبول نکرده ام ،

  

بیانیه شماره2 آیت‌الله هاشمی: مبادا با راه انداختن کارناوال‌های انتخاباتی نامناسب مزاحمتی برای مردم ایجاد نماییم/تأکید بر سلامت هزینه های انتخاباتی و پرهیز از اسراف

 

41375

آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای خواستار حرکت مردم بر مدار قانون در زمان تبلیغات انتخاباتی شد.


به گزارش خبرگزاری نامه،  آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه شماره 2 انتخاباتی ضمن تشکر از ابراز لطف و همراهی اقشار مختلف در اقصی نقاط کشور، ضمن تشریح درخواستهای انتخاباتی خود ازعموم مردم در طول زمان تبلیغات انتخاباتی ، تصریح کرد: حرکت بر مدار قانون، حتی اگر برخلاف سلایق باشد، عقلانی و منطقی است و انتخابات و تبلیغات آن مهمترین زمان برای عرضه فرهنگ مردم‌سالاری دینی در عرصه داخلی و بین‌المللی خواهد بود.
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
براساس اطلاعات موثقی که از نقاط کشور می‌رسد، پس از اعلام حضورم در انتخابات، اقشار مختلف مردم و بسیاری از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی با درک شرایط داخلی و خارجی، درصدد تشکیل ستادهای خودجوش برای تنظیم برنامه‌ها هستند که با سپاس و قدردانی از حُسن‌نیت‌ها و به منظور اتخاذ شیوه‌ای واحد و مبتنی بر خردجمعی تبلیغاتی و برای جلوگیری از افراط و تفریط‌ها و سوءاستفاده معاندان و مغرضان، لازم است بر مواردی تأکید نمایم:
1- همه کسانی که دل در گروی نظام اسلامی ،میراث گرانبهای امام راحل (ره)، و تلاش در جهت حاکمیت عقل و تدبیر بر مسند اجرایی کشور دارند، می‌دانند اعتقاد قلبی من در تمام سالهای مبارزه، پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی و مشی مسئولیت‌پذیری‌ام، پرهیز از تخریب رقبا و احترام به همه سلایق است و توهین و تهمت را حرکتی ضدانسانی، غیراسلامی و به دور از فرهنگ و تمدن ایران و مغایر با باورهای دینی و اخلاقی و اندیشه‌های اعتدال علوی می‌دانم و از اهداف مهم اینجانب از عرضه خود، ایجاد همدلی و همکاری قاطبه ملت حول محور نظام اسلامی و سند چشم انداز 20 ساله و مقابله با خطرهای در کمین خارجی و داخلی و اولویت سامان بخشی به معیشت مردم از رهگذر تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی موردنظر مقام معظم رهبری است.
تاکیدم بر اعتدال دینی و علوی برگرفته از آیات فراوان قرآن کریم، از جمله آیات 128 و 129 سوره مبارکه توبه و دستور حضرت‌ علی(ع) به مالک اشتر در توجه به نیازهای مردم است و انشاء‌الله برادران و خواهران اقوام ایرانی، شیعه و اهل سنت و پیروان دیگر ادیان و مذاهب در جغرافیای ایران برای اظهارنظرها و تبلیغات انتخاباتی به آن توجه می‌نمایند.
2- همه فعالیت‌های تبلیغاتی، باید براساس برنامه‌های مدوّن و ستادی و پرهیز کامل از تک‌روی‌ها باشد که انشاءالله در اولین فرصت، راهکارها و آیین‌نامه‌ی اجرایی آن صادر و براساس آن تصمیم‌گیری و عمل خواهد شد.
3- توجه داشته باشیم که مسندها و مسئولیت‌ها در ایران اسلامی، بستری مناسب به مکتب اهل بیت(ع) و جانفشانی بهترین فرزندان اسلام و این آب و خاک را دارد که رعایت بایدها و نبایدهای اسلامی، از بدیهیات تلاش‌های تبلیغاتی است و نکند خدای نخواسته خواسته‌های زودگذر و مسندهای دنیوی، ما را گرفتار تلخی‌های پایدار اخروی نماید.
4- نباید هدف، هر وسیله ای را توجیه نماید و باید متوجه باشیم که مبادا در راستای کارهای تبلیغاتی و با توجیه زمان اندک تا انتخابات، با راه انداختن کارناوال‌های انتخاباتی نامناسب با مقررات و شرع و با ایجاد آلودگی‌های صوتی و تصویری مغایر با شئونات اسلامی، مزاحمتی برای آسایش و آرامش مردم ایجاد نماییم و اگر غیر از این باشد، مطمئناً از ما نیست.
5- تأکید بر سلامت کامل هزینه های انتخاباتی دارم و لازم است از اسراف در هزینه‌ها پرهیز شود و همه ستادها باید منابع و مصارف هزینه ها را با دقت و امانت و مراعات طبقه بندی قانونی جّدی بگیرند، به طوری که در مراکز مسوول کشور جوابگو باشند و سوءظن ها و شائبه های معمول در این زمینه پیش نیاید.
در پایان یک بار دیگر مراتب تقدیر خویش را از مردم به خصوص جوانان پرشور و شعور در سراسر کشور عزیزمان در شهرها و روستاها اعلام و تصریح می‌نمایم که حرکت بر مدار قانون، حتی اگر برخلاف سلایق باشد، عقلانی و منطقی است و انتخابات و تبلیغات آن مهمترین زمان برای عرضه فرهنگ مردم‌سالاری دینی در عرصه داخلی و بین‌المللی خواهد بود. «والعاقبه للمتقین»

نظر() بیانیه شماره2 آیت‌الله هاشمی: مبادا با راه انداختن کارناوال‌های ،

  

امام دهم ، حضرت هادی (ع ) در سال 254هجری به وسیله زهر به شهادت رسید . در سامرا در خانه ای که تنها فقط فرزندش امام حسن عسکری بر بالین او بود . معتمد عباسی امام دهم را مسموم کرد . از این سال امام حسن عسکری پیشوای حق شد و بار تعهد امامت را بر دوش گرفت و در همان خانه ای که در آن بیست سال زندانی و تحت نظر بود ، سرانجام به خاک سپرده


اولین دیدگاه را شما بگذارید شهادت امام هادی (ع ) امام دهم ، حضرت هادی (ع ) در سال 254هجری ب ،

  


بحران مشروعیت در حکومت عباسی
عباسیان در این دوره با بحران شدید مشروعیت در حکومت خود مواجه بودند، بحران مشروعیت از مهم ترین عواملی بود که قدرت سیاسی عباسیان را به چالش کشیده و منجر به تزلزل و عدم ثبات سیاسی در قلمرو اسلامی می گردید.

در دوره اول عباسیان حاکمان از اقتدار بیشتری برخوردار بوده و برای جبران مشروعیت حکومت خود به ترفندهای مختلفی دست می زدند، مامون خود را به اهل بیت علیهم السلام نزدیک کرد و سعی کرد با این روش مقداری از بحران ها را کاهش دهد. اما حاکمان پس از مأمون به خوبی نتوانستند به اوضاع تسلط یابند از این روی در تأمین مشروعیت خود به نظامی گری و زور و قدرت و سرکوب و قتل و خونریزی روی آوردند.

قیام ها بر علیه حکومت عباسی
از جمله عوامل ضعف سیاسی و کاهش اقتدار، شیوع قیام ها بر علیه حاکمیت عباسیان بود. در همه قیام ها به نوعی مسئله مشروعیت عباسیان مطرح است.

1) قیام های ایدئولوژی و عقیدتی : این قیام ها برخاسته از مبنای فکری برخی از فرقه های اسلامی هم چون زیدیه و سایر فرقه های شیعی بود، علویان در شهر های مختلف قلمرو عباسیان به قیام بر علیه حاکمیت عباسیان دست زده و مشروعیت آن ها را مخدوش می کردند این نوع قیام ها از آن رو در افزایش بود که برای عباسیان بسیار مشکل ساز شد.

عباسیان در آغاز قیام و استقرار حکومت خود شعار الرضا من ال محمد را سرلوحه شعار خود کرده بودند و پس از رسیدن به قدرت، از این شعار خود روی گردان شدند، و همین سبب گردید علویان بر علیه آنان دست به شورش مستمر بزنند.

قیام های علویان در مناطق مختلف قلمرو عباسیان و شهرهایی مانند کوفه، مکه، مدینه، بصره، خراسان، ری و طبرستان (مازندران) و گیلان و دیگر مناطق گسترده بود[1] و از هر سو حکومت مرکزی را دچار بحران و چالش می کرد، این قیام ها تبعات اجتماعی و سیاسی بسیار مخرب در جهان اسلام بر جای می گذاشت. ناامنی در مناطق مختلف، بحران های اجتماعی و اقتصادی در پی داشت، راه زنان و غارت گران و دزدان در جامعه امنیت را مخدوش می کردند. بدین ترتیب وضع اجتماعی، آسیب های فراوانی ببار می آورد. جامعه همواره در تلاطم و آشفتگی ناشی از تبعات بحران های بزرگ واقع شده بود. حاکمان در این دوره با مواجه با این پدیده ها از مدیریت اجتماعی و داشتن برنامه های مقتدرانه و تصمیمات عاقلانه عاجز بودند.

2) قیام های قبیلگی : دومین نوع از قیام ها، بر علیه حاکمیت عباسیان در عصر امام هادی علیه السلام، قیام های قبیلگی و اعراب طرفدار بنی امیه و مخالف عباسیان از خوارج و سایر فرقه های مذهبی بود. عدم اتکای سیاسی عباسیان به اعراب و قبایل عربی به جز خویشان و نزدیکان خود نوعی سلب اعتماد از اعراب بود که برای اعراب نگران کننده بود. قبایل عربی در مناطق مختلف به قیام علیه عباسیان دست زدند. قبایل عربی مثل بنی هلال، فزاره ، مره ، غطفان، اشجع، ثعلبه و معزبیان ساکن مدینه دست به شورش زدند. در شام و فلسطین و حمص و نواحی دیگر شبیه این قیام ها و شورش ها واقع شد، راه زنان، حجاج را از زیارت باز داشته و به کاروان حجاج دست یازی می کردند.

3) قیام های ایرانیان : نوع سوم از قیام ها، قیام‌های ایرانیان با گرایشات مختلف بود که از طرف ایرانیان، خاندان‌های بزرگ ایرانی بر علیه عباسیان بود. در برخی از این قیام ها طرفداری از اهل بیت علیهم السلام و جانبداری از حکومت آن ها برجسته است ؛ قیام هایی چون قیام بابک و مازیار و دیگر قیام های ایرانیان نیز به نوعی مشروعیت عباسیان را به چالش می کشید. گرایشات به علویان نیز در برخی از این قیام ها به چشم می خورد.

4) قیام های اقلیت های دینی : قیام های دیگری نیز گاه از سوی اقلیت های دینی بر علیه عباسیان در نواحی دمشق صورت گرفته، همه این ها نشان می دهد که اوضاع اجتماعی و سیاسی عصر امام هادی علیه السلام که عباسیان تسلط داشتند بسیار آشفته بود و این آشفتگی اجتماعی و سیاسی هر چه شدت می یافت زندگی آن حضرت نیز که در حصر و تحت مراقبت نیروهای نظامی بود، تحت الشعاع قرار گرقته و بیشتر مورد اذیت حکومت واقع می شد .


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


در این قرن، بیشتر شیعیان از کوفه بودند، لقب «کوفی» که به برخی افراد نسبت داده شده است، بهترین گواه این مطلب است.

از دوران امام باقر و امام صادق(ع) به بعد، لقب «قمی» در آخر اسم شماری از اصحاب ائمه به چشم می خورد. اینها اشعری های عرب تباری بودند که در قم می زیستند. در زمان امام هادی (ع) قم مهمترین مرکز تجمّع شیعیان ایران بود و روابط محکمی میان شیعیان این شهر و ائمه طاهرین(ع) وجود داشت.

دو شهر «آبه» یا «ساوه» و «کاشان» تحت تأثیر تعلیمات شیعی قرار داشتند و از بینش شیعی مردم قم پیروی می کردند. در پاره ای از روایات «محمد بن علی کاشانی» نام برده شده که از امام هادی (ع) سؤال کرده است.

مردم قم رابطه مالی نیز با امام هادی داشتند، در این زمینه، از «محمد بن داود قمی» و «محمد طلحی» یاد شده است که از قم و شهر های اطراف آن، اموال و اخبار درباره وضعیت آن سامان را، به امام (ع) می رسانیدند.

مردم شیعه دیگر شهر های ایران نیز با امامان رابطه داشتند، این در حالی بود که بیشتر شهر های ایران به دلیل نفوذ قهر آمیز «امویان» و «عباسیان» گرایش های «سنّی» داشتند.

«دیلم» از اواخر قرن دوم هجری، شیعیان زیادی را در آغوش خود داشت. علاوه بر آن، عده ای از مهاجران «دیلمی»، در عراق نیز به مذهب تشیع گرویده بودند.

در روایتی که حاوی نامه ای از امام هادی(ع) به وکیل خود در همدان است، این چنین آمده است: «سفارش شما را به دوستداران خود در همدان کرده ام.»


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]