دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
کد خبر: 16643
تاریخ مخابره: 1392/2/30
زمان مخابره: 17 : 11

چند روز مانده به تعیین صلاحیت ها:
امنیتی ها در ستاد هاشمی/آیت الله در یک قدمی رد صلاحیت

جلسه سیاسی امروز الف تحت تاثیر یک خبر ویژه بود. هاشمی در آستانه رد صلاحیت. صبحانه امروز را با این خبر آغاز می کنیم

شنیده ها حاکی از آن است که اکثریت اعضای شورای نگهبان معتقدند که هاشمی صلاحیت حضور در این دوره از انتخابات را ندارد. این خبر البته هنوز بصورت رسمی تائید نشده است. کدخدائی اعلام کرده بود که تا آخر اردیبهشت تکلیف رقبا مشخص می شود و وزارت کشور تصمیم شورای نگهبان را اعلام می کند.

 

به گزارش خبرنو به نقل از الف؛ سخنگوی شورای نگهبان درباره وضعیت جسمی یا سن نامزد ریاست‌جمهوری نیز بیان کرده است: در قانون تصریح نشده که رییس‌جمهوری چه توانایی‌هایی داشته باشد، یا اینکه اگر سلامت کامل جسمی دارد یا ندارد درباره آن اظهارنظر کنیم؛ اما شرایط مندرج در اصل 115 کلی تلقی می‌شود خصوصا برای اشخاصی که از یک مرحله عبور کردند و در گردونه رجال مذهبی و سیاسی قرار گرفتند، این افراد طبیعتا اشخاصی هستند که باید توانایی‌های جسمی لازم را داشته باشند.
 

وی افزوده است : تا این دوره اشخاص ثبت‌نام کننده سن بالا یا ناتوانی خاصی نداشتند که بخواهیم به صورت رویه درباره آن اظهار نظر داشته باشیم، اما اگر فردی که قصد به دست گرفتن یک پست کلان اداری را دارد، فقط قادر به انجام چند ساعت کار در روز باشد طبیعی است که نمی‌تواند تایید شود، اینکه آیا شرایط جسمی در مباحث توانایی‌های رییس‌جمهوری مد نظر قرار خواهد گرفت یا خیر موضوعی است که ممکن است آن را مد نظر قرار دهیم، اما هنوز بحثی درباره آن نشده است.
 

طی روزهای گذشته نامه ها و بیانیه ها و خط خبری برخی رسانه ها بر حمایت از شورای نگهبان برای ردصلاحیت آیت الله هاشمی بوده است. آیت الله جنتی نیز در نماز جمعه هفته گذشته به این موضوع اشاره داشت که برخی مستند به همان سخنان پیش بینی کردند که هاشمی در آستانه رد صلاحیت است. تا اینکه تا دیروز بعداز ظهر اتفاقات جدیدی افتاد. البته هنوز معلوم نیست این تصمیم نهائی باشد.
 

امنیتی ها در ستاد هاشمی

انتصاب دو چهره امنیتی به دو معاونت مهم ستاد هاشمی، بازخورد سوال برانگیزی در میان بدنه ستاد هاشمی و افکار عمومی داشته است. انتصاب علی یونسی و علی ربیعی، دو چهره معروف امنیتی سال های گذشته، به معاونت های اجتماعی و سیاسی ستاد هاشمی، اما و اگرهای فراوانی را در مورد دلایل این اقدام برانگیخته است.
 

معترضان به این اقدام سوال می کنند که با وجود مدیران اجتماعی و سیاسی متعدد اصلاح طلب و غیراصلاح طلب در حلقه هاشمی، دلیل این نگاه امنیتی و انتصاب دو چهره مذکور چیست و آیا این موضوع می تواند نشانه احتمالی بازگشت فضای بسته و امنیتی دوران هاشمی رفسنجانی تلقی شود یا نه.
 

علی ربیعی معروف به عباد، حضور در وزارت اطلاعات و مسئولیت اجرایی دبیرخانه شورای امنیت ملی و علی یونسی، ریاست شعبه دادگاه نظامی در اوایل انقلاب و وزارت اطلاعات را در کارنامه خود دارند.
 

دعای آیت الله برای پیری

سایت شخصی هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه در بخش «فرهنگ قرآن» خود آیه جالبی از قرآن درباره سستی در پیری را منتشر کرد.
 

این دعا که با شرح اثر آیت الله هاشمی و به نقل از کتاب فرهنگ قرآنی آمده با این تیتر منتشر شده است:آیا دعای قوت در پیری قابل اجابت است؟
 

ترجمه دعا چنین است: زکریا عرض کردکه پروردگار استخوان من سست گشت و فروغ پیری بر سرم بتافت و با وجود این من از دعایی بدرگاه کرم تو خود را محروم ندانسته ام.
 

طی روزهای گذشته یکی از مهترین انتقادات مخالفان آیت الله کهنسالی وی و از عهده بر نیامدن برای وظایف اجرائی کشور است.
 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

20:44 - 1392/2/30کد خبر: 44083
شاید مهم‌ترین خبر انتخاباتی امروز، صحبت‌هایی بود که در مورد مبنای تصمیم‌گیری‌های شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدها بیان شد و بیشتر از هر کسی هاشمی رفسنجانی را نشانه رفت. در دعوای بین دولت و یک نامزد مورد حمایت سازمان تبلیغات اسلامی هم، بگم بگم‌های انتخاباتی شروع شد.

به گزارش تابناک خبر مهم انتخاباتی امروز، خبری بود که دقایقی پیش و به عنوان نتیجه جلسه جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و لنکرانی نامزد مورد حمایت جبهه پایداری تاکنون اعلام شد. بر این اساس، لنکرانی به نفع جلیلی از حضور در انتخابات کناره‌گیری کرده است. باقری‌لنکرانی پس از جلسه مشترک عصر امروز، انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع «سعید جلیلی» اعلام کرد.
 
به گزارش فارس، کامران باقری‌لنکرانی داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از جلسه مشترک با سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات، از کاندیداتوری ریاست جمهوری انصراف داد.
 
جلیلی و لنکرانی عصر امروز و ساعتی پیش جلسه مشترکی داشتند.
 
سعید جلیلی،‌کامران باقری لنکرانی و پرویز فتاح سه گزینه‌ای بودند که جبهه پایداری به منظور انتخاب اصلح با آنها برای کاندیداتوری رایزنی کرده بود.

بعضی از رقبای لنکرانی پیش از این با اشاره به اخبار غیر رسمی درباره عدم احراز صلاحیت لنکرانی، از احتمال نمایش «کناره گیری» وی خبر داده بودند. در همین حال ستاد جوانان حامی سعید جلیلی با عنوان «راه امام» با صدور بیانیه‌ای آغاز به کار کرده است.

در کنار جلیلی و لنکرانی، نام دو نامزد مطرح شده بود که احتمال داده می‌شد با یکدیگر در ادامه مسیر همراه شوند. یکی از این نامزدها زاکانی است که امروز مورد حمله رسانه‌های نزدیک به دولت قرار گرفت. یکی از این رسانه‌ها، سند تفاهم نامه‌ای به 25/3/1390 به امضای علیرضا زاکانی و سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی را منتشر کرده است که بر اساس آن، سازمان تبلیغات از سه ماه پیش از امضای این تفاهم نامه! مبلغ پانصد میلیون را به نشریه زاکانی کمک می‌کند تا وی به بصیرت افزایی سیاسی و دینی بپردازد.

ساعاتی بعد، نزدیکان زاکانی با صدور جوابیه‌ای گفته‌اند، فاکتور، سند پرداخت است و تفاهم‌نامه، همکاری قبل از اجراست و هیچ مبلغی به جز مبلغ خرید نشریه پنجره که قرارداد آن موجود و قانونی است، از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت نشده است.در همین حال زاکانی گفته است: در صورت احراز یا عدم احراز صلاحیت از شورای نگهبان تشکر می‌کنم چرا که ما براساس تکلیف وارد عرصه شدیم.

 

دیگر ضلع مربع فوق، یعنی حداد عادل نیز امروز از خطرات بزرگ سخن گفته است. وی اظهار داشته در این 50 سال هیچ زمان مانند امروز نگران اصل انقلاب نبودم و احساس نگرانی نکرده‌ام، البته شاید اشتباه می‌کنم و در تخمین خطر دچار افراط و اغراق شده‌م، اما احساسم این است. کشورهای غربی و رسانه‌هایشان به دنبال تضاد احمدی‌نژاد با رهبری بودند و بنده فکر می‌کنم طراحی دشمنان برای آینده ایران تقابل میان هاشمی و رهبری است و این بسیار خطرناکتر از تقابل احمدی‌نژاد با رهبری خواهد بود‌ و هاشمی گزینه بسیار مناسبی برای ادامه بحران‌های سیاسی و اقتصادی در ایران است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که هاشمی رفسنجانی بر اساس مشورت تیم برنامه ریزی و اتاق فکر خود تصمیم دارد در این دوره از انتخابات بر خلاف سال 84، که از تهران خارج نشد، به مراکز استانهای بزرگ و پرجمعیت کشور از جمله شیراز، ساری،اصفهان، مشهد، تبریز و احتمالا اهواز سفر کند. بنا به شنیده‌ها از منابع نزدیک به ستاد هاشمی، قرار است در این سفرهای تبلیغاتی سید محمد خاتمی نیز وی را همراهی کند .


البته هاشمی رفسنجانی امروز را در شرایطی گذرانده است که در بعضی رسانه‌ها، عدم احراز صلحیت وی بیش از هر زمانی ممکن جلوه‌گر شده است. این موضوع به خصوص وقتی جدی‌تر شد که سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت فردی که فقط قادر به انجام چند ساعت کار در روز باشد تایید صلاحیت نمی‌شود. چنین مشخصاتی از سوی بعضی سیاسیون و از جمله حجه‌الاسلام شجونی فورا به هاشمی رفسنجانی اختصاص داده شد.

در واکنش به اخباری از این دست، علی مطهری در جمع خبرنگاران اظهار داشته است که بعید است که هاشمی رفسنجانی نسبت به ردّصلاحیتش اعتراض کند. اگرچه رأی نهایی در اختیار شورای نگهبان است، ولی رهبری می‌تواند با صدور حکم حکومتی به این موضوع ورود پیدا کند. صدور حکم حکومتی نیازی به درخواست هاشمی ندارد و ممکن است خود رهبری تشخیص دهند که باید حکمی در این زمینه صادر شود. محسن هاشمی نیز خبرهای مربوط به رد صلاحیت پدرش را "خبرسازی رسانه ای" دانست و گفته: سایت‌ها، نماینده شورای نگهبان نیستند که به جایش اظهارنظر کنند لذا باید از منبع رسمی این خبر را شنید.

تعیین وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات در صورت عدم حضور هاشمی معمای پیچیده‌ای است. از این طبف مسعود پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم نهاییتان را برای ماندن در صحنه و یا کنار رفتن از انتخابات گرفته‌اید، گفته: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام. بنده منتظر جواب شورای نگهبانم تا ببینیم پس از آن چه می‌شود.

 

محمدرضا صادق، معاون ستاد تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز از دیدار عارف، روحانی، مطهری و پزشکیان با وی خبر داده است، هر چند که ساعاتی بعد علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات منکر نشست هاشمی رفسنجانی با عارف شد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید انصراف لنکرانی به نفع جلیلی از حضور در انتخابات/و چند خبر انتخاب ،

  

خبر: 16661
تاریخ مخابره: 1392/2/30
زمان مخابره: 21 : 15


حدادعادل:
طراحی دشمنان برای آینده ایران، تقابل میان هاشمی و رهبری است/ هیچ زمان در این 50 سال مانند امروز نگران اصل انقلاب نبودم

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه طراحی دشمنان برای آینده ایران تقابل میان هاشمی و رهبری است، گفت: احمدی‌نژاد می‌داند که 5 برابر کردن یارانه‌ها اقتصاد کشور را نابود می‌کند ولی برای کسب قدرت و رای مردم حاضر است با اقتصاد بازی سیاسی کند و برای رسیدن به پیروزی شعار 5 برابر کردن یارانه‌ها را می‌دهد.

به گزارش خبرنو به نقل از  باشگاه خبرنگاران، "غلامعلی حدادعادل" کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع کمیته‌های سه‌گانه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت سیاسی امروز کشور گفت: من بیش از 50 سال است که با نهضت امام(ره) آشنا هستم، وقتی امام(ره) اولین اطلاعیه خودش را در پاییز سال 1341 دز قم داد من دانش آموز سال آخر دبیرستان بودم و در خرداد 42 در راهپیمایی عظیم عاشورای 42 شرکت داشتم.


وی ادامه داد: در این 50 سال هیچ زمان مانند امروز نگران اصل انقلاب نبودم و احساس نگرانی نکرده‌ام؛ البته شاید اشتباه می‌کنم و در تخمین خطر دچار افراط و اغراق شده‌ام؛ اما احساسم این است.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: علت نگرانی من این است که یک مشاهدات و مصنوعات عینی و ساده از نهضت ملی دارم، یعنی دوران دولت مصدق یادم است و می‌دانم که یکی از علل شکست آن نهضت، اختلافی بود که میان آیت‌الله کاشانی و مصدق به وجود آمد.


وی تصریح کرد: اوج اتحاد مصدق و کاشانی در 30 تیر 1331 بود. اما سیزده ماه بعد کشور به جایی رسید که آن نهضت با یک کودتای 8 ساعته نابود شد و 25 سال تمام این ملت خون دل خورد و زندان‌های ساواک پر شد از مبارزان و چوب‌های اعدام سحرگاهی.


عضو ائتلاف برای پیشرفت افزود: در آن 13 ماه انگلیسی‌ها توانستند اختلاف بین کاشانی و مصدق را مدیریت کنند، من بعد از انقلاب در بعضی از خاطرات انگلیسی‌ها خواندم که اعتراف کرده بودند که ما هم درخانه مصدق و هم در خانه کاشانی مامور داشتیم که اینها مامور بودند که اختلاف‌ها را تشدید کنند.


وی افزود : در آن زمان یک جریان سومی هم در کشور به نام حزب توده وجود داشت که ریشه‌اش در شوروی بود اما انگلیسی‌ها یک عده ای را وارد تشکیلات این حزب کرده بوند که آن‌ها اسما توده‌ای بودند اما انگلیسی بودند که بعدها اسم اینها را گذاشتند توده‌ایی نفتی و اینها ماور بودند نقشه‌های انگلیس را توسط حزب توده عملیاتی کنند و سیزده ماه کشور در معرض انواع آشوب‌ها بود و روزنامه‌های طرفدار مصدق به آیت‌الله کاشانی و روزنامه‌های طرفدار کاشانی به مصدق بد و بیراه می‌گفتند و در کنار این بحران سیاسی با ملی شدن صنعت نفت انگلیسی‌ها تصمیم گرفتند نفت ما را نخرند و نهضت ملی در فشار اقتصادی قرار گرفت؛ بنابراین این فشارهای اقتصادی با آَشفتگی‌های سیاسی تکمیل شد.


حدادعادل با بیان اینکه از زمانی که تحریم‌ها تشدید شده شاهدیم همان خط انگلیسی‌ها در زمان نهضت ملی را امروز بی بی سی و صدای امریکا دنبال می‌کندگفت: دنیای استکبار به دنبال ایجاد بحران سیاسی و اقتصادی درکشور است و همینطور که رهبری امسال را حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام کرده‌اند در واقع می‌خواهند پادزهری به پیکر جامعه در مقابل میکروب بحران سیاسی و اقتصادی تزریق کنند.


عضو ائتلاف برای پیشرفت، با بیان اینکه کشورهای غربی و رسانه‌هایشان به دنبال تضاد احمدی‌نژاد با رهبری بودند گفت: بنده فکر می‌کنم طراحی دشمنان برای آینده ایران تقابل میان هاشمی و رهبری است و این بسیار خطرناک‌تر از تقابل احمدی‌نژاد با رهبری خواهد بود و هاشمی گزینه بسیار مناسبی برای ادامه بحران‌های سیاسی و اقتصادی در ایران است.


وی افزود: من با نگاه بدبینانه و نگرانی، آینده‌ای را برای کشور تصور می‌کنم که یک عده‌ای از مردم با در نظر گرفتن جنبه‌های اعتقادی و آرمان‌های امام(ره) و رهمنودهای رهبری یک طرف بایستند و طرف دیگری ازجریان اصلاحات، دوم خردادی‌ها، کارگزاران و مشارکتی‌ها و نهضت‌ آزادی‌ها و ... و هم آنهایی‌که‌ در فتنه 88 بودند یک طرف دیگر باشند و کسانی هم که نگران سرمایه خود هستند و از فشار اقتصادی رنج می‌برند و تصور دارند که اگر در ایران یک حکومتی روی کار بیاید که مورد تائید غرب باشد گره از مشکلات اقتصادی باز می‌شود آن‌ها هم بروند یک طرف و در مقابل نیروهای حزب الله قرار بگیرند و خدای نکرده ایران به یک میدان درگیری دو قطبی تبدیل شود ، مانند لبنان 20 سال پیش یا آنچه که در عراق در تقابل بین و شیعه و سنی شاهد بودیم.


عضو ائتلاف برای پیشرفت، با بیان اینکه نگرانم که این انتخابات یک نطفه درگیری و تقایل را در کشور منعقد کند، تاکید کرد: با توجه به شرایطی که بعد از ثبت نام کاندیداها در انتخابات ریاست‌جمهوری بوجود آمده است، ترسم این است که ما خودمان یک جرقه‌ای در کشور ایجاد کنیم و دشمنان آن جرقه را شعله افروزی کنند.
 

درادامه حداد عادل در پاسخ به این سول که سیاست خارجی شما در دولت آینده بر چه مبنایی خواهد بود گفت: با مقدمه‌ای که بنده گفتم فکر می‌کنم که ما احتمالا در آستانه یک دورانی قرار داریم که در آن دوران تبعیت دولت از رهبری مانند سه دوره گذشته نباشد.


وی افزود: شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که گویی خارجی‌ها و دشمنان، سیاست داخلی ما را به دست خود ما طراحی می‌کنند و بذری می‌کارند که درخت اختلاف از آن بروید.
 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سیاست خارجی ما مبتنی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است گفت: عزت یعنی خط قرمز ما استقلال باشد، یعنی هر مذاکره و رابطه‌ای در صورتی امکانپذیر است که با استقلال ما مشکلی نداشته باشد.


وی در توضیح عزت اسلامی افزود: زمانی که می‌گوییم با اسرائیل رابطه برقرار نمی‌کنیم جزء عزت اسلامی ماست و حکمت هم به معنی این است که شما ببینید در شرابط موجود جهانی رویکرد و راهبردتان چه باشد و مصلحت هم یعنی انعطاف نشان دهید، بنابراین اگر دولتی این مفاهیم را خوب درک کند، می توان مشکل آن را حل کرد.


حداد عادل با بیان اینکه اگر کسی که فکر می‌کند مشکلات ما با غرب ظرف یکی دو سال حل می‌شود، گفت: بنده این امر را ساده‌لوحی می‌دانم، مساله ما با آمریکا و اسرائیل به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند آن‌را در سایه دیپلماسی حل کند چرا که این مساله برخاسته از انقلاب اسلامی است و مهمترین حساسیت ما در سیاست خارجی باید این باشد که در زمین دشمن بازی نکنیم.
 

وی همچنین در مورد وضعیت ائتلاف برای پیشرفت با توجه به تغییر آرایش سیاسی انتخابات گفت: فلسفه این ائتلاف این بود که از تعدد نامزدهای اصولگرا جلوگیری شود اما آن موقع پیش‌بینی نمی‌شد که چه کسانی وارد صحنه خواهند شد.


عضو ائتلاف برای پیشرفت افزود: آقایان ولایتی و قالیباف دردوره‌های قبل مطرح بودند و بنده هم به سبب حضورم در مجلس و مجمع در مظان کاندیداتوری بودم و هنگامی‌که به من گفته شد حاضری درائتلاف شرکت کنی که نهایتا خروجی‌اش یک نفر باشد، من دیدم حرف درستی است.


حدادعادل با بیان اینکه ائتلاف برای پیشرفت از همان ابتدا از پیوستن دیگر کاندیداها به این ائتلاف استقبال کرد گفت: ما همان ابتدا گفتیم نفر دیگری که خودش را می‌خواهد کاندیدای ریاست‌جمهوری کند می‌تواند به عنوان نفر چهارم و پنجم به این ائتلاف بپیوند و ما با این گفتمان جلو آمدیم.


نماینده مردم تهران با بیان اینکه رسیدن به یک کاندیدای نهایی امروز ضرورت جریان اصولگرایی است گفت: امروز باید به سراغ یک کاندیدا برویم و سبد رای اصولگرایان را تکه تکه نکنیم اما حالا باید دید در میان کاندیداهای جریان اصولگرا کدامیک این صلاحیت را دارند که بتوانند آرا را به خود جذب کنند.


وی با بیان اینکه وحدت میان اصولگرایان یک مسئله فراتر از ائتلاف است گفت: باید دید آیا کسی وجود دارد که به نفع آن کنار برویم و همه رای‌ها را برای آن جمع کنیم؟ آیا می‌شود کسی مانند احمدی نژاد سال 84 پیدا شود و یک سونامی ایجاد کند و رای‌ها را به سمت خودش جذب کند. ما در چنین شرایطی به چنین شخصی احتیاج داریم.


نماینده مردم تهران با اشاره به کاندیداهای موجود در جریان اصولگرایی گفت: امروز آقایان جلیلی، زاکانی، لنکرانی، قالیباف، ولایتی و بنده در این جریان مطرح هستیم اما می‌توانیم در بین این آقایان کسی را پیدا کنیم که چنین فضایی را ایجاد کند و امروز بزرگترین مسئله ما این است.


حداد عادل با تاکید بر اینکه کنار رفتن برای مصلحت نظام از هر کاری برای من آسان‌تر است گفت: در مورد آقای زاکانی هم بنده می‌دانم که طرز تفکرشان همین طور است. البته کسی باید محور شود که اعتماد متدینین و اصولگرایان را به سمت خودش جلب کند.


عضو ائتلاف برای پیشرفت در پاسخ به این سئوال که چه زمان ائتلاف گزینه نهایی خود را انتخاب خواهد کرد گفت: منتظر اعلام صلاحیت‌ها هستیم و برای تصمیم‌گیری و اعلام تاریخ رسیدن 3 نفر به یک نفر باید صبر کنیم صحنه خلوت‌تر شود. ممکن است تا نیمه‌های فرصت تبلیغات هر سه نفر از این فرصت استفاده کنیم.


حداد عادل همچنین در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه شما سابقه اجرایی ندارید آیا م‌ توانید بزرگترین مسئولیت اجرایی کشور را برعهده بگیرید گفت: ادعای معجزه‌آسایی در اجرا ندارم اما مسئولیت‌های اجرایی هم کم نداشته‌ام و در آن زمینه هم ناموفق نبودم که نزدیکترین آن مجلس هفتم است.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، افزود: در مجلس هفتم می‌خواستند کاری کنند که بین اصولگرایان اختلاف بیندازند اما من به‌گونه ای مدیریت کردم که باز اصولگرایان در مجلس هشتم پیروز شدند.


حداد عادل با بیان اینکه مدیریت کشور با زور و زانوی خوبی برای دویدن و چشم بینا برای تشخیص درست مسیر می‌خواهد گفت: چشم بینا ترجیحش نسبت به صفات اول بیشتر است و نمونه مثالم دولت احمدی‌نژاد است.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: احمدی‌نژاد از نظر اجرایی پرکار بود و قدرت اجرایی قوی‌ای داشت اما نگاه واقع بینانه‌ای به قدرت و مدیریت کشور نداشت.


حداد عادل با برشمردن 9 خطای روشی و بینشی احمدی‌نژاد در دولت نهم و دهم گفت: در آمیختن گفتمان معنوی و غیبی با مسائل حکومتی یکی از اشتباهات بزرگ احمدی نژاد بود. نمونه آن هم مصاحبه اخیر ملک‌زاده است که گفته است من از امام زمان(عج) حکم دارم.


وی بی‌اعتنایی به قانون را یکی دیگر از خطاهای احمدی‌نژاد برشمرد و گفت: در 3 سالی که من رئیس مجلس بودم، احمدی نژاد به هیچ یک از قانون‌هایی که تصویب می‌شد عمل نمی‌کرد. نمونه آن قانون کنکور بود که چند روز مانده بود به کنکور اما هنوز توسط احمدی نژاد ابلاغ نشده بود.
 

حداد عادل گفت: بی‌اعتنایی به تخصص و دانش نیز از دیگر خطاهای احمدی‌نژاد بود و هر چه که خود به فکر و ذهنش می‌رسید فکر می‌کرد همان درست است.


وی زاویه داشتن با رهبری بخصوص در مسائل فرهنگی را از دیگر خطاهای دولت نام برد و گفت: احمدی‌نژاد مدعی بود که باید دولت سیاستگذار فرهنگی باشد و این یکی از مسائلی بود که دولت را به بیراهه برد.


حداد عادل اداره کشور بر اساس تضاد را از دیگر ویژگی‌های منفی دولت احمدی‌نژاد برشمرد و خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد متاسفانه در این 8 سال، میان دولت با دیگر نهادهای کشور تضاد ایجاد کرده و یکی از تضادهای دائمی آن با مجمع تشخیص مصلحت بوده است.

 

عضو ائتلاف برای پیشرفت بازی سیاسی با اقتصاد را از دیگر خطاهای احمدی‌نژاد دانست و گفت: احمدی‌نژاد می‌داند که 5 برابر کردن یارانه‌ها اقتصاد کشور را نابود می‌کند ولی برای کسب قدرت و رای مردم حاضر است با اقتصاد بازی سیاسی کند و برای رسیدن به پیروزی شعار 5 برابر کردن یارانه‌ها را می‌دهد.

 

حداد عادل افزود: از دیگر خطاهای احمدی‌نژاد سپردن کارها به یک باند خاص است در حالی که ایشان در اوایل دولتش شعار می‌داد که من دشمن احزاب و مطالبه‌گری گروه‌های سیاسی هستم اما الان نهادهای بزرگ اقتصادی مانند شستا را به دست جوانان بی‌تجربه موافق خود می‌دهد.

 

وی عدم ثبات مدیریت، از دست رفتن اعتماد جامعه به عقلانی بودن تصمیم‌گیری های حکومت و همچنین روش‌های غلط برای نشان دادن مردمی بودن دولت را از دیگر خطاهای احمدی نژاد برشمرد و خاطرنشان کرد: کشور باید به دست کسی بیافتد که بینش و جهان‌بینی درستی داشته باشد بنابراین در اجرا هم نیازمند تجربه هستیم.

 

عضو ائتلاف برای پیشرفت با اشاره به مدیریت خود در مجلس گفت: در مجلس هفتم که به تعبیر مقام معظم رهبری از وسط سنگلاخ‌ها بیرون آمد من به گونه‌ای عمل کردم که یک درگیری در صحن نداشتیم.

 

حدادعادل با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت: مشکلات اقتصادی ما از جنس مشکلات کلاسیک جهان نیست اقتصاد ما یک وضعیت استثنایی در کل جهان دارد.

 

وی ادامه داد: ما به حسب ظاهر جنگی نداریم، اما دنیای سرمایه‌داری با تمام توان خود سعی دارد، تمام مجاری این حکومت را مسدود کند و این همان چیزی است که اوباما از آن به عنوان تحریم‌های فلج‌کننده نام برده است.

 

عضو ائتلاف برای پیشرفت با بیان اینکه با توجه به مشکلاتی که پیش رو داریم باید برای اداره کشور به مسلمات دانش اقتصاد توجه کنیم، تصریح کرد: متاسفانه ما این تمکین را در آقای احمدی‌نژاد نمی‌بینیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کنار رئیس جمهور باید یک تیم اقتصادی خرد و کلان، پولی و گمرکی، بازار و اصناف و... وجود داشته و افرادی هم که در پست‌های مختلف مدیریتی به کار گرفته می‌شوند باید افراد باسواد، با تجربه و کاردانی باشند.

 

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی افزود: مقام معظم رهبری برای اینکه ملت را قادر به مقاومت اقتصادی کنند، سبک زندگی اسلامی را مطرح کردند و ملت باید بداند مادامی که در معرض توطئه‌های غرب هستیم باید کمربندهایمان را محکم ببندیم، مقاومت کنیم؛ اگر هم بخواهیم همچون مردم دوبی و دیگر کشورهای عربی زندگی کنیم باید نوکر غرب باشیم.

 

حدادعادل تاکید کرد: کسانی‌که می‌گویند می‌توانیم ظرف دو سال یا شش ماه همه چیز را درست کنیم، حرف گزافی زده‌اند؛ چراکه ما امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم و برای حل مشکلاتمان باید شجاعت و ایمان بایستیم.

 

وی با بیان اینکه با توجه به حضور هاشمی در انتخابات باید ببینیم صحنه را چطور مدیریت کنیم، اذعان کرد: ما باید در سیاست‌های کلی و مواضع‌مان به این نکته توجه داشته باشیم که مواضع‌مان هم خلاف واقعیت نباشد و هم خلاف مصلحت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای جلیلی نیز با ثبت نامش در روز آخر مانند آقای هاشمی ما را غافلگیر کرد، گفت: اگر آقای جلیلی بتواند پدیده‌ای شبیه احمدی‌نژاد سال 84 خلق کند باید همگی پشت وی برویم، اما آیا واقعا جلیلی می‌تواند رأی‌ها را به سمت خود جذب کند.

 

عضو ائتلاف برای پیشرفت با بیان اینکه خاتمی در تضاد با هاشمی رأی آورد، بیان کرد: امروز نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است که اصلاح‌طلبان پشت هاشمی جمع شده‌اند، یا هاشمی عوض شده و یا آنان تغییر کرده‌اند. بنابراین باید رویکردمان در تبلیغات تبیین این موضوع باشد و بیشتر بر سر این موضوع مانور بدهیم.

 

وی همچنین در مورد برنامه‌های فرهنگی‌اش برای اداره کشور گفت: احمدی‌نژاد که تازه رئیس جمهور شده بود مدعی بود می‌خواهد یک خاکریز تا 200 متر جلوتر از آقا بزند تا سپر بلای ایشان باشد، اما امروز به اینجا رسیده است.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مبانی اصلی در عرصه فرهنگی این است که رئیس جمهور آینده از لحاظ بینشی به رهبری نزدیک باشد.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید اانقلاب حداد عادل دشمنان اختلاف هاشمی ورهبر فتنه جدید ،

  

کد خبر: 13666
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1392 - 20:19

اطلاعیه وزارت اطلاعات
سیرنیوز: روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی 2 تیم تروریستی وارد کننده سلاح به کشور و دستگیری عوامل آن خبر داد .

 


به گزارش سیرنیوز، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

به استحضار ملت شریف ایران می رساند که در آستانه ی برگزاری انتخابات سرنوشت ساز آتی، دشمنان ملت به تشدید فعالیت های مخرّب و تمهید مقدمات برای فتنه انگیزی های گوناگون اقدام کرده اند. از آنجا که این وزارت خانه از مدتها پیش مقاصد دشمن را پیش بینی و تحرکات عوامل آنها را رصد می نموده و آمادگی های لازم برای مقابله را ایجاد کرده بود، لذا در مقطع اخیر موفق به شناسایی و خنثی سازی شماری از توطئه ها و سناریوهای دشمن شده است که شرح هر یک از آنها را پس از رفع محذورهای امنیتی، اطلاع رسانی خواهد نمود. 

از جمله آخرین توطئه های کشف شده، مربوط به ورود تعداد فراوانی سلاح سبک به کشور می باشد. ردگیری های اطلاعاتی و امنیتی بعمل آمده، منجر به شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی عامل ورود «سلاح سبک» از مرزهای غربی و شرقی کشور شده است. این تیم ها در حال انتقال تعداد معتنابهی «کلت کمری» و «نارنجک جنگی» به مرکز کشور بودند که با اقدامات هوشمندانه، به موقع و فداکارانه ی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استانهای کرمانشاه و سیستان و بلوچستان، کلیه سلاح ها کشف و تروریست ها بازداشت و تحویل مرجع قضایی شدند. 

روابط عمومی وزارت اطلاعات 

برچسب ها:

اولین دیدگاه را شما بگذارید وزارت اطلاعات ، پیامنما ، سلاح ، کشف ، تروریست ، ضد انقلاب ، دست ،

  

 

20:44 - 1392/2/30کد خبر: 44083
شاید مهم‌ترین خبر انتخاباتی امروز، صحبت‌هایی بود که در مورد مبنای تصمیم‌گیری‌های شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدها بیان شد و بیشتر از هر کسی هاشمی رفسنجانی را نشانه رفت. در دعوای بین دولت و یک نامزد مورد حمایت سازمان تبلیغات اسلامی هم، بگم بگم‌های انتخاباتی شروع شد.

به گزارش تابناک خبر مهم انتخاباتی امروز، خبری بود که دقایقی پیش و به عنوان نتیجه جلسه جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و لنکرانی نامزد مورد حمایت جبهه پایداری تاکنون اعلام شد. بر این اساس، لنکرانی به نفع جلیلی از حضور در انتخابات کناره‌گیری کرده است. باقری‌لنکرانی پس از جلسه مشترک عصر امروز، انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع «سعید جلیلی» اعلام کرد.
 
به گزارش فارس، کامران باقری‌لنکرانی داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از جلسه مشترک با سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات، از کاندیداتوری ریاست جمهوری انصراف داد.
 
جلیلی و لنکرانی عصر امروز و ساعتی پیش جلسه مشترکی داشتند.
 
سعید جلیلی،‌کامران باقری لنکرانی و پرویز فتاح سه گزینه‌ای بودند که جبهه پایداری به منظور انتخاب اصلح با آنها برای کاندیداتوری رایزنی کرده بود.

بعضی از رقبای لنکرانی پیش از این با اشاره به اخبار غیر رسمی درباره عدم احراز صلاحیت لنکرانی، از احتمال نمایش «کناره گیری» وی خبر داده بودند. در همین حال ستاد جوانان حامی سعید جلیلی با عنوان «راه امام» با صدور بیانیه‌ای آغاز به کار کرده است.

در کنار جلیلی و لنکرانی، نام دو نامزد مطرح شده بود که احتمال داده می‌شد با یکدیگر در ادامه مسیر همراه شوند. یکی از این نامزدها زاکانی است که امروز مورد حمله رسانه‌های نزدیک به دولت قرار گرفت. یکی از این رسانه‌ها، سند تفاهم نامه‌ای به 25/3/1390 به امضای علیرضا زاکانی و سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی را منتشر کرده است که بر اساس آن، سازمان تبلیغات از سه ماه پیش از امضای این تفاهم نامه! مبلغ پانصد میلیون را به نشریه زاکانی کمک می‌کند تا وی به بصیرت افزایی سیاسی و دینی بپردازد.

ساعاتی بعد، نزدیکان زاکانی با صدور جوابیه‌ای گفته‌اند، فاکتور، سند پرداخت است و تفاهم‌نامه، همکاری قبل از اجراست و هیچ مبلغی به جز مبلغ خرید نشریه پنجره که قرارداد آن موجود و قانونی است، از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت نشده است.در همین حال زاکانی گفته است: در صورت احراز یا عدم احراز صلاحیت از شورای نگهبان تشکر می‌کنم چرا که ما براساس تکلیف وارد عرصه شدیم.

 

دیگر ضلع مربع فوق، یعنی حداد عادل نیز امروز از خطرات بزرگ سخن گفته است. وی اظهار داشته در این 50 سال هیچ زمان مانند امروز نگران اصل انقلاب نبودم و احساس نگرانی نکرده‌ام، البته شاید اشتباه می‌کنم و در تخمین خطر دچار افراط و اغراق شده‌م، اما احساسم این است. کشورهای غربی و رسانه‌هایشان به دنبال تضاد احمدی‌نژاد با رهبری بودند و بنده فکر می‌کنم طراحی دشمنان برای آینده ایران تقابل میان هاشمی و رهبری است و این بسیار خطرناکتر از تقابل احمدی‌نژاد با رهبری خواهد بود‌ و هاشمی گزینه بسیار مناسبی برای ادامه بحران‌های سیاسی و اقتصادی در ایران است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که هاشمی رفسنجانی بر اساس مشورت تیم برنامه ریزی و اتاق فکر خود تصمیم دارد در این دوره از انتخابات بر خلاف سال 84، که از تهران خارج نشد، به مراکز استانهای بزرگ و پرجمعیت کشور از جمله شیراز، ساری،اصفهان، مشهد، تبریز و احتمالا اهواز سفر کند. بنا به شنیده‌ها از منابع نزدیک به ستاد هاشمی، قرار است در این سفرهای تبلیغاتی سید محمد خاتمی نیز وی را همراهی کند .


البته هاشمی رفسنجانی امروز را در شرایطی گذرانده است که در بعضی رسانه‌ها، عدم احراز صلحیت وی بیش از هر زمانی ممکن جلوه‌گر شده است. این موضوع به خصوص وقتی جدی‌تر شد که سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت فردی که فقط قادر به انجام چند ساعت کار در روز باشد تایید صلاحیت نمی‌شود. چنین مشخصاتی از سوی بعضی سیاسیون و از جمله حجه‌الاسلام شجونی فورا به هاشمی رفسنجانی اختصاص داده شد.

در واکنش به اخباری از این دست، علی مطهری در جمع خبرنگاران اظهار داشته است که بعید است که هاشمی رفسنجانی نسبت به ردّصلاحیتش اعتراض کند. اگرچه رأی نهایی در اختیار شورای نگهبان است، ولی رهبری می‌تواند با صدور حکم حکومتی به این موضوع ورود پیدا کند. صدور حکم حکومتی نیازی به درخواست هاشمی ندارد و ممکن است خود رهبری تشخیص دهند که باید حکمی در این زمینه صادر شود. محسن هاشمی نیز خبرهای مربوط به رد صلاحیت پدرش را "خبرسازی رسانه ای" دانست و گفته: سایت‌ها، نماینده شورای نگهبان نیستند که به جایش اظهارنظر کنند لذا باید از منبع رسمی این خبر را شنید.

تعیین وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات در صورت عدم حضور هاشمی معمای پیچیده‌ای است. از این طبف مسعود پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم نهاییتان را برای ماندن در صحنه و یا کنار رفتن از انتخابات گرفته‌اید، گفته: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام. بنده منتظر جواب شورای نگهبانم تا ببینیم پس از آن چه می‌شود.

 

محمدرضا صادق، معاون ستاد تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز از دیدار عارف، روحانی، مطهری و پزشکیان با وی خبر داده است، هر چند که ساعاتی بعد علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات منکر نشست هاشمی رفسنجانی با عارف شد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید انصراف لنکرانی به نفع جلیلی از حضور در انتخابات/و چند خبر انتخاب ،

  

زمان انتشار: 7:10 - 1392/2/29


تکذیبش می کند!!!

لیگ برتر - باشگاه پرسپولیس مذاکره با امیر قلعه نویی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درحالی که استقلال پله های موفقیت را یک به یک در این فصل سپری می کند و مسئولان هیات مدیره و مدیرعامل این تیم از تداوم حضور قلعه نویی برای دومین سال متوالی خبر می دهند اما انگار قرار نیست شایعات دوستانه دست از سر قلعه نویی بردارد.

بعد از اینکه قلعه نویی یک روز حضورش را در امارات تداوم بخشید ، بلافاصله شایعه شد او با باشگاه العین مذاکره کرده است. خبری که خیلی زود از سوی سرمربی آبی ها تکذیب شد. این درست همان شایعه ای بود که چند ماه قبل درباره حضورش در تیم ملی و بعد از شکست تیم ملی برابر ازبکستان مطرح شد که باز هم سرمربی آبی ها شخصا ناچار به تکذیب چنین خبری شد و گفت از تیم ملی حمایت می کند.

قلعه نویی که سال قبل به گفته خودش بزرگترین قرارداد تاریخ لیگ برتر از سوی یک تیم صنعتی به او پیشنهاد شده بود اما ردش کرد و به استقلال آمد در حالی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیاست ، چرا باید استقلال و هوادارانش را تنها بگذارد ؟ این پرسشی است که خیلی از هواداران این تیم می پرسند اما درست در این شرایط بخش فارسی سایتی ورزشی بین المللی، سایتی که وابسته به یکی از بزرگترین آژانس های نقل و انتقالات در دنیاست ، خبر از پیشنهاد 7 میلیاردی رویانیان به قلعه نویی داده. اینکه بعد از بازی الشباب ، رویانیان به قلعه نویی زنگ می زند و بعد از تبریک به او می گوید 7 میلیارد :« بیا پرسپولیس ، ما به شما 7 میلیارد می دهیم. » اما قلعه نویی از این پیشنهاد تشکر می کند و می گوید نه.

این حرف را البته پیشتر ها هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس داوری می زد و می گفت ، روزی می رسد که شایعه می شود رویانیان قلعه نویی را برای تیمش می خواهد. حالا انگار آن پیش بینی همراه با خنده این کارشناس داوری ، رنگ حقیقت پیدا کرده.

پیشنهاد 7 میلیاردی اما در حالی است که خود قلعه نویی امسال رقمی نزدیک به یک میلیارد گرفته و سال قبل برای حضور در استقلال از پیشنهادی نزدیک به 2 میلیارد تومانی گذشته بود حالا به یکباره آیا پیشنهادی 7 میلیارد تومانی از پرسپولیس دارد؟

محمد رویانیان در این باره به خبرآنلاین می گوید:« این دروغی بزرگ و کذب محض است. قلعه نویی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران و یکی از سمبل های باشگاه استقلال است . اصلا نه برای او خوب است که این شایعات مطرح شود نه برای ما. باز هم می گویم این یک شایعه خنده دار است که خود آقای قلعه نویی هم تکذیبش می کند! »

حالا باید دید قلعه نویی در این باره چه موضعی می گیرد. البته سابقه نشان داده قلعه نویی معمولا این نوع خبرها را تکذیب می کند.

4141


اولین دیدگاه را شما بگذارید امیر قلعه نویی - محمدرضا رویانیان ،

  

کد خبر: 13598
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1392 - 11:10

 

یکی از بازیکنانی که از مدتها قبل شایعه حضورش در تیم ملی شنیده می شود علی منوچهری است. بازیکنی که پدری ایرانی و مادری شیلیایی دارد.
به گزارش سیرنیوز به نقل از اوج نیوز، منوچهری در حال حاضر در تیم دپورتیو کانسپسیون در لیگ دوی شیلی بازی می کند و آنهایی که فیلم بازیهایش را دیده اند عقیده دارند که علی به عنوان یک مدافع قطعا به درد تیم ملی می خورد.

این بازیکن در سال 2007 ، 4بازی هم برای تیم ب لوانته انجام داد.

او درباره حضورش در اسپانیا عنوان کرد:حضور در تیم دوم لوانته برای من یک تجربه خوب بود.البته وجود برخی شرایط ناعادلانه باعث شد که من به شیلی برگردم.البته از تجربه حضورم در اسپانیا استفاده می کنم و به طور حتم انگیزه بسیار بالایی دارم تا هر چه سریعتر در باشگاههای کشورهای دیگر فرصت بازی پیدا کنم.

منوچهری که علاقه زیادی به حضور در تیم ملی دارد در مصاحبه ای از علاقه اش برای بازی در تیم ملی ایران حرف زده است:بازیکنان مورد علاقه من در تیم ملی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هستند که هر دو در بهترین لیگ های فوتبال دنیا بازی می کنند.

وی ادامه داد:تیم ملی ایران یک مربی عالی هم دارد.اگر کی روش مرا به تیم ملی دعوت کند با افتخار به ایران می آیم. امیدوارم سال آینده در ترکیه یا شاید یک تیم ایرانی بازی کنم تا بیشتر جلوی چشم مربیان تیم ملی باشم و هدفم پوشیدن لباس ایران است.

از اردوی تیم ملی خبر می رسد که کی روش و همکارانش به زودی فیلم بازیهای منوچهری را خواهند دید تا در صورت تائید کیفیت او – و البته صعود ایران به جام جهانی برزیل – کارهای اداری مربوط به حضور این بازیکن در تیم ملی انجام شود.

گفتنی است منوچهری سابقه بازی در تیم زیر 23 سال شیلی را دارد.

اولین دیدگاه را شما بگذارید سیرنیوز ، ورزش ، فوتبال ، تیم ملی ، کی روش ،

  

 

تلنا: اگر عکس های شما از روی کارت حافظه دوربین به طور ناخواسته پاک شده این نرم افزار به داد شما خواهد رسید.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اکثر دوربین های دیجیتالی عکس ها را روی قطعه ای کوچک به نام مموری کارت ذخیره می کنند. مموری کارت ها جدا از مزایای فراوانی که دارند، دارای یک عیب مشترک هستند و آن هم حذف بدون بازگشت تصاویر می باشد. به عبارت دیگر اگر شما به طور ناخواسته عکسی را از این حافظه ها پاک کنید، در حالت عادی امکان بازیابی آن وجود ندارد. CardRecovery نرم افزاری است که این مشکل را حل کرده است. شما با کمک این نرم افزار می توانید عکس هایتان را که ناخواسته حذف کرده اید و یا در اثر فرمت از دست داده اید، از کارت حافظه دوربین های عکاسی و حتی کارت حافظه موبایل ها نیز بازیابی کنید.

 

برنامه CardRecovery از برجسته ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهایی است که تا به حال برای بازیابی اطلاعات از کارت های مموری و سایر حافظه های همراه به بازار عرضه شده که قادر است عکس ها ، ویدئوها ، فایل های صوتی و … را در صورت پاک شدن ، مفقود شدن ، خراب شدن یا فرمت شدن آن از حافظه در کمترین زمان ممکن بازیابی کند.

 

نرم افزار CardRecovery از تمامی حافظه های جانبی از جمله آنها SD Card, CF Card, xD Picture Card, Memory Stick, SmartMedia Card, MMC (MultiMediaCard), MicroSD, MiniSD, SDHC می باشند پشتیبانی کرده و اطلاعات ازدست رفته شما را به راحتی در اختیارتان قرار می دهد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت بازیابی تصاویر از انواع مموری کارت ها و فلش دیسک ها

پشتیبانی از اکثر برندهای دوربین های عکاسی دیجیتالی

امکان بازیابی تصاویر از حافظه های معیوب و آسیب دیده

امکان بازیابی عکس ها از کارت های حافظه فرمت شده

امکان بازیابی عکس های پاک شده از کارت های حافظه

قابلیت بازیابی تصاویر از حافظه تلفن های همراه

امکان بازیابی ویدئو و فایل های مالتی مدیا

سازگاری با انواع ویندوزها

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید دانلود ، بازیابی عکس های پاک شده از حافظه دوربین ،

  

شنبه, 28 اردیبهشت 1392 ساعت 17:13



دستکم 60 نفر در تصادف دو قطار مترو شمال در فایرفیلد (Fairfield) ایالت کنتیکت آمریکا مجروح شدند.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرآنلاین، در این حادثه یک قطار از نیوهاون (New Haven) عازم گراند سنترال(Grand Central) بود که در شرق ایستگاه فایرفیلد(Fairfield) از خط خارج شده و با یک قطار در خط دیگر تصادف کرد.

بعد از این تصادف که بین ایستگاه های فایرفیلد و بریجپورت (Bridgeport) رخ داد، ده ها پلیس، پزشک، آتش نشانان و مأمور اورژانس در محل حادثه حضور یافته و حدود 60 نفر را به دو بیمارستان منتقل کردند.

دن مالوی (Dan Malloy) از مسئولان دولتی ایالت کنتیکت گفت: در این حادثه چهار نفر صدمه زیادی دیدند و یک نفر دیگر نیز در شرایط بسیار بحرانی بود. تعدادی از مسافران محل حادثه را ترک کردند که بعدها به مراقبت های پزشکی نیاز خواهند داشت.

ستوان جیمز پرز(James Perez)، سخنگوی پلیس فایرفیلد گفت: ما نمی دانیم این حادثه یک نقص فنی، تصادف عمدی و یا چیز دیگری بوده باشد.

براثر این تصادف رفت و آمد قطارها در محل حادثه متوقف شد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید در تصادف دو قطار در آمریکا 60 تن مجروح شدند ،

  

کد مطلب: 15361
 

 
مرتضی طلایی گفت: زمانی که اصلاح طلبان مجوز ورود پلیس به کوی دانشگاه را در سال 82 صادر کردند، قالیباف از این مجوز استفاده نکرد و به ما گفت مطمئن باشید که دیگر شلوغی نخواهیم داشت چون کسانی که به اعتراضات سامان می دادند و از دانشجویان استفاده ابزاری می کردند خودشان متوجه قضیه شده اند.
تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 17:42
به گزارش فارس، طلایی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به مواضع اخیر مصطفی معین و ظریفیان مسئولان وزارت علوم در دوره اصلاحات، تصریح کرد: دوستان اگر مرور ساده ای بر تاریخ داشته باشند متوجه می شوند که آقای قالیباف در سال 79 یعنی یک سال بعد از حوادث کوی دانشگاه به فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شده است و به اذعان دوست و دشمن در دوره 5 ساله مدیریت قالیباف در نیروی انتظامی کاملا رویکرد اجتماعی و تعاملی با همه اقشار جامعه بویژه دانشجویان برقرار بود.

طلایی اظهار داشت: موضوعی که دوستان از آن اظهار بی اطلاعی می کنند مربوط به سال 82 می شود و زمانی که تعدادی از مسئولان دولت وقت در ملتهب کردن فضای دانشگاه نقش داشتند و عده ای از دانشجویان را به اعتراضات خیابانی ترغیب می کردند. در این فضا آقای قالیباف در شورای امنیت حضور پیدا کرد و برای قطع این مدیریت پنهانی آشوب ها اصرار بر مجوز حضور در کوی دانشگاه را داشت و مسئولان دولت وقت که در جلسه حضور داشتند بصورت مکتوب مصوب کردند و این مجوز را به قالیباف دادند. احتمالا دستپاچگی دوستان در متهم کردن آقای قالیباف به این بر می گردد که این مجوز مکتوب آنها برای ورود پلیس به کوی دانشگاه محور اخبار قرار نگیرد.

طلایی تاکید کرد: اما نکته اینجاست که همه و بویژه این آقایان خیلی خوب می دانند که قالیباف از این مجوز استفاده نکرد و حتی به ما و همکاران پلیس تهران گفت وقتی این دوستان این مجوز را به من دادند مطمئن باشید که دیگر شلوغی و اعتراضی نخواهیم داشت و البته همین شد و دیگر آن اعتراضات ادامه پیدا نکرد. چرا؟ چون آن کسانی که به اعتراضات سامان می دادند و از دانشجویان استفاده ابزاری می کردند خودشان متوجه قضیه شدند. دانشجویان هم با اینکه در سالگرد واقعه 18 تیر نگذاشتند که رییس وقت دانشگاه تهران صحبت کند با گل و تشویق از بنده به عنوان رییس پلیس وقت تهران استقبال کردند.

جالب است که آقای ظریفیان در مصاحبه دیروز خود با رسانه ها تایید کرده اند که دوره فرماندهی نیروی انتظامی قالیباف برخوردها بهتر بود و این جمله را گفتند : « پس از وقایع سال 78 نوع برخورد نیروی انتظامی با دانشگاه ها و دانشجویان بهتر شد و آقای طلایی در مقام فرماندهی تهران خوب عمل کردند.»

با این وجود عجیب است که چگونه این دوستان اعطای مجوز شورای امنیت کشور را به نیروی انتظامی در سال 82 برای ورود به کوی دانشگاه را فراموش کرده اند.

عضو شورای شهر تهران افزود: باعث تاسف است که آقایان تحت تاثیر القائات دروغ و هدفمند رسانه های بیگانه بلافاصله مصاحبه و این چنین شتابزده موضع گیری کنند.

اولین دیدگاه را شما بگذارید طلایی: اصلاح طلبان مجوز ورود پلیس به کوی دانشگاه را دادند اما قا ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]