دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

کد: 420132  تاریخ: 1392/02/27 - 19:39 منبع: اختصاصی ابنا t

 

خاورمیانه ای اسلامی با اراده ملت‏ها ـ 1070
واکنش ها به تجاوز به بیت شیخ عیسی قاسم/ سخنان آیت الله قاسم پس از حمله

بازتاب یورش مزدوران آل‌خلیفه به منزل «آیت الله شیخ عیسی قاسم» / سخنان آیت الله قاسم در نماز جمعه امروز/ بیانیه شورای علمایی بحرین/ بیانیه جمعیت الوفاق/ موضع حرکت انصار انقلاب 14 فوریه/ بیانیه های حوزه های علمیه بحرین/ مواضع
مردم دراز و مناطق دیگر بحرین/ بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع)/ بیانیه حزب الله لبنان/ جریان صدر / تظاهرات نمازگزارن نجف اشرف 

 

 واکنش ها به تجاوز به بیت شیخ عیسی قاسم/ سخنان آیت الله قاسم پس از حمله

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ یورش مزدوران آل‌خلیفه به منزل «آیت الله شیخ عیسی قاسم» و شکستن درها و اهانت به ساکنان آن، بازتاب وسیعی در داخل و خارج بحرین داشت.

 

ده ها نظامی مسلح رژیم آل خلیفه بامداد امروز جمعه 27 اردیبهشت 1392 به منزل شیخ عیسی قاسم واقع در منطقه "الدراز" (در غرب منامه) حمله کردند. 

 

با وجود اینکه این روحانی بلندپایه بحرینی در منزل حضور نداشت اما مهاجمان با شکستن قفل درها و به هم ریختن و تخریب لوازم منزل، به تفتیش آن پرداختند.

 

نظامیان آل‌خلیفه ـ که تعدادی از نیروهای لباس‌شخصی نیز به ‌عنوان «شهروند بحرینی» همراه آنان بودند ـ در طول این عملیات، زنان و کودکان حاضر در منزل را در اتاقی حبس کردند.

 

یورش نیروهای نظامی نقابدار به منزل آیت الله قاسم، فضای رعب‌آوری را در این منطقه حکم‌فرما کرد.

 

سخنان آیت الله قاسم در نماز جمعه امروز

 

«آیت الله حاج شیخ عیسی قاسم» علیرغم این حمله وحشیانه، در نماز جمعه امروز بحرین حاضر شد و در خطبه های خود گفت: مردم در بحرین می گویند که ما مظلومیم؛ مقامات بحرینی نیز ادعا می کنند که مظلومند و مردم به آنها ظلم می کند! ؛ حال کدامیک واقعاً ظالم و کدامیک مظلوم هستند؟

 

وی که در مسجد امام صادق(ع) خطبه می خواند ادامه داد: برای پاسخ به این سؤال لازم است که چند سؤال از مقامات بحرینی پرسیده شود: بر طبق قانون چه کسی صاحب حق اصلی در تعیین مسیر ملت و راه و روش زندگی اوست، حکومت یا ملت؟ چه کسی صاحب اصلی حکومت است؟ مقامات کشور در زیر سایه دموکراسی چه کسانی هستند؟ آیا حکومت حق این را دارد که بگوید جدا از ملت است و اوست که مسیر ملت را تعیین می کند؟ آیا حکومت حق دارد که راه و روش زندگی مردم را تعیین کند؟ آیا مردم حق اعتراض ـ حتی یک کلمه ـ نسبت به مقاماتی که بر آنها حکومت می کنند را ندارند؟

 

امام جمعه منطقه دراز، رژیم آل خلیفه را به خروج واضح از معاهده ها و قوانین در گذشته و حال متهم کرد و گفت: حکومت بحرین از دموکراسی خارج شده است و به آن افتخار هم می کند! اگر از حکومت بپرسیم که ملت از او چه می خواهند جز اینکه مسیر خود را خود مشخص کنند و منبع قدرت و دولتمردانی باشند که برای آنها قانون تعیین می کنند، حکومت چه جوابی دارد؟ آیا انصاف است که صاحب حق از حق خود منع شود و عقوبت های سنگین ـ اعم از زندان و قتل و شکنجه و تعقیب و گریز و ترس ـ نصیب او شود؟

 

آیت الله قاسم به توجیهات رژیم حاکم بر بحرین هم اشاره و تصریح کرد: حکومت از استفاده از کوکتل مولوتوف و مانند آن از سوی برخی جوانان سخن می‏گوید و به بهانه آن عقوبت را بر ضد تمام مردم روا می دارد. ما این توجیه را رد می کنیم؛ چرا که بسیاری از تظاهرات و تحصن‏های ما بدون هیچ خشونتی و کاملاً مسالمت آمیز برگزار می‏شود؛ اما این حکومت است که با این بهانه ها تعداد زیادی از بیگناهان را حتی خارج از تظاهرات و تحصن‏ها به خاک و خون می کشد.

 

عضو بحرینی شورای الی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به گزارش بسیونی و تخلف آل خلیفه از آن هم پرداخت و گفت: کمیته حقیقت یابی که از جانب حکومت انتخاب شد و مردم در آن هیچ مشارکتی نداشتند، تعداد زیادی از جنایات را برای حکومت کشف کرد. واضح است که نتیجه تحقیقات این کمیته برای حکومت الزام آور بود و حکومت باید سریعاً نسبت به آنها اقدام می‏کرد؛ مانند ساخت مساجد تخریب شده و برگرداندن افراد اخراج شده به کارهایشان. اما حکومت آن نتایج یکی را پس از دیگری توجیه و آنها را بدون هیچ راه حلی رها کرد.

 

آیت الله عیسی قاسم در پایان، پاسخ سؤال اولش را داد و  تأکید کرد: مشاهدات کمیته بسیونی هیچ عذری را برای حکومت باقی نمی گذارد و راهی جز اذعان عملی حکومت به حقایق نیست. پس حکومت اگر انصاف داشته باشد باید بصراحت بگوید که من ظالم هستم و ملت بحرین مظلوم هستند. سپس حق را به صاحب آن که مردم باشد بر گرداند.

 

شایان ذکر است که «آیت الله حاج شیخ عیسی قاسم» در خطبه های امروز، هیچ اشاره ای به حقوق شخصی خود و حمله صبح امروز به منزلش نکرد. اما نهادها و شخصیت‏های مختلف بحرینی و غیر بحرینی به این اقدام واکنش نشان دادند؛ از


نظر()

  

کد خبر: 12634
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1392 - 16:35

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: دیده می‌شود بعضی کاندیدا میگویند من با آمریکا مذاکره می‌کنم و مشکل تحریم‌ها را برمی‌داریم که این سخن بیشتر به جک شبیه و خنده‌دار است‌.
منبع: فارس


نظر() آیت الله جنتی ، رئیس‌جمهور ، بنز ، خطیب موقت ، نماز جمعه تهران ،

  

 




بنا‌براین شورای نگهبان در بررسی شرایط نامزدهای انتخابات باید این مسئله برایش احراز شود که آیا کاندیداها از نظر سنی توانایی انجام این شرایط را دارند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی در جمع زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی با عرض تسلیت ارتحال آیت‌الله زنجانی اظهار کرد: وی به عنوان یکی از مفاخر شیعه و شخصیت‌های اندیشمند و نوآور در عرصه فرهنگ، تفکر اسلامی و فقاهت بود.

وی افزود: رئیس جمهور در برخی اوقات باید روزانه 18 ساعت کار سنگین انجام دهد؛ بنا‌براین شورای نگهبان در بررسی شرایط سنی نامزدهای انتخابات باید این مسئله برایش احراز شود که آیا نامزدهای این انتخابات از نظر سنی توانایی انجام این شرایط را دارند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شش نفر فقیه مجتهد و شش نفر حقوقدان در شورای نگهبان به تمام شئون حقوقی آگاه هستند، گفت: هدف آنان از عدم دادن احراز صلاحیت به نامزد انتخابات ریاست جمهوری دادن نسبتی ناروا به آنان نیست و شایسته نیست که به این مجتهدان تهمت و افترا زده شود.

علم‌الهدی گفت: احراز صلاحیت افراد برای تصدی سمت ریاست جمهوری با سایر بخش‌ها تفاوت می‌کند و احراز صلاحیت نامزدهای این انتخابات به منزله توانمندی آنها برای انجام این سمت مهم و حساس در کشور است.

خطیب جمعه مشهد تصریح کرد: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران احراز صلاحیت‌ها را رصد کرده و هوشیارانه به نتایج آن توجه دارند.

علم‌الهدی اظهار کرد: در هیچ نقطه‌ای از دنیا بررسی و احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات همانند کشور ما و توسط فقهای جامع الشرایط، مجتهد مسلم و عادل شورای نگهبان انجام نمی‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدن از طرف آحاد مردم را یک حق دانست و افزود: حق انتخاب شدن مانند حق کسب و پیشه‌وری نیست؛ اداره یک کشور به معنای به دست گرفتن سرنوشت 75 میلیون نفر است که فرد مورد نظر باید صلاحیت لازم را دارا باشد.

افق نیوز /فارس:امام جمعه مشهد گفت: حضور جریان‌های گوناگون سیاسی و فکری در عرصه انتخابات، بر شور و نشاط انتخاباتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در کشور افزوده است و امیدوارم مردم با حضور گسترده در این رویداد مهم ملی در تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نقش‌آفرینی کنند.


نظر() آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی،شورای نگهبان شرایط سنی را در بررسی ص ،

  

بنا بر این گزارش، سامانه های تدافعی اس-300 به طور پراکنده در مناطقی از سوریه استتار شده است.
راه دانشجو: روزنامه نزاویسیمایا گازتا نوشت چهار مجموعه سامانه دفاع موشکی اس-300 آماده رزم در سوریه فعال است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این روزنامه به نقل از ولادیمیر موخین رئیس مرکز مطالعات سیاسی روسیه نوشت قرار داد فروش سامانه تدافعی اس-300 به سوریه در سال 2010 منعقد شده و ارسال این سامانه ها به همراه متخصصان و مشاوران روسی به سوریه از دو سال گذشته تا کنون در جریان است.

بنا بر این گزارش، سامانه های تدافعی اس-300 به طور پراکنده در مناطقی از سوریه استتار شده است.

این روزنامه به نقل از برخی منابع فاش کرد ولایمیر پوتین این مطالب را در دیدار چند روز قبل خود (سه شنبه) به اطلاع نخست وزیر رژیم صهیونیستی رسانده است.

این روزنامه نوشت، روسیه نگرانی از بابت تحویل سامانه اس-300 به سوریه ندارد زیرا این سامانه دفاعی مشمول تحریم های ضد سوری نمی شود.

سامانه موشکی اس-300 ، یک سامانه موشکی سطح‌ به ‌هوای دوربرد و خودکششی با قابلیت استفاده در تمامی ارتفاع‌هاست و در واقع نوع تکمیلی سامانه پدافندی ارتفاع بالای اس-200 محسوب می شود.

موشک اس-300 این قابلیت را دارد تا انواع موشک های بالدار، بالستیک و هر وسیله پرنده را به طور دقیق هدف قرار دهد.

سامانه اس-300 می تواند تا 12 هدف را به طور همزمان رهگیری و نابود کند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید روزنامه روسی ، سوریه ، فعال ، ولادیمیر ،

  


کد خبر: JN-53966  تاریخ : 26/2/1392   ساعت : 21:52


امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در آزمون ورودی دوره دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی









 

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید عکس/ فرمانده محترم نزاجا در آزمون دکتری ،

  


کد خبر: JN-53964  تاریخ : 26/2/1392   ساعت : 21:48


در پایان فصل صورت می گیرد؛

ستاره انگلیسی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پایان این فصل از دنیای فوتبال کناره‌گیری می‌کند.



به گزارش جنوب نیوز، سخنگوی دیوید بکام دقایقی قبل از بازنشستگی ستاره انگلیسی خبر داد و گفت: در پایان بازی های لاشامپیونه ? دیوید بکام هم کفش هایش را کنار می گذارد و دیگر در فوتبال حرفه ای بازی نمی کند.

ستاره 38 ساله انگلیسی که 5 ماه قبل به تیم پاریسن ژرمن پیوسته بود بعد از حضور در این تیم فرانسوی به این نتیجه رسید که به پایان خط رسیده و تصمیم به خداحافظی گرفته است.

آخرین فصل حضور او در فوتبال حرفه ای مصادف شده با آخرین سال حضور سر الکس فرگوسن به عنوان مربی در فوتبال. بکام که با پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد پدیده شد و به تجاری ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا بدل گشت ? حالا در شرایطی که خیلی از سال های خوب فوتبالش را به دلیل قراردادهای تجاری اش از دست داد ? تصمیم گرفته تا دیگر بازی نکند و به دنبال فصل جدیدی از زندگی ورزشی اش باشد.

به گزارش خبرآنلاین، او که قرارداد امسالش با پاریسن ژرمن را به امور خیریه اختصاص داده بود یکی از محبوب ترین ستاره های تاریخ فوتبال دنیاست. اگرچه انگلیسی ها از او خاطرات تلخی به دلیل رفارهای بچگانه اش در فوتبال ملی شان دارند .

سخنگوی دیوید بکام خبر جدایی او از فوتبال را دقایقی قبل به خبرگزاری فرانسه داده تا این خبر در صدر اخبار دنیا قرار بگیرد.






اولین دیدگاه را شما بگذارید خداحافظی دیوید بکام از دنیای فوتبال ،

  

پیش از سفر به استانبول و در جمع فعالان ستادهای مردمی

1392/02/26 21:31
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که اگر من هم دچار خطا شدم تذکر دهید.
جلیلی:اگر من هم دچار خطا شدم تذکر دهید

 

 

به گزارش پارس به نقل از فارس، متن اولیه سخنان سعید جلیلی در دیدار تعدادی از فعالان ستادهای مردمی‌اش منتشر شد.

در این جلسه که ساعاتی پیش از سفر سعید جلیلی به استانبول انجام شده است، وی مهمترین ملاحظات و سرفصل‌های شکل‌گیری فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی خود را برای هواداران تبیین کرد:

* باید سازوکار تعریف کنیم

در موضوع ستاد انتخاباتی؛ این کار قرار است انشاءالله کاری ارزشی باشد. باید به همان نسبت که مانع انحراف کار می شویم، مانع بروز ظرفیت‌ها نشویم. به هرحال این کار مسئولیت دینی و شرعی و اخلاقی اش با ماست اگر برای این دو موضوع سازوکار تعریف کنیم ظرفیت آزاد خواهد شد و دوستانی که می خواهند در این زمینه همکاری داشته باشند می‌توانیم در خدمتشان باشیم و با آنها کار جمعی بکنیم.

این کارهایی که الان تحت عنوان کارهای تبلیغاتی صورت می گیرد فقط طریقیت ندارد بلکه موضوعیت هم دارد. خود این فعالیتها و رفتارهای تبلیغاتی و انتخاباتی باید یک الگو باشد و شکلی از کار ارزشی را انشاءالله ارائه دهد تا تحقق این شکل از کار خودش نوعی پیروزی و نتیجه گیری باشد. حداقل کار این است. سعی کنیم مدلی از کار مبتنی بر اندیشه انقلاب را در موضوع رقابتهای انتخاباتی بروز دهیم. علی رغم گذشت سالهایی از انقلاب در این زمینه خلأ داریم. باید تا حدی بتوانیم این خلاء را برطرف کنیم.

بنابراین دوستان زیاد نگاهشان معطوف نشود به کارهایی که قبلا شده یا الان می‌شود یا دیگران می‌کنند. اگر ادعا می‌کنیم که می‌خواهیم در اقتصاد یا در سیاست خارجی و… مبتنی بر اندیشه اسلام و انقلاب رفتار کنیم- اولین جایی که این حرفها باید نمود پیدا کند در خود انتخابات است. باید تا جایی که می فهمیم و الان برایمان روشن است از آن عبور نکنیم. چون اگر الان عبور کنیم فردا در اقتصاد و سیاستش همین کار را خواهیم کرد.

من روی این باز هم تاکید می کنم بلکه خواهش می کنم به شدت پرهیز کنید از هر نوع رفتاری که ما بارها مدعی بودیم که این کارها غلط است. حتی اگر خود من سهوا یا عمدا دچار چنین خطایی شدم باید تذکر بدهید. قبلا خواهش کرده بودم از دوستان که در سایت مرامنامه کار تبلیغی را بگذارند. و هر کسی که به اسم ما می‌خواهد عمل کند در این چارچوب باشد.

یکی از بحث های بسیار مهم مسئله مالی است. در مسائل مالی وام‌دار هیچ کسی نباید باشیم. برای همین وقتی شماره حساب اعلام می شود نباید اسم ثبت شود یا قبض بگیریم. از طرف دیگر اگر در آن حساب مبلغی جمع شد قرار نیست به همان میزان هزینه کنیم. حتما هزینه ها باید بر اساس اصول و ارزشها و نوع نگاه ما باشد. هر قدر هم که اضافه آمد باید تحت عنوان مجهول‌المالک به ولی فقیه عودت داده شود.

آن تکلیفی که از آن حرف می زنیم چیست؟ چه چیزی موجب می شود بگوئیم این مائیم که باید وارد شویم و احساس تکلیف می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم تفکر نظام و اسلام و انقلاب و حضرت امام و حضرت آقا تفکری است که برای عرصه های مختلف حرف دارد و این تفکر امروز می تواند در سال سی وچهارم حکومت در عرصه های مختلف ظهور پیدا کند و این ظهور موجب چیزی خواهد شد که ما در فرهنگ دینی به آن سعادت و تعالی می گوییم. باید این بحث را به شکل اقناعی بیان کنیم. یعنی مخاطب باید اقناع بشود. مثلا اگر می گوئیم در سیاست خارجی «مقاومت» می تواند تولید قدرت کند و ظرفیت‌ ایجاد کند حتی برای کسانی که این مؤلفه را قبول ندارند به شکلی اقناعی بیان شود. در چنین حالتی است که صرف اقناع کردن هم موضوعیت پیدا می کند؛ ولو اینکه نتیجه انتخابات چیز دیگر باشد. این تبلیغ دین است و خودش کار تبلیغی است. با این نگاه هرچه قدر کار کنیم خود همین کار هم ارزشمند است؛ فارغ از اینکه چه نتیجه ای بخواهد حاصل بشود.

این نکته را هم بگویم که بنا نیست کاری را که باید به این شکل انجام گیرد حتما من انجام دهم. اگر کاندیدای دیگری هم انجام داد و یا در انتخابات موفقیتی داشت، حتما به او هم تقدیم می‌کنیم. حتی اگر آنها از الان هم روی این حرف‌ها کار کنند خودش می‌شود گفتمان سازی، که برای ما مطلوب است و ظرفیت محسوب می شود.

 

  • کدخبر :47742

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید جلیلی:اگر دچار خطا شدم تذکر دهید ،

  

5628


پایگاه ضدانقلابی خودنویس با انتشار مطلبی، چگونگی جاسوسی با تهیه فیلم را به‌فتنه‌گران داخلی آموزش داد. گردانندگان فراری ضدانقلاب این پایگاه به عوامل خود مأموریت دادند مستنداتی از عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تهیه کنند و برای آنان ارسال دارند. این پایگاه در آستانه انتخابات یکی از محورهای اصلی مطالب خود را به آموزش امنیت سایبری به آشوب‌گران و توصیه‌های لازم برای جلوگیری از دستگیری اختصاص داده است. یکی دیگر از محورهای مطالب این پایگاه به آموزش جاسوسان در ایران می‌پردازد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

5628
گروه سیاسی: گفته می شود عوامل موساد(سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) با لابی در برخی مراکز فرهنگی وگردشگری مصر والقای خطرات سفر گردشگران ایرانی به این کشور، فضای جدیدی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند.




اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

5628
 فارس: «وندی شرمن» نماینده آمریکا در گروه 1+5 در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: واشنگتن به دقت انتخابات ریاست جمهوری ایران را زیر نظر گرفته است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]