دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
سیاست دولت از ابتدا این بوده است که به اولویت‌های 3 تا 8 ارز مبادلاتی اختصاص دهد که بر این اساس با اضافه شدن اولویت 8 به دریافت‌‎کنندگان ارز از اتاق مبادلات ارزی، این وعده محقق می‌شود.
کد خبر: 285890
تاریخ انتشار: 28 آبان 1391 - 09:51
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از فردا اولویت 8 گروه‌های کالایی نیز مشمول دریافت ارز در اتاق مبادلات ارزی می‌شوند، گفت: بر اساس تصمیم جدید دولت، مبنای محاسبه ارز و تعدیل تعرفه‌ها در گمرکات به گونه‌ای خواهد بود که اجرای نرخ مبادله‌ای و تعدیل تعرفه‌ها، تغییری در محاسبه و پرداخت عوارض گمرکی نسبت به قبل صورت نگیرد.

حمید صافدل در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه جزئیات تصمیم‌گیری دولت برای تغییر در عوارض صادراتی ظرف روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: کمیته‌های کارشناسی در حال بررسی موضوع هستند که امیدواریم نتایج مناسبی برای صادرات کشور به دست آید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص غربالگری کالاهای اولویت 8 برای دریافت ارز از اتاق مبادلات ارزی افزود: ظرف امروز و فردا، اولویت 8 گروه کالایی نیز از اتاق مبادلات ارزی، ارز دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: سیاست دولت از ابتدا این بوده است که به اولویت‌های 3 تا 8 ارز مبادلاتی اختصاص دهد که بر این اساس با اضافه شدن اولویت 8 به دریافت‌‎کنندگان ارز از اتاق مبادلات ارزی، این وعده محقق می‌شود.

به گفته صافدل، البته اختصاص ارز به نرخ مبادله‌ای به اولویت 9 نیز در دستور کار دولت قرار دارد و بر این اساس، تصمیم بر این است که رویه اختصاص ارز به تمامی گروههای کالایی استمرار یابد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: برخی از گروههای کالایی اولویت 8 که در رده‌های ماده اولیه، کالاهای نیمه‌ساخته یا کالای ساخته شده قرار دارند، به تفکیک دسته‌بندی شده‌اند، ولی اختصاص ارز به آنها تغییری نسبت به قبل ندارد؛ چراکه در بین اولویت‌ها، مبنای اختصاص ارز، به نرخ مبادله‌ای است و تنها گروه 1 و 2 کماکان ارز مرجع می‌گیرند.

وی همچنین از تصمیم جدید ارزی دولت خبرداد و گفت: بر اساس تصمیم جدید دولت، مبنای محاسبه ارز و تعدیل تعرفه‌ها در گمرکات به نحوی خواهد بود که همزمانی اجرای اختصاص نرخ مبادله‌ای به کالاها با تعدیل تعرفه‌ها، باعث می‌شود که تغییری در محاسبه و پرداخت عوارض گمرکی صورت نگیرد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

رقابت‌های جام جهانی فوتسال در تایلند:

تیم ملی فوتسال برزیل با برتری بر اسپانیا، پنجمین قهرمانی خود را جشن گرفت. بازی دو تیم در نیمه دوم وقت‌های اضافه در حالی که بازی داشت پایان می‌یافت و برزیل یک ضربه? پنالتی از روی نقطه? دوم را از دست داده بود، نیتو در فاصله? کمتر از بیست ثانیه مانده به پایان با یک حرکت انفرادی، گل سوم را به ثمر رساند و تیمش را قهرمان کرد. تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی به مصاف کلمبیا رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.
کد خبر: 286021
تاریخ انتشار: 28 آبان 1391 - 18:54

دیدار فینال جام جهانی فوتسال در تایلند برگزار و تیم ملی فوتسال برزیل موفق شد مقابل اسپانیا در وقت اضافه با نتیجه? سه بر دو به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش «تابناک»، نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم، برزیلی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه 25 به گل رسیدند. پنج دقیقه بعد، توراس گل تساوی را برای اسپانیا به ثمر رساند. بازیکنان اسپانیا یک دقیقه بعد توسط آیکاردو گل دوم خود را وارد دروازه برزیل کردند.

برزیل با دریافت این گل به بازی هجومی روی آورد و در دقیقه 37 موفق شد توسط فالکائو بازیکن تمام نشدنی خود، بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه، حملات دو تیم گلی در بر نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشیده شود.

در نیمه نخسا وقت‌های اضافه با وجود برتری نسبی اسپانیا توپی از خط دروازه‌ها نگذشت.
در نیمه دوم وقت‌های اضافه در حالی که بازی در حال پایان یافتن بود و برزیل یک ضربه? پنالتی از روی نقطه? دوم را از دست داده بود، نیتو در فاصله? کمتر از بیست ثانیه مانده به پایان با یک حرکت انفرادی گل سوم را به ثمر رساند و تیمش را قهرمان کرد.

لیما بازیکن تیم فوتسال روسیه با زدن 9 گل در پنج بازی توانست به عنوان آقای گلی مسابقات دست یابد.

تیم فوتسال برزیل نیز با زدن 45 گل در هفت بازی و میانگین 6.‌4 در هر بازی به عنوان تهاجمی‌ترین تیم این رقابت‌ها معرفی شد. برزیل هفت بار هم دروازه خود را باز شده دید. روسیه نیز با زدن 32 گل در پنج  بازی در رده دوم قرار گرفت. در این دوره از مسابقات،‌ سه بار دروازه روس‌ها باز شد. اسپانیا با 31 گل زده در هفت بازی در رده سوم ایستاد. ماتادور‌ها سیزده گل دریافت کردند.

ایران نیز در این رده‌بندی با زدن 9 گل در چهار بازی در رتبه چهاردهم قرار گرفت. ملی‌پوشان ایران هشت بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند. ژاپن با سیزده گل زده در چهار بازی بالا‌تر از ایران در رده یادزهم قرار گرفت. ژاپنی‌ها هفده گل در این دوره از مسابقات دریافت کردند.

لیبی با زدن سه گل و دریافت 22 گل در سه بازی ضعیف‌ترین تیم رقابت‌ها لقب گرفت.

تیم پرتغال با دریافت یازده کارت زرد و یک کارت قرمز در پنج بازی به عنوان خشن‌ترین تیم معرفی شد. ایران در این رده‌بندی با هفت کارت زرد و یک کارت قرمز در رده نهم قرار گرفت.
کیکه بازیکن تیم فوتسال اسپانیا نیز با دریافت چهار کارت زرد در شش بازی، خشن‌ترین بازیکن مسابقات شد.
 
این پنجمین قهرمانی برزیل در جام جهانی فوتسال بود. در دوره? پیشین رقابت‌ها همین دو تیم به فینال رسیده بودند که برزیل در ضربات پنالتی به برتری رسیده بود.

نتایج بازی‌های نیمه نهایی: فینال سنتی جام جهانی تکرار می‌شود

تیم ملی فوتسال برزیل با پیروزی مقابل کلمبیا در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال، حریف اسپانیا در دیدار پایانی شد تا فینال سنتی این رقابت‌ها تکرار شود.

 در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2012 تیم‌های ملی فوتسال برزیل و کلمبیا از ساعت 16 به مصاف هم رفتند و این برزیل بود که در پایان با نتیجه سه بر یک از سد حریفش گذشت.

کلمبیا که در این بازی نیز همچون دیدار‌های قبل کاملا تدافعی بازی می‌کرد، اما با اینکه در ثانیه چهل بازی گل خورد، موفق شد در نیمه نخست، بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند. در نیمه دوم برزیلی‌ها با فرصت دادن به حریف برای جلو آمدن از روزنه‌های ایجاد شده استفاده کردند و با به ثمر رساندن دو گل دیگر بازی را به نفع خودشان به پایان بردند.

برای برزیل در این بازی گابریل (دو بار) و تورو (گل به خودی) گلزنی کردند و تک گل کلمبیا را هم تورو به ثمر رساند.

اسپانیا با پیروزی مقابل ایتالیا فینالیست شد

در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال تیم‌های اسپانیا و ایتالیا در نخستین دیدار این مرحله به مصاف هم رفتند که در پایان اسپانیا با برتری چهار بر یک مقابل ایتالیا، جواز حضور در دیدار پایانی را به دست آورد.

سعد عصیص (گل به خودی)، آلمائو، لوزانو و لین برای اسپانیا گلزنی کردند و تک گل ایتالیا را آلکس مرلیم وارد دروازه حریف کرد.

ایتالیا با شکست کلمبیا سوم شد

در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی فوتسال در تایلند، ایتالیا موفق شد با حساب سه بر صفر کلمبیا شگفتی‌ساز این مسابقه‌ها را از پیش روی بردارد و به مقام سوم دست یابد.
در این مسابقه، سرجیو رومانو و رودولفو فورتینو (دو گل) برای ایتالیا گلزنی کردند تا این تیم مقام سوم خود در دوره قبل جام جهانی فوتسال را تکرار کند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: 286051
تاریخ انتشار: 28 آبان 1391 - 22:44

اولین دیدگاه را شما بگذارید تصاویر: دیدار نمایندگان با رئیس جمهور ،

  

دیپلمات سابق آمریکایی:

با پیچیده‌تر شدن روزافزون اوضاع در منطقه خاورمیانه و توالی و تسری بحران‌ها در این منطقه، سیاستگذاران و تحلیلگران آمریکایی، بیش از گذشته به جست‌و‌جوی راه‌هایی برای حل و فصل مسائل جاری منطقه برخاسته‌اند. در این میان، یکی از دیپلمات‌های برجسته آمریکایی، از لزوم گفت‌و‌گو با ایران برای حل این مسائل سخن گفته است.
کد خبر: 285968
تاریخ انتشار: 28 آبان 1391 - 14:36
با پیچیده‌تر شدن روزافزون اوضاع در منطقه خاورمیانه و توالی و تسری بحران‌ها در این منطقه، سیاستگذاران و تحلیلگران آمریکایی، بیش از گذشته به جست‌و‌جوی راه‌هایی برای حل و فصل مسائل جاری منطقه برخاسته‌اند. در این میان، یکی از دیپلمات‌های برجسته آمریکایی، از لزوم گفت‌و‌گو با ایران برای حل این مسائل سخن گفته است.

به گزارش «تابناک»، «رایان کروکر»، از برجسته‌ترین دیپلمات‌های کهنه‌کار آمریکایی در مصاحبه‌ای با سایت تحلیلی «المانیتور» درباره تحولات جاری در عراق و سوریه سخن گفته و افزوده، هم‌اکنون زمان مناسبی برای گفت‌و‌گو میان ایران و آمریکا بر سر سوریه است.

بنا بر این گزارش، رایان کروکر که در دستگاه سیاست خارجی آمریکا به عنوان یک دیپلمات حرفه‌ای شناخته می‌شود، خود به عنوان سفیر آمریکا در کشورهای عراق و سوریه خدمت کرده است.
وی که موفق به دریافت «مدال ریاست جمهوری آزادی» شده، افزون بر این دو کشور، سفیر آمریکا در کویت، لبنان، پاکستان و افغانستان نیز بوده است.

کروکر که گفته می‌شود، در زمان سفارتش در عراق در فاصله سال‌های 2007 تا 2009، گفت‌و‌گوهایی را با مقامات ایرانی انجام داده، درباره مذاکره با ایران گفته: «من مایلم شاهد این باشم که ما یا دیگران اکنون در موضوع سوریه با ایران وارد تعامل شویم، زیرا سوریه متحد ایران است».

وی که بین سال‌های 1998 تا 2001 نیز در سوریه سفیر بوده، نسبت به برقراری ارتباط بیش از اندازه نزدیک با گروه‌های مخالف سوری هشدار داده و گفته در این صورت، آمریکا خود را به طور جدی به نتیجه و پیامدی متعهد می‌سازد که برای منافع این کشور، بیشترین خطر را به همراه دارد.

به گفته وی، اکنون آمریکا به اندازه کافی نسبت به آنچه در سوریه رخ خواهد داد، آگاهی ندارد.

وی در این باره به مواردی از تحولات جهانی اشاره می‌کند که نتیجه آن‌ها از پیش قابل برآورد و پیش‌بینی نبود.

او انقلاب اسلامی ایران را برای نمونه می‌آورد و می‌گوید، آمریکا می‌توانست در سال 1979، روابط خود با ایران پس از انقلاب را مدیریت کند؛ اما دلیل اشتباهش این بود که نتوانست جریانات و سیر رخدادها را به درستی بشناسد. وی بر این باور است، آمریکا نباید در قبال سوریه این اشتباه را تکرار کند.

کروکر در این باره به نقش ابتکارات منطقه‌ای شکل گرفته برای حل بحران سوریه اشاره کرده و ضرورت حضور آمریکا در این ابتکارات و نشست‌ها را مطرح می‌نماید. وی در ادامه با اشاره به پیشینه روابط ایران و سوریه و اتحاد این دو کشور با یکدیگر، بر ضرورت گفت‌و‌گو با ایران برای یافتن راهکاری در بحران سوریه تأکید می‌کند.

وی بر این باور است، شاید‌ همان گونه که در سال 2001، وجود زمینه‌های مشترک، ایران و آمریکا را به گفت‌و‌گو با یکدیگر می‌کشاند، می‌توان چنین زمینه‌های مشترکی را در سوریه نیز شناسایی کرد و از آن‌ها بهره برد.

در پایان، کروکر در مصاحبه خود درباره نقش و نفوذ ایران در عراق نیز سخن گفته و با اشاره به تجربه شخصی خود از مذاکره با مقامات ایرانی در بغداد، آن گفت‌و‌گو‌ها را تجربه‌ای سودمند دانسته که می‌توان از آن بهره گرفت.

وی همچنین بر این باور است، با توجه به شناخت بیشتر عراقی‌ها از ایران، ارتباط آمریکا با عراق می‌تواند متقابلاً در شناخت بهتر نحوه درست تعامل با ایران یاری‌رسان باشد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید رایان کروکر ، ایالات متحده ، سوریه ،

  

کد خبر: 286122
تاریخ انتشار: 29 آبان 1391 - 11:00
مکه مکرمه ـ نهم ذی الحجه


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کد خبر: 286228
تاریخ انتشار: 29 آبان 1391 - 20:06
تیمی از دانشمندان آمریکایی موفق به شناسایی ژنی شده‌اند که بقدری بر ساعت بدن انسان تاثیر گذاشته که می‌توان از روی آن حتی زمان مرگ احتمالی فرد را تشخیص داد.

به گزارش ایسنا، محققان امیدوارند که این یافته‌ها بتواند در نهایت برای تشخیص زمان مصرف موثرتر دارو در بیماران سکته قلبی و مغزی و یا نظارت دقیق‌تر بر بیماران بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرد.

این محققان بصورت اتفاقی زمانی که در حال بررسی پیشرفت بیماری آلزایمر و پارکینسون بودند، موفق به شناسایی این گونه ژنی شدند.

آنها به بررسی الگوهای خواب 1200 داوطلب سالم 65 ساله پرداختند که بطور سالانه از لحاظ عصبی و روانی خود را ارزیابی می‌کنند.

محققان موفق به شناسایی یک مولکول در نزدیکی ژنی موسوم به «دوره 1» شدند که به عنوان پایه از آدنین(A) یا گوانین(G) برخوردار بود.

گونه A با ضریب شش به چهار رایجتر بوده، از این رو از آنجایی انسانها از دو گروه کروموزوم برخوردارند یک انسان ممکن است با 36 درصد شانس برخورداری از دو A، 16 درصد از دو G و 48 درصد از A و G بطور همزمان مواجه باشد.

این پژوهش که در سالنامه Neurology منتشر شده، نشان داده است که افراد برخوردار از ژنوتیپ AA بطور طبیعی یک ساعت زودتر از دارندگان ژنوتیپ GG بیدار شده، در حالیکه افراد دارای AG دقیقا در یک زمان میانه از خواب بیدار می‌شوند.

آنها همچنین نشان دادند که افراد دارای ژنوتیپ AA یا AG بطور میانگین دقیقا پیش از ساعت 11 ظهر فوت کرده، در حالیکه دارندگان ژنوتیپ GG بیشتر پیش از ساعت 18 درگذشته‌اند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

امروز گویا شماری از خریداران خودرو ـ‌که احمد نعمت بخش آن‌ها را دلالان خوانده است ـ در محل یکی از خودروسازان تجمع کرده‌ و خودروی خود را به زور تحویل گرفته‌اند؛ این خبر مهمی است که حتی منجم باشی رصدخانه نیز درباره آن نکاتی گفته است. از سویی گمرک و عباس معمار‌نژاد، بار خود را برای سفری مهم بسته‌اند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

کد خبر: 286152
تاریخ انتشار: 29 آبان 1391 - 11:02
جسد امیرعلی حاتمی، قهرمان بوکس رده جوانان کشور دو شب پیش در باغی به صورت حلق‌آویز کشف شد.
 
خسروپور رئیس هیئت بوکس شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با فارس گفت: امیر علی 16 ساله از قهرمانان کشور بوده و طی 2 سال گذشته در مسابقات رسمی باختی نداشته است.

وی ادامه داد: امیر علی صبح روز قبل از حادثه در تمرین حاضر شد و شرایط روحی و جسمانی مساعدی هم داشت.

وی گفت: قرار بود عصر همان روز نیز در جلسه تمرین حضور یابد اما غیبت غیر منتظره او ما را نگران کرد و بعد از ساعاتی متوجه شدیم خود را در باغی کنار منزلشان در روستای ابراهیم بیگی حلق آویز کرده است.

تحقیقات هنوز ادامه دارد و مشخص نیست امیر علی خودکشی کرده یا به قتل رسیده است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

کد خبر: 286104
تاریخ انتشار: 29 آبان 1391 - 08:24
اگر روزی محمود احمدی نژاد توانست که بسیاری از بزرگان جبهه اصولگرا را متقاعد کند که بهترین گزینه برای مقابله با اصلاح طلبان است، اینک بسیاری از آن چهره‌ها به دنبال فردی هستند که بتواند با خودوی مقابله کند.

به نوشته روزنامه ابتکار روند روبه رشد جدایی احمدی نژاد از اصولگرایان بدون تردید در انتخابات ریاست جمهوری 92 به اوج خود خواهد رسید. اگرچه رئیس جمهور در چند مورد گفته است که با پایان ریاست جمهوری اش قدرت را به دیگران می‌سپارد، اما سخنان دیگر وی و برخی از عملکردهای او و نزدیکانش در چند سال اخیر نشان می‌دهد که هیچ علاقه ای به خداحافظی از دنیای سیاست ندارد و برعکس تلاش‌هایی می‌شود تا سایه حضورش برسر تحولات آینده کشور حفظ شود.از این منظر است که باید در انتظار یک رویارویی جانانه میان وی و حامیان سابقش در اردوگاه اصولگرایی بود. او اکنون رئیس جمهور است و طبق قانون نمی‌تواند خود نامزد ریاست جمهوری شود، اما چگونه می‌خواهد که حضورش هرچند در پشت پرده تداوم داشته باشد؟«احمدی نژادی ها» چه تصمیمی خواهند گرفت؟ این چنین است که گمانه‌های فراوانی در خصوص نوع رفتار سیاسی او در این باب مطرح است.

اریا در گزارش در این باره می‌نویسد.دامنه احتمالات البته وسیع و متفاوت است اما در مهترین گمانه پردازی‌ها برخی استفاده از مدل پوتین - مدودف را به‌عنوان استراتژی اصلی احمدی‌نژاد و اطرافیانش مطرح می‌کنند؛احتمالی که البته خود احمدی‌نژاد هیچ وقت به صورت رسمی و جدی آن را رد نکرده و گاه با لبخند و گاه با کنایه از کنارش گذشته است. ماجرا اما آنچنان است که از سال‌های گذشته تاکنون بسیاری دنبال مدودف ایرانی می‌چرخند و چه گزینه ای ساده تر از اسفندیار رحیم مشایی. او که اگر چه خیلی وقت است در قاب تصاویر رسمی دوربین‌های خبرنگاران جای نمی‌گیرد اما آنچنان که روایت می‌کنند جای او همیشه در یمین و یسار احمدی نژاد در جلسات حفظ است.اوست که می‌گویند محمود احمدی نژاد بیشتر تفکراتش را در دولت دومش از او می‌گیرد و حتی می‌گویند او که نزدیکترین فرد به احمدی نژاد به شمار می‌آید از نگاه رئیس جمهور می‌تواند صاحبخانه بعدی ساختمان پاستور باشد تا راه نیمه تمام او به پایان رساند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید «مدودوف» احمدی نژاد کیست؟ ،

  

این صندلی که بقایای خون خشک شده شاه قاجار پس از یکصدوشانزده سال بر آنها دیده می شود، هم اکنون در کاخ موزه گلستان نگهداری می شود اما انتشار گزارش آزمایش DNA آن همچنان در هاله ای از ابهام وجود دارد
کد خبر: 286119
تاریخ انتشار: 29 آبان 1391 - 10:22

ناصرالدین شاه چهارمین شاه قاجار بود که پس از درگذشت محمد شاه به سلطنت رسید.دوران حکومت ناصری، با توجه به مدت طولانی و شرایط سیاسی کشور درآن زمان یکی ازمهمترین دوره های تاریخی ایران به شمار می رود.

ناصرالدین شاه در 12 اردیبهشت 1275 هجری شمسی در آستانه پنجاهمین سال سلطنت خود هنگامی که به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم رفته بود، بدست میرزا رضای کرمانی هدف گلوله قرار گرفت و جان سپرد. پس از مضروب شدن، پیکر ناصرالدین شاه را بر یک صندلی نشاندند و دستمالی بر زخم او گذاشتند.به گزارش تابناک این صندلی و دستمال که بقایای خون خشک شده شاه قاجار پس از یکصدوشانزده سال بر آنها دیده می شود، هم اکنون در کاخ موزه گلستان نگهداری می شوند.در سال 1384 سازمان میراث فرهنگی با همکاری انیستیتو پاستور اقدام به استخراج DNA ناصرالدین شاه از روی دستمال آغشته به خون وی کرد.با وجود موفقیت انیستیتو پاستور در استخراج DNA، هنوز اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل DNA منتشرنشده است. گفتنی است آزمایش DNA اطلاعات بسیاری درباره ویژگی‌های جسمی و ژنتیک از گروه خون، قد، رنگ چشم و بیماری‌ها گرفته تا روحیات و ویژگی‌های خلقی افراد را مشخص می‌کند.در گفتگو با مسئولان موزه در خصوص انتشار گزارش آزمایش دی ان ای مذکور، متأسفانه پاسخ دقیقی ارائه نگردید و همچنان نتیجه آزمایش فوق که در نوع خود بسیار قابل توجه است در هاله ای از ابهام فرو رفته است.

 






اولین دیدگاه را شما بگذارید عکس ، ماجرای صندلی خونین ناصرالدین شاه ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]