دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئد در جریان بازی با انگلیس یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند که خیلی‌ها معتقدند زیباترین گل تاریخ فوتبال بوده است.

 

گل چهارم زلاتان ابراهیموویچ از آن گل‌هایی بود که هر چند سال یک بار در فوتبال رخ می‌دهد، اما تاریخ فوتبال کم گل زیبا مثل گل زلاتان به خود ندیده است. پایگاه خبری give me football به پنج گل زیبا تاریخ فوتبال که رقیب گل زیبای زلاتان به انگلیس برای انتخاب به عنوان زیباترین گل تاریخ هستند، نگاهی انداخته است. هر چند که نظرات در خصوص گل‌های زیبا می‌تواند متفاوت باشد، اما مطمئنا همه اتفاق نظر خواهند داشت که این پنج گل در میان زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال قرار جای دارند:

 

1- مارکو فان باستن (هلند- شوروی)

 

زمان و مکان یک گل در انتخاب آن گل به عنوان گل برتر نقش عمده‌ای دارند، اما ضربه قوس دار و رو پای «مارکو فان باستن» برابر شوروی در فینال یورو 88 بدون شک یک استثنا در فوتبال بوده است.

 

2- دیگو مارادونا (آرژانتین‌- ‌ انگلیس)

 

گاهی حساسیت بازی و نبوغ فردی نیز به بازیکن کمک می‌کند تا گلش زیبا و جاودانه شود. مناقشه آرژانتین و انگلیس بر سر جزایر فالکلند از یک طرف و نبوغ مارادونا از طرفی یک گل فوق‌العاده‌ در جام جهانی 1986 در مکزیک رقم زد که تا سالیان از یاد فوتبال دوستان نرفته است. گل جاودانه مارادونا آنقدر قشنگ بود که گری لینه‌کر، مهاجم انگلیسی در توصیف آن گفت: می‌خواستم بعد از این گل مارادونا را در آغوش بگیرم، اما فهمیدم در تیم رقیب هستم.

 

3- دنیس برکمپ (هلند- آرژانتین)

 

گل‌های زیبا حتما نباید از راه دور باشند یا به صورت دریبل زده شوند. بعضی مواقع فقط تکنیک ناب و مهارت ظریف نیز کافیست تا گل زیبایی در تاریخ رقم خورد. کنترل زیبای برکمپ روی پاس دی بوئر و ضربه استادانه او برای خلق چنین صحنه‌ای کافی بود.

 

4- زین‌الدین زیدان (رئال مادرید- بایرلورکوزن)

 

در دقایق پایانی نیمه نخست بود که زین الدین زیدان با ضربه روپا توپ را از کنار بالاک و‌هانس یورگ بوت زد و به قعر دروازه لورکوزن دوخت تا یک گل تاریخی را به ثمر رساند.

 

5- کارلوس آلبرتو (برزیل- ایتالیا)

 

کجا بهتر از گل زدن بهتر از فینال جام جهانی؟ برزیل زردپوش در فینال مکزیک زیر آفتاب داغ مکزیک سال 1970 درخشش خاصی داشت. این گل زیبا از ابتدا تا پایان مثال کاملی از تکنیک دید اجرا و تسلط را به نمایش گذاشت تا برزیل در جام جهانی هت تریک کند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 





در ششمین روز حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه تاکنون 92 فلسطینی شهید و 800 تن زخمی شده اند.

 

به گزارش آخرین به نقل از مهر، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر رژیم صهیونیستی را غافلگیر خواهد کرد.

 

شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در خبری فوری به نقل از گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر رژیم صهیونیستی را غافلگیر خواهند کرد.

 

در ششمین روز حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه تاکنون 92 فلسطینی شهید و 800 تن زخمی شده اند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تا ساعاتی‌ دیگر اسرائیل‌ را غافلگیر خواهیم‌ کرد» ،

  

بروجردی به ایسنا خبر داد:

» سرویس: سیاسی - مجلس

علاالدین بروجردی، در مورد نظر پزشکی قانونی در خصوص طبیعی خواندن مرگ ستار بهشتی و از سوی دیگر اظهارات دادستان کل کشور در خصوص وجود آثار کبودی در بدن این وبلاگ‌نویس ایرانی، گفت که بررسی‌های این کمیسیون در مورد علت مرگ ستار بهشتی مشمول این موضوعات نیز می‌شود.

 

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تلاش بر این است که گزارشی مبتنی بر واقعیات صحنه ارائه گردد درعین حال در پاسخ به این پرسش که آیا در گزارش کمیسیون امنیت در مورد مرگ ستار بهشتی نقطه نظرات ریاست سازمان پزشکی قانونی در مورد طبیعی بودن مرگ این وبلاگ‌نویس ایرانی و از سوی دیگر وجود آثار کبودی در بدن او طبق توضیحات دادستان کل کشور بررسی می شود گفت: این بررسی‌ها نیز بخشی از کار است، آقای دواتگری به عنوان مامور کمیسیون امنیت در بررسی این موضوع گزارش جامع‌الاطرافی را تهیه کرده است.

 

 

وی افزود: برای کمیسیون امنیت، حقیقت‌یابی و تهیه گزارشی مبتنی بر واقعیات صحنه مهم است به همین دلیل متخصصی که سابقه طولانی در امر قضا دارد را برای بررسی این موضوع مامور کرده‌ایم که گزارش را بعد از بررسی برای اطلاع‌رسانی عموم در مجلس قرائت خواهیم کرد.

 

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دواتگری مامور این کمیسیون برای بررسی علت مرگ ستار بهشتی سابقه طولانی در امر قضا دارد، گفت: آقای دواتگری را برای بررسی مرگ ستار بهشتی به دادستانی تهران معرفی کرده‌ایم و بر این اساس ایشان جلساتی را با مسئولان مربوطه در دادستانی تهران و فرماندهی نیروی انتظامی دشتند و بازدیدی از بازدشتگاه فتا نیز انجام دادند.

 

بروجردی افزود: قرار شده است نتیجه این گزارش در جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون امنیت مطرح شود، در صورتی که این گزارش نیاز به تحقیقات بیشتری نداشته باشد و برای قرائت در صحن کفایت کند آنگاه به هیات رییسه می‌دهیم وگرنه قرائت گزارش به تعویق می‌افتد


اولین دیدگاه را شما بگذارید بررسی آثار کبودی و یا چگونگی مرگ ستار بهشتی در دستور کار کمیسیون ،

  

اوایل به واسطه این‌که پدرم پیگیر فوتبال خارجی نبود، برخی رسانه‌ها حاشیه‌نگاری کردند و مطالبی نوشتند. البته دست‌شان درد نکند! اما نه پدرم اعتراض کرد و نه من


علی کفاشیان
ok

سایت گل- می‌گویند «آدم خواب را می‌توان بیدار کرد، اما کسی که خودش را به خواب زده بیدار کردنش غیرممکن است!»

این روزها بعد از شکست‌های پی‌درپی و رسوایی‌های عجیب در فوتبال، سیل انتقادات نسبت به رئیس فدراسیون بیشتر از همیشه بالا گرفته است. اما در کمال تعجب، واکنش‌ها همانی است که همیشه بود. آقای رئیس مثل همیشه سوالات کارشناسان را با جواب‌های نامربوط پاسخ می‌دهد و انتقادات مردم را با لبخندهایی که حالا بیش از همیشه سوهان اعصاب شده‌اند. علی کفاشیان انگار نشانی کوچه‌ی علی‌چپ را به خوبی از بر شده و حالا سوال اصلی در مورد او این است که «او خواب است یا خودش را به خواب زده؟!»

برای رسیدن به پاسخ این سوال مهم، پرسشگران این بار به‌جای رئیس خنده‌روی فدراسیون به سراغ یکی از نزدیکان او رفته‌اند. به سراغ احسان کفاشیان، فرزند برومند کفاشیان بزرگ، که او هم به مانند پدر در رشته دوومیدانی فعالیت می‌کند. اگرچه احسان خیلی زود از فعالیت‌های قهرمانی کناره‌گیری کرده تا امروز در باشگاه نفت مربی دوومیدانی باشد. اما هنوز هم بلد است سریع‌تر از هر دونده‌ای بدود، به خصوص هنگامی که پای دفاع از پدرش در میان باشد.

در هفته‌ای که هفته سیاه فوتبال ایران لقب گرفت، اهالی هفته‌نامه «مثلث» به سراغ احسان کفاشیان رفته‌اند تا شاید ناگفته‌های پدر را از زبان پسر بشنوند. احسان در باب چرایی ورود پدرش از رشته‌ای غیرمرتبط به فوتبال می‌گوید: «به‌طور حتم پدرم برای خودش دلایلی داشته که به فوتبال آمده، اما مشکل این‌جاست که فوتبال ما پر از حاشیه است. هر اتفاقی که در فوتبال ملی رخ بدهد، یقه پدرم را می‌گیرند.»

احسان سعی می‌کند تقصیرات را به‌جای رئیس، متوجه زیرمجموعه‌های فدراسیون فوتبال کند: «هر فردی در مجموعه تحت مدیریت پدرم وظیفه‌ای دارد و باید کارش را درست انجام دهد اما به هر دلیل در مواقعی که کوچک‌ترین کوتاهی صورت می‌گیرد، رسانه‌ها تیغ تند انتقاد را متوجه پدرم می‌کنند.» ظاهرا کفاشیانِ پسر از این‌ نکته غافل مانده که اشتباهات زیرمجموعه‌ها هم می‌تواند به پای پدرش نوشته شود. چرا که انتخاب زیرمجموعه‌های کارآمد و نظارت دقیق بر عملکرد آن‌ها از اولین اصول مدیریت است. حال آن‌که آقای رئیس در مقابل اشتباهات مجموعه تحت فرمانش صرفا لبخند می‌زند!

احسان در مورد لبخندهای پدرش و بی‌خیالی ظاهری او نسبت به وقایع فوتبال می‌گوید: «طبعا پدرم در چنین اوضاعی واقعا خوشحال نیست. اما از آنجا که روحیه بالا و مثبتی دارد سعی می‌کند با لبخند و صبوری مشکلات را پشت سر بگذارد.» البته نباید فکر کنید رئیس خندان ما فقط به سپری کردن مشکلات فکر می‌کند و در بند حل آن‌ها نیست. چون اگر چنین بود احسان با قاطعیت تاکید نمی‌کرد که: «...صادقانه بگویم، پدرم استرس دارد. او از ناکامی‌ها اصلا خوشحال نمی‌شود و لبخندی که می‌زند به معنی خوشحالی نیست.»

حالا که مطمئن شدیم لبخند پدر به‌معنای خوشحالی نیست و او خودش را به خواب نزده، بد نیست بدانیم چرا این فریادها و انتقادات هیچ واکنش سازنده‌ای در پی ندارد و چرا کفاشیان بزرگ در مقابل انتقادها –به اصطلاح- ککش هم نمی‌گزد! احسان معتقد است: «پدرم آدم لجبازی نیست، این را همه می‌دانند. او همیشه اشتباهات خود را قبول کرده است. من خودم گاهی وقت‌ها منتقد علی کفاشیان می‌شوم چون او جنبه بالایی دارد.» متوجه شدید؟ دایورت کردن انتقادها به منزله باجنبه‌گی است!

البته فکر نکنید کفاشیان بعد از نقل‌مکان به فوتبال برای پیشرفت و کسب تخصص در این حیطه هیچ تلاشی نکرده است. گوش کنید: «یادم می‌آید اوایل به واسطه این‌که پدرم پیگیر فوتبال خارجی نبود، برخی رسانه‌ها حاشیه‌نگاری کردند و مطالبی نوشتند. البته دست‌شان درد نکند! اما نه پدرم اعتراض کرد و نه من، پدرم بعد از آن بیشتر در فضای فوتبال قرار گرفت.»

پس حالا که پدر این‌قدر در فضای فوتبال قرار گرفته و با این مقوله آشنایی پیدا کرده، چرا تعداد شکست‌ها و حجم مشکلات در فوتبال روزبه‌روز بیشتر می‌شود؟ جواب کفاشیان کوچک این است: «مشکلات در کجا وجود ندارد؟ مهم این است که پدرم وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد. واقعا او سخت تلاش می‌کند و عذاب وجدان ندارد!»

حالا تقریبا خیال‌مان راحت شد. همین که می‌دانیم رئیس فدراسیون واقعا وظایفش را به درستی انجام می‌دهد برایمان کافی است. حالا این‌که چرا با وجود انجام وظایف، فوتبال‌مان همچنان شکست می‌خورد و آبروریزی به بار می‌آورد بماند برای سال‌های آینده! ظاهرا احسان کفاشیان هم با این رویکرد کاملا موافق است. چون در پایان حرف‌هایش همه ما را به آرامش دعوت می‌کند: «وقتی تیم می‌بازد یک اتفاق تلخ رخ داده که همه ما ناراحت شده‌ایم اما این دلیل نمی‌شود که همه کاسه‌کوزه‌ها را بر سر یک نفر خرد کنیم. واقعا یک جاهایی احساس کرده‌ام پدرم بی‌تقصیر است. اما هرگز از انتقادات فرار نکرده است.»


اولین دیدگاه را شما بگذارید دفاعیات شنیدنی پسر کفاشیان از پدر: لبخند پدرم نشانه خوشحالی نیست ،

  

 

هواداران تا آخرین ثانیه‌های بازی با شور و هیجان از تیم محبوب خود حمایت کردند و به کادر فنی و بازیکنان انرژی دادند و پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند کسب کرد


رویانیان
ok

سایت گل- محمد رویانیان درخصوص برد اخیر پرسپولیس  گفت: بدون شک حمایت همه جانبه و متعصبانه هواداران تا دقیقه 96 بازی، تاثیر بسیار زیادی در برتری سرخپوشان بر ذوب آهن داشت. آنها نشان دادند رفتاری حرفه‌ای دارند و می توانند با حمایت همه جانبه خود تاثیر زیادی بر نتایج تیم داشته باشند. این بازی را هواداران بردند. من به آنها تبریک می گویم و برحسب وظیفه از هواداران عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

رویانیان گفت: هواداران تا آخرین ثانیه‌های بازی با شور و هیجان  از تیم محبوب خود حمایت کردند و به کادر فنی و بازیکنان انرژی دادند و پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند کسب کرد


اولین دیدگاه را شما بگذارید رویانیان:این بازی راهواداران بردند ،

  



 

باشگاه بازی برد م باخت امتیاز
استقلال 14 8 4 2 28
ملوان 15 7 4 4 25
تراکتور‌سازی 15 6 6 3 24
سپاهان 14 7 3 4 24
سایپا 15 7 3 5 24
فجرسپاسی 15 6 5 4 23
فولاد 15 6 5 4 23
راه‌آهن 14 6 4 4 22
نفت تهران 15 5 7 3 21
پرسپولیس 15 5 5 5 20
صبای‌قم 15 5 5 5 20
مس 14 5 4 5 19
داماش گیلان 14 4 6 4 19
پیکان 14 5 3 6 18
آلومینیوم 15 3 6 6 15
ذوب‌آهن 15 3 3 9 12
نفت آبادان 15 1 6 8 9
گهر دورود 14 1 5 8 8

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 06:10
کد مطلب: 97242
 
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت مدل 2013 خودروهای هیوندایی و کیا را تعیین و ابلاغ کرد.
قیمت‌های این محصولات برپایه ارز مرجع به شرح زیر تعیین شده است:

محصولات هیوندایی:
1- i30 مدل 2013 با ارز مرجع 59 میلیون و 827 هزار و 700 تومان

2- i20 مدل 2013 با ارز مرجع 47 میلیون و 79 هزار تومان

3- Grandure-azera مدل 2013 با ارز مرجع 105 میلیون و 502 هزار و 500 تومان

4- Genesis مدل 2013 با ارز مرجع 131 میلیون و 72 هزار و 100 تومان

5- Sonata YF مدل 2013 با ارز مرجع 87 میلیون و 984 هزار و 900 تومان

6- IX55-Veracruz مدل 2013 با ارز مرجع 114 میلیون و 512 هزار و 700 تومان

7- IX35-Tucson مدل 2013 با ارز مرجع 79 میلیون و 934 هزار و 300 تومان

8- Santafe مدل 2013 با ارز مرجع 93 میلیون و 6 هزار و 400 تومان

9- centenial مدل 2013 با ارز مرجع 187 میلیون و 778 هزار و 700 تومان

محصولات کیا:

1- Cerato 2 مدل 2013 با ارز مرجع 63 میلیون و 925 هزار و 800 تومان

2- Cerato koup 2 مدل 2013 با ارز مرجع 60 میلیون و 835 هزار تومان

3- Picanto مدل 2013 با ارز مرجع 41 میلیون و 672 هزار و 900 تومان

4- Carenz مدل 2013 با ارز مرجع 54 میلیون و 716 هزار و 600 تومان

5- SORENTO مدل 2013 با ارز مرجع 100 میلیون و 59 هزار و 300 تومان

6- Sportage sl مدل 2013 با ارز مرجع 85 میلیون و 415 هزار و 900 تومان

7- Sportage sls مدل 2013 با ارز مرجع 77 میلیون و 605 هزار و 200 تومان

8- Cerato 1.6 مدل 2013 با ارز مرجع 51 میلیون و 406 هزار و 300 تومان

9- Cerato koup 1.6 مدل 2013 با ارز مرجع 54 میلیون و 359 هزار و 800 تومان

10- Optima مدل 2013 با ارز مرجع 92 میلیون و 561 هزار تومان

11- MOHAVE مدل 2013 با ارز مرجع 116 میلیون و 929 هزار تومان

12- CADENZA مدل 2013 با ارز مرجع 95 میلیون و 752 هزار و 900 تومان

اولین دیدگاه را شما بگذارید هیوندا سنترال 187و مهاوی 116 میلیون ، جدول مدل‌های 2013 ،

  

شنبه 27 آبان 1391 ساعت 09:04
کد مطلب: 95997
 
در شرایط بحران اقتصادی منطقه یورو، شرکت فرانسوی پژو خواستار ادامه همکاری با صنعت خودروی ایران شده است.
به گزارش ایسنا، اوایل سال جاری اخباری مبنی بر قطع همکاری پژو با شرکت ایران خودرو منتشر شد. در آن زمان اعلام شد که شرکت پژو ارسال قطعه به ایران برای تولید خودروهای تحت برند خود را متوقف کرده است.

در این میان برخی منابع فشار لابی صهیونیستی را دلیل این موضوع اعلام می‌کردند. البته این رویکرد پژو در حالی بود که همزمان رقیب فرانسوی این شرکت (رنو) در برابر این فشارها تاکید کرد که صنعت خودرو مشمول تحریم‌ها نبوده و همچنان به همکاری خود با ایران ادامه خواهد داد.

به هر حال در حالی که چند ماهی از توقف ارسال قطعه از سوی پژو به ایران خودرو می‌گذرد، عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از ابراز تمایل شرکت پژو برای آغاز مجدد همکاری با ایران خودرو خبر می‌دهد. محمدرضا نجفی‌منش در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید: پژو برای همکاری با ایران خودرو اعلام آمادگی کرده البته به شرطی که بتواند پول قطعات ارسالی به ایران را دریافت کند.

وی با بیان اینکه قطع ارسال قطعه به ایران در چند ماه اخیر تاثیرات منفی بر شرکت پژو داشته است، خاطرنشان کرد: ایران بزرگترین بازار صادراتی پژو است و این شرکت دوست ندارد چنین بازاری را از دست دهد.

اعلام آمادگی پژو برای آغاز دور جدید همکاری‌ها با ایران خودرو در حالی است که هم‌اکنون حدود 23 سال از اولین روزهای حضور پژو در ایران می‌گذرد. این شرکت فرانسوی از سال 1368 همکاری با ایران خودرو را برای تولید پژو 405 آغاز کرد؛ خودرویی که همچنان در ایران تولید می‌شود.

پس از آن پژو فعالیت‌های خود در ایران را گسترش داده و دیگر محصولات تحت برند این شرکت از جمله 206، روآ و پارس در ایران تولید شد. برخی از این خودروها مانند 206 نیز به محبوبیت بالایی در بازار ایران دست یافتند.

با این حال از اوایل سال جاری توقف ارسال قطعه به ایران موجب کاهش تولید برخی از این خودروها به ویژه توقف تولید پژو 206 شده است. البته این موضوع ایران خودرویی‌ها را وا داشت تا در روابط خود با شرکت پژو تجدیدنظر کنند به‌گونه‌ای که اخیرا این شرکت اعلام کرد خودروی پژو 206 کاملا داخلی سازی شده و تولید آن به زودی آغاز خواهد شد.

در این شرایط باید دید که آیا دوباره پژو به ایران باز خواهد گشت و موضع ایران خودرو در این زمینه چه خواهد بود؟ باید توجه داشت که پژو در ماه‌های اخیر با کاهش قابل توجه صادرات به ویژه در حوزه قطعات سی‌کی‌.دی مواجه شده و این موضوع اشتغال 8 هزار نفر از فرانسویان شاغل در این شرکت را در معرض نابودی قرار داده است. این موضوع موجب شده دولت فرانسه مستقیما وارد عمل شده و از پژو بخواهد از هر طریق ممکن از اخراج این کارگران جلوگیری کند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]