دریافت کد پیج رنک گوگل

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + *شورای امنیت پیش نویس قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و5+1 را تصویب کرد*
  • + *عید مبارک*
  • + *در این دنیای دشمنی و قدرت طلبی خنده و اخم هم جای خود و زمان خود را دارد مثل لبخندهای معروف آقای ظریف...تقدیر و تشکر هم ادابی دارد مثل رفتاری که ایشان کردند...اگر اتحاد که رمز پیروزی هر امتی هست با هر حرکت بی منطق و محاسبه نشده ای خدشه دار شود تمام اجرهای چیده شده به زمین خواهد ریخت...*
  • + *نکته :با اینکه امریکاچند ساعت قبل یه بمب اتم جدید ازمایش کردچرا بعضی ها اسراربه شلوغ کاری و جشن دارن؟به عقیده بنده ما باید ضمن قدردانی از سربازان سنگرهای دیپلوماسی حواسمون به گستاخ شدن دشمن باشه نتیجه این همه تلاش یکی دو ماه دیگه به ثمر میشینه که ممکنه با تندروی و شتابزدگی تمام اجرهای چیده شده به زمین بریزن الان فقط یه بیانیه صادر میشه(گرچه مهم هست) ولی هنوز هیچ لزوم اجرایی نه برای ماداره نه غرب*
  • + *سلام سحربخیر عبادتاتون قبول باشه*
  • + حضرت رسول ص اموال خود را با زکات محفوظ نگاه دارید و بیمارانتان را با صدقه دادن درمان کنید و به هنگام سختی و گرفتاری به دعا روی آورید..عیدتون مبارک
  • + *سال جدید مبارک @};-اگر خدا بخاد همه اوقاتتون با روحیات خوب و حس شیرین یه زندگی ``گلبرگی`` تا آخر سال و همیشه عمرر همراه باشه@};- ...*
  • + *با سلام ... سید صادق طباطبایی از ذخایر انقلاب و از یادگاران بزرگانی چون امام موسی صدر ?شهید چمران و همواره در کنار نهضت و انقلاب بود در گذشت ایشان را به همراهان و دوستداران و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و شادی روح ایشان را از خداوند متعال خواستارم...*
  • + *سلام دوستان ...‌‍ یه کمک لطفا ...با تلفن همراه چطور میشه مطلب کپی پیست کرد که خطا نده؟*
  • + **با سلام‍ در نظر دارم بعد از مدتی که نبودم از امروز فقط مطالب مربوط به جشنواره فیلم عمار رو بذارم ...لذا اسم وبلاگ هم با نظر دوستای عزیزم عوض میشه. ...با تشکر از توجه تون...(پیامنمای جامع سابق)*

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/08/17 - 00:12
شماره: 13920817000003




/سوریه در 24 ساعت گذشته/

انتقاد معارضان سوری از «اخضر ابراهیمی»، آغاز مرحله سوم نبردهای کُردهای سوریه،‌ هدف گرفتن نشست سرکردگان تروریست‌ها در لاذقیه و پایان دادن به تصرف کوتاه‌مدت منطقه «السبینه» در ریف دمشق مهمترین تحولات سیاسی و میدانی سوریه است.

خبرگزاری فارس: انتقاد معارضان از ابراهیمی/آغاز مرحله سوم نبرد کُردها/تصرف کامل السبینه

مهمترین تحولات سیاسی سوریه طی روز گذشته را باید در انتقاد معارضان سوری از «اخضر ابراهیمی» به خاطر دیدارهایش با مسئولان سوریه و معارضان داخلی و بارزترین تحولات میدانی این کشور را باید در آغاز مرحله سوم نبردهای کُردهای سوریه در حسکه،‌ هدف گرفتن نشست سرکردگان تروریست‌ها در لاذقیه و پایان دادن به تصرف کوتاه‌مدت منطقه «السبینه» در ریف دمشق از سوی گروه‌های مسلح ملاحظه کرد.

تحولات میدانی

دمشق: زخمی شدن 9 غیرنظامی در حمله تروریستی به جرمانا

 

حمله تروریست‌های مسلح به شهرک مسیحی‌نشین جرمانا واقع در جنوب دمشق و در نزدیکی فرودگاه، موجب زخمی شدن 9 شهروند سوری شد.

 

ریف دمشق: ارتش به تصرف کوتاه‌مدت منطقه السبینة پایان داد

 

نیروهای ارتش سوریه توانستند با تسلط کامل بر شهرک «السبینة» به تصرف کمتر از چهار روزه تروریست‌ها بر آن، پایان دهند. این درحالی است که درپی پیشروی ارتش سوریه در نقاط مختلف ریف دمشق، تعدادی از تروریست‌های سوری و نظامیان فرار کرده از ارتش، خود را تسلیم نیروهای مسلح سوریه کردند.

 

لاذقیه: هدف گرفتن نشست سرکردگان تروریست‌ها

 

نیروهای ارتش سوریه تجمع سرکردگان تروریست‌ها در ریف شمالی «لاذقیه» به منظور تعیین سرکرده جدید در «جبل الاکراد» را ناکام گذاشتند. در این تجمع تعدادی از سرکردگان «داعش»، «جبهه النصره»، «آزادگان شام» و «المهاجرین» گرد آمده بودند تا شخصی معروف به «صدام العراقی» را به عنوان سرکرده تروریست‌ها در جبل الاکراد و ترکمان انتخاب کنند.

 

حسکه: آغاز مرحله سوم نبردهای کُردهای سوریه

 

نیروهای حمایت مردمی کُردهای سوریه در ادامه پیشروی در نقاط مختلف «ریف حسکه» واقع در شرق سوریه، مرحله سوم نبرد «وفا به شهدای رأس‌ العین» را آغاز کردند و موفق شدند چند روستای دیگر را تحت کنترل خود در آورند.

از سوی دیگر «أحمد العبو»، یکی از فرماندهان میدانی یگان‌های دفاع مردمی کُردهای سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، اخبار برخی پایگاه‌های اینترنتی مبنی بر تسلط تروریست‌ها بر گذرگاه الیعربیه را تکذیب کرد.

این درحالی است که نیروهای دفاع مردمی کُردهای سوریه به منظور تسلط کامل بر جاده «حسکه - تل ابیض» در شرق سوریه، سخت با تروریست‌های مسلح درگیر شدند.

 

ریف حلب: ارتش در یک قدمی «تلعرن»

 

نیروهای ارتش سوریه در حال پیشروی به سمت شهرک «تلعرن»، از توابع ریف حلب در شمال سوریه هستند و به تسلط کامل بر آن نزدیک می‌شوند تا با تسلط بر آن راه خود را به سمت شهرک‌های «تل حاصل» و ایستگاه سوخت حلب باز می‌کنند.

 

حمص و ریف آن: تلاش ارتش سوریه برای تسلط بر انبارهای مهمات

 

نیروهای ارتش سوریه در تلاش هستند تروریست‌های مسلح را از انبارهای سلاح منطقه «مهین» از توابع ریف حمص بیرون رانده و آن را بار دیگر تحت کنترل خود در آورند.

از سوی دیگر گزارش شده، تروریست‌های مسلح با حمله به یک باب منزل مسکونی خاندان «مامیش» در «الرستن»، مادر و دو فرزند این خانواده را به قتل رساندند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه تلاش تروریست‌های مسلح برای حمله به خطوط انتقال نفت در منطقه «صدد» از توابع حمص را ناکام گذاشتند و با تروریست‌های مسلحی درگیر شدند که تلاش داشتند، خطوط انتقال گاز در منطقه «جبل الشاعر» در حمص را منفجر کنند.

 

رقه: قطع سر مجسمه آزادی شهر «الرقة» + عکس

 

گروه تروریستی موسوم به «داعش» سر مجسمه آزادی در میدان اصلی شهر «الرقة» سوریه را قطع کردند. مجسمه آزادی الرقه، که ده‌ها سال است بالای برج ساعت این شهر قرار دارد، یک زن و مرد کشاورز با لباس محلی را نشان می‌داد که یک مشعل در دست داشتند.

 

ادلب: از سرگیری فعالیت کارخانه گاز شمال سوریه

 

در پی تعمیر قسمت‌های آسیب دیده کارخانه گاز ادلب، این کارخانه فعالیت خود را از سر گرفت. مخزن گاز این کارخانه در اثر حمله خمپاره‌ای تروریست‌های مسلح آسیب جدی دیده و از چهار ماه پیش فعالیت آن متوقف شده بود.

 

حریت: ضبط کامیون حامل سلاح‌های سنگین نزدیک مرز ترکیه با سوریه

 

روزنامه «الحریت» ترکیه، یک دستگاه کامیون حامل کلاهک موشک، موشک‌،بمب و سلاح، ضدتانک در جنوب استان «آدانا» در نزدیکی مرز سوریه ضبط شد. یک‌هزار و 200 کلاهک در این کامیون وجود داشت و تیم پلیس آدانا این تسلیحات را اوایل صبح امروز بعد از آنکه کامیون مذکور را به ظن حمل مواد مخدر متوقف کرد، ضبط کرد.

 

تحولات سیاسی

 

راستی‌آزمایی یک سایت شیمیایی غیرقابل دسترسی سوریه

 

بازرسان سازمان دیده‌بان سلاح‌های شیمیایی سازمان ملل با استفاده از فیلم دوربین‌های مداربسته یکی از 2 سایت باقیمانده شیمیایی سوریه را راستی آزمایی کردند.

سازمان منع سلاحهای شیمیایی سازمان ملل(OPCW) که مسئول تخریب و انهدام انبارها و ذخایر شیمیایی سوریه است پیش از این از 21 سایت از 23 سایت اعلام شده توسط دولت سوریه بازرسی کرده بودند. دسترسی به 2 سایت باقیمانده خطرناک و همراه با ریسک بالا خوانده شده بود.

 

انتقاد معارضان سوری از «اخضر ابراهیمی»

 

ائتلاف معارضان سوریه دیدارهای «اخضر الابراهیمی» فرستاده عربی و بین‌المللی با معارضان و عناصر دولت سوریه در چارچوب زمینه‌سازی برای برگزاری کنفرانس ژنو 2 را مورد انتقاد قرار داد و بار دیگر تاکید کرد که راهکار سیاسی که شامل برکناری «بشار اسد» نباشد، بی‌فایده است.

 

یک مقام اطلاعاتی انگلیسی از راهی شدن صدها انگلیسی به سوریه خبر داد

 

رئیس دستگاه اطلاعات داخلی انگلیس گفته است، چند صد نفر از ساکنان این کشور برای جنگ در سوریه راهی آن کشور شده‌اند. وی این اظهارات را درحالی مطرح کرد که روسای دستگاه اطلاعات داخلی و خارجی انگلیس برای اولین بار با هم مقابل کمیته امنیت و اطلاعات پارلمان این کشور قرار گرفته‌اند.

 

اینفو وارز از قصد آمریکا برای نابودی القاعده و مردم سوریه خبر داد

 

پایگاه خبری آمریکایی «اینفو وارز» اعلام کرد که دولت آمریکا می‌گوید، از افزایش حضور شبکه تروریستی القاعده و شاخه‌های آن همچون گروه وحشی جبهه النصره در سوریه نگران است، اما واقع امر این است که دولت آمریکا سیطره القاعده بر سوریه را ترجیح می‌دهد، همانگونه که این مساله درباره لیبی صدق می‌کند.

انتهای پیام/ز


اولین دیدگاه را شما بگذارید انتقاد معارضان از ابراهیمی/آغاز مرحله سوم نبرد کُردها/تصرف کامل ،

  

92/08/17 - 00:01
شماره: 13920816001097



معاون سابق وزیر دفاع مصر:

معاون سابق وزیر دفاع مصر با اشاره به برخی خبرها مبنی بر اینکه یک شرکت اسرائیلی تامین امنیت کانال سوئز را برعهده گرفته است، آن را شایعه کاملا بی‌اساس دانست.

خبرگزاری فارس: واگذاری مسئولیت امنیتی کانال سوئز به یک شرکت اسرائیلی، دروغ محض است

«نبیل فؤاد» معاون سابق وزیر دفاع مصر در قاهره اظهار داشت: اخبار مربوط به اینکه یک شرکت اسرائیلی تامین امنیت کانال سوئز را برعهده گرفته است، بی‌اساس است.

وی افزود: اخبار مربوط به حضور یک شرکت یا تعدادی افسر اسرائیلی در کانال سوئز برای تامین امنیت آن، صحت ندارد و به هیچ وجه نمی‌توان آن را تایید کرد زیرا این کانال مصری است و امنیت آن کاملا زیر نظر مصر قرار دارد.

فؤاد تصریح کرد: این شایعه‌ها در زمان کنونی هدفی جز ایجاد بی‌ثباتی در مصر ندارد به ویژه اینکه کشور از انقلاب 30 ژانویه تا کنون در شرایط سیاسی حساسی به سرمی‌برد.

وی در ادامه افزود: واقعیت این است که کانال سوئز کاملا تحت حمایت پلیس و نیروهای مسلح شامل نیروی دریایی و افسران ارتش مصر قرار دارد و البته در بعضی مواقع نیز نیروی هوایی با پروازهای گشتی در تامین امنیت این کانال شرکت می‌کند.

اظهارات فؤاد در حالی است که یک روزنامه غربی اخیرا با انتشار گزارشی اعلام کرد که امنیت گذرگاه آبی سوئز توسط یک شرکت اسرائیلی تامین می‌شود.

در واکنش به این گزارش، «مهاب ممیش» رئیس هیئت کانال سوئز تاکید کرد که تامین امنیت این کانال صد در صد در اختیار نیروهای مصری قرار دارد و اخباری غیر از ای


اولین دیدگاه را شما بگذارید واگذاری مسئولیت امنیتی کانال سوئز به یک شرکت اسرائیلی، دروغ محض ،

  

92/08/17 - 00:03
شماره: 13920816000780




با حضور امید زندگانی، فرزین محدث و ژاکلین آواره رقم می‌خورد

برکه فروتن گفت: نمایش «طبقه هفتم» یک طنز موقعیتی و فانتزی است که در آن شخصی به دلیل سوءتفاهم می‌میرد.

خبرگزاری فارس: مرگ در «طبقه هفتم» بر اثر سوءتفاهم

برکه فروتن که این روزها نمایش «هفت طبقه» را برای حشور در بخش چشم انداز سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر آماده می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس اظهار داشت: نمایش «هفت طبقه» نوشته محسن سراجی یک کمدی موقیعت و به شیوه فانتزی است که در اجرا نیز این سبک حفظ شده است و به همان شکل کارگردانی می‌شود.

کارگردان نمایش «طبقه هفت» ادامه داد: داستان این اثر در مورد یک شخصیتی است که وارد یک بیمارستان می‌شود اما بیمار نیست و برای تفنن و استراحت به آنجا رفته است و بر اساس سوءتفاهم طبقه به طبقه بیمارستان را پائین می‌آید و در نهایت این سوء تفاهم منجر به مرگ او می‌شود.

فروتن در خصوص گروه بازیگران این نمایش نیز تصریح کرد: امید زندگانی، فرزین محدث، ژاکلین آواره، بهراد خرازی، لادن نازی و حامد شیخی بازیگران «هفت طبقه» هستند.‌

وی با اشاره به رایزنی نویسنده این نمایشنامه برای اجرای عمومی، خاطرنشان کرد: اقداماتی برای اجرای عمومی انجام شده و متن به تصویب شورای نظارت نیز رسیده است اما ترجیح می‌دهیم در صورت پذیرش در بخش چشم انداز از همین طریق به مرحله اجرای عمومی برسیم.


اولین دیدگاه را شما بگذارید مرگ در «طبقه هفتم» بر اثر سوءتفاهم ،

  

92/08/17 - 00:01
شماره: 13920816000800



یکی از رهبران حمعیت «الوفاق» بحرین:

یکی از رهبران حمعیت «الوفاق» بحرین بازگشت گروه‌های معارض بحرینی پای میز مذاکره . گفت‌وگو را منوط به توقف روند بازداشت‌های امنیتی و وجود اراده برای دستیابی به راه‌حل سیاسی دانست.

خبرگزاری فارس: بازگشت به مذاکره منوط به توقف بازداشت‌ها و وجود اراده برای راه‌حل سیاسی است

«مجید میلاد»، عضو دبیرخانه جمعیت اسلامی الوفاق،‌ بزرگ‌ترین گروه معارض بحرینی در منامه، درباره بازگشت گروه‌های معارض بحرینی به نشست‌های گفت‌وگو و مذاکره با حکومت بحرین گفت: بازگشت به مذاکرات منوط به توقف بازداشت‌های امنیتی خودسرانه و جدی بودن حکومت در ارائه راه حل سیاسی برای بحرانی است که سه سال کشور را فراگرفته است.

میلاد با بیان اینکه حکومت و گروه‌های حامی آن به جمعیت‌های معارض تا 3 دسامبر فرصت داده‌اند تا به جلسات گفت‌وگو بازگردند، گفت: بازگشت ما به گفت‌وگو با رژیم به میزان جدی بودن آن برای ارائه راه حل سیاسی و توقف اقدامات امنیتی خودسرانه مرتبط است.

میلاد که نماینده معارضان بحرینی در نشست‌های گفت‌وگو است، افزود: معارضان پیشنهاداتی برای ایجاد فضایی مناسب برای گفت‌وگو از جمله آزادی کودکان و زنان ارائه کرده‌اند، اما فراخوانده شدن «شیخ علی سلمان»، دبیرکل جمعیت الوفاق توسط دادستانی بحرین را به مثابه از بین بردن فرصت‌های بازگشت به گفت‌وگو از سوی حکومت دانست.

وی در خصوص اینکه اگر معارضان به عدم مشارکت در جلسه‌های گفت‌وگو ادامه دهند، چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: تصور می‌کنم که دیگران سودی از ادامه این جلسه‌ها ندیدند، از این رو حکومت تعیین مهلت برای بازگشت معارضان به به جلسه‌های گفت‌وگو را ضروری دید. 

میلاد گفت: حکومت معارضان را به گروه‌های بحران‌زای وابسته به خارج توصیف و آنها را محکوم کرد، در حالی‌که موضوع ارتباط داشتن معارضان بحرینی با خارج در گزارش البسیونی رد و بر ملی بودن اعتراض‌های مردمی در بحرین تاکید و اعلام شده دولت خود مانع دستیابی به راه حل سیاسی است.

این عضو جمعیت الوفاق تصریحات سفیر آمریکا در منامه که گفته بود، تنش‌های فرقه‌ای در بحرین درحال افزایش است، را رد کرد و گفت: بحرین هرگز وارد درگیری‌های فرقه‌ای نشده و نخواهد شد، دلیل ما هم این است که ما با سخت‌ترین، دردآورترین و تاریک‌ترین لحظات مواجه بودیم، با این حال مقاومت کردیم و اگر این درگیری یک درگیری فرقه‌ای بود، هیچ‌گاه دوام نمی‌آورد.

در خصوص نگرانی خاندان حاکم از پاسخ به خواسته مردمی برقراری سلطنت مشروطه، مجید گفت: دبیرکل جمعیت الوفاق اعلام کرد که هدف ما تغییر سلطنت از مطلق به مشروطه است، در سلطنت مشروطه کسی نیست که از کسی بهراسد، این درخواست تهدید خاندان حاکم نیست، بلکه برعکس عدالت، برابری و مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها برای ایجاد استقرار و امنیت در کشور است.

انتهای پیام/ز


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازگشت به مذاکره منوط به توقف بازداشت‌ها و وجود اراده برای راه‌ح ،

  

دوچرخه ای که با قدرت و استفاده از پنل‌های خورشیدی حرکت می کند.

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سواری بدون پا زدن+تصویر

  مجتبی رئیسی طراح این دوچرخه خورشیدی در شرکت "ال" اظهار می دارد: دوچرخه ها به سه صورت هستند؛ طرح اول دوچرخه های ساده، طرح دوم الکتریکی و طرح سوم خورشیدی که زحمت پا زدن شما را کم می کند".

 

 

پس از دوچرخه های الکتریکی وقت آن است که با خورشیدی آن‌ها آشنا شوید. این دوچرخه با طراحی خاص آن قدرت و انرژی خود را از خورشید می‌گیرد.

پنل‌هایی که در چرخ‌های جلو و عقب وسیله گذاشته شده و می‌تواند با تمام قدرت خورشیدی، جاده ای را با تمام قدرت بپیماید. این پنل های خورشید برای جذب تابش خورشیدی و تجمع انرژی تا 30 درجه چرخش در هردو طرف دارند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تصویر ، دوچرخه‌سواری بدون پا زدن ، پنل‌های خورشید ، طرح سوم خورشیدی ،

  

 

213920816000981 
مراجع یگانه پناه مردم در برابر ظلم

آیت الله کاشانی مدت زمانی بعد از کودتای 1332 بیمار شدند و عملاً از صحنه سیاسی کشور کنار رفتند.

خبرگزاری فارس: خاطره خواندنی عیادت شاه از آیت‌الله کاشانی

 

آیت الله ابوالقاسم کاشانی فرزند آیت الله سید مصطفی کاشانی که خود از علمای بزرگ بود در سال 1264 ق در تهران دیده به جهان گشود.

تحصیلات خود را نزد پدر آغاز کرد و در ادامه از محضر آیت الله ملا کاظم خراسانی، حاج میرزا خلیل و آیت الله میرزا محمد تقی شیرازی بهره برد.

در سن 16 سالگی با پدرش به زیارت حج رفت و در راه بازگشت در عراق ساکن شد. وی به اتفاق پدرش و بسیاری از مردم عراق با آغاز جنگ جهانی اول و حمله نیروهای انگلیس به بین النهرین به مقابله پرداخت و 14 ماه با آنان جنگید.

پس از شهادت پدرش مدتی در نجف و کاظمین اقامت گزید ولی چون بیم دستگیری و اسارت را داشت از راه لرستان به ایرن گریخت و در تهران مورد استقبال مردم قرار گرفت.

او تا 1320 و هجوم قوای متفقین به ایران تنها به تدریس می پرداخت اما پس از آن فعایتهای سیاسی خود را از سرگرفت و در سال 1322 ش از سوی مردم تهران به مجلس راه یافت اما در 23 خرداد 1323 به اتهام عضویت در ستون پنجم آلمان دستگیر شد.

 

ایشان در 15 بهمن 1327 پس از واقعه ترور شاه در دانشگاه تهران، با فشار دولت اتحاد جماهیر شوروی و به اتهام شرکت در این ترور دستگیر و ابتدا به خرم آباد و سپس به بیروت تبعید شدند. اما در 28 ابان 1328 با ترور نخست وزیر شاه، عبدالحسین هژیر در مسجد سپهسالار توسط فدائیان اسلام، علی منصور نخست وزیر بعدی از سوی شاه مأمور بازگرداندن محترمانه ایشان به تهران شد. آیت الله کاشانی در مجلس دوره شانزدهم از سوی مردم تهران برگزیده شد.

 

او پس از بازگشت به ایران رهبریت مذهبی نهضت ملی نفت را در دست گرفت و با حمایت از مصدق و یارانش لایحه ملی شدن نفت را به  تصویب رساند. ایشان همواره خطاب به عمال دولت و مردم می گفتند: «... نباید بترسید و با قوت باید ایستادگی کنید و مردم را نیز به ایستادگی وا دارید ... با مقاومت و ایستادگی ما و شما به مقصودی می رسیم و آبروی ما حفظ می‌شود...».

 

آیت الله کاشانی پس از استعفای مصدق و انتصاب قوام به نخست وزیری در تیر سال 1331 به شدت از مصدق و اقدامات او حمایت کرد به خصوص که دست پنهان بیگانگان و استعمارگران را در پشت این حوادث می‌دید.

 

عبدالله جاسبی یکی از ناظرین وقایع آن دوران در این مورد می نویسد: «با انتشار خبر استعفای مصدق چشمها به تهران و آیت الله کاشانی دوخته شده بود. از صبح همان روز تا پس از شب رفت وآمدها در خانه کوچک آیت الله کاشانی ادامه داشت.

روز 20 تیر ماه آیت الله کاشانی در مصاحبه‌ای گفتند: «به خدای لایزال قسم اگر قوام نرود، من اعلام جهاد می‌کنم». با بیان این حرف کار قوام تمام شد. کاشانی همچنین در نامه ای تهدید کرده بود که اگر تا 24 ساعت دیگر قوام برکنار نشود، لبه تیز انقلاب را متوجه دربار خواهم کرد. این حرف شاه را به وحشت انداخته بود و قوام را برکنار ساخت.

 

پس از صدارت مجدد دکتر مصدق، آیت الله کاشانی به ریاست مجلس هفدهم برگزیده شد، اما درخواست مصدق جهت کسب امتیازات ویژه از مجلس شورای ملی و سپس بستن مجلس باعث بروز اختلاف ما بین دو رهبریت سیاسی و مذهبی نهضت ملی شد و در نهایت به کودتای 28 خرداد 1332 انجامید.

اما بروز کودتای 28 مرداد 1332 و تلاشهای روز افزون رژیمهای امریکا و انگلیس منجر به سکوت آیت الله کاشانی نشد و ایشان همچنان در اعلامیه های خود به مخالفت با اقدامات رژیم خود فروشی زاهدی می‌پرداختند. ایشان در اعلامیه‌ای در تاریخ 14 بهمن 1332 ماهیت رژیم کودتا را آشکار کرده و گفتند: «در هیچوقت وضعیات مملکت تا این اندازه اسف انگیز و دلخراش نبوده و آزادی جز برای عمال انگلیس نیست ...  دزدان و جانیان و عناصر بد سابقه کثیف ترین عمال انگلیس، با سر نیزه بدون بیم و هراس در مراکز انتخابیه تحمیل به مملکت می شوند و تصمیم گرفته اند دوباره انگلیسیها را به جان و مال و عرض و ناموس ملت مسلط ساخته و مملکت را مستعمره انگلیس قرار دهند...».

همچنین خطاب به ملت ایران می‌گفتند: «ملت شریف ایران هرگز تن به این ذلت نخواهند داد، هر روزی که دولت اعلام تجدید رابطه بدهد روز عزای ملی است و باید مردم نوار سیاه به سینه خود نصب کنند و به علاوه هر مغازه با خط درشت بنویسد و اظهار تنفر از انگلیسیها و مساعدین آنها چه خارجی و چه عمال داخلی بنماید».

 

آیت الله کاشانی علاوه بر اینکه زاهدی عامل کودتای ننگین 28 مرداد 1332 را دیکتاتوری سرکوبگر و جنایتکار توصیف می‌کند، محلس هیجدهم و انتخابات آن را باطل و ننگین و غیر قانونی دانسته در مورد کنسرسیوم می‌گوید که این قرارداد مشابه قرارداد ننگین 1933 م 5 و غیر قانونی است: «مجموع اخبار و اطلاعات منتشره راجع به نفت و کیفیت معامله با کنسرسیوم موجب نهایت تأسف و تعجب گردید که چگونه انگلیسی‌ها از وقایع و مظالم محصول یک قرن سیاست استعماری خویش عبرت نگرفتند ... و دولت آمریکا خود را پیشاهنگ اصول و دموکراسی و مبتکر منشور آتلانتیک و پشتیبان سازمان ملل می داند در این معامله با انگلستان مکار و حیله گر همکاری می نماید ... به فرض که این قرارداد شوم هم به تصویب برسد، رسمیت ندارد و دیر زمانی نخواهد پایید که ملت ایران انگلیس و همدستانش را خلع خواهد نمود».

آیت الله کاشانی مدت زمانی بعد از کودتای 1332 بیمار شدند و عملاً از صحنه سیاسی کشور کنار رفتند. در بهمن سال 1340 هنگامی که در بستر بیماری بودند، محمد رضا شاه به اصرار امینی نخست وزیر وقت جهت دلجویی نزد ایشان رفتند، وقتی وارد اتاق گردیدند، آیت الله کاشانی پتو را بر سر خود کشیدند و در حالی که پشت خود را به شاه نموده بودند، از رویارویی با او اعراض نموده و تنها جمله ای که بر زبان راندند این بود که: «روز قیامت جواب مرا چه خواهی داد؟».این مبارز خستکی ناپذیر تا آخرین روز زندگی تن به سازش نداد و در 20 اسفند 1340 دار فانی را وداع گفت.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید خاطره خواندنی عیادت شاه از آیت‌الله کاشانی ،

  

 

استودیو طراحی کیکسا برای ترافیک شهری ترکیبی از ماشین و موتور با دو چرخ و چهارچرخ روی یک وسیله خیلی ظریف‌تر از ماشین را طراحی کرده است.

خبرگزاری فارس: تکنولوژی جدیدی "ماشین‌موتور" + تصاویر

استودیو طراحی کیکسا در مونیخ برای ترافیک شهری ترکیبی از ماشین و موتور با دو چرخ و چهارچرخ روی یک وسیله خیلی ظریف‌تر از ماشین را طراحی کرده است.  

 

 

آئودی و نکسوس طرحی خاص برای ترافیک های شهری ارائه داده است. این طرح جدید حس خاصی به راننده می دهد. مزایای این وسیله نقلیه شباهت آن با ماشین است و سرعت آن مانند موتور چابک و به راحتی راه خود را در ترافیک باز می کند.

 

 

 

 

راننده این موتور یا خودرو در جاده یا خیابان امنیت خاطر بیشتری دارد. چهارچرخ این وسیله با مکانیزم چرخشی عالی طراحی شده و در موقع سبقت یا ویراژ به خوبی عمل می کند و باعث سهولت در دور زدن است. به خاطر کوچک بودن آن به راحتی پارک می شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تصاویر ، تکنولوژی جدیدی "ماشین‌موتور" ، لیبنی ، لیونی ، موتور ، موتورسواری ،

  

13920816000722





مین های جنگ جهانی دوم به اشیای بی ضرر تبدیل شده‌اند و به کمک طراحان می روند.

 

هنرمندی با نام ماتی کارمینا می|‌گوید: شاید زمانی این مین‌ها خطرناک بودند ولی در حال حاضر می‌توانید مبلمان زیبایی از مین‌ها را در منزل خود داشته باشید".

 

این هنرمند مین‌ها را تبدیل به مبلمان‌هایی زیبا و فوق العاده شیک برای اتاق نشیمن و پذیرایی می‌کند.

 

 

صدها مین که در جنگ جهانی دوم در زیر آب‌های دریای بالتیک و خلیج فنلاند مدفون شده بودند، در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته اند و باید اعتراف کرد وسایل بسیار زیبایی از آن ها ساخته شده است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید تصاویر ، استراحت بر روی خطرناک‌ترین مبلمان‌ها ،

  

92/08/16 - 15:15
شماره: 13920816000694





در مسیر تهران - مشهد رخ داد

پرواز شب گذشته کیش‌ایر در مسیر تهران-مشهد با 5 ساعت تأخیر، امروز انجام شد؛ وقتی مسافران این پرواز در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان دفتر کیش‌ایر به آنها متذکر شدند، کارمند کیش‌ایر با عصبانیت به یکی از مسافران جانباز این پرواز حمله‌ور شد.

خبرگزاری فارس: تأخیر 5 ساعته پرواز کیش‌ایر/ حمله دست‌‌اندرکاران پرواز به یک مسافر جانباز
پرواز شماره 7067 شرکت هواپیمایی کیش‌ایر که قرار بود شب گذشته ساعت 19:45 مسافران را از تهران به سمت مشهد جابه‌جا کند، با بیش از پنج ساعت تأخیر انجام شد در حالی که حاشیه‌های زیادی برای مسافران این پرواز داشت.

یکی از مسافران این پرواز در این‌باره به فارس گفت: مسئولان کیش‌ایر ‌قبل از این پرواز با ما تماس گرفتند که پرواز مذکور تأخیر اولیه دارد و حدود ساعت 22 شب (دیشب) انجام می‌شود.

این مسافر که جانباز 60 درصد قطع عضو است، ادامه داد: ما که از ساعت 18 در ترمینال منتظر مانده بودیم،  حدود ساعت 20 تا 21 خود را برای سوار شدن به هواپیما آماده کردیم اما این بار اعلام کردند که این پرواز ساعت 40 دقیقه بامداد امروز برقرار خواهد شد.

وی افزود: پس از شنیدن این اطلاعیه، تصمیم گرفتیم به نمازخانه برویم، حدود ساعت 23 بود که اعلام کردند ‌مسافران این پرواز به درب خروجی مراجعه کرده و از آنجا بن پذیرایی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ‌برخی از مسافران با هزینه شخصی شام تهیه کردند، ادامه داد: دوستانی که این بن پذیرایی را دریافت کرده بودند، می‌گفتند تنها یک آبمیوه و کیک درون آن بوده است ‌در حالی که طبق قانون چون وقت شام بود ،وظیفه شرکت هواپیمایی است که شامی گرم به مسافران ارائه دهد.

این جانباز اضافه کرد: اینجانب به دلیل مشکلات معده، با هزینه شخصی شام تهیه کردم، زیرا باید با قرص‌های خود شام می‌خوردم، اما مسافران هم هیچ‌یک از این بسته‌بندی پذیرایی استفاده نکردند.

این مسافر هواپیمای تهران ـ مشهد تصریح کرد: پس از آنکه شنیدیم پرواز 40 دقیقه بامداد امروز انجام می‌شود، با تعدادی از مسافران برای استراحت به سمت مسجد ترمینال رفتیم اما آنجا هم به ما اعلام کردند که درب مسجد ترمینال بسته می‌شود و مسافران اجازه ورود ندارند، در حالی که بسیاری از مسافران این پرواز، افراد سالخورده بودند که قادر نبودند به راحتی سر پا بایستند.

این مسافر با انتقاد از کم‌کاری‌های شرکت هواپیمایی کیش‌ایر اضافه کرد: این شرکت هواپیمایی ‌ در کنار آنکه هیچ پذیرایی از مسافران نداشت، محل مناسبی هم برای این پنج ساعت معطلی آنها در نظر نگرفته بود و متأسفانه مسافران هرکدام روی صندلی‌ها یا روی زمین نشسته و منتظر بودند، در حالی که این نحوه پذیرایی در شأن مردم ما نیست.

وی اظهار داشت: پس از آنکه اجازه ندادند مسافران در مسجد ترمینال استراحت کنند، عده‌ای از مسافران به مسئولان کیش‌ایر اعتراض کردند؛ اینجانب هم وقتی متوجه شدم مسئولان این ایرلاین با بی‌احترامی و بی‌اعتنایی به مسافران، حتی پاسخگوی آنها هم نیستند، پیش یکی از آنها رفتم و از آنها خواستم که حداقل اگر چنین بی‌نظمی‌ای رخ داده است، احترام مسافران را نگه دارند.

این جانباز 60 درصد افزود: در طول مدت زمانی که من با وضعیت نامناسب جسمی خودم سر پا ایستاده و با یکی از مدیران مستقر در دفتر کیش‌ایر صحبت می‌کردم، وی حتی حاضر نشد از صندلی خود بلند شود و با احترام با مسافران برخورد کند.

این مسافر گفت: حتی ما خواستیم که مدیر ترمینال را ببینم که درب اتاق وی نیز بسته بود و مسئولان کیش‌ایر هم هیچ پاسخی برای این کم‌کاری‌ها نداشتند و مدام می‌گفتند به ما ربطی ندارد..

وی یادآور شد: این برخورد نامناسب مسئولان کیش‌ایر موجب دلخوری و ناراحتی مسافران شد و وقتی اینجانب به آنها اعتراض کردم که چرا با خوشرویی با مردم صحبت نمی‌کنید؟ یکی از آنها به سمت من حمله‌ور شد و به من حمله کرد و با بی‌احترامی، برخورد نامناسبی با من داشت.

این مسافر افزود: پس از حمله‌ور شدن این کارمند کیش‌ایر، نیروی انتظامی هم وارد شد و خواست تا این مشکل را پایان دهد، اما هیچ‌یک از مسئولان کیش‌ایر ‌پاسخگو نبودند، در طول این چند ساعتی که این بحث و جدل‌ها ادامه داشت، مدیر ترمینال حتی یک دقیقه هم حضور نداشت.

وی اضافه کرد: ما از مسئولان کیش‌ایر خواستیم حداقل بلیت پرواز ما را کنسل کنند تا ما با پرواز دیگری به مشهد برویم، اما آنها باز با بی‌احترامی، هیچ توضیحاتی به ما ندادند.

وی اضافه کرد: به هر حال از سازمان هواپیمایی کشوری می‌خواهیم بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی نظارت بیشتری داشته باشند، ضمن آنکه شرکت‌های هواپیمایی نیز کارمندان خود را توجیه کنند که در چنین شرایط خاص، حداقل اگر وقت مسافر تلف شده است، با خوشرویی با آنها برخورد کرده و پاسخ منطقی به آنها بدهند.

وی تأکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری باید نظارت داشته باشد تا ایرلاین‌ها هواپیمای جایگزین (back up) داشته باشند تا در چنین شرایطی بتوانند به سرعت جایگزین کنند.

 

 

به گزارش فارس موضوع «افزایش سطح خدمات و رضایتمندی مسافران»‌ از ایرلاین‌ها یکی از معیار‌های اصلی رتبه‌بندی شرکت‌های هواپیمایی است؛ رتبه‌بندی‌ شرکت‌ها برای ایجاد محیط رقابتی سالم جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم دنبال می‌شود.

 

رضایت مشتری از ایرلاین، مشتری مداری شرکت‌ها، خدمات مناسب به مسافران و برخورد‌های مناسب و در شأن مسافران، از مواردی است که مورد تأکید سازمان هواپیمایی کشوری است و به همین دلیل، در کنار دیگر معیارها نظیر کیفیت فنی، ارائه خدمات فروش اینترنتی و دفاتر پیش‌فروش، تجهیزات‌ دفاتر، تعداد و تنوع ناوگان، کیفیت فروش بلیت، نحوه فروش بلیت، تعداد صندلی در اختیار، کاهش سوانح و نوسازی ناوگان، کیفیت خدمات، در صدر معیار‌های این سازمان برای رتبه‌بندی شرکت‌های هواپیمایی است.

 

طبق قانون برنامه، دولت موظف به آزادسازی نرخ‌ها در سال سوم برنامه پنجم است که قبل از آن باید زیرساخت‌های این آزادسازی نرخ بلیت فراهم باشد؛ حال شرکتی که رتبه نامناسب‌تری نسبت به ایرلاین دیگر داشته باشد، نمی‌تواند بلیت خود را با قیمتی بالاتر از نرخ بلیت شرکت بالاتر از خود، ارائه دهد ضمن آنکه در این شرایط رقابتی قطعاً مسافران از ناوگان ایرلاین‌هایی با خدمات بهتر و بالاتر استقبال می‌کنند و شرکت‌هایی که‌ خدمات پایین‌تر ارائه می‌دهند، با تعداد صندلی خالی بیشتری پرواز خواهند داشت.

 

موضوع دیگر لازم‌الأجرا پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، داشتن هواپیمای جایگزین (back up) است؛ قطعاً پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، استقبال مسافران از شرکت‌هایی صورت می‌گیرد که نرخ‌های پایین‌تر و خدمات بالاتر ارائه می‌دهند و وجود هواپیمای جایگزین در مواقعی که مشکل فنی برای هواپیمای اصلی رخ می‌دهد لازم و از مصادیق مشتری‌مداری است که قطعاً شرکت‌های هواپیمایی باید به این موضوع‌ توجه کنند.

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید تأخیر 5 ساعته پرواز کیش‌ایر/ حمله دست‌‌اندرکاران پرواز به یک مسا ،

  

92/08/16 - 23:35
شماره: 13920816001149



زلزله‌ای به بزرگی 2.3 ریشتر امشب «شهداد» در استان کرمان را لرزاند.

خبرگزاری فارس: زلزله «شهداد» کرمان را لرزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زلزله‌ای به بزرگی 2.3 ریشتر ساعت 21 و 29 دقیقه و 26 ثانیه امشب شهداد در استان کرمان را لرزاند.

این زمین‌لرزه در عمق 9 کیلومتری زمین و در موقعیت مکانی 30.49 شمالی و 57.64 شرقی زمین رخ داد.

فاصله این زمین‌لرزه 11 کیلومتری شهداد، 32 کیلومتری سیرچ و 59 کیلومتری کرمان گزارش شده است.

همچنین امروز زمین‌لرزه‌هایی به بزرگی 2.2 ریشتر «رابر» و 2.6 ریشتر «بروات» در استان کرمان را لرزاند.

تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی این زمین‌لرزه‌‌‌ها دریافت نشده است.

انتهای پیام/80020/ذ10


اولین دیدگاه را شما بگذارید زلزله به بزرگی 2.3«شهداد» کرمان را لرزاند ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

غلامرضا مقدس [2387]

من آن مرغم که افکندم به دام صد بلا خود را به یک پرواز بی هنگام کردم مبتلا خود را
ویرایش

دسته بندی موضوعی

عکس ، تصاویر ، غلامرضامقدس ، دانلود ، رئیس جمهور 14 آذر... ، فیلم ، اخبار ، آمریکا ، مجلس ، غلامرضا مقدس ، آخرین ، ایران ، روحانی ، نتانیاهو: اسرائیل... ، جدول ، عکس ، پرسپولیس ، به ، ایران • ال جی •... ، تصویر ، آیت الله هاشمی... ، ایرانسل ، طرح ویژه حزب‌الله... ، مصر ، جدیدترین ، جلسه رأی اعتماد ، رای اعتماد ، درگیری در غزه یا... ، شارژ ، همراه اول ، هیئت رئیسه ، وزارتخانه ، وزرا ، وزرای پیشنهادی ، مفتی اهل تسنن... ، وهابیت ، مجلس ایران ، عربستان ، اوباما ، بازیکن ، انگلیس ، Israel ، علی دایی ، مقدس ، روسیه ، دایی ، در ، دلار ، پوشش زنده ، تهران ، یکی از علمای اهل... ، مقام معظم رهبری ، میزان زکات فطره از... ، ویدئو ، رمضان ، زلزله ، سوریه ، مرسی ، شارز ، کامبوزیا ، عکس) ، فروشگاه زنجیره ای... ، فیلم و عکس ، قدرت قرضاوی محمد... ، سند ، صوت ، 09:08 قطار مذاکرات... ، 5 در ژنو ، ادوارد اسنودن ، اسنودن ، پایان کار تیم ملی... ، پیامنما ، تحلیف ، تبیین هفت شاخص مهم... ، پولی ، پوتین ، پیام نمای جامع ، پیامنمای جامع ، تربت ، تربت کربلا ، تلنا ، توافق ، اولیه ،... ، جهان ، پرتاب پهپاد اسکن... ، پروژه قو ، پروه الماس قو ، برنامه نود ، بورس بورس... ، باید مراقب بود به... ، استقلال ، افتتاح تونل اباصالح... ، افطار ، الاغهای انتحاری... ، امیر نصیرزاده ، امام موسی صدر ، انصراف لنکرانی به... ، افشاگر ، افشاگری رویانیان... ، آغاز رایزنی ظریف و... ، In spite of low... ، انقلاب ، اتحاد ملی و اجتماعی ، احسان علیخانی ، ارتش ، اردوغان ، از ، اسامی ، آقای افشاگر به... ، آیا امام زمان(عج)... ، احمدی نژاد ، 5 احتمالا هفته... ، *مراسم ویژه 8 شوال... ، 90 ، 14:46 دور اول... ، Haifa ، Tel Aviv ، WashingtonPost ، آخرین اخبار ، آزادی ، آشنایی با شیوه... ، * پرچم حزب الله و... ، * راهپیمایان تهرانی... ، * قطعنامه راهپیمایی... ، * حمایت دانشجویان... ، *حضور مردم در کنار... ، ... ، جنگنده ، عراق ، شرع ، شورایاری‌ها در مجلس... ، فرانسه ، فردوسی‌پور ، عسگراولادی ، ایران؛ یکصدا فریاد... ، فوتبال ، فتح‌المبین ، فوری ، گره کور تعطیلی دولت... ، ماه ، محرم ، مبارک ، گزارش روحانی از سفر... ، مرسی مصر ، مراسم تحلیف ، مهدی هاشمی آزاد شد ، محمود واعظی... ، گزارش تصویری ، محمد مرسی ، مذاکرات ، مروری بر سیر 34... ، سینما هالیوود ، سینماهالیوود ، سفارت ، سنگین ، سهام ، سی و ششمین بهار... ، سبا خویی ، سازمان ملل ، سقوط هواپیما ، رویانیان ، رویترز ، زمین خواری و ساخت و... ، جذاب ، رییس مرکز اسلامی... ، ز چشمه حرم حضرت... ، سازمان امنیت ملی... ، رزمایش ، تبریک ، جزئیات ، جلسه رأی اعتماد... ، خلعتبری ، حرکتی پسندیده از... ، در تمرین استقلال؛... ، واکنش سخنگوی وزارت... ، وجود تشکل‌های... ، وحدت رویه‌ی فقهی ، وحدت رویه‌ی فقهی... ، نداجا ، نتانیاهو ، هشدار وزیر کشور... ، همه تیم های راه... ، همزمان با تخریب و... ، هواپیمای سبک در... ، میراث فرهنگی ,درخت... ، مرحوم ، مشکل نقدینگی... ، نامه ، نرم افزار ، نصرالله:اگر یک... ، نیروی دریایی ، هالیوود ، وضعیت ، کارمند ، کاهش قیمت خودرو در... ، کاهش قیمت طلا و ارز... ، کاهش همزمان قیمت... ، کاهش‌ قیمت جهانی... ، کپی برداری بانک... ، کتابخانه.دانشگاه... ، کتایون ریاحی ، کربلای 1 ، کربلای 10 ، کرسی بین المللی... ، کره جنوبی به یک... ، کروش به بازیکنان... ، کری، ظریف و اشتون... ، کسانی که دم از... ، کسب اطلاعات با ارزش... ، کشته ‌شدن دو سرکرده... ، کشته ، تیراندازی ،... ، کشته شدن ، کشته شدن 258 هزار... ، کشته شدن یکی از... ، کشف 15 هزااار... ، کشف پرنده‌ی کمیاب... ، کشف حجاب دختر... ، کشف خودروی بمب... ، کشف رباط جدید در... ، کشف یک حیوان عجیب... ، کشف یک گوشت‌خوار... ، کشف کره‌ای در فضا... ، کعبه آب... ، کفاره ، کفاشیان: هیچ تضمینی... ، کلاس: امام شناسی،... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ایران... ، کلمات... ، کلمات کلیدی جانباز... ، کلمات کلیدی دانلود... ، کلمات... ، کلمات کلیدی ضریح... ، کلمات کلیدی یک... ، کلیپ 'تازه اول عشق... ، کلیپ صوتی/ خاطره... ، کلید ، پاپ ، مسیحی... ، کلید واژه ها:... ، کلیدواژه ها ، کلیدواژه ها تغذیه... ، کلیدواژه ها:... ، کلیدواژه ها: جام... ، کلیدی که دکتر... ، کمبود هورمون رشد،... ، کمیته انظباطی ، کمیته بانکداری سنای... ، کمیسیون ، انتخابات... ، کمک ، کمکی که نتانیاهو به... ، کنایه‌های «صرفا جهت... ، کندی روند ساخت مسکن... ، کنفرانس خبری ، کنگره ، کنکور ، کواکبیان: حاضرم با... ، کواکبیان: حرکت دولت... ، کوتا‌ه‌ترین مرد... ، کوچکترین کشور جهان... ، کودتا علیه «نوری... ، کودتای ، کودتای مصر ، کوفی عنان: ثبات... ، کی‌روش: فوتبال ورزش... ، کیهان ، آیت الله... ، کارمند جوان ، مرگ... ، کارمندانی که پایه... ، کاریکاتور ، کاریکاتور/ رکوردزنی... ، کاسیاس: حتما با... ، کاشت تلسکوپ... ، کاظم ساریخانی... ، کامران نجف زاده در... ، کامرون ، کامل ترین دایره... ، کانال انتخاباتی ، کاندید شورای محله... ، کاندیداها شب... ، کاندیدای اصلاح... ، کاهش 4 دلاری قیمت... ، کاهش دید و تداوم... ، کاهش عجیب شهریه های... ، وضعیت رویت هلال... ، وضعیت... ، وعده نایف به 14... ، وعده‌ها به حزب الله... ، وفات شیخ حسنعلی... ، وقتی آمریکای‌ها از... ، وقتی الاغ عطاران... ، وقتی روزنامه گاردین... ، وقتی علی دایی... ، وقتی نماد حسن... ، ولادیمیر پوتین ، ولادیمیر پوتین به... ، ولایتی ادعای... ، ولایتی: برای بگم... ، ولایتی: رهبر انقلاب... ، ونزوئلا 3 دیپلمات... ، ونزوئلا پهپادهای... ، یکی از علمای... ، کابوس فراموش نشدنی... ، کابینه ،
ویرایش

لوگوی دوستان













































































































































































































































































































ویرایش

دوستان

پیامنما پیامنما طوبای محبت راه کمال هیئت قاصدک ولایت عاشقانه ها ریشــــ وِز وِزیـــ مناجات با عشق پـنـجـره عشق ♥Deltangi سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام بسوی ظهور ایران اسلامی .: شهر عشق :. تَرَنّم عفاف گروه اینترنتی جرقه ایرانی عصر پادشاهان دختر بهار سرچشمـه فصـاحت و بلاغت دلنوشته های یه عاشق! **یه دنیا دلم گرفته* سیب سرخ ..::غریبه::.. Manna hamidsportcars بزرگترین سایت خنده بازار کلبهء ابابیل ghamzade اخراجی های عشق یاور 313 آموزش تست زدن کنکور باران چه زیباست با او بودن وبلاگ هواداران محسن یگانه دلـتنگـ هشـیگـــــــــی دخترتاریخ xXx عکسدونی xXx معجزه جاوید مـ ـحـ ـبـ ـو بــــ مـ نـــــ ... Ahorayearyaii غدیریه ►▌ ....عسا قلم....▌ ◄ کلبه درویشی رویای شبانه هنوز انتخاب نکردم نقشه راه عرشیان *دنـیــــای مـــــــن :) * یادداشتهای من تنظ نویسم یه کم فکر کنیم...! وبسایت علمی سرگرمی مذهبی قهقه دانلود هر چی بخوایی... YAS الهگان شهدا شرمنده ایم مجله تفریحی سرگرمی فیسبوکی ها wanted مهندسی متالورژِی ساغر شکسته دانشجوی پارسی ندای حق حرف های نگفته دلهای شکسته بارانی از غم behtarinamkhoda فانوس ###@وطنم جزین@### بروبچ زابل بی هم نفس welcome to my profile عکسهای سریال افسانه دونگ یی یار کارگر خاطرات یک مرد مجرد معرکه همون قلقلک عشق یعنی ... چیزهای جالب فقط خدا ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نوری چایی_بیجار کهکشان هرکس منتظر است... تو هم یکبار بنویس تا ببینی نوشتن چه لذتی دارد... ღღتبسمـــــیـ بهـ ناچارღღ واصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل زندگی زیباست اما... your memoirs مسعود رضانژاد فهادانـ یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . دوستانه هر کی خونده خندیده!!! عشق و زندگی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س داروخانه دکتر سلیمی ساحلی دیگر نوشته های سوده تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول love at the first sight اینجا همه چی در همه دل شکسته عشق اول11 پایگاه اطلاع رسانی آزمون دکترای مدیریت صدای عشق درباره ی رپ و دوست شدن با شما باهم باشیم هیئت عزاداری آسمانیان فاطمه زهرا My Camera رهبر بختیاری تا شقایق هست زندگی اجبار است . معیار عشق امامزاده میر عبداله بزناباد CHARMING OF ME به سوی افق باشگاه پرواز نرگس 1 پرورشی مطالب جالب وعلمی بروز جوانان بیجار تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک کشکول خونه دل بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams سایت روستای چشام یاس... زندگی در باغ عشق آپدیت یوزر پسورد نود32 تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان تعمیر و نگهداری هواپیما&اطلاعت عمومی S&N 0511 روستای مز از یک انسان زنگ تفریح خوش مرام جوان ایرانی محمدمبین احسانی نیا رویابین سلامت ما جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا پا توی کفش شهدا شفق.. کلبه ی عشق ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ موزیک انلاین ریاضیات بندر میوزیک گل باغ آشنایی دیوانه حسین ودلباخته حسین خیابون موسیقی ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ (بنفشه ی صحرا) -««««((عشق الحسین)))»»»»- آسمان آبی آنتی شیطان بادصبا کشکول آبی به رنگ آسمان داستانک شورای دانش آموزی شهرستان خورشیدها sms های جدید نغمه ی عاشقی جالب انگیزناک وبلاگ انتظار عشق و تنهایی Mohammad M.T شاسوسا برات محمد هدایتی هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه خدا،عشق،خنده کاروجدان عرفان وادب یکی هست تو قلبم.... فقط خدا وبلاگی برای تمام دوستان مطلع مهرورزی ومحبت باور من......!!! میخانه عشق دختر و پسرای ایرونی دقایق ایرانیان باش باش باش گرگ و میش ܓܨ☆ سکــــــوت بــــاران ☆ ܓܨ پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی کشاورزی نوین شهدا شیروخورشید پهلوی زخم خورده چی کار؟ جک EshGh rOyaIi mAn alone I love you قلب من صدای خاطره ها دل نوشته های من گنجینه آسمانى EshGhrOyaIimAn هدهد رود تنها نیست بی نشانه تک صلیب عشق بدو بیا !!!! ME&YOU بلوچستان سر فراز باشی میهن من علمدار بصیر بدون عنوان تنهـــــایــــے بانک خنده برنامه نوسی نمی دونم بخدا موندم ستاره خاموش صدای مردم نی ریز مقاله های تربیتی شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة عمارمیاندواب باکری میاندوآب عاشقانه ها حامیان دکتر محمد باقر قالیباف سه ثانیه سکوت پوست مو زیبایی zibaroo زیبارویان پارسی چیزهای جالب upturn یعنی تغییر مطلوب آوار غم ها عکسهای من har an che az del barayad حدیث بلاگ عشق بی هدف... ! دیوانگی - عشق واقعی... ! دریافتنی دل نوشته های مائده برترین لحظه ها نگار پرسپولیس $$$$sara$$$$ بهترین ها در انتظار آفتاب بچه های مدرسه امام رضا(ع) عـــــــــــاشــــــــقانــــــــــــه هــا مشق عشق ناز منتظر نباش تا پرنده ای بیاید و پروازت دهد در پرنده شدن خویش بکوش دنیای عکس و اطلاعات گفتگو با خدا خبر های ورزشی قدیسان مرگ لیلای بی مجنون خاطره ها قـرن بیست ویکمی ها سکوتی پرازصدا به رنگ ابی تنهایی......!!!!!! مهاجر بهاره تنها جوجو نم نم باران متن ترانه ماندگارترین آهنگ های ایرانی من و اریکان ترک دانلود قتلیش کسب درآمد آسان از اینترنت آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل دلنوشته ها علم نانو در زندگی خط خطی های یک دخترروانی... صداقت شهید آوینی خـطـ خـــــــــطـی صــــــــــــــــــــــــدا ی منــــــــــــــــــــــ رهایم کن....بگذار آزاد باشم *آوای سارا2* زخمهایت را پنهان کن... اینجا مردم زیادی با نمک شده اند!! جیغ بنفش در ساعت 25 دل نوشته یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ سپیده خانم دانلد اهنگ های جدید ____نازیانه_____ روی بال فرشته ها ashegh mahemalakut دوعاشق دلدارا بهورز روستا داریوش آریا فــــــــــــــــــــ ر یـــــــــــ ا د عاطفانه ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. BABAK 1992 شقایقهای کالپوش هیئت بیت العباس (ع) روستای المشیر شادی ، تفریح ، پیامک *...بانو...* بــــــــــــــهــــــــــــار *دخترانه هایم* دل شکسته عشق کور آموزش گیتار ، خوانندگی ، سلف‍ژ ، آکورد ،تبلچر ، نت ، آرپژ ،جدید
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

php] [/php]