دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
 


به گزارش فارس، مرتضی تمدن در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر یک پارک فناوری به نام پارک پردیس وجود دارد که قریب به 137 شرکت دانش‌بنیان در این پارک فکرشان را تبدیل به محصول کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: برای حضور در فعالیت‌های پارک پردیس حدود هزار و 200 شرکت متقاضی داریم که از این تعداد 137 شرکت تاکنون جذب شدند.
 
تمدن بیان داشت:‌ در جلسه امروز مصوب شد که در هر شهرستان استان تهران یک پارک فناوری احداث شود که شهرستان‌های رباط‌کریم، شهریار، شهر قدس، ورامین و فیروزکوه در اولویت قرار گرفته‌اند.
 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: تا 3 ماهه اول سال 92 پارک فناوری در این 5 شهرستان احداث می‌شود.
 
تمدن به آخرین وضعیت گازرسانی در مناطق استان تهران اشاره کرد و گفت: ضریب نفوذ گاز شهری در کشور 98 درصد و در شهرستان‌های استان تهران 99.5 درصد است.
 
وی ادامه داد: ضریب نفوذ گاز در روستاهای کشور 58 درصد و در روستاهای استان تهران 87 درصد است.
 
وی با بیان اینکه هزار و 20 روستا در استان تهران وجود دارد، گفت: 95 درصد از جمعیت استان تهران که حدود 12.5 میلیون نفر هستند در شهرها و مابقی در روستاها زندگی می‌کنند.
 
استاندار تهران درباره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، بیان داشت: نمایندگان مجلس خواستار این هستند که برابر قانون انتخابات آینده شورای شهر به صورت مجزا در 3 شهرستان ری، تجریش و تهران برگزار شود.
 
تمدن در ادامه به آلودگی هوای شهر تهران اشاره کرد و گفت: حدود 27 اقدام در حوزه کاهش آلودگی هوای تهران صورت گرفته است که در چند روز اخیر در شرایط ناسالم و هشدار تأثیر این اقدامات مشخص بود.
 
وی ادامه داد: هیچکدام از آلایندگی‌های سمی در تهران افزایش نیافته است و تنها ذرات کمتر از 2.5 میکرون مقداری شرایط آلایندگی را افزایش داد که بر این اساس موجب شد، تهران دو روز تعطیل شود.
 
استاندار تهران با اشاره به اینکه بنزین استاندارد برابر یورو 4 و 5 در پالایشگاه‌های تهران تولید می‌شود، گفت: 8 میلیون لیتر بنزین تولید می‌کنیم که یک میلیون لیتر آن برابر استانداردها تولید می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: کمربند فضای سبز برای تلطیف هوای تهران بسیار مهم بوده و افزایش حدود 18 هزار هکتار کمربند سبز برای تهران برنامه‌ریزی شده است که تاکنون 2 هزار و 100 هکتار فضای سبز ایجاد شده است.
 
وی گفت: برای سال آینده بخش عمده‌ای از کمربند سبز تهران از شمال شهر تا شمال غرب اجرایی می‌شود.
 
تمدن افزود: تعداد یک میلیون و 300 هزار خودرو فرسوده در کشور جمع‌آوری شده است که از این تعداد قریب 450 دستگاه متعلق به تهران بوده است.
 
وی ادامه داد: برآورد کرده‌ایم حدود یکصد هزار خودروی فرسوده در تهران تردد می‌کند که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، محیط زیست و ستاد محیط سوخت باید این تعداد خودرو از ناوگان حمل و نقل خارج شوند.
 
استاندار تهران گفت: بخش عمده‌ای از مینی‌بوس‌ها در تهران باید تعویض و نوسازی شود که این اقدام به کندی پیش می‌رود.
 
وی به افزایش ساخت‌وسازها در تهران اشاره کرد و گفت: درحال حاضر در کمربند سبز شمال بزرگراه شهید بابایی و مناطقی در شمال‌غرب و شرق تهران تهران ساخت‌وساز ممنوع شده است چرا که بزرگتر شدن تهران تشدید آلودگی را به دنبال دارد.
 
تمدن به شهرداری تهران توصیه کرد: به منابع مالی فروش تراکم در تهران کمتر توجه کند.
 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: ‌از 7 هزار اتوبوسی که در تهران تردد می‌کنند، حدود 3 هزار و 400 دستگاه گازسوز شده است.
 
وی اظهار داشت: حدود 80 هزار تاکسی در تهران فعالیت می‌کند که از این تعداد 51 هزار تاکسی دوگانه سوز شده است.
 
تمدن با بیان اینکه 90 درصد از خودروهای فرسوده از رده خارج شده‌اند، بیان داشت: 200 درصد در احداث جایگاه‌های CNG رشد داشته‌ایم که تعداد آنها به بیش از 360 جایگاه رسیده است.
 
استاندار تهران به جمع‌آوری خودروهای دودزا در سال 91 اشاره کرد و گفت:‌ حدود 4 هزار خودرو دودزا در 6 ماهه اول سال جاری توسط پلیس متوقف و جریمه شده است.
 
وی بیان داشت: از نمایندگان مجلس درخواست داریم که معاینه فنی خودروها را از 5 سال به 3 سال کاهش دهند.
 
تمدن به شناسایی 571 واحد صنعتی آلاینده در سال 89 اشاره کرد و گفت: از این تعداد حدود 300 واحد صنعتی استاندارد شده‌اند و اگر این اقدام انجام نمی‌شد، وضعیت غیرقابل قبولی داشتیم.
 
استاندار تهران افزود: ممنوعیت اعطای مجوز احداث کارخانه تا شعاع 120 کیلومتری تهران که مصوبه‌ای قانونی است، همچنان به قوت خود باقی است و تنها صنایع هایتک از این ممنوعیت مستثنی هستند.
 
وی به اظهارنظرهای غیر کارشناسی بعضی از مسئولان شهری اشاره کرد و گفت: اخیراً اعلام کرده‌اند که طرح زوج و فرد،‌ طرحی بچگانه است ولی این اقدام در زمان خود کار عاقلانه‌ای محسوب می‌شود و به مدت یک یا دو روز در شهر برای کاهش آلودگی هوا اجرایی می‌شود.
 
تمدن خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم که اقدامات کوتاه مدت و طرح‌های زوج و فرد آلودگی هوا را به صورت کلی رفع نمی‌کند ولی در کاهش مقطعی آلودگی هوا بسیار تأثیرگذار است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

در مراسم یادبود قربانیان مدرسه سندی هوک آمریکا که با حضور رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، یک کودک آیاتی از سوره بقره را تلاوت کرد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

+عکس

مریم باباخانیان از شب حادثه یعنی از 29 مهرماه گذشته تا امروز در بخش ICU بیمارستان گلستان اهواز بستری بوده و در این مدت پزشکان او بارها تا آستانه ناامیدی از پیشرفت وضعیت او پیش رفتند. در دو ماه گذشته سطح هوشیاری مریم بارها در نوسان بود ولی در روزهای گذشته با پیشرفت شرایط، سطح هوشیاری او بالا رفت و سرانجام مریم چشمهایش را گشود. 

 

 به هوش آمدن دانش‌آموز به کما رفته در حادثه تصادف اتوبوس راهیان نور +عکس

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ "مریم باباخانیان"، آخرین بازمانده حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی، پس از دو ماه از کما خارج شد. مریم تنها مجروح این حادثه بود که به دلیل شدت جراحات از لحظه سانحه به کما فرو رفت و در حالت بیهوشی کامل همراه با دیگر همکلاسی‌هایش به اهواز منتقل شد. به دلیل شرایط دیگر مجروحان، در شب نخست انتقال به بیمارستان گلستان اهواز کسی قادر به شناسایی این دانش‌آموز نبود و روی تابلوی تخت او عنوان "مجهول الهویه" نوشته شد ولی روز بعد دیگر دانش‌آموزان با بهبود نسبی، همکلاسی خود را شناسایی کرده و به خانواده باباخانیان نیز اطلاع داده شد که فرزندشان در میان زخمیان سانحه است.

مریم، از شب حادثه یعنی از 29 مهرماه گذشته تا امروز در بخش ICU بیمارستان گلستان اهواز بستری بوده و در این مدت پزشکان او بارها تا آستانه ناامیدی از پیشرفت وضعیت او پیش رفتند. در دو ماه گذشته سطح هوشیاری مریم بارها در نوسان بود ولی در روزهای گذشته با پیشرفت شرایط، سطح هوشیاری او بالا رفت و سرانجام مریم چشمهایش را گشود.

او مادر و پدرش را در همان ابتدا شناسایی کرد، و با این که هنوز قدرت حرف زدن ندارد؛ به خاطر دارد که کلاس دوم دبیرستان است، با دستش نشان می‌دهد که یک خواهر و دو برادر دارد، یادش هست که در مدرسه والیبال بازی می‌کرده و وقتی از او پرسیدیم: زندگی را چه قدر دوست داری؟ با تمام توان چشم‌هایش را به هم فشار داد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

همت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) ؛

 

 

دکتر عظیم عابدینی مدیر گروه ارزیابی آثار پژوهشی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، حمایت از پایان نامه های علوم اسلامی انسانی بویژه درحوزه تبلیغ، فرهنگ و علوم اجتماعی، رفتاری توسط این پژوهشکده خبر داد. 

 

 حمایت از پایان نامه های علوم اسلامی انسانی

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ عابدینی در مورد اهداف پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی گفت: با توجه به اینکه پژوهشکده آثار برتر را در قالب کتاب به چاپ می‌رساند، یکی از اهداف پژوهشکده تقدیر معنوی از پژوهشگران است تا آنها با قوت بیشتری به تحقیق و پژوهش بپردازند. لذا به این وسیله با اهمیت دادن به موضوعات اسلامی انسانی به ویژه در حوزه فرهنگ و علوم اجتماعی و رفتاری و شبهه شناسی، جهت گیری خاصی را در انجام پروژه های تحقیقاتی در میان طلاب و دانشجویان بوجود آورد. 

 

مدیر گروه ارزیابی آثار پژوهشی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده از امسال پژوهشگران دانشگاهی و حوزوی می‌توانند از دو طریق پایان‌نامه‌های خود را برای ارزیابی به پژوهشکده باقرالعلوم(ع) ارائه کنند. پژوهشگران می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز آموزش عالی و یا فراخوان‌هایی که توسط پژوهشکده برای این مراکز ارسال می‌شود آثار خود را به پژوهشکده ارسال کنند. پس از وصول، پایان‌نامه‌ها ابتدا مورد ارزیابی اجمالی قرار می‌گیرند و اگر بتوانند امتیاز لازم را به دست آورند مورد ارزیابی تفصیلی قرار خواهند گرفت. 

 

مدیر گروه ارزیابی آثار پژوهشی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: اگر پایان‌نامه در مرحله ارزیابی تفصیلی هم بتواند امتیاز لازم را به دست آورد با موافقت شورای علمی و رئیس پژوهشکده با مؤلف پایان‌نامه قراردادی بسته می‌شود و کمک هزینه‌ نقدی به دانشجو یا طلبه پرداخت می‌شود. 

 

وی ادامه داد: اگر مؤلف مایل باشد و ارزیابی مورد نظر پژوهشکده را بپذیرد توسط کارشناسان، تغییرات اساسی از جهت کمی و کیفی در پژوهش، اعمال می شود و در نهایت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) اصلاح شده پایان‌نامه را با توافق مؤلف به صورت کتاب به چاپ می‌رساند. 

 

وی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف ما این است که پایان‌نامه‌های برتر در معرض دید همگان قرار بگیرد و همه بتوانند از این پایان‌نامه‌ها استفاده کنند. 

 

عابدینی افزود: سرمایه اجتماعی زیادی صرف تهیه این ‌پایان‌نامه‌ها می‌شود، پژوهشکده با حمایت مادی و معنوی‌ای که از این پایان‌نامه‌ها انجام ‌می‌دهد تلاش دارد این سرمایه اجتماعی را حفظ کند. 

 

مدیر گروه ارزیابی آثار پژوهشی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در مورد ویژگی‌های پایان‌نامه‌های ارسالی گفت: تبیین مناسب موضوع و طرح مسئله، پرداختن مناسب به آن و پرهیز از مباحث حاشیه‌ای، نوآوری تناسب متن با عنوان پایان‌نامه، مبتنی بر قواعد و روش‌های علمی بودن از جمله ویژگی پایان‌نامه‌های ارسالی است که پژوهشگران باید آنها را رعایت کنند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: این پایان‌نامه‌ها باید از حیث طرح نظریه و گستره منابع دارای اعتبار علمی و دارای نظریه‌پردازی مطلوب باشند. همچنین متن آنها باید از حیث روانی و رسایی و رعایت قواعد ادبی و نگارشی مناسب باشد. 

 

دکتر عظیم عابدینی گفت: 135عنوان پایان‌نامه در نیمه نخست سال1391 مورد ارزیابی قرار گرفته که از این تعداد 85 عنوان دارای موضوعات قرآنی حدیثی ،فلسفی و کلامی بوده‌اند و بقیه پایان نامه ها در موضوعات علوم اجتماعی، روانشناسی و تاریخ اسلام که 5 عنوان در مرحله ارزیابی نهایی و آماده‌سازی برای چاپ است. 

 

وی تأکید کرد: تاکنون 3500 پایان‌نامه در این گروه مورد ارزیابی قرار گرفته است و 13 عنوان از آنها پس از تغییرات گسترده به چاپ رسیده است. از میان پایان‌نامه‌های ارسالی 30 درصد پایان‌نامه‌ها حوزوی و 70 درصد آنها دانشگاهی بوده است.


نظر()

  


(+عکس)
شنبه 18 آذر 1391 ساعت 12:55

کودکی 3 ساله در جورحیا آمریکا لحظاتی قبل از اعزام پدرش به خاورمیانه.این کودک نمی خواهد پدرش او را ترک کند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


 دایه + عکس
پنجشنبه 23 آذر 1391 ساعت 20:33
 

این میمون 2 ساله علاقه خاصی به مراقبت از نوزاد حیوانات دیگر در باغ وحش برلین(آلمان) دارد و اکنون نیز در حال شیر دادن به یک توله ببر 60 روزه است!


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

+ عکس
پنجشنبه 23 آذر 1391 ساعت 19:44
 
با وجود این که بارها دولت افغانستان برای بر هم زدن این حرکت اقداماتی را انجام داده اما روز به روز تعداد علاقه ‎مندان به این تفریح افزوده می ‎شود. هر چند این مراسم طرفداران زیادی دارد، با این حال بارها از سوی نهادهای مدنی و قشر روشن‌ فکر در هرات به عنوان نوعی جنگ‌ پرستی و ترویج خشونت محکوم شده است. بعضی از مردم در این مسابقات شرط‌ بندی هم می‌ کنند.

کد مطلب: 21364

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]