دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

emam reza_1

 

سبقت از سایه ها به بیشتر دویدن نیست.

بسوی نور که باشی سایه ها در پس تو اند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  



در حالی که تروریست‌های مخالف سوریه در روزهای اخیر تهدید به استفاده از سلاح شیمیایی علیه سوریه کرده‌اند، غرب می خواهد از این سلاح ها به عنوان بهانه ای برای حمله نظامی خارجی به سوریه استفاده کند. 

 سلاح شیمیایی، اسم رمز آغاز حمله به سوریه

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ روزنامه صهیونیستی هاآرتص از زبان خبرنگار خود در مرز اردن با سوریه اعلام کرد که پناهندگان سوری در روزهای اخیر هجوم بی سابقه ای به مرزهای اردن کرده‌اند و اعلام می کنند که ممکن است در جنگ موجود در سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده شود، این در حالی است که نیروهای آمریکایی نیز خود را آماده می کنند تا در صورت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی احتمالا وارد درگیری در سوریه شوند.

بر اساس گزارش های سازمان ملل بیش از نیم میلیون سوری در پی تحولات این کشور به کشورهای خاورمیانه و بویژه اردن و ترکیه و لبنان پناهنده شده‌اند، در حال حاضر اردوگاه الزعتری که در مرزهای سوریه و اردن قرار دارد، بیش از 32 هزار پناهنده سوری را در خود جای داده است و صدها چادر نیز در آن برپا شده تا بتواند موج جدید سوریهایی که به مرزها فرار می کنند را در خود جای دهد.

این روزنامه با در پیش گرفتن خط خبری غربی در مورد احتمالی استفاده دولت سوریه از سلاح های شیمیایی نوشت که علامت های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد ارتش آمریکا آماده است تا در صورت استفاده از این سلاح ها به سرعت در سوریه وارد عمل شود.

در همین راستا در روزهای اخیر هواپیماهای باری آمریکایی تجهیزات نظامی را وارد اردن کرده اند، از مدت ها پیش نیروهای وابسته به ارتش آمریکا نیز به صورت رسمی فعالیت های خود برای آموزش ارتش اردن و نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان را آغاز کرده اند، گزارش ها حاکی است که این نیروها برای کمک به اردنی ها در صورت حملات احتمالی شیمیایی آماده می‌شوند.

هاآرتص می‌نویسد که دولت آمریکا تاکید دارد که در صورت استفاده سوریه از سلاح های شیمیایی دخالت خارجی در این کشور لازم می شود و در این حالت انتظار می رود اردن به عنوان پایگاه نیروهای ویژه برای نفوذ به سوریه مورد استفاده قرار گیرد.

به این ترتیب به نظر می رسد که فشارهای عربی و آمریکایی برای مجبور کردن اردن به قرار گرفتن در محور مبارزه مسلحانه علیه دولت سوریه جواب داده واین کشور در پی بحران های مالی و اجتماعی اخیر که به دست دولت های قطر، عربستان سعودی و کشورهای غربی ایجاد شده بود، به خواسته های غرب در این رابطه تن داده است.

از سوی دیگر در حالی که مخالفان سوریه با انتشار تصاویری به استفاده از سلاح های شیمیایی تهدید کرده اند، غرب می‌خواهد استفاده از این سلاح ها را به عنوان اسم رمزی برای آغاز حمله نظامی گسترده خارجی به سوریه مورد استفاده قرار دهد


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

خودروسازان پس از کلی کش و قوس بالاخره توانستند نظر مثبت دولت در مورد آزادسازی قیمت خودرو را جلب کنند، رویایی که جاده مخصوصی‌ها سال‌ها خواب آن را می‌دیدند و حالا تعبیرش را.

 
به گزارش نیمروز به نقل از دنیای اقتصاد، بر این اساس، به زودی قیمت خودروهای داخلی آزاد و بر اساس حاشیه بازار تعیین خواهد شد، به این معنا که خودروسازان مجازند محصولات خود را پنج درصد پایین‌تر از نرخ بازار قیمت‌گذاری کنند.
 
مثلا اگر خودرویی در بازار 20 میلیون تومان قیمت دارد، خودروسازان می‌توانند قیمتی معادل 19 میلیون (پنج درصد کمتر از نرخ بازار) برای آن در نظر بگیرند.
 
آن طور که منابع آگاه خبر می‌دهند، وزارت «صنعت، معدن و تجارت» پس از پافشاری‌ها و موضع‌گیری‌های بسیار در قبال آزاد شدن قیمت خودرو، بالاخره کوتاه آمده و برای تعبیر «رویای آزادی» خودروسازان تنها منتظر تایید نهایی یک نفر است و آن یک نفر کسی نیست جز محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور.
 
گویا هماهنگی‌های اولیه میان وزارت «صنعت، معدن و تجارت» و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و البته خودروسازان برای آزاد شدن قیمت خودرو انجام شده و طرفین ماجرا تنها منتظر امضای رییس‌جمهور هستند.
 
البته به نظر می‌رسد بحث امضای احمدی‌نژاد به نوعی حل شده و وزارت صنعت و سازمان حمایت و خودروسازان تنها هدفشان از امضای رییس‌جمهور این است که پشتیبانی محکم در قبال آزادسازی قیمت خودرو داشته باشند.
 
در واقع چون «خودرو» کالایی خاص به حساب می‌آید مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار روی حواشی آن از جمله «قیمت» حساس هستند، مسوولان می‌خواهند حمایت شخص احمدی‌نژاد را در این ماجرا داشته باشند.
 
از طرفی، با توجه به اینکه مشکلات خودروسازان مانند بسیاری دیگر از تولیدکنندگان داخلی برای دولت محرز شده و آنها می‌دانند توان شرکت‌های داخلی برای ادامه حیات به شدت تحلیل رفته، بعید است رییس‌جمهور نیز مخالفتی با تعبیر رویای خودروسازان مبنی بر آزادسازی قیمت داشته باشد. البته آزادسازی قیمت خودرو در دو بخش انجام خواهد شد، به نحوی که دولت می‌خواهد ابتدا قیمت‌ها را در بازار پایین بیاورد و سپس خودروسازان را در قیمت‌گذاری آزاد بگذارد. در واقع دولت می‌خواهد فردا روز که قیمت خودرو آزاد شد، مشتریان از دیدن و شنیدن قیمت‌های جدید (قیمت‌هایی که تنها اندکی با نرخ بازار فاصله دارند) شوکه نشده و بتوانند با آنها کنار بیایند.
 
با این حال کارشناسان معتقدند کاهش قیمت خودرو در شرایط فعلی که تولید افت شدیدی به خود می‌بیند و عرضه و تقاضا بسیار نامتعادل است، کار ساده‌ای نبوده و زمان زیادی می‌برد. این در شرایطی است که فعالان صنعت خودرو تاکید دارند آزادسازی قیمت باید در همین یکی دو ماه آینده انجام شود، زیرا شرایط کار بسیار سخت و حتی غیرقابل تحمل شده است. آنها می‌گویند، در حال حاضر خودروهای داخلی با حاشیه سود پایینی به تولید می‌رسند و حتی برخی ضرر هم می‌دهند و با این اوضاع نمی‌توان چرخ جاده مخصوصی‌ها را چرخاند.
 
جدای از این موضوع خودروسازان، باید از وزارت «صنعت، معدن و تجارت» پرسید اگر مسوولان این وزارتخانه برای کاهش قیمت خودرو راهکار دارند، پس چرا طی یک سال گذشته که قیمت‌ها رشدی حتی بیش از 100 درصدی را تجربه کرده‌اند، اقدامی برای آرامش بازار نکرده است؟ از طرفی، وقتی وزارت «صنعت، معدن و تجارت» می‌تواند برای کاهش قیمت خودرو راهکار بدهد و راهکارش را نیز عملی می‌داند، اصلا چرا می‌خواهد قیمت خودرو را آزاد کرده و به خودروسازان بسپارد؟
 
با توجه به این دو پرسش مطروحه، به نظر می‌رسد وزارت «صنعت، معدن و تجارت» فقط می‌خواهد زهر «آزادسازی قیمت خودرو» را بگیرد و در این ماجرا طوری رفتار نکند که مشتریان به یکباره خبر «آزادسازی» را بشنوند و به دولت بابت این کار اعتراض کنند.
 
در واقع وزارت صنعت می‌خواهد کاری کند که وقتی مردم و احتمالا نمایندگان مجلس نسبت به قیمت خودرو موضع گرفتند، برگ برنده‌اش را رو کرده و عنوان کند که پیش از صدور فرمان آزادی، قیمت‌ها را در بازار پایین آورده تا شوک وارده به مشتریان کمتر شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

شنیده شد که احمد جنتی در مورد پیامک‌هایی که در موردش منتشر می‌شود واکنش نشان داد.

به گزارش نیمروز به نقل از انتخاب، این موضوع اگرچه پیش از این سبب واکنش برخی از چهره‌های سیاسی اصولگرا نیز شد، اما اخیرا خود وی نیز به این تخریب‌ها واکنش نشان داد.

دبیر شورای نگهبان می‌گوید که «این موضوع قطعا برای من یک توفیق است» حضرت امام فرمودند که اگر آمریکا از ما خوشحال بود در خودمان شک کنیم. اگر او با ما دشمنی کرد حقانیت خودمان را باور کنیم. به نظر من اگر کسانی که تخریب می‌کنند حزب‌اللهی باشند نمازشب‌خوان باشند آدم باید در خودش شک کند. اما اگر افراد بی‌مبالات تخریب می‌کنند این اتفاقا مایه خوشحالی است. انسان از مذمت افراد صالح باید برای خود نگران شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

راشاتودی گزارش داد

خبرگزاری فارس: شبکه راشا تودی با اشاره به دستور آمریکا برای عقب نشینی 2 ناوهواپیمابر این کشور از سواحل سوریه نوشت که مقامات آنکارا هنوز از این اقدام آمریکا مات و مبهوت هستند.

خبرگزاری فارس: عقب‌نشینی 2 ناو هواپیمابر آمریکا از سواحل سوریه /آنکارا مبهوت شد

 

به گزارش فارس، شبکه راشا تودی گزارش داد که آمریکا دو ناو هواپیمابر خود را که به سواحل سوریه اعزام کرده بود از این منطقه خارج کرد اقدامی که در راستای تلاش «باراک اوباما» برای کاهش تنش ارزیابی می‌شود.

این اقدام همچنین باعث عصبانیت مقامات ترکیه شد که امیدوار بودند آمریکا حضور نظامی خود را در منطقه حفظ کند.

براساس این گزارش، ناو «یو اس اس آیزنهاور» و ناو «یو اس اس ایو جیما آفیبیوس» و 2500 تفنگدار دریایی آن که در سواحل سوریه مستقر شده بودند فراخوانده شدند.

ناو هواپیما بر یو اس اس آیزنهاور که گنجایش استقرار هزاران نیروی نظامی را در خود دارد به منظور آمادگی نظامی آمریکا برای مداخله نظامی در سوریه در صورت استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط «بشار اسد» به نزدیکی سوریه اعزام شده بود اما با کاهش تنش طی روزهای گذشته به این ناو دستور داده شد که عقب نشینی کند.

براساس این گزارش، ارتش آمریکا همواره دارای 2 ناو هواپیما بر در منطقه خلیج فارس است که در ماه گذشته با اضافه شدن ناو «یو اسt> اس استینز» در نزدیکی سوریه این تعداد به 3 ناو هواپیمابر افزایش یافت.

یک مقام ارشد ترکیه در این زمینه به «دبکا فایل» گفته است که اقدام آمریکائی‌ها برای عقب نشینی ناوهای هواپیمابر به هیچ وجه قابل درک و قابل قبول نیست.

این درحالیست که دو کشتی جنگی روسیه با نام‌های نوفوچیرکاسک و ساراتوف نیز دو هفته گذشته برای مدت 24 ساعت در بندر طرطوس سوریه پهلو گرفتند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

+عکس


همزمان با برپایی هشتمین دوره جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، از نخستین پارچه چادر مشکی تولید داخلی رونمایی شد.

به گزارش نیمروز به نقل از مهر، سید احمد امامی پیشکسوت صنعت نساجی در این خصوص گفت: به همت متخصصان و کارشناسان داخلی دانش فنی تولید پارچه چادر مشکی که پیش از این در اختیار کشورهای کره جنوبی و ژاپن بود، حاصل شده است و با توجه به ظرفیت های خالی موجود در صنایع نساجی، ایران از واردات این پارچه به طور کامل بی نیاز خواهد شد.

رونمایی اولین پارچه چادر مشکی ایرانی+عکس

مبتکر طرح تولید پارچه چادر مشکی در ایران افزود: عملیات مطالعاتی این پروژه از سال 1380 آغاز شده و با توجه به اینکه دانش فنی تولید این نوع پارچه ها، سال ها در اختیار کشورهای یاد شده بود، بازار 500 میلیارد تومانی این محصول نیز در اختیار آنها بود که با دستیابی ایران به این تکنولوژی دیگر نیازی به واردات نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اعضای این پروژه پس از چهار سال تحقیق و توسعه در سال 85 موفق شدند دانش فنی رنگرزی مطلوب در پارچه چادرمشکی را به دست آورند، افزود: پس از آن نیز این گروه بر روی تکمیل فرآیندهای سایر خواص پارچه متمرکز شده و هم اکنون محصولی قابل رقابت با تولیدات کره جنوبی و ژاپن را تولید می کنند.

امامی خاطر نشان کرد: بازتاب نور پارچه چادر مشکی تولید شده در ایران به مراتب پایین تر از محصولات وارداتی است و در این زمینه نه تنها دانش فنی را به دست آورده ایم بلکه به لحاظ کیفی جلوتر از این کشورها حرکت می کنیم.

امامی با اشاره به مصرف سالانه 40 هزار مترچادرمشکی درکشور، گفت: دولت نباید اجازه دهد تا واردکنندگان از کاهش تعرفه ها سود ببرند و در حالی که کشور از ظرفیت های بالایی برای تولید پارچه چادر مشکی برخوردار است باید در روند تعیین تعرفه واردات بازنگری شده و تولید ملی در اولویت قرار گیرد.



 


اولین دیدگاه را شما بگذارید چادر - پارچه - پارچه چادرnbsp; - چادر مشکی - پارچه چادر ایرانی - ،

  


 


علاء الدین بروجردی? رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پذیرش طرح 6 ماده ای که ایران برای حل بحران سوریه ارائه شده است، آغازگر گفت و گوی ملی میان دولت و مخالفان در این کشور خواهد بود.


ایرنا:نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا خواهان راه حل سیاسی برای بحران سوریه بود و هیچ گاه از راه حل نظامی و ترور شهروندان حمایت نمی کرد.

وی افزود: ایران در راستای این سیاست، نشست معارضان دولت سوریه را در تهران برگزار کرد و همچنین سفارت ایران در دمشق نیز دو اجلاس با حضور مخالفان در سوریه تشکیل داد که با استقبال آنها مواجه شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور فعال گروه های مخالف در مذاکرات نشان دهنده استقبال آنها از این راهبرد است.

بروجردی ادامه داد: طرح 6 ماده ای نیز در همین راستا و با هدف برقراری آرامش در سوریه و جلوگیری از ارسال سلاح به این کشور تهیه شده است.

وی خاطر نشان کرد: براساس این طرح، پس از توافق دولت و مخالفان با برگزاری انتخاباتی آزاد آینده سوریه رقم خواهد خورد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از دو سال خشونت در سوریه نشان داد که سیاست براندازی بشار اسد و گسترش تروریسم در این کشور شکست خورده است و تنها نتیجه آن کشته شدن هزاران انسان بی گناه بوده است.

بروجردی گفت: اقدامات تروریستی در سوریه با حمایت آمریکا و متحدانش انجام می شود؛ از این رو، این دولت ها خواستار برقراری صلح در این کشور نیستند.

جمهوری اسلامی ایران طرحی شش ماده ای برای حل بحران سوریه ارائه کرده است که وزارت امور خارجه 26 آذر ماه جاری جزئیاتی از آن را منتشر کرد.

توقف فوری هرگونه اعمال خشونت آمیز و مسلحانه تحت نظارت سازمان ملل متحد، ارائه کمک های انسان دوستانه به مردم سوریه در تمام نقاط آسیب دیده با جدیت و بدون تبعیض پس از توقف درگیری ها، دنبال کردن گفت و گوهای ملی فراگیر با حضور نمایندگان طیف ها و گرایش های مختلف اجتماعی ، سیاسی و دولت سوریه به منظور تشکیل یک کمیته آشتی ملی همزمان با برقراری آرامش از جمله مواد طرح شش ماده جمهوری اسلامی ایران است.

بر اساس این طرح، گفت و گوهای ملی باید زمینه تشکیل یک دولت انتقالی را که مورد اجماع باشد، فراهم کند و وظیفه اصلی این دولت، برگزاری انتخابات آزاد و رقابتی برای تشکیل پارلمان جدید، تشکیل مجلس موسسان جهت تدوین قانون اساسی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در موعد مقرر آن خواهد بود.

بر اساس طرح شش ماده جمهوری اسلامی ایران، همچنین همه افرادی که صرفا به دلیل فعالیت های سیاسی مسالمت آمیز بازداشت شده اند، از هر گروه و فرقه ای که باشند، باید از سوی دولت و گروه های معارض ، سریعاً آزاد شوند و به جرائم افرادی که مرتکب جنایت شده اند باید در دادگاه های صالحه بطور عادلانه رسیدگی شود.

توقف هر چه سریعتر روند اطلاع رسانی نادرست از تحولات سوریه و امکان تهیه و ارسال خبر از شرایط میدانی سوریه برای همه رسانه ها و ارباب جرائد و نیز تشکیل کمیته برآورد خسارت و بازسازی با توجه به خسارات وارده به زیرساخت های کشور سوریه از دیگر مواد طرح شش ماده ای جمهوری اسلامی ایران است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: همزمان با عرضه سراسری بنزین یورو 5 ، تولید خودروهای یورو 5 هم توسط خودروسازان آغاز شده است.


به گزارش شبکه ایران، محسن صالحی نیا در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت تولید خودروهایی با استاندارد یورو 5 اتحادیه اروپا همزمان با آغاز تولید بنزین یورو در پالایشگاه های نفت داخلی، گفت: در حال حاضر تولید بنزین با استاندارد یورو 4 و 5 اروپا در برخی از پالایشگاه های نفت آغاز شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور اقتصادی و صنایع با اعلام اینکه براساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش نفتی به زودی عرضه سراسری بنزین یورو در جایگاه‌های سوخت کشور آغاز خواهد شد، تصریح کرد: از این رو شرکتهای خودروساز داخلی هم باید شتاب در تولید خودروهایی با استاندارد جدید را در دستور کار قرار دهند.
این مقام مسئول با اشاره به آغاز تولید خودروهایی با استاندارد یورو 5 توسط برخی از شرکتهای خودروساز داخلی، بیان کرد: همزمان با افزایش تولید بنزین یورو 5 ساخت و عرضه خودروهایی با استاندارد یورو هم به طور گسترده آغاز خواهد شد.
صالحی نیا درباره اینکه در صورت تاخیر خودروسازان در تولید خودرو یورو 5 امکان واردات خودروهای کم مصرف با تعرفه گمرکی مناسب وجود دارد؟ اظهارداشت: خودروهای کم مصرف بنزین و حتی دوگانه سوز قابلیت ثبت سفارش بدون کوچکترین محدودیتی را دارند.
به گفته وی، با این وجود، پیش بینی می شود خودروسازان داخلی مطابق با برنامه زمان بندی تعیین شده، تولید خودرو با استاندارد یورو 5 را به طور گسترده آغاز کنند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با یادآوری اینکه تولید و ساخت برخی از قطعات یدکی خودروهای دوگانه سوز فاقد توجیه اقتصادی در داخل کشور است، گفت: با این وجود هم اکنون طرحی به منظور خودکفایی کامل در تجهیزات و قطعات انواع خودروی گازسوز در دستور کار قرار دارد.


نظر()

  

 

سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با اعلام برخورد پلیس با سایتهای شرط بندی، از شناسایی و برخورد با چند سایت شرط بندی و قمار در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال خبر داد.

به گزارش نامه به نقل از مهر ، سرهنگ علی نیک نفس اظهار داشت: سایت های شرط بندی با توجه به اینکه در فضای سایبر زمینه فعالیت بیشتری دارند در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته اند. این سایتها معمولا یا از کاربران خود کلاهبرداری می کنند یا آنها را وارد قماربازی می کنند.
وی ادامه داد: مدیران برخی از این سایت ها پس از اینکه افراد برای دریافت کد کاربری مبالغی را پرداخت کردند با بستن سایت و برداشت پول اقدام به کلاهبرداری می کنند یا خودشان وضعیت را به گونه ای رقم می زنند که افراد مرتبط با خودشان در قرعه کشی ها و شرط بندی ها برنده شوند.

 

به گفته سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا عده ای نیز با ایجاد حساب کاربری اقدام به شرط بندی می کنند که این موضوع بر اساس ماده های 705 ، 708 و 710 قانون مجازات اسلامی از مصادیق قمار است و این مراکز به عنوان قمارخانه فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس ماده 52 قانون جرایم رایانه ای پلیس می تواند با قمارخانه های اینترنتی برخورد کند و دست پلیس در این رابطه باز است و امکان رسیدگی وجود دارد. ماموران پلیس اقدام به رصد فضای مجازی کرده و پس از شناسایی این گونه سایت ها برای آنها پرونده تشکیل شده و به محاکم قضایی ارسال می شود.

 

نیک نفس با توصیه به مردم در خصوص اعتماد نکردن به سایت های شرط بندی به ویژه سایت های فعال در زمینه فوتبال، گفت: فعالیت این سایتها عمدتا به عنوان مصادیق قمار شناخته شده یا پس از مدتی در آنها کلاهبرداری می شود. گردانندگان این سایت ها طبق قانون مرتکب جرم شده‌اند و پلیس با آنها برخورد می کند. از مردم می خواهیم اگر با چنین سایت هایی روبرو شدند یا تبلیغ آن را به صورت پیامک دریافت کردند آدرس آن را در سایت پلیس فتا قرار داده تا با آنها برخورد شود.

وی با اعلام اینکه برخورد با این سایت ها تنها به فیلترینگ محدود نمی شود، گفت: در نیم فصل لیگ برتر با چندین سایت شرط بندی برخورد و برای آنها پرونده تشکیل شد. ضمن اینکه پلیس به صورت مستمر فضای مجازی را رصد می کند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]