دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

92/05/29 - 10:08
شماره: 13920526000599
امیر بیغم در ادامه با بیان اینکه ساخت زیرسطحی و ورود تکنولوژی آن در نداجا پیرو نیازمندی‌ها و تجاربی بود که در دفاع مقدس کسب کردیم، اظهار داشت: با شناختی که از منطقه و دشمن بدست آوردیم بررسی کردیم که چه مشکلاتی در دفاع مقدس داشتیم و چه چیزهایی باید بسازیم که یکی از آنها بحث زیرسطحی‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که دشمن در منطقه داشت، نیاز داشتیم به گونه‌ای نسبت به این توانمندی دشمن تجهیزات خود را ساماندهی کنیم.

امیر بیغم با بیان اینکه بحث زیردریایی‌ها از 20 سال پیش در نیرو مطرح کشد، اظهار داشت: با گرفتن 3 فروند زیردریایی کلاس طارق (سنگین)، این تکنولوژی وارد کشور شد اما این مبنایی نبود که ما بخواهیم روی آن تاکید و یا تکیه کنیم چون شرایط منطقه ما با کشورهای دیگر کاملا متفاوت است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این تکنولوژی در مدت زمان کوتاهی وارد صنایع کشور بخصوص بخش نظامی شد، افزود: با توجه به شناخت وضعیت، زیرسطحی‌های مورد نیاز در تاکتیک‌های مختلف دفاعی را طراحی کردیم که به زیردریایی تاکتیکی کلاس غدیر رسیدیم و ساخت آن در کشور آغاز شد که امروز به تعداد لازم و مورد نیاز در اختیار نیروی دریایی قرار دارد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید * تولید انبوه زیردریایی‌های غدیر ،

  

 

 

92/05/29 - 10:08
شماره: 13920526000599
وی افزود: نیروی انسانی الهی محور ما قادر است در شرایط بحران با بکارگیری ابتکار و خلاقیت به نحو احسن از تجهیزات خود استفاده کند که مهمترین مزیت رزمی‌ ما در نیروهای مسلح و بخصوص نداجا در مقابله با دشمن، نیروی انسانی ما است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: البته در کنار آن، با تلاش شبانه‌روزی نیروهای متخصص و با استفاده از توانمندی داخل کشور و دستیابی به تکنولوژی روز و با توجه به تجهیزات رزمی دنیا توانستیم ادوات و تجهیزات رزمی خود را نیز بروز نگه داریم.

بیغم ادامه داد: امروز نداجا در شرایط بسیار بالایی از آمادگی رزمی و دفاعی قرار دارد و در امر خود کفایی به جایی رسیده که مراحل ساخت ناوشکن همراه با تجهیزات مورد نیازش را پشت سرگذاشته است.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن ناوهای موشک‌انداز پیکان و جوشن و تعدادی دیگر، تصریح کرد: کار ساخت این شناورها در وزارت دفاع و کارخانجات نیروی دریایی ادامه داشته دارد که اسامی آنها را بزودی اعلام می‌کنیم.


اولین دیدگاه را شما بگذارید * ساخت چند ناو جدید در وزارت دفاع و نیروی دریایی ارتش ،

  

92/05/29 - 10:08
شماره: 13920526000599
دریادار خادم بیغم در گفتگوی تفصیلی با فارس مطرح کرد
حضور ارتش در حیاط خلوت آمریکا/ ارتقا موشک‌ها و اژدرها در زیردریایی فاتح/تجهیز نداجا به پهپادهای رزمی

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص استفاده از پهپادهای رزمی در نداجا گفت: رزم، یکی از مؤلفه‌های بسیار مهم در نیروهای مسلح است و ما همیشه به فکر آن هستیم و انواع پهپادها نیز در این خصوص در نداجا وجود دارد.

خبرگزاری فارس: حضور ارتش در حیاط خلوت آمریکا/ ارتقا موشک‌ها و اژدرها در زیردریایی فاتح/تجهیز نداجا به پهپادهای رزمی

 

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروزه با حضور مستمر در آبهای دوردست، دیگر به عنوان یک نیروی راهبردی شناخته می‌شود که مهمترین ماموریت آن، حفاظت از منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران در آبهای بین‌المللی است.

اعزام یگانهای شناوری به ماموریت‌های طولانی مدت، اعزام زیرسطحی‌های سنگین به دریای سرخ، طراحی و ساخت انواع یگانهای سطحی و زیرسطحی، تعمیر و نگهداری زیردریایی‌های سنگین موجود در ارتش و البته احیا و گسترش فرهنگ استفاده از دریا به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع در حوزه های تجاری و نظامی، تنها بخشی از توانمندی‌های متخصصان صنعت دفاعی و کارکنان خدوم نیروی دریایی ارتش است که هر کدام از این دستاوردها گامی بزرگ در حوزه خودکفایی، علی رغم تحریم های سنگین در این حوزه محسوب می‌شود.

در همین راستا، خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در گفتگو با امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بررسی برخی دستاوردها، برنامه و سطح آمادگی این نیرو برای صیانت از منافع کشورمان در آبهای بین المللی پرداخته است این گفتگو، موضوعاتی نظیر ساخت تجهیزات و سامانه‌های جدید دریایی، نحوه مقابله با پروژه ایران هراسی در منطقه، آخرین وضعیت جدیدترین هواپیماهای گشت دریایی نداجا، استفاده از پهپادهای جدید و ... را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

متن این گفتگو را در زیر می‌خوانید.

***

دریادار خادم بیغم در ابتدای این گفتگو با بیان اینکه نیروی دریایی در 3 دهه پس از انقلاب مهمترین گام‌ها را در جهت خود کفایی نیروهای مسلح برداشته است، گفت: این نیرو همگام با سایر نیروهای دیگر با پشت سر گذاشتن تجربه 8 سال دفاع مقدس و بیش از 20 سال کار و تلاش در جهت خود کفایی و درک این که در زمان بحران هیچ کشوری به ما کمک نخواهد کرد، در همه ابعاد اقدامات بسیار خوبی انجام داد که در راس آن خودکفایی در نیروی انسانی در مرحله اول بود که حاصل آن، تربیت نیروهای انسانی الهی محور و دارای روحیه جهادی و شهادت طلبی است.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید حضور ارتش در حیاط خلوت آمریکا/ ارتقا موشک‌ها و اژدرها در زیردریا ،

  

92/05/29 - 09:30
شماره: 13920529000163
مدیر اداره طرح و برنامه بانک مسکن  خبر داد
تصویب پرداخت وام 20 میلیونی خرید به واحدهای مسکونی 20 ساله

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن از تصویب امکان اعطای سقف تسهیلات فروش اقساطی مسکن به واحدهای مسکونی حداکثر 20 سال ساخت به میزان 20 میلیون تومان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تصویب پرداخت وام 20 میلیونی خرید به واحدهای مسکونی 20 ساله

 

نادر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت:بانک مسکن اعطای سقف تسهیلات فروش اقساطی مسکن را برای واحدهای مسکونی حداکثر 20 سال ساخت امکان پذیر کرد.

وی افزود: بانک مسکن اعطای سقف تسهیلات فروش اقساطی مسکن را از محل امتیاز صندوق پس انداز مسکن به میزان 20 میلیون تومان برای واحدهای مسکونی حداکثر 20 سال ساخت، امکان پذیر کرد.

وی ادامه داد:با این مصوبه اعطای سقف تسهیلات فروش اقساطی خرید مسکن به واحدهای نوساز و غیر دست اول از محل امتیاز حساب صندوق پس انداز مسکن واحدهای مسکونی حداکثر20 سال ساخت، امکان پذیر شد.

قاسمی اضافه کرد: سقف تسهیلات از محل صندوق پس انداز مسکن و همچنین اوراق گواهی حق تقدم را به صورت جداگانه یا توام در تمامی شهرها برای واحدهای تا 20 سال ساخت 20 میلیون تومان خواهد بود. 

به گفته وی، پیش از این به واحدهای مسکونی 16 سال ساخت 19 میلیون تومان، 17 سال ساخت 18 میلیون تومان و نهایتا 20 سال ساخت 15میلیون تومان بود.

وی تاکید کرد:با این مصوبه از این پس بانک مسکن به واحدهای مسکونی که عمر ساخت آنها 20 سال ساخت هست نیز 20 میلیون تومان وام خرید پرداخت می کند.

انتهای پیام/ک

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید مدیر اداره طرح و برنامه بانک مسکن خبر داد ، تصویب پرداخت وام 20 میلیونی خرید به واحدهای مسکونی 20 ساله ،

  

92/05/29 - 09:51
شماره: 13920529000151
معاون سرمایه‌های اجتماعی معاونت زنان در گفت‌وگو با فارس خبر داد
دولت روحانی مصوبه دولت احمدی‌نژاد برای افزایش مرخصی زایمان را لغو کرد

معاون سرمایه‌های اجتماعی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دولت دهم گفت: در پی لغو مصوبات سه ماه اخیر دولت دهم با دستور معاون اول رئیس جمهور اجرای مصوبه افزایش مرخصی زایمان مادران متوقف شد.

خبرگزاری فارس: دولت روحانی مصوبه دولت احمدی‌نژاد برای افزایش مرخصی زایمان را لغو کرد

 

پروین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: به دنبال دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر لغو مصوبات دولت دهم از اول خردادماه سال جاری، اجرای مصوبه افزایش مرخصی زایمان مادران از 6 ماه به 9 ماه و مرخصی تشویقی پدران لغو شد.

وی ادامه داد: به دنبال این دستور معاونت امور زنان نامه‌ای را تنظیم کرده است تا این مصوبه را که با فراز و فرودهای بسیاری توانستیم آن را به مرحله اجرایی برسانیم از بقیه مصوبات مستثنی کند و ترتیبی اتخاذ کند تا روند اجرای آن تسریع شود.

افزایش مرخصی زایمان مادران پس از ماه‌ها تلاش توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت دهم به مجلس داده شد و پس از تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرایی شدن این مصوبه ابلاغ شد. که با دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر لغو مصوبات دولت دهم از اول خردادماه سال جاری این مصوبه نیز که در 20 خردادماه در مجلس نهایی شده بود متوقف شد و امیدواریم دولت تدبیر و امید، تدبیری بیاندیشد تا مادران و پدرانی که از شنیدن این خبر خوشحال شده بودند خوشحالی‌شان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید دولت روحانی مصوبه دولت احمدی‌نژاد برای افزایش مرخصی زایمان را لغ ،

  

92/05/29 - 09:13
شماره: 13920529000144
ولایتی در مصاحبه با آسوشیتدپرس:

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس، روی کار آمدن «حسن روحانی» در ایران را فرصتی برای سنجش میزان صداقت غرب دانست و گفت: غربی‌ها باید از این فرصت استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: غرب باید از فرصت به وجود آمده برای توافق با ایران استفاده کند/ غنی‌سازی را تعلیق نمی‌کنیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، «علی‌اکبر ولایتی» در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس روی کار آمدن «حسن روحانی» در ایران را «آزمون صداقت برای کشورهای غربی» توصیف کرد و به آن‌ها توصیه کرد از فرصت به وجود آمده، برای دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران استفاده کنند.

مشاور رهبر جمهوری اسلامی در امور بین‌الملل با بیان اینکه این غرب است که باید بتواند با ایران به توافق برسد، گفت ایران ه

م آماده است با «ادبیاتی متفاوت» به این تلاش‌ها پاسخ دهد.

آنطور که آسوشیتدپرس گزارش داده، آقای ولایتی در این مصاحبه اعلام کرده است که رهبری ایران معتقد است که انجام مذاکرات چند و دوجانبه با کشورهای غربی می‌تواند به پیشرفت‌هایی منجر شود.

آسوشیتدپرس به نقل از ولایتی نوشته است: فکر نمی کنم تداوم ادبیاتی که تاکنون استفاده کرده‌ایم، سودمند باشد. باید با ادبیاتی متفاوت مذاکره کنیم. اهداف همان است، اما با ادبیاتی متفاوت.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ایرانی باید «فعالانه‌تر» عمل کند، گفت این تیم نه فقط در چارچوب 1+5 بلکه باید «به صورت مستقیم و غیرمستقیم با همه این 6 کشور مذاکره کند». وی افزود «حل چنین مسئله پیچیده‌ای، به تعقل بیشتری نیازمند است».

مشاور رهبری در این مصاحبه با تاکید بر اصول ایران در مذاکرات، گفت دولت جدید هم همان اصولی را دنبال می‌کند که دولت قبلی در مذاکرات پیگیری می‌کرد. به گفته وی «مسئولیت سیاست خارجی از جمله موضوع هسته‌ای بر عهده رهبری است».

وی تاکید کرد که ایران باید «چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ تکنیکی» تغییراتی را ایجاد کند.

ولایتی در مورد احتمال مذاکره مستقیم با آمریکا هم گفت: تا زمانی که رفتار آن‌ها همانی باشد که تا الان بوده، فکر نمی‌کنم چنین چیزی رخ دهد. آن‌ها باید از موضع خود پایین بیایند. آن‌ها هنوز هم فکر می‌کنند که یک ابرقدرت هستند.

ولایتی احتمال تعلیق مجدد غنی‌سازی در ایران را هم رد کرد و گفت: ایران تجربه خوبی از انجام این کار به عنوان یک اقدام اعتمادساز، ندارد.

وی افزود: ما دو سال هرگونه فعالیت غنی‌سازی را متوقف کردیم. نتیجه چه بود؟ هیچی. هر روز ادعایی به ادعاهای روز قبلشان اضافه کردند. چرا باید چنین تجربه‌ای را تکرار کنیم؟

آسوشیتدپرس با این ادعا که احتمالا «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جدید ایران شخصا مذاکرات هسته‌ای را بر عهده می‌گیرد، به نقل از آقای ولایتی می‌نویسد: ظریف یک دیپلمات حرفه‌ای و مذاکره‌کننده‌ای ممتاز است. او تجربه خوب و کافی‌ای در زمینه دیپلماسی دارد. با حضور ظریف در رأس وزارت خارجه، امیدواریم که بتوانیم نه فقط در موضوع هسته‌ای بلکه در مورد مسائل دیگر منطقه، به راه‌حل نهایی دست یابیم.

ولایتی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها نمی‌توانند ایران را وادار به عقب‌نشینی کنند، گفت: ایران چند دهه است که با تحریم‌های غرب روبروست.

وی افزود: اگر شما با کشوری مثل ایران طرف باشید که 15 همسایه دارد، نمی‌توانید تحریم‌ها را به صورتی موثر اعمال کنید. ما بالاخره راهی برای بی‌اثر کردن آن‌ها پیدا می‌کنیم.

ولایتی در پایان ضمن تصریح بر حمایت ایران از دولت و مردم سوریه، گفت: شدیدا معتقدیم دولت سوریه در قدرت باقی می‌ماند. دولت جمهوری اسلامی در کمک به مردم و دولت سوریه جهت دفاع از حقوق، سرزمین و تمامیت ارضی‌شان تردید نخواهد کرد.

انتهای پیام/ر


اولین دیدگاه را شما بگذارید غرب باید از فرصت به وجود آمده برای توافق با ایران استفاده کند/ غ ، علی‌اکبر ولایتی ، آسوشیتدپرس ،

  

 کد مطلب: 16541  5 مرداد 1392 ساعت 19:34

تلنا: یک اندیشکده آمریکایی با تاکید بر اینکه آژانس امنیت ملی آمریکا تنها نهادی نیست که در حال جاسوسی از شهروندان این کشور است، نوشت: سازمان‌های تجاری همچون گوگل و فیس‌بوک نیز از طریق جاسوسی از کاربرانشان، پول درمی‌آورند.

 

به گزارش تلنا به نقل از فارس، اندیشکده «شورای آتلانتیک» در گزارشی به قلم «دیوید گارتنستین» به مخالفت قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا با طرح ارائه شده از سوی «جاستین آماش» جهت اعمال محدودیت در اختیارات آژانس امنیت ملی این کشور برای جاسوسی از شهروندان آمریکایی پرداخت و نوشت: مادامی که عملا هیچ محدودیتی در قابلیت نهادهای تجاری ما جهت ردگیری و نگهداری حجم گسترده ای از اطلاعات فوق خصوصی وجود ندارد، ما هیچ گاه نمی توانیم نگرانی هایی که در پی (افشای) این جاسوسی (آژانس امنیت ملی آمریکا) درباره (حفظ) حریم خصوصی ایجاد شده است را اصلاح کنیم.

 

بر اساس این گزارش، بخش عمده نگرانی های دوره معاصر پیرامون جاسوسی های الکترونیکی به توسعه سریع فناوری مربوط می شود؛ این توسعه در عوض تغییرات گسترده ای در راه های ارتباطی به وجود آورده است؛ بیست سال قبل، حجم اطلاعاتی که از طریق کنترل داده های تلفن شخصی افراد و فعالیت های اینترنتی آنها به دست می آمد، در مقایسه با امروز نسبتا ناچیز بود و دلیل آن این است که همزمان با توسعه فناوری، افراد بیشتری به فعالیت های آنلاین اینترنتی روی می آورند.

 

امروزه درصد بیشتری از ارتباطات،‌ الکترونیکی و اینترنت به منبع مورد نظر کاربران برای کسب اطلاعات در زمینه های مختلف تبدیل شده و علاوه بر این، انفجاری در استفاده از رسانه های اجتماعی رخ داده و تمام این عوامل، منجر شده است که پی بردن به زندگی شخصی افراد برای دولت آمریکا و یا گوگل آسان تر شود و بر خلاف بیست سال گذشته، در جاسوسی هایی که امروزه صورت می گیرد، تقریبا تمامی تماس های شخصی، ایمیلی و حتی خریدهای اینترنتی افراد که صورت گرفته و یا قرار است صورت بگیرد، برملا می شود.

 

در ادامه این گزارش آمده است: چنین تحولاتی در قابلیت های فناوری و چگونگی استفاده ما از این تکنولوژی از تمام چارچوب های قانونی برای حفاظت از حریم خصوصی افراد، پیشی گرفته و مفهوم حریم خصوصی که ما در سال 1995 و یا 2000 داشتیم، در طول زمان منسوخ شده است.

 

گارتنستین نوشت: نگرانی های پیرامون حریم خصوصی که ما در حال حاضر در پی نظارت دولت بر خودمان داریم، در مورد نهادهای تجاری نیز مطرح است و عملا، محدودیتی در قابلیت سازمان های تجاری برای ردگیری و ذخیره سازی اطلاعات کاربران تلفن های همراه و اینترنت وجود ندارد.

 

در اروپا نگرانی های زیادی درباره ردگیری مردم توسط سازمان های تجاری وجود دارد و این نگرانی در آمریکا نیز مطرح است.

 

بر اساس این گزارش، زمانی که تصویب طرح ارائه شده از سوی آماش برای اعمال محدودیت در قابلیت های آژانس امنیت ملی آمریکا در جاسوسی از شهروندان این کشور ناکام ماند، قانونگذاران مخالف این طرح مدعی ملاحظات امنیت ملی برای رد این طرح شدند.

 

بر این اساس، «مایک راجرز» در مخالفت با این طرح اعلام کرده است که: در واقع، مشخص کردن یک حد مطلوب و دقیق برای تعیین میزان جمع آوری اطلاعات، حفظ و تحلیل داده ها و سایر اطلاعات شخصی که دولت آمریکا مجوز آن را داشته باشد، دشوار است اما با این همه، ما خواستار حریم خصوصی خود هستیم و در عین حال از دولت می خواهیم تا بتواند توطئه های تروریستی را مختل کند.

 

* سازمان های تجاری با ردگیری فعالیت های اینترنتی کاربران، پول در می آورند

در ادامه گزارش شورای آتلانتیک آمده است که: دلیل صدور مجوز برای نهادهای تجاری جهت ردگیری فعالیت های آنلاین ما و ذخیره سازی اطلاعات ما این است که آنها (سازمان های تجاری) از این راه پول در می آورند؛ درحالیکه ممکن است این موضوع یک نگرانی ساده و ناچیز به نظر برسد، اما نباید از آن غفلت کرد؛ اگر گوگل و فیس بوک در شناخت کاربران خود ماهر نباشند و از این شناخت برای کسب درآمد استفاده نکنند، ما قادر نخواهیم بود تا از خدمات دهی قابل توجه و رایگان آنها (گوگل و فیس بوک) استفاده کنیم.

 

شورای آتلانتیک در ادامه با طرح این موضوع که سازمان های تجاری حقیقتا نیازی به آگاهی از وب سایت هایی که مردم مشاهده می کنند و یا پیام هایی که می فرستند، ندارند، نوشت که دولت آمریکا برای بازیابی اطلاعات مربوط به حریم خصوصی الکترونیک مردم، نگهداری اطلاعات را توسط این سازمان ها مقرر کرده است و بر اساس این قانون، نهادهای تجاری آمریکا می توانند تمام اطلاعات دیجیتالی کاربر اینترنت از جمله پیام ها، وب سایت ها، سوابق تماس های تلفنی و .. را بررسی کنند.

 

این گزارش در شرایطی منتشر می شود که اخیرا فردی به نام «ادوارد اسنودن» مامور سابق سیا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، از برنامه های فوق محرمانه این آژانس امنیتی از مکالمات تلفنی و ارتباطات اینترنتی شهروندان آمریکایی و خارجی پرده برداشته و توسط دولت واشنگتن به جاسوسی متهم شده و تحت پیگرد قرار دارد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید فیس‎بوک و گوگل چگونه پول درمی‌آورند ،

  

کد مطلب: 16666  28 مرداد 1392 ساعت 15:05

تلنا: روز جمعه اتفاق عجیب اما فاجعه باری برای غول جستجوی دنیا افتاد. تنها در نتیجه‌ی 5 دقیقه قطعی سرویس‌های گوگل، 545 هزار دلار از درآمد شرکت از دست رفت و ترافیک کلی وب جهانی نیز تا میزان قابل توجهی کاهش یافت.

 

تلنا: به گزارش VentureBeat، از ساعت 3 تا 3:05 بعد از ظهر به وقت محلی، صدها هزار توییت اعتراض یا تعجب آمیز ارسال شده که تنها یک دلیل داشت: قطعی سرورهای بزرگ‌ترین موتور جستجوی دنیا، یوتیوب،  گوگل درایو و جیمیل.

دنی سولیوان، یکی از متخصصان در حوزه‌ی موتورهای جستجو می‌گوید:

این اتفاق بسیار نادری بود و سال‌ها است که سرورهای جستجو و صفحه‌ی اصلی گوگل حتی برای یک ثانیه هم از کار نیافتاده‌اند. چند ماه پیش بود که برای چند ساعتی جیمیل و درایو از کار افتادند، اما صفحه‌ی اصلی خیر.

اگر به درآمد گوگل در سه ماهه دوم سال 2013 نگاهی بیاندازیم، با عدد 14.1 میلیارد دلار رو به رو می‌شویم. یعنی به عبارتی 108 هزار دلار در هر دقیقه. با حسابی سرانگشتی می‌شود گفت که خسارت وارد آمده به درآمد گوگل در این 5 دقیقه، چیزی بالغ بر 545 هزار دلار بوده است. این مبلغ 5 برابر قیمت خودروی تسلای الکتریکی لری پیج بوده و با آن می‌توان 363 عینک گوگل خریداری کرد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید قطعی 5 دقیقه‌ای وب سایت گوگل و ضرر 545 هزار دلاری ،

  

دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 22:54
محمود احمدی نژاد در احکام جداگانه‌ای مسئولان دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان را منصوب کرد.
 


به گزارش عصر امروز،‌ محمود احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان در احکام جداگانه‌ای مسئولان این دانشگاه را منصوب کرد.

وی در این احکام، سید شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت دهم را به عنوان رئیس مجتمع اقتصادی و مالی، محمدرضا شمس اردکانی را به عنوان رئیس مجتمع علوم پزشکی، حمید بقایی را به عنوان معاون پشتیبانی و بهروز مرادی را به عنوان معاون طرح و برنامه و نمایندگی‌های دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان منصوب کرد.

متن این احکام که به صورت جداگانه خطاب به این افراد صادر شده به شرح زیر است:

استحضار دارید که پیشرفت، تعالی و سعادت جامعه مستلزم حرکت مستمر و هدفمند علمی، پویایی تفکر و اندیشه‌ورزی است. رشد علمی و اعتلای اندیشه، شاخص ظرفیت‌ها و البته شایستگی‌های هر فرد و هر ملتی در تراز ملی و بین‌المللی محسوب می‌شود.

هم‌افزایی حرکت‌های پرشتاب علمی گسترده امروز دانشمندان و متفکران ایران زمین در قالب یک دانشگاه پیشرو در علم و فناوری در تراز جهانی یک ضرورت و نیازمند تلاش عالمانه، دلسوزانه و پیگیر است.

دانشگاه بین‌المللی ایرانیان بر این باور و در ساحت این اندیشه برپا شده است و جهاد علمی و فرهنگی را روح حاکم بر کار و ماموریت اصلی خود می‌داند.

امیدوارم با توکل بر خداوند و استعانت از امام عصر (عج) و با همراهی و همدلی سایر همکاران و استفاده از آرای صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : 62286

اولین دیدگاه را شما بگذارید احمدی‌نژاد مسئولان دانشگاه بین‌المللی ایرانیان را منصوب کرد ،

  

 کد مطلب: 16667      28 مرداد 1392 ساعت 15:26

مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات؛

تلنا: مراسم تودیع محمدحسن نامی - وزیر پیشین ارتباطات - و معارفه محمود واعظی- وزیر جدید این حوزه امروز برگزار شد.

 

به گزارش تلنا به نقل از ایسنا، در این مراسم که در سالن اجتماعات شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد از تمام وزیران قبلی ارتباطات برای حضور دعوت به عمل آمده بود.

 

محمود واعظی صبح امروز در جریان مراسم معارفه خود به صحبتی کوتاه پرداخت و عنوان کرد: فکر می‌کنم تمام صحبت‌های من در قالب فیلمی که پیش از این پخش شد، مطرح شده باشد؛ البته قرار بود برای کوتاه شدن برنامه امروز صحبت‌های بنده در این فیلم حذف شود و تنها صحبت‌های آقای روحانی بماند اما به هر حال مسوولان پخش فیلم این طور تصمیم گرفتند که این صحبت‌ها باشد و در نتیجه این امر تصمیم گرفته شد که دیگر وارد بحث‌های محتوایی نشده و تنها به ذکر تشکر و چند نکته کلی اکتفاء کنم.

 

وزیر جدید ارتباطات در ادامه صحبت‌های خود به دورانی که 26 سال پیش در شرکت مخابرات ایران فعالیت داشته اشاره کرد و گفت: طی این سالها همواره با همکاران خود ارتباط بسیار خوبی داشتیم و در این میان کسانی که از آنها یاد می‌شود، کارمندان پست هستند که افراد زحمت‌کش و صادقی هستند که از نظر بنده افراد صادق و زحمت‌کش از بزرگترین سرمایه‌های نظام به شمار می‌روند.

 

وی در ادامه با بیان این که به پشتوانه همین افراد به تغییرات امید بسته است، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود اهداف مورد نظر را تحقق بخشیم.

او همچنین به حضور خانواده دکتر قندی در این مراسم اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که دعای خیر شهید قندی حامی او و همکارانش باشد.

 

وزیر ارتباطات با صحبت‌های خود از رییس جمهوری که به او اعتماد کرده، معاون اول او که در مراسم معارفه‌اش حضور یافته و نمایندگان مجلس تشکر کرد و در ادامه اظهار کرد: رویکرد من در این وزارتخانه بیشتر به چهار بخش مربوط می‌شود که اولین آنها تبعیت از رهبری و اهداف ایشان است. چرا که همواره طی 10 سال گذشته ایشان به بحث ICT عنایت ویژه‌ای داشته‌اند و تشکیل شورای عالی فضای مجازی نیز به دلیل همین توجه صورت گرفته و نشانه عزم و عنایتی است که ایشان به این حوزه داشته‌اند. به همین دلیل فکر می‌کنم این موضوع بزرگترین پشتوانه ما در این حوزه به شمار می‌رود.

 

وی رویکرد دوم خود را تعامل موثر با مجلس دانست و با تاکید بر این که داشتن تعامل مثبت با مجلس برای او از اهمیت ویژه برخوردار است از بهارستان‌ نشینان درخواست کرد که حتما برروی کارهای وزارت ارتباطات نظارت داشته باشند.

 

واعظی در ادامه صحبت‌های خود مردم را نقطه اتکای دولت تدبیر و امید دانست و گفت: ارائه خدمت درست به مردم اقدامی است که ما باید حتما آن را انجام دهیم.

 

وزیر ارتباطات در ادامه یادآور شد: ما در این وزارتخانه به دنبال تصدی‌گری و بزرگ کردن خود نیستیم و به دنبال آن هستیم که با اتکاء به بخش خصوصی و نیروی انسانی تحصیل کرده‌ای که در این حوزه وجود دارد در زمینه صادرات نیز فعالیت کنیم و از این پس تا این اندازه واردات کالای الکترونیکی نداشته باشیم.

 

واعظی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: به تعامل با رسانه‌ها نیز اعتقاد دارم و بخش دوم صحبت‌های من که در ارتباط با برنامه‌هایم بود را در این جلسه دنبال نخواهم کرد.

 

وی در پایان از افرادی که به دلیل کمبود جا مجبور شدند در این مراسم به صورت ایستاده حضور داشته باشند عذرخواهی کرد.

 

اما از حاشیه‌های مراسم تودیع و معارفه امروز که با حضور برخی وزراء قبلی وزارت ارتباطات از جمله احمد معتمدی، رضا تقی‌پور، محمدحسن نامی و فرزند دکتر قندی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس جمهوری و همچنین معاونان وزیر ارتباطات در دولت دهم و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شده بود، می‌توان به این نکته اشاره کرد که دعوت از نمایندگان متعدد مجلس برای صحبت و همچنین پخش فیلمی با مدت طولانی درباره صحبت‌های وزیر جدید ارتباطات و همچنین مراسم بررسی صلاحیت او در مجلس باعث طولانی شدن این مراسم شد و در نهایت این موضوع نارضایتی برخی از حضار را به دنبال داشت و حتی آماده کردن این فیلم طولانی از سوی روابط عمومی وزارتخانه، وقت صحبت کردن را از خود وزیر گرفت.

 

همچنین از دیگر حاشیه‌های مراسم امروز عدم حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی بود و این در حالی بود که در این مراسم نمایندگان مجلس، وزیر سابق ارتباطات و حتی معاون اول رییس جمهوری بر لزوم ایجاد تغییر در نحوه مدیریت این شورا تاکید داشتند.

 

به عنوان یکی دیگر از حاشیه‌های مراسم امروز شاید بتوان به صحبت‌های محمدحسن نامی - وزیر سابق ارتباطات - اشاره کرد که در قالب صحبت‌های خود چند بار از محدودیت‌هایی که در زمان فعالیت با آنها مواجه بوده یاد کرد.

 

همچنین بسته شدن آنتن‌ موبایل‌ها در سالن برگزاری مراسم و حضور محمد رویانیان از دیگر حاشیه‌های مراسم امروز به شمار می‌رفت.


اولین دیدگاه را شما بگذارید وزیر ICT: به پشتوانه افراد صادق به تغییرات امید بستیم ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]