دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/07/27 - 21:28
شماره: 13920727001450
از سوی رئیس‌جمهور صورت گرفت

دفتر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، نامه حجت‌ا‌لاسلام روحانی مبنی بر معرفی وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان را جهت بررسی صلاحیت آنان از سوی نمایندگان مجلس به دفتر علی لاریجانی ارسال کرد.

خبرگزاری فارس: معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید به مجلس شورای اسلامی

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، دفتر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، نامه حجت‌الاسلام حسن روحانی مبنی بر معرفی وزرای پیشنهادی دولت «تدبیر و امید» برای تصدی وزارتخانه‌های «آموزش و پرورش»،« علوم، تحقیقات و فناوری» و «ورزش و جوانان» را جهت بررسی صلاحیت آنان از سوی نمایندگان مجلس به دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، ارسال کرد.

انتهای پیام/


نظر() معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید به مجلس شورای اسلامی ،

  

92/07/27 - 14:59
شماره: 13920723000255

سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا به رئیس‌جمهور این کشور توصیه کرده‌اند حذف اخوان‌المسلمین از روند دموکراسی در مصر، منافع آمریکا در منطقه را تأمین نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: توصیه سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا به اوباما درباره اخوان‌المسلمین
یک منبع نزدیک به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد: سازمان سیا طی گزارشی به «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده حذف کامل اخوان المسلمین از روند دموکراسی در مصر منافع آمریکا در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس را تأمین نمی‌کند.

این منبع آمریکایی نزدیک به سازمان سیا به شرط اینکه نامش فاش نشود، افزود: سازمان‌های اطلاعاتی همچنین به اوباما تأکید کرده‌اند حاکمیت مطلق اخوان‌المسلمین بر مصر هم منافع مورد نظر آمریکا را در پی ندارد، بنابراین آمریکا باید تلاش کند دولتی با مشارکت گروه‌های مختلف از جمله اخوان‌المسلمین بر سرکار آید.

وی تصریح کرد: به اوباما تأکید شده که نقش ارتش مصر در تحولات سیاسی به حداقل برسد چرا که در صورت قدرت گرفتن ارتش این احتمال وجود دارد در آینده تنش هایی میان مصر و اسرائیل بوجود آید.

ارتش مصر با سرنگونی «محمد مرسی» رئیس جمهور مردمی این کشور از قدرت، بطور علنی روند سیاسی قدرت در این کشور را بدست گرفت.

 هرچند حامیان مرسی اعتراض کردند ولی ارتش مصر با قدرت تظاهر کنندگان را سرکوب کرد.

انتهای پیام


اولین دیدگاه را شما بگذارید توصیه سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا به اوباما درباره اخوان‌المسلمین ،

  

92/07/27 - 21:01
شماره: 13920727001437

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه به منظور رایزنی درباره تحولات سوریه و از جمله نشست ژنو 2 اوایل هفته آینده به تهران می‌آید.

خبرگزاری فارس: اخضر ابراهیمی اوایل هفته آینده به تهران می‌آید

اخضر ابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه به منظور رایزنی درباره تحولات سوریه و از جمله نشست ژنو اوایل هفته آینده به تهران سفر می‌کند.

اخضر ابراهیمی امروز به همین منظور در سفری منطقه‌ای وارد قاهره شد و قرار است در این سفر با «نبیل فهمی» وزیر خارجه مصر و «نبیل العربی» دبیر کل اتحادیه عرب دیدار و شرایط آماده سازی برای نشست ژنو 2 را بررسی کند.

«خوله مطر» سخنگوی ابراهیمی نیز در این باره عنوان کرد که ابراهیمی در ادامه سفر دوره‌ای خود به منطقه به دمشق و تهران نیز سفر خواهد کرد و با مقامات دو کشور و معارضان داخلی سوریه نیز دیدار می‌کند.

لازم به ذکر است دیدار سه جانبه‌ای بین واشنگتن، مسکو و سازمان ملل در همین زمینه برگزار خواهد شد و مجموعه کشورهای دوستان سوریه از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه و چند کشور عربی در لندن گردهم خواهند آمد.

«قدری جمیل» معاون وزیر خارجه سوریه روز پنجشنبه گذشته گفته بود که نشست ژنو 2 در روزهای 23 و 24 نوامبر (2 و 3 آذر) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص


اولین دیدگاه را شما بگذارید اخضر ابراهیمی اوایل هفته آینده به تهران می‌آید ،

  

 

ووریا غفوری در دقیقه 89 با یک شوت از راه دور به زیبایی، گل نفت به استقلال را به ثمر رساند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.














اولین دیدگاه را شما بگذارید فیلم/ گل زیبای غفوری به استقلال ،

  

92/07/27 - 11:49
شماره: 13920725000152

گفت‌وگو با جکی چان

جکی ‌چان مشهورترین بازیگر سینمای آسیای جنوب‌شرقی می‌گوید: به مدیر برنامه، تهیه‌کنندگان و کارگردانان فیلم‌هایم گفته‌ام فیلم‌نامه‌هایی را به من پیشنهاد کنید که در آنها جایی برای عریان‌گرایی و صحنه‌های ناجور وجود ندارد. من در هیچ صحنه بدی بازی نکرده و نخواهم کرد.

خبرگزاری فارس: در هیچ صحنه غیر‌اخلاقی بازی نکرده و نخواهم کرد/ به نفع هالیوود، سینمای کشورم را رها نمی‌کنم

این بازیگر 69 ساله سینما که متخصص هنرهای رزمی هم هست، به صورت متناوب در فیلم‌های هنگ‌کنگی و انگلیسی زبان بازی داشته است.

جکی‌چان که متولد سال 1954 است به دلیل علاقه‌اش به ورزش هنرهای رزمی، در دوران نوجوانی به فراگیری آن پرداخت و بعدها در فیلم‌های سینمایی‌اش، بهره ‌زیادی از این هنر گرفت. او کار بازیگری را از سال 1962 با حضور در محصولات داخلی شروع کرد و پس از بازی در تعدادی نقش کوتاه و مکمل، در اواسط دهه هفتاد میلادی تبدیل به بازیگری درجه یک و سرشناس در سرزمین مادری خود شد.

جکی‌چان در دهه هشتاد میلادی با بازی در مجموعه فیلم انگلیسی زبان فرار کانینبال به تماشاگران آمریکایی و اروپایی معرفی شد. با وجود موفقیت نسبی در هالیوود، این بازیگر به بازی در فیلم‌های هنگ‌کنگی ادامه داد و در مصاحبه‌هایش گفت حاضر نیست به نفع هالیوود، سینمای کشورش را رها کند. در سال 1998 با باری در قسمت اول کمدی اکشن ساعت شلوغی، توانست نقش اصلی یک فیلم هالیوودی را به دست بیاورد. تا قبل از او ، هیچ یک از بازیگران قاره آسیا به چنین موفقیتی دست پیدا نکرده بودند.

این فیلم صاحب دو قسمت دیگر هم شد و قرار است قسمت چهارم آن هم وارد مرحله تولید شود، ظهر شانگهای (که صاحب قسمت دوم شد) تاکسیدو و مدالیون از دیگر فیلم‌های انگلیسی زبان جکی‌چان هستند. او در نسخه دوباره سازی بچه کارانه هم بازی کرده و صدای خود را به یکی از کاراکترهای اصلی مجموعه فیلم انیمیشنی پاندای کونگ فویی قرض داده است.

چان در گفت و گوی اینترنتی زیر با نشریه هالیوود ریپورتر،در باره تفاوت سینمای هالیوود و آسیا،علاقه به هنرهای رزمی و بازیگری در نقش های متفاوت صحبت می کند.

در هالیوود هم کار کرده‌اید ؟ کار در این محل را چگونه توصیف و ارزیابی می‌کنید؟

در هالیوود به پول بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهند. پول در این محل حرف اول  را می‌زند و هنر پس از آن قرار دارد. اما در صنعت سینمای ما اینطور نیست. البته در آسیای جنوب‌شرقی هم پول اهمیت زیادی دارد، ولی اینطور نیست که همه چیز در آن خلاصه شود. چیزهای دیگری هم هست که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای مثال، به خوبی متوجه این نکته شده‌ام که در هالیوود برعکس صنعت سینمای ما، اهمیت زیادی به تخصص داده نمی‌شود و تهیه کنندگان و کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی، به آدم‌ها به عنوان یک شی نگاه می‌کنند.

در هالیوود به دنبال تولید آن نوع فیلمهایی هستند که مشتری بیشتری دارد و پول بیشتری نصیب سازندگانش می‌کند. به همین دلیل، خیلی فیلم‌ها امکان تولید پیدا نمی‌کنند. مثلاً فیلم‌هایی که در ژانر هنرهای رزمی ساخته می‌شوند، در هالیوود با بی مهری روبرو هستند. صنعت سینمای هنگ کنگ ارزش و احترام خاصی برای بدل‌کاران هنرهای رزمی و سینمای رزمی قائل است. از این جهت، من هنگ کنگ را به هالیوود ترجیح می‌دهم. به همین دلیل است که هیچ وقت صنعت سینمای کشورم را رها نکردم و یکی در میان در فیلم‌های هالیوودی بازی کردم.

ولی خود شما هم این روزها کمتر در نقش‌های اکشن و رزمی بازی می‌کنید.

طبیعی است. من دیگر مثل آن سالهای قبل جوان نیستم. زمانی بود که صحنه‌های اکشن را بی وقفه و یک نفس بازی می‌کردم. اما این موضوع مال چند سال پیش است. حالا سنم بالا رفته و یک جورهایی پیر شده‌ام. در عین حال، سال‌ها بازی در نقش‌های اکشن و صحنه‌های پر تحرک مرا خسته کرده است.

واقعاً خسته‌ام و آن نیرو و توان گذشته را ندارم. همچنین، نوع فیلمسازی هم در سال‌های اخیر تغییر کرده است. فیلم‌های اکشن امروزی پیش از اندازه خشن هستند. این یک معمای غیر قابل حل و مسئله ای غامض است. من همیشه اکشن را دوست داشته‌ام، ولی از خشونت متنفر بوده‌ام. فیلم‌های مرا که نگاه می‌کنید، می‌بیند خشونت‌ در آن‌ها در حداقل خود قرار دارد.

فیلم‌های خود را بر چه مبنایی انتخاب می‌کنید؟

هر فیلمی که بازی می کنم، باید دلیلی برای بازی در آن وجود داشته باشد. هربار که فیلم‌نامه‌ای پیشنهاد می‌شود، در آن به دنبال حرفی می‌کردم که قصد دارد بزند و از خودم می‌پرسم آیا این حرف، ارزش گفته شدن را دارد یا خیر. به جز ساعت شلوغی که دلیل موجهی برای بازی در آن ندارم، بقیه فیلم‌هایم را آگاهانه و به خاطر یک دلیل محکم بازی کرده‌ام. این مجموعه فیلم را هم به درخواست دوستانم بازی کردم. به اضافه این که دستمزد خوبی برای آن‌ها گرفتم. راستش را بخواهید، خودم این مجموعه فیلم را دوست ندارم. ولی واقعیت این است که فروش خیلی خوبی در آمریکا، اروپا و آسیا کرد.

آیا در این سال‌هایی که جلوی دوربین بوده‌اید، تغییری هم کرده‌اید؟

خیلی زیاد. تا مدت‌ها عادت داشتم که در فیلم‌های اکشن بازی کنم و از بازی در نقش‌های اکشن لذت می‌بردم. اما در سال‌های اخیر، بیشتر به فکر بازی در فیلم‌هایی بوده‌ام که بتوانم هنر بازیگری‌ام را در آن‌ها به نمایش بگذارم. این روزها بازی (اکت) برایم مهم‌تر از اکشن است.

این روزها به دنبال آن هستم که مردم بگویند جکی‌چان یک بازیگر خوب است که می‌تواند نقش‌های اکشن را هم بازی کند. دوست ندارم بگویند جکی‌چان بازیگر اکشن خوبی است و اکشن کاری‌هایش حرف ندارد! شاید کمی دیر شده باشد، ولی دلم می‌خواهد تبدیل به رابرت دنیروی قاره اسیا شوم.

قسمت تازه‌ای از «ظهر شانگهای» ساخته خواهد شد؟

یکی از آرزوهای بزرگ بازیگری‌ام این بود که در یک فیلم وسترن، در نقش یک کاوبوی بازی کنم. با ظهر شانگهای این اتفاق افتاد. از بچگی فیلم‌های وسترن را دوست داشتم و با اشتیاق آن‌ها را نگاه می‌کردم. در سن پنج سالگی، والدینم برایم یک لباس کاوبویی خریدند که آن را خیلی دوست داشتم. با وجود سن کم، کسانی مثل جان وین، کلینت ایستوود و کرک داگلاس را می‌شناختم و تمام فیلم‌های وسترنی آن‌ها را دیده بودم.

آن صحنه‌ای که قهرمان گاوچران فیلم سوار بر اسب در یک غروب غم‌انگیز به سوی دوردست‌ها می‌رفت، جزء بهترین صحنه‌های زندگی‌ام است. اگر فیلم‌نامه‌ خوبی برای قسمت تازه ظهر شانگهای پیدا کنم، حتما در آن بازی خواهم کرد.

به بازنشستگی هم فکر کرده‌اید؟

نمی‌دانم، شاید وقتش رسیده که کم کم به این موضوع هم فکر کنم. بیشتر از چهل سال است که دارم در فیلم‌های سینمایی بازی می‌کنم. بیست سال آن بدون هیچ وقفه‌ای در فیلم‌های اکشن بازی کرده‌ام. این روزها فعالیتم را کمتر کرده‌ام و فاصله بین بازی در فیلم‌هایم زیاد شده است. اما راستش را بخواهید، هنوز ذوق و شوق بازی در فیلم‌های تازه را دارم. به همین دلیل است که نمی‌توانم توقف کنم و فعلاً به این کار ادامه می‌دهم.

شما که در کشور خود لقب خدای بازیگری را گرفته‌اید، چرا به هالیوود رفتید و در آن‌جا فیلم بازی کردید؟

می‌خواستم چیزهای تازه و متفاوتی را در آن‌جا یاد بگیرم. قبل از رفتن، حس می‌کردم آن‌جا چیزهایی دارد که در هنگ‌کنگ نیست و می‌توانم تجربیات خوبی داشته باشم. اما در ان جا متوجه این موضوع شدم که خواسته‌های زیادی داشته‌ام و هالیوود واقعی همان چیزی نیست که تصورش را می‌کردم.

بسیاری از بازیگران رزمی‌کار آسیایی تلاش دارند شبیه شما باشند، چه صحبتی با آنها دارید؟

به تمام علاقمندان دنیای بازیگری و هنرهای رزمی می‌گوییم هیچ وقت تلاش نکنید شبیه جکی چان باشی.ما فقط یک جکی‌چان داریم و آن هم من هستم. بهتر است به جای تقلید کردن از من و دیگران و تلاش سخت برای این که شبیه من یا بازیگران دیگر شوند، بهتر است خودشان باشند.

بازیگران جوان باید سعی کنند برای خودشان نام و اعتبار کسب کنند تا مردم آنها را به نام خود آنها بشناسند و به یاد بیاورند. تقلید از دیگران، کسی را به جایی نمی‌رساند. اگر من امروز جکی‌چان هستم، دلیلش آن است که همیشه خواستم خودم باشم و نه کس دیگر. تنها کسانی در عالم کاری‌شان موفق خواهند بود که خودشان باشند و به خودشان وفادار بمانند.

بدل‌کاری‌های فیلم‌هایتان را خودتان انجام می‌دهید. از این که سر صحنه فیلم‌برداری زخمی می‌شوید، ناراحت نیستید؟

اگر بدل کاری‌های فیلم‌هایم را خودم انجام ندهم، احساس می‌کنم به خودم و تماشاگران خیانت کرده‌ام. جذابیت فیلم‌های من در همین بدل‌کاری‌ها و شیرین کاری‌هایی است که هنگام اجرای آن ها انجام می‌دهم. تصور کنید این کارها را کس دیگری انجام دهد و تماشاچی هم این نکته را بداند. آن وقت دیگر کسی به تماشای فیلم‌هایم نخواهد آمد. طبیعی است که هنگام بازی در این صحنه‌های سخت اکشن زخمی می‌شوم. اما همین‌ زخمی شدن‌ها نشان می‌دهد که نسبت به کارم جدی هستم و برای تماشاگران فیلم‌هایم احترام قائلم. پس خیلی مهم است که سر صحنه فیلم‌ها زخمی می‌شوم!

فکر می‌کنید کار درستی است؟

خب، من یک جورهایی دیوانه هستم! البته احمق نیستم و نمی‌خواهم کسی چنین تصوری را داشته باشد. اما کمی دیوانه هستم و به همین دلیل است که این صحنه‌ها را بازی می‌کنم. برای کسی مثل من که با ورزش هنرهای رزمی آشناست و در آن تخصص دارد، اهمیت زیادی دارد که این جور صحنه‌های اکشن رزمی را بازی کند و تماشاگران را در شادی تماشای این جور کارهای عجیب و غریب و غیرممکن شریک کند.

جالب است که با وجود بازی‌ در فیلم‌های اکشن، دوست ندارید لقب قهرمان اکشن را به شما بدهند.

خیر، چنین چیزی را دوست ندارم. من یک قهرمان اکشن نیستم و نمی‌خواهم چنین چیزی هم باشم. زندگی هنری قهرمانان اکشن بسیار کوتاه است. آن ها برای مدت زمان کمی روی پرده سینما هستند و با موفقیت عمل می‌کنند. ولی پس از مدتی، همه آن ها فراموش می‌کنند. من همیشه می‌خواستم در عالم بازیگری، عمر طولانی‌تری داشته باشم و خیلی زود کنار گذاشته نشوم. این مسئله همیشه برایم اهمیت خیلی زیادی داشته است.

رسانه‌های گروهی در تمام این سالها از شما به عنوان یک اخلاق‌گرا اسم برده‌اند. از این لقب راضی هستید؟

صد در صد. خودم همیشه اصرار داشتم که به عنوان یک بازیگر اخلاق‌گرا شناخته شوم و خوشحالم که رسانه‌های گروهی، منتقدان و تماشاگران معمولی سینما، مرا با این لقب می‌شناسند و به خاطر می‌آورند. در تمام این سالها به مدیر برنامه‌هایم یک موضوع را همیشه یادآوری کرده‌ام. به او، تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم‌هایم گفته‌ام فیلم‌نامه‌هایی را به من پیشنهاد کنید که در آنها جایی برای عریان‌گرایی و صحنه‌های ناجور وجود ندارد. من در هیچ صحنه بدی بازی نکرده و نخواهم کرد. این اولین اصل اخلاقی من است.

فیلم‌های مرا که نگاه کنید می‌بینید در آنها هیچ صحنه ناجوری که باید سانسور شود،وجود ندارد. اکثر تماشاگران فیلم‌های من کودکان و نوجوانان هستم و افتخار می‌کنم که آن ها مرا دوست دارند و کارهایم را تماشا می‌کنند. بچه‌هایی که مرا دوست دارند و به تماشای فیلم‌هایم می‌نشینند، هیچ نیازی به تماشای صحنه‌های آن چنانی ندارند. آن ها از کمدی و اکشن کارهایم لذت می‌برند و برایم همین کافی است.

خیلی‌ها از شما به عنوان بروس‌لی دهه هشتاد و نود میلادی اسم می‌برند. چه احساسی نسبت به این مسئله دارید؟

برای بروس‌لی احترام بسیار زیادی قائلم و دوستش دارم. اما هیچ وقت نخواستم بروس‌لی بعدی سینما باشم و مردم بگویند او یک بروس‌لی دیگر است. به جای آن همیشه خواسته‌ام جکی‌جان اول باشم. برایم خود بودن و اول بودن بسیار مهم‌تر از دومی بودن و سایه کس دیگری بودن است.

شما ورزشکار هم هستید، آیا واقعاً آدم نترسی هستید؟

در آگهی‌های تبلیغاتی برای فیلم‌هایم، مرا آدمی نترس و بی‌باک معرفی می‌کنند. اما این ها همه‌اش تبلیغاتی است که برای فیلم‌ها انجام می‌شود. واقعیت چنین نیست. من هم یک آدم معمولی هستم که ترس‌های خودم را دارم. ورزشکار بودن و تبحر داشتن در هنرهای رزمی، باعث نمی‌شود که نترس باشید و دست به هر کاری بزنید.

راستش را بخواهید،هر بار که قرار است بدل‌کاری‌های سخت فیلم‌هایم را انجام دهم، ترس را در درونم احساس می‌کنم. ولی به تجربه این نکته را متوجه شده‌ام که آدم باید بر ترس‌های خود غلبه کند و با مقابله با آن ها، کارهایی را که درست است انجام دهد.

آرزوی بزرگ سینمایی‌تان چه بوده است؟

در تمام این سال‌هایی که جلوی دوربین ظاهر شده‌ام، آرزویم این بود که قهرمانان مورد علاقه‌ام را به تصویر بکشم و آنها را به روی پرده سینما بیاورم .تا حدی در این کار موفق بوده‌ام و تعدادی از آن ها راه خود را به روی پرده سینما پیدا کرده‌اند. اما هنوز نتوانسته‌ام نقش چند تای آن ها را بازی کنم. خب،یک واقعیت این است که آدم نمی‌تواند تمام رویاها و آرزوهایش را عملی کند. ولی تلاش چند دهه‌ام کمک کرد تا تعدادی از قهرمانان مورد علاقه‌ام، امکان تبدیل شدن به چهره‌های سینمایی را داشته باشند.

با گذشت زمان، سن من هم بالا رفت و حالا می‌دانم که دیگر هیچ وقت نمی‌توانم قهرمانان باقی مانده موردعلاقه ام را روی پرده سینما به تصویر بکشم. واقعیت این است که سن و سال من، مناسب بازی در این نقش‌ها نیست.اما دست از تلاش برنمی‌دارم. می‌توانم تهیه کننده این فیلم‌ها باشم و بازی در نقش این قهرمانان را به دست بازیگران جوانتر بسپارم. در این حالت، اگر چه خودم این نقش‌ها را بازی نکرده‌ام، ولی می‌توانم خوشحال باشم که بالاخره آن ها را روی پرده سینما در معرض دید تماشاگران قرار داده‌ام.

 

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید در هیچ صحنه غیر‌اخلاقی بازی نکرده و نخواهم کرد/ به نفع هالیوود، ، جکی چان ،

  

92/07/27 - 17:24
شماره: 13920727001251

یک منبع آگاه امنیتی از دعوای امیر جدید قطر با امیر سابق این کشور به خاطر «شیخه موزه» خبر داد و نوشت که این دعوا منتهی به شلیک تیرهای هوایی توسط امیر قطر به سمت پدر شده است.

خبرگزاری فارس: دعوای امیر جدید و سابق قطر/شلیک شیخ تمیم به سمت پدر

یک منبع امنیتی مصری  در قاهره، افشا کرد که روز گذشته درگیری شدیدی میان «شیخ تمیم»، امیر جدید قطر با پدرش «شیخ حمد»، امیر سابق این کشور رخ داده است.

این منبع آگاه به نقل از شاهدان عینی در کاخ امیر قطر در ادامه افزود: درگیری میان پدر و پسر به حدی بود که شیخ تمیم را واداشت با کشیدن هفت تیرش چند تیر هوایی به سمت پدرش شلیک کند.

منبع مذکور در ادامه افزوده است که اختلاف میان شیخ تمیم و شیخ حمد برسر «شیخه موزه»، مادر امیر کنونی قطر و همسر امیر سابق به دلیل افزایش سفرهای شیخه موزه به همراه «شیخ حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی»، نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر بوده که آخرین آن به تل‌آویو صورت گرفته بود.

این منبع ذکر می‌کند که شیخه موزه در یکی از مناطق پیرامونی تل‌آویو دارای کارخانه شراب‌سازی است.

این منبع آگاه در ادامه توضیح داد که پس از شنیده شدن صدای مشاجره شدید شیخ تمیم و شیخ حمد صدای شلیک گلوله‌ در داخل کاخ شنیده شد که دلیل آن شلیک گلوله‌های هوایی شیخ تمیم به سمت شیخ حمد بوده است.

منبع امنیتی مذکور تاکید می‌کند که شیخ تمیم پس از این مشاجره دستور به توقیف و بازداشت شیخ حمد، امیر سابق قطر و زندانی کردن وی داد.

انتهای پیام/ز


اولین دیدگاه را شما بگذارید دعوای امیر جدید و سابق قطر/شلیک شیخ تمیم به سمت پدر ، تیراندازیامیرقطر ،

  

 

92/07/27 - 15:36
شماره: 13920727001053

 

یک منبع نظامی سوریه:

یک منبع نظامی سوری از پیشروی ارتش این کشور در نبرد با تروریست‌ها در عملیات «حجیره» در ریف دمشق خبر داد و تاکید کرد که شمار کشته‌شدگان عناصر مسلح در این عملیات از 120 تن فراتر رفته است.

خبرگزاری فارس: پیشروی ارتش سوریه در عملیات «حجیره»/ شمار کشته شدگان افراد مسلح به 120 تن رسید

یک منبع آگاه در ارتش سوریه که نخواست نامش فاش شود در دمشق، هدف اصلی عملیات ارتش برای پاکسازی شهرک «حجیره» را تامین امنیت منطقه «السیدة زینب (س)» خواند و با اشاره به پیشروی ارتش سوریه در منطقه «سبینه» و آغاز دوباره نبرد بین کمیته‌های مردمی فلسطین با تروریست‌های مسلح در اردوگاه «یرموک» گفت: همه این اوضاع ایجاب می‌کند که ارتش سوریه کنترل کامل شهرک «حجیره»‌ را به دست بگیرد.

وی با اشاره به پیشروی ارتش سوریه در نبرد الحجیره و عقب نشینی افراد مسلح همزمان با انهدام ده‌ها خاکریز آنها توسط نیروهای ارتش سوریه، اظهار داشت که ارتش سوریه از دو محور «سبینه» و «السیدة زینب (س)» وارد شهرک حجیره شد.

بر اساس این گزارش، ورود نیروهای ارتش سوریه به شهرک حجیره با نبرد گسترده با افراد مسلح همراه شد که به فرار شماری از تروریست‌های جبهه النصره به مناطق مرکزی حجیره و درخواست کمک از افراد مسلح اردوگاه یرموک منجر شد.

به گفته این منبع آگاه نیروهای ارتش سوریه دو انبار اسلحه را در نزدیکی میدان اصلی حجیره هدف قرار دادند. تروریست‌های مسلح از این انبارها برای نگهداری بمب‌های با حجم بالا و مهمات مختلف استفاده می‌کردند. 30 فرد مسلح همچنین در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی منطقه «المزرعه» کشته شدند.

این منبع نظامی سوریه با بیان اینکه نبرد حجیره وارد سومین روز متوالی شد، از تداوم پیشروی‌های ارتش سوریه سخن گفت و افزود: شمار کشته شدگان افراد مسلح در این عملیات تا کنون از 120 کشته فراتر رفته است.

این منبع آگاه با خوداری از تعیین زمان پایان این عملیات گفت: عملیات حجیره با پاکسازی کامل ریف جنوبی دمشق مرتبط است.

انتهای پیام/خ


اولین دیدگاه را شما بگذارید پیشروی ارتش سوریه در عملیات «حجیره»/ شمار کشته شدگان افراد مسلح ،

  

92/07/27 - 16:09
شماره: 13920727001126

 

سردار جزایری:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از سیاست‌های دوگانه غرب در برخورد با تروریسم گفت: این سیاست دوگانه، دیر یا زود برملا خواهد شد و نشانه‌روی سلاح‌های در اختیار القاعده و سایر گروهک‌های تروریستی، آمریکایی‌ها را هدف قرار خواهد داد.

خبرگزاری فارس: سلاح‌های القاعده و سایر گروهک‌های تروریستی آمریکایی‌ها را هدف قرار خواهد داد
سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رویکردها و سیاست‌های متناقض آمریکایی‌ها در برخورد با تروریسم و پیچیدگی‌های رفتاری آنان با گروه‌های تروریستی مانند القاعده اظهار داشت: آمریکا از یک طرف القاعده را به سلاح مجهز می‌کند و از طرف دیگر اعضای آن را به قتلگاه می‌فرستد.

وی افزود: این سیاست دوگانه، دیر یا زود برملا خواهد شد و نشانه‌روی سلاح‌های در اختیار القاعده و سایر گروهک‌های تروریستی، آمریکایی‌ها را هدف قرار خواهد داد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه با وجود شواهد هم پیش بینی می‌شد که گروهک‌های تروریستی دست‌ساز َآَمریکا و برخی کشورهای اروپایی سرانجام گریبان صادرکنندگان تروریسم را خواهد گرفت، تصریح کرد: بدون تردید سرریز تروریسم منطقه و بخصوص سوریه برای آمریکا و سایر پرورش دهندگان منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای آن مشکلات عدیده‌ای را به بار خواهد آورد.

جزایری اظهار داشت: پارادوکس جدید راهبرد تروریسم آمریکا، یعنی تضعیف گروههای تروریستی خود ساخته، مسأله جدیدی است که سطوحی از این سناریوی پیچیده برای تروریست ها آشکار گردیده و این امر سبب حساسیت آنها و طراحی اقدامات مقابله ای شده است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در بیان آینده این ماجرا گفت: دورنمای بازی کثیف آمریکا و صهیونیست‌ها، بازی تروریست‌ها با پدرخوانده‌های خود خواهد بود.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید سلاح‌های القاعده و سایر گروهک‌های تروریستی آمریکایی‌ها را هدف قر ،

  

92/07/27 - 16:12
شماره: 13920727001102

یک منبع آگاه در دولت از معرفی سه وزیر پیشنهادی به مجلس در جلسه فردای مجلس خبر داد و در پاسخ به این سؤال که آیا سرپرستان فعلی وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی می‌شوند، گفت که تغییراتی در ترکیب وزرای پیشنهادی صورت گرفته است.

خبرگزاری فارس: تغییر در معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت/ وزرای باقیمانده فردا به مجلس معرفی می‌شوند

یک منبع آگاه در دولت از احتمال معرفی سه وزیر پیشنهادی به مجلس در جلسه علنی فردا یکشنبه 28 آبان‌‌ماه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جعفر توفیقی برای وزارت علوم، علی اصغر فانی برای وزارت آموزش و پرورش و سیدرضا صالحی امیری برای وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهند شد، افزود: تغییراتی در ترکیب معرفی این افراد صورت گرفته است.

بعد از عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم، جعفر توفیقی، علی اصغر فانی و سیدرضا صالحی امیری سرپرستان وزارتخانه های علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان شدند که قرار بود تا این سه نفر برای کسب رای اعتماد از سوی دولت به مجلس معرفی شوند.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید تغییر در معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت/ وزرای باقیمانده فردا به مج ،

  

92/07/27 - 13:01
شماره: 13920727000658

یک پزشک عمومی با هشدار نسبت به افزایش شپش در شمال تهران گفت: شایع‌ترین علت مراجعه افراد به پزشک به سبک زندگی اشتباه افراد بر می‌گردد و مصرف لوازم آرایشی غیر استاندارد و بدلیجات عامل خارش و التهاب پوستی است.

خبرگزاری فارس: افزایش شپش در شمال تهران/ بدلیجات خارش و التهاب پوستی می‌آورند

مسعود فیض اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهارداشت: رژیم غذایی نامناسب و زندگی ماشینی باعث شده که افراد به مشکلاتی مانند چاقی، فشار خون و دیابت دچار شوند علاوه بر آن آلرژی‌های غذایی و آرایشی در کنار شیوع شپش نیز این روزها شایع شده است.

معاون فنی پلی‌کلینیک تخصصی شهید فلاحی گفت: رژیم غذایی نامناسب، کم تحرکی، زندگی ماشینی، همه و همه باعث شده که افراد به مشکلاتی چون چاقی، فشار خون، دیابت، افزایش چربی خون و غیره دچار شوند.

فیض اربابی افزود: علاوه بر آن، مشغولیت ذهنی، فکری، شغلی و خانوادگی افراد باعث شده که آرامش آنها به هم خورده و به انواع استرس‌ها دچار شوند که در ادامه مشکلات هورمونی در بحث تیروئید و غیره را به دنبال خواهند داشت.

وی ادامه داد: دلیل دیگر مراجعه افراد به پزشکان، آلرژی‌های غذایی، آرایشی و پوششی(پوستی) است چرا که به دلیل کاهش استاندارد‌ها در سطح جامعه، سطح ابتلا به آلرژی افزایش داشته است.

معاون فنی پلی‌کلینیک تخصصی شهید فلاحی تصریح کرد: آلرژی آرایشی بیشتر به دنبال استفاده از مواد آرایشی مالیدنی همچون کرم‌پودر، مواد آرایشی چشمی و پنکک‌های غیر استاندارد به وجود می‌آید که عوارضی چون التهاب چشم، التهاب پوست، ایجاد حالت جوش و ضایعات پوستی چون اگزما را به دنبال دارد.

فیض‌اربابی، آلرژی پوششی را در استفاده از بدلیجات عنوان کرد و افزود: این روزها استفاده از بدلیجات بیش از پیش در سطح جامعه شایع شده است که مواردی چون تورم، خارش و التهاب در سطح پوست را به همراه داشته است.

معاون فنی پلی‌کلینیک تخصصی شهید فلاحی به شایع شدن شپش در کودکان دبستان و پیش‌دبستانی اشاره داشت و افزود: متاسفانه به دلیل افت سطح بهداشت در خانواده‌ها، بحث شپش و مشکلات بهداشت مو این روزها فراگیر شده است به طوری که ما در منطقه پیرامون کلینیک(لویزان) که بالای 20 هزار نفر جمعیت دارد، ماهانه حداقل 10 مورد شپش را داشته‌ایم.

وی به علائم شپش اشاره داشت و افزود: شپش همانند شوره سر است با این تفاوت که شوره را می‌توان به راحتی با انگشت از روی مو برداشت اما شپش را به سختی می‌توان از مو جدا کرد و باید حتماً با ناخن آن را کند؛ خارش سر نیز در شپش شایع است.

فیض اربابی ادامه داد: متاسفانه ابتلا به شپش آن قدر شدید است که ما پمفلت راهنمای بیمار در مورد پدیکولوز یا همان شپش را در دست اجرا داریم و قرار است به مراجعان ارائه دهیم.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید افزایش شپش در شمال تهران/ لوازم آرایشی غیر استاندارد خارش و الته ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]