دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/07/25 - 22:01
شماره: 13920725000796
رنجبران خبر داد:

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه گفت:‌ کامران باقری لنکرانی میهمان این هفته برنامه شناسنامه خواهد بود که درباره موضوعاتی همچون چگونگی برکناری‌اش از وزارت بهداشت، انصراف از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم سخن گفته است.

خبرگزاری فارس: باقری لنکرانی میهمان برنامه شناسنامه/چرایی انصراف سخنگوی جبهه پایداری از انتخابات

محمد حسین رنجبران مجری و سردبیر برنامه شناسنامه اظهار داشت: کامران باقری لنکرانی میهمان برنامه این هفته شناسنامه خواهد بود.

وی تصریح کرد: باقری لنکرانی در این برنامه از سوابق و زندگی خانوادگی و چگونگی پیوستن به نیروهای انقلاب سخن می‌گوید.

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه یادآور شد:‌ آخرین جلسه دولت نهم، چگونگی انتصاب وی به عنوان وزیر بهداشت و برکناری‌اش از این سمت و چرایی انصراف از ریاست جمهوری یازدهم از دیگر موضوعاتی است که باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم و سخنگوی جبهه پایداری از آنها سخن گفته است.

به گزارش فارس، برنامه شناسنامه فردا (جمعه) ساعت 14:15 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید باقری لنکرانی میهمان برنامه شناسنامه/چرایی انصراف سخنگوی جبهه پا ،

  

92/07/25 - 22:13
شماره: 13920725000800

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد واشنگتن در حال بررسی حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 است.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه آمریکا: در حال بررسی حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 هستیم

 جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره موضوعات مختلف مرتبط با سیاست خارجی آمریکا اظهارنظر کرد.

سخنگوی وزیر خارجه آمریکا از سفر جان کری، وزیر خارجه به پاریس، لندن، رم برای دیدار با وزیر خارجه عربستان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و برخی از افراد دیگر خبر داد و گفت وی در این سفرها درباره مسائل ایران و سوریه گفت‌وگو خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت ما موافقیم که کنفرانس ژنو 2 مکانیسم صحیح برای پیشرفت درباره مسائل سوریه است.

ساکی در بخش دیگری از سخنانش گفت که قصد واشنگتن این است که مخالفان سوریه متحد شده و زیر چتر ائتلاف داخلی مخالفان سوریه قرار بگیرند. وی افزود آمریکا به همکاری با مخالفان سوریه ادامه می‌دهد.

سخنگوی وزیر خارجه در پاسخ به این سوال که آیا یک افسر بلندپایه سوری کشته شده گفت: «ما این گزارش‌ها را دیده‌ایم اما هنوز نمی‌توانیم آن را به طور مستقل تأیید کنیم.»

وی افزود: واشنگتن هنوز در حال بحث با متحدان و شریکانمان درباره مشارکت ایران در ژنو 2 هستیم.

ساکی گفت: «در صورتی که ایران بیانیه ژنو 1 درباره دولت انتقالی را بپذیرد نسبت به حضور ایران در ژنو 2 پذیراتر خواهیم بود.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادامه داد پایان دادن به حکومت بشار اسد و حرکت به سمت دولت انتقالی هدف وسیع‌تر واشنگتن در سوریه است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا هیچ سوریه‌ای در نشست دوستان سوریه در لندن حاضر خواهد بود گفت: «سوال خوبی بود. فکر نمی کنم اینطور باشد.»

خبرنگار دیگری پرسید: «اگر در نشست لندن هیچ سوریه‌ای حاضر نیست چطور این نشست قرار است به مخالفان کمک کند؟»

وی در پاسخ به این سوال گفت: «این کنفرانس قرار است درباره هماهنگ کردن منابع برای کمک به مخالفان باشد.»

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید وزارت خارجه آمریکا: در حال بررسی حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 هست ،

  

92/07/25 - 20:39
شماره: 13920725000767

شبکه خبری اسکای نیوز اعلام کرد که امروز در انفجار 11 خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد دستکم 53 تن کشته و بیش از 105 تن دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری فارس: 53 کشته و بیش از 105 زخمی در انفجار 11 خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، انفجار 11 خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد دستکم 53 کشته و بیش از 105 زخمی برجا گذاشت.

دو خودروی بمب‌گذاری شده امروز نزدیک دو رستوران در خیابان الصناعه در مرکز بغداد منفجر شد که به کشته شدن یازده تن و زخمی شدن 18 تن دیگر منجر شد.

انفجار خودروی دیگری در منطقه بغداد الجدیده به کشته شدن یازده تن و زخمی شدن 18 تن دیگر منجر شد.

دو خودرو نیز در منطقه الحسینیه در شمال بغداد منفجر شد که سه کشته و هشت زخمی برجا گذاشت.

خودروی ششم در منطقه الدوره در جنوب بغداد منفجر شد  که چهار کشته و هشت زخمی برجا گذاشت.

خودروی هفتم نیز در منطقه المعامل منفجر شد که به کشته شدن دو تن و زخمی شدن سیزده تن دیگر منجر شد.

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در روستای الموفقیه در شرق موصل نیز دستکم 15 کشته و 50 زخمی برجا گذاشت.

عراق از آوریل گذشته با موج شدید حملات تروریستی روبه رو است و از آغاز اکتبر جاری بیش از 360 تن و از ابتدای سال جاری میلادی بیش از پنج هزار تن در این کشور کشته شدند.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید 53 کشته و بیش از 105 زخمی در انفجار 11 خودروی بمب‌گذاری شده در ب ،

  

92/07/25 - 10:53
شماره: 13920725000140

رحمانی‌فضلی:

وزیر کشور با اشاره به اینکه قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: بالاتر از آن هدایت یارانه‌ها است.

خبرگزاری فارس: استانداران 31 استان جابجا می‌شوند / قطع یارانه‌ها را آغاز کرده ایم

عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان از حضور خود در این استان ابراز خرسندی کرد و گفت: امروز برای چندمین بار توفیق حضور در گیلان را پیدا کردم.

وی با اشاره به جابجایی استانداران اظهار کرد: این جابجایی‌ها یک رسم است و امیدواریم تبدیل به خیر و نیکی برای همه باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه، جابجایی‌ها نباید موجب دلخوری شود تصریح کرد: هر دولتی با یک نگاه و گفتمان و رویکرد ویژه بر سر کار می‌آید و مردم به دولتها رأی می‌دهند و توقع جابجایی‌ها را در مسئولیت‌های کلان و اصلی دارد.

وی با اشاره به اینکه مراجعه و پیگیری مردم به طور مستمر موجب جابجایی‌ها می‌شود افزود: این امر به دلیل ضعف مدیران نیست بلکه برای حرمت گذاشتن به نظر مردم است.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: جابجایی استانداران در 31 استان کشور انجام می‌شود و انتخاب استانداران با مشورت انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اگر هماهنگی بین نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه و استاندار نباشد با مشکل مواجه می‌شویم یادآور شد: اجماع صد درصدی روی افراد اتفاق نمی‌افتد و اجماع نسبی پیگیری می‌شود.

وزیر کشور درباره انتخاب استاندار گیلان گفت: نجفی جزو مدیران شایسته از نظر علمی، تجربه و اخلاقی است که با گفتمان حسن روحانی هماهنگی دارد و فردی معتدل محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در گیلان با کمترین زحمت توانستیم استاندار را تعیین کنیم و امیدواریم با اجماعی که در این استان وجود دارد این انسجام و همدلی تا پایان کار باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه نجفی مدیون هیچ‌کس برای تصدی استانداری گیلان نیست خاطرنشان کرد: نجفی باید مدیون خداوند باشد و به او پاسخ دهد.

وی انتخاب مدیران را به عهده استاندار دانست و تصریح کرد: در هیئت دولت در انتخاب مدیران به استانداران کمک می‌کنیم.

رحمانی فضلی توجه به مردم را مورد تأکید مسئولان قرار داد و یادآور شد: انقلاب اسلامی بر پایه مشارکت مردمی انجام شده و مردم حق دارند مطالبه داشته باشند.

وزیر کشور متذکر شد: توجه به مردم نباید تنها در حرف باشد بلکه باید در حوزه‌های مختلف کار به مردم واگذار شود.

وی با تصریح بر اینکه استاندار باید همکارانی را انتخاب کند که از نظر فکری اعتدال داشته باشند خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست، اقتصاد و فکر و اندیشه باید اعتدال موجودیت پیدا کند.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: تغییر مسئولان را به شرط نگاه اعتدال می‌پذیریم ضمن اینکه باید از نظر اجرایی دارای تجربه مفید باشند.

وزیر کشور عدالت در رفتار مدیریتی را بسیار مهم خواند و متذکر شد: اکنون با اندیشه دینی در دنیا مطرح هستیم و یکی از محورهای اصلی حکومت دینی در دنیا که منطبق با عقل است، عدالت نامیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدالت در فطرت مردم است اظهار کرد: اگر می‌خواهیم الگوی مناسب به دنیا معرفی کنیم استانداران باید موضوع عدالت را مدنظر داشته باشند.

این مقام مسئول مسئله اصلی در عدالت را قانون نامید و خاطر نشان کرد: قانون‌گرایی مدیران بسیار حائز اهمیت است.

رحمانی‌فضلی کارآمدی و نحوه چگونگی در حوزه‌های مختلف استانداری را مهم خواند و متذکر شد: در حوزه اقتصاد باید اقتصاد را فعال کنیم و مقام معظم رهبری دهه کنونی را دهه پیشرفت و عدالت نامیدند و بر موضوع تولید و علم تأکید دارند.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌ها یادآور شد: با توجه به اعمال تحریم‌ها 50 درصد پیش‌بینی در بودجه با صادرات نفت انجام می‌شود و به راحتی نمی‌توانیم ارز را انتقال دهیم و همین مسئله موجب کمبود منابع شده و در رشد تولید ناخالص ملی تأثیر گذاشته است.

رحمانی‌فضلی متذکر شد: اگر تحریم را برطرف کنیم میزان صادرات نفت نمی‌تواند بیش از 3 درصد در اقتصاد کشور نقش ایفا کند بنابراین تجهیز منابع بخش خصوصی و مردم بسیار مهم است.

 

قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم

عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به اینکه قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم اظهار کرد: بالاتر از آن هدایت یارانه‌ها است.

وی با بیان اینکه سالانه 40 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور پرداخت می‌کنیم افزود: اگر یارانه را بتوانیم با سود 30 درصد به مردم دهیم می‌توان آن را تبدیل به سرمایه‌گذاری کرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه کارخانه چوکای تالش 150 هزار تن ظرفیت دارد گفت: باید این کارخانه با ظرفیت کامل فعالیت کند.

وی با تأکید بر اینکه در گیلان سالانه 1500 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شود، افزود: این مبلغ قابل سرمایه‌گذاری است و باید به نحو مطلوبی مصرف شود.

وی صرفه‌جویی در حوزه مصرف را مهم دانست و گفت: 20 درصد صرفه‌جویی می‌تواند در اقتصاد منازل صورت گیرد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مصرف باید منابع ایجاد کند خاطرنشان کرد: اکنون زیر یک درصد بهره‌وری داریم و توسعه بهر‌وری از موضوعات مهم است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه با رشد منفی نمی‌توانیم الگوی حکومتی در دنیا ارائه کنیم یادآور شد: وزارت کشور برنامه مدیریت سیاسی را دنبال می‌کند اما سیاسی کاری نمی‌کند.

وی افزود: حرکت سیاسی باید شفاف، مسئولیت‌پذیری و تعمیق بینش سیاسی در جامعه باشد.

وزیر کشور پیگیری تقویت گروه‌های قانونمند را از برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: اگر احزاب رقیب اصلی در انتخابات باشند رفتار آنها مشخص است و حوزه امنیت پایدار جامع باید در حوزه سیاسی و اجتماعی پیگیری شود.

رحمانی فضلی، وجود برخی ناهنجاری‌ها مانند مواد مخدر را از مشکلات حوزه اجتماعی و فرهنگی نامید و تصریح کرد: این امر در شأن جمهوری اسلامی نیست اما با افزایش معتاد و مواد مخدر مواجه هستیم و باید این معضل را با کمک مردم برطرف کنیم.

وی، ناهنجاری، طلاق و عفاف و حجاب را از دیگر موضوعات حوزه اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: ناهنجاری‌های طلاق، عفاف و حجاب با دستور بخشنامه برطرف نمی‌شود و قانون حجاب و عفاف 23 دستگاه را مکلف کرده و باید مردم ضامن قانون باشند.

وی با اشاره به اینکه، نگاه مسئولان با محوریت مردم در تمام حوزه‌ها است خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با انتخاب استاندار بومی گیلان را یک سال جلو بیندازیم و تمام مردم و مسئولان این استان باید متحد شوند و مشکلات موجود را برطرف کنند.

وزیر کشور درباره مذاکره اخیر متذکر شد: مذاکره را  انجام می‌دهیم اما دل به مذاکره نمی‌بندیم.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی عزت دوباره در دنیا پیدا کرده و در جهان پیشرونده است و این امر به دلیل درایت رهبری و انتخاب مردم است.

به گزارش فارس، محمدعلی نجفی با عنوان استاندار جدید گیلان معرفی و از تلاش‌های کیهان هاشم‌نیا قدردانی شد.

 

انتهای پیام/2300/ق40/پ3003


نظر() استانداران 31 استان جابجا می‌شوند / قطع یارانه‌ها را آغاز کرده ا ،

  

 

92/07/25 - 14:02
شماره: 13920725000360

 

مادر شهیدان کشوری:

مادر شهیدان کشوری با تأکید بر اینکه ما هر چه آبرو داریم از شهدا و امام شهداست، گفت: خداوند هتاکان به امام و شهدا را هدایت کند.

خبرگزاری فارس: خداوند هتاکان به امام را هدایت کند/ حسین(ع) را نزدیکانش شهید کردند

فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان کشوری در واکنش به اظهارات نعیمه اشراقی نوه امام (ره) در مورد امام و شهدا در صفحه فیس بوک‌اش، اظهار داشت: افرادی که به فکر ناموس و آبرویشان بودند، به جبهه رفتند و در راه خدا شهید شدند.

وی با بیان اینکه باور نمی‌کنم نوه امام (ره) چنین مطلبی نوشته باشد، افزود: باید بدانیم کسانی که با امام حسین (ع) دشمنی کردند، از نزدیکان ایشان بودند.

مادر خلبان شهید احمد کشوری در ادامه به طرح سؤالاتی پرداخت و گفت: چرا باید کاری کنیم که دل دشمنانمان را شاد کنیم؟ ما تاکنون آبرومندانه زندگی کردیم و می‌کنیم.

سیلاخوری در پایان خاطرنشان کرد: ما هر چه آبرو داریم از شهداست و امیدوارم خداوند نعیمه اشراقی را به راه راست هدایت کند که حداقل اگر مسلمان نیستند آزاده باشند؛ ما هر چه داریم از رهبری و ولایت فقیه و شهداست.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید خداوند هتاکان به امام را هدایت کند/ حسین(ع) را نزدیکانش شهید کرد ،

  

92/07/25 - 11:14
شماره: 13920725000197

در یک گزارش مشکوک

در شرایطی که مقامات ایران و اتحادیه اروپا، از محرمانه بودن مفاد پیشنهاد ایران به 1+5 سخن گفته‌اند، پایگاه امنیتی دبکا، نزدیک به محافل اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که پیشنهاد ایران 7 محور داشته است.

خبرگزاری فارس: یک پایگاه صهیونیستی 7 محور پیشنهاد ایران به 1+5 را منتشر کرد

در شرایطی که مقامات ایران و اتحادیه اروپا، از محرمانه بودن مفاد پیشنهاد ایران به 1+5 سخن گفته بودند، سایت امنیتی دبکا، نزدیک به محافل اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که پیشنهاد ایران 7 محور داشته و به‌زعم خود این 7 محور را مورد اشاره قرار داد.

بنابراین گزارش، دبکا مدعی شده است اختلاف نظرها بین ایران و 1+5 به حدی زیاد بود که در روز دوم، شش کشور مذاکرات چندجانبه با ایران را متوقف کرده و به دو اردوگاه تقسیم شدند، روسیه و چین با ایرانی‌ها جلسه داشتند و چهار کشور دیگر مشغول مباحثه با یکدیگر شدند.

به نوشته دبکا، در شرایطی که ظریف و عراقچی، دو دیپلمات ایرانی از مذاکرات به شکل مثبت یاد می‌کنند، طرف غربی در این مذاکرات چیزی بیش از چارچوبی جزئی و بدون جزئیات مشخص ندیده‌ است. این در حالی است که مقامات غربی هم در اظهارنظرهای خود مذاکرات اخیر را تحسین کرده‌اند. هم کاترین اشتون و هم کاخ سفید و سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دست‌کم از جدیت مذاکرات تقدیر به‌عمل آورده‌اند.

آنچه دبکا به عنوان هفت محور گام نهایی پیشنهاد شده توسط ایران نقل کرده، بدین شرح است:

1- ایران از حق غنی‌سازی اورانیوم به هیچ‌وجه و تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آید.

2- ایران حاضر است مقداری از اورانیوم غنی شده خود را در یک بازه زمانی مشخص تسلیم کند.

3- سطح غنی‌سازی ایران به سطحی پایین‌تر – احتمالا 5 درصد – تقلیل می‌یابد.

4- ایران غنی‌سازی 20 درصدی را کاهش می‌دهد اما آن را برای تولید ایزوتوپ‌های دارویی و تحقیقاتی حفظ می‌کند. این بخش به گفته دبکا دچار ابهام در بیان بوده است.

5- ایران سرانجام به بازرسان آژانس اجازه بازدید از سایت نظامی پارچین را خواهد داد.

6- ایران پروتکل الحاقی را می‌پذیرد اما اجازه نخواهد داد سایت‌هایی که به عنوان سایت هسته‌ای اعلام نشده‌اند مورد بازرسی قرار گیرند. عراقچی تاکید کرده است که این اتفاق تنها زمانی رخ می‌دهد که تحریم‌ها رفع شده باشند.

7- تهران قول می‌دهد که رآکتور شکافت پلوتونیوم در اراک را به‌عنوان جایگزین غنی‌سازی اورانیوم نسازد.

دست‌کم دو مورد از 7 مورد فوق، یعنی موارد 2 و 7، مخالف آن چیزی است که مقامات ایرانی در اظهارنظرهای عمومی خود بر آن تاکید کرده‌اند. البته این نکته نیز روشن است که دبکا در انتشار این خبر حسن نیتی ندارد و احتمالا محورهای مزبور را به‌صورت تحریف شده منتشر کرده است.

نکته جالب‌تر آنکه پایگاه صهیونیستی دبکا در خبری دیگر مدعی شده که مقامات آمریکایی جزئیات پیشنهاد ایران را در اختیار مقامات اسرائیلی قرار نداده‌اند اما توضیح نداده چگونه یک سایت صهیونیستی به این اطلاعات دست یافته در حالی که مقامات رژیم صهیونیستی از دریافت آنها عاجز بوده‌اند؟

فارس پیش‌تر در گزارشی به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توصیه کرده بود تا پیش از آنکه سایت‌های صهیونیستی اقدام به افشاسازی و تحریف پیشنهاد ایران نمایند، برای مدیریت افکار عمومی داخلی و خارجی تدبیری بیندیشد.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید یک پایگاه صهیونیستی 7 محور پیشنهاد ایران به 1 ، 5 را منتشر کرد ،

  

92/07/24 - 23:06
شماره: 13920724000614

فرزند شهید محمدابراهیم همت تصریح کرد: خانم نعیمه اشراقی دهان باز کرده و دُرفشانی نمودند. یا واقعاً امام خمینی چنان گفتار و تفکر و برخوردی داشته یا خانم اشراقی دروغ می‌گوید و این هم باز باید تذکری باشد به بیت امام و اطرافیان خانم اشراقی که جلوی دُرفشانی‌های گاه و بی‌گاه ایشان را بگیرند.

خبرگزاری فارس: واکنش تند پسر شهید همت به نوشته توهین‌آمیز نعیمه اشراقی
فرزند شهید محمدابراهیم همت در واکنش به یک یادداشت توهین‌آمیز از "نعیمه اشراقی" درباره خانواده‌های شهدا در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک، یادداشتی نوشت که بخشهای مهم آن از این قرار است:

خانم "نعیمه اشراقی" دهان باز کرده و دُرفشانی نمودند.

چند نکته در مورد گفته‌های ایشان به نظرم رسید که بد ندیدم اینجا بگویم شاید به گوش اطرافیان ایشان رسید:

1- بهتر است اطرافیان ایشان تذکری به ایشان بدهند تا شاید کمی در گفتارشان تغییر صورت گرفته و این حداقل را درک کنند که هر حرفی را نباید زد و حداقل در هر جایی نباید هر حرفی را گفت.

2- اولین چیزی که با مطلب زشت ایشان به ذهن می‌رسد، این است که وقتی بچه‌های این مملکت در زیر گلوله و بمب و خمپاره تکه‌تکه می‌شدند، رهبری که خیلی از آن "فرزندان ایران" به فرمان او راهی جبهه شده بودند، داشته در مورد ایشان و خانواده آن سربازان، شوخی‌های زشت می‌کرده!!!!! این چیزی‌است که مطلب اشراقی به هر ذهنی تزریق می‌کند. آیا چنین کاری تیشه‌زدن به ریشه افکار و شخصیت امام خمینی نیست؟ ایشان نمی‌فهمد با چنان مطلبی تا چه حد وحشتناکی، بنیانگذار جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و خوار و کوچک کرده؟

در هر صورت یا واقعاً امام خمینی چنان گفتار و تفکر و برخوردی داشته (که هر جوری نگاه می‌کنم با عقل جور در نمی‌آید) یا خانم اشراقی دروغ می‌گوید و این هم باز باید تذکری باشد به بیت امام و اطرافیان خانم اشراقی که جلوی دُرفشانی‌های گاه و بی‌گاه ایشان را بگیرند.

3- اگر واقعاً چنان شوخی بی‌شرمانه‌ای در آن ایام در جامعه شایع بوده، تنها باید گفت شرم بر سازندگان و شرم بر رواج‌دهنده‌های چنان شوخی بی‌شرمانه‌ای. افرادی که آن‌قدر بی‌شعور و نفهمند که این را درک نمی‌کنند که با این ظلم‌ها به خانواده‌های سربازان جنگ‌شان، فقط باعث می‌شوند در جنگ بعدی کسی برای‌شان نجنگد و خواهر و مادر و دختر و باقی زنان فامیل و آشنای‌شان مثل سده‌های گذشته در زیر دست و پای سربازان دشمنان شرقی و غربی قرار بگیرد ... و کشورشان دوباره تجزیه شود و از این هم کوچک‌تر گردد...

اتفاقی که در زمان شاه‌های فاسد و جنایتکار و بی‌کفایت قاجار رخ داد...

اگر عده زیادی نادان و نفهم از شدت سرخوشی و حماقت با همه چیز شوخی دارند، دست روزگار این‌گونه نیست؛ وقتش که برسد آنچنان ضربه‌ای می‌زند که نفهمند از کجا خوردند...

4- این‌گونه افراد را که می‌بینم حس می‌کنم در جنگ گذشته کلاه گشادی بر سر خانواده‌های کشته‌های جنگ و کل رزمنده‌ها گذاشته شده. رزمنده‌ها در جبهه جنگ و زیر رگبار گلوله و بمب و خمپاره بودند و خانواده‌های‌شان در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کردند (و این سختی بعد از شهادت و جانباز شدن رزمنده‌ها ادامه یافت و گاهی بیشتر هم شد..) و آن‌وقت این خانم که در خوشی تمام به سر می‌برده و سایر افراد مشابهش، چنان تفکر و شخصیتی داشته و دارند و تمام‌شان هم به خودشان افتخار می‌کنند...

پ.ن : فقط و فقط بخاطر احترامی که برای امام خمینی قائلم از چنین ادبیاتی استفاده کردم وگرنه در برابر شخصی که چنان توهینی به خانواده‌های شهدا نموده الفاظ درخور شأنش را به کار می‌بردم و البته این نگه‌داشتن حرمت، همیشگی نخواهد بود. اگر اطرافیان ایشان تصحیحی در گفتارش صورت ندهند، چاره‌ای جز شکستن حریم‌ها باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید واکنش تند پسر شهید همت به نوشته توهین‌آمیز نعیمه اشراقی نسبت به ،

  

92/07/24 - 00:47
شماره: 13920723001524

33 سال پیش در چنین روزی

وزیر خارجه آمریکا : شما باید با در نظر گرفتن عمل سیاستمداران آمریکایی بپذیرید که گاهی اوقات آن چه را که آنها علنی می گویند با آن چه که در خفا بیان می کنند تطبیقی ندارد!

خبرگزاری فارس: اعتراف وزیر امورخارجه آمریکا

رخدادهای 24 مهر 1359

چکیده

 

  • بنی صدر: ما فهمیدیم که در دنیا کوچک ترین غمخواری نداریم پس باید روی پای خود بایستیم و به خودمان متکی باشیم .
  • حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی: وقتی به شهر دزفول رسیدم و مردم را در رفت و آمد و خرید و فروش و با روحیه شاد دیدم مجبور شدم فکر خود را عوض کنم و با آنها از نصرت و پیروزی صحبت کنم .
  • وزیر خارجه آمریکا : شما باید با در نظر گرفتن عمل سیاستمداران آمریکایی بپذیرید که گاهی اوقات آن چه را که آنها علنی می گویند با آن چه که در خفا بیان می کنند تطبیقی ندارد!؟
  • ستاد انقلاب فرهنگی طرح پیشنهادی خود را برای تغییر نظام آموزش عمومی از کودکستان تا سال آخر دبیرستان را اعلام کرد .
  • مفسر روزنامه نیویورک تایمز: ایرانی ها تاکنون خوب جنگیده اند. به دلیل همین خصوصیات روحی بالا، ایران در جنگ پیروز خواهد شد .
  • روزنامه فرانسوی لوفیگارو:  پنتاگون با فرستادن 400 نفر از متخصصین موشک های زمین به هوا به عربستان بر دخالت مستقیم در جنگ عراق علیه ایران صحه گذاشت .
  • آمریکا به شاه اردن اطلاع داده است که می تواند سلاح هایی که از آمریکا خریده است را در اختیار عراق قرار دهد .
  • بر اثر حمله جنگنده های ایران به بندر ام القصر عراق یک فروند ناوچه موشک انداز مورد هدف واقع و نابود شد .
  • امروز همچنین به مناسبت  مقاومت قهرمانانه خرمشهر در برابر ارتش عراق این شهر به خونین شهر تغییر نام داد.
بازدید شورای عالی دفاع از جبهه های جنگ

بنی صدر در اجتماع خلبانان ، همافران و درجه داران و پرسنل هوانیروز دزفول طی سخنانی گفت : ما برای وطن و عقیده خود می جنگیم و وطن دوستی عین دین است ما امکانات پیروزی را داریم ولی شرط اول تصمیم ما است . وی ادامه داد : ما فهمیدیم که در دنیا کوچک ترین غمخواری نداریم پس باید روی پای خود بایستیم و به خودمان متکی باشیم .

هاشمی : مردم فکرم را عوض کردند / روحیه مردم با ما تفاوت داشت

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی نیز در جمع اقشار مختلف مردم دزفول طی سخنانی گفت : در راه که می آمدم فکر می کردم با مردم جنگ زده و آسیب دیده دزفول چگونه صحبت کنم اما به شهر که رسیدم و مردم را در رفت و آمد و خرید و فروش و با روحیه شاد دیدم مجبور شدم فکر خود را عوض کنم و با آنها از نصرت و پیروزی صحبت کنم . (1)

بر اساس طرح تغییر نظام آموزش عمومی از سوی ستاد انقلاب فرهنگی، مشق نوشتن در دوره دبستان تقریبا حذف می شود و برنامه های درسی به دوره های سه ماهه تفکیک می شوند و در این برنامه همچنین تعطیلات تابستانی حذف شده و کار و خدمات جایگزین آن می شود .

در پیام مردم دزفول آمده است : پیام خود را به سان امانت به شما می دهیم تا به امام برسانید ، به امام بگوئید که مردم دزفول گرچه شهدای زیادی داده اند اما هنوز فرزندان زیادی برای قربانی کردن در راه اسلام دارند ما اگر هزاران کشته دیگر بدهیم باز حاضر نیستیم لحظه ای قلب امام به درد آید به امام از روح مقاومتمان بگوئید و به ایشان بگوئید که مردم دزفول با تمامی وجود منتظر فرمان بسیج ایشان هستند . (2)

اعتراف وزیر امورخارجه آمریکا

ادموند ماسکی وزیر امورخارجه آمریکا گفت : 52 گروگان آمریکایی در موعد مقرر آزاد خواهند شد ولی آزادی آنها قریب الوقوع نیست . وی افزود من به شما اطمینان می دهم که از هنگام تصدی پست وزارت خارجه برای آزادی گروگان ها 24 ساعته در تلاش بوده ایم ، ما به آرامی از مجاری غیرقابل رویت کار را دنبال می کنیم . وزیر خارجه آمریکا ادامه داد شما باید با در نظر گرفتن عمل سیاستمداران آمریکایی بپذیرید که گاهی اوقات آن چه را که آنها علنی می گویند با آن چه که در خفا بیان می کنند تطبیقی ندارد!؟(3)

ستاد انقلاب فرهنگی پیشنهاد داد ؛ طرح تغییر نظام آموزش عمومی

ستاد انقلاب فرهنگی طرح پیشنهادی خود را برای تغییر نظام آموزش عمومی از کودکستان تا سال آخر دبیرستان را اعلام کرد . بر اساس این طرح مشق نوشتن در دوره دبستان تقریبا حذف می شود و برنامه های درسی به دوره های سه ماهه تفکیک می شوند و در این برنامه همچنین تعطیلات تابستانی حذف شده و کار و خدمات جایگزین آن می شود . در طرح پیشنهادی ستاد انقلاب فرهنگی ارزش ویژه ای به کار در حین تحصیل اعم از کارهای تولیدی و ذوقی داده شده است . (4)

تصمیم صدام برای بمباران مناطق ترک نشین عراق

گزارش های رسیده از عراق حاکیست صدام تصمیم دارد به دلیل بالا گرفتن احساسات موافق با جمهوری اسلامی در عراق و اخیرا در بخش ترک نشین شمال عراق روستاها و بخصوص نقاط مسکونی این مناطق را بمباران و مسئولیت آن را متوجه ایران کند . پیش از این نیز صدام کوشیده بود تا با آتش زدن سینما در بغداد به همان شیوه ناموفق شاه مردم را به انقلاب اسلامی بدگمان کرده و این حرکات را به جمهوری اسلامی منتسب کند شیوه ای که ناموفق مانده و امروز صدام در تلاش است با بمباران مناطق ترک نشین شمال بغداد این هدف را پیگیری کند . (5)

پنتاگون با فرستادن 400 نفر از متخصصین موشک های زمین به هوا به عربستان بر دخالت مستقیم در جنگ عراق علیه ایران صحه گذاشت . بر اساس این گزارش آمریکا اعلام کرده حاضر است در عمان ، کویت و شیخ نشین های عرب نیز حضور نظامی داشته باشند و این در عین حال یک اعلام خطر برای ایران می باشد .

نیویورک تایمز : ایران پیروز جنگ است

مفسر روزنامه نیویورک تایمز نوشت : ایرانی ها تاکنون خوب جنگیده اند همچنان که همیشه نیروهای انقلابی چنین می کنند . تحلیل گر دیگر این روزنامه به نام ویلیام بیمن مقاومت ایرانی ها را ناشی از حرارت انقلابی و روحیه اتحاد آنها دانسته و نوشت : حملات هوایی عراق احساسات میهن دوستانه را بین ملت مسلمان ایران که جمعیت آنها 4 برابر جمعیت عراق است شدید کرده است . وی ادامه داد : به دلیل همین خصوصیات روحی بالا ایران در جنگ پیروز خواهد شد . (6)

کمک نظامی آمریکا به صدام

روزنامه فرانسوی لوفیگارو در شماره اخیر خود نوشت : پنتاگون با فرستادن 400 نفر از متخصصین موشک های زمین به هوا به عربستان بر دخالت مستقیم در جنگ عراق علیه ایران صحه گذاشت . بر اساس این گزارش آمریکا اعلام کرده حاضر است در عمان ، کویت و شیخ نشین های عرب نیز حضور نظامی داشته باشند و این در عین حال یک اعلام خطر برای ایران می باشد . آمریکا همچنین به شاه اردن اطلاع داده است که می تواند سلاح هایی که از آمریکا خریده است را در اختیار عراق قرار دهد . (7)

حمله جنگنده های ایران به ام القصر

ستاد مشترک ارتش در اطلاعیه 84 خود از انهدام یک ناوچه عراقی خبر داد . در بخشی از این اطلاعیه آمده است : بر اثر حمله جنگنده های ایران به بندر ام القصر عراق یک فروند ناوچه موشک انداز مورد هدف واقع و نابود شد . (8)

حمله هوایی ارتش عراق به مناطق مسکونی کرمانشاه  131 شهید و ده‌ها مجروح و ویرانی به جای گذاشت.

امروز همچنین به مناسبت  مقاومت قهرمانانه خرمشهر در برابر ارتش عراق این شهر به خونین شهر تغییر نام داد.(9)

پی نوشت :

1- اطلاعات ، 24 مهر 1359 ، صفحه 2

2- اطلاعات ، 24 مهر1359 ، صفحه 9

3- اطلاعات ، 24 مهر1359، صفحه 12

4-  اطلاعات ، 24 مهر 1359 ، صفحه 2

5-  اطلاعات ، 24 مهر 1359 ، صفحه 9

6- اطلاعات ، 24 مهر 1359 ، صفحه 12

7- اطلاعات ، 24 مهر 1359 ، صفحه 12

8- اطلاعات ، 24 مهر 1359 ، صفحه 2

9- رک کتب مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ(مرکز اسناد دفاع مقدس)

پژوهشگر : سید روح الله امین آبادی

انتهای متن/


اولین دیدگاه را شما بگذارید اعتراف وزیر امورخارجه آمریکا ،

  

92/07/24 - 21:22
شماره: 13920724000591

صیادان لبنانی توانستند عقابی را شکار کنند که بر روی بدن وی دستگاه‌های فرستنده جاسوسی قرار داشت.

خبرگزاری فارس: شکار عقاب جاسوس اسرائیلی در لبنان +تصاویر

به نقل از شبکه خبری المنار، یک عقاب جاسوس اسرائیلی در منطقه عشقوت توسط صیادان شکار شد که حامل دستگاه فرستنده بر روی پشت خود بود.

این عقاب بر روی پای خود قطعه‌ای مسی داشت که بر روی آن به زبان انگلیسی نوشته شده بود «اسرائیل» و «دانشگاه تل‌آویو».

همچنین دستگاه دیگری نیز داخل بدن عقاب نصب شده بود که به دستگاه فرستنده بیرونی متصل بود.

اسرائیل مدت‌ها است که از این روش برای اقدامات جاسوسی خود استفاده می‌کند و موارد مشابهی در سال‌های 2010 در عربستان، ترکیه در سال 2012 و مصر در سال 2013 کشف شده است.

 

 

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید تصاویر ، شکار عقاب جاسوس اسرائیلی در لبنان ،

  

92/07/24 - 16:30
شماره: 13920724000482

کامران: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی مذاکرات ژنو در جلسه یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری فارس: پذیرش پروتکل الحاقی به مصوبه مجلس نیاز دارد/بررسی مذاکرات در جلسه یکشنبه کمیسیون امنیت

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به مذاکرات ژنو کلیت این مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در تمامی مذاکرات باید منافع ملی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: تمامی افرادی که از جانب جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات حضور می‌یابند بایستی منافع کشور را مد نظر قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روند مذاکرات طی شده در ژنو را مثبت دانست و گفت: مذاکرات با طرف غربی فراز و نشیب فراوانی دارد که بایستی با هوشمندی آن را مدیریت کرد.

کامران از لزوم شرکت هوشمندانه در مذاکرات سخن گفت و بر این نکته تأکید کرد که طرف ایرانی باید با ذکاوت پیشنهادات خود را مطرح کند.

وی درباره پروتکل الحاقی نیز گفت: این موضوع به مصوبه مجلس نیاز دارد که در همین زمینه در جلسه یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره این موضوع بحث خواهیم کرد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید پذیرش پروتکل الحاقی به مصوبه مجلس نیاز دارد/بررسی مذاکرات در جلس ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]