دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

به گزارش پیامنما مسابقات بین قاره ای فوتبال ساحلی که در امارات برگزار شد... تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با قهرمانی در آسیا خود را به عنوان یکی از قدرت های این رشته مطرح کرد در مسابقات جام بین قاره ای و در حضور ابرقدرت های این رشته نیز قهرمان شد.

در این مسابقات نهایتا تیم ملی ایران و روسیه  قهرمان دو دوره پاپی جام جهانی در فینال مقابل هم قرار گرفتند و در پایان با برتری 4 بر 3 تیم ساحلی ایران توانست برای نخستین بار قهرمان این مسابقات شود.

فوتبال گل ساحلی قهرمانی ایران  بین قاره ای

شاگردان اکتاویو برزیلی در مرحله مقدماتی در سخت ترین گروه ممکن با سه تیم قدرتمند روسیه، برزیل و ایتالیا همگروه شدند و خیلی ها ایران را تیم اخر جدول این گروه پیش بینی می کردند اما ملی پوشان ایران هر سه تیم را شکست دادند و به عنوان سرگروه به مرحله بعد رسیدند.
ایران در نیمه نهایی امارات میزبان را تمام کارشکنی ها شکست داد و به فینال رسید تا دوباره حریف روسیه شود.
این نخستین قهرمانی تاریخ فوتبال ساحلی ایران خارج از قاره آسیاست. شاگردان اوکتاویو در دور مقدماتی این مسابقات روسیه، برزیل و ایتالیا سه قطب فوتبال ساحلی جهان را شکست داده و در نیمه نهایی امارات را از پیش رو برداشتند. ایران در دیدار فینال نیز روسیه قهرمان دو دوره اخیر جام جهانی را به زانو درآورد و قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای شد
در دیدار رده بندی نیز امارات با برتری برابر سوئیس سوم شد و برزیل نیز با شکست ایتالیا به عنوان پنجم بسنده کرد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید فوتبال گل ساحلی قهرمانی ایران بین قاره ای فوتبال ساحلی تیم ملی ر ،

  

92/09/02 - 10:50
شماره: 13920902000340

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی:

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و انتظار داریم پس از 9-8 سال نگاهی به این رشته شود.

خبرگزاری فارس: اگر برای مسئولان زحمتی نیست به ما هم نگاهی کنند/ انتظار داریم وزیر شرایط را درک کند

علی نادری  در خصوص رسیدن ایران به فینال رقابت‌های جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی عنوان کرد: مسئولان برگزار کننده رقابت‌ها طراحی کرده بودند که ایران نتواند از مرحله گروهی صعود کند تمام معادلات را به گونه‌ای چیده بودند که ایران نتواند موفق باشد اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان توانستیم این معادلات را بر هم بزنیم.

وی ادامه داد: ما را در گروه سختی با حضور تیم‌های قدرتمندی چون روسیه و برزیل قرار دادند اما آنقدر خوب کار کردیم که توانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم و در دیدار روز گذشته با امارات هم با وجود تمام کارشکنی‌هایی که انجام دادند اما توانستیم مقابل این تیم به برتری برسیم و راهی فینال شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد دیدار فینال مقابل روسیه تصریح کرد: بازی بسیار سختی داریم در این دیدار حق هیچگونه اشتباهی وجود ندارد باید با تمرکز بالا مقابل آنها ظاهر شویم و امیدوارم که با دعای خیر مردم بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم. این موضوع دور از دسترس نیست.

نادری با اشاره به مظلومیت رشته فوتبال ساحلی، یادآور شد: ما مقابل تیم‌های بزرگی چون برزیل و روسیه به برتری رسیدیم که فکر نمی‌کنم در هیچ رشته تیمی تاکنون چنین اتفاقی رخ داده باشد واقعا کار بزرگی کردیم حالا هم انتظار داریم تا وزیر جدید شرایط را درک کند و از لحاظ اقتصادی و معنوی تیم را تأمین کند. ما سنگ تمام گذاشتیم و تمام تلاش خود را انجام دادیم تا پرچم کشورمان بالا بماند. روز گذشته در دیدار مقابل امارات ما یک جنگ مقابل این تیم داشتیم انتظار داریم بعد از 8-9 سال به این رشته نگاهی کنند.

وی افزود: ما هم زندگی و خانواده داریم اگر زحمتی برای آقایان نیست نگاهی به رشته فوتبال ساحلی داشته باشند. جا دارد در اینجا از تمام مسئولان فدراسیون به خصوص خانم شهریاری تشکر کنیم که در این چند سال زحمت زیادی کشید تا تیم به این افتخارات دست یابد.

انتهای پیام/ی


اولین دیدگاه را شما بگذارید اگر برای مسئولان زحمتی نیست به ما هم نگاهی کنند/ انتظار داریم وز ،

  

92/09/02 - 09:14
شماره: 13920901000934

والیبال جام قهرمانان قاره‌ها - ژاپن

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها مقابل آمریکا پیروز شد.

خبرگزاری فارس: ایران 3 - آمریکا 2؛ پیروزی تاریخی برای مردان پارسی/ تعظیم آمریکا به والیبال ایران

چهارمین دیدار ایران در رقابت‌های والیبال جام قهرمانان قاره‌ها برابر تیم ملی آمریکا؛ قهرمان آمریکای شمالی و مرکزی برگزار شد. این مسابقه ساعت 6:40 دقیقه در سالن متروپلیتن توکیو انجام شد و در پایان با حساب 3 بر 2 ( 28بر 26، 19 بر 25، 19 بر 25، 27 بر 25، 18بر 16) به سود ایران خاتمه پیدا کرد. 

پیش از آغاز این بازی شاگردان ولاسکو که تاکنون طعم پیروزی بر آمریکا را نچشیده بودند بسیار علاقمند بودند تا بتوانند برای نخستین بار حریف قدرتمند خود را شکست دهند. تیم ملی والیبال ایران پیش از این همواره در بازی‌های رسمی مقابل آمریکا شکست خورده است؛ آخرین رویارویی این دو تیم به مسابقات جام‌جهانی 2011 برمی‌گردد.

تاکنون 2 مدال قهرمانی جهان (یک طلا، یک برنز)، 4 مدال المپیک (سه طلا، یک برنز)، 4 مدال لیگ جهانی (یک طلا، یک نقره، دو برنز)، یک نقره از جام قهرمانان قاره‌ها، 2 مدال جام جهانی (یک طلا، یک برنز) و 21 مدال آمریکای شمالی و مرکزی (هشت طلا، ده نقره، سه برنز) را برگردن آویخته است و یکی از پرافتخارترین تیم‌های جهان به شمار می‌رود.

گیم نخست بازی را ایران خوب آغاز کرد و توانست از حریف خود پیش بیفتد؛ در امتیاز 12 بر 8 به سود ایران اسپیرو، سرمربی آمریکا درخواست وقت استراحت کرد و در ادامه در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران هم تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز 21 بر 20 و در حالی که محمد موسوی و مجتبی میرزاجانپور قصد دفاع کردن توپ حریف را داشتند، موسوی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و ولاسکو به ناچار تشکری را جایگزین وی کرد. بازی در امتیاز 23 به تساوی کشیده شد تا محمودی و معروف که جایگزین مهدوی و داودی شده بودند به جای خود بازگردند. این گیم با امتیاز 28 بر 26 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

گیم دوم در حالی آغاز شد که تیم ایران محمد موسوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و آرمین تشکری جای وی بازی می‌کرد. پیش از این هم تیم ایران امیر غفور را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و ایران بدون حضور دو ستاره خود برابر آمریکا بازی می‌کرد. آمریکایی‌ها در این گیم در تلاش بودند که اختلاف خود را با ایران زیاد کنند و در امتیاز 14 بر 9 به سود آمریکا ولاسکو درخواست وقت استراحت کرد. در امتیاز 22 بر 18 مهدوی و داودی وارد زمین شدند. این گیم با حساب 25 بر 19 به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.

بازی در گیم سوم تا امتیاز 3 پایاپایی پیش رفت، اما رفته رفته آمریکایی‌ها اختلاف را زیاد کردند. اختلاف امتیاز بیشتر و بیشتر می‌شد و بازیکنان ایران نمی‌توانستند دستورات ولاسکو را به خوبی در زمین اجرا کنند تا اینکه در امتیاز 12 بر 5 بازهم ولاسکو مجبور شد وقفه‌ای در بازی ایجاد کند. بازی در وقت استراحت فنی دوم 16 بر11 به سود آمریکا بود. در امتیاز 22 بر 16 بازهم ولاسکو وقفه‌ای در بازی ایجاد کرد تا شاید بتواند مانع امتیازگیری پریدی آمریکایی شود. این گیم هم مانند گیم قبلی با حساب 25 بر 19 به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد تا بازی به گیم چهارم کشیده شود.

چهارمین گیم بازی هم با امتیازگیری آمریکایی‌ها آغاز شد. در وقت استراحت فنی اول بازی 8 بر 7 به سود شاگردان اسپیرو شد. بازی در امتیاز 19 به تساوی کشیده شد تا سرمربی آمریکا درخواست وقت استراحت کند. کسب دو امتیاز متوالی توسط آمریکایی‌ها این‌بار ولاسکو را مجبور کرد تا وقفه‌ای در بازی ایجاد کند. در ادامه بازهم بازی به تساوی کشیده شد و این‌بار در امتیاز 23؛ این گیم با نتیجه 27 بر 25 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا بازی به گیم پنجم کشیده شود.

در آخرین گیم ولاسکو بازهم مهدوی را به عنوان پاسور اول وارد زمین کرد. زرینی، غلامی، قائمی، داودی و ظریف سایر بازیکنان ایران در ابتدای گیم پنجم بودند. اسپیرو زمانی که نتیجه بازی 3 بر صفر به سود ایران دید احساس خطر کرد و درخواست وقت استراحت کرد تا مانع روند امتیازگیری ملی‌پوشان ایران شود. بازی 8 بر 4 به سود ایران شد و تیم‌ها زمین‌های خود را عوض کردند. شاگردان اسپیرو اختلاف امتیاز را به یک رساندند و بازی 10 بر 9 به سود ایران شد. این گیم در پایان با نتیجه 18بر 16به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا بازی در مجموع 3 بر 2 به نفع ایران تمام شود.

شاگردان اسپیرو با این نتیجه جمع امتیازهای خود را به عدد 6 رساندند و ایران هم به امتیاز 4 رسید. شاگردان خولیو ولاسکو پیش از این برابر روسیه و برزیل مغلوب شده بودند و ایتالیا را با حساب 3 بر 2 از پیش‌رو برداشته بودند. آمریکایی‌ها هم در بازی نخست خود ژاپن را شکست دادند و در ادامه مغلوب برزیل شدند و در بازی سوم خود هم ایتالیا را با شکست بدرقه کردند.

تیم ملی والیبال ایران فردا، یک‌شنبه در آخرین بازی خود از ساعت 12:40 به مصاف ژاپن، میزبان مسابقات خواهد رفت.

انتهای پیام/م


اولین دیدگاه را شما بگذارید ایران 3 - آمریکا 2؛ پیروزی تاریخی برای مردان پارسی/ تعظیم آمریکا ،

  

92/09/02 - 00:15
شماره: 13920901000907

استاد فاطمی‌نیا در مراسم بزرگداشت علامه جعفری:

استاد اخلاق در مراسم پانزدهمین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی جعفری(ره) گفت: با وجود شرح کامل و عمیقی که علامه بر مثنوی نوشته است، دیدم وی ابیاتی از مثنوی را شرح نکرده است!

خبرگزاری فارس: بیتی که علامه جعفری تفسیر نکرد/ کدام علم نافع است/ شعر شاعر عرب درباره علامه

پیامنما به نقل از فارس  پانزدهمین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی جعفری عصر روز گذشته (جمعه اول آذر ماه) در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران با حضور استاد سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد خلاق، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری مدیر مجتمع فرهنگی سرچشمه، مهدی فیروزان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهر کتاب، غلامعلی رجایی نویسنده و از شاگردان علامه جعفری و سیدجواد میری پژوهشگر آثار علامه جعفری برگزار شد.

*کدام علم نافع است/علامه جعفری تمام عمرش را به تفکر و تدبیر سپری کرد

استاد سیدعبدالله فاطمی‌نیا در ابتدای این مراسم با اشاره به عنایت علامه جعفری به وی برای شرکت در این مراسم به علت کسالتی که تا روز قبل داشت، بیان داشت: از پیامبر اکرم(ص) روایت شده است که «العلم علمان؛ علم الادیان، علم الابدان» یعنی علم دو گونه است -این حدیث بسیار عجیبی است- یک علمی است که بر زبان است که در واقع حجت خداوند بر بنی ‌آدم محسوب می‌شود و دیگر علمی است که در باطن وجود دارد و سودمند است.

وی با اشاره به اینکه علامه جعفری علاوه بر علم ظاهر، علم نافع و سودمند را نیز دارا بود، افزود: علامه جعفری از نظر تفکر تمامی کارهایش درس‌آموز است، او کسی بود که تمام عمرش را به تفکر، تدبیر و نوشتن پرداخت.

*شارح نهج‌البلاغه در اکثر علوم دینی تبحر دارد

این استاد اخلاق با تأکید بر اینکه اگر کسی بر نهج‌البلاغه شرح یا تفسیری بنویسد، نشان از توانایی وی در بسیاری از علوم دارد، ابراز داشت: شارح نهج‌البلاغه اول باید عربیت قوی داشته باشد و در کنار آن فلسفه، عرفان و کلام و سایر علوم را نیز بداند که علامه جعفری تمامی این شرایط را دارا بود.

وی با اشاره به خواندن شرح نهج‌البلاغه محمد عبده در سن 15 سالگی‌، ادامه داد: پدرم شرح نهج‌البلاغه‌ای از شیخ محمد عبده را خرید و من مقدمه او را مطالعه کردم، بعدها در سن بزرگسالی آن را دوباره خواندم تا اینکه به این سن رسیدم و خداوند می‌داند که از مقدمه یک شیخ سنی بر نهج‌البلاغه سیر نشده‌ام.

*نظر یک عالم سنی درباره نهج‌البلاغه

استاد فاطمی‌نیا با بیان اینکه محمد عبده به منحصر به فرد بودن نهج‌البلاغه تصریح کرده است، گفت: عبده در این مقدمه کتابش بیان می‌کند چندین مصیبت و گرفتاری به من روی آورده بود، به گونه‌ای که امانم را بریده بود تا اینکه روزی در جایی نشسته بودم و کتاب‌هایی روبروی من قرار داشت، بی‌اختیار دستم به سوی کتابی دراز شد، ‌وقتی آن را باز کردم، دیدم نهج‌البلاغه است، وقتی در جملاتش تأمل کردم، دیدم که این کتاب غم و غصه‌هایم را خالی کرده است و بدنم در اتاق و روحم در جای دیگری است، متوجه شدم که نویسنده آن پرچمدار ولایت علی بن ابی‌طالب(ع) است.

*بیتی از مثنوی که علامه شرح نکرد

وی با اشاره به محتوای شرح علامه جعفری بر مثنوی افزود: علامه به دنبال آن بوده است که مثنوی را برای دانشگاهیان، حوزویان و مردمان با فضلیت که اهل علم هستند، بنویسد تا به این وسیله مثنوی را به جامعه بیاورد، اما با وجود  شرح کامل و عمیقی که علامه بر مثنوی نوشته است، دیدم که ابیاتی از مثنوی را شرح نکرده است.

این استاد اخلاق اظهار داشت: یادم می‌آید زمانی در مدرسه‌ای که ایشان سخنرانی داشتند و من جزو اولیای آن مدرسه بودم، به علامه رسیدم و به او گفتم: چرا این بیت را شرح نکرده‌ای که علامه گفت شب با او تماس بگیرم و من هم به وی گفتم: اگر الان پاسخ را نگویید، شب هم که تماس بگیریم، شاید توفیق حاصل نشود.(خنده)

وی ادامه داد: آن بیت این بود که «چون تجلی کرد اوصاف قدیم/وصف حادث را بسوزاند گلیم»،‌ البته عدم شرح بر این ابیات بی‌دلیل نبوده است و قطعاً ملاحظاتی در ذهن علامه بوده که از شرح این ابیات خودداری کرده است، البته برخی از ابیات مثنوی مانند «ز آنکه عاشق در دم نقد است مست/لاجرم از کفر و ایمان برتر است/کفر و ایمان هر دو خود دربان اوست/کاوست مغز و کفر و دین او را دو» نیز نمی‌توان شرحی بر آن‌ها نوشت، زیرا بیان آن‌ها درک و فهم خاصی می‌طلبد.

*علامه عرفان را به بطن اجتماع آورد/شعری از شاعر عرب درباره علامه جعفری

این خطیب دینی با اشاره به کتاب «عرفان اسلامی» علامه خاطرنشان کرد: این اثر بسیار زیباست و در برخی مباحث باید جملات این کتاب را دو بار خواند، زیرا  کار تازه‌ای محسوب می‌شود، علامه به دنبال آن بود که قسمتی از عرفان عملی را به جامعه و اجتماع بیاورد که همان شامل سلوک و اخلاق است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به بیتی از شاعر عرب به نام «متنبی» افزود:  این شاعر بیتی دارد که مصداق آن علما به خصوص علامه جعفری هستند و آن بیت این است: «و اذا کانت النفوس کبارا/تعبت فی مرادها الاجسام»، وقتی شخصیت‌ها بزرگ بودند، جسم‌ها به زحمت می‌افتند، ولی شخصیت که کوچک بود، جسم راحت است، به همین دلیل است که علامه امینی بعد از نگارش «الغدیر» از دنیا رفت، زیرا وی خودش را برای نوشتن این کتاب ذوب کرد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید بیتی که علامه جعفری تفسیر نکرد/ کدام علم نافع است/ شعر شاعر عرب ،

  

92/09/02 - 00:00
شماره: 13920901000932

روز چهارم مذاکرات ایران و 1+5

وزرای خارجه کشورهای 1+5 برای حضور در نشست‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران راهی ژنو شده‌اند.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با ژنو/ 11 به وقت تهران؛ نشست ایران با 1+5/ 3 وزیر خارجه آمده‌اند، 3 وزیر خارجه در راه

به نقل از خبرگزاری فارس، شهر ژنو از روز چهارشنبه 29 آبان به فاصله 10 روز بعد از نشست قبلی و برای سومین بار در دولت یازدهم میزبان مذاکرات ایران و گروه 1+5 است.

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که تن به زیاده خواهی‌ها نمی‌دهد و هیچ پیش شرطی را نمی‌پذیرد.

مقامات کشورمان همواره اعلام کرده‌اند که موضوع غنی سازی به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

در نشست قبلی که به مدت سه روز 16، 17 و 18 آبان (هفتم، هشتم و نهم نوامبر) با حضور وزرای خارجه ایران، آمریکا، روسیه،‌ انگلستان، فرانسه، آلمان، قائم مقام وزیر خارجه چین و کاترین اشتون در این شهر برگزار شد و البته تا نیمه شب 19 آبان نیز به طول انجامید قرار بود توافقنامه‌ای بین طرفین به امضا برسد که به دلیل ارائه یکسری اصلاحیه‌ها از سوی فرانسه و طرح مواضع حداکثری، تفاهمی حاصل نشد و در نهایت توافق شد نشست بعدی در 20 نوامبر در این شهر برگزار شود.

 11:26  عراقچی: اختلاف وجود دارد اما به توافق نزدیک شده‌ایم

11:18 نشست معاونان ایران و 1+5 شروع شد

11:16 سخنگوی اشتون: 1+5 دیشب پس از دیدار اشتون و ظریف درباره جزئیات مشورت کردند

10:53 کری وارد هتل اینترکنتیننتال ژنو شد

09:10 فابیوس وارد ژنو شد/به توافق امیدوارم

08:47 وستروله راهی ژنو شد

03:20 8:30 به وقت ژنو؛ نشست ایران و 1+5

02:35 جلسه اشتون-ظریف به پایان رسید

01:58 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: هیچ کشوری حق غنی‌سازی ندارد/ایران باید به برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز دسترسی داشته باشد

01:52 سی‌ان‌ان: ممکن است همین امشب توافق شود

01:37 «لوران فابیوس» هم به ژنو می‌رود

01:31 هاآرتص: غنی‌سازی مورد توافق قرار گرفته اما اراک همچنان محل مناقشه است

01:24 وزیر خارجه انگلیس هم به ژنو می‌رود

01:21 آغاز رایزنی ظریف و اشتون

00:44 سخنگوی وزارت خارجه انگلیس: هنوز تصمیمی درباره سفر هیگ به ژنو اتخاذ نشده/جمعه مذاکراتی جدی انجام شد

00:33 دور بعدی مذاکرات اشتون و ظریف ساعت 22:30 به وقت ژنو

00:19 وزارت خارجه آمریکا: هدف از سفر کری کاهش اختلافات و نزدیک شدن به توافق است

00:07 بلومبرگ: آمریکا موضع‌ سخت‌گیرانه‌ای درباره نیروگاه اراک اتخاذ کرده/طرفین در مورد نحوه اشاره به غنی‌سازی تفاهم ندارند

00:00 واشنگتن: جان کری به ژنو می‌رود


اولین دیدگاه را شما بگذارید لحظه به لحظه با ژنو/ 11 به وقت تهران؛ نشست ایران با 1 ، 5/ 3 وزیر خارجه آمده‌اند، 3 وزیر خارجه در راه ،

  

92/09/01 - 19:43
شماره: 13920901000767

جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی - امارات

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای مقابل امارات به برتری رسید و راهی فینال شد.

خبرگزاری فارس: ایران با برتری مقابل میزبان به فینال راه یافت/ سناریوی ناتمام اماراتی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی تیم ملی ایران از ساعت 18 و 45 دقیقه به وقت تهران به مصاف امارات میزبان این دوره از مسابقات رفت که در پایان تیم ملی کشورمان با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

شاگردان اوکتاویو در این دیدار با ترس و دلهره‌ وارد میدان شدند چرا که روز گذشته ایران از بحث داوری لطمه زیادی دیده بود و با کارت‌هایی که داور اماراتی داد، 3 بازیکن اصلی خود فرید بلوک‌باشی، مسلم مسیگر (به علت 2 کارته شدن) و حسن عبداللهی (اخراج) را از دست داد؛ اما تمام این اتفاقات نتوانست مانع پیروزی ایران شود و شاگردان اوکتاویو راهی فینال شدند.

در وقت اول دو تیم موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه یکدیگر خلق نکردند و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در وقت دوم نیز توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم نتوانستند قفل دروازه‌ها را باز کنند. در وقت سوم اماراتی‌ها سرانجام توانستند قفل دروازه را باز کنند، اما شاگردان اوکتاویو بلافاصله بازی را به تساوی کشاندند. محمد احمدزاده با شوتی از راه دور توانست گل اول ایران را به ثمر برساند.

در ادامه ایرانی ها که به نظر می‌رسید تازه به خود آمده بودند به گل دوم رسیدند. این بار احمدزاده از روی نقطه کرنر توپی را برای مختاری ارسال کرد که او با یک حرکت نمایشی توپ را وارد دروازه امارات کرد. در ادامه نیز بازیکنان ایران چندین بار صاحب موقعیت شدند، اما نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند. در پایان ایران توانست 2 بر یک امارات را شکست دهد و به فینال راه یابد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی دو تیم روسیه و سوئیس از ساعت 20 به وقت تهران به مصاف یکدیگر می ‌روند.

دیدار فینال این دروه از مسابقات از ساعت 20 آغاز می‌شود و دیدار رده‌بندی نیز از ساعت 18 و 45 دقیقه شروع می‌شود.

ایران برای اولین دوره است که در مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/آ


اولین دیدگاه را شما بگذارید ایران با برتری مقابل میزبان به فینال راه یافت/ سناریوی ناتمام ام ،

  

92/09/01 - 19:43
شماره: 13920901000802

هویت یکی از حمله‌کنندگان به سفارت ایران فاش شد/فرد حمله‌کننده از افراد نزدیک به شیخ احمد الاسیر است

یک خبرگزاری لبنانی هویت یکی از حمله‌کنندگان به سفارت ایران در بیروت را فاش کرد.

خبرگزاری فارس: هویت یکی از حمله‌کنندگان به سفارت ایران فاش شد/فرد حمله‌کننده از افراد نزدیک به شیخ احمد الاسیر است

به گزارش خبرگزاری فارس، خبرگزاری ال‌بی‌سی‌آی لبنان هویت یکی از افرادی که به سفارت ایران در بیروت حمله انتحاری کرده بودند را فاش کرد.

این خبرگزاری نوشته «معین ابو داهر» یکی از حمله‌کنندگان انتحاری است که به سفارت ایران در بیروت حمله کرد.

وی اهل شهر «صیدون»، سومین شهر بزرگ لبنان و از افراد نزدیک به شیخ احمد الاسیر، از سلفی‌های مخالف ایران و حزب الله معرفی شده است.

منابع آگاه به این خبرگزاری لبنانی گفته‌اند که پدر معین ابوداهر (عدنان ابوداهر) پس از وقوع انفجار عکس پسرش را شناسایی کرده و راهی وزارت دفاع شده است.

 پدر این فرد مظنون به حمله انتحاری بیروت گفته که دو ماه خبری از پسرش نبوده است و او چند روز قبل از وقوع انفجار از سوریه با او تماس گرفته است.

این منابع تصریح کرده‌اند در حال حاضر آزمایش‌های ژنتیک برای شناسایی جسد معین ابوداهر و اثبات ادعاهای پدرش در حال انجام است.

دست کم 23 نفر از جمله حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران و همچنین همسر یک دیپلمات ایرانی دیگر بر اثر انفجارهای روز سه شنبه (28 آبان) در مقابل سفارت ایران در منطقه جناح بیروت، جان خود را از دست داده و همچنین بیش از 140 نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌ها، انفجار اول زمانی رخ داد که یک بمب گذار در مقابل دروازه سفارت بمب خود را منفجر کرد و بعد از آن نیز در فاصله چند متری از سفارت خودرویی بمب گذاری شده منفجر شد.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید هویت یکی از حمله‌کنندگان به سفارت ایران فاش شد/فرد حمله‌کننده از ،

  

ایران با برد امارات فینالیست شد

جمعه ، 1 آذر 1392 ، 20:23

 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای مقابل امارات به برتری رسید و راهی فینال شد.

به نقل از رویش نیوز ، در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی تیم ملی ایران از ساعت 18 و 45 دقیقه به وقت تهران به مصاف امارات میزبان این دوره از مسابقات رفت که در پایان تیم ملی کشورمان با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

شاگردان اوکتاویو در این دیدار با ترس و دلهره‌ وارد میدان شدند چرا که روز گذشته ایران از بحث داوری لطمه زیادی دیده بود و با کارت‌هایی که داور اماراتی داد، 3 بازیکن اصلی خود فرید بلوک‌باشی، مسلم مسیگر (به علت 2 کارته شدن) و حسن عبداللهی (اخراج) را از دست داد؛ اما تمام این اتفاقات نتوانست مانع پیروزی ایران شود و شاگردان اوکتاویو راهی فینال شدند.

در وقت اول دو تیم موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه یکدیگر خلق نکردند و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در وقت دوم نیز توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم نتوانستند قفل دروازه‌ها را باز کنند. در وقت سوم اماراتی‌ها سرانجام توانستند قفل دروازه را باز کنند، اما شاگردان اوکتاویو بلافاصله بازی را به تساوی کشاندند. محمد احمدزاده با شوتی از راه دور توانست گل اول ایران را به ثمر برساند.

در ادامه ایرانی ها که به نظر می‌رسید تازه به خود آمده بودند به گل دوم رسیدند. این بار احمدزاده از روی نقطه کرنر توپی را برای مختاری ارسال کرد که او با یک حرکت نمایشی توپ را وارد دروازه امارات کرد. در ادامه نیز بازیکنان ایران چندین بار صاحب موقعیت شدند، اما نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند. در پایان ایران توانست 2 بر یک امارات را شکست دهد و به فینال راه یابد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی دو تیم روسیه و سوئیس از ساعت 20 به وقت تهران به مصاف یکدیگر می ‌روند.

دیدار فینال این دروه از مسابقات از ساعت 20 آغاز می‌شود و دیدار رده‌بندی نیز از ساعت 18 و 45 دقیقه شروع می‌شود.

ایران برای اولین دوره است که در مسابقات شرکت می‌کند.


نظر() ایران با برد امارات فینالیست شد ،

  

مطلب: 17918

جمعه 1 آذر 1392 ساعت 20:47

 

سه روز پس از انفجار مقابل سفارت ایران در لبنان، نیروهای امنیتی خودروی بمب گذاری شده‌ای را با 500 کیلوگرم مواد منفجره کشف و ضبط کردند.

به گزارش پیشرفت پرس، فارس به نقل از رسانه‌های لبنان نوشت: یک منبع امنیتی لبنانی اعلام کرد که یگان مهندسی ارتش لبنان نیمه شب دیشب یک خودروی بمب گذاری شده از نوع بوئیک را توقیف کرده که 500 کیلوگرم ماده منفجره تی ان تی با خود حمل می‌کرد، دو راکت سنگین و آماده انفجار نیز در این خودرو بود.

 


بنا بر اعلام منابع امنیتی، خودروی دیگری نیز به همراه خودروی بمب گذاری شده بود که سرنشینان آن خودرو با دیدن توقیف خودرو، پیاده شده و از محل متواری شدند.

منابع مطبوعاتی به نقل از منابع امنیتی اعلام کردند که این خودروی بمب گذاری شده که در بقاع توقیف شد، یکی از 10 دستگاه خودرویی بود که در لیست تحت تعقیب مراجع امنیتی قرار داشت.


اولین دیدگاه را شما بگذارید عکس ، کشف خودروی بمب گذاری شده در لبنان ،

  

جمعه, 01 آذر 1392 ساعت 10:49

سفارت عربستان در بیروت با ارسال پیامی از اتباع این کشور در لبنان خواست تا هرچه سریعتر لبنان را ترک کنند.

پیامنما به نقل از ایسنا، سفارت عربستان در بیروت طی پیامی از شهروندن عربستانی مقیم در لبنان خواست تا خاک این کشور را ترک کنند.

علی عواض عسیری، سفیرعربستان در بیروت در این باره گفت: سفارت عربستان با ارسال پیامی به اتباع عربستانی در لبنان به آن‌ها توصیه کرده تا از این کشور خارج شوند.

وی افزود: این اقدام یک واکنش طبیعی به شرایط نامساعد امنیتی در لبنان است.

در متن پیامی که به اتباع عربستانی مقیم در لبنان ارسال شده، از آنان خواسته شده که با توجه به شرایط کنونی و جنجال مطبوعاتی در لبنان به عربستان بازگشته و هشدارها را در این زمینه جدی بگیرند.

لبنان اخیرا شاهد حملات تروریستی و اقدامات خشونت آمیز متعددی بود که جدیدترین آن‌ها سفارت ایران در بیروت بود که به کشته و زخمی شدن بیش از 170 تن منجر شد.

برخی از رسانه‌های نزدیک به حزب الله لبنان نیز عربستان را به دست داشتن در این انفجارها متهم می‌کنند و ریاض را مسئول انفجار فوق می‌دانند.

انتهای پیام


نظر() عربستان لبنان بیروت شهروندان سفارت ترک سفارت عربستان در بیر ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]