دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

< 1 2 3 4 5 >
92/06/07 - 11:01
شماره: 13920607000165
محمدصادقی به فارس خبر داد:
لغو تعطیلات تابستانی مجلس در صورت معرفی وزرای باقیمانده دولت

عضو هیئت ‌رئیسه مجلس گفت: بعید است وزرای پیشنهادی دولت هفته آینده به مجلس معرفی شوند اما در صورت معرفی آنها، تعطیلات تابستانی نمایندگان لغو و رأی اعتماد به وزرا در دستور کار قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: لغو تعطیلات تابستانی مجلس در صورت معرفی وزرای باقیمانده دولت

 

شاهین محمدصادقی نماینده مردم جهرم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به شرایط، معرفی وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های علوم، آموزش‌ و‌ پرورش و ورزش و جوانان به مجلس برای کسب رأی اعتماد در هفته بعد محتمل نیست.

وی افزود: مجلس در پایان هفته بعد تعطیلات تابستانی خود را در پیش رو خواهد داشت و لذا بعید است دولت افراد پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

محمدصادقی در عین حال تصریح کرد: چنانچه هفته بعد دولت وزرای پیشنهادی برای سه وزارتخانه باقیمانده را معرفی کند، تعطیلات تابستانی نمایندگان لغو خواهد شد و طبق آیین نامه، بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید لغو تعطیلات تابستانی مجلس در صورت معرفی وزرای باقیمانده دولت ،

  

 

تاریخ: 06/شهریور/1392 - 17:46 ، شناسه خبر: 127999

 

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس کریمی قدوسی:

آمریکا و اسرائیل طعم تلخ موشک‌های سوریه را می‌چشند/ داستان بشار اسد مانند قذافی و صدام نیست

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: در صورت آغاز جنگ از سوی آمریکا در سوریه، به طور قطع آنها طعم تلخ موشک‌های سوری را می‌چشند.

جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، در رابطه با اقدامات اخیر غرب و جهان عرب در برابر سوریه اظهار کرد: به طور حتم تحول مهمی در میدان جنگ سوریه ایجاد شده که امروز جبهه غرب با محوریت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی این گونه سراسیمه شده است.

وی افزود: تحول در جنگ سوریه که سبب سراسیمگی جبهه غرب شده ریشه در موفقیت و قدرتمندی ملت سوریه دارد و نگرانی و عصبانیت جبهه غرب از همین مسئله است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جبهه غرب با محوریت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باید بداند که این اقدامات شوم، هزینه‌های سنگینی برای آنان دارد، گفت: ملت سوریه امروز در نبرد علیه باطل پیروز میدان بوده و پاکسازی شهرها از وجود تروریست‌ها خود نشانگر این موفقیت است.

بازپس‌گیری جدی سوریه از غرب/سوریه در میدان نبرد کارآزموده شده

وی تصریح کرد: تحلیل‌گران غرب و صهیونیستی به این نتیجه رسیده‌اند که به زودی سوریه به پیروزی دست پیدا کرده و بازپس‌گیری جدی از جبهه غرب می‌کند.

کریمی با ابراز خرسندی از اینکه سوریه در دو سال گذشته در میدان نبرد کارآزموده شده، خاطرنشان کرد: سوریه دو سال است که در میدان نبرد کارآزموده شده و نکته مهم این است که میدان نبرد سوریه میدان عمل بوده نه تمرین و همین سبب شده تا امروز شاهد قوت و توانمندی نیروهای سوری در برابر جبهه غرب باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: سوریه در دو سال اخیر ضعف‌های خود را به قوت تبدیل کرده و دیگر اینکه حمایت حزب الله لبنان از سوریه که تجارب بسیاری در جنگ‌های نامتقارن داشته،‌ در موفقیت این کشور بی‌اثر نبوده است.

ابراز خرسندی کریمی از عملیاتی شدن کشور سوریه

وی با تأکید بر اینکه اقدامات اخیر جبهه غرب ناشی از عصبانیت و نگرانی آنان است، گفت: اگرچه کوچه و خیابان‌های سوریه ویران شده و مردم تلفات بسیاری را در این جنگ داده‌اند، اما مایه خوشحالی بوده که امروز این کشور، کشوری عملیاتی شده تا آنجا که حضور و اقتدارش سبب نگرانی صهیونیسم شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجموع این دلایل سبب شده تا آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، عربستان، قطر و ترکیه به این نتیجه برسند که اگر دست به عملیاتی نزنند، دیر می‌شود.

اعمال و رفتار آمریکا نشانگر اعتراف وی به شکست است

کریمی خاطرنشان کرد: اعمال و رفتار امروز آمریکا نشان دهنده اعتراف وی بوده، از اتهام سوریه به استفاده از سلاح‌های شیمیایی تا اعلام آغاز جنگ رسمی در این کشور و دیگر ادعاهای آنان خود نشانگر موضع ضعف آنان است.

وی اظهار کرد: از شش ماه گذشته که دور موفقیت و پیروزی سوریه در میدان نبرد آغاز شد، غرب به ویژه آمریکا به دنبال بهانه‌هایی برای توجیه افکارعمومی بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی جهان می‌دانند رفتار و اعمال آمریکا برنامه‌ای از پیش‌ تعیین شده است، افزود:‌ با شرایط موجود به نظر می‌رسد به احتمال زیاد جنگ رسمی در سوریه توسط آمریکا آغاز شود.

احتمال آغاز جنگ رسمی در سوریه توسط آمریکا

کریمی عنوان کرد:‌ اگرچه امکان دارد آتش جنگ در سوریه دربگیرد، اما باید گفت در این صورت جنگ به سوریه محدود نمی‌شود و در نهایت جبهه غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل طعم تلخ موشک‌های پیشرفته سوریه را می‌چشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آغاز جنگ رسمی در سوریه سبب ایجاد وحدت مضاعف میان بلاد اسلامی می‌‍شود، گفت: اگر جنگ رسمی در سوریه صورت بگیرد، وحدتی عمیق و مضاعف میان بلاد اسلامی ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: باید گفت که ارتش سوریه امروز یک ارتش کلاسیک نبوده و در مواجهه با شرایط سخت با تجهیزات و توانمندی‌های خود کمترین آسیب را می‌بیند.

داستان بشار اسد داستان قذافی و صدام نیست

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله مهم این است که بشار اسد و فرماندهان سوریه به هیچ وجه قذافی و فرماندهانش و یا صدام و فرماندهانش نیست،گفت: داستان سوریه با دیگر بلاد اسلامی تفاوت دارد.

کریمی گفت: اراده مصمم بشار اسد و فرماندهانش را نه در لیبی، نه در عراق دیدیم و پیروزی سوریه و در مقابل خشم جبهه غرب نیز از همین حیث است.

انتهای پیام/ ق


نظر() آمریکا و اسرائیل طعم تلخ موشک‌های سوریه را می‌چشند/ داستان بشار ،

  

92/06/06 - 09:28
شماره: 13920606000152
لاریجانی در نطق پیش از دستور:
آتش‌افروزی در منطقه گریبان کشورهای ساده‌اندیش را خواهد گرفت

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات غرب و تهدید نظامی آنها علیه سوریه گفت: نتیجه چنین اقدام نابخردانه‌ای، نابسامانی منطقه است که آتش آن گریبان کشورهای ساده‌اندیش منطقه را خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: آتش‌افروزی در منطقه گریبان کشورهای ساده‌اندیش را خواهد گرفت

 

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به تحرکات اخیر در سطح منطقه و در عرصه بین‌المللی در خصوص سوریه، گفت: بیش از دو سال است که غرب و برخی کشورهای منطقه بعد از پیروزی‌های مسلمانان در انقلاب‌های اخیر به سراغ سوریه رفتند تا عقب‌افتادگی و از دست دادن منافع خود را با ضربه زدن به یکی از کانون‌های مقاومت در منطقه جبران کنند.

وی ادامه داد: در ابتدای امر تصور کودکانه‌ای داشتند که ظرف چند هفته حکومت سوریه را نابود می‌کنند. وقتی با مقاومت دولت سوریه مواجه شدند، به اعزام تروریست‌ها و ارسال سلاح و فشار سیاسی دست زدند تا با توام شدن این دسیسه چند وجهی، دولت سوریه را به تسلیم وا دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ناکامی غرب‌، صهیوینست‌‌ها و ارتجاع منطقه در این مرحله آنان را به مکر شیطانی دیگری وا داشت که سلاح شیمیایی به دست تروریست‌ها بدهند. ما از چند ماه پیش مطلع شدیم که چند محموله سلاح شیمیایی از مرزهای یکی از کشورهای منطقه وارد سوریه شده است که چندی پیش یکباره ماجرایی سامان یافت و تبلیغات گسترده‌ای به راه افتاد و معلوم شد که مسئله استفاده از سلاح شیمیایی توسط تروریست‌ها انجام شده است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در ماجرای اخیر نیز همه شواهد و قرائن حکایت از داستان‌سرایی توطئه‌آمیز دارد که به هنگام حضور مامورین سازمان ملل همزمان از سلاح شیمیایی استفاده شده و هنوز مامورین سازمان ملل بررسی خود را انجام ندادند که ناقوس جنگ بلند شد و آمریکا و انگلیس بدون مجوز شورای امنیت با همکاری برخی کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی سردمدار عملیات نظامی در سوریه شدند.

وی افزود: شاید شیرینی زودگذر آشفته‌سازی در مصر برای رژیم صهیونیستی و برخی سفله‌گان منطقه‌ای و غرب فرصت اندیشه عاقلانه را از آنان سلب کرده و در فضای غبارآلود گام بر سرزمین مین‌گذاری شده می‌نهند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: گیریم که سوریه را بمباران کنید، کشوری که در این دو سال دچار تخریب‌های زیاد بدست عوامل تروریست‌ها شده، چندان ضربه نمی‌خورد که دیگران در مقابل سوریه آسیب می‌بینند. اگر بناست قواعد بین‌المللی در این ماجراجویی به نفع رژیم صهیونیستی توسط غرب و برخی از کشورهای منطقه نادیده گرفته شود، چه دلیلی دارد سوریه احترامی برای آنان قائل باشد.

لاریجانی تصریح کرد: نتیجه چنین اقدام نابخردانه نابسامانی منطقه‌ایست که آتش آن گریبان کشورهای ساده‌اندیش منطقه را خواهد گرفت. البته با توجه به شرایط و منافع کشورهای ماجراجو بعید است با تصور خام حرکت بزن در رو و بعد هم تغییرات گسترده را هوس کرده باشند. که اگر چنین باشد خود را در معرکه نامعلومی گرفتار کرده‌اند. مخصوصا اگر رژیم مفلوک صهیونیستی دچار هوس فتنه‌آمیزی شود، سرنوشت عذاب‌آور بیشتری نسبت به جنگ 33 روزه را برای خود به ارمغان خواهد آورد، لذا به نظر می‌رسد با یک استراتژی ضعیف و خام حرکتی را طراحی کردند.

وی افزود:‌ مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن چنین طراحی عجولانه و غیر مشروع آمریکا و غرب هشدار می‌دهد که ممکن است با کمک برخی کشورهای منطقه که هر یک هدف خاص قدرت‌طلبی را دنبال می‌کند عملیاتی را علیه سوریه آغاز کنید ولی این شما نیستید که آن را خاتمه می‌دهید و ضمنا باید نگران فرزند نامشروع صهیونیستی خود در منطقه باشید و هزار البته که در آینده نتایج برخورد تاکتیکی با تروریست‌ها را در مقابله با خود شاهد خواهید بود.

برپایه این خبر لاریجانی همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی به حق این دو شهید بزرگوار را الگوی مدیریت خدمتگزار به ملت معرفی کرد و هفته دولت را به نام آن دو عزیز مزین کرد.

وی ادامه داد: این دو شهید بزرگوار و اکثر رهبران صدر انقلاب اسلامی از زیربنای فکر اسلامی عمیق برخوردار بودند و کُنه فکر سیاسی آنان برگرفته از اسلام ناب محمدی بود.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: مجادلاتی که شهیدان رجایی، مطهری، بهشتی، باهنر، لاجوردی و دیگر شهدای بزرگ انقلاب چه در زندان و چه در بیرون از زندان با منافقین و مارکسیست‌ها داشتند، نشانگر این معنا بود که آنان با تمام وجود حیات طیبه فردی و اجتماعی را در تحقق اسلام می‌دانستند. نه التقات اسلام با مدرنیته یا اسلام با مارکسیسم که گروه زیادی از روشنفکران آن دوره در چنین بستری تفکر می‌کردند.

لاریجانی اظهار داشت: تلاش آنان از ابتدای انقلاب در این جهت بود که قوانین کشور بر مبنای فقه اسلامی تدوین شود و سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر اساس قرآن و سنت مدون شود. این تلاش‌ها برخی در قانون اساسی تجلی یافت و برخی نیز در قوانین مجلس محقق شد.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های مدیریت شهید رجایی و باهنر این بود که برآیند حرکت انقلاب و تمام تحرکات مدیریتی در ابعاد مختلف باید منتج به عزتمندی ملت ایران شود. مواضع افتخارآفرین شهیدان بهشتی،باهنر و رجایی در مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست و ارتجاع منطقه یک رویه این معناست که نمونه آن را در سفر شهید رجایی به سازمان ملل و نطق مبنایی و عزتمندانه وی می‌‌بینیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی علی‌رغم همه کارشکنی‌های بنی‌صدر ایستادگی  در دفاع از میهن و منافع ملی تحولاتی را در جبهه‌ها رقم زد به طوری که بعد از عزل بنی‌صدر پیشرفت‌ها در جبهه‌ها در شکستن حصر آبادان و فتح خرمشهر محقق شد.

لاریجانی ادامه داد:  رویکرد آنان در خودکفایی کشور در بُعد اقتصادی اندیشه آینده‌نگر و عزت‌بخشی برای کشور بود. که پایه استقلال اقتصادی کشور را فراهم می‌آورد. ویژگی دیگر مدیریت آنان دخالت معنویت و اخلاق در ارکان مدیریتی بود،‌ تواضع شهید باهنر و شهید رجایی مثال‌زدنی بود. در همه طوفان‌های بی‌اخلاقی بنی‌صدر، متانت‌ و اخلاق‌گرایی شهید رجایی را شاهد بودیم. شهید بهشتی که حتی از جانب دوستان انقلاب آماج فحاشی و تهمت قرار می‌گرفت، با نهایت مدارا عمل می‌کرد. شهید باهنر مجسمه اخلاق و آرامش روانی بود. ما هیچگاه از زبان آنان تندی و بداخلاقی ندیدیم.

وی افزود: زمانی برخی جوانان حزب جمهوری اسلامی در کوران تندی‌های بنی‌صدر موفق شدند نواری از جلسه خصوصی آنان که علیه شهید بهشتی حرف‌های تند و توطئه‌آمیزی زده بود، بدست آورند. وقتی با شهید بهشتی موضوع را در میان گذاشتند، تصور می‌کردند از اقدامات آنان تقدیر کند، اما با عصبانیت شهید بهشتی مواجه شدند که با چه مجوزی دست به این اقدام زدید و چرا آن را به من منتقل کردید؟

لاریجانی اظهار داشت: مردمی بودن از دیگر ویژگی‌های این شهدای بزرگوار بود. هیچگاه جدای از مردم نبودند با همه آشفتگی‌های فضای سیاسی و امنیتی ابتدای انقلاب از هر فرصتی برای ارتباط با مردم استفاده می‌کردند و تلاش می‌کردند تا می‌توانند از حلقه‌های حفاظتی دور شوند. گرچه این روش هزینه‌هایی برای کشور ایجاد کرد و نظام مجبور شد در مقابل اقدامات تروریستی منافقین و سایر گروهک‌ها حفاظت از رهبران انقلاب را جدی‌تر کند. این شهدای عزیز همان سطح از زندگی را که قبل از انقلاب داشتند در دوره مسئولیت‌های بزرگ حفظ می‌کردند. گرچه مخاطراتی را نیز برای آنان در بر داشت.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: نگاه سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده مدیریتی آنان از دیگر ویژگی‌های آنان بود که باید به آن اشاره کرد، گرچه مشکلات اوایل انقلاب از درگیری‌ها با گروهک‌ها و جنگ تحمیلی، فرصت‌های زیادی برای تحقق این نظام سازمان‌یافته فراهم نکرد، ‌لکن اصول مواضع حزب جمهوری اسلامی که مرحوم شهید بهشتی در آن نقش اصلی داشت، نشان‌دهنده تفکر نظام‌ یافته تئوریک این مدل مدیریتی بود.

وی افزود: شهید مطهری در اوایل سال 58 یعنی چند ماه پس از پیروزی انقلاب به شهادت رسید، در همان زمان روی طرح نظام اقتصاد اسلامی برای جمهوری اسلامی کار فکری انجام می‌شد که در شب شهادت در کیف دستی وی دست‌نوشته‌هایی در این زمینه یافت شد. برای این رهبران انقلاب روشن بود مسلکی زیستن چه در بُعد فکری و چه در بُعد اجتماعی بدون داشتن برنامه‌ای مدون ممکن نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های این مدیریت تفکر ولایی آنان بود. در تدوین قانون اساسی شهید بهشتی در تئوریزه کردن ولایت فقیه نقش بسزایی داشت. در مقابل تزویر بنی‌صدر شهید رجایی با افتخار به مقلد بودن و پیروی از امام مسیر حرکت خود را روشن کرد.

وی افزود: نکته مهم این است که در مقابل این تفکر هم مارکسیست‌ها با انواع مختلف آنها، هم منافقین و هم لیبرال‌ها قرار داشتند. با همه اختلافات فکری که این گروهک‌ها با هم داشتند، اما در این جهت اشتراک داشتند. این شهدای عزیز بر نکته بسیار مهمی استوار ایستادند که جبهه اعتلابخش انقلاب را از جبهه تحجر و وادادگی و التقاط مجزا می‌کرد. همین تفکر مستقیم باعث شد ملت و دولت متحد شوند و در مقابل مثلث استکبار و جنگ‌طلبی صدام و ضد انقلاب درونی کشور پیروز میدان باشند و گرچه این پایداری هزینه‌هایی برای آنان داشت شهادت کثیری از رهبران انقلاب اسلامی گوشه‌ای از این هزینه‌ها بود اما نتیجه آن آنقدر عظیم بود که سرافرازی ملت در دهه‌های بعد تا به امروز از دستاوردهای آن است.

لاریجانی اظهار داشت: گرچه مدیریت کشور در دهه‌های بعد همیشه نتوانست همه ابعاد این نگاه را پیگیری کند، اما همیشه تحت تاثیر این حرکت مدیریتی بود و امیدواریم تا در دهه پیشرفت و عدالت مدیران کشور ابعاد گسترده‌تری از این مدل مدیریتی را محقق کنند.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید آتش‌افروزی در منطقه گریبان کشورهای ساده‌اندیش را خواهد گرفت ، علی لاریجانی ، نطق پیش از دستور ، صحن علنی مجلس ،

  

92/06/06 - 13:43
شماره: 13920606000106

ابراهیم می‌گفت: به سراغ اون فرمانده عراقی رفتم و گفتم به نیروهات چی گفتی که سریع تسلیم شدن؟ اون عراقی که دیگه ترسش ریخته بود و می‌دونست کاری با او نداریم ماجرا را تعریف کرد.

خبرگزاری فارس: تسلیم بشین، ریشوها هنوز هستن!

 

شهید ابراهیم هادی دراول اردیبهشت سال 36 در تهران به دنیا آمد. وی دوران دبستان را در مدرسه طالقانی گذراند و دبیرستان را نیز در مدارس ابوریحان وکریم خان سپری کرد. سال 55 توانست دیپلمش را در رشته ادبی بگیرد.

ابراهیم دوران جوانی محضر علامه محمد تقی جعفری را از دست نمی‌داد. شهید هادی همزمان با تحصیل در بازار کار می‌کرد و نقل است که بارهای سنگینی را روی دوشش قرار می‌داد تا بدین وسیله خودسازی هم بکند.

با شروع در گیری در جبهه کردستان و منطقه بازی دراز و گیلان غرب به جنگ رفت و در والفجر مقدماتی پنج روز به همراه بچه های گردان کمیل وحنظله در کانالهای فکه مقاومت کرد اما تسلیم دشمن نشد. شهید ابراهیم هادی سرانجام در 22 بهمن سال 61 به شهادت رسید.

آنچه می‌خوانید خاطره‌ای است از سردار اکبر نوجوان از همرزمان شهید هادی که می‌گوید:

ابراهیم در موارد جدی بودن کار بسیار جدیت داشت اما در موارد شوخی و مزاح بسیار انسان خوش‌مشرب و شوخ طبعی بود و اصلا یکی از دلایلی که خیلی‌ها جذب ابراهیم می‌شدند همین موضوع بود.

ابراهیم در مورد غذا خوردن هم اخلاق خاصی داشت. وقتی غذا به اندازه کافی بود خوب غذا می‌خورد و می‌گفت: «بدن ما به جهت ورزش و فعالیت زیاد، احتیاج بیشتری به غذا داره».

یکبار با یکی از بچه‌های محلی گیلان‌غرب به یه کله‌پزی در کرمانشاه رفتن و دو نفری سه دست کامل کله‌پاچه خورده بودن! یا وقتی یکی از بچه‌ها، ابراهیم را برای ناهار دعوت کرده بود برای سه نفر 6 عدد مرغ را سرخ کرده و مقدار زیادی برنج و ... آماده کرده بود و چیزی هم اضافه نیامد!

در ایام مجروحیت ابراهیم به دیدنش رفتم و بعد با موتور به منزل یکی از رفقا برای مراسم افطاری رفتیم، صاحبخانه از دوستان نزدیک ابراهیم بود و خیلی تعارف می‌کرد. ابراهیم هم که به تعارف احتیاج نداشت، کم نگذاشت و تقریبا چیزی از سفره اتاق ما اضافه نیامد.

جعفر هم آنجا بود، بعد از افطار مرتب داخل اتاق مجاور می‌رفت و دوستانش را صدا می‌کرد و یکی‌یکی آنها را می‌آورد و می‌گفت: «ابرام جون، ایشون خیلی دوست داشتن شما رو ببینن و ...»

ابراهیم هم که خیلی خورده بود و به خاطر مجروحیت پاش درد می‌کرد مجبور بود به احترام افراد بلند شه و روبوسی کنه. جعفر هم پشت‌سرشان آروم و بی‌صدا می‌خندید.

وقتی ابراهیم می‌نشست، جعفر می‌رفت و نفر بعدی رو می‌آورد و چندین بار این کار رو تکرار کرد. ابراهیم که خیلی اذیت شده بود با آرامش خاصی گفت: جعفر جون، نوبت ما هم می‌رسه!

شب وقتی می‌خواستیم برگردیم ابراهیم سوار موتور من شد و گفت:‌ «اکبر سریع حرکت کن»، جعفر هم سوار موتور خودش شد و دنبال ما راه افتاد، فاصله ما با جعفر زیاد شده بود که رسیدیم به ایست و بازرسی.

من ایستادم. ابراهیم سریع گفت: «برادر بیا اینجا»، یکی از جوان‌های مسلح جلو اومد و ابراهیم ادامه داد: «دوست عزیز، بنده جانباز هستم و این آقای راننده هم از بچه‌های سپاه هستن. یه موتور دنبال ما داره میاد که ...»، بعد کمی مکث کرد و گفت: من چیزی نگم بهتره فقط خیلی مواظب باشین. فکر کنم مسلحه» و بعد هم گفت: با اجازه و حرکت کردیم.

حدود صد متر جلوتر رفتم توی پیاده‌رو و ایستادم. دوتایی داشتیم می‌خندیدیم که موتور جعفر رسید، سه چهار نفر مسلح دور موتور رو گرفتن و بعد متوجه اسلحه کمری جعفر شدن و دیگه هر چی می‌گفت کسی اهمیت نمی‌داد و ...

تقریبا نیم ساعت بعد مسئول گروه اومد و حاج جعفر رو شناخت و کلی معذرت‌خواهی کرد و به بچه‌های گروهش گفت: «ایشون، حاج جعفر از فرماندهان سپاه هستن». بچه‌های اون گروه، با خجالت از ایشون معذرت‌خواهی کردن و جعفر هم که خیلی عصبانی شده بود. بدون اینکه حرفی بزنه اسلحه‌اش رو تحویل گرفت و سوار موتور شد و حرکت کرد.

کمی جلوتر که اومد با تعجب ابراهیم رو دید که در پیاده‌رو ایستاده و شدید می‌خنده. تازه فهمید که چه اتفاقی افتاده و چرا اون رو متوقف کرده بودن. ابراهیم جلو اومد،‌جعفر رو بغل کرد و بوسید. اخمای جعفر باز شد و او هم خنده‌‌اش گرفت و با خنده همه چیز تمام شد.

زمانی که کار گروه شهید اندرزگو در گیلان‌غرب تمام شد و قصد بازگشت به جنوب برای عملیات فتح‌المبین رو داشتیم، گفتم: «داش ابرام خاطره جالبی از اینجا داری؟»

نگاهی به یکی از تپه‌ها کرد و با خنده گفت: «دو سه ماه پیش قرار بود گیلان‌غرب رو خالی کنیم و بریم جنوب و سه تا گردان سرباز جایگزین ما بشه.

من و ابراهیم حسامی و رضا گودینی و چند نفر دیگه روی این تپه ایستاده بودیم. قرار بود ساعت هشت شب کل منطقه گیلان‌غرب رو تحویل بدیم. اما از طرف سپاه اومدن و گفتن یه روز دیگه هم بمونیم.

ساعت 9 شب بود. سه تا هلی‌کوپتر عراقی اومدن و از این تپه رد شدن. از طرفی هم خبر رسید که نیروهای عراقی مشغول پیش‌روی هستن. همونجا فهمیدم این هلی‌کوپترا اومدن که نیرو پیاده کنن و شهر رو محاصره کنن برای همین با بچه‌ها دویدیم سمت اولین هلی‌کوپتر که پشت تپه نشسته بود.

از توی شیارها می‌دویدم و بچه‌ها به دنبال من بودن. توی اون تاریکی یکدفعه با کماندوهای عراقی که از هلی‌کوپتر پیاده شده بودن روبرو شدیم. سریع اسلحه رو به سمت اونها گرفتیم و جلو رفتیم. بدون درگیری همه اون کماندوها را اسیر گرفتیم. بعد به سمت هلی‌کوپتر اونا شلیک کردیم. ولی فرار کرد. هلی‌کوپترهای دیگه هم قبل از پیاده کردن نیرو از منطقه دور شدن. اما جالب این بود که وقتی به کماندوها رسیدیم فرمانده اونا اسلحه خودش رو انداخت. بعد جمله‌ای به زبان عربی گفت که نیروهایش سریع تسلیم شدن».

ابراهیم می‌گفت: «روز بعد به سراغ اون فرمانده عراقی رفتم و گفتم به نیروهات چی گفتی که سریع تسلیم شدن» اون عراقی که دیگه ترسش ریخته بود و می‌دونست کاری با او نداریم گفت:‌

«به ما خبر داده بودن که شماها قراره از شهر خارج بشین و سربازا جای شما رو بگیرن. اما وقتی چهره شما رو توی اون تاریکی دیدم به نیروهام گفتم تسلیم شین! ریشوها هنوز هستن!!».

انتهای پیام/ب


اولین دیدگاه را شما بگذارید تسلیم بشین، ریشوها هنوز هستن! ،

  

92/06/06 - 13:05
شماره: 13920603000889
در نشست امنیتی با وزرا و رئیس سازمان اطلاعات ترکیه
اردوغان: کودتای ارتش علیه مرسی خیانت وهابیون حاکم بر عربستان است

نخست‌وزیر ترکیه در نشستی امنیتی با چند تن از وزرای خود، اقدام ارتش مصر علیه «محمد مرسی» را کودتایی با پشتیبانی عربستان سعودی و خیانتی از سوی حاکمان وهابی عربستان نامیده و تأکید کرد وزرا برنامه‌هایی علیه این کشور تهیه کنند.

خبرگزاری فارس: اردوغان: کودتای ارتش علیه مرسی خیانت وهابیون حاکم بر عربستان است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، در مورخه 13/8/2013 جلسه سیاسی امنیتی اردوغان نخست وزیر ترکیه با حضور تیم سیاسی امنیتی شامل «داوود اوغلو» وزیر خارجه، «معمر گولر» وزیر کشور، «عصمت ییلماز» وزیر دفاع ملی، «هاکان فیدان» رئیس میت و «فهمی بولنت ایلدیریم» رئیس I.H.H ( سازمان خیریه اسلامی ترکیه موسوم به کاروان آزادی) و چند تن از مشاوران وی برگزار شد.

اردوغان: کودتای ارتش علیه مرسی خیانت وهابیون حاکم بر عربستان است

اردوغان در این جلسه اقدام ارتش مصر علیه محمد مرسی رئیس جمهور این کشور را کودتا خوانده که با پشتیبانی عربستان سعودی و شورای همکاری خلیج فارس انجام شده است. 

وی تأکید کرده است: این اقدام خیانتی از سوی وهابیون حاکم در سعودی است، خنجری زهر آلود و ناجوانمردانه بر پیکر جهان اسلام است که طرح‌های ترکیه برای خاورمیانه را ناکام گذاشته است.

اردوغان در این جلسه از مردان سیاسی امنیتی خود خواسته فعالیت‌هایی را که می‌تواند عربستان سعودی را وادار به عقب‌نشینی از این سیاست در مصر نماید، برای جلسات آتی تهیه و ارائه نمایند.

دستور اردوغان برای مجازات NGO های مرتبط با اروپا و آمریکا

همچنین در ادامه این جلسه، گزارشی از وضعیت امنیتی داخل ترکیه به اردوغان ارائه شده که نخست وزیر ترکیه دستور می‌دهد دستگاه‌های امنیتی به صورت متمرکز روی NGO های فعال در تظاهرات خیابانی اقدام کنند و نقش و واسطه‌گری آنها با سرویس‌های اطلاعاتی اروپا و آمریکا کشف و مستند سازی شود.

از دیگر دستورات اردوغان زیر نظر گرفتن فعالیت و نقش گروه ها و مؤسسات مالی – بانکی که از تظاهر کنندگان حمایت می کرده اند، بوده است.

انتهای پیام/ق


اولین دیدگاه را شما بگذارید عربستان ، اردوغان ، مرسی ، اردوغان:کودتای ارتش علیه مرسی خیانت وهابیون حاکم بر عربستان است ، کودتای ، ارتش علیه ، خیانت ، وهابیون ، حاکم ،

  

92/06/06 - 14:19
شماره: 13920606001026
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت:

رهبر معظم انقلاب ضمن تبیین هفت شاخص مهم دولت مطلوب اسلامی فرمودند: دخالت احتمالی آمریکا در سوریه یک فاجعه است.

خبرگزاری فارس: تبیین هفت شاخص مهم دولت مطلوب اسلامی/دخالت احتمالی آمریکا در سوریه یک فاجعه است

 

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در اولین دیدار هیأت دولت یازدهم، با قدردانی از هماهنگی دولت و مجلس برای آغاز بکار سریع دولت جدید، آقای روحانی را رئیس جمهوری مطلوب، مورد اعتماد و دارای سوابق روشن انقلابی خواندند و با تبیین شاخص های مهم دولت مطلوب از جمله سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به مردم، عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، قانون گرایی، حکمت و خردگرایی و تکیه بر ظرفیت درون زای کشور تأکید کردند: اقتصاد و علم را در اولویت قرار دهید و با مهار تورم، تأمین نیازهای اساسی مردم، رونق تولید و ایجاد تحرک و آرامش در عرصه اقتصادی، امید مردم به آینده را استمرار و افزایش دهید.

ایشان همچنین تهدید امریکا به دخالت در سوریه را، فاجعه ای قطعی برای منطقه خواندند و تأکید کردند: هرگونه دخالت و جنگ طلبی یقیناً به ضرر آتش افروزان خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک هفته دولت به همه مسئولان، مدیران و کارکنان خدوم قوه مجریه خاطرنشان کردند: هفته دولت با نام دو شهید فرزانه رجایی و باهنر زینت یافته است و اقدام همه دولتها در سرلوحه قرار دادن نام و اهداف این دو شهید، حرکتی پرمعنا است.

ایشان با تحسین سرعت عمل و پیگیری رئیس جمهور برای معرفی فوری وزیران به مجلس شورای اسلامی افزودند: رأی خوب مجلس به وزیران پیشنهادی نیز زمینه ساز آغاز بکار سریع دولت جدید بود که این مسئله نشان دهنده هماهنگی ارزشمند دو قوه و حساسیت قابل تقدیر رئیس جمهور و مجلس برای شروع سریع فعالیتهای دولت بود.

رهبر انقلاب با ابراز امیدواری برای بروز عینی نقاط قوت دولت یازدهم و استمرار و افزایش امیدهای مردم افزودند: وجود آقای روحانی با «سوابق روشن مبارزاتی و انقلابی و مواضع خوب و درست در سه دهه اخیر»، بدون تردید از نقاط قوت دولت جدید است.

ایشان با اشاره به عزم راسخ رئیس جمهور برای حل مشکلات افزودند: انشاءالله هیأت دولت با تکیه بر عزم مستحکم بتواند با حرکت در مسیر درست، وظایف سنگین خود را به انجام برساند.

سخنان رهبر انقلاب در اولین دیدار هیأت دولت یازدهم با تبیین شاخص های مهم دولت مطلوب اسلامی ادامه یافت.

حضرت آیت الله خامنه ای سلامت اعتقادی و اخلاقی را از شاخص های برجسته دولت مطلوب اسلامی برشمردند و افزودند: این اعتقادات و نگاه صحیح به حقایق جامعه، منجر به سلامت عملکرد دولت خواهد شد.

ایشان در همین زمینه، مجموعه بیانات، رهنمودها و مواضع امام خمینی (رض) را شاخصی اساسی خواندند و تأکید کردند: اصول و ارزشهای انقلاب در سخنان و مواضع امام، متجلی است و اگر عملاً پایبند و دلبسته آنها باشیم و در مواقع ابهام نیز به آنها رجوع کنیم، به فضل الهی، کارها «خوش آینده» خواهد بود و به پیش خواهیم رفت.

رهبر انقلاب در تبیین بیشتر شاخص سلامت اعتقادی و اخلاقی، اطمینان و اعتماد کامل به وعده های یاری خداوند را کاملاً ضروری برشمردند و افزودند: در تجربیاتی مانند پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و غلبه بر شورشهای متعدد قومی در اوایل انقلاب، ملت و مسئولان کشور، تحقق وعده های پروردگار را کاملاً لمس کردند که این تجربه های ارزشمند، زمینه ساز اعتماد کاملتر به وعده های نصرت و یاری خداوند است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان آقای روحانی افزودند: اعتماد به پروردگار و نگاه درست، عاقلانه و بخردانه، حلال مسائل خواهد بود.

خدمت به خلق، دومین شاخصی بود که رهبر انقلاب اسلامی در بیان ویژگی های دولت مطلوب اسلامی، به آن پرداختند.

ایشان خدمت به مردم را گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان خواندند و تأکید کردند: هیچ مسئله ای نباید مسئولان را از خدمت به مردم غافل کند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: دیدگاهها و سلایق متفاوت سیاسی – اقتصادی و اجتماعی حاشیه است و خدمت به مردم متن، اجازه ندهید حاشیه ها بر متن اثر بگذارد.

رهبر انقلاب، عبور سریع فرصت خدمت به مردم را به دولت جدید گوشزد کردند و افزودند: به همه دولتهای قبلی نیز گفتم که فرصت 4 یا 8 سال مسئولیت، به سرعت می گذرد اما همین مدت محدود، شامل فرصتهای بی پایان برای خدمت به ملت است که نباید هیچکدام را از دست داد.

حضرت آیت الله خامنه ای در بحث خدمت به مردم،نگاه و کار جهادی را ارزشمند برشمردند و افزودند: کار جهادی به معنای بی قانونی نیست و من بشدت مخالف بی قانونی هستم اما در چارچوب قوانین نیز می توان به دور از نگاه مرسوم اداری، با «نگاه جهادی و شوق آرمانی»، عمل کرد و موانع را پشت سر گذاشت.

حضرت آیت الله خامنه ای عدالت را از دیگر شاخص های مهم دولت مطلوب اسلامی برشمردند و افزودند: همچنانکه قبلاً نیز تأکید شده ما در پی پیشرفت و یا به تعبیر رایج توسعه هستیم اما قطعاً این پیشرفت باید با عدالت همراه باشد و گرنه جامعه مانند کشورهای غربی دچارشکاف و تبعیض و نارضایتی خواهد شد.

سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد چهارمین شاخص دولت مطلوب از نگاه رهبر انقلاب اسلامی بود.

ایشان به اعضای دولت جدید یادآور شدند منصب حکومتی جایگاه وسوسه انگیز قدرت و منابع مادی است، مانند یک چشم بصیر و یک نورافکن قوی و دائم، مراقب باشید دستگاه تحت مدیریت شما از وسوسه فساد، دور و در امان بماند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به وجود دستگاههای نظارتی از هر سه قوه، خطاب به هیأت دولت افزودند: فساد همچون موریانه است، با قاطعیت و تدبیر جلوی رخنه «فساد، پارتی بازی، رشوه و اسراف» را بگیرید تا اصولاً نیازی به ورود دستگاهای نظارتی به حیطه مدیریتی شما، پیش نیاید.

رهبر انقلاب، کارکنان و مسئولان دستگاههای اجرایی را انسانهایی پاک و شریف برشمردند و افزودند:» وجود چند انسان ناسالم، متأسفانه مثل میکروب، زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم دستگاهها را زیر سؤال می برد که باید جلوی این کار را گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای، قانونگرایی را از دیگر شاخص های بسیار مهم دولت مطلوب دانستند و افزودند: قانون، ریل حرکت دولت است و اگر به هر دلیلی از آن خارج شوید کشور و مردم، صدمه می بینند.

ایشان افزودند: ممکن است برخی قوانین ناقص و معیوب باشد اما ضرر عمل نکردن به همین

قوانین بیشتر  از اجرای آنهاست بنابراین تلاش کنید قانون گرایی در همه دستگاهها نهادینه شود.

رهبر انقلاب اجرای اسناد بالادستی از جمله سیاستهای کلی نظام و سند چشم انداز را از لوازم قانون گرایی برشمردند و افزودند: مصوبات شوراهای عالی از جمله شواریعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی که بسیار مهم است باید معتبر شناخته و براساس آنها عمل شود.

رهبر انقلاب در همین زمینه، سیاستهای کلی تحول نظام اداری را نیز بسیار مهم خواندند و افزودند: در اجرای این سیاستها متأسفانه تأخیر شده که باید آن را اجرایی کرد.

حکمت و خردگرایی ششمین شاخص مورد تأکید رهبر انقلاب در دیدار با آقای روحانی و کابینه وی بود.

ایشان با توصیه مؤکد به دولت برای استفاده از ظرفیت خوب کارشناسان داخلی در همه زمینه ها و عرصه ها افزودند: باید قبل از هر اقدام و حتی هر اظهار نظر و موضع گیری، مطالعات کارشناسی لازم انجام شود چرا که هزینه برطرف کردن تبعات منفی کارهای ناپخته و سخنان ناسنجیده بسیار زیاد است.

تکیه بر ظرفیت درون زای داخل کشور، نکته مهم دیگری بود که رهبر انقلاب توجه هیأت وزیران را به آن جلب و تأکید کردند: کلیه حل مشکلات در ظرفیتها و امکانات داخل کشور است که باید با خردمندی از آنها بهره گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای در تشریح بیشتر ضرورت تکیه بر ظرفیتهای درونی کشور افزودند: این حرف به معنای استفاده نکردن از ظرفیتهای بیرونی نیست بلکه نکته اساسی این است که نباید به خارج امید بست و به آن اعتماد کرد.

رهبر انقلاب با اشاره به جبهه دشمنان انقلاب افزودند: واقعیت این است که از جبهه خصم، نمی توان و نباید انتظار دوستی و صمیمیت داشت.

ایشان خاطرنشان کردند: سهم هر کشور در مناسبات بین المللی به اقتدار درونی آن کشور وابسته است بنابراین باید تلاش کرد روند اقتدار روزافزون داخلی کشور، استمرار یابد و تقویت شود.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه چند نکته را درخصوص اولویت های اصلی دولت یازدهم متذکر شدند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تازه نفس بودن اعضای دولت و در عین حال محدود بودن فرصت ها و همت ها تأکید کردند: مسائل اقتصادی و پیشرفت علمی دو اولویت اصلی کشور هستند که باید مورد توجه و اهتمام ویژه قوه مجریه و همچنین قوای دیگر قرار گیرند.

ایشان درخصوص مسائل اقتصادی به زیرساخت های خوب اقتصادی که ظرف 10 سال گذشته در کشور ایجاد شده است اشاره کردند و افزودند: با توجه به این زیر ساخت ها، باید ایجاد ثبات و آرامش ذهنی در مردم و بازار، کاهش تورم، تأمین نیازهای اساسی مردم و تحرک بخشیدن به تولید ملی در دستور کار فوری دولت قرار گیرد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: این اقدامات فوری، در واقع، آغاز حماسه اقتصادی است که در ابتدای سال بر آن تأکید شد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته تحقق حماسه اقتصادی نیازمند حرکتی بلندمدت است و هیچ انسان منصفی از دولت توقع حل سریع همه مشکلات اقتصادی را ندارد ولی انتظار حرکت به سمت حل مشکلات با نگاه حکیمانه و مدبرانه، وجود دارد.

ایشان با اشاره به بررسی سیاستهای اقتصاد مقاومتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتند: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصادی است که بتواند در مقابل بحران ها و جزر و مدهای بین الملل مقاوم باشد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین به حرکت پرشتاب علمی که از 10 سال پیش آغاز شده است، اشاره و تأکید کردند: این حرکت پرشتاب علمی به هیچ وجه نباید متوقف شود.

حضرت آیت الله خامنه ای کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور را تکیه بر علم دانستند و افزودند: در زمینه اقتصاد، تکیه بر پیشرفت علمی و شرکت های دانش بنیان، قطعاً از فروش نفت و خام فروشی ها بسیار پرسودتر خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی، وزارت علوم و فناوری، و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دو متولی اصلی حرکت علمی کشور دانستند و افزودند: وزارتخانه ها و دستگاههای خدماتی همچون وزارت صنعت، تجارت و بازرگانی و وزارت جهاد کشاورزی باید با همکاری نزدیک با دو متولی اصلی، زمینه استفاده از پیشرفتهای علمی دانشگاهها و مراکز علمی را بوجود آورند و تحرک علمی دانشگاهها را دو چندان کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای، با توصیه مؤکد به دولت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، خاطرنشان کردند: یکی از موضوعات مهم در حرکت علمی کشور، تکمیل زنجیره علم و فناوری است.

ایشان در تشریح این زنجیره، افزودند: این زنجیره از ایده و فکر شروع می شود و سپس به علم و فناوری می رسد و در نهایت به تولید و بازار منتهی می شود، بنابراین رسیدن به فناوری صرف کافی نیست بلکه این زنجیره باید تا انتها تکمیل شود.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سیاست خارجی اشاره کردند و تأکید کردند: اگر در این عرصه، عزت، حکمت و مصلحت بدرستی فهم و اجرا شود، سیاست خارجی در طراز نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای به شرایط حساس و بحرانی منطقه نیز اشاره کردند و گفتند: ما به هیچ وجه تمایلی به دخالت در امور داخلی مصر نداریم اما، نمی توانیم چشمان خود را بر کشتار مردم مصر ببندیم.

ایشان تأکید کردند: ما کشتار مردم مصر را که مسلح هم نبودند، محکوم می کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: عامل این کشتار هرکسی که باشد، از نظر جمهوری اسلامی ایران محکوم است.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: در مصر باید از جنگ داخلی بشدت پرهیز شود زیرا جنگ داخلی در مصر یک فاجعه برای دنیای اسلام و منطقه خواهد بود.

ایشان با تأکید بر لزوم بازگشت به دموکراسی و رأی مردم در مصر، خاطرنشان کردند: مردم مصر بعد از سالها حکومت استبدادی، به برکت بیداری اسلامی انتخابات سالمی را برگزار کردند که این روند دموکراسی متوقف شدنی نیست.

رهبر انقلاب اسلامی درخصوص تحولات سوریه، تهدید و دخالت احتمالی امریکا را یک فاجعه برای منطقه خواندند و تأکید کردند: اگر چنین اقدامی انجام شود، امریکاییها قطعاً همانند دخالت در عراق و افغانستان، ضرر خواهند کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: دخالت قدرتهای فرامنطقه ای و خارجی در یک کشور، نتیجه ای جز آتش افروزی نخواهد داشت و نفرت ملتها از آنها را نیز افزایش خواهد داد.

ایشان تأکید کردند: این آتش افروزی همچون جرقه ای در انبار باروت است که ابعاد و پیامدهای آن نامشخص خواهد بود.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به بیان رویکردهای داخلی و خارجی دولت یازدهم، شرایط کنونی کشور و همچنین شرایط منطقه و بین المللی پرداخت.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تلاش دولت یازدهم، بهره گیری از تجربیات و موفقیت های دولتهای گذشته و در عین حال درس آموزی از برخی ناموفقیت های دولتهای قبل است، افزود: رویکرد دولت در عرصه سیاست داخلی، ایجاد امنیت لازم در همه ابعاد، برای آرامش جامعه و تحقق حقوق شهروندی مردم است.

آقای روحانی یکی از اهداف اصلی دولت یازدهم را  ایجاد وفاق و انسجام و همدلی در عرصه اجتماعی، کاهش شکافها و استفاده از ظرفیت های همه دلسوزان و پابندان به «انقلاب، راه امام و خط رهبری» دانست و خاطرنشان کرد: بواسطه حماسه سیاسی 24 خرداد، اعتماد و امید مردم که بزرگترین سرمایه برای قدرت و امنیت ملی است، افزایش پیدا کرده و دولت مصمم به حفظ و افزایش این اعتماد و امید است.

رئیس جمهور در بیان رویکرد دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی، به دخالتهای بیگانگان و شرایط پرآشوب منطقه اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی کشور ایران دارای ثبات و آرامش و امنیت ملی به معنی واقعی کلمه است اما دشمن تلاش دارد تا با فشارهای سیاسی و اقتصادی، بر جامعه و مردم تأثیرگذار باشد.

آقای روحانی تأکید کرد: با وجود این فشارها، ملت ایران نشان داده است که در مقابل تحریم ها ایستادگی خواهد کرد و از حقوق مسلم خود صرفنظر نخواهد کرد.

رئیس جمهور افزود: اگرچه تحریم ها، مشکلاتی را برای زندگی مردم بوجود آورده است اما این فشارها، تنفر تاریخی مردم را به کشورهایی که این تحریم ها را اعمال می کنند بویژه غرب، عمیق تر خواهد کرد.

آقای روحانی خاطرنشان کرد: دولت به صراحت به جهان اعلام کرده که باید در قبال ملت ایران، بجای زبان تحریم، از زبان تکریم استفاده شود.

رئیس جمهور افزود: دولت در عرصه بین المللی، همزمان، از زبان همزیستی مسالمت آمیز و زبان مقاومت و ایستادگی استفاده خواهد کرد.

رئیس جمهور همچنین گزارشی از شرایط کشور بیان کرد و گفت: مشکلات ناشی از فشارهای اقتصادی موجب شده است که بخشهای مختلف کشور از جمله بانک ها و بنگاههای تولیدی با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.

آقای روحانی با اشاره به محقق نشدن بخشی از بودجه 210 هزار میلیارد تومانی امسال، افزود: بر همین اساس دولت، تلاش دارد تا در اصلاحیه بودجه 92، راهکارهای جدیدی برای خروج از شرایط فعلی در نظر بگیرد.

رئیس جمهور، تأمین کالاهای اساسی مردم، تأمین منابع یارانه نقدی و تلاش برای افزایش تولید نفت و گاز را سه اولویت دولت در بخش اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: کمیسیون اقتصادی دولت موظف شده است در مدت 15 روز، موانع پیش روی رونق اقتصادی را شناسایی و سپس راه حل های کوتاه مدت برای عبور از این موانع را ارائه کند.

آقای روحانی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی، در هفته دو جلسه نیز به ریاست رئیس جمهور تشکیل می شود.

رئیس جمهور تأکید کرد: با وجود همه مشکلات و پیچیدگی ها، دولت به آینده کاملاً امیدوار و به حل مشکلات مصمم است.

آقای روحانی اعضای دولت را فرزندان انقلاب و پیروان خط امام (ره) و پایبندان به دیدگاههای رهبری دانست و گفت: همه اعضای دولت آماده ایثار و فداکاری و خدمت به مردم و حل مشکلات، هستند.

رئیس جمهور در پایان ضمن تشکر از حمایت های رهبر انقلاب اسلامی از دولت یازدهم، از همکاری مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به وزراء قدردانی کرد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تبیین هفت شاخص مهم دولت مطلوب اسلامی/دخالت احتمالی آمریکا در سور ،

  

92/06/06 - 14:19
شماره: 13920606001026
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت:

رهبر معظم انقلاب ضمن تبیین هفت شاخص مهم دولت مطلوب اسلامی فرمودند: دخالت احتمالی آمریکا در سوریه یک فاجعه است.

خبرگزاری فارس: تبیین هفت شاخص مهم دولت مطلوب اسلامی/دخالت احتمالی آمریکا در سوریه یک فاجعه است

 

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در اولین دیدار هیأت دولت یازدهم، با قدردانی از هماهنگی دولت و مجلس برای آغاز بکار سریع دولت جدید، آقای روحانی را رئیس جمهوری مطلوب، مورد اعتماد و دارای سوابق روشن انقلابی خواندند و با تبیین شاخص های مهم دولت مطلوب از جمله سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به مردم، عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، قانون گرایی، حکمت و خردگرایی و تکیه بر ظرفیت درون زای کشور تأکید کردند: اقتصاد و علم را در اولویت قرار دهید و با مهار تورم، تأمین نیازهای اساسی مردم، رونق تولید و ایجاد تحرک و آرامش در عرصه اقتصادی، امید مردم به آینده را استمرار و افزایش دهید.

ایشان همچنین تهدید امریکا به دخالت در سوریه را، فاجعه ای قطعی برای منطقه خواندند و تأکید کردند: هرگونه دخالت و جنگ طلبی یقیناً به ضرر آتش افروزان خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک هفته دولت به همه مسئولان، مدیران و کارکنان خدوم قوه مجریه خاطرنشان کردند: هفته دولت با نام دو شهید فرزانه رجایی و باهنر زینت یافته است و اقدام همه دولتها در سرلوحه قرار دادن نام و اهداف این دو شهید، حرکتی پرمعنا است.

ایشان با تحسین سرعت عمل و پیگیری رئیس جمهور برای معرفی فوری وزیران به مجلس شورای اسلامی افزودند: رأی خوب مجلس به وزیران پیشنهادی نیز زمینه ساز آغاز بکار سریع دولت جدید بود که این مسئله نشان دهنده هماهنگی ارزشمند دو قوه و حساسیت قابل تقدیر رئیس جمهور و مجلس برای شروع سریع فعالیتهای دولت بود.

رهبر انقلاب با ابراز امیدواری برای بروز عینی نقاط قوت دولت یازدهم و استمرار و افزایش امیدهای مردم افزودند: وجود آقای روحانی با «سوابق روشن مبارزاتی و انقلابی و مواضع خوب و درست در سه دهه اخیر»، بدون تردید از نقاط قوت دولت جدید است.

ایشان با اشاره به عزم راسخ رئیس جمهور برای حل مشکلات افزودند: انشاءالله هیأت دولت با تکیه بر عزم مستحکم بتواند با حرکت در مسیر درست، وظایف سنگین خود را به انجام برساند.

سخنان رهبر انقلاب در اولین دیدار هیأت دولت یازدهم با تبیین شاخص های مهم دولت مطلوب اسلامی ادامه یافت.

حضرت آیت الله خامنه ای سلامت اعتقادی و اخلاقی را از شاخص های برجسته دولت مطلوب اسلامی برشمردند و افزودند: این اعتقادات و نگاه صحیح به حقایق جامعه، منجر به سلامت عملکرد دولت خواهد شد.

ایشان در همین زمینه، مجموعه بیانات، رهنمودها و مواضع امام خمینی (رض) را شاخصی اساسی خواندند و تأکید کردند: اصول و ارزشهای انقلاب در سخنان و مواضع امام، متجلی است و اگر عملاً پایبند و دلبسته آنها باشیم و در مواقع ابهام نیز به آنها رجوع کنیم، به فضل الهی، کارها «خوش آینده» خواهد بود و به پیش خواهیم رفت.

رهبر انقلاب در تبیین بیشتر شاخص سلامت اعتقادی و اخلاقی، اطمینان و اعتماد کامل به وعده های یاری خداوند را کاملاً ضروری برشمردند و افزودند: در تجربیاتی مانند پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و غلبه بر شورشهای متعدد قومی در اوایل انقلاب، ملت و مسئولان کشور، تحقق وعده های پروردگار را کاملاً لمس کردند که این تجربه های ارزشمند، زمینه ساز اعتماد کاملتر به وعده های نصرت و یاری خداوند است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان آقای روحانی افزودند: اعتماد به پروردگار و نگاه درست، عاقلانه و بخردانه، حلال مسائل خواهد بود.

خدمت به خلق، دومین شاخصی بود که رهبر انقلاب اسلامی در بیان ویژگی های دولت مطلوب اسلامی، به آن پرداختند.

ایشان خدمت به مردم را گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان خواندند و تأکید کردند: هیچ مسئله ای نباید مسئولان را از خدمت به مردم غافل کند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: دیدگاهها و سلایق متفاوت سیاسی – اقتصادی و اجتماعی حاشیه است و خدمت به مردم متن، اجازه ندهید حاشیه ها بر متن اثر بگذارد.

رهبر انقلاب، عبور سریع فرصت خدمت به مردم را به دولت جدید گوشزد کردند و افزودند: به همه دولتهای قبلی نیز گفتم که فرصت 4 یا 8 سال مسئولیت، به سرعت می گذرد اما همین مدت محدود، شامل فرصتهای بی پایان برای خدمت به ملت است که نباید هیچکدام را از دست داد.

حضرت آیت الله خامنه ای در بحث خدمت به مردم،نگاه و کار جهادی را ارزشمند برشمردند و افزودند: کار جهادی به معنای بی قانونی نیست و من بشدت مخالف بی قانونی هستم اما در چارچوب قوانین نیز می توان به دور از نگاه مرسوم اداری، با «نگاه جهادی و شوق آرمانی»، عمل کرد و موانع را پشت سر گذاشت.

حضرت آیت الله خامنه ای عدالت را از دیگر شاخص های مهم دولت مطلوب اسلامی برشمردند و افزودند: همچنانکه قبلاً نیز تأکید شده ما در پی پیشرفت و یا به تعبیر رایج توسعه هستیم اما قطعاً این پیشرفت باید با عدالت همراه باشد و گرنه جامعه مانند کشورهای غربی دچارشکاف و تبعیض و نارضایتی خواهد شد.

سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد چهارمین شاخص دولت مطلوب از نگاه رهبر انقلاب اسلامی بود.

ایشان به اعضای دولت جدید یادآور شدند منصب حکومتی جایگاه وسوسه انگیز قدرت و منابع مادی است، مانند یک چشم بصیر و یک نورافکن قوی و دائم، مراقب باشید دستگاه تحت مدیریت شما از وسوسه فساد، دور و در امان بماند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به وجود دستگاههای نظارتی از هر سه قوه، خطاب به هیأت دولت افزودند: فساد همچون موریانه است، با قاطعیت و تدبیر جلوی رخنه «فساد، پارتی بازی، رشوه و اسراف» را بگیرید تا اصولاً نیازی به ورود دستگاهای نظارتی به حیطه مدیریتی شما، پیش نیاید.

رهبر انقلاب، کارکنان و مسئولان دستگاههای اجرایی را انسانهایی پاک و شریف برشمردند و افزودند:» وجود چند انسان ناسالم، متأسفانه مثل میکروب، زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم دستگاهها را زیر سؤال می برد که باید جلوی این کار را گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای، قانونگرایی را از دیگر شاخص های بسیار مهم دولت مطلوب دانستند و افزودند: قانون، ریل حرکت دولت است و اگر به هر دلیلی از آن خارج شوید کشور و مردم، صدمه می بینند.

ایشان افزودند: ممکن است برخی قوانین ناقص و معیوب باشد اما ضرر عمل نکردن به همین

قوانین بیشتر  از اجرای آنهاست بنابراین تلاش کنید قانون گرایی در همه دستگاهها نهادینه شود.

رهبر انقلاب اجرای اسناد بالادستی از جمله سیاستهای کلی نظام و سند چشم انداز را از لوازم قانون گرایی برشمردند و افزودند: مصوبات شوراهای عالی از جمله شواریعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی که بسیار مهم است باید معتبر شناخته و براساس آنها عمل شود.

رهبر انقلاب در همین زمینه، سیاستهای کلی تحول نظام اداری را نیز بسیار مهم خواندند و افزودند: در اجرای این سیاستها متأسفانه تأخیر شده که باید آن را اجرایی کرد.

حکمت و خردگرایی ششمین شاخص مورد تأکید رهبر انقلاب در دیدار با آقای روحانی و کابینه وی بود.

ایشان با توصیه مؤکد به دولت برای استفاده از ظرفیت خوب کارشناسان داخلی در همه زمینه ها و عرصه ها افزودند: باید قبل از هر اقدام و حتی هر اظهار نظر و موضع گیری، مطالعات کارشناسی لازم انجام شود چرا که هزینه برطرف کردن تبعات منفی کارهای ناپخته و سخنان ناسنجیده بسیار زیاد است.

تکیه بر ظرفیت درون زای داخل کشور، نکته مهم دیگری بود که رهبر انقلاب توجه هیأت وزیران را به آن جلب و تأکید کردند: کلیه حل مشکلات در ظرفیتها و امکانات داخل کشور است که باید با خردمندی از آنها بهره گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای در تشریح بیشتر ضرورت تکیه بر ظرفیتهای درونی کشور افزودند: این حرف به معنای استفاده نکردن از ظرفیتهای بیرونی نیست بلکه نکته اساسی این است که نباید به خارج امید بست و به آن اعتماد کرد.

رهبر انقلاب با اشاره به جبهه دشمنان انقلاب افزودند: واقعیت این است که از جبهه خصم، نمی توان و نباید انتظار دوستی و صمیمیت داشت.

ایشان خاطرنشان کردند: سهم هر کشور در مناسبات بین المللی به اقتدار درونی آن کشور وابسته است بنابراین باید تلاش کرد روند اقتدار روزافزون داخلی کشور، استمرار یابد و تقویت شود.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه چند نکته را درخصوص اولویت های اصلی دولت یازدهم متذکر شدند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تازه نفس بودن اعضای دولت و در عین حال محدود بودن فرصت ها و همت ها تأکید کردند: مسائل اقتصادی و پیشرفت علمی دو اولویت اصلی کشور هستند که باید مورد توجه و اهتمام ویژه قوه مجریه و همچنین قوای دیگر قرار گیرند.

ایشان درخصوص مسائل اقتصادی به زیرساخت های خوب اقتصادی که ظرف 10 سال گذشته در کشور ایجاد شده است اشاره کردند و افزودند: با توجه به این زیر ساخت ها، باید ایجاد ثبات و آرامش ذهنی در مردم و بازار، کاهش تورم، تأمین نیازهای اساسی مردم و تحرک بخشیدن به تولید ملی در دستور کار فوری دولت قرار گیرد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: این اقدامات فوری، در واقع، آغاز حماسه اقتصادی است که در ابتدای سال بر آن تأکید شد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته تحقق حماسه اقتصادی نیازمند حرکتی بلندمدت است و هیچ انسان منصفی از دولت توقع حل سریع همه مشکلات اقتصادی را ندارد ولی انتظار حرکت به سمت حل مشکلات با نگاه حکیمانه و مدبرانه، وجود دارد.

ایشان با اشاره به بررسی سیاستهای اقتصاد مقاومتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتند: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصادی است که بتواند در مقابل بحران ها و جزر و مدهای بین الملل مقاوم باشد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین به حرکت پرشتاب علمی که از 10 سال پیش آغاز شده است، اشاره و تأکید کردند: این حرکت پرشتاب علمی به هیچ وجه نباید متوقف شود.

حضرت آیت الله خامنه ای کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور را تکیه بر علم دانستند و افزودند: در زمینه اقتصاد، تکیه بر پیشرفت علمی و شرکت های دانش بنیان، قطعاً از فروش نفت و خام فروشی ها بسیار پرسودتر خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی، وزارت علوم و فناوری، و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دو متولی اصلی حرکت علمی کشور دانستند و افزودند: وزارتخانه ها و دستگاههای خدماتی همچون وزارت صنعت، تجارت و بازرگانی و وزارت جهاد کشاورزی باید با همکاری نزدیک با دو متولی اصلی، زمینه استفاده از پیشرفتهای علمی دانشگاهها و مراکز علمی را بوجود آورند و تحرک علمی دانشگاهها را دو چندان کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای، با توصیه مؤکد به دولت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، خاطرنشان کردند: یکی از موضوعات مهم در حرکت علمی کشور، تکمیل زنجیره علم و فناوری است.

ایشان در تشریح این زنجیره، افزودند: این زنجیره از ایده و فکر شروع می شود و سپس به علم و فناوری می رسد و در نهایت به تولید و بازار منتهی می شود، بنابراین رسیدن به فناوری صرف کافی نیست بلکه این زنجیره باید تا انتها تکمیل شود.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سیاست خارجی اشاره کردند و تأکید کردند: اگر در این عرصه، عزت، حکمت و مصلحت بدرستی فهم و اجرا شود، سیاست خارجی در طراز نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای به شرایط حساس و بحرانی منطقه نیز اشاره کردند و گفتند: ما به هیچ وجه تمایلی به دخالت در امور داخلی مصر نداریم اما، نمی توانیم چشمان خود را بر کشتار مردم مصر ببندیم.

ایشان تأکید کردند: ما کشتار مردم مصر را که مسلح هم نبودند، محکوم می کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: عامل این کشتار هرکسی که باشد، از نظر جمهوری اسلامی ایران محکوم است.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: در مصر باید از جنگ داخلی بشدت پرهیز شود زیرا جنگ داخلی در مصر یک فاجعه برای دنیای اسلام و منطقه خواهد بود.

ایشان با تأکید بر لزوم بازگشت به دموکراسی و رأی مردم در مصر، خاطرنشان کردند: مردم مصر بعد از سالها حکومت استبدادی، به برکت بیداری اسلامی انتخابات سالمی را برگزار کردند که این روند دموکراسی متوقف شدنی نیست.

رهبر انقلاب اسلامی درخصوص تحولات سوریه، تهدید و دخالت احتمالی امریکا را یک فاجعه برای منطقه خواندند و تأکید کردند: اگر چنین اقدامی انجام شود، امریکاییها قطعاً همانند دخالت در عراق و افغانستان، ضرر خواهند کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: دخالت قدرتهای فرامنطقه ای و خارجی در یک کشور، نتیجه ای جز آتش افروزی نخواهد داشت و نفرت ملتها از آنها را نیز افزایش خواهد داد.

ایشان تأکید کردند: این آتش افروزی همچون جرقه ای در انبار باروت است که ابعاد و پیامدهای آن نامشخص خواهد بود.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به بیان رویکردهای داخلی و خارجی دولت یازدهم، شرایط کنونی کشور و همچنین شرایط منطقه و بین المللی پرداخت.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تلاش دولت یازدهم، بهره گیری از تجربیات و موفقیت های دولتهای گذشته و در عین حال درس آموزی از برخی ناموفقیت های دولتهای قبل است، افزود: رویکرد دولت در عرصه سیاست داخلی، ایجاد امنیت لازم در همه ابعاد، برای آرامش جامعه و تحقق حقوق شهروندی مردم است.

آقای روحانی یکی از اهداف اصلی دولت یازدهم را  ایجاد وفاق و انسجام و همدلی در عرصه اجتماعی، کاهش شکافها و استفاده از ظرفیت های همه دلسوزان و پابندان به «انقلاب، راه امام و خط رهبری» دانست و خاطرنشان کرد: بواسطه حماسه سیاسی 24 خرداد، اعتماد و امید مردم که بزرگترین سرمایه برای قدرت و امنیت ملی است، افزایش پیدا کرده و دولت مصمم به حفظ و افزایش این اعتماد و امید است.

رئیس جمهور در بیان رویکرد دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی، به دخالتهای بیگانگان و شرایط پرآشوب منطقه اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی کشور ایران دارای ثبات و آرامش و امنیت ملی به معنی واقعی کلمه است اما دشمن تلاش دارد تا با فشارهای سیاسی و اقتصادی، بر جامعه و مردم تأثیرگذار باشد.

آقای روحانی تأکید کرد: با وجود این فشارها، ملت ایران نشان داده است که در مقابل تحریم ها ایستادگی خواهد کرد و از حقوق مسلم خود صرفنظر نخواهد کرد.

رئیس جمهور افزود: اگرچه تحریم ها، مشکلاتی را برای زندگی مردم بوجود آورده است اما این فشارها، تنفر تاریخی مردم را به کشورهایی که این تحریم ها را اعمال می کنند بویژه غرب، عمیق تر خواهد کرد.

آقای روحانی خاطرنشان کرد: دولت به صراحت به جهان اعلام کرده که باید در قبال ملت ایران، بجای زبان تحریم، از زبان تکریم استفاده شود.

رئیس جمهور افزود: دولت در عرصه بین المللی، همزمان، از زبان همزیستی مسالمت آمیز و زبان مقاومت و ایستادگی استفاده خواهد کرد.

رئیس جمهور همچنین گزارشی از شرایط کشور بیان کرد و گفت: مشکلات ناشی از فشارهای اقتصادی موجب شده است که بخشهای مختلف کشور از جمله بانک ها و بنگاههای تولیدی با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.

آقای روحانی با اشاره به محقق نشدن بخشی از بودجه 210 هزار میلیارد تومانی امسال، افزود: بر همین اساس دولت، تلاش دارد تا در اصلاحیه بودجه 92، راهکارهای جدیدی برای خروج از شرایط فعلی در نظر بگیرد.

رئیس جمهور، تأمین کالاهای اساسی مردم، تأمین منابع یارانه نقدی و تلاش برای افزایش تولید نفت و گاز را سه اولویت دولت در بخش اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: کمیسیون اقتصادی دولت موظف شده است در مدت 15 روز، موانع پیش روی رونق اقتصادی را شناسایی و سپس راه حل های کوتاه مدت برای عبور از این موانع را ارائه کند.

آقای روحانی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی، در هفته دو جلسه نیز به ریاست رئیس جمهور تشکیل می شود.

رئیس جمهور تأکید کرد: با وجود همه مشکلات و پیچیدگی ها، دولت به آینده کاملاً امیدوار و به حل مشکلات مصمم است.

آقای روحانی اعضای دولت را فرزندان انقلاب و پیروان خط امام (ره) و پایبندان به دیدگاههای رهبری دانست و گفت: همه اعضای دولت آماده ایثار و فداکاری و خدمت به مردم و حل مشکلات، هستند.

رئیس جمهور در پایان ضمن تشکر از حمایت های رهبر انقلاب اسلامی از دولت یازدهم، از همکاری مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به وزراء قدردانی کرد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تبیین هفت شاخص مهم دولت مطلوب اسلامی/دخالت احتمالی آمریکا در سور ،

  

92/06/02 - 16:20
شماره: 13920602001182

کاخ سعدآباد با انجام مراسم استقبال رسمی حسن روحانی از پادشاه عمان، پس از هشت سال بار دیگر پذیرای مهمانان خارجی دولت خواهد بود.

خبرگزاری فارس: فردا کلید «سلطان» قفل هشت ‌ساله «کاخ» را می‌گشاید

 

به‌گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، «سلطان قابوس» پادشاه عمان فردا یکشنبه برای دیداری رسمی به تهران سفر می‌کند تا نخستین مهمان خارجی رئیس دولت یازدهم باشد.

وی در جریان سفر خود به ایران علاوه بر دیدار با حسن روحانی رئیس ‌جمهور، با سایر مقامات عالیرتبه کشورمان نیز دیدار خواهد کرد.

مذاکرات خصوصی با رئیس ‌جمهور، مذاکرات دو جانبه هیئت‌های همراه و امضای چند تفاهم‌نامه، از جمله برنامه‌های پادشاه عمان در این سفر است.

* سومین سفر سلطان به تهران

به‌گفته حسین امیرعبداللهیان معاون وزیر امور خارجه، حضور پادشاه عمان در ایران در راستای تحکیم مناسبات دو جانبه و رایزنی‌های مستمر سیاسی و منطقه‌ای دو کشور است.

این سفر سومین حضور سلطان قابوس در کشورمان است که البته یکی از آنها پیش از انقلاب اسلامی انجام گرفته و سفر بعدی در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد اتفاق افتاده است.

سلطان قابوس پس از انقلاب اسلامی برای نخستین بار در سال 1388 به ایران سفر و با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور وقت دیدار کرد و سفر او نقطه عطفی در گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بین دو کشور بود.

سفر مقامات سیاسی، فرهنگی، ‌اقتصادی و پارلمانی ایران و عمان به‌طور مستمر در این سال‌ها انجام می‌شده و دو کشور دارای همکاری‌های نظامی و امنیتی نیز هستند.

پادشاه عمان که بارها در محافل بین المللی از برنامه‌های هسته‌ای ایران حمایت کرده، نخستین مهمان خارجی هفتمین رئیس جمهوری کشورمان است که پیش‌تر مسئولیت پرونده هسته‌ای را بر عهده داشت.

* چرخش کلید «سلطان» در قفل «کاخ»

قرار است سلطان قابوس پیش از ظهر فردا یکشنبه در کاخ سعدآباد مورد استقبال رسمی حسن روحانی قرار گیرد و با انجام این مراسم، سعدآباد پس از هشت سال بار دیگر پذیرای مهمانان خارجی دولت خواهد شد.

بر اساس نامه ریاست جمهوری به مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد، این مجموعه از سوم تا پنجم شهریور ماه تعطیل است.

این کاخ در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد که برنامه استقبال رسمی و دیدارها با مهمانان خارجی‌ اش را به مجموعه نهاد ریاست جمهوری در پاستور منتقل کرده بود، صرفاً به عنوان یک موزه کاربری داشت.


نظر() استقبال روحانی از اولین مهمانش در سعد‌آباد(...)فردا کلید «سلطان» ،

  

92/06/02 - 16:29

شماره: 13920602001124

گروه‌‌های مسلح فعال در سوریه ساعتی پیش یک منطقه مسیحی نشین را در شهر «حمص» با چندین گلوله خمپاره بمباران کردند.

خبرگزاری فارس: گلوله‌باران یک منطقه مسیحی نشین توسط افراد مسلح در حمص

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، گروهک‌های تروریستی فعال در سوریه، منطقه «الدبلان» در شهر حمص که بیشتر ساکنان آن را مسیحیان تشکیل می‌دهند؛ با سه گلوله خمپاره بمباران کردند.

این حمله خمپاره‌ای افراد مسلح تلفات جانی در برنداشت و تنها خسارت‌های مادی در پی داشت.

این گزارش حاکی است که بر اثر نبرد بین نیروهای ارتش سوریه با افراد مسلح در منطقه «الدر الکبیرة» از توابع شهر حمص شماری از عناصر مسلح کشته شده و تعداد دیگری زخمی شدند.

انتهای پیام/ز

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید گلوله‌باران یک منطقه مسیحی نشین توسط افراد مسلح در حمص ،

  

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: آنچه که مهم است و باید روی آن تاکید کنیم، این است که پدافند نقطه‌ای یگان‌های شناوری‌مان باید بتواند از آنها در برابر حملات هوایی دفاع کند و حرکت بعدی ما در حوزه پدافند دور برد خواهد بود که این موضوع جزو برنامه‌های وزارت دفاع است که بر روی آن کار می‌شود.

 

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید * پدافند هوایی دور برد شناورها در برنامه وزارت دفاع ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]