دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
33135 :کدخبر
        925 :بازدید
امیر قلعه نویی از جواد نکونام ناراضی است و او را نمی خواهد.منابع نزدیک به تراکتورسازی می گویند او تا ساعاتی بعد به جمع تبریزی ها می پیوندد.
صدای تلخ منبع خبری از پشت خط نشان می داد که بیش از یک هفته مذاکرات بسیار سنگین و نفس گیر و تلاش برای حفظ جواد نکونام به جایی نرسیده و جواد نکونام امروز به صورت رسمی با دریافت رضایت نامه از استقلال جدا خواهد شد و به یکی از دو تیم تراکتور سازی یا الشارجه خواهد پیوست.

باور و هضم این خبر کاملا دشوار است امابا وجود به بار نشستن فعالیت های شدید فتح اله زاده برای جذب پول برای نکونام مخالفت امیر قلعه نویی با این اتفاق سبب شد تا بازی در استانه رسیدن به نتیجه متوقف شود.

مصاحبه دیروز امیر قلعه نویی که اتفاقا بسیار هم بی ربط و بی موقع به نظر می رسیدکار را تمام کرد.انگار امیر قلعه نویی منتظر بود تا نکونام به استقلال نیاید و وقتی دید که تمام موانع برطرف شده با یک مصاحبه کاملا تند و با متهم کردن نکونام به داشتنم اخلاق خاص آب پاکی را روی دست فتح اله زاده ریخت.


حالا نکونام دیگر پایش را در استقلال نمی گذارد و به تراکتور یا الشباب می رود.بیش از یک هفته تلاش طاقت فرسای مسوولان استقلال برای نگه داشتن کاپیتان تیم ملی با یک تلفن امیر قلعه نویی بر باد رفت


اولین دیدگاه را شما بگذارید تغییر 180 درجه ای وضعیت نکونام / جواد در آستانه سرخ پوش شدن!! ،

  

کد خبر : 139339

  • زمان مخابره:
  • 8 : 12 -- 1392/4/29

  •  

    تعدادی از سازمان‌های حقوق بشر در عراق در اقدامی عجیب خواستار تحریم کالاهای ساخت ایران شده‌اند.

    روزنامه جمهوری به نقل از انتخاب نوشت: وسام العانی، رهبر این کمپین، گفت کمپین "صلح"، درحال حاضر در استان‌های انبار، صلاح الدین، نینوا، بغداد و کرکوک و دیالی عراق فعال است. العانی در ادامه مدعی شد:‌این کمپین در استان‌های شرکت کننده، مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و همچنین تلاش‌هایی برای تشویق استان‌های جنوبی در پیوستن به تحریم درحال انجام است. العانی در ادامه ادعا کرد برخی از جوانان برای نصب تابلوهایی که شامل عبارت "نه به کالاهای ایران" است،‌ در خیابان‌ها و آشنا کردن ساکنان محلی با اهداف کمپین داوطلب شده‌اند. رهبر این کمپین ادعا کرد که در طول چند روز آینده، برگه‌های تبلیغاتی و پوستر کالاهای مختلف ساخت ایران که قرار است مورد تحریم قرار گیرند، از دستگاه‌های تهویه مطبوع گرفته تا فرش، دارو و مواد غذایی کنسرو شده، در سراسر شهر پخش خواهد شد. عزیز مخلف، رئیس اتاق بازرگانی انبار، ادعا کرد که در این هفته دیده شده که صدها کامیون ایرانی، بدون تخلیه محموله خود درحال بازگشت به ایران بوده‌اند. وی افزود که عراق هر سال حدود 22 میلیارد دلار کالای ایرانی وارد می‌کند.

     


    نظر() اقدام عجیب برخی نهادهای عراقی برای تحریم کالاهای ایرانی ،

      

    کد خبر : 139219

  • زمان مخابره:
  • 16 : 30 -- 1392/4/28
  •  
     

    قدس آنلاین - قزوینی: منابع نزدیک به حزب الله از ترفند جالب مقاومت اسلامی برای خلع سلاح ارتش تروریستی آزاد سوریه و کسب سلاح های پیشرفته برای خود خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین به نقل از النخیل، حزب الله لبنان در حال خرید بخش قابل توجهی از سلاح های بسیار پیشرفته ای است که توسط کشورهای حامی تروریست ها در اختیار ارتش آزاد سوریه قرار داده شده است.
    این منبع افزود: این نخستین بار نیست که حزب الله اقدام به خرید این سلاح های منحصر بفرد از برخی فرماندهان ارتش به اصطلاح آزاد سوریه می کند اما آنچه اهمیت دارد حجم این سلاح ها و مدرن بودن آنهاست.
    این منبع هیچ اشاره ای به نوع این سلاح ها نکرد و تنها به ذکر این جمله اکتفا کرد که: این سلاح ها منحصر بفرد است به گونه ای که حزب الله حتی در خواب خود نیز نمی دید که به چنین اسلحه هایی دست یافته باشد زیرا از کشورهایی وارد شده است که اجازه دسترسی حزب الله را به اینگونه سلاح نمی دهند.
    این منبع در پایان گفت: این عملیات در نوع خود ضربه ای سنگین به کشورهای پشت پرده حامی تروریسم در سوریه است.
     


    اولین دیدگاه را شما بگذارید ترفند جالب ' حزب الله ' برای خلع سلاح ارتش آزاد سوریه ، حزب الله - سوریه - ارتش آزاد ،

      

    کد خبر : 139462

  • زمان مخابره:
  • 17 : 2 -- 1392/4/29

  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما برای مذاکره با رئیس جمهور منتخب ایران در این کمیسیون خبرداد و گفت: تغییر رویکرد نمایندگان کنگره آمریکا در مقطعی کوتاه جای تامل دارد.

     علاءالدین بروجردی درباره نامه تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا به رئیس جمهور این کشور برای مذاکره با ایران، گفت: چندی پیش نمایندگان و اعضای کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا از اوباما درخواست داشتند با زیر سئوال بردن انتخابات ریاست جمهوری در ایران تحریم‌های جدیدی را ضد ایران وضع کند.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران تحریم‌های جدیدی را ضد کشورمان اجرایی کرد? تصریح کرد: تغییر رویکرد نمایندگان کنگره و نوشتن نامه به باراک اوباما برای مذاکره با ایران در مقطعی کوتاه نشان از عدم ثبات و تصمیم‌گیری درمیان مسئولان آمریکایی است.

    رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تغییر رویکرد نمایندگان کنگره آمریکا را مورد بررسی قرار می‌دهد? گفت: تغییر رویکرد در کنگره آمریکا و نوشتن نامه به رئیس جمهور نکته قابل ملاحظه‌ای است که کمیسیون در جلسات خود به فراخور موضوع به آن می‌پردازد تا به یک جمع بندی مناسب برسد که این این رویکرد گذرا و مقطعی است یا خیر؟.


    اولین دیدگاه را شما بگذارید نامه نمایندگان کنگره آمریکا به اوباما در کمیسیون امنیت ملی ،

      

    کد خبر:33615

    تاریخ انتشار: 29 تیر 1392 - 17:10
    سرپرست گروه «حی» از برگزاری یک مراسم عقد در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: در نیمه ماه مبارک رمضان یک مراسم عقد در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود که این زوج از بین بازدیدکنندگان انتخاب می‌شوند.
    راه دانشجو: سرپرست گروه «حَیّ» از برگزاری مراسم عقد ازدواج در نمایشگاه قرآن و بر سر سفره نور در سالروز میلاد امام‌حسن مجتبی(ع) خبر داد.

    به گزارش مشرق، «حریر عادلی» سرپرست گروه‌ دانشجویی هنری «حَیّ» در گفت‌وگو با فارس در خصوص طراحی سفره عقد قرآنی «نور» گفت: در طراحی سفره «نور» تلاش شده نماد‌های معماری اسلامی رعایت شود، به عنوان مثال در معماری اسلامی هشت ضلعی یکی از نماد‌های اصلی است و گروه «حَیّ» با حفظ شکل کلی هشت‌ ضلعی آن را به 12 وجهی تبدیل کرده و در وسط آن آب‌نمایی وجود دارد که نام مقدس «علی(ع)» و «فاطمه(س)» بر روی آن نوشته شده است که این نماد‌ها در مساجد و حرم‌های ائمه وجود دارد.

    وی با اشاره به استفاده از سایر نماد‌های معماری اسلامی در طراحی این سفره اظهار داشت: در معماری اسلامی، مربع نماد مخلوق و دایره نماد خالق است که با استفاده از لوزی، مربع به دایره متصل می‌شود زیرا لوزی نماد واسطه است، همچنین این نماد‌ها را در حرم «امام‌رضا(ع)» هم می‌توانید مشاهده کنید و ما در طراحی این سفره آیات قرآن و نام‌های مبارک «اهل‌بیت(ع)» را بر روی لوزی نوشته‌ایم تا نشان دهیم «اهل‌بیت(ع)» واسطه ما و خداوند هستند.

    عادلی از ارائه این سفره با قیمت 500 هزار تومان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این سفره در ایام ماه مبارک رمضان با قیمت 500 هزار تومان کرایه داده می‌شود و در ایام دیگر هم قیمت آن 700 هزار تومان است.

    سرپرست گروه «حی» از برگزاری یک مراسم عقد در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: در نیمه ماه مبارک رمضان یک مراسم عقد در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود که این زوج از بین بازدیدکنندگان انتخاب می‌شوند.

    وی در خصوص هزینه ساخت این سفره عقد گفت: سفره عقد «نور» حدود 8 میلیون تومان هزینه داشته که همه این هزینه با بودجه شخصی اعضای گروه تأمین و هیچ کمکی به ما نشده است.
    برچسب ها:

    اولین دیدگاه را شما بگذارید جوانان متقاضی ازدواج به‌نمایشگاه بروند ، ازدواج ، حی ،

      

    شنبه, 29 تیر 1392 ساعت 15:45





    یکی از مراجع تقلید گفت: اخوان‌المسلمین و شخص مرسی در مقابل جنایت کشتن شیخ حسن شحاته سکوت کردند و تنها خواستار تشکیل گروه حقیقت‌یابی شدند که خود می‌دانستند کاری از آن ساخته نیست آنگاه دو روز بعد سرنگون شدند و در حقیقت خون شهدا گریبان آنها را گرفت.

    به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، حضرت آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی ظهر امروز در ادامه سلسله دروس تفسیر سوره «یس» که در مدرسه حجتیه قم برگزار شد با بیان اینکه خداوند در این سوره داستان دو رسول اعزام شده از سوی حضرت عیسی(ع) نزد قوم انطاکیه را یادآوری می‌کند اظهار کرد: در پایان درس تفسیر جلسه قبل گفتیم که حبیب نجار که به دست این دو رسول ایمان آورده بود به دفاع از آنها پرداخت و آیاتی از سوره یس این مطلب را شرح داده‌اند اما پس از آن آیاتی وجود دارد که خطاب به حبیب می‌گوید تو شهید هستی و وارد بهشت شو.

    او افزود: این آیه نشان می‌دهد میان آن و آیه قبلی مطلبی بوده که بنا به قرینه حذف شده است زیرا لازم نیست همه مسائل در قرآن آورده شود و آیت‌الله بروجردی هم بر این مسأله تاکید داشتند.

    این مرجع تقلید با بیان اینکه حبیب نجار با عبارت «إِنِّی آمَنتُ بِرَبِّکُمْ فَاسْمَعُون» ایمان خود را علنی کرد گفت: به همین دلیل قوم او بر سرش ریختند و او را چنان کتک زدند که یقیناً کشته شد هرچند این مضمون در قرآن کریم نیامده است.

    او ادامه داد: خداوند حبیب نجار را شهید می‌داند و او را به بهشت دعوت می‌کند البته باید توجه داشت که منظور از بهشت در اینجا همان بهشتی است که در برزخ آماده شده و کافران هم جهنم برزخی را تجربه می‌کنند و در روز قیامت است که بهشت و دوزخ حقیقی تعیین خواهند شد.

    آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه حبیب نجار هنگام کتک خوردن از مردم می‌گفت «یَا لَیْتَ قَوْمِی یَعْلَمُونَ» عنوان داشت: این جمله را به پیامبر اکرم(ص) در جریان جنگ احد هم نسبت می‌دهند و به هر حال نشان می‌دهد پیامبران و اولیای خدا حتی وقتی از سوی دشمنانشان آزار هم می‌بینند برایشان دعا می‌کنند.

    استاد خارج فقه حوزه علمیه قم افزود: آیه شریفه «قَالَ یَا لَیْتَ قَوْمِی یَعْلَمُونَ» باید مورد توجه وهابیون قرار گیرد که قصد دارند انبیا و معصومان(ع) را در جایگاه انسان‌های عادی معرفی کنند؛ آنها در تلاشند به وسیله اعمالی چون تخریب قبور تمام آثار اسلامی و شیعی را از بین ببرند تا در آینده دین اسلام به افسانه‌ای که آثاری ندارد تبدیل شده باشد.

    او با اشاره به برخی عقاید وهابیت گفت: پیروان این فرقه ارتباطی میان درگذشتگان و این دنیا قائل نیستند ولی ما به آنها می‌گوییم به آیات همین سوره «یس» و نیز به آیه 170 سوره مبارکه «آل عمران» رجوع کنید و نیز بدانید که همه مسلمانان در پایان نمازهای خود به حضرت محمد(ص) که اکنون در میان ما نیست سلام می‌کنند و این امر نشان‌دهنده حضور ایشان در این عالم است.

    آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: وهابی‌هایی که خود را افلاطون و سقراط دانسته و گمان می‌کنند کلید بهشت و دوزخ در دستانشان است به راحتی حکم به تکفیر دیگران کرده و خود را مومن واقعی می‌دانند در حالیکه اگر پیام قرآن را درک کنند خواهند فهمید عقایدشان باطل است.

    این مرجع تقلید در ادامه حوادث اخیر کشور مصر را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: شیخ حسن شحاته شهید مظلومی بود که به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید اما قاتلان او و کسانی که سکوت کردند باید می‌دانستند که این کار آسانی نیست و عواقب سختی به همراه دارد.

    او گفت: وقتی اخوان‌المسلمین و شخص مرسی در مقابل این جنایت سکوت کردند و تنها خواستار تشکیل گروه حقیقت‌یابی شدند که خود می‌دانستند کاری از آن ساخته نیست آنگاه دو روز بعد سرنگون شدند و این در حقیقت عامل سقوط آنها محسوب می‌شود هرچند ما امروز نمی‌گوییم حق با کدام طرف بوده اما خود دیدند که خون شهدا گریبان آنها را گرفت.


    اولین دیدگاه را شما بگذارید حضرت آیت‌الله سبحانی: خون شیخ حسن شحاته گریبان اخوان المسلمین و ، اخوان المسلمینایت الله سبحانی ،

      

    کد خبر:33634

    تاریخ انتشار: 29 تیر 1392 - 16:42
    | | |
    عراق روزانه 25 میلیون مترمکعب گاز ایران را بر اساس یک قرارداد و برمبنای قیمت‌های بین‌المللی وارد می کند که این میزان گاز برای تولید دو هزار و 500 مگاوات برق استفاده خواهد شد.
    راه دانشجو: جمهوری اسلامی ایران و عراق فردا یکشنبه 30 تیر ماه 1392 یکی از بزرگترین قراردادهای صادرات گاز منطقه خاورمیانه را در بغداد امضا می کنند و پیش بینی می شود امسال امکان صدور روزانه 25 میلیون مترمکعب گازهای پارس جنوبی به نیروگاه‌های بغداد و منصوریه عراق فراهم شود.

    به گزارش مهر، جواد اوجی امروز شنبه از امضای قرارداد جدید صادرات گاز طبیعی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق تا فردا یکشنبه 30 تیر ماه 1392 خبر داد و اعلام کرد: این قرارداد گازی بین شرکت ملی گاز ایران و وزارت نیروی عراق در بغداد امضا خواهد شد.

    معاون وزیر نفت با اعلام اینکه سقف نهایی این قرارداد گازی صادرات روزانه 25 میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه های عراق است، تصریح کرد: قرار است این گاز به نیروگاه های بغداد و المنصوریه این کشور همسایه  ارسال شود.

    مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با یادآوری اینکه هم اکنون آخرین مراحل ساخت و راه اندازی خط لوله انتقال گاز در خاک ایران توسط پیمانکاران داخلی در حال انجام است، در پاسخ به مهر در خصوص زمان آغاز صادرات گاز ایران به عراق، توضیح داد: در صورت تکمیل خط لوله واردات گاز در خاک عراق محدودیتی در صدور گاز طبیعی به یان کشور همسایه وجود ندارد.

    تاریخچه روند امضای قرارداد صادرات گاز ایران به عراق

    با افزایش صادرات برق ایران به عراق، شمارش معکوس به منظور آغاز صادرات گاز طبیعی و به ویژه گازهای ترش پارس جنوبی به عراق هم آغاز شده است.

    بر اساس برنامه زمان بندی تعریف شده در وزارت نفت باید در تابستان سالجاری اولین قرارداد صادرات گاز طبیعی ایران از غرب کشور به بغداد با ظرفیت نهایی 25 میلیون مترمکعب در روز عملیاتی شود.

    در همین حال، وزارت نیرو عراق اعلام کرد: این وزارتخانه توافقنامه اولیه‌ای با ایران به منظور واردات گاز از این کشور برای تامین سوخت نیروگاه‌ها امضا کرده است.

    بر اساس این توافقنامه، ایران یک خط لوله گازی در عراق احداث و گاز آن را تامین خواهد کرد که این گاز برای تامین خوراک دو نیروگاه تولید برق در بغداد استفاده خواهد شد.

    عراق روزانه 25 میلیون مترمکعب گاز ایران را بر اساس یک قرارداد و برمبنای قیمت‌های بین‌المللی وارد می کند که این میزان گاز برای تولید دو هزار و 500 مگاوات برق استفاده خواهد شد.

    این خط لوله از میدان گازی منصوریه در نزدیکی مرز ایران در استان دیاله عراق عبور خواهد کرد و سوخت مورد نیاز یک نیروگاه تولید برق در شهر صدر و یک نیروگاه دیگر در حوالی شمال بغداد را تامین خواهد کرد. این خط لوله ظرف 18 ماه تکمیل خواهد شد.

    با این توافق قرار بود روزانه از مسیر خط لوله ششم سراسری و از منطقه دهلران گاز به عراق صادر شود، هم اکنون ساخت خطوط و تاسیسات صادرات گاز از این مسیر حدود 70 تا 75 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

    گاز مورد نیاز عراق تا تابستان با تکمیل مراحل ساخت خطوط قابلیت انتقال را دارد، علاوه بر این با بهره‌برداری از 5 فاز جدید پارس جنوبی شامل فازهای 12، 15 تا 18 پارس جنوبی مشکلی هم در تامنی این حجم گاز طبیعی برای صادرات به عراق وجود ندارد.

    بر اساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران قرار بود تولید زودهنگام گاز از پنج فاز 12، 15، 16، 17 و 18 پارس جنوبی تا پیش از زمستان 1391 آغاز شود که برنامه تولید گاز از این فازهای مشترک گازی به سال 1392 موکول شده است.


    اولین دیدگاه را شما بگذارید ایران ، عراق ، قرارداد ، گاز ، امضا ، ایران - عراق فردا قرارداد گاز امضا می‌کنند ،

      

    شنبه, 29 تیر 1392 ساعت 15:17

     

     

    دبیرکل هیات امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی به کاربران  شبکه های اجتماعی نسبت به استفاده از این سایت ها برای هتک حرمت مسلمانان از طریق آزار و اذیت، رسوایی، دروغ پردازی و فتنه انگیزی هشدار داد.
    به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، عبداللطیف آل شیخ به نقل از روزنامه الشرق عربستان گفت: توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی شبیه آن، به وسایل انتشار اطلاعات نادرست و حمله به مردم و انتقام جویی و هتک حرمت ها تبدیل شده اند.
    وی افزود: کاربران چنین شبکه هایی با اسم های جعلی  و ساختگی اقدام به انتشار افکار پلید خود برای انتقام از مردم می کنند.
    براساس گزارش پایگاه اینترنتی «الوسط»، وی ادامه داد: وای بر اینها اگر به حرمت مسلمانان تجاوز کنند و یا با استفاده از چنین شبکه هایی، اقدام به آزار و اذیت مسلمانان ویا رسوا کردن آنها و یا دروغ بستن به آنها اقدام کنند که من آنها را به خدا وامی گذارم.
    انتهای پیام


    اولین دیدگاه را شما بگذارید هشدار امر به معروف و نهی از منکر عربستان از هتک حرمت مسلمانان در ،

      

    تاریخ انتشار : 1392/4/29 - 16:40
    کد خبر : 5139

    شرکت سایپا در شرایطی که تحریم های بین المللی بر روی صنعت ایران خصوصا خودروسازی کشور تشدید شده است، توانست به رشد 24 درصدی تولید در خرداد ماه سال جاری دست یابد.

    تولید محصولات کارخانه سایپا در خردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 24 درصدی برخوردار بوده است.

    به گزارش سایپانیوز، تولید 99 هزار دستگاه خودرو در سه ماهه اول سال در حالی رخ داده است که همکاری لازم با صنعت خودرو از سوی بانک مرکزی و نهادهای مربوطه و قول‌های داده شده برای این امر صورت نپذیرفته است.

    در کنار تداوم روند افزایش تولیدات با تلاش و کوشش مستمر خانواده گروه سایپا این شرکت موفق شد 57 درصد از سهم بازار خودرو کشور را به تولیدات خود اختصاص دهد و در شرایط حساس کنونی کماکان با گام‌های استوار به سوی موفقیت‌های روز افزون گام بردارد.

     


    اولین دیدگاه را شما بگذارید افزایش 43 درصدی تولیدات ایران خودرو ،

      


     


    شب گذشته تعدادی از آبی پوشان در مهمانی افطاری مجتبی جباری که به مناسبت افتتاح رستورانش برپا شده بود شرکت کردند.

    گوشه ای از حواشی این مهمانی را در زیر می خوانید:

    *دسته گلی آبی که به شکل عدد 8 تزئین شده بود در مقابل درب ورودی قرار داشت. مجتبی جباری هم با تیپی کاملاً آبی که چندان بی دلیل هم نبود ، میزبانی  این مراسم را بر عهده داشت.  جالب اینجاست که حتی کفش های مجتبی هم آبی بود.

    *بابا زاده  اولین مهمان استقلالی جباری بود. پس از او آندو  و آرش به جمع مهمانان پیوستند.

    *پژمان منتظری، ساموئل و خسرو حیدری با هم رسیدند و جواد نکونام هم آخرین چهره سرشناسی بود که خود را به رستوران 8 رساند.

    *پژمان پس از حال و احوال و تبریکات مرسوم به آرامی به جباری گفت که ساموئل کمی از دستت دلخور است. پس از آن دقایقی جباری و ساموئل با هم صحبت کردند (البته به زبان انگلیسی) تا اندک کدورت به وجود آمده برطرف شود.

    *همه مهمانان استقلالی مجتبی به صورت خانوادگی در این مراسم حضور یافتند به غیر از آندو و جواد که البته عذر جواد به خاطر فرزند تازه متولد شده اش موجه بود.

     

    IMG_2209 IMG_2262 IMG_2260 IMG_2255 IMG_2250 IMG_2231 IMG_2214



    نظر() گزارش تصویری از افطاری دادن مجتبی جباری به بازیکنان استقلال در ر ،

      

    مشخصات مدیر وبلاگ

    غلامرضا مقدس [2387]

    من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
    ویرایش

    دسته بندی موضوعی

    عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
    ویرایش

    لوگوی دوستان













































































































































































































































































































    ویرایش

    دوستان

    پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
    ویرایش

    طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    php] [/php]